Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
RoD schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:15:
[...]

Hmm, als dat nou ns waar was, dan waren we "gered" :)
Maar aangezien de poster een of ander vaag plaatje post, zal het wel gewoon een poging zijn om het team een hak te zetten...
Wanneer je de jpg opslaat en opent met bijvoorbeeld winrar zit er een progsel in, ik ga het echter niet uitpakken, god mag weten wat die shite inhoud.

Reg. datum: 24 april 2004

quote:
[...]

Maar aangezien de poster een of ander vaag plaatje post, zal het wel gewoon een poging zijn om het team een hak te zetten...
* Lamber verdenkt iemand van luelinks :+

Kunnen er gewoon niet tegen dat wij beter zijn :D

*voor de Luelinkers die meelezen: we beat you, lekker puh :P

Join WhatPulse

quote:
[...]

rename de extensie van jpeg naar rar :|
BTW heb hem geopend, bleek ook nog geen virusscanner geinstalleerd te hebben ook :o

Skywave wijzigde dit bericht 05-04-2005 21:20 (14%)

Iemand de zgn. "trainer" geopend?

quote:
BoB_HenK schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:19:
Iemand de zgn. "trainer" geopend?

Ik kijk wel even :)

Image Type: jpeg (The JPEG image format)
Resolution: 244x80 pixels

Renamen naar .rar gaat niet, krijg foutmelding dat het een .jpg bestand is dat ik niet met .rar kan openen.

Could not open "gotwp9fv.jpg"

Archive type not supported.

--

The filename "gotwp9fv.rar" indicates that this file is of type "RAR archive". The contents of the file indicate that the file is of type "JPEG image". If you open this file, the file might present a security risk to your system.

Do not open the file unless you created the file yourself, or received the file from a trusted source. To open the file, rename the file to the correct extension for "JPEG image", then open the file normally. Alternatively, use the Open With menu to choose a specific application for the file.

Doet het hier dus niet :+ :/

_RL wijzigde dit bericht 05-04-2005 21:25 (92%)

quote:
Lamber schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:18:
[...]

* Lamber verdenkt iemand van luelinks :+
Joh! :D

Ik vraag me af hoe dat kan, een echt jpg, wat na renamen ook een archive blijkt te zijn... kan iemand me dat vertellen?
Join WhatPulse

quote:
addictive schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:20:
[...]
Joh! :D

Ik vraag me af hoe dat kan, een echt jpg, wat na renamen ook een archive blijkt te zijn... kan iemand me dat vertellen?
Vroeg me dat ook af maar die """trainer"" ziet er echt zooo nep uit ;)

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
Skywave schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:18:
[...]

rename de extensie van jpeg naar rar :|
BTW heb hem geopend, bleek ook nog geen virusscanner geinstalleerd te hebben ook :o

Aha, daar had ik nog niet eens naar gekeken, dom :X
Ff testen dan (nee, ga em niet gebruiken)

quote:
Skywave schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:21:
[...]

Vroeg me dat ook af maar die """trainer"" ziet er echt zooo nep uit ;)
niet geopend ivm virussen/wormen/trojans/andere zooi

quote:
addictive schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:24:
[...]

niet geopend ivm virussen/wormen/trojans/andere zooi

Hij doet het... Ik zie een schermpje waar ik keys en clicks in kan voeren.
"Made for GoT" lol

Heb ff een test accountje aangemaakt, om te kijken of het wel echt werkte, maar ik merk niks.

RoD wijzigde dit bericht 05-04-2005 21:30 (22%)

Join WhatPulse

quote:
Lamber schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:20:
[...]

Ik kijk wel even :)

Image Type: jpeg (The JPEG image format)
Resolution: 244x80 pixels

Renamen naar .rar gaat niet, krijg foutmelding dat het een .jpg bestand is dat ik niet met .rar kan openen.

Could not open "gotwp9fv.jpg"

Archive type not supported.

--

The filename "gotwp9fv.rar" indicates that this file is of type "RAR archive". The contents of the file indicate that the file is of type "JPEG image". If you open this file, the file might present a security risk to your system.

Do not open the file unless you created the file yourself, or received the file from a trusted source. To open the file, rename the file to the correct extension for "JPEG image", then open the file normally. Alternatively, use the Open With menu to choose a specific application for the file.

Doet het hier dus niet :+ :/
Ik hebt het gerenamed via de dos command: rename werkte meteen
« - _ - »

Overigens kan je het bestand gewoon openen! Heb er even naar gekeken met resource hacker en heb er nog een virusscanner over heen gehaald en het ziet er niet uit dat het bestand een virus bevat. Wellicht is het wel wat anders...

Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!

Reg. datum: 10 augustus 2002

Heb het even geopend maar je kan er dus totaal niets in doen. Althans het werkt niet. Ik heb even 10 ingevuld bij beiden en dan even enteren maar dit werkt dus niet(op die enters na). ZWAAR KANSLOOS DUS, IK REKEN DEGENE DIE DIT GEDAAN MOGE HEBBE HET ZWAAR AAN!

* Lamber vraagt zich af wie die ex_goT'ter is :/

Join WhatPulse

http://www.3ga1.net/nepGoTtrainter.PNG
:O, maar misschien gebruikt LueLinks wel zo'n dergelijke programma. Dit is dus een screenshot van dat programma van het rar archive uit het plaatje. Zoals je ziet het meeste domme wat ik ooit heb gezien

Skywave wijzigde dit bericht 05-04-2005 21:46 (94%)

quote:
brambel schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:35:
Heb het even geopend maar je kan er dus totaal niets in doen. Althans het werkt niet. Ik heb even 10 ingevuld bij beiden en dan even enteren maar dit werkt dus niet(op die enters na). ZWAAR KANSLOOS DUS, IK REKEN DEGENE DIE DIT GEDAAN MOGE HEBBE HET ZWAAR AAN!

Waarom? had je het willen gebruiken? Het is illegaal hoor...
Tis wel zwak om nep-argumenten aan te voeren dan LUELinks cheaters zijn (ook al zijn ze dat wel)

Reg. datum: 10 augustus 2002

quote:
RoD schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:40:
[...]

Waarom? had je het willen gebruiken? Het is illegaal hoor...
Tis wel zwak om nep-argumenten aan te voeren dan LUELinks cheaters zijn (ook al zijn ze dat wel)
Tuurlijk wou ik het niet gebruiken, ik wou kijken wat zich achter die afbeelding bevond en ik opende het programma om te kijken of dit serieus was of 1 of ander geintje maar het is dus 1 of ander geintje want het werkte niet eens. Al had het gewerkt, dan had ik er 10 keys en 10 mc's bij, dus ben maar niet bang, ik zal niet cheaten!
waarschijnlijk iemand van een ander team, zoiets bestaat niet voor het GoT team, dus het is helemaal geen 'ex-GoTer'

En soweiso 'progje' in engels voor een Nederlands team :?

addictive wijzigde dit bericht 05-04-2005 21:43 (26%)

Nou bij mij doet hij het hoor :'( echt heel jammer dat het het dus wel doet. Ik had ff gepulsed voor de zekerheid en vervolgens 100 ingevuld bij beiden, maar hij deed het in 1x. Zucht....
Join WhatPulse

Hierbij wil ik de "dader" alvast bedanken voor alle keys en clicks die deze "crisis" heeft opgeleverd :> :+

quote:
justawitte schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:43:
Nou bij mij doet hij het hoor :'( echt heel jammer dat het het dus wel doet. Ik had ff gepulsed voor de zekerheid en vervolgens 100 ingevuld bij beiden, maar hij deed het in 1x. Zucht....

Hoe deed je dit dan precies? ik heb ook wat ingevuld, maar ik kreeg niks.
Vul je het alleen in? of druk je ook nog op enter oid?
Dit verklaart overigens wel waarom users van LUELinks bijna hun complete aantal keys in 1x pulsen.

RoD wijzigde dit bericht 05-04-2005 21:46 (13%)

Kaspersky Anti-Virus:
Found not-a-virus:Cracker.Game.HotHook

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Ik had dus gepulsed en vervolgens dat progje geopend. Toen stond mijn whatpulse keys dus op 0.

Vervolgens voerde ik alleen maar 100 in en voila er stond 100.
Ik zal het zo eens proberen met 1.000.000 keys , zal dan ff een screenshotje maken van ervoor en erna, en dan gooi ik daarna gewoon whatpulse van de pc af zodat hij die 1.000.000 niet bij mijn account optelt. Dan kan iedereen zien dat het werkt.

Edit: als je dus 1000 keys hebt staan en je typt vervolgens 5 in dan staat je teller gewoon weer op 5.

Justawitte wijzigde dit bericht 05-04-2005 21:50 (14%)

quote:
justawitte schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:43:
Nou bij mij doet hij het hoor :&#039;( echt heel jammer dat het het dus wel doet. Ik had ff gepulsed voor de zekerheid en vervolgens 100 ingevuld bij beiden, maar hij deed het in 1x. Zucht....
Je kunt ook nergens accountsettings ingeven ofzo? Lijkt me vrij fake eigenlijk... iig is het niet van GoT.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws