quote:
Ja, ik ben er geweest. Was wel heel gezellig
We hadden met een aantal van m'n corp afgesproken dat we zouden gaan. Twee uit de US (één van de twee had zijn vrouw meegenomen onder het motto lekker er een weekeindje tussen uit, anders was hij ook niet weg gekomen

. Zij speelt nu ook EVE trouwens), iemand uit de UK en de ander woont in IJsland. En ik natuurlijk. Helaas kon uiteindelijk degene uit UK niet komen omdat die door het Britse leger op een of andere cursus was gestuurd
Eerst heb ik samen met twee andere Nederlanders (ontmoet in de bar van het hotel) de polsbandjes opgehaald in de
Solon / Media Center. Na het drinken van bier met 4-5 devs ben ik uit eten geweest met een
aantal ISD-ers. Daarna de
bar van het 4-sterren hotel betzet.
De tweede dag waren we de stad wat aan het verkennen toen de bij toeval langs
het kantoor van CCP liepen. Het FanFest was tegelijkertijd met het Icelandic Airwaves Festival. We hadden daar ook toegang toe. Er treden dan overal bands ect op en je kunt dan met een polsbandje overal binnen komen. RealX, degene die ook de muziek voor EVE heeft gemaakt, was 's avonds in de Kapital. De muziek van EVE met een beat klinkt best releaxed
Op zaterdag was de conferentie. We werden met bussen opgehaald bij het hotel. De conferentie ging met name over de geschiedenis achter EVE en de live-demo van Kali. En natuurlijk de onthulling van de naam Exodus (tot dan was alleen de code-naam Shiva bekend). De
trailer is in een zaal met twee schermen en een heftige geluidsinstallatie zeer indrukwekkend...
's Avonds was er nog een feest in de Fenix met de onthulling van de
Quafe Queens (de officiele pagina's staan niet meer online, link naar eigen album). Oh, en
Helga natuurlijk
Dit jaar weer, het was super gezellig. Maar dan ga ik er wel een weekje aan vast knopen en er een echte vakantie van maken.
P.S. De links zijn nog naar mijn oude corp. We hebben een soort van merger gehad waarna we er achter kwamen dat de verschillende interesses een blokkade waren voor elkaar dus zijn we weer apart verder gegaan. Ook WoW heeft een aantal spelers weg gepikt.