Ik ben in de korte tijd dat ik Versatel gebruik (maandje) ook zeer tevreden. Ik heb (tijdelijk, totdat ik 20mb krijg) ADSL plus.BierPul schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:40:
[...]
Hier kan ik me geheel bij aansluiten, heb net gebeld en werdt zeer netjes geholpen, en gebruik nu een half jaar DSL van Versatel zonder ook maar 1 minuut (merkbare) downtime
Ik kreeg hierbij een USB modem van E-Tech. Nu ben ik geen fan van USB modems, maar voor die 2-3 maanden ga ik geen €50 betalen voor een multi-pc modem.
Zondag proberen te installeren, ik kreeg onder geen mogelijkheid de USB modem op m'n pc geinstalleerd. En ik heb echt alle scenario's geprobeerd, incl het verwijderen van geluidskaarten, ram, etc.
Diezelfde avond met Versatel contact opgenomen, direct iemand aan de lijn. Heeft me keurig te woord gestaan. Helaas kwam hij er ook niet uit. Hij had me het tel.nr gegeven van E-Tech om maandag even met hun contact op te nemen.
Maandag E-Tech aan de lijn ; die het verzoek hadden of ik eerst USB drivers wilde (her)installeren, etc. Maar geprobeerd, maar 't hielp niets.
Dinsdag E-Tech weer opgebeld, ze verzochten of ik 't modem wilde opsturen voor onderzoek. Opgestuurd.
Woensdag had E-Tech 'm binnen, nagekeken en weer retour gestuurd - het modem werkte bij hun wel. Het moest dus een conflict ergens zijn bij mijn pc
Donderdag modem daadwerkelijk binnen gekregen, en toch maar een belletje aan Versatel gegeven. Kreeg gelijk iemand aan de lijn, weer erg goed te woord gestaan, hij vond 't allemaal heel vervelend en hij ging me terug bellen of Versatel een oplossing kon bieden.
Binnen 30 minuten belde hij me terug dat hij er nog mee bezig was, maar niemand kon bereiken op het hoofdkantoor. Erg netjes dus.
Weer 30 minuten later belde hij me op dat Versatel op hun kosten een Ethernet/Multi-PC modem zouden opgesturen. De USB modem hoefde ik niet terug te sturen.
Vrijdag had ik een Versatel-vrije-dag
Zaterdag modem binnen gekregen, erin geplugged en gelukkig weer fijn aan 't surfen
Al met al wel moeite moeten doen om internet aan te praat te krijgen, maar het ging allemaal erg snel. Binnen een week modem opgestuurd naar fabrikant, teruggestuurd gekregen, en nieuwe modem al binnen van Versatel.
Kan natuurlijk over de kwaliteit van de verbinding nog weinig zeggen, daar gebruik ik het te kort voor. Maar ik ben erg tevreden hoe je telefonisch te woord wordt gestaan bij Versatel, dus mij hoor je nu in ieder geval niet klagen.
Nu maar hopen dat er snel een Versatel busje voor m'n deur staat om m'n 20mbit spulletjes te installeren