Let's put a smile on that face...
Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDit was geen megapulse, dit was een megacheat
Ik verwacht toch eigenlijk wel dat er wat users gedelete gaan worden.
edit: nvm..
Patriot wijzigde dit bericht 08-05-2005 12:54 (20%)
Ja, ga je gangquote:
* RoD gaat zo 1,75 miljoen pulsen
quote:
denk het
Luelinks staat al op 982 miljoen inmiddels, weet iemand waar de rem zit van dit alles, we moeten ze echt tot stoppen brengen
ScottB wijzigde dit bericht 08-05-2005 13:07 (10%)
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Nieuwe clientquote:wdekreij schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:44:
[...]
denk het![]()
Luelinks staat al op 982 miljoen inmiddels, weet iemand waar de rem zit van dit alles, we moeten ze echt tot stoppen brengen
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
[edit] Never mind, ik lees net de PM van Lighteye
Peter wijzigde dit bericht 08-05-2005 14:47 (19%)
Reg. datum: 09 maart 2005
ik ga trouwens wat vaker inloggen op de whatpulse site
quote:Bokkenpiloot schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:01:
@ RoD MooGliSH (chatslet nr.1) heeft een kps gem. van 0.01 (lijkt me dus niet echt een cheater), de nr. 2 heeft een gemiddelde van 2.78. De nummer 3 heeft een gemiddelde van 0 en de nummers 4 t/m 6 hebben allen een te hoog gemiddelde (>2.5). Wat dat betreft heb je dus gelijk, maar het valt mij met name mee dat er maar 4 cheaters zijn met een miljoenenpulse. Maar we moeten de stats van morgen maar afwachten (ik denk dat het aantal cheaters met een miljoenenpulse dan veel hoger zal zijn)...
Njah, cheaters genoeg in ieder geval
Ben ff 19 plaatsen gestegen, van 34 naar 15
Chatslet nummer 1 is ook een cheater hoor. Kijk maar bovenin zijn profiel, daar heeft hij gemiddeld 2.27 keys vanaf het punt dat hij meedoet. Dat is dus duidelijk een cheater.quote:Bokkenpiloot schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:01:
@ RoD: MooGliSH (chatslet nr.1) heeft een kps gem. van 0.01 (lijkt me dus niet echt een cheater), de nr. 2 heeft een gemiddelde van 2.78. De nummer 3 heeft een gemiddelde van 0 en de nummers 4 t/m 6 hebben allen een te hoog gemiddelde (>2.5). Wat dat betreft heb je dus gelijk, maar het valt mij met name mee dat er maar 4 cheaters zijn met een miljoenenpulse. Maar we moeten de stats van morgen maar afwachten (ik denk dat het aantal cheaters met een miljoenenpulse dan veel hoger zal zijn)...
We stand alone Together
Reg. datum: 29 september 2004
quote:Bokkenpiloot schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:01:
@ RoD: MooGliSH (chatslet nr.1) heeft een kps gem. van 0.01 (lijkt me dus niet echt een cheater), de nr. 2 heeft een gemiddelde van 2.78. De nummer 3 heeft een gemiddelde van 0 en de nummers 4 t/m 6 hebben allen een te hoog gemiddelde (>2.5). Wat dat betreft heb je dus gelijk, maar het valt mij met name mee dat er maar 4 cheaters zijn met een miljoenenpulse. Maar we moeten de stats van morgen maar afwachten (ik denk dat het aantal cheaters met een miljoenenpulse dan veel hoger zal zijn)...
Die avkps klopt niet. Die 9.700.000 kan over een periode van maximum 5 weken zijn getypt en dan de avkps uitrekent, omt je op en avkps 2,6 uit. Anders zou zijn totale avkps helemaal niet kloppen. Ik denk ook dat MooGliSH en 1337Moog dezelfde persoon zijn wegens de naam, het feit dat ze beiden uit Australië komen (in mindere mate) en het tijdstip van hun laatste puls.
Die fusion master lijkt mij ook verdacht. Ten eerste omdat hij voorheen al een verdacht aantal clicks heeft gepulsed en ten tweede omdat zijn avkps wel heel hoog ligt ten opzichte van de andere pulses.
Deze drie zijn al genoeg voor bijna 15.000.000 keys.
Het overgrootte deel van het team is wel zuiver volgens mij en ze kunnen er volgens mij ook zelf niets aan doen als er cheaters in hun team zitten. En aangezien dat ze meer users hebben als ons team en ook nog een een groter percentage actieve users is, is een output van 50.000.000 keys wel mogelijk.
Het is alleen spijtig dat de overduidelijke cheatpulses van in het begin niet verwijderd worden. Want zelf als wasted zijn progje update, kunnen ze ons nog altijd met gemak op een rechtvaardige inhalen.
PS: ik dacht, laat ik eens wat zeuren om wat meer keys binnen te halen.
quote:Currahee schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 21:39:
Mjah hoeveel verwachten jullie dat de pulse zal zijn morgen van LUElinks. Mijn inschatting is ergens tussen de 125 en de 150 miljoen keys. Ze hebben immers meer dan 3 weken lopen sparen met een steeds toenemend aantal leden. Als je kijkt naar de output van voor het sparen was deze rond de 20 miljoen keys. Nu hing hij meestal rond de 10-12 miljoen dus ik verwacht morgen een redelijk pulse van de LUE's. Helaas
Ik denk dat het er vooral van afhangt of Leulinks wel of niet eerlijk pulst.
Ik hoop op een eerlijke megapulse, zoals ze van plan waren.
n-i-x wijzigde dit bericht 08-05-2005 18:01 (2%)
Reden: eerlijk toegevoegd :+
quote:XiN schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:56:
[...]
Ik denk dat het er vooral van afhangt of Leulinks wel of niet pulst.
Ik hoop op een eerlijke megapulse, zoals ze van plan waren.
Mjah, ze hebben inmiddels wel bewezen dat het niet eerlijk gegaan is.
@Hierboven: je ziet zo veel users die nog maar een paar week geregd zijn, en dan al miljoenen keys hebben, dat kan gewoon niet.
quote:RoD schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:58:
[...]
Mjah, ze hebben inmiddels wel bewezen dat het niet eerlijk gegaan is.
@Hierboven: je ziet zo veel users die nog maar een paar week geregd zijn, en dan al miljoenen keys hebben, dat kan gewoon niet.
Ze hebben inderdaad al bewezen dat het tot nu toe niet zo eerlijk is geweest, maar die ene van Leulinks die de megapulse voorstelde stelde ook meteen voor om bij de megapulse alleen eerlijk te pulsen.
Hoe groot de megapulse is hangt er dus vooral van af hoeveel mensen naar hem hebben geluistert.
Ik geloof er niks van dat dat serieus is geweest, er cheaten zoveel users, en er wordt geen enkele user uit het team gekicked, dus ze proberen gewoon de schijn op te houden dat ze tegen cheaters zijn.quote:XiN schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:04:
[...]
Ze hebben inderdaad al bewezen dat het tot nu toe niet zo eerlijk is geweest, maar die ene van Leulinks die de megapulse voorstelde stelde ook meteen voor om bij de megapulse alleen eerlijk te pulsen.
Hoe groot de megapulse is hangt er dus vooral van af hoeveel mensen naar hem hebben geluistert.
Opera for world domination !
Ze staan nu op 998,347,666 keys. En het staat in mijn ogen gewoon vast dat het cheaters zijn. Maar niemand die er wat aan doet. Dus kun je ze enkel gewoon negeren. Ik stoor me iig niet meer aan de dagoutput van 53 miljoen.quote:RoD schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:06:
[...]
Ik geloof er niks van dat dat serieus is geweest, er cheaten zoveel users, en er wordt geen enkele user uit het team gekicked, dus ze proberen gewoon de schijn op te houden dat ze tegen cheaters zijn.
Welkomquote:Exe-cuter schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:41:
Zo, ook maar eens geregistreerd en aangesloten bij GoT. Hopelijk kunnen mijn klikjes het totaal weer stevig bijkrikken
Justawitte wijzigde dit bericht 08-05-2005 18:43 (19%)
Niet echt super... maar elke beetje helpt.
Go GoT!
Golf? The 2008 GoT-Open!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.