Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 december 2004

OMG check dit eens ROFL LOL LOL

http://img206.exs.cx/img206/747/ubertaranis3kp.png
http://img33.exs.cx/img33/4290/uberclaw1nd.png

RESPECT :9~ :9~ :9~ :9~

p.s natuurlijk zijn de guns offline maar het is wel keivet! :D

DaM-iGe wijzigde dit bericht 01-04-2005 17:31 (5%)

Caring, makes simple choises hard

het verbaast me steeds weer wat ik op de eve forums tegenkom:

Planet PVP in nieuwe patch? due over 1 jaar? !?!? patch zou kali heten:
http://www.dissonance-corp.com/files/DesertPlanet.jpg
http://www.dissonance-corp.com/files/SubarticPlanetNight.jpg

eerlijk gezegd ben ik daar geen fan van maarja.

Het is geen 1 april grap lees maar: ;) ;) ;) ;) :P :9 :9 :9 :P :> ;) :Y) :Y) }) :9~
http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=166993

DaM-iGe wijzigde dit bericht 01-04-2005 17:31 (12%)

Fairytale gone bad...

uhm, van Kali is al langer bekend hoor :s

ennuh, link je plaatjes ff door met een thumbnail, het lijkt nu nergens op namelijk :X

ik hoop niet dat ze zo'n 1 april grap gaan maken, hou ik niet van :)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

quote:
TepelStreeltje schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:26:
ennuh, link je plaatjes ff door met een thumbnail, het lijkt nu nergens op namelijk :X
zo ook goed? :P

Dam-Ige kan je mischien je setup nog eens neerzetten of mailen. Wil ook minmatar gaan trainen voor tempest. Mischien kan je een overzichtje maken met belangrijke skills die ik moet hebben enzo. Would be appriciated.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
DaM-iGe schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:01:
het verbaast me steeds weer wat ik op de eve forums tegenkom:

Planet PVP in nieuwe patch? due over 1 jaar? !?!? patch zou kali heten:
http://www.dissonance-corp.com/files/DesertPlanet.jpg
http://www.dissonance-corp.com/files/SubarticPlanetNight.jpg
[/url]
Die screenshots zijn echt al heeeel oud, en zijn "fake". Schijnen wel ingame gemaakt te zijn trouwens iirc :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

ja hoor BJK convo me maar ingame :Y)

Vind alles goed als ik maar een Freighter BPO krijg. :9~

Maar even jumpdrive doortrainen en ik kan zo'n ding besturen.
Alleen dat van dat mega lijkt me raar. Het is een grondstof.
Lijkt me veel logischer om ICE of zo hiervoor te gebruiken, daar worden ook POS mee gefueled.
Heb op testsrv ook nog geen info hierover kunnen vinden, dus ik geloof geen bal wat die ene gast heeft gezegd.

Was je ingame naam ook alweer dam-ige? ;)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
fuse schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:40:
Vind alles goed als ik maar een Freighter BPO krijg. :9~

Maar even jumpdrive doortrainen en ik kan zo'n ding besturen.
Alleen dat van dat mega lijkt me raar. Het is een grondstof.
Lijkt me veel logischer om ICE of zo hiervoor te gebruiken, daar worden ook POS mee gefueled.
Heb op testsrv ook nog geen info hierover kunnen vinden, dus ik geloof geen bal wat die ene gast heeft gezegd.
Er is nog niets over bekend, klaar, dat van dat mega als fuel is gewoon speculatie.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

die planet screenshots zijn niet fake en op de laatste fanfest hebben mensen het zelfs live kunnen zien

quote:
Silent_One schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:01:
die planet screenshots zijn niet fake en op de laatste fanfest hebben mensen het zelfs live kunnen zien

Ze zijn niet fake als in: niet bestaand,
Maar het was gewoon [op het moment dat ze voor het eerst verschenen] een ingame shot die vantevoren was opgezet [platte schijf met mooie textures, beetje klooien met camerastandpunten etc].
Het was geen echta planet waar je op kon landen.

Bij de fanfest schijnt er wel een "werkende demo" te zijn geweest idd :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
StarLite schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:36:
[...]

Ze zijn niet fake als in: niet bestaand,
Maar het was gewoon [op het moment dat ze voor het eerst verschenen] een ingame shot die vantevoren was opgezet [platte schijf met mooie textures, beetje klooien met camerastandpunten etc].
Het was geen echta planet waar je op kon landen.

Bij de fanfest schijnt er wel een "werkende demo" te zijn geweest idd :)

Een van de devs draaide op z'n labtopje een MSSQL server, een EVE server en een EVE Client.
De kwaliteit van de foto's is niet echt super, maar dit kregen we te zien:
http://www.ascend-ind.com/coppermine/albums/userpics/FanFest2004_eli/normal_PA230853.JPG
http://www.ascend-ind.com/coppermine/albums/userpics/fanfest_nr/normal_img_4365.jpg
http://www.ascend-ind.com/coppermine/albums/userpics/fanfest_nr/normal_img_4370.jpg

En het was gewoon een plek waar je naar toe kon warpen

EVE is a way of life

Ziet er spiffy uit :)

ik wil geen signature! :(

quote:
Bjk schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:44:
Was je ingame naam ook alweer dam-ige? ;)
damige :|

Fairytale gone bad...

quote:
Elissen schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:21:
[...]

Een van de devs draaide op z'n labtopje een MSSQL server, een EVE server en een EVE Client.
De kwaliteit van de foto's is niet echt super, maar dit kregen we te zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En het was gewoon een plek waar je naar toe kon warpen

kregen we te zien??

ben je der geweest? vertel es wat meer :D

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

quote:
Damn het streepje deed het ' em

Maandje of iets meer verder en ik moet bekennen dat ik eve wel mis op een aantal punten, niet zozeer de community, maar meer het pvp en de de houding van andere spelers daarnaar toe. Andere games hebben een zero tollerance naar pvp'ers toe, en eigenlijk is het te begrijpen omdat pvp in meeste games inhoudloos is. Je bereikt in WOW er niets mee door een gast uit te schakelen, het is opgezet om oorlog tussen goed en kwaad te vechten.. Maar je maait iemand neer waarna deze na 3 seconden weer uit de dood opstaat zonder verlies van $ of %, nutteloos dus... Iets wat niet in eve zo geld.

In EVE vecht je voor territorium om je vloot uit te breiden, je vecht voor items die je tegenstander kan droppen en je vecht omdat dat het meeste uitdaging bied. Zou het bijna jammer vinden dat ik er op uit gekeken ben. :P

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
TepelStreeltje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 01:36:
[...]

kregen we te zien??

ben je der geweest? vertel es wat meer :D

Ja, ik ben er geweest. Was wel heel gezellig :*)

We hadden met een aantal van m'n corp afgesproken dat we zouden gaan. Twee uit de US (één van de twee had zijn vrouw meegenomen onder het motto lekker er een weekeindje tussen uit, anders was hij ook niet weg gekomen :P. Zij speelt nu ook EVE trouwens), iemand uit de UK en de ander woont in IJsland. En ik natuurlijk. Helaas kon uiteindelijk degene uit UK niet komen omdat die door het Britse leger op een of andere cursus was gestuurd :'(

Eerst heb ik samen met twee andere Nederlanders (ontmoet in de bar van het hotel) de polsbandjes opgehaald in de Solon / Media Center. Na het drinken van bier met 4-5 devs ben ik uit eten geweest met een aantal ISD-ers. Daarna de bar van het 4-sterren hotel betzet.

De tweede dag waren we de stad wat aan het verkennen toen de bij toeval langs het kantoor van CCP liepen. Het FanFest was tegelijkertijd met het Icelandic Airwaves Festival. We hadden daar ook toegang toe. Er treden dan overal bands ect op en je kunt dan met een polsbandje overal binnen komen. RealX, degene die ook de muziek voor EVE heeft gemaakt, was 's avonds in de Kapital. De muziek van EVE met een beat klinkt best releaxed 8)

Op zaterdag was de conferentie. We werden met bussen opgehaald bij het hotel. De conferentie ging met name over de geschiedenis achter EVE en de live-demo van Kali. En natuurlijk de onthulling van de naam Exodus (tot dan was alleen de code-naam Shiva bekend). De trailer is in een zaal met twee schermen en een heftige geluidsinstallatie zeer indrukwekkend...

's Avonds was er nog een feest in de Fenix met de onthulling van de Quafe Queens (de officiele pagina's staan niet meer online, link naar eigen album). Oh, en Helga natuurlijk :9

Dit jaar weer, het was super gezellig. Maar dan ga ik er wel een weekje aan vast knopen en er een echte vakantie van maken.

P.S. De links zijn nog naar mijn oude corp. We hebben een soort van merger gehad waarna we er achter kwamen dat de verschillende interesses een blokkade waren voor elkaar dus zijn we weer apart verder gegaan. Ook WoW heeft een aantal spelers weg gepikt.

CTRL ALT DEL

Hebben jullie voor mij 3 buddy trials, 1 voor mij en voor 2 vrienden van me.

Adressen:

princeofdarkness@neb-lan.nl

osiris502@msn.com

control_ownage@hotmail.com

www.neb-lan.nl

Reg. datum: 23 september 2000

quote:
Mark87 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:03:
Hebben jullie voor mij 3 buddy trials, 1 voor mij en voor 2 vrienden van me.

Adressen:

osiris502@msn.com

control_ownage@hotmail.com
Verzonden.

CTRL ALT DEL

He ik had om een key gevraag voor osiris502@msn.com, maar hij heeft niks ontvangen.
Kan een van jullie hem misschien nog een key sturen.
Thnx

www.neb-lan.nl

quote:
Mark87 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:24:
He ik had om een key gevraag voor osiris502@msn.com, maar hij heeft niks ontvangen.
Kan een van jullie hem misschien nog een key sturen.
Thnx

Done...

Trouwns vanavond is er een dev chat op eve-i.com

Eve-I are hosting a dev chat next Thursday 7th April. The chat will start at 19.00 GMT/Eve Time and will be held on the coldfront server (irc.coldfront.net) in #eve-i .

CTRL ALT DEL

Jongens sorry dat ik jullie weer moet storen maar ik heb een klein probleempje gehad waardoor ik nu mijn mailbox kwijt ben en mijn keycode, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om er nog eentje te sturen.

www.neb-lan.nl

quote:
Mark87 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:06:
Jongens sorry dat ik jullie weer moet storen maar ik heb een klein probleempje gehad waardoor ik nu mijn mailbox kwijt ben en mijn keycode, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om er nog eentje te sturen.

Done again.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws