webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Maar Bim is inderdaad een erg goede clan
Weet jij trouwens of bij de volledige versie (Die ooit moet gaan komen) clanbase aanwezig zal zijn?
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Want ik zou deze drivers wel willen houden omdat het beter speelt als die oude drivers.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Waar?/welke server?/met wie?/ik wil ook!!Morax schreef op woensdag 07 september 2005 @ 07:07:
Gisteren weer een paar zeer aangename potjes gespeelt samen met wat mensen van GoT/Elite
Was echt zeer gezellig
-
Ja...het word idd tijd hem eens te updaten heheOuterspace schreef op woensdag 07 september 2005 @ 02:34:
Het is wel een oudje maar toch:
http://members.home.nl/rvandesanden/GoT%20ET.html
stond ook in de startpost vermeld![]()
Making an ass of myself since the 70's
Het was niet gepland, maar het was dacht ik de Arena51 1_4SysRq schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:27:
[...]
Waar?/welke server?/met wie?/ik wil ook!!
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
ja ik heb je wel vaker gezien. IcE is een Zweed en ongelooflijk goed. Om het spel op clanbase te krijgen moet je de petitie (zie clanbase) signen... Verder is er nog www.tcewars.comKaaswagen schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:21:
Cool! Ik speel erg vaak met [BiM], ik heb ook meedere malen met [BiM]Ice 1-1 gedaan, erg cool
Maar Bim is inderdaad een erg goede clanIk ben Puist_[D-ju], dus ik denk dat je me vast wel eens hebt gezien (Ben vaste klant bij hardware4gamers en genesinki) Ik zit nu in een 2mans-clan; is erg leuk
Misschien eeen keertje online afspreken?
Weet jij trouwens of bij de volledige versie (Die ooit moet gaan komen) clanbase aanwezig zal zijn?
maar laten we er hier over ophouden. Join #bim.clan maar eens op Quakenet en ga naar de officiele forums, die worden goed bezocht.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Wat spelen jullie liever op Pub's ?? Campaign of Stopwatch?
Ik had eerst op mn nF server (84.244.130.18:27960) een campaign draaien, maar ik wou het eens met een stopwatchcycle proberen. In het begin leek het alsof de server leeg bleef door die SW-cycle, maar het begint er nu weer n beetje op te lijken
Meesten noobs spelen voor XP dus een server krijg je sneller vol met campaign maar dan is het nivo wel lager meestal. Stopwatch vinden competitie spelers meestal leukerRyan666 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:13:
Effe zo een vraagje tussendoor...
Ik had eerst op mn nF server (84.244.130.18:27960) een campaign draaien, maar ik wou het eens met een stopwatchcycle proberen. In het begin leek het alsof de server leeg bleef door die SW-cycle, maar het begint er nu weer n beetje op te lijken
Hellfish, speel jij wel eens op "Hirntot" ?
Singlemap objective voor een pub is nog beter, wie wil nou 2x dezelfde map achterelkaar spelen (2x30 min Oasis ofzo)? Maar ik pub zelden dus ik weet het verder ook niet.Ryan666 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:13:
Effe zo een vraagje tussendoor...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja vind ik ook, efterlyst draaid precies zo maar alle populaire nl servers jammergenoeg niet. En FDNL was bang om het te veranderen toen omdat stopwatch goed draaide.ph4ge schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:59:
[...]
Singlemap objective voor een pub is nog beter, wie wil nou 2x dezelfde map achterelkaar spelen (2x30 min Oasis ofzo)? Maar ik pub zelden dus ik weet het verder ook niet.
Aangezien ik zowieso een hekel heb aan publics vind ik spelen op telenet/fdnl/efterlyst nog wel te doen omdat het vrijwel hetzelfde is.
Alhoewel er niet altijd aan de objective word gedaan.
Maar daar is een public voor.
Lekker aanvallen. En daarna dezelfde map ook ff verdedigen.
Ik vind het prima. En ben blij dat fdnl zo gebleven is. (Ook al is het niveau soms errug laag op fdnl.)
They who buy the dip, deserves the rip.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Daarom is single map obj met shuffle elke map ook goed dan ga vaak ook naar de andere kant. dus niet hele tijd attacken of defenden.Danjel schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:43:
Altijd aanvallen of altijd verdedigen vind ik behoorlijk kut moet ik zeggen.
Aangezien ik zowieso een hekel heb aan publics vind ik spelen op telenet/fdnl/efterlyst nog wel te doen omdat het vrijwel hetzelfde is.
Alhoewel er niet altijd aan de objective word gedaan.
Maar daar is een public voor.
Lekker aanvallen. En daarna dezelfde map ook ff verdedigen.
Ik vind het prima. En ben blij dat fdnl zo gebleven is. (Ook al is het niveau soms errug laag op fdnl.)
True,Zenix schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:10:
[...]
Daarom is single map obj met shuffle elke map ook goed dan ga vaak ook naar de andere kant. dus niet hele tijd attacken of defenden.
Maar dan moet je wel geluk hebben dat je word gewisselt naar de andere kant...
Ik vind het gewoon leuker om op dezelfde map aan te vallen EN daarna ook te verdedigen.
Dus je valt aan, defend (of andersom natuurlijk) en DAARNA wordt het gehusselt.
Maar dan heb je kans dat je WEER bij het aanvallende OF verdedigende team zit...
Doe mij maar lekker elke map aanvallen en verdedigen. en dan next map.

@AdrianP: Nee ik kom bijna alleen op mn eigen server om te spelen/speccen/reffen en onderhouden enzo, verder pub ik niet veel meer
[ Voor 9% gewijzigd door PhoenixT op 13-09-2005 19:38 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
En wel onder de nick: MewBie
En dan vooral op de -=STA=- server, is wel een leuke server met aangepaste geluiden, dubble jump etc. een fun server dus
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Download PBWEB en plaats deze in pb directory in je Enemy Territory map. Run deze even, en klaar is keesie als het goed isCold_Phoenix schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:37:
Hey, ik heb net Enemy Territory geinstalleerd en gepatched naar versie 2.60. Als ik dan naar "play online" ga dan zie ik 0 servers. Hoe komt dit? Ik heb ADSL.
Nog even voor de post hierboven, meer smiles plz
[ Voor 7% gewijzigd door Piels op 14-09-2005 09:04 ]
Bedankt voor de tip, maar helaas, het werkt nog steeds nietDownload PBWEB en plaats deze in pb directory in je Enemy Territory map. Run deze even, en klaar is keesie als het goed is
[ Voor 5% gewijzigd door PhoenixT op 14-09-2005 18:53 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
hij werkt hier anders altijd..ph4ge schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:01:
ingame serverlist werkt bijna nooit, gewoon een IP intypen of een programma als All seeing eye of Pathfinder gebruiken.
ThnxCoenen schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:05:
Zoek even op geluid in dit topic, dan kom je de geluid probs van morax zo tegen.
Dat jullie dat onthoudenCoenen schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:05:
Zoek even op geluid in dit topic, dan kom je de geluid probs van morax zo tegen.
Bedankt, ik zal het probereningame serverlist werkt bijna nooit, gewoon een IP intypen of een programma als All seeing eye of Pathfinder gebruiken.
Ik heb eigenlijk al een maand geen ET gespeeld, en dat kan natuurlijk niet
Word eerst oefenen op een fun server daarna maar weer naar BAT5 en of andere servers
[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 15-09-2005 09:04 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
wel hoger dan skynet. Maar hij moet toch zelf weten waar die speeld, iedereen speeld op zen eigen nivo. Bat5 en zelfs skynet is voor sommige mensen moelijk.
[ Voor 28% gewijzigd door Zenix op 15-09-2005 20:08 ]
ik heb php nu zover dat ik verbinding kan maken met een thirth-party, maar welke commands moet ik naar de server sturen om de statestieken binnen te krijgen.
aantal slots, players, etc..
ik kan het echt helemaal nergens vinden
alsof ik de beste ben

Man, als het maar gezellig is, geen gezeik, geen kutmappen dan vind ik het best.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nee
De mapchoice van de server zal de competitiespeler in ieder geval wel afschrikken. Maar goed, als je iets als FDNL of beter zoekt, dan moet je niet naar bat5 connecten.
En idd, niet iedereen is even goed in het spelletje. Maar ook niet iedereen steekt er eventeel tijd en moeite in. Als je soms mensen spectate, zie je ze spelen met ongelofelijk foute default configs. Dat als ze een keer een tikje aan hun muis geven, de speler twintig keer in de ronte draait enzo. Tja, dan gaat het je nooit lukken om die crosshair ook maar in de buurt van de tegenstander te krijgen
[ Voor 34% gewijzigd door Infinitive op 16-09-2005 00:32 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
echt wel!!!ph4ge schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:53:
Zenix kent skynet maar al te goed he![]()
Neefdnl (of telenet) ftw imo. (bio vind ik niet veel aan en efter moet ik altijd zo lang wachten)
skynet ga ik altijd lamen samen met maikel/redneck we zijn nogal een evil duo
Maar als ik wil opwarmen voor match ga ik wel naar fdnl of telenet of ff 1on1 tegen clanmaat of mijn broer afslachten
Tja ben zelf ook geen hardcore gamer en speel gewoon voor de lol zo nu en dan. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Maar wat is het ip van BAT5? Ben wel benieuwd naar die server.Infinitive schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:26:
Bat5 is dan ook geen server voor competitie spelers. Het is meer een server voor de gemiddelde speler en je zult dan ook flink wat variatie op schietkunst niveau aantreffen. En wat ik ook wel belangrijk vind, veel niet-asociale regulars.
De mapchoice van de server zal de competitiespeler in ieder geval wel afschrikken. Maar goed, als je iets als FDNL of beter zoekt, dan moet je niet naar bat5 connecten.
En idd, niet iedereen is even goed in het spelletje. Maar ook niet iedereen steekt er eventeel tijd en moeite in. Als je soms mensen spectate, zie je ze spelen met ongelofelijk foute default configs. Dat als ze een keer een tikje aan hun muis geven, de speler twintig keer in de ronte draait enzo. Tja, dan gaat het je nooit lukken om die crosshair ook maar in de buurt van de tegenstander te krijgen
We vragen om een low, krijgen een low-med en dan zijn het weer van die high-skilled gastjes die wat n00bs willen ownen

Waarom kan je nou nooit een echte low-skilled clan tegenkomen?
En het ergste vind ik dan nog dat ze dan nog met ons gaan 'spelen'. Truck in supply express laten staan, de hele tijd chatberichten rondsturen van "AIMBOT WALLHACK" en nog meer van dat soort soam, speclock van hun team afhalen zodat onze spec met ze mee kan kijken, enzovoorts...
Ik kots op dat soort ventjes man. We vragen altijd een low-skilled omdat we low zijn, en we krijgen altijd lamers, high-skilled of cheatende mensen. We hebben nou echt nog geeneen keer een gewone low of low-med tegengekomen de laatste maanden.
Edit:
Owja, wat ik nog wou vragen: Hoe schiet je zo nauwkeurig met die engineer rifle? Als ik ermee knal dan schiet ik gewoon mis door de ingebouwde onnauwkeurigheid (weet het woord er ff niet voor). Crosshair op iemand houden en schieten en je schiet en dan is het mis. Maar die engie man, damn, die schoot op supply gewoon vanaf de teamdeur naar de truck nog 4 keer raak met dat ding

[ Voor 29% gewijzigd door Morax op 17-09-2005 01:59 ]
Verwijderd
5minuten op skynet (arena51 nu) en je vind er 10.
weeh mn ET werkt niet meer
Anders zoek je op clanbase clans op die laag staan. en dus weinig punten hebben.
Waar je vanuit kan gaan dat ze low of misschien nog wel slechter zijn.
Join hun irc channel en vraag daar eens aan hun WA/CL of ze een praccy willen spelen.
Enige nadeel is wel dat als je op dat niveau terecht komt dat ze daar geen tijd/zin voor hebben omdat ze liever ff willen pubben.
Ach, het valt niet mee een praccy te vinden van je eigen skill.

Je moet wel een beetje tegenstand hebben natuurlijk
umm, hoi?Morax schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 01:50:
Nou, gaat weer lekker met de on the fly's zo. Eerst krijgen we een cheatende clan, en de match van net was helemaal erg.
We vragen om een low, krijgen een low-med en dan zijn het weer van die high-skilled gastjes die wat n00bs willen ownenMensen die gewoon 52% accuracy over de hele ronde schieten met een mp40 enzo...
En het ergste vind ik dan nog dat ze dan nog met ons gaan 'spelen'. Truck in supply express laten staan, de hele tijd chatberichten rondsturen van "AIMBOT WALLHACK" en nog meer van dat soort soam, speclock van hun team afhalen zodat onze spec met ze mee kan kijken, enzovoorts...
Ik kots op dat soort ventjes man. We vragen altijd een low-skilled omdat we low zijn, en we krijgen altijd lamers, high-skilled of cheatende mensen. We hebben nou echt nog geeneen keer een gewone low of low-med tegengekomen de laatste maanden.
Edit:
Owja, wat ik nog wou vragen: Hoe schiet je zo nauwkeurig met die engineer rifle? Als ik ermee knal dan schiet ik gewoon mis door de ingebouwde onnauwkeurigheid (weet het woord er ff niet voor). Crosshair op iemand houden en schieten en je schiet en dan is het mis. Maar die engie man, damn, die schoot op supply gewoon vanaf de teamdeur naar de truck nog 4 keer raak met dat ding
maarre, wij zijn toch echt med skilled, wij vinden juist vaker mensen die zich overraten dan underraten
[ Voor 5% gewijzigd door Alexji op 17-09-2005 15:37 ]
Verwijderd
dit, is echt, geweldig!Morax schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 01:50:
Nou, gaat weer lekker met de on the fly's zo. Eerst krijgen we een cheatende clan, en de match van net was helemaal erg.
We vragen om een low, krijgen een low-med en dan zijn het weer van die high-skilled gastjes die wat n00bs willen ownenMensen die gewoon 52% accuracy over de hele ronde schieten met een mp40 enzo...
Edit:
Ik bedoel dan met betrekking op dit verhaal: http://www.clanbase.com/w...hp?wid=4822801&cid=917921.
[ Voor 28% gewijzigd door Infinitive op 17-09-2005 15:45 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
tsjah, wij hadden er gister ook een, wel gefullhold op sup2, maar toch. Die kerel had 20 kills, 60 hs, en zn teammaatjes haalden daarvan nog geen eens 1/8e van. Toen gevraagd of we demo mochten, recorde die volgende ronde, kwam ie niet verder dan 5 kills 3 hsInfinitive schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:42:
Wat is er nu eigenlijk waar van die "cheatende clans"? Genoeg sappige details te vinden (screenshots met punkbuster hardware ban meldingen e.d.), maar nergens een concrete uitspraak?
Verwijderd
ja tochRev! schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:44:
speciaal registreren om te laten zien hoe stoer je bent [afbeelding]
mjuh, ik las azatje het voor en toen moest ie ff wat posten na 10 min dubbel hebben gelegen...de stakker

hij moest nog bijkomen van de 22-1 op cpm3a daarvoor
Ten eerste zoeken wij altijd op low-skilled....AleXnl schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:35:
[...]
umm, hoi?, dat waren ik never en aza
maarre, wij zijn toch echt med skilled, wij vinden juist vaker mensen die zich overraten dan underraten
Ten tweede, als je dan iemand outclassed, speel dan gewoon normaal. Ga dan niet de truck laten staan zodat je ons nog 10 minuten langer af kan schieten, ga dan niet specunlocken, ga dan niet de hele tijd de chat spammen zeg.
en ten derde, zeg gewoon wat je bent. Ga niet op een low-skilled in als je med bent, en al helemaal niet door zelf ook te zeggen dat je low bent...
Edit:
oh, er was nog een pagina
Maar dit is dus precies wat ik bedoel:
Dat bedoel ik. Eerst een low accepteren terwijl jullie zelf med zijn, en dan vervolgens mensen uit gaan lachen dat ze niet zo goed zijnVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:41:
[...]
dit, is echt, geweldig!52acc en 60hs was niet echt bepaald moeilijk op je :<

[ Voor 25% gewijzigd door Morax op 17-09-2005 17:11 ]
Op irc heel vaak skill fakers
Maarja gewoon disconnecten, en niet flamen
Net als die gast hier boven zegt zelf dat ze med zijn, en gaan dan tegen een low ( - ) tegenstander spelen, om te ownen
En dan ook nog van die chats met pwnd ed altijd bah

Cons:::BB4E

het is ook geen hol aan om bij die nerds/slijmballen inde clan te zitten mede daarom ben ik maar gekapt met clannen
Dan heb je in de verkeerde clans gezeten IMO. Zijn genoeg leuke clans waar mensen real life ook waarderen. Misschien geen EC nivo maar zijn genoeg medskill clans die aan dat profiel voldoen.Rev! schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:31:
troost je, zijn vaak dezelfde gastjes die geen leven hebben [afbeelding]
het is ook geen hol aan om bij die nerds/slijmballen inde clan te zitten mede daarom ben ik maar gekapt met clannen
Lees de FAQ asjeblieft en de startpost. Hier is GoT niet voor bedoeld, daarvoor hebben we xfire.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:41:
[...]
dit, is echt, geweldig!52acc en 60hs was niet echt bepaald moeilijk op je :<
En morax ik ben met je eens.
En zelf met wars zoeken heb ik vaak problemen om juist goeie clan te zoeken =( Vooral smiddags, en vaak veel midskilled clans willen 2 bepaalde maps enzo. Ik vind in prac moet elke clan gewoon zen map kiezen en klaar, niet moelijk gaan doen. Wij vinden bijvoorbeeld braundorf als map erg leuk maar 75% van de clans wilt die niet spelen. Terwijl het door veel mensen gezien wordt als een hele goeie custom map, samen met supplydepot de beste
[ Voor 46% gewijzigd door Zenix op 17-09-2005 17:51 ]
Verwijderd
Idd het blijft altijd lastig om clans te vinden op mIRC die niet skillfaken. Laat staan dat ze nog normaal blijven spelen.. Mensen die dat doen "denken" dat ze heel erg goed zijn, totdat ze om een high skilled vragen en u96d als tegenstander krijgen. Maar het is natuurlijk veel stoerder om een low skilled clan in hun spawn te houden en niet voor objective te gaan. Ikzelf snap niet hoe je daar plezier aan kan hebben, ga dan gewoon op een willekeurige Arena51 server gamen en verknal de tijd van een andere clan niet.
Anyway, ik ga nog ff een warretje zoeken.. "need 3o3 low // haveserver"
Door low te vragen hebben wij zelfs al tegen team noorewegen, en team BE gespeeldInfinitive schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:08:
Voor u96d, parodia, etc, hoef je niet eens om high skilled te vragen. Als je om een 3on3 low vraagt buiten de spitsuren krijg je hen ook al als tegenstander
Ja dan kunnen ze niks vinden denk ik en dan maar low.. opzich begrijpelijkMorax schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:23:
[...]
Door low te vragen hebben wij zelfs al tegen team noorewegen, en team BE gespeeld
Je moet vereerd zijn... kun je veel van lerenMorax schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:23:
[...]
Door low te vragen hebben wij zelfs al tegen team noorewegen, en team BE gespeeld
Voorheen was het niveau nog wel aardig voor een pub, maar het lijkt er nu wel op dat er steeds meer kinderen op Arena51 de boel lopen te verkloten.
Andere mensen ook zulke ervaringen? Waar wordt nog wel een beetje gezellig gespeeld?
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
Arena51 is bekend om zijn noobs om zijn veel xp en het gewhine van kleine kinderen.The Cheese schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:44:
Jeemig de peemig, gisteren maar weer eens ET opgepakt, ff op Arena51. Eerste sessie: 2 gasten met een verschrikkelijk grote bek, die een beetje op alles lopen te kafferen. Tweede sessie: 2 gasten van dezelfde "Clan" die gaan lopen "spawn-team-killen".
Voorheen was het niveau nog wel aardig voor een pub, maar het lijkt er nu wel op dat er steeds meer kinderen op Arena51 de boel lopen te verkloten.
Andere mensen ook zulke ervaringen? Waar wordt nog wel een beetje gezellig gespeeld?
Ik zou het niet weten, voor mij is de oplossing cg_teamchatsonly 1 lekker rustig.
als er nog andere mensen zijn zou ik best een keertje wat rifle nade tricks willen oefenen. lijkt me eigenlijk wel eens leuk. Ik zit trouwens in clan Rg ( reality gaming). voeg me gerust toe hoor dus niet alleen voor riflenaders.
Xfire: inqntrl
Zoals een stuiterbal oid?
Meeste "tricks" zul je toch zelf moeten leren of moeten afkijken in movies of demos van goeie spelers.
Maar hoe dan ook, Ik ben ook wel benieuwd wat je te "bieden" hebt op rifle gebied.
Inderdaad zulke mensen zijn er steeds meer op arena51.be. Ook zie ik steeds meer dat ze daar gaan whinen enzo. Je kan beter arena51.be ignoren als je daar niet van houdt.The Cheese schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:44:
Jeemig de peemig, gisteren maar weer eens ET opgepakt, ff op Arena51. Eerste sessie: 2 gasten met een verschrikkelijk grote bek, die een beetje op alles lopen te kafferen. Tweede sessie: 2 gasten van dezelfde "Clan" die gaan lopen "spawn-team-killen".
Mag ik trouwens wel even vragen wie die personen waren? Want ik speel ook wel eens op arena51.be (Je kan het me ook mailen omdat het eigenlijk niet op het forum hoort)
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Ik neem niet de moeite om de namen van zulke gasten te onthouden...R3dn3ck schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:22:
Mag ik trouwens wel even vragen wie die personen waren? Want ik speel ook wel eens op arena51.be (Je kan het me ook mailen omdat het eigenlijk niet op het forum hoort)
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
En jij denkt serieus dat als TEAM BE een clan zien, Die ze ten eerste misschien helemaal niet kennen, die moeite heeft om terrein te winnen, dat ze dan serieus hun tactieken gaan voorbereiden, toepassen, en uitwerken op ons, als ze merken dat ze ons toch zo inpakken?AdrianP schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:32:
[...]
Je moet vereerd zijn... kun je veel van leren
daar krijg je dan het punt wat Mielll ook aanhaalt, je zet jezelf alleen maar voor schut door letterlijk: "je tijd te verdoen" aan een clan die NIET 24/7 et speelt.
[ Voor 2% gewijzigd door Nickbn op 25-09-2005 21:56 . Reden: patat ]
Verwijderd
hij werkt niet, omdat er in mijn naam 2 // zit ( .Tg//Spankydr0id:.
is er een oplossing waarmee dit wel gaat werken?
veel typwerk anders
thx

Verwijderd
Heb een probleempje met mn nick script. Ik heb 3 nicks daarin staan, waarvan een :
.Tg//naam
Heb dus de nick tussen haakjes etc zoals bij andere nicks ook is. Als ik dus naar de nick scroll met F1, en apply met F2 krijg ik de naam .Tg
Ik heb begrepen dat "//" nogal een probleem is voor zowel binds als name scripts. Is er een manier om dit te omzeilen? Als je "gewoon" je nick veranderd werken die haakjes wel, maar in binds en scripts dit niet
groeten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 18:05 ]
Verwijderd
succes
Verwijderd
ja het is ook alleen voor wars... en de clanbase config kickt daar niet voorRRR schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:20:
Mijn tip, begin er niet eens aan, er zijn zat servers die kicken voor snelle naamsveranderingen, en terecht IMHO. Het is ook al een tijd geleden dat ik iemand met zo'n script gezien heb.
ik heb in een pub bijna nooit mn echte naam,
omdat ik daar altijd noob
Edit: Het werkt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 23:03 ]
Verwijderd
Misschien is het luiheid, maar tis vrij handig zo'n script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| //Nick selecter script bind F3 "vstr chooseNick" // Pick a nick bind F4 "vstr setNick" // Set nick set chooseNick1 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick2"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick2 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick3"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick3 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick4"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick4 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick5"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick5 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick6"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick6 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick7"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick7 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick8"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick8 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick9"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick9 "echo "^l>^zNick: ^7[jouwnick]"; set chooseNick "vstr chooseNick1"; set setNick "set name "jouwnick""" set chooseNick "vstr chooseNick1" set setNick "echo "^3>^zEerst een nick selecteren"" |
[ Voor 153% gewijzigd door h3ll op 30-09-2005 21:54 ]
05: Castle Wolfenstein aangekondigd (Xb360)
Tijdens het X05 event in Amsterdam, zijn er weer een aantal nieuwe titels voor de Xbox 360 aangekondigd. Ook id Software was van de partij, en zij hebben Castle Wolfenstein aangekondigd voor de nextgen console van Microsoft. Deze titel is wel nog een working title, dus de echte titel zal later bekend gemaakt worden. Veel meer informatie is er niet over deze game, buiten dat het wel het vervolg is op Return to Castle Wolfenstein, dat al een paar jaar geleden uitgebracht werd voor de PC, met latere sequels op de PS2 en Xbox.
Het is trouwens helemaal niet zeker dat deze game een exclusieve titel wordt voor de Xbox 360. id Software heeft enkel nog maar deze versie aangekondigd, maar de reden hiervoor is dat games ontwikkelen voor de Xbox 360 makkelijker zou zijn dan voor de PC. Aldus John Carmack tenminste.
het is een begin, het vervolg van rtcw is iig in de maak voor de 360, ( na het succes op de pc, lijkt mij dat het ( net als gta sa) ook op de pc uitkomt , ( althans hoop ik hehe )
ya goed nieuws, hopelijk wordt het een goeie mix tussen rtcw/etshameblaster schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:33:
(21:12:19) (@NieuwsBot) #nieuws.nl : telenet: X05: Castle Wolfenstein aangekondigd (Xb360) -> http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=19733
05: Castle Wolfenstein aangekondigd (Xb360)![]()
![]()
Tijdens het X05 event in Amsterdam, zijn er weer een aantal nieuwe titels voor de Xbox 360 aangekondigd. Ook id Software was van de partij, en zij hebben Castle Wolfenstein aangekondigd voor de nextgen console van Microsoft. Deze titel is wel nog een working title, dus de echte titel zal later bekend gemaakt worden. Veel meer informatie is er niet over deze game, buiten dat het wel het vervolg is op Return to Castle Wolfenstein, dat al een paar jaar geleden uitgebracht werd voor de PC, met latere sequels op de PS2 en Xbox.
Het is trouwens helemaal niet zeker dat deze game een exclusieve titel wordt voor de Xbox 360. id Software heeft enkel nog maar deze versie aangekondigd, maar de reden hiervoor is dat games ontwikkelen voor de Xbox 360 makkelijker zou zijn dan voor de PC. Aldus John Carmack tenminste.
het is een begin, het vervolg van rtcw is iig in de maak voor de 360, ( na het succes op de pc, lijkt mij dat het ( net als gta sa) ook op de pc uitkomt , ( althans hoop ik hehe )
Nu kunnen ze wel zoals in James Bond voor de Nintendo 64 een soort van aimhulp introduceren of zoals in Halo een machinegun gebruiken met de spread van een shotgun met afgezaagde loop, maar of je daar op zit te wachten... de tijd zal het leren.
Misschien een stomme vraag na zoveel jaar, maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen tussen RTCW en ET? Ik heb nooit RTCW multiplayer gespeeld, maar als ik soms van die RTCW fragmovies bekijk dan zie ik behalve maps eigenlijk geen verschil?
[ Voor 31% gewijzigd door Infinitive op 04-10-2005 22:44 ]
Geen prone, de rtcw maps die in ET zijn, zijn veel mooier in RTCW dan in ET. Guns schieten veel sneller dus daarvoor moet je reactie snelheid veel hoger zijn. Reactiesnelheid is daar belangrijker dan dat je 3hs kan schieten en veel hogere spread met de guns omdat ze sneller gaan, en er is ook een verschil tussen thompson en mp40 volgens mij is mp40 iets accurater en heeft thompson 2 kogels meer. Geen rifle, en inplaats van een MG hebben ze daar een Venom. Geen mijnen. SniperRifle = 1 hs = kill. Krachtigere panzer. Ander geluid. Geen etpro maar OSP, minder opties daardoor ook. Een soort van OSP zat standaard in ET.Infinitive schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:42:
ik heb helemaal geen verstand van game consoles... het enige dat ik weet dat ze zo'n flut controller hebben. Hoe kan je daar nu ooit een "aim" shooter als rtcw/et van maken?
Nu kunnen ze wel zoals in James Bond voor de Nintendo 64 een soort van aimhulp introduceren of zoals in Halo een machinegun gebruiken met de spread van een shotgun met afgezaagde loop, maar of je daar op zit te wachten... de tijd zal het leren.
Misschien een stomme vraag na zoveel jaar, maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen tussen RTCW en ET? Ik heb nooit RTCW multiplayer gespeeld, maar als ik soms van die RTCW fragmovies bekijk dan zie ik behalve maps eigenlijk geen verschil?
[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 04-10-2005 22:54 ]
Verwijderd
Dan kijk je toch niet goed naar je demo,sInfinitive schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:42:
er zit in rtcw geen optie om uniformen te stelen
en de ranking is totaal anders .
en zoals hierboven al beschreven
geen mijnen ..andere wapens ..
maps zijn in mijn mening toch mooier in rtcw
alhoewel er ook mooie conversie mappen zijn voor et
et speelt lekkerder
maar ik zit zelf in een clan TWR (team wolfenstein resource)
en ik zie dagenlijks dat gamers kiezen voor xp
of rambo medic spelen
en dat is jammer .
maar goed , hoop dat je vragen zo beantwoord zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 23:27 ]
Shooters op console zijn altijd slecht geweest, ik ben ook zeker bang dat de gameplay eronder gaat lijden, vooral als de PC versie een simpele port blijkt te zijn. Maarja voorlopig geef ik Id het voordeel van de twijfel
Ah, ik vond het altijd al zo vreemd dat in fragmovies van RTCW er veel makkelijker kills gemaakt werden (en ook "mooier" geschoten wordt).
http://www.clanbase.com:8080/wolfenstein.zip
niet te veel van voorstellen hoor, meer een iD software steekt arm in de aars van MS Xbox360 filmpje
Ik hoop aleen dat er niet te veel Monsters inzitten, dat vond ik het enige grote nadeel aan rtcw sp
hehe hopen dat die sten sletjes terug komen, die pwnde mij altijd ( nu ook weer in SP net weer begonnen lol )
jajajaInfinitive schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:25:
haha, inderdaad Cons. Een aantal maanden geleden speelde ik ook weer eens even RTCW maar bij die stenvrouwtjes ben ik opgehouden. Online aimbotters met een sten zijn nog makkelijker af te schieten dan die vrouwtjes
leuk was dat.
* Outerspace is de laatste tijd ook weer wat vaker actief met ET.
Nog steeds op oude vertrouwde servers aan de gang, behalve xs4all ( waar haast niemand meer komt
Bah, ik heb ook nog steeds een hekel aan die @mp3 / @test gasten.
Wel een beetje over ijverige admin. op het beach level (gun controls) sta je als axis boven op strand (bij west bunker) te schieten op het strand krijg je een warning omdat je span kilt. vaag. ook snappen sommige mensen het spel niet echt soms en heb je figuren met een config waarbij bij een team kill altijd gecomplained wordt.
Iets wat echt irritant is is trouwens dat je als engineer mijnen neer legt op strategische plekken (naast de truk in gold rush) en je eigen team mates denken ik negeer dat mijn vlaggetje gewoon en dan dus sterven en dan nog een complaint geven op de teamkill ook.
Sommige mensen....
hehe, ik speel nu veel op fdnl en bat5 en soms wat sjappie
Verwijderd
Maar fdnl en telenet zijn over het algemeen ook saai. Efter daarin tegen heeft meestal wel veel skilled spelers. Zijn er nog meer servers buiten deze genoemde servers (en bio) die dezelfde skill hebben? zo ja, graag een iptje posten, maak je mij ook weer blij
greetz
Ik ga liever alles slachten op skynet vind ik grappig. Of op telenet panzeren, al die whine als je daar gaat panzeren is gewoon entertainment. Maar meestal speel ik geen public alleen warsVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:35:
alleen maar fdnl/efter/telenet voor mij.. af en toe bat5 als er veel bekenden zitten![]()
Maar fdnl en telenet zijn over het algemeen ook saai. Efter daarin tegen heeft meestal wel veel skilled spelers. Zijn er nog meer servers buiten deze genoemde servers (en bio) die dezelfde skill hebben? zo ja, graag een iptje posten, maak je mij ook weer blij![]()
greetz
[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 07-10-2005 16:19 ]
klopt, laatste maand te veel ET gespeeld, ben het nu ook helemaal zat en ga wachten op q4, enige wat nog leuk is aan ET is random een pub binnen gaan en je helemaal kapot lachen als je er 6 achter elkaar neerknalt die nog nooit van strafen hebben gehoord(baserace ftw!)Zenix schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:18:
[...]
Ik ga liever alles slachten op skynet vind ik grappig. Of op telenet panzeren, al die whine als je daar gaat panzeren is gewoon entertainment. Maar meestal speel ik geen public alleen warsAnders wordt het zo snel saai
Dit topic is gesloten.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.