| Systeem specs | Acer Aspire 5024WLMi | Canon Powershot S2 IS | RadioGuide.fm! | OpenMoko Freerunner!
QX6700 || Asus Commando || 2x 74GB Raptor AFDF RAID0 || 8GB Kingston PC6400 || 8800GTX 768 || Dual monitor Dell 2405FPW
Uhm tuurlijk kunnen we hierover ophouden, maar ik denk toch dat mensen die de trailer hebben gezien zich dat toch gaan afvragen.....het zag er gewoon uber vet uit en tja ik moet je eerlijk bekennen ik ging me toch ook wel stiekem afvragen of mijn pc`tje dat zou trekken.quote:KhaZ schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:41:
Is het mogelijk dat we het alsjeblieft NIET over systeemeisen gaan hebben, dat vervuilt een topic zo ontiegelijk. Bij voorbaat dank
If it bleeds, we can tweak it!
QX6700 || Asus Commando || 2x 74GB Raptor AFDF RAID0 || 8GB Kingston PC6400 || 8800GTX 768 || Dual monitor Dell 2405FPW
Van Half-life 2 was er toen dacht ik een Tech demo... niet echt van het spel zelf (verhaal) maar wel ingame effecten enzo zodat je kon je zien of je PC het kon draaien en met hoeveel frames zegmaar. Zoiets zou goed genoeg zijn voor OF2quote:Skybullet schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:18:
ik zou wachten met upgraden totdat de eerste ingame benchmarks tevoorschijn komen. Het best zou natuurlijk zijn als er een demo uitkomt zodat je zelf kan testen, maarja hoe maak je een demo van een spelwereld van 200 km2 ?? . Zelfde verhaal als met farcry 2 waarschijnlijk, zal wel geen demo komen
Maar ja... omdat Codemasters nu 2009 als release heeft staan, kunnen we bijna wel zeker van zijn dat het niet Q1 word, helaas. Tzal nog wel een jaartje minimaal wachten zijn.
Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
Reg. datum: 21 april 2008
maarja er zit echt wel een verschil tussen een techdemo en een volledige spelwereld die ruim 4 ! keer zo groot word als farcry 2quote:JuliettPapa schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:50:
[...]
Van Half-life 2 was er toen dacht ik een Tech demo... niet echt van het spel zelf (verhaal) maar wel ingame effecten enzo zodat je kon je zien of je PC het kon draaien en met hoeveel frames zegmaar. Zoiets zou goed genoeg zijn voor OF2Weet je hoe het er uitziet (bos, gras, huisjes etc
) en je krijgt een score
![]()
Maar ja... omdat Codemasters nu 2009 als release heeft staan, kunnen we bijna wel zeker van zijn dat het niet Q1 word, helaas. Tzal nog wel een jaartje minimaal wachten zijn.
Ben blij dat Bohemia Interactive Studio's het weer doet! Want van ARMA is een potje gemaakt, jammer genoeg.
220km²
Zal wat worden met multiplayer als je eerst 2 uur moet lopen om bij de vijand moet komen
Maar goed het terrein is zo groot dat je langs elkaar loopt zonder het op te merken
Ik hoop dat ze het een beetje schaalbaar houden voor ook de mindere systemen, hoe meer mensen hoe beter het zal zijn online
Reg. datum: 03 februari 2006
ik kan me nog goed de clan-wars herinneren uit OFP1. CTF modes: je kon rechtdoor lopen om dan binnen 4 minuten bij de andere vlag te zijn. je kon ook (zoals ik altijd deed), helemaal om alles en iedereen heen lopen (20 minuten minimaal) om dan de vlag ongemerkt te stelen, en op dat moment kwam iemand met een hummer mij oppikken (jaja.. dat waren nog eens tijden).quote:DeadKnight schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:57:
Zal wat worden met multiplayer als je eerst 2 uur moet lopen om bij de vijand moet komen
Over de release datum:
Van mij part mogen ze er eind 2009 mee komen, als er zoveel tijd nodig is om een perfecte game af te leveren, dan heb ik er dat wel voor over.
PSN: SaSha1103
Eh? ArmA is gemaakt door BIS en is duidelijk geflopt. Nu maakt Codemasters de game zelf.quote:DeadKnight schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:57:
Sodeju! Ziet er echt over de top uit!![]()
Ben blij dat Bohemia Interactive Studio's het weer doet! Want van ARMA is een potje gemaakt, jammer genoeg.
220km²![]()
Ik hoop alleen dat er geen laadtijden zijn tussen verschillende punten van het eiland. Bij OFP was het gewoon 1 geheel en waren er geen extra laadtijden. Ze kunnen dus wel zeggen dat het zo groot is, maar als je per potje maar een beperkt stukje van de kaart kunt gebruiken dan schiet je er nog niets mee op.
drZymo wijzigde dit bericht 20-07-2008 12:04 (8%)
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
dat vind ik een nogal voorbarige stelling, Armed Assault viel wat tegen, maar is IMO een waardige 'opvolger' van OFP, hoewel Arma bedoeld was als 'OFP 1.5'. Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in BIS dan in Codemasters als het om realistische gameplay gaat.quote:KhaZ schreef op zondag 20 juli 2008 @ 10:17:
[...]
Eh? ArmA is gemaakt door BIS en is duidelijk geflopt. Nu maakt Codemasters de game zelf.
De engine ziet er goed uit, de physics ook, maar de echte gameplay en het daadwerkelijke realisme laten nog even op zich wachten.
De engine ziet er trouwens niet eens zo anders uit dan de Arma-engine (beide doorontwikkeld op de OFP engine neem ik aan); in de OFP2 engine lijken vooral betere (dynamische) physics te worden toegepast (op de omgeving bijvoorbeeld, zoals in Crysis) en er wordt een iets andere belichting gebruikt.
Daar heeft BIS in Arma een speciale streaming terrain technologie voor ontwikkeld, ik neem aan dat Codemasters zoiets ook wel kan, anders geef ik de game weinig kansquote:drZymo schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:03:
220 km2 is erg leuk, maar zo heel bijzonder is het niet. OFP1 had zover ik weet ook al kaarten van 10 bij 10 km (100 km2). Ok, het is nu twee keer zoveel en een stuk gedetaileerder, maar OFP1 had dus ook al grotere kaarten dan far cry 2.
Ik hoop alleen dat er geen laadtijden zijn tussen verschillende punten van het eiland. Bij OFP was het gewoon 1 geheel en waren er geen extra laadtijden. Ze kunnen dus wel zeggen dat het zo groot is, maar als je per potje maar een beperkt stukje van de kaart kunt gebruiken dan schiet je er nog niets mee op.
| Systeem specs | Acer Aspire 5024WLMi | Canon Powershot S2 IS | RadioGuide.fm! | OpenMoko Freerunner!
Dezelfde engine als: ColinMcrea Dirt
Dus wie weet. Alleen weer jammer dat het 2009 is en niet eind 2008 ofzo. Maarja dan maar in de tussentijd met Far Cry 2 die eind augustus gelanceerd word.
E8400 @4Ghz | DFI X48 | Ram 4096MB | Raptors 74B Raid0 | 8800GTS 640mb | Alphacool Wtrcooling |
quote:Pepperana schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:36:
Dus wie weet. Alleen weer jammer dat het 2009 is en niet eind 2008 ofzo. Maarja dan maar in de tussentijd met Far Cry 2 die eind augustus einde Q4 2008 gelanceerd word.
Tegenwoordig komt geen enkel spel meer op tijd af, alles wordt met jaren gedelayed...
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
Ik zie het idd, het is de Neon engine, waar ook InsideGamer het over heeft. Die engine werd al gebruikt in CMR Dirt en GRID.quote:Pepperana schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:36:
Als ik het goed heb is deze OF2 helemaal op de Dirt Engine van Ubi,
Dezelfde engine als: ColinMcrea Dirt
Dus wie weet. Alleen weer jammer dat het 2009 is en niet eind 2008 ofzo. Maarja dan maar in de tussentijd met Far Cry 2 die eind augustus gelanceerd word.
Ik hoop trouwens niet dat je een vergelijking wilt maken tussen OFP2 en Far Cry 2
Reg. datum: 01 juli 2004
Ik weet niet over welke Xbox jij het hebt, maar de 360 heeft geen Blu-ray speler.quote:RedFox schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:37:
[...]
En gelukkig heeft de 360 (en de meeste pc's) een Blu-ray speler.
Waarschijnlijk gaat die 400 gig aan data over hetgeen wat ze zelf verzameld hebben aan informatie over het eiland, wapens, voertuigen etcetera.
En ik denk dat amper 5% van de PCs een Blu-ray speler heeft. Waarschijnlijk nog minder.
ontopic: Ziet er heel vet uit tot nu toe.
Of er realisme in Far Cry 2 gepropt zit moet nog blijken.
E8400 @4Ghz | DFI X48 | Ram 4096MB | Raptors 74B Raid0 | 8800GTS 640mb | Alphacool Wtrcooling |
If it bleeds, we can tweak it!
merja, 2009 is nog een hele tijd weg , ze kunnen nog genoeg knutselen. als ik de filmpjes zie op internet , met die tanks helikopters ectr, hoeveel kleine detail erin zit , niet normaal gewoon ik hoop dat ze het ook waar maken, en niet op het laatste moment van alles eruit moeten gaan slopen
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
* JuliettPapa baalt dat het nog lang geen 2009 is
De pc versie gaat er mooier, beter uitzien van de console versies en ook op het gebied van de multiplayer, kun je beter de pc versie spelen.
Ik heb echt zin om deze game te mogen spelen!
...release Spring 2009.... nog even dus
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
De graphics komen dicht in de buurt zo te zien van COD4, deel 1 heb ik ooit ook gekocht maar nooit begrepen
Ten4 wijzigde dit bericht 18-09-2008 23:50 (49%)
.