Geen idee, vooral niet omdat naar nu blijkt die afstandsmeting niet altijd correct is.Anoniem: 131548 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:28:
[...]
Wat zou ik kunnen verwachten dan ? Zit op 1300 meter van de centrale ....
Je kunt inmiddels voor een 2 of 3 jarig contract voor deze prijs kiezen. Ik zie het over een jaar wel.*Overigens, de prijs gaat sowieso omhoog na het eerste jaar (mits langer contract) vinden jullie het niet vreemd dat er nergens gezegd wordt/kan worden hoeveel ?
Ik verwacht het wel*Extra diensten, onder het kopje toekomst, zoals televisie en telefoon zullen natuurlijk een meerprijs met zich meebrengen ....
Voorlopig alleen nederland 1/2/3 en dat voetbal, via een retro look decoder (atari 2600 komt goed in buurt wat iemand al riep). En dus het nadeel dat er een dedicated kabel van het modem naar de decoder moet....*Televisie kijken verloopt ook via die 'decoder', dus je kabelaar opzeggen ... en dan hetzelfde opnemen als je kijkt ? of krijg je een dual-tuner decoder ?
Ook een belangrijk punt, bij het aanzetten van de decoder verlies je 5mbit van je adsl...