Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wat gaat die FX57 wel niet kosten gezien de FX55 nogsteeds over de 700 euro kost ?

" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "

2 mogelijkheden:

- FX55 verdwijnt en FX57 neemt die plaats in (dus zelfde prijs)
- FX55 blijft en FX57 zal rond de 900 dollar kosten

Ik gok op het laatste.

I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !

quote:
Hacku schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:09:
2 mogelijkheden:

Ik gok op het laatste.
Ik zie in je sig dat je een gamer bent, maar dit gaat ook voor mijn als "liefde voor de games" toch net tever.. 600 euro voor een leuke videokaart kan nog, maar 900 euro voor een CPU is ziek :'(

Een 3500+ is ook snel genoeg om te gamen hoor ;)

Reg. datum: 08 augustus 2001

quote:
70373R schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:53:
[...]

Ik zie in je sig dat je een gamer bent, maar dit gaat ook voor mijn als "liefde voor de games" toch net tever.. 600 euro voor een leuke videokaart kan nog, maar 900 euro voor een CPU is ziek :'(
Koop dan een lekker goed board, en een dikke athlon, goeie set videokaarten :). Gaan met die banaaaan.

Heeft wat met AH cassieres, en vrouwen met een vriend. Tjah! | Hier spreekt het Gelders Volksleger, de gewapende arm van de beweging Groot Gelderhand, die streeft naar een vrij en onafhankelijk Gelderland...

quote:
Hacku schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:09:
2 mogelijkheden:

Ik gok op het laatste.
In het verleden, op stocket 940, gebeurden steeds het eerste. 1 Top model van de FX beschikbaar.

Ja idd, maar er gaan veel geruchten de ronde dat AMD de FX55 naast de 57 wil verkopen.
AMD liet echter weten dat ze deze maand geen prijsverlagingen doorvoeren, dus als de 55 zijn prijs behoudt zal die 57 een duur speelgoedje worden.

Reg. datum: 16 november 2004

Ik zit te twijfelen tussen twee processoren: de 3500 venice (2,2GHz,512kb L2 cache) en de 3700 San Diego (2,2GHz, 1MB L2 cache) De San Diego is 80 euro duurder, is die extra L2 cache het waard of niet??
Nee :) Tenzij je gaat overklokken, dan zou ik wel die San Diego nemen.

Reg. datum: 16 november 2004

ok.. Ik wil dus inderdaad gaan overclocken ja. Ik had ook al het idee dat die San Diego een betere overclocker is...
Nou mensen omdat ik geslaagd ben krijg een een nieuw pc! dit wordt natuurlijk een amd64. Maar nu is mij vraag. wat voor geheugen gebruiken jullie
want ik had ergens gelezen dat de amd64 afentoe kieskeurig is, kwa geheugen.

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Meeste merken werken er heus wel mee hoor, zeker met de nieuwe cores.
Ikzelf heb 2x 512MB van Corsair zitten. (DDR400, cas 2)

quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:21:
Nou mensen omdat ik geslaagd ben krijg een een nieuw pc! dit wordt natuurlijk een amd64. Maar nu is mij vraag. wat voor geheugen gebruiken jullie
want ik had ergens gelezen dat de amd64 afentoe kieskeurig is, kwa geheugen.
En wat heb je allemaal wel niet zelf uitgezocht? Dat wordt hier op GoT echt wel van je verwacht :) Kijk, er zijn hier enorm veel Athlon64 gebruikers. Bekijk bijvoorbeeld de computerspecificaties van deze gebruikers, daarin staat wat voor geheugen ze gebruiken. Op de websites van de mobofabrikanten kun je in regel ook geheugencompatibiliteitstabellen vinden :)
quote:
BalusC schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:12:
[...]

En wat heb je allemaal wel niet zelf uitgezocht? Dat wordt hier op GoT echt wel van je verwacht :) Kijk, er zijn hier enorm veel Athlon64 gebruikers. Bekijk bijvoorbeeld de computerspecificaties van deze gebruikers, daarin staat wat voor geheugen ze gebruiken. Op de websites van de mobofabrikanten kun je in regel ook geheugencompatibiliteitstabellen vinden :)

De rest had ik al allemaal al uitgezocht! alleen zat ik te twijvelen aan het geheugen.
RAM FAQ gelezen...
LoL eerst dacht ik dat geheugen Duelchannel moest ondersteunen...... 8)7
maar jah maakt niet zo uit.

Ace Lightning wijzigde dit bericht 15-06-2005 22:32 (11%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Kan je voor socket 754 alleen maar zo'n gare Palemo Sempron krijgen als je SSE3 wil? Dat is wel een beetje jammer. Ik vind S939 toch een beetje prijzig nog. Hopelijk gaat AMD nog een fatsoenlijke CPU uitbrengen voor 754, 512kB cache met CnQ en SSE3 zou wel fijn zijn imo. ;)

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

Je kan ook een Mobile A64 of Turion met een op 90nm gebakken core pakken :)
OK, daar heb je gelijk in, maar die zullen ook niet mals geprijsd zijn denk ik. Zie ze verder ook niet staan in de pricewatch.

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

quote:
BalusC schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:59:
Je kan ook een Mobile A64 of Turion met een op 90nm gebakken core pakken :)
Was het maar waar. Hoewel Turion ook socket 754 gebruikt, schijnt deze niet in de desktop mobo's te passen, omdat die speciaal voor de thin & light markt ontworpen is en een standaard koeler zou er niet op passen ofzo.

Reg. datum: 05 november 2000

Ik zit wat na te denken over het upgraden/vervangen van mijn huidige systeem (zie sig) eind dit jaar/begin volgend jaar.
De 4800+ X2 lijkt me wel een aardig mikpunt. Echter ik heb nog weinig over deze processor gezien mbt koeling. Hoe heet wordt dit mormel bij 100% belasting? Ik denk dat het iig een geschikt moment wordt om waterkoeling te nemen :)

Intel e6600 Core Duo + Asus P5B Deluxe + Scythe Infinity + 2x 1Gb DDR2 6400 Kingston + Asus 8800 GTX + 2x 320 Gb SATAII Seagate + 250Gb SATA Maxtor in CM Stacker STC-01 + 500Gb WD My Book + 940BF SyncMaster

Waterkoeling heb je niet nodig, de dual core wordt ongeveer even warm als een huidige single core Athlon64.

quote:
Hacku schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:37:
Een 3500+ is ook snel genoeg om te gamen hoor ;)
Maar zou die ook 2x de 7800GTX trekken ? Had zelf een A64 3200+ met 2x een 6800GT en toen was mijn CPU wel de bottleneck.

quote:
70373R schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:10:
[...]

Maar zou die ook 2x de 7800GTX trekken ? Had zelf een A64 3200+ met 2x een 6800GT en toen was mijn CPU wel de bottleneck.
Tuurlijk niet! Zelfs de FX 55 is nog de bottleneck bij 2 X 6800Ultra, laat staan bij de 7-series.

quote:
dieter87 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:32:
[...]

Tuurlijk niet! Zelfs de FX 55 is nog de bottleneck bij 2 X 6800Ultra, laat staan bij de 7-series.
Dus jij zegt dat als je de 7800 in SLi draaid elke CPU een overkill is qua VGA ?

'A toy robot...'

FX-57 kon goed mee gaan.

Nog over de warmte van de X2 series, kijk eens op tomshardware, die hadden een artikel erover, 60 uur lang multitasken, Intel was al 3x gereboot, Amd nog geen keer :P.

Is de Athlon 4000+ San Diego de laatste single core processor?

Lindsay wijzigde dit bericht 17-06-2005 20:53 (9%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws