quote:
Er is bevestigd binnen chello dat al 3 jaar aan traffic shaping gedaan wordt
Geen idee wie dat geweest is (het bedrijf heet overigens UPC), maar traffic shaping is pas afgelopen voorjaar, vlak na het afschaffen van de harde toepassing van de AUP ingesteld.
Enneh, zie mijn post hierboven, het is op 213.46.xxx.xxx zeker mogelijk goede snelheden te behalen.
quote:
Poortnummer heeft er geen zak mee te maken, lees onder andere eerdere posts hier
Het gaat om de IP headers.TCP data
Tnx Olaf
HTTP heeft te allen tijde voorrang over P2P protocols, net zoals VOIP voorrang heeft over HTTP. Je merkt het alleen in drukke tijden. Dat HTTP voorrang krijgt heeft niets te maken met klachten verminderen, maar alles met het primaire product te zijn dat geleverd wordtquote:
Misschien nuttig als je vermeldt waar je woont (exacte adres hoeft niet, gewoon de gemeentequote:
Sorry, ik had het over de laatste pagina die ik zag, jouw post was juist de meest essentiele in deze hele topicquote:
Nee, zoals NonaSuomy aangeeft, op moment dat resetten router helpt, is je router de beperkende factor. Wat je hier beschrijft lijkt heel erg op wat ik meemaakte voordat ik die connections in Azureus aanpakte. Je vindt ze bij Tools - Options - Transfer. De waardes die ik hier heb gepost - ook allemaal in de 213.46.xxx.xxx-reeks behaald, haal ik met max per torrent=17 en max globally=25.quote:
Knoflookworst + LANparty = overtreding Genčve Protocol (gas...)