KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 85.780 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
JAAAAH!!!

Eindelijk kun je nu je huidige saldo van wat je nog over hebt voor deze maand opvragen bij Hi. _/-\o_

Stuur een (gratis) SMS met daarin "Saldo" naar 1244 en je krijgt vrijwel direkt te zien hoeveel je nog over hebt.

Erg fijn als je aan het einde van de maand nog even je laatste euro's op kunt bellen.

Succes!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:36

charrel

Cortisol4life..

heb je evt. link erbij waar dat staat. Voor hetzelfde geld sms ik nu 1 of ander vaag betaalnr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 17:27
Heb even gezocht op hi.nl, Dit is de link waarin staat hoeveel het kost. TS blijkt dus gelijk te hebben :).

Edit: even geprobeerd, 2 keer achter elkaar aangevraagd, 2x krijg ik hetzelfde bedrag te lezen, dus kennelijk is het dus ook inderdaad gratis :).

Inderdaad wel ein-de-lijk dat dit gebeurd, hopelijk scheelt me dit toch de nodige euro's per maand :)

[ Voor 27% gewijzigd door BoB_HenK op 28-05-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
charrel schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:27:
heb je evt. link erbij waar dat staat. Voor hetzelfde geld sms ik nu 1 of ander vaag betaalnr.
Ben hier al 6 maanden over aan het bellen met 0800-0507. Elke keer beloven ze vanalles en komen ze het niet na, maar toen ik vandaag wéér belde (denk voor de 30ste keer hierover) werd mij verteld dat het nu kan door dit smsje te sturen. Een bron heb ik dus niet, maar ik verzeker je dat het werkt.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97092

Neem je bij Hi dan niet je resterende smsjes/minuten mee naar de volgende maand? :/ Bij welke providers allemaal niet en bij welke wel? Tia :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

1 maand gaat het mee.
bij orange blijft het altijd bewaard voor zover ik weet.
Vraagje aan de hi-ers? Met m'n hi-40 krijg ik al bijna 2 jaar lang elke maand 60,50 euro bundeltegoed. Hoor ik niet gewoon 40 te krijgen? Snap er niks van.

[ Voor 16% gewijzigd door pelican op 28-05-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
pelican schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:59:
1 maand gaat het mee.
bij orange blijft het altijd bewaard voor zover ik weet.
Vraagje aan de hi-ers? Met m'n hi-40 krijg ik al bijna 2 jaar lang elke maand 60,50 euro bundeltegoed. Hoor ik niet gewoon 40 te krijgen? Snap er niks van.
Niet via een actie o.i.d. verkregen? Zo niet gewoon mondje dicht ;).
iPodje schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:49:
[...]

Ben hier al 6 maanden over aan het bellen met 0800-0507. Elke keer beloven ze vanalles en komen ze het niet na, maar toen ik vandaag wéér belde (denk voor de 30ste keer hierover) werd mij verteld dat het nu kan door dit smsje te sturen. Een bron heb ik dus niet, maar ik verzeker je dat het werkt.
Heb de link gevonden, staat in de post onder de topicstart :). Het kost je niets om te smsen, tenzij je dat uit het buitenland doet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Heb ik ook, maar is normaal. Kijk maar naar de sms en belminuten prijs, dan zie je dat je gewoon 650 smsjes hebt. Is een of andere berekening van Hi. klopt dus wel gewoon, en die 60,50 staat gewoon voor het 40e abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88793

nou volgens mij klopt dat ding (nog) niet
Ik heb sinds deze week Hi 20 abbo en heb tot nu tot zo'n 15smsjes verstuurd en nog geen 6 minuten gebelt, en hij geeft aan nog 7,63 tegoed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
Anoniem: 88793 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:42:
nou volgens mij klopt dat ding (nog) niet
Ik heb sinds deze week Hi 20 abbo en heb tot nu tot zo'n 15smsjes verstuurd en nog geen 6 minuten gebelt, en hij geeft aan nog 7,63 tegoed :?
Bel 0800-0507 en vraag om uitleg :D

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
M'n vriendin was net hier en probeerde Saldo te smsen naar 1244, maar ze kreeg niets terug. Vervolgens probeerde ik het ook nog een keer, krijg ik ook niets meer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:24
werkt gewoon perfect hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Weer geprobeerd, weer niets ontvangen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoutvw
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:02
Ik heb het ook al 2 keer geprobeerd en nog niks ontvangen :(. Mijn zusje met zelfde abbo heeft het ook gepobeert en ook niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:09

Entity

9000rpm

Same here, geprobeerd met zowel kleine letters als hoofdletters, maar werkt niet. Hier nog een pagina op de Hi site met info over de dients trouwens: http://www.hi.nl/vragen/hot_issues7.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
Wanneer ik naar 321 bel, krijg ik een bandje te horen met daarop dat ze tot zondagmorgen 8 uur werkzaamheden hebben aan het systeem. Even gedult dus weer... |:(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05 20:07

xdc

bedankt voor de tip topicstarter! _/-\o_ _/-\o_
jammer dat ik het nu alleen niet kan testen!

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138728

Ik heb het ook geprobeert en als het zou werke zou het echt handig zijn
want heb deze maand een rekening van 375 gekregen met een hi 100 abo maar
als ik het probeer krijg ik dit: BERICHT KON NIET VERZONDEN WORDEN
heeft iemand hier ook last van? of zijn ze nog bezig met werkzaamheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 22:28
Anoniem: 138728 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:44:
Ik heb het ook geprobeert en als het zou werke zou het echt handig zijn
want heb deze maand een rekening van 375 gekregen met een hi 100 abo maar
als ik het probeer krijg ik dit: BERICHT KON NIET VERZONDEN WORDEN
heeft iemand hier ook last van? of zijn ze nog bezig met werkzaamheden?
Zelfde hier, zullen wel werkzaamheden zijn.

Wel kan ik nu via www.hi.nl online mijn telefoonrekeningen bekijken.
Alleen niet van de huidige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:48
Raar... Bij mij kan ik opp www.hi.nl mijn rekening niet online bekijken...
Er staat bij mij de volgende:

"Online je telefoonrekening bekijken?
Je kunt nu 24 uur per dag je mobiele telefoonrekening online bekijken. Telefoonrekening Online is alleen beschikbaar voor houders houders van een abonnement."

Maar ik zal echt niet weten hoe ik er kom... Ik kan nergens op een link klikken ofzo...:s

Heb net geprobeerd een smsje te sturen naar 1244
Maar ook ik krijg het volgende bericht: Kon bericht nu niet verzenden!
Heeft iemand er nu ook nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:01

vr6-only

Blub Blub

gisteren lukte het niet en nu ook niet maar gisteren gaf die geen fout aan bij verzenden....nu wel...

enne ik heb een hi-30 abbo en ik heb 45.38 euro bundeltegoed

dus die hi-40 en dan 65 euro bundeltegoed klopt wel

en diegene hierboven met een hi-20 abbo

bij hi word er auto 1 min in rekening gebracht ook al bel je 1 sec
dus als er op je telefoon staat 6 min en je belt telkens 20 a 30 sec dan weet je waar de fout ligt

doe je dat echter niet dan moet je contact opnemen.......dat deed ik wel vaak
ff vragen waar iemand uithing en de hoorn erop en factuur klopte weer niet met wat ik bij had gehouden |:(

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
Gelukkig... Dan ligt het niet aan mijn toestel! :)

Maar kan iemand mij vertellen, die wel zijn rekening online kan bekijken, hoe ik dat moet doen?

[ Voor 50% gewijzigd door Oculus op 29-05-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
Het smsje is inmiddels weer te verzenden... maar ik krijg niks terug :(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 22:28
Wishmaster schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:11:
Raar... Bij mij kan ik opp www.hi.nl mijn rekening niet online bekijken...
Er staat bij mij de volgende:

"Online je telefoonrekening bekijken?
Je kunt nu 24 uur per dag je mobiele telefoonrekening online bekijken. Telefoonrekening Online is alleen beschikbaar voor houders houders van een abonnement."
Als je inlogt ga je naar: jouw info
Onderin klik je op: Ga naar Telefoonrekening Online

En dan moet je eerst een activeringscode laten opsturen.

Verder je kan "24 uur per dag" je oude telefoonrekening bekijken. Alleen niet de huidige 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:15

Wallie

Herr

Ik vind de Hi-site echt steeds slechter worden:
- Uitgestelde smsjes staat uit
- Telefoonrekening online is eigenlijk nog in ontwikkeling en werkt traag en vaak niet
- "Saldo" naar 1244 ligt er al het hele weekend uit
- Kreeg 2 weken terug een mmsje die ik via de Hi-site moest bekijken.. nou, het is me niet gelukt.. of ik kreeg een ADO-database error, of ik kreeg wat vreemde tekentjes in het flashje, en dat een paar dagen lang... 8)7 (Ik heb de moed uiteindelijk maar opgegeven...)

Verder mag 't ontwerp ook wel wat minder breezah achtig, 't straalt nu niet echt kwaliteit uit (terwijl het netwerk van KPN dat wel is), T-mobile geeft me nog een betere indruk... goed, dat was mijn gal ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wallie schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:21:
Ik vind de Hi-site echt steeds slechter worden:
- Uitgestelde smsjes staat uit
- Telefoonrekening online is eigenlijk nog in ontwikkeling en werkt traag en vaak niet
- "Saldo" naar 1244 ligt er al het hele weekend uit
- Kreeg 2 weken terug een mmsje die ik via de Hi-site moest bekijken.. nou, het is me niet gelukt.. of ik kreeg een ADO-database error, of ik kreeg wat vreemde tekentjes in het flashje, en dat een paar dagen lang... 8)7 (Ik heb de moed uiteindelijk maar opgegeven...)

Verder mag 't ontwerp ook wel wat minder breezah achtig, 't straalt nu niet echt kwaliteit uit (terwijl het netwerk van KPN dat wel is), T-mobile geeft me nog een betere indruk... goed, dat was mijn gal ;)
offtopic:
Hi richt zich op jongeren, om precies te zijn de jongere jongeren. Beetje breezah & bling bling zou ik maar zeggen. KPN daarentegen richt zich meer op de zakelijke gebruikers en de volwassenen. Kwestie van marktverdeling. De rest is hetzelfde.
En je klaagt over een secundaire service? Die bovendien nog net nieuw is? Sorry hoor, maar stap dan over :P Zolang je nog kan bellen is er geen probleem. En ik heb overigens juist goede ervaringen met de helpdesk :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:00
Waarschijnlijk nog steeds werkzaamheden, kan mijn sms nieteens versturen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoutvw
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:02
Nou het sms saldo werkt volgens mij. Ik heb nu al 2 smsjes ontvangen terwijl ik een half uur geleden 1 smsje heb gestuurd en het smsje daarvoor was gisteren dus ik heb nog z'n gevoel dat ik heel wat smsjes ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
arnoutvw schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:51:
Nou het sms saldo werkt volgens mij. Ik heb nu al 2 smsjes ontvangen terwijl ik een half uur geleden 1 smsje heb gestuurd en het smsje daarvoor was gisteren dus ik heb nog z'n gevoel dat ik heel wat smsjes ga krijgen.
Ik heb er ook net 2 in m'n inbox, ik verwacht nog een 3e :). Nu maar hopen dat het blijft werken, ik ben er eens te vaak via het factuurtje achter gekomen dat ik m'n limiet weer had overschreden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 05-03 19:00
Overigens, titel is wel een beetje misleidend: het betreft hier enkel op Hi abonnee's en niet ook MobielPlus abonnee's (KPN) :9. Erg jammer, zo'n soort service had ik ook wel gewild als KPN gebruiker (echter wel met Hi SIM, volg je het nog? ;)).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 20:09

Entity

9000rpm

Vanochtend 3 sms'jes gehad met m'n saldo, blijkbaar draait de boel weer. Nog 56 euro te verbellen met m'n Hi20 abo... Ik moet opschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Saldo sms naar 1244 werkt alleen voor HI-abbo's en niet voor PRE-PAID..

dat jullie dat alvast ff weten.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 22-05 12:01
Volgens mij heeft de Hi.nl site meer problemen. Ik heb zaterdag middag mijn abbo verlengt, maar heb geen bevestigings mail gehad, maar daarin o.a. het track/trace nummer. Ook het SMS`sen naar 1244 lijkt niet altijd te werken.

Edit:

Zojuist even gebeld, en inderdaad ze hadden problemen met de site en dus ook de bestellingen. Nu telefonisch de order maar doorgegeven.

[ Voor 25% gewijzigd door Ralphie op 30-05-2005 19:23 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hij doet het niet bij mij :(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 20:53
ik stuur net ook een smsje naar 1244 maar ook krijg ik niks terug.

Ik heb HI 25 .. dus 25 euro per maand met een Nokia 7260.. Maar als ik elke maand naar mijn factuur kijk krijg ik elke maand een bundel van 60 euro erbij .. en ik hou elke maand 40 euro over ofzo zoals het op mijn factuur staat dus ik kan lekker elke maand bellen en smsen voor 80 tot 100 euro per maand.

Dit is nu al 4 maanden zo en als het zo blijft zeg ik er mooi niks van, vind het wel best zo ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ze komen hier langzaamaan binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Heb ongeveer 2 uur geleden een smsje gestuurd. Maar nog niks binnengekregen. Wel mooi dat ze eindelijk met deze functie zijn gekomen.... :)

edit: net mijn smsje gekregen! Hoera het werkt 8)

[ Voor 17% gewijzigd door LoeiOrdinair op 30-05-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sjorremans schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:02:
ik stuur net ook een smsje naar 1244 maar ook krijg ik niks terug.

Ik heb HI 25 .. dus 25 euro per maand met een Nokia 7260.. Maar als ik elke maand naar mijn factuur kijk krijg ik elke maand een bundel van 60 euro erbij .. en ik hou elke maand 40 euro over ofzo zoals het op mijn factuur staat dus ik kan lekker elke maand bellen en smsen voor 80 tot 100 euro per maand.

Dit is nu al 4 maanden zo en als het zo blijft zeg ik er mooi niks van, vind het wel best zo ;)
Ja heb ik ook met een hi40 gehad, elke keer een dubbel bundel tegoed, had altijd een ongebruikt tegoed van 90 euro ofzo, maar je kan nooit meer als een dubbel bundel tegoed hebben.

Ik heb hem nu verlaagd naar hi30 en kreeg net een sms van 1244 dat ik nog 74 euro bundeltegoed heb tot 6 juni :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
aah kreeg nu men smsje wel.

Een tegoed van €67,19 tot 14 juni geldig .. word nog ff doorbellen :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

sjorremans schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:50:
aah kreeg nu men smsje wel.

Een tegoed van €67,19 tot 14 juni geldig .. word nog ff doorbellen :D
Dat is de datum van je volgende factuur. Alles wat je over heb neem je gewoon mee naar de volgende maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
LoeiOrdinair schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:01:
[...]

Dat is de datum van je volgende factuur. Alles wat je over heb neem je gewoon mee naar de volgende maand :)
Ja dat weet ik, dus kom ik de volgende weer uit op een eurotje of 100 tot 120 wat ik kan gebruiken :P .. ik had laatst wel een rekening van 25,19 .. moest gewoon 19 cent bij betalen .. wist ook niet waarom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-05 14:49

Res-q

Redder in nood?

Net ff getest, en het werkt ook bij mijn KPN MobielPlus :).

Het sms'je dat ik kreeg:
Melding KPN MobielPlus 30: Uw tegoed is €81,36 Verbruik is €31,19 (incl 0MB) sinds factuur 11 mei.

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Hmm ik krijg niet dat verbruik erbij te zien, alleen wat me huidige saldo nog is tot volgende factuurdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 23:58
Met Business Select werkt het ook.. Krijg je mooi je verbruik te zien.. thnx

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Laatst online: 16:15

Wallie

Herr

Grappig, vanmorgen kreeg ik nog in Euro's te zien hoeveel ik tegoed had (8 euro nogwat), nu komt het in procenten (28%)...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Inderdaad! Hier nu ook in procenten. Krijg hem nu trouwens wel gelijk binnen..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50595

Mobiel plus hier, het werkt echter ik krijg dat ik nog een tegoed heb van 0,78 en een verbruik heb van 6,17 sinds laatste factuur van 24 mei. Dat lijkt me wat stug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

kan dit ook bij T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Makkelijk dit, vroeger belde ik altijd naar 777 om mijn verbruik per maand te weten.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ja bij mij is het nu ook in procenten...ik had toch liever die euro's!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-05 14:49

Res-q

Redder in nood?

Ik heb het nog steeds in euro's, maar nu is mijn tegoed nog maar €0,81, wat nogal vreemd is, want nog geen 2 uur geleden was mn tegoed nog €61,63, en ik heb écht geen 60 euro verbeld :o

Ze zijn er blijkbaar dus nog flink mee aan t goochelen... ach, zolang mn rekening maar rond de €30 blijft vind ik t wel best :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

hm. Krijg ook een 2e sms over gprs gebruik

0,000MB t.w.v. €17,33 :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
vanpeltje schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:47:
ja bij mij is het nu ook in procenten...ik had toch liever die euro's!
Massaal bellen naar 0800-0507 dus! Waarschijnlijk gaan ze het wel weer terug zetten omdat ze wel erg veel klachten er over hebben gehad. Stumpers!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ja dat percentage is een beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Res-q schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:02:
Ik heb het nog steeds in euro's, maar nu is mijn tegoed nog maar €0,81, wat nogal vreemd is, want nog geen 2 uur geleden was mn tegoed nog €61,63, en ik heb écht geen 60 euro verbeld :o
:D

Dat is dus normaal schijnbaar, ik heb net berekend dat volgens die service één SMS'je mij €5.40 heeft gekost.

[ Voor 6% gewijzigd door CorteX op 30-05-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Volgens mij zijn er nog wel wat kinderziektes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Het zou helemaal mooi zijn als je het in de toekomst op eenzelfde manier kan opvragen als je prepaid-saldo. Dus met *100#. Dat is handiger dan zo'n sms'je sturen.
Maar ik ben allang blij dat ik nu in ieder geval kan zien hoeveel ik nog kan gebruiken :) Dat was altijd wel een groot minpunt van een Hi-abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94965

Ik vind het jammer dat je niet de overige kosten kan bekijken, zoals bijv. WAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
Anoniem: 94965 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:11:
Ik vind het jammer dat je niet de overige kosten kan bekijken, zoals bijv. WAP.
Heb ik ze net ook al over gebelt. Die optie is er niet en komt er ook niet.
Gewoon blijven klagen dus. 0800-0507.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
adewidt schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:59:
[...]

Als je inlogt ga je naar: jouw info
Onderin klik je op: Ga naar Telefoonrekening Online

En dan moet je eerst een activeringscode laten opsturen.

Verder je kan "24 uur per dag" je oude telefoonrekening bekijken. Alleen niet de huidige 8) .
Ik zou echt niet weten waar ik op moet klikken? :?
Ik heb echt heel goed gekeken, maar kan nergens op klikken hoor! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 13:23

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik krijg net 2 smsjes, een met procenten, en de tweede super wazig:

2 melding Hi euro 40: verbruik 0,000Mb t.w.v. €50,11 sinds factuur 11 mei

wat meot dat voorstellen?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ik krijg het nu dus ook nog in procenten. U heeft nog 79% van u bundeltegoed over tot factuurdatum 14 juni ..

Heb het liever gewoon in euro's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Superhandig dit. Alleen vraag ik me af wat je nou precies hebt aan dat percentage of een bedrag in euro's. Ik heb liever dat ze zeggen hoeveel belminuten of smsjes ik nog kan versturen. Heb een Hi 20 abo, en ik heb geen flauw idee hoeveel een belminuut of euro kost. Zeg dan wat ik nog kan doen voordat ik buiten de bundel terecht kom.
Ik hoop dat ze het binnenkort ook mogelijk maken om te zien wat je actuele telefoonrekening is. Ik ben net terug van vakantie, en ik wil eigenlijk wel weten hoeveel geld me dat gaat kosten. Sms'en met je vriendin kan erg duur worden als je in Griekenland zit.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 23:48
The_PyroPath schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 04:21:
Ik krijg net 2 smsjes, een met procenten, en de tweede super wazig:

2 melding Hi euro 40: verbruik 0,000Mb t.w.v. €50,11 sinds factuur 11 mei

wat meot dat voorstellen?
ik had het nog veel erger (hi25): verbruik ook 0,0, maar twv 2000,8euro :? lekker buggy systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bij mij ging het ook niet helemaal goed. Ik kreeg 16 smsjes, terwijl ik er zelf 1 had gestuurd. Bovendien ging mijn tegoed van 80 naar 81%. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
Wishmaster schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:42:
[...]

Ik zou echt niet weten waar ik op moet klikken? :?
Ik heb echt heel goed gekeken, maar kan nergens op klikken hoor! :X
Het probleem is inmiddels ook opgelost.
Wat blijkt nu? Ik ben van een prepaid naar een abo gegaan, en volgens hun gegevens (de website) ben ik nog steeds een prepaid beller! :S
Morgen maar ff achteraan bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
wilko2 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:31:
Het zou helemaal mooi zijn als je het in de toekomst op eenzelfde manier kan opvragen als je prepaid-saldo. Dus met *100#. Dat is handiger dan zo'n sms'je sturen.
Maar ik ben allang blij dat ik nu in ieder geval kan zien hoeveel ik nog kan gebruiken :) Dat was altijd wel een groot minpunt van een Hi-abo.
Dat zou *nog* beter zijn, lekker makkelijk en snel. Zelfde soort service bieden ze bij andere providers allang aan (uit mijn hoofd bijv. Telfort), ook dmv deze " code ". Geen poespas met sms enzo, lekker simpel (hoewel ik geen problemen ermee heb, gewoon een template aanmaken :) en klaar is InsjaHH).

Maar hoera, hier werkt het nu ook (MobielPlus 22,50).
Melding KPN MobielPlus 22,50: Uw tegoed is E0,19 Verbruik is E29,96(incl. 0 MB) sinds factuur 09 mei.
Schrok wel ervan, blijkbaar heb ik weer eens veel gebeld en gesmst deze maand :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
InsjaHH schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:40:
[...]

Dat zou *nog* beter zijn, lekker makkelijk en snel. Zelfde soort service bieden ze bij andere providers allang aan (uit mijn hoofd bijv. Telfort), ook dmv deze " code ". Geen poespas met sms enzo, lekker simpel (hoewel ik geen problemen ermee heb, gewoon een template aanmaken :) en klaar is InsjaHH).
Hoe bedoel je dat precies, met een template?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
sjabloon

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
Keej, ik dacht misschien maakt hij een code aan like #123* aan in zijn tel, en dan stuurt de telefoon een sms... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Wishmaster schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:26:
Keej, ik dacht misschien maakt hij een code aan like #123* aan in zijn tel, en dan stuurt de telefoon een sms... :P
Non, als je 'belt' naar *101# (met prepaid) krijg je op je scherm te zien hoeveel tegoed je nog hebt. Zonder dat gedoe met een smsje sturen. Als ze dat nou ook voor de abo's zouden doen, zou ik helemáál happy zijn. Maargoed, ik klaag niet, ben allang blij dat het nu überhaubt op te vragen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Wortelsoep op 01-06-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
wilko2 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:45:
Non, als je 'belt' naar *101# (met prepaid) krijg je op je scherm te zien hoeveel tegoed je nog hebt. Zonder dat gedoe met een smsje sturen. Als ze dat nou ook voor de abo's zouden doen, zou ik helemáál happy zijn. Maargoed, ik klaag niet, ben allang blij dat het nu überhaubt op te vragen is.
Ach die extra service werkt ook nog niet 100% naar behoren, vandaag een smsje gestuurd en niks nada noppes teruggekregen.

Ach, ik lig er niet wakker van, maar goed kom op: we verwachten als je zoiets opzet, het dan ook gewoon laat werken na verloop van tijd en niet dat de gebruiker maar moet afwachten of hij nog iets terugkrijgt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
InsjaHH schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:45:
[...]

Ach, ik lig er niet wakker van, maar goed kom op: we verwachten als je zoiets opzet, het dan ook gewoon laat werken na verloop van tijd en niet dat de gebruiker maar moet afwachten of hij nog iets terugkrijgt of niet.
Mwah ach.. ik vind dat we niet teveel moeten bitchen en dat we allang blij mogen zijn dat ze naar hun klanten hebben geluisterd. Ik heb liever nu een soort van 'beta'-dienst die wat kuren heeft, dan helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
wilko2 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:59:
[...]

Mwah ach.. ik vind dat we niet teveel moeten bitchen en dat we allang blij mogen zijn dat ze naar hun klanten hebben geluisterd. Ik heb liever nu een soort van 'beta'-dienst die wat kuren heeft, dan helemaal niks.
Ben ik helemaal met je eens, ik neem aan als het werkt, dat ze er wel reclame mee gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ja fijn, dan hebben ze iets maar geven ze bijvoorbeeld beltegoeden van 100 euro ofzo.. ja lekkere rekening heb je dan.. en je kan ze nix maken omdat het beta is :P

btw, gisteren proberen te sturen (saldo naar 1244) en het verzenden was mislukt...

doet ie het niet meer?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
vanpeltje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:03:
ja fijn, dan hebben ze iets maar geven ze bijvoorbeeld beltegoeden van 100 euro ofzo.. ja lekkere rekening heb je dan.. en je kan ze nix maken omdat het beta is :P

btw, gisteren proberen te sturen (saldo naar 1244) en het verzenden was mislukt...

doet ie het niet meer?
Ik zojuist geprobeerd, en hij verstuurd inderdaad niet meer.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

verstuur nu af en toe een sms , blijft zeggen dan ik 54 % vd bundel zit.
terwijl ik gewoon gebruik maak van de bundel.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
xdc schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:05:
verstuur nu af en toe een sms , blijft zeggen dan ik 54 % vd bundel zit.
terwijl ik gewoon gebruik maak van de bundel.
Het zou me niet verbazen als die informatie maar één keer per dag wordt geupdate, en niet real-time. Bij mij leek het gisteren trouwens wel te kloppen. Mijn tegoed van m'n belbundel was omhoog gegaan van 19% naar 83%, en dat klopt denk ik wel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
En nog steeds is alles in percentages. Erg jammer aangezien de eerste dag het allemaal zo keurig in euro's weergegeven werd.

Ik stel dus bij deze voor dat we allemaal maandag weer 0800-0507 gaan bellen, om dit te laten weizigen. Misschien dat ze dan eens wakker worden bij KPN... :r

Dat ze dat zelf niet door hebben.... :Z

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 23:48
De kosten van GPRS staan nu wel in een keer goed, nu ik eenmaal iets verbruikt heb? Is dat bij iedereen zo of geeft ie ook gewoon 0 euro aan als je nix verbruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
het is nog steeds erg laggy, gistermiddag rond 3 uur een smsje gestuurd met saldo, heb ik vannacht totaal 7 smsjes gehad met me saldo, dus ben ongeveer 3x wakker geworden door die kut smsjes... :P

het is dat ze zo aardig zijn dat ze me elke maand een bundel geven van 60 euro anders had ik mooi ff gaan klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
iPodje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:41:
En nog steeds is alles in percentages. Erg jammer aangezien de eerste dag het allemaal zo keurig in euro's weergegeven werd.

Ik stel dus bij deze voor dat we allemaal maandag weer 0800-0507 gaan bellen, om dit te laten weizigen. Misschien dat ze dan eens wakker worden bij KPN... :r

Dat ze dat zelf niet door hebben.... :Z
Voor de duidelijkheid, ik heb hier zelf nog nooi percentages gezien in zo'n smsje, altijd in euro's (en op het moment van schrijven ook weer een smsje met bedragen in euro's gekregen.

Wellicht ligt het aan het feit dat ik een MobielPlus gebruiker ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik kan nu al sinds 11 uur gisteravond er niet heen sturen, en nu nog steeds niet..

Ik wil het wel weten eigenlijk aangezien ik gister dik een uur met me meisje heb gebelt .. en dan gaat het volgens mij redelijk hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
Zelfde hier.

Ik word to zo misselijk van die KPN praktijken. Keer op keer heb ik het idee dat ik in de zeik genomen wordt door de medewerkers van 0800-0507. Je schiet er geen steek mee op als je ze belt en alle toezeggingen die ze me ooit gedaan hebben zijn ze tot nu toe nog steeds niet op tijd nagekomen. Ik zal ze morgen maar weer eens bellen, in de hoop dat ik nu eens gratis mijn abo wat nog 11 maanden duurt op kan zeggen. Dit is nu al de zevende keer dat ik geen sms kan sturen naar 1244. Ga nu niet denken dat ik 12/7 die dingen zit te sturen, ik doe dit hooguit 1 keer per twee dagen.
Tevens hebben ze nu nog steeds die achtelijke percentages in die smsjes terwijl toegezegt is dat ze dit na de werkzaamheden van 29-05-2005 terug zouden draaien naar het oude bericht waar het wel als bedrag in euro's weergegeven werd.

:( :( :( :X |:(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
jaa ik ben het met je eens dat het nogal buggy is, dat als je 1 smsje stuurt op de dag dat je er 6 snachts krijgt ..

en zoals nu dat je de hele dag al niet kan sturen, ik wil het gewoon kunnen opvragen na een lang gesprek bijvoorbeeld, maarja :P

zolang ik elke maand lekker een bundel krijg van €60 en maar €25 betaal heb ik niks te klagen toch ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
sjorremans schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:23:en zoals nu dat je de hele dag al niet kan sturen, ik wil het gewoon kunnen opvragen na een lang gesprek bijvoorbeeld, maarja :P
Ik ga er maar van uit dat het nooit meer goed komt met KPN, dan kan het resultaat alleen maar mee vallen. |:( Die minuten opvragen na het einde van je gesprek is ook totaal zinloos. Volgens mij wordt die database met je tegoed eens per weer geupdate ofzo. Mijn tegoed staat al de hele week op 51%, en dat terwijl ik meerdere malen gebelt en gesmst heb.

Ik denk dat ik morgen Tros Radar eens ga bellen. Misschien hebben zei nog ideeen..... _/-\o_

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
hier word het wel goed geupdate, bij een vriend van mij ook, maar ik wil het gewoon opvragen wanneer het mij uitkomt en dat het ook gewoon werkt, kijk dat er 1 of 2 minuutjes tussen zit vind ik niet zo erg, maar of het werkt helemaal niet of er zitten zoveel uren tussen, en dan kan het nog wel een beta systeem zijn, het hoort gewoon te werken, kleine foutjes zijn niet zo erg maar dit vind ik wel een redelijk groot drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
0800-0507

Morgenochtend vanaf 7 uur bereikbaar. ;)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 00:30
Het smsje kan ik niet verzenden, en als ik 321 bel zegt het vrouwtje dat deze dienst alleen voor mensen met voordeelnummers is en dat ik maar de klanten service moet bellen... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
wat heb je nou aan euro's of procenten, ze moeten gewoon zorgen dat je kunt zien hoeveel belminuten/smsjes je nog hebt, daar kun je tenminste iets mee, of weet iemand uit z'n hoofd hoeveel een belminuut kost? nouja, t staat ook al zo vaag op de telefoonrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

djmurcielago schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:24:
wat heb je nou aan euro's of procenten, ze moeten gewoon zorgen dat je kunt zien hoeveel belminuten/smsjes je nog hebt, daar kun je tenminste iets mee, of weet iemand uit z'n hoofd hoeveel een belminuut kost? nouja, t staat ook al zo vaag op de telefoonrekening
precies dat is gewoon het probleem
die hele rekening is zeeer summier , 128 gesprekken binnenland maar geen tijdsindicatie van hoeveel minuten dat zijn...

maakt de noodzaak van deze 1244 beltegoed service nu zo noodzakelijk...
als de factuur beter in orde was , vond ik deze functie minder belangrijk (nog steeds wel handig)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 22-05 22:40
als ik een smsje wil sturen naar saldo geeft me tel aan een fout aan en kan ik stoppen of opnieuw proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
xdc schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:38:
[...]

precies dat is gewoon het probleem
die hele rekening is zeeer summier , 128 gesprekken binnenland maar geen tijdsindicatie van hoeveel minuten dat zijn...

maakt de noodzaak van deze 1244 beltegoed service nu zo noodzakelijk...
als de factuur beter in orde was , vond ik deze functie minder belangrijk (nog steeds wel handig)
kijk, telfort geeft een handige specificatie over het aantal minuten dat je gebeld hebt, daar kun je wat mee, maar bij hi lijken ze dat nog niet te beseffen. ik heb geen flauw idee wat die bedragen voorstellen. dan zou je bijna denken dat je gewoon bijvoorbeeld 20 euro mag verbellen binnen je bundel aan van alles en nogwat, maar dat is dus niet zo.
binnenkort maar ff een mailtje sturen, want dit is gewoon niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27151

gfo schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:48:
als ik een smsje wil sturen naar saldo geeft me tel aan een fout aan en kan ik stoppen of opnieuw proberen :(
Bij mij is dit ook het geval! Vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Correct, " sending failed " hier op mijn K750i (KPN MobielPlus).

Ach, leuke feature voor erbij, maar meer ook niet. Heeft iemand hier ervaring met extra gespecificeerde factuur bij KPN (mobiele afdeling wel te verstaan) :?. Wat staat er meer op dan bij de gewone facturen?

Ik kan mij herinneren dat ik ooit voor mijn ouders zo'n specificatie heb opgevraagd voor hun huistelefoon, maar dat ding was totaal niet handig aangezien 8 van de 10 nummers " geheim " waren. Goed, een hele waslijst met zulke dingen en wat minuten erachter mwa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:21
Mag het eigenlijk wel wat KPN doet kwa facturatie? Want je krijgt wel elke maand een factuur, maar eigenlijk staat er niet meer dan een eindbedrag op. Zelfs een nuttig verband met de bundel (Hi25 bijv) is er niet. Als je een keer een hoge rekening hebt, kun je ook nooit achterhalen wat daar de reden van is. Wat heb ik er aan om te weten dat ik 100x naar mobiele nummers gebeld heb, als daar geen belminuten bij staan...

[edit] Hmm, dat telefoonrekeningonline is eigenlijk de oplossing. Wist niet eens dat het bestond |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Rickbv op 13-06-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Wat is dit voor onzin jongens?

Iedereen met een Hi Abonnement zou toch echt even naar www.hi.nl moeten gaan en inloggen op hun account en naar 'Telefoonrekening' voor een gespecificeerde factuur..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:47

Gallus

Cheesy

Je kan ook even bellen met de klantenservice. Vervolgens krijg je altijd een gespecificeerde factuur thuisgestuurd.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

vanpeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:29:

Iedereen met een Hi Abonnement zou toch echt even naar www.hi.nl moeten gaan en inloggen op hun account en naar 'Telefoonrekening' voor een gespecificeerde factuur..
goeie tip , was niet op de hoogte van die service ..

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
vanpeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:29:

Hm, dat is dan ook nieuw. Wel een beetje jammer dat ze doodleuk zeggen dat ik geen abonnement heb en het dus niet kan gebruiken :/

edit: ik heb dus wel een abo, voor de duidelijkheid :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Wortelsoep op 13-06-2005 16:01 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste