Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
Speel nu af en toe ArmA maar baal er nog steeds van dat ik OFP kwijt ben hehe. Hopelijk heeft de vijand in de nieuwe versie wel iets slechtere ogen. Moet steeds aardig turen als ik onder vuur lig.
Romeo India Charlie Kilo Romeo Oscar Lima Lima Echo Delta
De officiele site is dus tot nu toe de codemasters site.
Subtitel is trouwens Dragon Rising....Maybe Chinezen in de game
GG85 wijzigde dit bericht 22-08-2007 14:53 (35%)
Dragon Rising speelt zich af op een olie-rijk eiland, aan de oostkust van Rusland ten noorden van Japan, in een tijd dat er spanning is tussen Rusland en China. Het spel start als de Chinese troepen een aanval beginnen op Rusland en de spelers zullen er tussenin zitten.quote:GG85 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:49:
Wel raar dat flashpoint2.com doorlinkt naar de ArmA 2 site, terwijl er aan het einde van het filmpje toch echt Flashpoint2 staat.
De officiele site is dus tot nu toe de codemasters site.
Subtitel is trouwens Dragon Rising....Maybe Chinezen in de game?
-
There is always a way
OFP2 gebruikt gewoon de DiRT enginequote:Orry schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:13:
Is er al inmiddels al bekent welke engine ze gebruiken?
Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |
Vet spel maar ik hou mijn hart vast als ze het in eerste instantie voor de console ontwerpen. Ik ben van mening dat dit soort spellen beter op de pc gespeeld wordt.
Zijn er al hardware eisen voor maximale grafische prestaties?
Er zijn nog geen systeem eisen bekent. geen min. en geen max.quote:Jpjedi schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 07:25:
Codemasters gaat het helemaal zelf doen begrijp ik.
Vet spel maar ik hou mijn hart vast als ze het in eerste instantie voor de console ontwerpen. Ik ben van mening dat dit soort spellen beter op de pc gespeeld wordt.
Zijn er al hardware eisen voor maximale grafische prestaties?
There is always a way
Reg. datum: 07 december 2004
Nu blijkt het dus Q4 2008 te zijn?
Ik heb deel één nooit gespeeld, maar uit de reacties maak ik op dat het een erg goede game was, en ik zou wel weer eens een 'modern combat' shooter kunnen gebruiken (BF2 beu
Waarom wordt ArmA (armed assault) zo vaak vernoemd in de context van OF2?
Op wikipedia lees ik dat ArmA eigenlijk de opvolger is van OF, en dat OF2 dus niet meer gemaakt wordt door de studio die OF1 heeft gemaakt (maar wel nog de rechten op de naam heeft: codemasters).
Hier is dus ook sprake van een situatie zoals die rond far cry / crysis? Crysis is zogezegd de opvolger van far cry (als je kijkt naar de ontwikkelende studio) maar far cry 2 door ubisoft heeft de rechten op de naam.
Dus de analogie is dan:
- far cry - operation flashpoint
- crysis - Armed Assault (zelfde studio, geen naamrechten meer)
- far cry 2 - operation flashpoint 2 (zelfe uitgever als deel 1, en dus naamrechten, maar niet meer zelfde ontwikkelaar)
Codemasters isde eigenaar van de naam Operation Flashpoint.
De wegen van Bohemia Interactive en Codemaster zijn gescheiden. BI heeft besloten op basis van OFP een nieuw spel te maken, wat is uitgebracht onder de naam Armed Assault.
Codemaster heeft besloten de ontwikkeling van OFP2 zelf op zich te nemen. Daar is men nu nog mee bezig. er is heel weinig van bekend (slechts een paar renders).
Zoals TS al zegt, dat pleit wel voor dodemasters. Het lijkt er op dat het spel in alle rust onwikkeld wordt en dat men zich niet op laat jagen.
Dat is tekenend voor de "OFP way of life" Alles gaat op een eigen manier in de eigen tijd. Als speler zul je je daar ook in thuis moeten voelen. Het OFP, Arma en in de toekomst OFP2 zullen echt geen BF2 achtige games zijn. Je zult zelf alles moeten uitzoeken het spel kent vele vrijheden waar je mee om zult moeten kunnen gaan, zonder dat je dat als belkemmerend ervaart.
Door jouw gebrek aan moeite om dit alles zelf uit te zoeken en je Far Cry, BF2, FoW vergelijkingen roepen bij mij het gevoel op dat je je misschien niet echt thuis zult voelen bij een "OFP like" spel.
Modern Combat is namelijk hierbij wel erg letterlijk genomen en OFP en arma zijn meer simulators dan je soms misschien zou willen. Verwacht geen arcade achtige games...
Sloapkoamerroam
Reg. datum: 07 december 2004
En ik quote mezelf...quote:straffe_hendrik schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:09:
Als je de moeite had genomen hier te kijken dan had je gezien dat OFP ontwikkeld is door Bohemia Interactive en dat het spel uitgegeven is door Codemasters.
Uw toon staat me niet aan trouwens, of is ArmA enkel voor de elitaire (arrogante) gamer misschien? (of gamers die zichzelf graag elitair noemen, want zo kom je in elk geval over)quote:alvi schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:29:
Op wikipedia lees ik dat ArmA eigenlijk de opvolger is van OF, en dat OF2 dus niet meer gemaakt wordt door de studio die OF1 heeft gemaakt (maar wel nog de rechten op de naam heeft: codemasters).
enz...
quote:Door jouw gebrek aan moeite om dit alles zelf uit te zoeken en je Far Cry, BF2, FoW vergelijkingen roepen bij mij het gevoel op dat je je misschien niet echt thuis zult voelen bij een "OFP like" spel.
Modern Combat is namelijk hierbij wel erg letterlijk genomen en OFP en arma zijn meer simulators dan je soms misschien zou willen. Verwacht geen arcade achtige games...
Heb ik ergens gezegd wat ik verwacht? Ik zoek een shooter in een 'modern warfare' setting, of deze nu arcade of 'sim' is, staat hier helemaal los van. En ArmA is modern warfare... of wou je beweren dat het WWII is of zo? Daarnaast pas ik me gemakkelijk aan aan welk soort het spel het ook is, dus dat vormt niet echt een probleem. Ik game voor m'n plezier, dus als FoW plezant is, is dat een even valabele kandidaat als ArmA.
Ik speel ook ETQW bvb, wat maakt mij 'arcade of sim' nu uit?
Maar als dit het soort community is wat bij deze game hoort, haal ik wel ergens CoD4 als deze in prijs is verlaagd...
edit: Trouwens, nu ik uw post nog eens nalees, ik vergelijk far cry helemaal niet met Arma/OF op basis van inhoud... Like duhquote:en je Far Cry, BF2, FoW vergelijkingen roepen bij mij het gevoel op dat je je misschien niet echt thuis zult voelen bij een "OFP like" spel.
Het ging mij om de analogie wat betreft de 'fork' tussen studio en licentiehouder, wat bij ubisoft/crytek met far cry/crysis heel gelijkaardig is verlopen. Dat maakt de game-industrie soms wat ondoorzichtig, omdat vervolgseries niet altijd door dezelfde studio gemaakt worden, of vervolgen soms een andere naam hebben door licentie forks en dergelijke meer.
alvi wijzigde dit bericht 08-04-2008 17:51 (14%)
lol nooit meegemaaktquote:SCIxX schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:47:
Leuk altijd, als je bij OFP in een missie in een jeepje naar de bestemming werd gebracht dat de computer soms finaal uit de bocht vloog.
@alvi: als je moet kiezen tussen een game... verwacht maar dat OFP2 echt pas Q4 of later komt. Dus zoek je iets voor binnenkort, dan kun je beter eerst andere game gaan spelen. Ik kijk hier ook naar uit, maar als er iets andes, leuks, tussendoor komt (arcade of niet) dan ga ik dat toch eerst spelen
Ik zou even de demo van Arma downloaden, dan krijg je een beetje een indruk van de gameplay zoals die ook in OFP aanwezig was ongeveer.
Sjek de officiële White Russian site !
Reg. datum: 08 september 2000
OFP en ARMA heb ik al een tijdje niet meer aangeraakt, binnenkort maar alvast weer wat gaan oefenen
Ben benieuwd wat OFP2 op de consoles gaat doen, OFP heeft namelijk altijd een "3D-crosshair" gehad, werkt dat wel op een Console? Ook omdat (naar mijn mening) de gemiddelde game moeilijkheids graad behoorlijk zakt op een console, ben ik benieuwd of een game zoals OFP2 stand kan houden op de consoles.
Ik krijg alweer zin om een nieuwe campaign te gaan spelen iig, ik heb zoveel meegemaakt met de campaign OFP
The three most dangerous things in the world are a programmer with a soldering iron, a hardware engineer with a software patch, and a user with an idea.
Die kaart aan het eind van de trailer deed me erg denken aan de eilanden van OFP1. Man, wat heb ik daar veel uren in gestopt. 2x de campaign gespeeld, en later nog veel multiplayer op custom maps. Uren en uren ingestopt.
'ik snap er geen zak van, maar ik vind de kleurtjes wel leuk...' - girlfriend vs Syntax Highlighting :+
Reg. datum: 07 mei 2008
PPjW wijzigde dit bericht 11-07-2008 13:40 (33%)