KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 85.889 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
wilko2 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:01:
[...]Hm, dat is dan ook nieuw. Wel een beetje jammer dat ze doodleuk zeggen dat ik geen abonnement heb en het dus niet kan gebruiken :/

edit: ik heb dus wel een abo, voor de duidelijkheid :Y)
Ik heb ook een abo maar bij mij vermeld hij hetzelfde... Kan het zijn dat jij eerst prepay had en dat hebt om laten zetten¿ (== mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
vanpeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:29:
Wat is dit voor onzin jongens?

Iedereen met een Hi Abonnement zou toch echt even naar www.hi.nl moeten gaan en inloggen op hun account en naar 'Telefoonrekening' voor een gespecificeerde factuur..
Hmm bah en MobielPlus gebruikers zijn maar weer het konijntje :?. Ik heb net even gekeken bij KPN maar het aanmelden van Telefoonrekening online werkte op dat moment niet 8)7.

Wist zelf ook niet dat dit fenomeen bestond, wel voor de vaste telefonie maar mobiel is schijnbaar (te?) nieuw dat het aanmelden niet eens kan :P. Heb maar een mailtje erover gestuurd, ben benieuwd.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Koning Kerklaan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:29:
Kan het zijn dat jij eerst prepay had en dat hebt om laten zetten¿ (== mijn geval)
Yup, dat is inderdaad het geval. Nouja.. ik heb een mailtje gestuurd, zal wel goed komen, ik heb redelijk goede ervaringen met de klantenservice achter de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:38

liberque

Vrijzinnig!

Ik vraag me of hoe dit in zijn werk gaat. Immers, roaming vekeerde duurt bv. meestal een paar dagen voordat het doorgegeven wordt. Idem met roaming via UMTS of GPRS. Het saldo wat je krijgt te zien zal dan wel aan een voorbehoud verbonden moeten zijn.

Daarnaast vind ik het opvallend dat dit alleen voor Hi abbo's is. Ik heb de tweedeling tussen KPN MobielPlus + Flexibel en Hi nooit echt begrepen. Belangrijke verschillen:

Het tarief voor SMS'en wat bij Hi aanzienlijk lager ligt. De korting die je krijgt op Digitale TV van KPN als je Mobielplus hebt of Flexibel hebt. (Hi valt buiten de boot). De grote verschillen in de verscheidene diensten (bv. dus saldo opvragen) terwijl de produkten bijna identiek zijn. (het verbruik van de huidige maand kun je immers als MobielPlus gebruiker gewoon aan 08000507 vragen; dus de mogelijk bestaat iig), aparte facturering (logovoering etc.).

Ik begin de indruk te krijgen dat Hi geen echt KPN meer is maar gewoon een reseller van het KPN Netwerk, maar dan wel met in mijn achterhoofd dat dit mischien precies is wat KPN wilt bereiken.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
liberque schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:19:
Daarnaast vind ik het opvallend dat dit alleen voor Hi abbo's is. Ik heb de tweedeling tussen KPN MobielPlus + Flexibel en Hi nooit echt begrepen. Belangrijke verschillen:

Het tarief voor SMS'en wat bij Hi aanzienlijk lager ligt. De korting die je krijgt op Digitale TV van KPN als je Mobielplus hebt of Flexibel hebt. (Hi valt buiten de boot). De grote verschillen in de verscheidene diensten (bv. dus saldo opvragen) terwijl de produkten bijna identiek zijn. (het verbruik van de huidige maand kun je immers als MobielPlus gebruiker gewoon aan 08000507 vragen; dus de mogelijk bestaat iig), aparte facturering (logovoering etc.).

Ik begin de indruk te krijgen dat Hi geen echt KPN meer is maar gewoon een reseller van het KPN Netwerk, maar dan wel met in mijn achterhoofd dat dit mischien precies is wat KPN wilt bereiken.
Oh? Dat van 08000507 is mij nieuw; dat ga ik zo maar eens testen... kan je het zo opvragen (cq horen via een computer ingesproken menuutje wat je saldo op dat moment is of krijg je iemand aan de lijn en gaat hij/zij het vrolijk voor je opzoeken :?.

En ook ik snap totaal niet meer wat het " verschil " echt is, zoals je aangeeft zijn de verschillen gering. En ik loop sinds kort ook met een HI SIM, terwijl ik een MobielPlus abbo heb. Niet helemaal vreemd, want de vorige SIM stond weer Flexibel op :9. Hehee... snap jij het nog?

Alle winkels geven aan, nee hoor meneer maakt helemaal niets uit wat voor SIM je krijgt / hebt, het gaat om de link die KPN moet maken van mobiele nr en SIM nr. Marketing, laten we 't daarop houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:29:
Wat is dit voor onzin jongens?

Iedereen met een Hi Abonnement zou toch echt even naar www.hi.nl moeten gaan en inloggen op hun account en naar 'Telefoonrekening' voor een gespecificeerde factuur..
doet die online rekening het bij jou wel? Sinds mijn aanmelding 2 weken geleden krijg ik nog steeds
Vanwege een technische storing kunnen uw gegevens nu niet opgehaald worden, probeert u het later nog eens.
Error occured while logging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saldo opvragen van mobiel plus gaat ook via 777, volgens mij niet via 0800 0507...

Tevens is het grote verschil tussen Hi en mobiel plus, de doelgroep. Hi is met name bedoeld voor de jongere gebruiker, dan kan je doorstromen van prepay naar een abbo. KPN mobiel is met name bedoeld voor de zakelijke/oudere markt. Die zullen een stuk minder om SMS geven en wat het kost. De KPN mobiel gebruiker zal wel een Televisie abbo nemen, terwijl de Hi gebruiker meestal via het TV abbo van zijn ouders kijkt. Het bling bling mobieltje reclame is ook voor Hi en niet voor KPN mobiel. Als je goed oplet zie ook veel meer samsung via de Hi geadverteerd worden en meer de Nokia voor KPN mobiel. Op die manier is de marketing helemaal gespitst op de doelgroep die men voor ogen heeft.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik kan al vanavond gisteren 22:00 uur geen 'saldo' naar 1244 sturen :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:24:
saldo opvragen van mobiel plus gaat ook via 777, volgens mij niet via 0800 0507...

Tevens is het grote verschil tussen Hi en mobiel plus, de doelgroep. Hi is met name bedoeld voor de jongere gebruiker, dan kan je doorstromen van prepay naar een abbo. KPN mobiel is met name bedoeld voor de zakelijke/oudere markt. Die zullen een stuk minder om SMS geven en wat het kost. De KPN mobiel gebruiker zal wel een Televisie abbo nemen, terwijl de Hi gebruiker meestal via het TV abbo van zijn ouders kijkt. Het bling bling mobieltje reclame is ook voor Hi en niet voor KPN mobiel. Als je goed oplet zie ook veel meer samsung via de Hi geadverteerd worden en meer de Nokia voor KPN mobiel. Op die manier is de marketing helemaal gespitst op de doelgroep die men voor ogen heeft.
Dank je voor de tip wat betreft 777, dat kan ik hier bevestigen. Hier kun je inderdaad in het menu kiezen voor je huidige saldo en laat dat dan ook precies weten in euro's ;).

Ik heb mij trouwens succesvol aangemeld voor Telefoonrekening Online Mobiel bij kpn.com zelf (voor de MobielPlus gebruikers onder ons) en het werkt precies zoals de Telefoonrekening Online Thuis, overzichtelijk en netjes. Zag wel weer een raar nummer staan dat ik niet ken, maar goed dat kan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet het nu ook niet meer. Stuurde eergister weer en toen kreeg ik 17% tot factuur 17 juli, terwijl de dag ervoor nog 18% tot factuur 21 juni stond.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdvis
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
hmzz..gisteravond maar even gebeld met KPN.....0800-0507 ken k uit mn hoofd ;) mij werd eerst verteld dat ik het ook op kon vragen door 777 te bellen; slim als ik was belde ik met de thuistelefoon dus kon ik tegelijkertijd aan de mevrouw van KPN laten horen wat ik te horen kreeg met mijn mobiele telefoon als ik 777 belde..."Deze service is niet geschikt voor uw abonnementsvorm"....sms service heeft storing volgens haar; volgens haar nu niet mogelijk saldo op te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik kan niet eens een SMS versturen naar 1244. De telefoon (Samsung D500) probeert de sms te versturen maar zegt dan even later: FOUT, opnieuw?
Ligt de dienst er momenteel uit ofzo?

Wat betreft die vage rekeningen van Hi, ik weet niet of ze hier al eens uitgelegd zijn, maar hier komt ie nog eens.

Stel je hebt een H25 abo. Dit is een bundel van 175 eenheden. 1 minuut bellen kost 1 eenheid en 1 sms kost 0,5 eenheid. Omdat de KPN het handig vind werken hun met een vaste prijs per eenheid, en wel 20 cent. Dit komt er dus op neer dat ik geen bundel heb van 25 euro maar van 35 euro (175 * 0,20). Bellen kost dan per minuut 0,20 en sms'n per sms 0,10. Op de Hi site wordt vermeld bellen 0,14 en sms 0,07

Hier volgt een klein rekensommetje zoals de KPN het doet:

Eenheden: 175
Stukprijs: € 0.20

Totale bundel € 35,00
200 sms € 20,00 -
------------------------------------------
Blijft over: € 15,00

Met deze 15 euro kan nog:
€ 15,00 / € 0,20 = 75 min gebeld worden
€ 15,00 / € 0,10 = 150 sms verstuurd worden.

Dan nu het rekensommetje zoals je het verwacht.

Prijs sms € 00,07
Prijs bellen € 00,14

Totale bundel € 25,00

200 sms € 14,00 -
Blijft over: € 11,00

Met deze 11 euro kan nog:
€ 11,00 / € 0,14 = 78 min gebeld worden
€ 11,00 / € 0,07 = 157 sms verstuurd worden.

Op deze manier hebben ze maar 1 tarief, de persoon aan de helpdesk had wel 3 pogingen nodig voordat ik deze zeer rare manier van berekenen begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Timo002 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:35:Op deze manier hebben ze maar 1 tarief, de persoon aan de helpdesk had wel 3 pogingen nodig voordat ik deze zeer rare manier van berekenen begreep.
Precies hetzelfde gehad, ik keek naar me rekening en dacht er klopt niks van :) . Een telefoontje naar de klantenservice was behoorlijk verhelderend.

Ik snap ook niet dat ze zo moeilijk factuursysteem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ja, dat is precies wat ik hun vroeg (ik betaal Hi 20 euro per maand, maar krijg 30 euro tegoed :P)

Ze zeiden dat ze niet konden zien wanneer een gebruiker buiten de bundel belt en daarom dit systeem gebruiken :/

Kan by the way nog steeds geen smsje naar 1244 sturen :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdvis
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Ja! eindelijk kon ik van het weekend een smsje sturen naar 1244. Er was nog 27% over van mijn bundel. Het blijft wel real-time bijgehouden, want na een best lang telefoongesprek was dit nog 21%. Vanaf gistermiddag ligt het systeem er echter alweer uit. Ik verwacht dat er te veel aanvragen binnen komen en het systeem het niet aan kan. Weer afwachten en misschien weer zo'n blonde doos van KPN bellen...

Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Nou, wat blijkt nou, de KPN sms centrale ligt plat, vandaar :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten de laatste storing om: het opvragen van je HI Saldo werkt nog steeds niet goed? Wil overgaan op een HI abo, maar als dit niet goed werkt, ga ik naar iets anders kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:11
"Melding Hi euro 25: Je hebt nog 83% van je bundeltegoed over tot factuur 21 juli."

Grappig, al had ik liever dat ze belminuten zouden melden, nu moet ik rekenen. Maar dan:

Melding Bundel 5MB: Uw tegoed is €0,22 tot factuur 21 juli.

En dat terwijl mijn telefoon bij GPRS data verkeer onder de 1MB staat! Kan de K750i niet rekenen of wordt ik door KPN genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 16:39
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Bep De Bouwer op 28-06-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schopje*

Meer mensen problemen met de saldocheck? Ik krijg alsmaar geen sms-bericht terug. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Capzilla schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:45:
"Melding Hi euro 25: Je hebt nog 83% van je bundeltegoed over tot factuur 21 juli."

Grappig, al had ik liever dat ze belminuten zouden melden, nu moet ik rekenen. Maar dan:

Melding Bundel 5MB: Uw tegoed is €0,22 tot factuur 21 juli.

En dat terwijl mijn telefoon bij GPRS data verkeer onder de 1MB staat! Kan de K750i niet rekenen of wordt ik door KPN genaaid?
Hier MobielPlus 22,50 en ik krijg alle data wel in gewoon euro's te zien.

Maar zoals bij jou ook het geval is, " uw tegoed " klopt voor geen moer. Het is hier altijd maar een paar eurocenten, terwijl ik online duidelijk kan zien dat het nog 22+ euro over heb deze maand. Gewoon een foutje lijkt me.

Wat ik heb verbruikt (en ook in euro's wordt aangegeven), klopt gelukkig wel altijd (met de online rekening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nou de hik. Op mijn XDA krijg ik geen sms terug op 'saldo' naar 1244. Op mijn oude nokia krijg ik keurig een sms terug 8)7 Hier baal ik echt al een stekker van :/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik kan al tijden niet mijn i-mode tegoed opvragen via...jawel, i-mode. Lekker handig... en het betreft prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, eigenlijks zouden ze gewoon tijdelijk voor iedereen weer 321 in gebruik moeten stellen om je saldo te checken. Van de sms-dienst wordt je echt gek. Vanaf mijn ene toestel kan ik wel verzenden maar krijg ik niks terug, en op mijn andere toestel krijg ik wel een bericht terug. Gaat lekker :(

Of ze moeten er een code ala *103# aankoppelen, net als bij pre-pay. Lijkt mij niet zo lastig.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, het volgende (misschien vreemde) is het geval:

Voor een gesprek had ik 82% van de belbundel over. Ik heb een HI-15 abonnement met 75 minuten. 82% van 75 minuten is 61,5 minuut. Daarna heb ik een gesprek gevoerd van 9 min en 57 seconden, zeg maar 10 minuten. Daarna weer mijn saldo opgevraagd, blijk ik 62 procent te hebben. En 62 procent van 75 minuten is 46,5 minuut.

Dit zou dus betekenen dat ik 15 minuten heb gebeld, terwijl dit in werkelijkheid maar 10 minuten was. Zie ik iets over het hoofd?

========
Berekening nog even:

Voor het telefoongesprek
82% over van 75 minuten = 61,5 minuut

Na het telefoongesprek van 10 minuten

62% over van 75 minuten = 46,5 minuut

61,5 minuut - 46,5 minuut = 15 minuten gebeld volgens KPN

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ding heeft echt erg vaak last van storingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb KPN Mobiel en kan 777 Bellen voor saldo informatie van de maand.

Maar dit is wel gratis neem ik aan ? of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:46:
Hmm, het volgende (misschien vreemde) is het geval:

Voor een gesprek had ik 82% van de belbundel over. Ik heb een HI-15 abonnement met 75 minuten. 82% van 75 minuten is 61,5 minuut. Daarna heb ik een gesprek gevoerd van 9 min en 57 seconden, zeg maar 10 minuten. Daarna weer mijn saldo opgevraagd, blijk ik 62 procent te hebben. En 62 procent van 75 minuten is 46,5 minuut.

Dit zou dus betekenen dat ik 15 minuten heb gebeld, terwijl dit in werkelijkheid maar 10 minuten was. Zie ik iets over het hoofd?

========
Berekening nog even:

Voor het telefoongesprek
82% over van 75 minuten = 61,5 minuut

Na het telefoongesprek van 10 minuten

62% over van 75 minuten = 46,5 minuut

61,5 minuut - 46,5 minuut = 15 minuten gebeld volgens KPN
bel Hi erover dan! hun helpdesk is gratis! *zucht*

anders zal ik het maar eventjes kort uitleggen, wat ik heb begrepen is:

je hebt een Hi 15 euro abo... maar om voor hetnet het hunzelf makkelijk te maken rekenen zij een Hi 20 abo (omdat ze ervan uitgaan dat je altijd buiten de bundel belt, dat rekent namelijk makkelijker en hoeven ze niet van elk gesprek na te gaan of je nou binnen of buiten de bundel belt)

dat betekent dus dat je idd voor 15 min heb betaald maar je krijgt ook 125 minuten! dus in verhouding klopt het wel :)

anders bel je kpn toch maar even ;)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:35
ik heb dus ook een hi abbo, maar ik krijg geen sms trug als ik Saldo sms naar 1244 (qtek s100)

Wat moet ik doen om mijn huidige saldo te zien? (waarom bestaat er niet een *101# voor abonnee's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvegetto
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 04:24
Ik ben sindskort overgestapt van Orange Prepaid naar Hi abbo 30...met nummerbehoud.
Eerst maakte Orange een fout door niet mijn simkaart nummer door te geven... toen waarschijnlijk een dom blondje van kpn.....toen kreeg ik na veel bellen een dag later eindelijk bereik op me telefoon....wat dus eigenlijk in 3 dagen had kunnen gebeuren maar ja moest zo nodig 2 weken duren.
En dan kan je eindelijk gebruik maken van je abbo...dan krijg je weer het volgende....de ene keer werkt smsen naar 1244 wel dan weer niet.... wordt er zo moe van.....had kpn wel iets hoger ingeschat.....erg laag dit........en laten we al helemaal niet over adsl praten.....2 maanden lang zonder internet gezeten door K P N het is maar goed dat de OPTA bestaat. bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 12:00
W-A-A-R-D-E-L-O-O-S

Al het hele weekend problemen gehad met 1244. Vorig weekend ook al. Hij zal het vanmiddag wel weer doen, net zoals vorige week maandag.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodje schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 07:14:
W-A-A-R-D-E-L-O-O-S

Al het hele weekend problemen gehad met 1244. Vorig weekend ook al. Hij zal het vanmiddag wel weer doen, net zoals vorige week maandag.
doet het eindelijk weer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik net de Samsung e730 gekocht.. Wil alleen goed en snel weten wat ik verbruik..
Dus had begrepen dat ik van de Saldo sms dienst gebruik kan maken.. Maar doet het de hele tijd al niet waardeloos..

Was toch text: Saldo naar 1244

Heb trouwens een HI 20 abbo....

Is het ookk mogelijk dat je een sms krijgt toe gestuurd als je er over heen bent.. Ik gebruik verder geen i mode..

Iemand??

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt al de hele dag plat :/ Vandaag 3x opgevraagd, 3x geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog een vraagje wat ik niet heb kunnen vinden is of ik nog instellingen moet maken om een mms te sturen.. Als dat zo is weet iemand waar ik dat kan vinden heb dus hi abbo..

Thnz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 08:46
777 en dan 1 kiezen doet het goed op mijn MobielPlus abbo, 1244 sms-en geeft een foutmelding van de telefoon zoals ik al meer heb gelezen.

handige url over budget-check

[ Voor 42% gewijzigd door Nevie op 23-08-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42
Ik heb het ook maar weer eens geprobeerd.
Melding Hi euro 15: Je hebt nog 0% van je bundeltegoed over tot factuur 13 september.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilko2 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:01:
[...]

Hm, dat is dan ook nieuw. Wel een beetje jammer dat ze doodleuk zeggen dat ik geen abonnement heb en het dus niet kan gebruiken :/

edit: ik heb dus wel een abo, voor de duidelijkheid :Y)
Probeer het eens via www.kpn.nl, dat werkte bij mij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
en nog steeds doet die gave functie hier niks :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20
Hoe zit het eigenlijk met tegoed wat je meegenomen hebt uit de voorgaande maand?

Dat was deze maand bij mij namelijk vrij hoog ivm een lange vakantie

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

okio schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:25:
Hoe zit het eigenlijk met tegoed wat je meegenomen hebt uit de voorgaande maand?

Dat was deze maand bij mij namelijk vrij hoog ivm een lange vakantie
Die staat op je factuur natuurlijk, ik neem aan dat het ook bij je saldo check staat, als het werkt :P

Elect a clown, expect a circus.

• Napsju
Als je nog 6% van vorige maand over hebt hoort er toch gewoon 106% te staan in die sms? Mooi niet dus!

Lekker!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

iPodje schreef op donderdag 15 september 2005 @ 06:42:
Als je nog 6% van vorige maand over hebt hoort er toch gewoon 106% te staan in die sms? Mooi niet dus!
denk dat het gewoon honderd procent is, je totale bundel is gewoon je normale bundel + je ongebruikt tegoed zoals je die op je rekening ziet, daar maken ze van die 2 ook een totaal bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Sow :| tijd voor een schop :)

net mn telefoon rekening eens ontvangen, en geanaliseert,

echter het valt mij op dat ik 14x naar 0613131313 heb ge smsed? ( nummer vd berichten centrale )
hebben anderen dit ook? anders ga ik morgen toch de klantenservice er mee overvallen!

en 1244 doet weer niks hier?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
1244 werkt idd niet :(

jammer, had even de hoop dat ze eindelijk slim waren geworden door dat in te voeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
SMSfreakie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:15:
Sow :| tijd voor een schop :)

net mn telefoon rekening eens ontvangen, en geanaliseert,

echter het valt mij op dat ik 14x naar 0613131313 heb ge smsed? ( nummer vd berichten centrale )
hebben anderen dit ook? anders ga ik morgen toch de klantenservice er mee overvallen!

en 1244 doet weer niks hier?
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad, en dat bleek dus nodig om te kunnen smsen van kroatië naar nederland (en andersom?). Lekker duur overigens, ik meen 75 cent per "gesprek" (er stond 0 seconde bij dat nummer, maar toch 75 cent)

Verwijderd

Matthijs schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:18:
1244 werkt idd niet :(

jammer, had even de hoop dat ze eindelijk slim waren geworden door dat in te voeren :P
1244 werkt haast al een dikke week niet :( En dat net aan het eind van mn factuurperiode ;(

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:38:
[...]

1244 werkt haast al een dikke week niet :( En dat net aan het eind van mn factuurperiode ;(
Al een paar weken niet meer hoor... :(

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kreeg vandaag plots een SMS van 1244 met mijn data verbruik erin.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit echt bijzonder slecht ..

Hier werkt 1244 dus ook gewoon *niet*

Ik had ergens in 2000 een DutchTone abbonement -> nummer bellen, directe saldo informatie!

We zijn nu 5 jaar verder, kpn heeft eindelijk iets wat hier op lijkt.. en dan werkt het niet :| Dat moet toch niet mogen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18
9 van de 10x werkt het hier ook niet.. maar kga er toch nooit buiten ;)

Nu staat er wel in .. nog 98% tot 14 oktboter .. ik denk dat dat 14 september moet zijn :p aangezien ik gistere nieuwe bundel heb gehad :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

En inderdaad, het werkt nog steeds niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Neowam schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:54:
En inderdaad, het werkt nog steeds niet... :(
Komt door het volgende, als ik 777 bel (refereert met 1244 SMS) krijg ik te horen:
De servicelijn van KPN Mobiel is op dit moment door een storing niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeert u het later nog eens.
Gisteren was er trouwens onderhoud, denk dat het uitgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Het is huilen met de pet op. Een paar maanden geleden zat ik nog van 'gun ze de tijd om het een en ander werkend te krijgen' maar inmiddels zou het toch wel gewoon moeten werken :(
Niet zo lang geleden sms'te ik, en kreeg ik terug dat ik nog x% had tm 9 oktober, de volgende dag was het doodleuk x% tm 10 oktober, en de dag erna x% tm 11 oktober. Daar heb je ook verrekte weinig aan dus :/
Erg balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij orange was er een optie op een sms als je bijna door je bundel heen was.. Bij kpn zeker weer een utopie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ja dat kan je ook bij KPN instellen, je kan zelfs de bedragen op een hele euro kiezen, waarbij je graag een sms ontvangt. Ze komen echter niet aan, omdat er al maandenlang een storing is, en je het gebeuren niet kan instellen en gebruiken.

Lijn 777 werkt overigens sinds gisterenmiddag/avond weer naar behoren... :)

[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 26-10-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Gaat weer lekker bij HI :(
kan geen telefoonrekening online bekijken
en de smsjes met saldo naar 1244 komen niet aan.

iemand nog een idee hoe ik het nu wel kan checken?
echt niet handig dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thespeed schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 01:21:
Gaat weer lekker bij HI :(
kan geen telefoonrekening online bekijken
en de smsjes met saldo naar 1244 komen niet aan.

iemand nog een idee hoe ik het nu wel kan checken?
echt niet handig dit
haha tis ook zwaar iri!

Ik heb Hi30 en duurd een eeuwigheid tot ik een bericht terug krijg, of niet!

maja.. de techniek staat voor alles he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50

The End

!Beginning

Ik heb het vanmiddag 2 keer gestuurd en kreeg net een berichtje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het weer niet :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
mjah de dienst werkt lekker, ik krijg nu elke keer me saldo en dan is het geldig tot de dag wanneer ik saldo heb gestuurd.

3 andere vrienden van mij hebben ook HI en hebben dit ook, dus ja het werkt lekker...

Beter gaan ze terug naar het begin, dat je je bedrag krijg te zien ipv %en

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik inderdaad ook.
Als ik sms krijg ik terug dat ik nog ..% heb tot de dag van vandaag.

Tevens heb ik het 2 weken geleden gehad dat ik na het sms'en ongeveer 21 sms'jes terugkreeg met mijn saldo.
In die berichten stond wel de juiste informatie, was alleen iets teveel van het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ja dat heb ik ook 1x snachts gehad, ik had die middag ervoor saldo gestuurd en daarna had ik snachts iets van 7 á 8x een smsje gekregen met me saldo .. na de 3e ofzo maar me telefoon op stil gezet

maargoed de service werkt nog niet echt lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Hmm iemand enig idee wanneer de bundel opnieuw ingaat?
of is dat de datum van de rekening.
kan het niet echt vinden :S.

en op het smsje staat altijd de datum van vandaag :P
niet echt handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Op zich vind ik het niet erg dat ik te zien krijg dat er niets meer van mijn saldo over is, maar zeg dan hoeveel ik er overheen zit ofzo. En ook gewoon de einddatum van je bundel geven, niet die van de dag waarop je het smsje hebt gestuurd zou érg fijn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
Mijn dochter heeft ook een hi-abbo met bundel. Omdat ze er absoluut niet over haar bundel heen wil, gewoon omdat ze dat niet kan betalen met haar zakgeld stuurt ze regelmatig een smsje naar 1244 om haar saldo op te vragen. Dit was ook de tip van de verkoper van Phonehouse.
Maar nu kreeg ze dus een rekening waarmee ze dik over haar bundel heen was.
Net zoals ik hier al lees van anderen kreeg ze foute informatie over haar saldo tegoed en dacht ze dat ze nog kon bellen binnen haar bundel.
Ik heb haar gezegd dat ze iedere dag nu moet checken en opschrijven wat 1244 als saldo aangeeft.

Gisteren had ze nog 34% tegoed, vandaag had ze 36% tegoed! |:(

Ik vind dit dus gewoon puur misleiding en ga zeker een klacht sturen naar KPN.

Zelf heb ik Hi met I-mode daar kan ik wel op de eurocent nauwkeurig zien hoeveel saldo ik nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar systeem bij hi... kan je niet gewoon te zien krijgen hoeveel euros je nog hebt in plaats van percentage van de maand? Want als het goed is wordt ook je bundel van vorige maand meegenomen en dat blijkt niet duidelijk uit die percentages die je krijgt van 1244.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
idd vlekkeloos werkt het niet :(

Gelukkig ga ik overstappen :/ k heb ut wel gehad met HI/KPN weer :/

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
SMSfreakie schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:18:
idd vlekkeloos werkt het niet :(

Gelukkig ga ik overstappen :/ k heb ut wel gehad met HI/KPN weer :/
Ik heb anders spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt van HI naar T-Mobile.
Bij T-Mobile zijn het pas echte arrogante hufters.
De service van KPN mag dan misschien wel eens een keer te wensen overlaten, die is 100 keer beter dan bij T-Mobile. Met de service van andere providers heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Artwido schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:55:
[...]

Ik heb anders spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt van HI naar T-Mobile.
Bij T-Mobile zijn het pas echte arrogante hufters.
De service van KPN mag dan misschien wel eens een keer te wensen overlaten, die is 100 keer beter dan bij T-Mobile. Met de service van andere providers heb ik geen ervaring.
vertel? :)

Ik ben me nog aan het orienteren voor welke aanbieder ik dan ga nemen,

vind Mobiel internet van KPN gewoon TE DUUR! :/

en dan heb je nog maar GPRS, dan wil ik niet weten wat voor achtelijke tarieven KPN / HI gaat rekenen voor UMTS / EDGE als ze dat leveren gaan :p

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:08:
Raar systeem bij hi... kan je niet gewoon te zien krijgen hoeveel euros je nog hebt in plaats van percentage van de maand? Want als het goed is wordt ook je bundel van vorige maand meegenomen en dat blijkt niet duidelijk uit die percentages die je krijgt van 1244.
Inderdaad, ik wil gewoon iets als het volgende zien:

"U heeft nog xx,xx euro over van het totale saldo van xx,xx euro, wat geldig is tot en met dd-mm."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Sterker nog, dat hebben we in april 2005 (tweeduizendVIJF) gehad, dit zijn toen later percentages geworden maar het zou toen volgens de klantenservice, die hierboven zo de hemel in geprezen wordt, '_spoedig_' weer in euro's weergegeven worden. Ik kan me vergissen maar volgens mij is het al bijna februari 2007!

Gelukkig heeft T-Mobile goedkoop mobiel internet en haar 1202 lijn waar alles zo kostenloos opgevraagd kan worden. De dekking van T is wel iets minder maar voor mij goed genoeg!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Sinds een paar dagen krijg ik totaal geen antwoord terug van saldo informatie... zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Scarp schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:14:
Sinds een paar dagen krijg ik totaal geen antwoord terug van saldo informatie... zwaar irritant
Hier hetzelfde probleem, ik probeer het nog maar eens... :{

[edit]
Ja hoor, nu ineens wél een smsje... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Tackleberry op 01-02-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ik had net een sms hoor..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Napsju schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:59:
Sterker nog, dat hebben we in april 2005 (tweeduizendVIJF) gehad, dit zijn toen later percentages geworden maar het zou toen volgens de klantenservice, die hierboven zo de hemel in geprezen wordt, '_spoedig_' weer in euro's weergegeven worden. Ik kan me vergissen maar volgens mij is het al bijna februari 2007!

Gelukkig heeft T-Mobile goedkoop mobiel internet en haar 1202 lijn waar alles zo kostenloos opgevraagd kan worden. De dekking van T is wel iets minder maar voor mij goed genoeg!
geld ook voor mij :)

helaas zit ik nog tot augustes vast aan KPN :')

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn saldo in euro's weergeven ipv procenten? Weet iemand dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Niet. Zie boven.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom er meteen 1% van mijn beltegoed afgaat als ik maar 1 minuut bel. Ik heb hi 20 en 125 minuten, nu lijkt het erop dat ik maar 100 minuten heb ipv 125 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Wordt 1 minuut afgerekend als je 3 seconden belt. En percentage wordt afgerond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Weet iemand of een soortgelijke dienst ook bij een telfort belbundel bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:59:
Kan iemand mij vertellen waarom er meteen 1% van mijn beltegoed afgaat als ik maar 1 minuut bel. Ik heb hi 20 en 125 minuten, nu lijkt het erop dat ik maar 100 minuten heb ipv 125 minuten.
Maar nu snap ik dit nog steeds niet, heb ik dan uiteindelijk 125 minuten of 100 minuten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:14
Rodyman schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:11:
Weet iemand of een soortgelijke dienst ook bij een telfort belbundel bestaat?
Nope, dat is er (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:39:
[...]

Maar nu snap ik dit nog steeds niet, heb ik dan uiteindelijk 125 minuten of 100 minuten per maand.
Wat had je dan verwacht, dat het percentage tot in twee decimalen wordt berekend? Een minuut bellen en vervolgens zien dat je nog 100% hebt staat ook zo vreemd natuurlijk. :)

Ik ben blij dat die saldo informatie eindelijk beschikbaar kwam destijds, maar het blijft onduidelijk wat je daadwerkelijke saldo is. Ik bel niet elke maand mijn bundel op, dus ik heb geen flauw idee wat ik nog écht kan opbellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tackleberry schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:54:
[...]

Wat had je dan verwacht, dat het percentage tot in twee decimalen wordt berekend? Een minuut bellen en vervolgens zien dat je nog 100% hebt staat ook zo vreemd natuurlijk. :)

Ik ben blij dat die saldo informatie eindelijk beschikbaar kwam destijds, maar het blijft onduidelijk wat je daadwerkelijke saldo is. Ik bel niet elke maand mijn bundel op, dus ik heb geen flauw idee wat ik nog écht kan opbellen. :)
Dat had ik eigenlijk wel verwacht ja ;)
Zo weet je niet of je nog beltegoed op hebt.
Maar als je dus 100 minuten belt, staat er straks dat je 0% van je bundel nog hebt terwijl je misschien nog 25 minuten over hebt.

In plaats van dat ze het gewoon in euro's weergeven, stelletje mafkezen daar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik stuur sms met saldo naar 1244 maar krijg niks terug pfff lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ep1c
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-08 15:39
dat had ik ook het duurde 20 min voordat ik reactie kreeg, beetje raar. toen ik het de 2de keer deed kreeg ik een bericht verstuur fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou krijg helemaal geen reactie hahahah zit nog steeds te wachten op reactie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 11:45
Klopt, er is een storing met de smscentrale van KPN/HI, kan de hele dag al niet smsen. HI gebeld en deze gaven dat toen aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
weinig zin om een nieuw topic te openen,

maar als ik Saldo sms naar 1244 krijg ik een bedrag ik euro's retour? ipv in procenten?

wat ik erg handig vind trouwens, meer mensen dit ook? :)

en is de max 1 maand mee nemen afgeschaft? :x want ik heb nu nog dik 80 euro er op.. en de 22ste komt er weer bij :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

SMSfreakie schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:15:
weinig zin om een nieuw topic te openen,

maar als ik Saldo sms naar 1244 krijg ik een bedrag ik euro's retour? ipv in procenten?

wat ik erg handig vind trouwens, meer mensen dit ook? :)

en is de max 1 maand mee nemen afgeschaft? :x want ik heb nu nog dik 80 euro er op.. en de 22ste komt er weer bij :?
Nou ik krijg nog steeds gewoon procenten hoor. Is inderdaad niet echt fijn, had ook liever euro's gehad is wat makkelijker.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
schnumi schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:14:
[...]
Nou ik krijg nog steeds gewoon procenten hoor. Is inderdaad niet echt fijn, had ook liever euro's gehad is wat makkelijker.
Apart dan?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:34
Ik heb gisteren een nieuwe GSM gekocht en heb hierbij mijn Hi abonnement (dat tot oktober zou lopen) verlengd met een KPN Mobiel 30 abonnement. Toen ik zojuist mijn saldo opvroeg bleek ik al per direct via KPN Mobiel belde.

De volgende sms kreeg ik binnen:
Melding KPN Mobiel 30: Uw tegoed is € 38,36 Verbruik is € 11,97 (inclusief 0MB) sinds factuur 06 augustus.
Bij Hi kreeg ik altijd het aantal procent binnen...
Is het normaal dat je bij KPN Mobiel het aantal euro's ziet? Of hebben ze het (positief) veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Johnvh schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:05:
Ik heb gisteren een nieuwe GSM gekocht en heb hierbij mijn Hi abonnement (dat tot oktober zou lopen) verlengd met een KPN Mobiel 30 abonnement. Toen ik zojuist mijn saldo opvroeg bleek ik al per direct via KPN Mobiel belde.

[...]

Is het normaal dat je bij KPN Mobiel het aantal euro's ziet? Of hebben ze het (positief) veranderd?
Dit ligt denk ik aan KPN, ik heb vrijdag mn abbo verlengd. Van hi20 naar een hi30, en ik krijg nog steeds procenten...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb dus ook HI en inderdaad hier gewoon procenten hoor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een abbonement van kpn, maar als ik Saldo sms naar 1244 krijg ik dit terug:

Melding KPN Mobiel Nummerbehoud gprs: Verbruik 0,012MB. t.w.v. €0,99 sinds factuur 12 oktober.

Wat heeft dit te betekeken? Iemand?

Wil gewoon weten wat ik nog over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Nu online
Je wacht waarschijnlijk nog op nummerbehoud naar KPN? Dan heb je nu een abonnement van € 0,- per maand, plus de belkosten die je maakt. Zo te zien heb je ge-internet voor 99 centen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:32:
Je wacht waarschijnlijk nog op nummerbehoud naar KPN? Dan heb je nu een abonnement van € 0,- per maand, plus de belkosten die je maakt. Zo te zien heb je ge-internet voor 99 centen :)
Ik heb een nieuw abbonement van kpn en die gaat vandaag in. De 30 krijg ik me eigen nummer weer terug.

Betekend het dus dat ik vanaf dan pas mijn saldo kan opvragen via 1244?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Nu online
Nee, dat kan nu dus ook al. Je hebt € 0,99 verbruikt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Johnvh schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:05:

[...]

Ja dit is normaal, is bij mij al 2 jaar zo :)

Ik moet leren eerst naar de datum te kijken en dan pas te quoten :X

[ Voor 6% gewijzigd door Dick op 24-10-2007 17:59 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste