Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.
[Multiplatform] Unreal Tournament 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 44 45 46 47 last
Nieuw TopicHet is alleen zo jammer dat ik maar weinig leuke servers zie staan voor 2k4.quote:Exuimtum schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:08:
PS: Ik heb UT99 duizenden uren gespeeld en op UT2004 ben ik nog steeds niet uitgekeken. De mapgrootte van UT2004 rijkt bijna de 10 gig
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
UT2007 gebruikt de PhysX api dus het is ontopic. Aangezien ik het over UT2007 met de PhysX API heb. Dus zeker wel enigzins ontopic.quote:Ramon de Jesus schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:58:
SuperG zou je de discussie UT2007 gericht kunnen houden svp dit gaat wel heel erg offtopic.
GAK8NSLI;X2-3800+; 2GB; X1800XL 256Mb; iiYama 19" ; Asus PhysX P1 | GA7-DXR; XP2400+; 768MB; 9500Pro; Phillips.19" | P4C800D; P4 2,4c; 1GB; 7800GS+512MB ;19" TFT ; Asus PhysX P1 | Broer's: P4 2,4 P4C800; P4 2,66 aldi
Reg. datum: 26 oktober 2003
Tegen de tijd dat het uitkomt is je pc alweer antiekquote:Versteegrob schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:07:
Is er al iets meer bekend over de einddatum? Heb hier een dikke pc dus kan echt niet wachten.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Dat is ie morgen ook. Maar als je een beetje gunstig aanschaft kan je CPU 3 jaar mee zonder problemen, terwijl je je graka elk anderhalf jaar wel kunt vernieuwen (maar dan niet steeds het duurste van het duurste nemen, dat zet geen zoden aan de dijk...)quote:TroonStaal schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:11:
[...]
Tegen de tijd dat het uitkomt is je pc alweer antiek
www.avpnews.com
Klikkie
Ikzelf vind de HUD er weer aardig standaard uit zien, wat een goed teken is. Alleen wat mij betreft mag de ammocount een stukje kleiner, hij is wel heel erg aanwezig. Weten hoeveel munitie je nog hebt is altijd belangrijk, maar dat weet je in 1 oogopslag, daar heb ik niet zo'n groot ding voor nodig...
Reg. datum: 04 september 2005
Leuke trailer weer, jammer dat ze de flak cannon & minigun ook nog even hebben laten zien.quote:Kazu schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:26:
Hebben jullie de nieuwste UT trailer al gezien? Is al weer een paar dagen oud, maar in deze zit wel meer actie dan de oudere trailers.
Klikkie
Ikzelf vind de HUD er weer aardig standaard uit zien, wat een goed teken is. Alleen wat mij betreft mag de ammocount een stukje kleiner, hij is wel heel erg aanwezig. Weten hoeveel munitie je nog hebt is altijd belangrijk, maar dat weet je in 1 oogopslag, daar heb ik niet zo'n groot ding voor nodig...
E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01
Qua gameplay evolutie, qua graphics revolutie. Ach
Dutch Power Cows, 'cause we are worth it. Jij toch ook?
quote:Kazu schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:26:
Hebben jullie de nieuwste UT trailer al gezien? Is al weer een paar dagen oud, maar in deze zit wel meer actie dan de oudere trailers.
Klikkie
Ik heb nog nooit UT mp gespeeld maar volg het wel met interesse.
Het trailerfilmpje is helaas niet echt superscherp maar we moeten het er mee doen. Ik vind het wat minder indrukwekkend dan screenshots die ik lange tijd (1 a 1.5jr) geleden in gametijdschriften zag.
Eerlijk gezegd vindt ik de graphics die ik bij Crysis zie vele malen indrukwekkender terwijl die screenshots uit de gamemags destijds Crysisachtig waren. Wel denk ik dat de Multiplayer bij UT veel beter en meer fastpaced zal zijn.
Beetje mixedfeelings tot zover..
UT2007 Demo Plans [August 28, 2006, 9:30 pm ET]
quote:Epic Games Forums (thanks Beyond Unreal and Voodoo Extreme) offers word from Epic's Steve Polge on plans to release a demo for Unreal Tournament 2007 prior to the retail release of their coming shooter sequel, along with an idea about how many maps will be included in the final product:
We currently have well over 40 maps in development. Some of those may be cut, but you should expect UT 2007 to ship with a comparable number of maps to past UT releases (UT2004, which had two games worth of maps excepted).
We are definitely planning to release a demo long enough before we go gold to be able to incorporate feedback from the demo into our final release.
Dutch Power Cows, 'cause we are worth it. Jij toch ook?
putStr $ map (\x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Reg. datum: 12 mei 2006
Zoals Gears of War:
willhaven Says "Shut Up! Gears is Hard!"
Gears of War Multiplayer Video
quote:Vanitas schreef op zondag 11 juni 2006 @ 01:29:
[...]
Dit vind ik toch wel een van de meest grappige vragen die ik ooit op GoT heb gelezen
Goed, een engine is een manier van werken waarop beelden van het spel worden gerenderd (gemaakt). Nieuwe engines betekenen meer kwaliteit en meer detail, maar ook hogere systeemeisen. Dus die Unreal 3 engine zit in het spel zelf en het spel staat NIET op CD-ROM, maar ik denk op een dual layer DVD (9,4 GB).
Mijn UT2004 map is 9 gig in omvang en ik reserveer voor UT2007 20 Gig.
Dat ik het spelletje ga kopen is heel erg zeker
Het is 's-nachts kouder dan buiten
quote:The World Cyber Games is trying to determine next year's game lineup and is soliciting reader feedback. Among the choices given is Unreal Tournament 2007. Go vote! (thanks Ricardo)
Reg. datum: 30 juli 2004
quote:
Dan mag je hopen dat het spel wel een beetje snel uitkomt. Anders kan je helemaal niet meer oefenen.
Ik denk dat ze beter Quake 4 kunnen kiezen, dat spel is al heel wat getweaked (speelt veel beter met de 1.3 patch). Ik ben ook meer een quake fanboy btw.
I'm everything you need.
Neem de mensen zoals ze zijn, en niet zoals je ze hebben wilt.
TSTGU: Never break the silence unless you can improve it!
Reg. datum: 12 mei 2006
Reg. datum: 16 januari 2006
Is allemaal een beetje te geworden , maarjaaaa...
Want some pie?
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 44 45 46 47 last
Dit topic is gesloten.