Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/godfathergame.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/intro.jpg

Welcome to the Corleone family...

Welcome to the Corleone family. After a life of small-time jobs and petty thefts, you’ve been accepted into America’s most famous criminal organization. Now it’s up to you to carry out orders, earn respect, rise through the ranks, and make New York City your own. Play your cards right and you could even be running everything as the next -- and most powerful -- Don.

A story about family, respect and loyalty, The Godfather™ book by Mario Puzo and film by Paramount Pictures serve as inspiration for the game, as you join the Corleone family and earn respect through loyalty and fear while you rise through the ranks to become Don in a living, 1945-1955 New York. The Godfather video game will put you at the center of action in one of history’s most revered cinematic masterpieces, allowing you to create yourself in the game, and then choose your path as you rise from lowly outsider to envied and feared Don.

Featuring non-linear action-adventure gameplay, The Godfather will offer gamers countless choices for solving the family’s problems with brutal violence, skillful diplomacy, or a cunning mixture of both. From mob hits and bank heists to drive-bys and extortion, step deep inside the world of The Godfather -- where intimidation and negotiation are your tickets to the top. Players will use their powers of loyalty and fear to earn respect through interactions with characters in the world. Decisions made by the player in the game will have lasting consequences, just as it was in the mob underworld featured in The Godfather fiction.

The Godfather film from Paramount Pictures featured some of Hollywood’s finest actors, and several are contributing to the game’s development. All character likenesses from the movie will be included, and lending their voices to add a dramatic and cinematic touch to the game are the late Marlon Brando as Don Vito Corleone, James Caan as Sonny Corleone and Robert Duvall as consigliere Tom Hagen.

Bron

Hoe maak je een game gebaseerd op een film zonder tegelijk de miljoenen fans van dit meesterwerk al vanaf de eerste geruchten tegen je in het harnas te jagen wegens heiligschennis. We hebben het hier over de bekendste maffiafilm ooit: The Godfather. EA acht zich echter opgewassen tegen deze dreiging en haar Redwood Shors studio's denken zich sterk genoeg om het game een waardig tegenhanger van de film te maken.

Dit was allemaal zeer tegen de zin van de regisseur, Francis Ford Coppola. ‘Ik wist er helemaal niets van. Ze hebben me nooit gevraagd of ik het een goed idee vond.’ Coppola heeft inmiddels een preview van de game gezien en werd daar nog verdrietiger van. Alle karakters zoals we die uit Coppola’s film kennen worden gebruikt in de game en het eerste wat de speler moet doen is al die karakters doodschieten. De regisseur wil dan ook duidelijk maken dat hij niets met de Godfather game te maken heeft en dat hij het er niet mee eens is. Gerechtelijke stappen zal hij waarschijnlijk niet ondernemen, aangezien de rechten van de Godfather bij Paramount liggen.

Zoals boven al reeds was vermeld, zullen James Caan, Robert Duvall en John Martino (Paulie Gatto) meewerken aan het spel. Men heeft zelfs Marlon Brando kunnen verleiden om voor zijn dood nog enkele zinnetjes in te spreken.

Afbeeldingslocatie: http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/9206d18.jpg
Marlon Brando

Mark Winegardner, auteur van het boek De Terugkeer van de Peetvader/Godfather Returns, heeft het verhaal geschreven en de makers van het spel van nuttige inzichten voorzien.

Het spel zelf zal in 3rd person zijn a la GTA3. Het speelt zich af van 1945 tot en met 1955 in New York. Je speelt niet echt Michael Corleone maar begint onderaan.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/screens.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.be/images/pc_godfather/preview/_large_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.be/images/pc_godfather/preview/_large_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.be/images/pc_godfather/preview/_large_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.be/images/pc_godfather/preview/_large_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/filmpjes.jpg

Introduction movie [high quality]
Introduction movie [low quality]
Teaser [high quality]
Teaser [low quality]

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/info.jpg

Game: The Godfather
Scheduled For: 21 maart 2006
Game Type: 3D Action / 3D Adventure (Historic/shooter)
Developer: EA Pacific
Publisher: Electronic Arts
Multiplay: None
Available platforms: PC, Playstation 2, Xbox, Xbox360, PSP
Specs: ...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/links.jpg

The Godfather Q&A met de executive director 6 januari 2006
EA GAMES - The Godfather [official site]
Review The Godfather op Gamespot
Om even in te komen:
Mafia: The city of Lost Heaven [official site]
Mafia: The city of Lost Heaven [gamespot review]

To be continued... (als er meer nieuws is)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/top_bar_sub.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door CRAM op 24-03-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Lijkt me een mooi maffia-spel:) ,ik weet alleen niet of ik 'm voor de psp of ps2 zal kopen... of allebei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:05
prachtige teaser en intro, lijkt me echt geweldig spel, de screens ademen al gigantisch veel sfeer uit... Hopelijk wordt het net zo als mafia maar dan nog beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 21:51

Brons

Fail!

Als ze zeggen dat het non-linear is, hoop ik dat het ook ech non-linear is. Dus niet bijvoorbeeld "er zijn 2 verschillende manieren om X dood te schieten", maar echt dat je zelf het verhaal kan ontwikkelen.

En als ze het dezelfde sfeer kunnen geven als Mafia is het een gegarandeerde kas kraker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Die 'stoere' intro is wel typisch EA en heeft niks met de mafia sfeer te maken. En begrijp ik dat goed, het eerste dat de speler in het spel moet doen is alle karakters uit de film doodschieten? Mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Ik hoop echt dat EA er een super spel van maakt. Van wat ik tot nu toe gezien hebt vind ik het er erg mooi uitzien. Ik hou het in de gaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Deze gaat het zeker halen! bravo EA games!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Ik hoop zeker dat het wat wordt, de verwachting is in ieder geval hoog gespannen.
Is er al bekend welke engine er gebruikt zal gaan worden?

[ Voor 28% gewijzigd door r0b op 25-04-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 13:46

janklp

FortyTwo Capital

Nog wel lang wachten zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

wat zal er gebeuren als EA games deze game totaal verknald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 133505 schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:07:
Eeh, niets? Waarom zou er "iets moeten gebeuren" dan? Waarom denk je dat trouwens?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen vonden het ook niet echt leuk in het begin toen ze The lord of the rings wouden verfilmen gelukkig is ze dat goed gelukt maar stel van niet dan was er een lotr fan rel geweest dat kan nu ook gebeuren nu EA games die bekend staat wegens hun ''kwaliteiten'' dit spel gaan maken van de god father! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Anoniem: 133505 schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:07:
GTA3 (van EA) is toch ook een topgame. Giet het in een ander jasje en verbeter de gfx...

Ik zie het wel zitten maar vind het wel een beetje jammer dat ze de Godfather ervoor gebruiken. Dat is eigenlijk niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe dom ben je wel niet? |:(
gta is door rockstar gemaakt een bedrijf dat niet bekend staat om zijn vluchtige werkjes! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:07
CRAM schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:33:
[...]

GTA3 (van EA) is toch ook een topgame. Giet het in een ander jasje en verbeter de gfx...

Ik zie het wel zitten maar vind het wel een beetje jammer dat ze de Godfather ervoor gebruiken. Dat is eigenlijk niet nodig...
GTA3 is van Rockstar Games.
En dat bedrijf is weer onderdeel van Take 2 Games.
Maar dat is niet van EA...
Ik ben ook bang dat ze het spel gaan verknallen. In ieder geval de PC versie, dat is tot nu toe bij elke game gebleken die op alle platformen uit kwam. Het heeft gewoon niet de prioriteit wat erg jammer is.

Edit:
net de filmpjes gezien, ze hebben in ieder geval het verhaal alvast volkomen verkracht.
Ach ja, who cares, alsof iemand het boek / de film heeft gezien van de doelgroep waar ze op mikken (<18 jaar).

[ Voor 14% gewijzigd door Zeus op 25-04-2005 21:59 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk eens naar nfsu 2 en je ziet gelijk dat Althalus gelijk heeft!
nfsu is telkens een ander karretje de zelfde en de zelfde banen mee af rijden met een bud AI en wat fine tunen meer niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 133505 schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:37:
gta is door rockstar gemaakt een bedrijf dat niet bekend staat om zijn vluchtige werkjes! :(
Ow, dus dat betekent automatisch dat dit een goed spel is?
Je mag je mening wel iets beter beargumenteren.

Verder lijkt me dit wel een leuk spel, ik hoop dat er een goeie verhaallijn inzit, en dat de gameplay wat de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je leest m`n text niet goed RoD! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Volges mij besteden ze aan dit spel veel geld en aandacht. Dus komt allemaal wel goed denk.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 25-04-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt anders je vooroordeel al wel klaar ;) daar gaat het eigenlijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hoor, ik hoop gewoon niet dat de god vader triologie word verknald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Anoniem: 133505 schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:37:
ik zat verkeerd met mn gta3 8)7 :+ :X |:( O-)

En dat GTA3 vluchtig is gemaakt, wilde ik niet zeggen. Integendeel...

Maar de filmpjes zijn wel hoopvol

[ Voor 128% gewijzigd door CRAM op 25-04-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
*kickje* :)

Ik vind de trailer een beetje gaar uit zien...een beetje als een spel van 2 jaar terug ofzo, niet echt van deze tijd om eerlijk te zijn, en al helemaal van de de tijd over 3 maanden, hij is namelijk uit gesteld naar early 2006.

Erg jammer, want ik zit echt met smart te wachten op een "vervolg" van "maffia" :)
Dat spel heb ik toch wel zo gigantisch vaak gespeeld....en dat mis ik echt
Snap sowieso niet dat er geen "maffia 2" uit komt (alleen geruchten, maar het is nou al 4 jaar (ofzo) geleden dat maffia 1 uit kwam dus ja....)

- edit - netn og ff gekeken, ik heb een andere trailer gezien. Maar ook in deze trailer, moet je zien hoe ze uit die auto lopen...ze lijken wel mank ofzo lol. De trailer die ik een tijdje terug zag was iig nog erger...

[ Voor 20% gewijzigd door FireFoz op 18-07-2005 22:35 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Nou ik weet niet welke filmpjes jij hebt gezien, maar ik kijk op de officiele website naar console videos, maar zelfs die zien er al supermooi uit!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 19:35
Toch wel grappig dat meneer Copolla furieus was na het spel in aktie gezien te hebben. "Dit heeft niks meer met de films te maken!!" Schijnt hij gezegd te hebben, aldus PC Gameplay.
Ben benieuwd wat er van deze game terecht gaat komen. Kan erg goed worden.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Het was deze
http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1019&id=4457

Net nog een keer gekeken, ik vind dat het praten niet goed synchroom loopt met de bewegingen (voor dat eerste stukje)

ik vind het er ook saai uit zien... als ik de trailers van GTA SA zag dan had ik echt zo iets van DAMN VET en nu heb ik zo iets van mja..beetje boring
ik weet niet waarom,maar het ziet er een beetje dood uit allemaal ofzo. en als ik zo naar dat ventje kijk dan lijkt het ook wel alsof de besturing erg gaar is...ik weet niet maar "iets" mist er imo, so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 09-07 22:57

Bosmonster

*zucht*

armageddon_2k1 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:02:
Toch wel grappig dat meneer Copolla furieus was na het spel in aktie gezien te hebben. "Dit heeft niks meer met de films te maken!!" Schijnt hij gezegd te hebben, aldus PC Gameplay.
Ben benieuwd wat er van deze game terecht gaat komen. Kan erg goed worden.
Hij vond het niks meer met de films te maken hebben omdat het alleen maar mensen afknallen is.

Waar the Godfather juist om draait zijn maffia politiek en juist de achtergrond.. Het geweld is maar bijzaak en slechts toegpast als er geen enkele andere uitweg meer is.

Kan hem dus geen ongelijk geven. Dit lijkt me weer een domme shooter waar ik persoonlijk niet op zit te wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 19-07-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

FireFoz schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:29:
*kickje* :)

Ik vind de trailer een beetje gaar uit zien...een beetje als een spel van 2 jaar terug ofzo, niet echt van deze tijd om eerlijk te zijn, en al helemaal van de de tijd over 3 maanden, hij is namelijk uit gesteld naar early 2006...
Ik vind het er dus ook als crap uitzien. het ziet er inderdaad uit als een game van jaren terug. Bekijk eens in de screenshots de gebouwen op de achtergrond. Ik heb volgens mij in de Half-Life 1 engine nog betere textures gezien dan dat, echt suf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Op seconde 36 van die trailer zie je duidelijk dat er een 4-punt druktoets staat afgebeeld, wat in mijn ogen zou betekenen dat dit om de console versie gaat van het spel.

Maar aan de andere kant zie ik weer EA staan, wat in mijn ogen gelijk is aan $$$$-tekens... die gasten zijn alleen uit op geld, dus ze contracteren bekende merken of films om er een game van te maken. Het merk verkoopt de game, de game zelf niet, want die zuigt.

Ik ben iig erg benieuwd naar hoe dit spel zal spelen, ik hoop echt op een mafia 2.

Maar het is een beetje raar dat jullie de game nu al bestempelen als shooter, want ik bedoel, in mafia waren er ook zat momenten dat je families moest afschieten terwijl er toch een beest van een verhaal achter zat. Hoe wil je in een filmpje van 3 minuten laten zien dát er een dik verhaal achter de actie schuilgaat?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
FireFoz schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:25:
ik vind het er ook saai uit zien... als ik de trailers van GTA SA zag dan had ik echt zo iets van DAMN VET en nu heb ik zo iets van mja..beetje boring
ik weet niet waarom,maar het ziet er een beetje dood uit allemaal ofzo. en als ik zo naar dat ventje kijk dan lijkt het ook wel alsof de besturing erg gaar is...ik weet niet maar "iets" mist er imo, so far.
waarom is gta sa "damn vet" in die trailer? vind het grafisch zwaar tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
CRAM schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:36:
[...]

waarom is gta sa "damn vet" in die trailer? vind het grafisch zwaar tegenvallen
mss qua graphics niet super geweldig - maar absoluut niet slecht -, maar de rest, zoals movements e.d. waren geweldig. en dat vind ik hier een beetje tegenvallen...het ziet er erg geforceeerd uit, dat je echt bepaalde dingen MOET doen zeg maar...gta ziet er heel "vrij" en ""soepel" uit, vandaag "damn vet", imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
Paar updeetjes van dec05-jan06

Interview met de executive producer: http://www.gamespot.com/p...html?sid=6142026&mode=all

En een paar nieuwe screens: http://www.gamespot.com/p...eenindex.html?sid=6141665

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 12-01-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

KICKJE! de relesea datum staat nu vast, het wordt 21 maart!!! De countdown teller staat nu ook op de site :-)

Dat wordt dus nog een paar dagen wachten en dan spelen maar _/-\o_

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Nog 9 dagen... nog niet veel meer bekend volgensmij. Heb zo'n idee dat dit spel niet echt bijzonder gaat worden aangezien dr maar bar weinig aandacht naar toe gaat...:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Als EA nou eens toestemming geeft om reviews sneller op het net te gooien, kan ik besluiten de game al dan niet te kopen.

Heb er tot nu toe weinig hoogte van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hmm net nog ff op de website gekeken...staan wel wat nieuwe filmpjes op
dit is wel cool btw
http://www.ea.com/officia...godfather/us/mob_face.jsp

hier staan wat videos http://www.ea.com/official/godfather/godfather/us/videos.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
FireFoz schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:07:
Nog 9 dagen... nog niet veel meer bekend volgensmij. Heb zo'n idee dat dit spel niet echt bijzonder gaat worden aangezien dr maar bar weinig aandacht naar toe gaat...:'(
Waarschijnlijk is het de bedoeling ook dat we er zo min mogelijk vanaf weten. Weten jullie ook hoe dat met GTA gaat? Er niet zoveel bekend tot aan de release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Is die release van 21 maart word wide? Of voor Nederland? En als het 21 maart voor Nederland is... wanneer komt ie dan uit in de VS? iemand?

Voor de rest hoop ik dat deze game een beetje de feeling terug geeft die maffia ook had. En natuurlijk dat de game play super is... En niet zo als in Driv3r :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dark4ever schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:54:
Is die release van 21 maart word wide? Of voor Nederland? En als het 21 maart voor Nederland is... wanneer komt ie dan uit in de VS? iemand?

Voor de rest hoop ik dat deze game een beetje de feeling terug geeft die maffia ook had. En natuurlijk dat de game play super is... En niet zo als in Driv3r :S
games komen in de vs officeel altijd op dinsdag uit. 21 maart is een dinsdag..

in nederland komen ze officeel op donderdag of vrijdag uit.

voortaan: www.tothegame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Anoniem: 131484 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:20:
[...]

games komen in de vs officeel altijd op dinsdag uit. 21 maart is een dinsdag..

in nederland komen ze officeel op donderdag of vrijdag uit.

voortaan: www.tothegame.com
thnx!
Naja nog een dik weekje w88 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Het spel staat al wel in de folder van de Makro van volgende week...dus denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 22:19

Blauw

De Schreeuw

Mafia: city of lost heaven ligt vast nog wel ergens voor 5 tot 10 euro in de budgetbakken. Dat spel heeft me destijds in ieder geval een hele tijd enorm geboeid, niet alleen door het fantastische verhaal maar ook door de mooie graphics en sfeer. Misschien een tip voor de mensen die geen zin hebben om te wachten :P Jammer dat dat spel (van een kleine tjechische (dacht ik) ontwikkelaar) destijds nooit echt de aandacht heeft gekregen die het wel verdiende, want dat was met recht een topgame die zich waarschijnlijk hier mee kan meten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup, Mafia was geweldig

Ik zit me de laatste tijd steeds meer op te winden over de game. De filmpjes zien er goed uit qua sfeer. De gameplay die ze erin gaan stoppen lijkt ook te werken. En natuurlijk geeft het Godfather universe het spel iets heel speciaals mee. Ik kan niet wachten tot ik Sonny ingame tegenkom :D

Alleen: ik wil reviews!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Maargoed; geen enkele mafia-style game wint van mafia :P
Motion Capture

The figures move thanks to Motion Capture technology, through which we transfer the movements of real actors onto the figures of the characters. We're using the magnetic system from Ascension Company. All movements in the game, therefore, look absolutely realistic. However, as we are well aware of the fact that movements are not going to look natural simply because of the technology used but mainly due to the artistry of actors, whose movements the equipment copies, only professional actors and stuntmen are working on MAFIA.
Motion Capture

Facial Expressions

To breathe life into the characters, we've developed our own system of animating their faces. When a character is speaking, we analyze the sound, and the program moves the lips in synchronization with the words spoken. Then we can add facial expressions - a smile, a frown, an expression of fear, or we can move the eyebrows. The eyes can follow an object of interest independently of the head, and -of course - the characters can wink or just half-close their eyes. The result is a very lively impression that pushes the real-time animation of figures forward considerably.

Voiceover

As we have the technology for the synchronization of dubbing and facial expressions, it is clear that the characters will speak entirely naturally. Dubbing is very important for MAFIA. Dialogues play an important part in the game and this is why we've tried to choose a high quality cast. The overall impression of the story depends on the quality of the actors' performances and we hope that we've succeeded in making the characters life-like

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
er staat ook een preview in de pc gameplay.....en het klinkt allemaal niet positief

wordt eigenlijk nu al met de grond gelijk gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 07-07 17:36
CRAM schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:59:
er staat ook een preview in de pc gameplay.....en het klinkt allemaal niet positief

wordt eigenlijk nu al met de grond gelijk gemaakt :(
waarom is het zo slecht dan volgens de preview?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik heb wel een preview hier..
http://pc.ign.com/articles/586/586933p1.html
Unlike Grand Theft Auto, but along the lines of True Crime: Streets of LA, your actions will affect the storyline, with three branches that provide three different endings. Characters "remember" your interactions with them, so that as you progress and encounter them later, they'll react accordingly. If you beat the hell out of them, they'll be scared, or if you were nice, they might smile or act friendly. Each action sends ripples throughout the community to help cement your reputation.
Das wel cool :)

brute screen:

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/054/920131_20060224_screen009.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door FireFoz op 13-03-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
http://www.gamer.nl/viewdoc/2147

Hmm hier word ik niet echt vrolijk van... klinkt als typisch EA ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Laatst online: 30-06 22:11

switchboy

-ruimte te huur-

FireFoz schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:27:
Ik heb wel een preview hier..
http://pc.ign.com/articles/586/586933p1.html

[...]

Das wel cool :)

brute screen:

[afbeelding]
Waar dachten ze aan toen ze die "gui" maakten die op die screen te zien is. Dat ding lijkt rechtstreeks uit een spel uit 1990 gehaald te zijn. Ik hoop echt dat dit niet het uiteindelijke ontwerp is :X

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
switchboy schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:00:
[...]

Waar dachten ze aan toen ze die "gui" maakten die op die screen te zien is. Dat ding lijkt rechtstreeks uit een spel uit 1990 gehaald te zijn. Ik hoop echt dat dit niet het uiteindelijke ontwerp is :X
Dan heb je deze nog niet gezien...

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/061/920131_20060303_screen018.jpg

:/ Ik baal dr echt van, zit al zo lang op een goede opvolger van Maffia te wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

In de filmpjes (teaser/trailer) enzo is de gui niet te zien en gaat het allemaal nog wel. Maar hoe die er in de screens uitziet lijkt het wel een of ander B spel.
En omdat het naar alle consoles tegelijk geport wordt zal de PC versie wel qua graphics niks anders zijn dan de PS2 (op een paar shaders na misschien). Echt zonde hoe ze een could be cool game zo kunnen verneuken.

Mwa nu ik er aan denk is het niet eens zo verrassand als je nagaat dat bij het spel "The Matrix" alle wielen vierkant waren. En dan ook nog het lef hebben om een half jaar te wachten met een patch.

Eigenlijk als ik er zo over na ga denken de enige goede EA spellen zijn de oude NFS reeks, Battlefield (ook al zit twee onder de bug het blijft leuk) en Populous the Beginning (Zelfs daar zitten bugs in, maar dat komt door nVidia :P ).
Bijna ieder EA spel komt te vroeg uit waardoor het nog niet lekker speelt. Zo heb ik Fifa2005 een paar maanden niet kunnen spelen omdat mijn 6600 toen net uit was :/ .

EA, alvast bedankt voor weer een toppertje.

O ja als het spel toch ineens heel goed mog blijken mogen jullie dit keihard tegen me gebruiken. We wachten af, maar veel hoop heb ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Toch kan het zijn dat het WEL een cool spel wordt, want ondanks mooie graphics cool is, heb ik 10x liever een goede gameplay en een goed verhaal... dat vind ik wel belangrijker.
Ik kan wel met die graphics leven als de gameplay en het verhaal en sfeer enzo allemaal top zijn, zoals in Maffia. Dat Maffia al weer 3/4? jaar oud is, maakt me dan ff niet uit.

De muziek schijnt super cool te zijn, en de echte stemmen van de acteurs zitten er ook in, dat beloof natuurlijk wel wat voor de sfeer.
Maar als ik op de screens en filmpjes zie hoe leeg de straten zijn, betwijfel ik of de sfeer wel beter zal zijn dan de graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Zoals ik al zei: Het kan nog alle kanten op(zolang ik het nog niet gespeeld heb), maar ik heb het knaagende gevoel dat dit spel gewoon te gehaast af is gemaakt net zoals ieder ander EA spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
omg, kijk de ramen van de auto's...valt me nu pas op

http://cerberus.gamershel...hots/7713/204755_full.jpg

Dat is wel heel erg sad...voor een spel uit 2006 :X

omg, doe voortaan eens resizen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 15-03-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Zelfs GTA3 zag er beter uit... moet je die banden en dat hoofd zien. Ik hoop echt dat dat de PS2 versie is en niet de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

En kijk eens naar de textures, low res meuk. En de textures van de ramen zijn om de 2/3 ramen weer hetzelfde.

Mag er vanuit gaan dat dit geen screenies zijn op de hoogste instellingen anders is dit idd wel heel erg triest :X

edit: het ernstige is dat dit screenshot op ign onder de pc sectie staat :|

[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 14-03-2006 22:36 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Nee deze dan:

http://cerberus.gamershel...hots/7713/204985_full.jpg

lol,vergelijk de textures van die vuilnisbakken daar rechts eens met de gril van de auto... :P scheelt niet veel. Dit zijn overigens wel console-screenshots geloof ik.

Hij is inmiddels gold
http://xbox.ign.com/articles/695/695699p1.html
bAdmuTs schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:24:

edit: het ernstige is dat dit screenshot op ign onder de pc sectie staat :|
Dat is fout denk ik, op Gamers Hell staat ie onder xbox...precies dezelfde screen:

http://www.gamershell.com...r/screenshots.html?id=166

[ Voor 104% gewijzigd door Crash op 15-03-2006 22:12 . Reden: resizen aub ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
"Wat dit spel mist is een degelijke besturing. De controls zijn zo belabberd dat het ons niet zou verwonderen als de verantwoordelijke programmeur Francis Ford Crappola heet."

"Dit geknoei met de muis zorgt ervoor dat je meestal niet de actie uitvoert die je zou willen. Na verloop van tijd merkten we dat het eigenlijk geen zier uitmaakt hoe je een vijand in mekaar timmert, waardoor we onze muis als een bezetene in het rond schoven."

"Bij de vuurgevechten wordt het pas echt erg...."

"Het rijgedrag van de auto's voelt niet realistisch aan en het schademodel is simplistisch"

bron: pcgameplay

Dat belooft veel goeds voor de gameplay >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:08

Vos

AFCA

Ik ga mijn verwachtingen maar even drastisch bijstellen denk ik :(. Hopen dat het nog meevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
De PS2 versie is inmiddels al uitgelekt... zal waarschijnlijk wel snel de eerste screens / ervaringen van gepost worden. Ben benieuwd....vind het nu stiekem toch wel een beetje spannend worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Dit snap ik nou niet,

Je hebt zo een goed verhaal met zoveel mogelijkheden tot bechikking , zoveel geld als je wilt en ook nog is een populair genre.
Waarom maak je er dan niet een van de mooiste spellen van die momentele uit is, waarom maak je er niet een echt goed spel van, dit zal ook wel verkopen maar vooralsnog lijkt dit me niet goed/leuk voor de echte liefhebber van de famillie Corleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG graphics & pc-hoeren :r

kijk nou eerst hoe de gameplay, verhaal en sfeer is. als dat ok is, let niemand op de graphics.
en ea heeft nooit bekend gestaan om zjn, grafische hoogstaande games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy

switchboy

-ruimte te huur-

Ik hoop maar dat er nog iets van het verhaal overblijft. :'(
Ik begrijp dat er een beetje gebruik is gemaakt van artistieke vrijheid, maar het stukje dat Vito neergeschoten wordt klopte volgensmij al niet als ik het me goed herrinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:59

Maxow

Hidden Sound System

Anoniem: 131484 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:20:
OMG graphics & pc-hoeren :r

kijk nou eerst hoe de gameplay, verhaal en sfeer is. als dat ok is, let niemand op de graphics.
Sorry hoor, maar als ik de schreenshots etc zo bekijk dan zag Mafia er zelfs nog beter uit. En ik weet niet of jij weet wanneer die is uitgekomen, maar dat is alweer een jaartje of vier geleden. Persoonlijk vind ik het dan enigzins jammerlijk dat er niet bepaald verbetering in is gekomen, maargoed, just my 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-07 21:52
Of je koopt het spel gewoon :|

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Anoniem: 131484 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:20:

Dit spel is echt heel erg dol! Ik heb me tot nu toe niet 1 x gestoord aan de 'lelijke' graphics (ps2), misschien omdat ze ook niet lelijk zijn... maar heb eigenlijk nog niet de tijd gehad om er naar te kijken omdat er zo veel te doen is in het spel. Sfeer e.d zijn echt _/-\o_, gevoel van vrijheid is ook echt enorm. Besturing is een beetje schraal, maar niet erg storend. Ik vind dit een van de betere spellen na San andreas, op dit gebied dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Mausz op 16-03-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Mausz, kan je wat mere vertellen over wat er allemaal mogelijk is? Kleine review?:) Wat ik graag zou willen weten bijv is of de cops je ook aanhouden als je te hard rijdt, zoals in Maffia. Kan je gewone mensen ops traat overvallen? Vertel is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 11:13
FireFoz schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:45:
[...]

Dan heb je deze nog niet gezien...

[afbeelding]

:/ Ik baal dr echt van, zit al zo lang op een goede opvolger van Maffia te wachten ;(
Met een opvolger van Mafia (die er overigens niet komt voor zover ik weet) heeft EA niks, maar dan ook NIKS te maken!

Mocht het ooit nog tot een Mafia 2 oid komen dan hoop ik van ganser harte dat EA zich er verre van houdt en het gewoon door hetzelfde team als deel 1 ontwikkeld wordt.

Wat een spel was dat he; beste van de afgelopen 5 jaar als je het mij vraagt (samen met Max Payne overigens; ook een geweldige game met fantastische gamplay en verhaal en ook geen bemoeienis van EA)

EA moet gewoon dood :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
Als ik de screenshots zie dan ziet zelfs GTA3 er beter uit!

Typisch EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:20

Nakebod

Nope.

Was de onofficiele uitspraak ook niet:
EA Games, Ruins everything
Hoewel dat in de praktijk niet zo is. Ok, niet ieder spel is even goed, niet ieder spel heeft een even groot budget, enz enz...

Toen ik dit topic bijna een jaar geleden voor het eerst zag, had ik goede hoop in een soort Mafia "opvolger" alleen dan anders :P Het hele mafia gebeuren vind ik altijd wel interessant.
Als ik dit zo zie, denk ik wel dat het spel mij kan boeien, de stijl, de graphics, misschien niet super, als de gameplay maar in orde is.
Ik speel nu nog steeds Mafia, cdbox altijd binnen handbereik :) Dus qua graphics maak ik mij niet zo druk.

@ vosss, de geruchten van Mafia 2 zijn een beetje rond december 2003 gestopt, nadat het destijds "officieel" bevestigd was dat het zou komen.
Ik verwacht zelf, helaas, dat er geen Mafia 2 gaat komen. Hoewel Mafia "1" nog wel af en toe een update heeft gekregen, in sept 2005 de laatste momenteel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
FireFoz schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:43:
Mausz, kan je wat mere vertellen over wat er allemaal mogelijk is? Kleine review?:) Wat ik graag zou willen weten bijv is of de cops je ook aanhouden als je te hard rijdt, zoals in Maffia. Kan je gewone mensen ops traat overvallen? Vertel is :D
Nou, ik wil natuurlijk niet te veel verklappen :7 . Je kan geen mensen op straat overvallen, je kan ze wel goed lastig vallen :) . De politie krijg je achter je op dezelfde manieren achter je aan als bij GTA, Alleen kan je bij dit spel, als de heat op je laag is, de politie omkopen. Zodat je er geen last van hebt als je een bank gaat overvallen, ghehe.
Bedoeling is om winkels e.d te gaan afpersen, pakhuizen afpakken van rivaliserende bendes.

En dan heb je nog de missies, huurmoordernaar, mensen in elkaar slaan, etc. opzich wel uit een lopende dingen. Iig, het is erg verslavend! En wat hier staat is pas een klein deel van het spel, heb veel dingen nog niet vrijg gespeelt, gehaald, etc. Zit flink wat uur speelplezier in dit spel...
masser120 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:52:
Als ik de screenshots zie dan ziet zelfs GTA3 er beter uit!

Typisch EA...
Heb je het spel al gespeeld? Ik vind de graphics niet slechter als GTA San andreas 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Mausz op 16-03-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
En hoe is de sfeer? Wat vind je van het spel als je het vergelijkt met Maffia? Ik ben benieuwd naar kleine dingetjes die het spel afmaken, zoals de mogelijkheid om banden lek te schieten in maffia was erg cool vond ik :) Die vrijheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
Sfeer is erg goed, juiste muziek erbij e.d, je hebt zeker het gevoel dat je in de jaren 30 ofzo rond loopt, kleine marktjes enzo, veeeeeel dialogen die je kan hebben met voetgangers, echt erg veel variatie. En wat ik persoonlijk belangrijk vond, is dat de straten niet te leeg zijn, en dat is dus ook niet. Band lek schieten heb ik meteen geprobeerd 8) Alleen werkte niet, beetje jammer. Maffia heb ik verder nooit gespeeld, dus kan ik niks over zeggen. Maar kluizen opblazen enzo zit er allemaal bij.. ben er wel achter gekomen dat ik nog veel dingen niet weet. Net achtergekomen dat vrachtwagens ook overvallen kunnen worden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Hmm das wel cool :) Jammer van die banden...ik vind dat altijd van die kleine dingen die net ff de puntjes op de i zetten :) Helpt ook mee met de sfeer...straten moetne idd niet te leeg zijn. Cool om te horen dat de sfeer goed is :)
Ik wou dat ik ook een ps2 had... zit te wachten op de pc versie....kan nog wel ff duren mss :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb het spel binnen, alleen ik moet nu gaan werken :r
Als ik klaar ben post ik zo snel mogelijk screenshots, maar dat is pas rond 11 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik moet zeggen, 'gemengde gevoelens'. Ik heb er nu een uurtje spelen op zitten en er zijn gewoon positieve en negatieve zaken.
Als eerste, het spel is sfeervol, mooie omgeving, levendig ook. Muziek voegt ook echt iets toe.
Nadeel, voor een spel dat zo schandalig veel gekost heeft zitten er gewoon te veel kleine minpunten in.
Cameravoering is verre van ideaal maar daar ga ik nog aan wennen. Erger is het verschil in detail op sommige plekken. Don Corleone heeft bijv. een heel gedetailleerd gezicht dat meebeweegt maar vervolgens heeft hij een boord van een overhemd dat gewoon 'vast' is. Resultaat, als hij zijn hoofd draait gaat zijn nek door het boord heen. En zo zijn er meer plekken die gewoon niet genoeg uitgewerkt zijn in verhouding tot sommige andere delen in het spel.

Positief voorbeeld, je kunt je eigen mannetje 'maken' en je kunt echt ALLES instellen, van oogkleur tot wenkbrauwhoogte tot kaaklijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:39
Komt er nog een demo van? Dit is typisch een try before you buy spel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik raak echt de hele tijd verdwaald...als ik naar the corleone base moet bijv ben ik echt 10 min aan het zoeken....er is nog zeker geen kaart ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FireFoz schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:09:
ik raak echt de hele tijd verdwaald...als ik naar the corleone base moet bijv ben ik echt 10 min aan het zoeken....er is nog zeker geen kaart ofzo :?
Jawel, je hebt een MiniMap, kan je alles gewoon op vinden hoor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
FireFoz schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:09:
Ja, en je kan in de map een symbool aan zetten, net als gta, zo navigeer ik eigenlijk altijd overal in 1 keer heen.

Enige waar ik me echt aan erg, is de bestuuring als je in een flink vuurgevecht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Modbreak:Behoorlijk nutteloze mededeling :|

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 18-03-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Doh, ik zie nu die map pas! :P In het menu helemaal bovenaan... :P
Beetje scheel gekeken :D Ik vind het best vermakelijk :)

Ik heb alleen nog niet kunnen uit vinden hoe je met een honkbal knuppen kunt slaan...jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FireFoz schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:01:
Doh, ik zie nu die map pas! :P In het menu helemaal bovenaan... :P
Beetje scheel gekeken :D Ik vind het best vermakelijk :)

Ik heb alleen nog niet kunnen uit vinden hoe je met een honkbal knuppen kunt slaan...jullie wel?
Dat moet je in de "Tutorial" van meppen doen. Bij Options kan de controls vinden voor alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• explorer007
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-12-2024
Bij mij wil het spel niet installeren, ik draai windows x64.
En krijg de foutmelding dat ik directx9.0c moet installeren.

Heeft iemand ervaring met deze foutmelding en kan iemand op een workaround komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
explorer007 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:11:

Heeft iemand ervaring met deze foutmelding en kan iemand op een workaround komen.
Ik neem aan dat je DirectX 9.0c wel gewoon ook hebt? ;) Anders misschien de nieuwste drivers voor je videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Laatst online: 08-07 20:35
Ik heb het spel net ff een tijdje gespeeld en ik vind de sfeer best goed. De muziek voegt heel wat toe aan dat sfeertje. Maar de besturing is niet helemaal perfect, de auto rijden prut en ze zien eruit als rijdende kubussen. De ruiten van die auto's zijn niet eens doorzichtig :r , het lijkt net of ze allemaal geblindeerd glas hebben. De grahics van de stad zijn wat simpel, maar de personen zien er weer erg gedetailleerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind het heel jammer om te zeggen maar het hele spel ademt een 'net niet' sfeer uit. Het is absoluut geen slecht spel maar je ziet de 100 miljoen dollar er gewoon niet van af.
Er zijn teveel zaken die gewoon net niet lekker werken of soepel lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Heb hem nu ook een uurtje of wat gespeeld, en de game valt (nog?) niet tegen.
Alleen zoals vermeld, de besturing is een beetje wennen. (Hoop ik..) Speel sowiezo niet al te veel van dit soort spellen.
Maar goed, nog te weinig gespeeld om een goede mening te geven.
Weet wel dat het erg wennen is, en ff aankloten met de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• explorer007
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-12-2024
Milo Warmerdam schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:23:
[...]

Ik neem aan dat je DirectX 9.0c wel gewoon ook hebt? ;) Anders misschien de nieuwste drivers voor je videokaart :)
uiteraard... directx 90c zit in x64 meegebakken. heb nu de 9.0c van feb 2006 erop staan en ben ati 6.3 aant installeren (had 6.1). maar vermoed dat dit niks gaat helpen.

edit: dat werkt dus helaas niet.

[ Voor 5% gewijzigd door explorer007 op 18-03-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Klopt het dat je met dit spel geen screenshots kan maken dmv Print Screen ? Mij is het niet gelukt . Had graag wat screeny's gemaakt voor een vriend van me .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
Xfire ftw

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

explorer007 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:11:

Compatability op Windows 2000 zetten, werkt dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
IceStorm schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:46:
Ik vind het heel jammer om te zeggen maar het hele spel ademt een 'net niet' sfeer uit. Het is absoluut geen slecht spel maar je ziet de 100 miljoen dollar er gewoon niet van af.
Er zijn teveel zaken die gewoon net niet lekker werken of soepel lopen.
Ik vind het wel mee vallen...er zijn wel wat dingen waarvan ik moet zeggen "ja dat had wel ff wat beter gekunt", en dan vooral de autos. Zoals al eerder gezegd het glas, maar ook dat je bijvoorbeeld geen banden lek kunt schieten, niet uit een rijdende auto kunt springen en dat de autos niet echt heel erg zichtbaar (zoals in gta) uit elkaar vallen, vind ik jammer. Dat is echt het grootste minpunt tot nu toe vind ik, de autos. Maar daar kan ik wel mee leven :)
Vergeet niet dat van die 100 miljoen dollar erg veel naar de licentie gegaan is om "The Godfather" te heten, het verhaal, en de originele stemmen van de acteurs.

De manier waarop je iemand kan omleggen is geweldig. Als je iemand vast pakt, dan je shotgung pakt en schiet, heb je echt gruwelijk groffe moorden :)

-edit- oh, 1 super pluspunt van de autos weer, vind ik de manier waarop de vering gemaakt is...dat is echt super realistisch! Heb ik in nog geen een ander spel gezien. Moet je maar is oplteten hoe de auto aan 1 kant doorzakt als iemand instapt, of juist omhoog komt. Je ziet de auto ook bewegen als iemand de deur dicht gooit en als je over een stoepje rijdt e.d....das best cool vind ik :)

[ Voor 17% gewijzigd door FireFoz op 18-03-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 14:45
Minpuntje: je zit het grootste gedeelte van de missies heen en weer te crossen tussen de steden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wijken :) ja, ze zeiden dat je maar 20% in de auto zit maar das wel wat meer volgensmij...
Wat je eigenlijk moet doen, is er steeds lopend heen gaan, en elke object waar je ondertussen langs komt je toe-eigenen. Anders moet je straks als je het verhaal zelf uitgespeeld hebt in 1x al die dingen gaan doen...en dat zijn er wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Is er eigenlijk ook een manier om snel de map te checken? Dus niet alleen de mini map?
Daar stoor ik mij momenteel best wel aan.
Het grootste irritante vind ik af en toe het switchen tussen wapens. Need more practice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:08

Vos

AFCA

"In godfather.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten."

Ik krijg heel even schermpje van EA te zien en krijg dan bovenstaande melding. Iemand dit ook gehad? Een re-install maakt geen verschil. Ook compatibiliteit veranderen doet niks.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 18-03-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
@nakebod: niet dat ik weet...volgensmij niet..

Ik heb net geprobeerd een bank te overvallen... 50k buit had ik! Maar ik had 5 cop-logos, was al na 10 sec dat ik buiten was dood :P Dus geen buit... maar das echt veel geld :)

-edit- weet iemand trouwens of je achteraf nog je kleding kan veranderen? ik weet niet hoe dat moet namelijk...

[ Voor 21% gewijzigd door FireFoz op 18-03-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Nakebod schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:44:
Is er eigenlijk ook een manier om snel de map te checken? Dus niet alleen de mini map?
Daar stoor ik mij momenteel best wel aan.
Het grootste irritante vind ik af en toe het switchen tussen wapens. Need more practice :D
Die optie mis ik idd ook! Ik raak echt heel de tijd de weg kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

dark4ever schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:52:
[...]

Die optie mis ik idd ook! Ik raak echt heel de tijd de weg kwijt :(
Bij de PC versie moet je op ESCAPE drukken, daar kun je de grote map kiezen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste