idd klopt allemaal. Was trouwens typfoutje van mijn zijde overigens, hij had 'm voor 550,- op z'n site staan en nadat ik betaald had, kreeg ik de dag erna te horen dat hij 50,- duurder was geworden. Of ik bij wilde gaan lappen of de bestelling annuleren. Dus als ik 'm de dag ervoor gewoon zo had opgehaald in de winkel [bij wijze van] dan had ik de dag erna zeker nog even 50,- bij moeten betalen...
Maar in ieder geval, we zullen er over op houden, want ik begin mezelf alweer te ergeren, hahaha.
Kwam er op neer dat ik dus een uitermate vriendelijk mailtje mailtje terug heb gestuurd, waarop zij zonder verder bericht de bestelling annuleerden.
Vind ik in principe niet zo heel erg, want ik had ook al voor 400,- geheugen besteld en een Equalizer van 350,- (ik zit in de muziek bizz) en ik zou dan nog maar een 50,- overhouden voor de hele maand Juli

... Dus die X2 4400+ bestel ik dan wel als m'n loon eind Juli binnenkomt (bij een andere zaak uiteraars

) ... 4Launch heeft ook mooie prijsjes laatste tijd ... Hoop dat die over 3 weken ook een X2 4400+ binnen hebben...
Ik zal jullie trouwens op de hoogte houden wat betreft ervaringen met die proc.

... Ben benieuwd hoe goed ie is in floating point berekingen, want die heb ik veel nodig bij het maken van muziek. Verder werk ik ook veel met Photoshop en 3ds Max, dus dat multitasken kan ik uitgebreid testen