Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 17

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Blue Eyes schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:59:
Nog even aanvulling....

Ik heb net een demo gehad waarin 1080p werd gedemonstreerd, wow........... Als dit de standaard wordt ben ik om. Count me in! Ik begin met sparen ;D
Op m'n werk heb ik ook een paar keer 1080p schermen met Blueray HDTV content gezien, en het is inderdaad haarscherp. Maar als je met een 32" scherm vanaf normale kijkafstand kijkt dan is er wat mij betreft geen voordeel boven 1368x768 resolutie. Natuurlijk is het wel smullen als je een TV met "Amerikaanse" afmetingen hebt staan :P

Reg. datum: 18 mei 2004

Tsja, ik heb weleens 1080p gezie op een CRT beamer. Dan moet je echt een bak (:9~) meezeulen, ongeloofelijk.

Guido wijzigde dit bericht 17-07-2005 22:33 (4%)

Op zoek naar user icon...

quote:
Guido schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:27:
Tsja, ik heb weleens 1080p gezie op een CRT beamer. Dan moet je echt een bak (:9~) meezeulen, ongeloofelijk.
Was op een Barco 808 met een crystalia scaler, scherm van 2,85 meter.

1 game pc en 4 kantoor pc's

Chemie het leukste wat er is.
Reg. datum: 23 augustus 2002

Hallo ik had al een tijdje me HT niet gepost laatste keer was in deel 9 of 10. Sinds die tijd ben ik verhuisd wat eigenlijk al een jaar terug is.
Dus bij deze post ik mijn HT aan hardware is er niet zoveel veranderd ja de video is weg.

Totaal overzicht
Front JBL SCS-178 op IKEA stand
http://home.planet.nl/~bongersg/HT_001.jpg
Apparatuur van dichtbij waarbij mijn Hauppauge mediaMVP zichtbaar is.
http://home.planet.nl/~bongersg/HT_002.jpg
Minidisc/CD speler
Sony MXD-D3
Plus JBL SCS178 Center
http://home.planet.nl/~bongersg/HT_003.jpg
Sony
Reciever STR-DE695
DVD DVP-NS330
http://home.planet.nl/~bongersg/HT_004.jpg
Mijn laatste aanwinst Philips Uni-AB
Hierbij ben je echt de baas!!!
http://home.planet.nl/~bongersg/HT_005.jpg
Top ding kan zeer veel codes leren en IR / RF en doormiddel van het display kunnen ook alle speciale functies kunnen toegevoegd worden zonder dat ze verdwijnen onder shiftfuncties. Per apparaat (8 totaal) kunnen 10 functies op het display toegevoegd worden.

Mijn Hauppauge MediaMVP gebruik ik in combinatie met http://gbpvr.com en de recording PC is voorzien van een PVR350 en een PVR500
Kan vanuit de woonkamer volledig me PC programeren en alles afspelen. Heerlijk geen PC in mijn woonkamer.

Op het verlanglijstje staat een setje JBL E80's of E90's ben ik nog niet over uit.
En een andere TV. Waarschijnlijk een LCD 32' samsung

leonbong wijzigde dit bericht 19-07-2005 17:54 (21%)

Ik loop meestal als een KIP met KOP rond.

I wear my sunglasses at night
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
leonbong schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:
Hallo ik had al een tijdje me HT niet gepost laatste keer was in deel 9 of 10. Sinds die tijd ben ik verhuisd wat eigenlijk al een jaar terug is.
Dus bij deze post ik mijn HT aan hardware is er niet zoveel veranderd ja de video is weg.

Totaal overzicht
Front JBL SCS-178 op IKEA stand
[afbeelding]
Apparatuur van dichtbij waarbij mijn Hauppauge mediaMVP zichtbaar is.
[afbeelding]
Minidisc/CD speler
Sony MXD-D3
Plus JBL SCS178 Center
[afbeelding]
Sony
Reciever STR-DE695
DVD DVP-NS330
[afbeelding]
[afbeelding]
Top ding kan zeer veel codes leren en IR / RF en doormiddel van het display kunnen ook alle speciale functies kunnen toegevoegd worden zonder dat ze verdwijnen onder shiftfuncties. Per apparaat (8 totaal) kunnen 10 functies op het display toegevoegd worden.

Mijn Hauppauge MediaMVP gebruik ik in combinatie met http://gbpvr.com en de recording PC is voorzien van een PVR350 en een PVR500
Kan vanuit de woonkamer volledig me PC programeren en alles afspelen. Heerlijk geen PC in mijn woonkamer.

Op het verlanglijstje staat een setje JBL E80's of E90's ben ik nog niet over uit.
En een andere TV. Waarschijnlijk een LCD 32' samsung
Kijg je met die center geen problemen / slecht geluid door zijn lage plaatsing en de kast die er voor staat? Ik zou hem persoonlijk gewoon op de TV zetten en de TV in het midden van je tafeltje - maar dat ben ik dan weer :P

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Maar ik woon niet alleen he ;) Aan me hele woonkamer zie je WAF of denk je dat ik van pastel kaarsen houd die in de weg staan.
Als ik de TV in het midden dan past me nu niet aanwezige XBOX/GameCube er nietmeer bij.

PS Ik kan me er niet zo druk om maken waarschijnlijk komt er binnenkort een LCD die dan vanzelf door zijn grote in het midden moet staan.

leonbong wijzigde dit bericht 20-07-2005 11:14 (25%)

Een lcd zou al een stuk helpen, niet alleen staat het een stuk mooier in je interieur ipv die lelijke schoenendoos die er nu staat ;) Ok heb je wat meer ruimte :)

jorg

De Kärcherkoning
Reg. datum: 11 januari 2001

Hier foto's van mijn home-cinema.

Bestaand uit:
-Harman Kardon AVR 230
-Harman Kardon DVD 22
-JBL SCS 260.5
-Fujitsu Siemens MYRICA P42-1

Overdag...
http://members.home.nl/snitch/set-overdag.JPG

...en 's avonds...
http://members.home.nl/snitch/set-savonds.JPG

Ben er zeer tevreden mee, alleen de speakerset is een compromis.
Ik zou liever grote speakers zien maar daar denkt iemand anders over...
Ook de Fuijitsu voldoet prima, en was een prima deal (Mediamarkt)

snitch634 wijzigde dit bericht 20-07-2005 12:36 (13%)

quote:
kippekop schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:42:
Een lcd zou al een stuk helpen, niet alleen staat het een stuk mooier in je interieur ipv die lelijke schoenendoos die er nu staat ;) Ok heb je wat meer ruimte :)

Wil je me trouwe schoenendoos niet beledigen. Dat mag ik alleen. Volgens mij ben ik ook het punt aanbeland dat de AB meer waard is dan de TV.

Gelukkig zie ik dat er meer mensen zijn die rekening moeten houden met andere in het huis. Ik moet ook behoorlijk strijd leveren voor de speakers die wil hebben. Die natuurlijk groter zijn dan de huidige.

Reg. datum: 24 april 2002

Mooie set Snitch! Ik zou alleen voor een LCD zijn gegaan, geeft toch mooier beeld dan zo'n plasma ;)

De Kärcherkoning
Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
Schweino schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:12:
Mooie set Snitch! Ik zou alleen voor een LCD zijn gegaan, geeft toch mooier beeld dan zo'n plasma ;)

Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb bewust voor een grootbeeld TV gekozen ipv een LCDtje. 8)

Zo'n LCDtje zou ideaal zijn op de slaapkamer, in de keuken of op de camping. :Y)

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

quote:
Schweino schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:12:

Laai die discussie nou niet op gogem :X ! Echt er is al genoeg over geruzied. Lees reviews en testen over je model.
D-sign telt ook mee met zo groot ding in je woonkamer en kan niet zeggen dat ze allemaal de schoonheids prijzen gewonnen hebben.

-= G P P =-

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Mauce schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:06:
[...]

Laai die discussie nou niet op gogem :X ! Echt er is al genoeg over geruzied. Lees reviews en testen over je model.
D-sign telt ook mee met zo groot ding in je woonkamer en kan niet zeggen dat ze allemaal de schoonheids prijzen gewonnen hebben.

Ik zat maar te stangen, Snitch en ik kennen elkaar persoonlijk en ik heb een 26" LCD, hij dus een 42" plasma. Sindsdien zit 'ie mij te zieken dat ik een "klein" schermpje heb :D

Zal het niet meer doen O-)

quote:
snitch schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:26:
Hier foto's van mijn home-cinema.

Bestaand uit:
-Harman Kardon AVR 230
-Harman Kardon DVD 22
-JBL SCS 260.5
-Fujitsu Siemens MYRICA P42-1

Overdag...
[afbeelding]

...en 's avonds...
[afbeelding]

Ben er zeer tevreden mee, alleen de speakerset is een compromis.
Ik zou liever grote speakers zien maar daar denkt iemand anders over...
Ook de Fuijitsu voldoet prima, en was een prima deal (Mediamarkt)

Mooie set, en erg sfeervolle lampen inderdaad, zijn dat een speciaal soort lampjes die erin zitten of??

En inderdaad jammer dat je geen "betere" boxen....mag ;)

p.s. ....en lcd is inderdaad mooier ;) maar zo'n groot scherm voor 1000 euro, ziet er super uit!

jorg

Reg. datum: 18 mei 2004

liever een 42inch plasma dan een 24/26/28 inch tft? die 14/16/18 inch verschil is erg veel. Denk da ik toch voor de plasma ga dan :)
rimave.nl

Mooi setje. Vooral dat Fujitsu scherm. Kan je die alleen bij mediamarkt krijgen. Ik heb namelijk al even ge-googled en gezocht in de pricewatch, maar er is bar weinig over te vinden.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
rimave schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:57:
Mooi setje. Vooral dat Fujitsu scherm. Kan je die alleen bij mediamarkt krijgen. Ik heb namelijk al even ge-googled en gezocht in de pricewatch, maar er is bar weinig over te vinden.

Was tijdje terug bij de MM in de aanbieding voor 999,-

Normaal is die 1400 euro ofzoiets, weet t niet precies.
Ben er wezen kijken, maar vond het beeld erg matig. Desondanks was het niet duur voor 42" plasma, maar ik heb het maar niet gedaan. Dan maar was langer doorsparen en voor een goede plasma gaan, zoals de Panasonic 37 of 42PA50.

...call for a Big Lebowski

Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
...en 's avonds...
[afbeelding]
)
Ontzettend stoere film Kill Bill......

Handtekening

Reg. datum: 14 oktober 2003

Oke mischien is het nog interessant voor iemand als ze willen kijken maar hierbij mijn setupje voor nu.

Plaatje op imageshack (popups!)

-Sony trinitron 72 cm
-Panasonic dvd s27
-Xboxje voor menig spelplezier
-sony versterkertje, tuner, cd speler.
-Bose Acoustimass 6
-Hp Laptopje (zo af en toe voor divx is hij ook wel handig trouwens)
-En natuurlijk de grote com

Ik hoop dat de foto's nu niet al te donker zijn Btw.

En het is mischien niet veel speciaals maar ach als 17 jarige kan ik me er prima mee redden :) .

Sony VGN-AR61M Laptop * C2D T7500 * 8400m GT 256Mb * 4Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

quote:
Dark Master schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:27:
Oke mischien is het nog interessant voor iemand als ze willen kijken maar hierbij mijn setupje voor nu.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

-Sony trinitron 72 cm
-Panasonic dvd s27
-Xboxje voor menig spelplezier
-sony versterkertje, tuner, cd speler.
-Bose Acoustimass 6
-Hp Laptopje (zo af en toe voor divx is hij ook wel handig trouwens)
-En natuurlijk de grote com

Ik hoop dat de foto's nu niet al te donker zijn Btw.

En het is mischien niet veel speciaals maar ach als 17 jarige kan ik me er prima mee redden :) .

Op jou leeftijd had ik nog niet eens de helft wat je nu hebt! Ik vind voor jou leeftijd (daarvan los gezien hoe jezelf bent) dat je een aardig homecinemaatje hebt gebouwt! Gewoon leuk spul :) !
Ga zo door!

-= G P P =-

~GleNnoS~
Reg. datum: 26 juni 2003

Uhm, ik ben toe aan nieuwe speakers :D M'n eltax'en zijn al verkocht! Ik kan deze krijgen: Magnat vector needle paar voor 250eur. niet slecht dacht ik zo.. Alleen nu zit ik denken is dat niet een beetje overkill voor een 14 jarige op een slaapkamer van ongeveer 3 bij 2 meter 8)7 ?? (niet precies op gemeten ;) het is niet helemaal een recht hoek enzo maar dat maakt niet uit.. het is iig groter dan dat) Ik wil deze trouwens gebruiken voor gewoon stereo geluid!

Reg. datum: 28 november 2001

Gewoon gaan luisteren, als ze je bevallen en je kan die 250 euro missen dan moet je het gewoon doen! ;)

Reg. datum: 14 oktober 2003

quote:
GleNnoS_ schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:15:
Uhm, ik ben toe aan nieuwe speakers :D M'n eltax'en zijn al verkocht! Ik kan deze krijgen: Magnat vector needle paar voor 250eur. niet slecht dacht ik zo.. Alleen nu zit ik denken is dat niet een beetje overkill voor een 14 jarige op een slaapkamer van ongeveer 3 bij 2 meter 8)7 ?? (niet precies op gemeten ;) het is niet helemaal een recht hoek enzo maar dat maakt niet uit.. het is iig groter dan dat) Ik wil deze trouwens gebruiken voor gewoon stereo geluid!

Overkill of niet als je de ruimte en het geld ervoor hebt gewoon doen, moeten ze natuurlijk wel goed klinken ;) ....

En trouwens 14 jaar jij bent er vroeg bij :D .

Sony VGN-AR61M Laptop * C2D T7500 * 8400m GT 256Mb * 4Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA

Toch zou ik liever een stel monitors nemen, ik begrijp dat een stel vloerstaanders groot en "stoer" (in de positieve zin van het woord) staan, maar op zo'n kleine kamer...het zijn niet al te grote speakers echter dus het zou kunnen. Ik zou echter altijd voor de goedkopere monitors gaan met een goede subwoofer erbij...

jorg

Reg. datum: 08 september 2002

quote:
leonbong schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:
[afbeelding]
Hey dat is toevallig, deze heeft de vader van mijn vriendin nog ontworpen (hij zat in dat project). Echter is het project geflopt dacht ik, omdat de afstandsbediening niet zo gebruiksvriendelijk zou zijn.. Ik gebruik hem bij m'n schoonfamilie wel eens en vind het een handig ding, alleen de vrouwen in huis die snappen er niets van, dus waarschijnlijk is het project daarom niet afgemaakt :P . Maar hij is dus wel gewoon te koop?

Huh?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: