Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
quote:Knip:
[...]
Nice collection, al moet ik eerlijk zijn en dacht ik dit is makkelijk van iemand anders te copy'en. Want nergens staat een char name bij en je ziet de rest van je Neocom ook niet. Maargoed nevertheless .. nice
True true.. maar als je rechtsonder kijkt zie je me in de Guests van het station. Auke Westerterp dus
Voor de duidelijkheid maar een complete. Freighter is alleen even uitgeleend.
Als de t2 BS voor fleet support worden uitgebracht, wat is dan nog de functie van de BC?
Dude wijzigde dit bericht 08-09-2005 16:57 (28%)
Specs 3dmark2003: 6048
quote:Dude schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:46:
[...]
Als de t2 BS voor fleet support worden uitgebracht, wat is dan nog de functie van de BC?
Geen flauw idee. Denk hetzelfde alleen dan een stuk goedkoper
Maar dat jij al je schippies zo bij elkaar hebt. Als ik mijn collectie wil laten zien moet ik een stuk of 6 stations afvliegen
Wel eens gehoord van een fatsoenlijke naam geven? schaam je diep manquote:Dude schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:46:
[...]
True true.. maar als je rechtsonder kijkt zie je me in de Guests van het station. Auke Westerterp dus
Voor de duidelijkheid maar een complete. Freighter is alleen even uitgeleend.
Leadership "Ship". Alle modules die de gang leadership skills versterken kun je momenteel alleen maar op BC fitten. Al moet ik zeggen dat dit mischien een nogal wat minimale/ onderschatte rol is, het is denk ik de rol die ze voorlopig nog wel even houden.quote:Dude schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:46:
[...]
... MMORPG Addict.
Reg. datum: 07 maart 2004
Ik heb mijn application voor princ ingevuld en mijn account omgezet naar Paid
Zeeeeeeeeer verslavend spel, heb inmiddels mijn eerste miljoentje binnen maar ook
voor het eerst gekilled geweest lol.
0.5 space is toch niet zo veilig voor noobies als ik
maar goed, heb maar een condor voor vechten gekocht en een bantam voor minen.
Grtz
Jeroen
-=DDWM=- Zegt Geen Sorry
En... ik zou ook wel PRINC willen joinen. Moet ik toch Rai Ardose - Ravenger voor hebben?
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
Zijn er hier soms mensen die 5mil teveel hebben?
Reg. datum: 11 september 2005
Btw mijn ingame nick is SurVie net als hiero.
Voornaamste wat ik doe is PVP, maar ik ben een poosje weggeweest uit de game en nu zit ik in een industrial en semi-pvp corp. Ik ben op dit moment ff geld aan het verdienen met agent runnen.
Over een weekje ga ik op zoek naar een goede PVP corporation
SurVie wijzigde dit bericht 11-09-2005 15:11 (15%)
BTW, nog 15 posts te gaan voor de 1000 posts, iemand zin om een deel 7 te maken?
ik wil geen signature! :(
Maverick, niet wat voor jou?
quote:SurVie schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:10:
Ik dacht dat het maar eens tijd werd dat ik me ook inschreef op dit forum zodat ik af en toe mee kan zeuren over nutteloze discussies
Btw mijn ingame nick is SurVie net als hiero.
Voornaamste wat ik doe is PVP, maar ik ben een poosje weggeweest uit de game en nu zit ik in een industrial en semi-pvp corp. Ik ben op dit moment ff geld aan het verdienen met agent runnen.
Over een weekje ga ik op zoek naar een goede PVP corporation
Surviieee .. !!!!
15.000 + user vanavond .... ben toch beetje trots. Kan me de dagen nog herrineren waar we met ronde de 5K op zondag avond zaten
... MMORPG Addict.
hehe ik wil eventueel ook wel een poging wagenquote:TepelStreeltje schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:14:
Ik wil opzich wel weer deeltje der aan vast plakken, maar ik speel niet meer, dus weet nie alle nieuwtjes enzo.
Maverick, niet wat voor jou?
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Maar 15k users
ik wil geen signature! :(
Reg. datum: 25 februari 2005
ben denk ik toch ook van plan om over te gaan op paid maar dat doe ik dan wel nadat mn trial voorbij is en ik wat meer ervaring heb...daarna ga ik me toch ook maar s aanmelden voor PRINC denk ik zo
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
heb nog wel ergens paar .txt bestandjes staan met de complete startpost en de code enzo... zal em vanmiddag ff doorkijken en wijzigen waar nodig
quote:Maverick-X schreef op maandag 12 september 2005 @ 06:24:
Mwa Tepel, mijn startpost zou zijn "EVE Online Deel 7... start yapping" ken niet zo iets moois maken
Maar 15k usersTegenwoordig zelfs doordeweeks dat er gerust 11-12k online zijn, kan me goed herrineren dat 3,5k veel was doordeweeks
Ach ja hoe meer mensen hoe beter, alleen mogen ze van mij best een keer wat extra t2 ship bpo's droppen zodat we sneller die coole hacs kunnen krijgen
Ik herriner me die 3,5k users ook nog wel ;p
We waren toen aan het ninja minen in x-JQA space, en we hadden een belg in de corp die altijd thuis werkte, hij ging dan s'ochtends snel de zydrine weghaulen als er maar zo'n 2k online was....
De vele mensen tegenwoordig is wel leuk, maar ik vindt het af en toe toch too crowded imho...
Hmmmm de goede ouden dagen huh?
ravenger wijzigde dit bericht 12-09-2005 17:14 (12%)
dat is wel het meeste trieste wat ik tot nu toe heb gezien tbh ;/
Wasda?quote:
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker
Dit topic is gesloten. ![]()