[PC][MMORPG] EVE-Online deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.304 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
och, het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe lang ze meegaan natuurlijk. Niet dat je na een uurtje minen weer nieuwe crystals moet gaan fitten.

Kali komt trouwens nu ook wel gauw dichterbij, en dat wordt echt een vette upgrade denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

StarLite schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:36:
[...]

Dat zegt ie ook, dat gaan ze ook krijgen :)
LOL 8)7 Ik las alleen "mining crystals"

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 08:29
Met t2 crystals wordt het in het begin wel een dure aangelegenheid denk ik. Anderzijds zal de prijs wel gaan zakken omdat er meer vraag zal zijn.
Dit geld dan ook voor de t1 varianten.
Nu maar hopen dat de prijs niet kunstmatig hoog wordt gehouden door een beperkte uitgave van de crystals.

Zijn er hier trouwens al mensen met een BPO voor die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Die moeten we eens gaan regelen denk ik :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

hoeveel zijn de hac kosten van tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

als je niet lang wilt wachten op de goedkopere (van 60-65 mill) dan kijk je naar de 80-120 mill (120 voor Deimos ondere andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108596

ik heb laatst een muninn voor 60M gekocht, is nog best te doen dus :) Had niet eens een wacht tijd ofzo. Nou zou ik niet weten of de muninn zowiezo al goedkooper was of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prijzen zijn dus hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Neem dat lang wachten trouwens echt serieus, vooral Zealot's and Deimos's zijn erg schaars op het moment.

* cooolkast vliegt hedendaags nog steeds vrolijk rond in z'n Caldari schepen, met de nadruk op de Harpy _/-\o_ dikke lol om daar lvl 3's missies in te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nog een account waar 6 deimos op staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 91397 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:09:
Heb nog een account waar 6 deimos op staan. :)
Pleur ze op de market en je hebt met gemak 600mil.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:15
h_groen schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:35:
vooral het advies van eerst je learnings doen maakt veel uit. Ik heb mijn learnings wel afgemaakt en een collega van me pas later. Hij speelt maar 1 week korter als mij maar ik loop wel al bijna 1 miljoen sp op hem voor >:)
Je bent verslaafd, geef maar toe ;)

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:36

Bjk

Wat interessante screens van een bugged POS op transquality of hoe je het ook spelt en een GM in zijn frig...

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050825-16562.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050825-21247.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050825-13112.jpg Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050825-12295.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050825-13387.jpg

Had geen tijd om ze te verkleinen moet naar werk

Zonde van die Raven.

:P

• Bjk

Bjk

Allready reimbursed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 10-06 17:07

ThaHandy

Discovery Channel

kan iemand mij vertelling hoe die mining yields bonuses in zn werk gaan?

Mining L2 heeft standaard 60 mining units
in mijn badger 1 72
en mijn osprey krijg ik 86,4 en +20% per level? welke level van wat?
mijn mining level is nu 4

een member van mij kreeg 124 in z'n osprey en had ook mining level 4 :? wat heb ik niet?

[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 27-08-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
kan ik wel vertellen;
1. Mining skill, per level 5%
2. Astrogeology, per level 5%
3a. Cruiser, per level 20% (Osprey, Scythe). of
3b. Barge, per level 3% (Retriever, Procurer, Covetor)

Voorbeeld, een miner II (heeft standaard 60 yield).
Stel je hebt mining lvl4, astrogeology lvl5 en Cruiser lvl3.
1. 60 + 20% (4x5%) = 72
2. 72 + 25% (5x5%) = 90
3a. 90 + 60% (3x20%) = 144

En dan heb je nog crystals, maar die kunnen alleen in Modulated Stripminer IIs of Modulated Deepcore Miner II's maar weet niet precies hoe dat zit, want ik kan ze niet gebruiken :)

[ Voor 6% gewijzigd door ravenger op 27-08-2005 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
ThaHandy schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:07:
kan iemand mij vertelling hoe die mining yields bonuses in zn werk gaan?

Mining L2 heeft standaard 60 mining units
in mijn badger 1 72
en mijn osprey krijg ik 86,4 en +20% per level? welke level van wat?
mijn mining level is nu 4

een member van mij kreeg 124 in z'n osprey en had ook mining level 4 :? wat heb ik niet?
Wat Rav hier dus boven uitlegd. Je moet je Caldari Cruiser skill wat meer omhoog gooien. Die 20% is dus per Caldari Cruiser level, jouw corp m8 heeft die dus gewoon hoger dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

redwing schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:12:
[...]

Hebben de devs ook altijd gezegd. De eerste maanden blijven ze overpowered, daarna gaan ze kijken wat de echte stats moeten worden (rond die tijd beginnen er ook meer rond te vliegen en gaan ze anders alle battles bepalen)
Uhm, overpowered?

Welke devblog lees jij? Ik de officiële:
Then we have the new Capital ships. One of them, the Dreadnought, features the Jumpdrive. Yes, the jumpdrive. It's probably going to be far overpowered and all that, so expect it to be heavily pre-nerfed. This only leads to more joyful occasions where we are able to un-nerf it later on :)
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=247

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Wat fijn voor jou dat je de officiele leest. Realiteit is echter dat de Galente one hits doet van 6300 tegen mijn getankte raven. 'K ben ff te lui om op te zoeken hoeveel turrets die heeft en wat de ROF is, maar OMG, das gewoon zieke damage en zeker overpowered.

Gallente heeft 4 highs, 3 turrets. Dus ga ervan uit dat hij 3 x Ion Siege Blaster Cannon I's heeft gefit. Met een rof van 11 sec (das de gun zelf, geen skills included). 3x 4000 damage elke 11 Seconden.
En das dan nog optimistisch, omdat ik denk dat de 6300 een perfect hit was .. en ik geen idee heb hoelaag je die ROF kan krijgen met skills.

[ Voor 26% gewijzigd door CRiMiNaL op 27-08-2005 13:48 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRiMiNaL schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:40:
[...]

Wat fijn voor jou dat je de officiele leest.
Ok dan.
Realiteit is echter dat de Galente one hits doet van 6300 tegen mijn getankte raven. 'K ben ff te lui om op te zoeken hoeveel turrets die heeft en wat de ROF is, maar OMG, das gewoon zieke damage en zeker overpowered.

Gallente heeft 4 highs, 3 turrets. Dus ga ervan uit dat hij 3 x Ion Siege Blaster Cannon I's heeft gefit. Met een rof van 11 sec (das de gun zelf, geen skills included). 3x 4000 damage elke 11 Seconden.
En das dan nog optimistisch, omdat ik denk dat de 6300 een perfect hit was .. en ik geen idee heb hoelaag je die ROF kan krijgen met skills.
Antimatter XL = 56 Kin + 40 Therm = 96 unhardened HP
Ion Siege 1000mm modifier = 7x modifier
Capital Hybrid Turret 4 = 1.2x modifier
Surgical Strike 5 = 1.15x
Capital Ships 4 = 1.2x

Grofweg is een goeie hit dan zo'n 1113 damage. Een perfect hit zou dan 3339 moeten zijn. Op unhardened structure. Met grofweg 50% resistances wordt dit teruggeschroefd naar 1670 damage. En geen 6300 op een getankte raven dus.

Bovendien neemt de range van de Ion Siege gun met nog eens 50% af wanneer je antimatter gebruikt. De siege heeft een optimal van 12km, met sharpshooter 5 wordt deze 15km. Fit antimatter en deze is nog maar 7.5km. Oke, met een falloff range van 25km (Trajectory analysis 5) raak je dan op 32.5km 1 op de 2 keer, maar alleen wel op de voorwaarde dat het target (Raven) zich niet beweegt... En zeg nou zelf, welke BS pilot gaat nou stil zitten als er een Dreadnought aan komt gewarped?

Ik heb even vlug de stats ingevuld in de tracking guide en daaruit blijkt dat de damage en hitkans reuze meevalt wanneer je ervoor zorgt dat je een goeie transversal speed hebt:

Afbeeldingslocatie: http://www.ascendancy-inc.com/media/1000mmvsraven.JPG

En siege mode heb ik helemaal achterwege gelaten want dan raak je met blasters niks dat harder gaat als 0 m/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 40719 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:27:
[...]

Ok dan.

[...]

Antimatter XL = 56 Kin + 40 Therm = 96 unhardened HP
Ion Siege 1000mm modifier = 7x modifier
Capital Hybrid Turret 4 = 1.2x modifier
Surgical Strike 5 = 1.15x
Capital Ships 4 = 1.2x

Grofweg is een goeie hit dan zo'n 1113 damage. Een perfect hit zou dan 3339 moeten zijn. Op unhardened structure. Met grofweg 50% resistances wordt dit teruggeschroefd naar 1670 damage. En geen 6300 op een getankte raven dus.

Bovendien neemt de range van de Ion Siege gun met nog eens 50% af wanneer je antimatter gebruikt. De siege heeft een optimal van 12km, met sharpshooter 5 wordt deze 15km. Fit antimatter en deze is nog maar 7.5km. Oke, met een falloff range van 25km (Trajectory analysis 5) raak je dan op 32.5km 1 op de 2 keer, maar alleen wel op de voorwaarde dat het target (Raven) zich niet beweegt... En zeg nou zelf, welke BS pilot gaat nou stil zitten als er een Dreadnought aan komt gewarped?

Ik heb even vlug de stats ingevuld in de tracking guide en daaruit blijkt dat de damage en hitkans reuze meevalt wanneer je ervoor zorgt dat je een goeie transversal speed hebt:

[afbeelding]

En siege mode heb ik helemaal achterwege gelaten want dan raak je met blasters niks dat harder gaat als 0 m/s :)
Lol, all i'm saying is dat ik aan het spelen geweest ben met een stel vrienden van mij in ASS, en elke hit was zeker boven de 2000, en dat was met een hermal resistance van rond de 70%. En als je een pefrect hit/wrecking doet van 6300 dan klopt er toch iets niet in jou berekening. Maargoed dit gaat toch een eindeloze discussie worden totdat je zelf een dread tegen gaat komen.

We spreken elkaar daarna nog wel is ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Als je goed leest zul je zien dat dat gaat over de jumpdrive die gepre-nerfed is. Er is in een andere blog (of op de forums door een dev) gezegt dat Dreadnoughts pas generfed zouden worden na een tijdje, en in het begin dus overpowered zouden zijn. Verder blijkt uit de praktijk dat je de bovengenoemde damages haalt, dus overpowered zijn ze momenteel zeker :P

En als je dat niet geloofd moet je er maar eens eentje aanvallen in je BS en kijken of je meer dan 2 volleys overleeft :+

[ Voor 10% gewijzigd door redwing op 27-08-2005 16:06 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je goed leest zul je zien dat dat gaat over de jumpdrive die gepre-nerfed is. Er is in een andere blog (of op de forums door een dev) gezegt dat Dreadnoughts pas generfed zouden worden na een tijdje, en in het begin dus overpowered zouden zijn. Verder blijkt uit de praktijk dat je de bovengenoemde damages haalt, dus overpowered zijn ze momenteel zeker :P

En als je dat niet geloofd moet je er maar eens eentje aanvallen in je BS en kijken of je meer dan 2 volleys overleeft :+
Welke blog was dat?

En tot het tegendeel wordt bewezen, geloof ik toch liever de maths :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 40719 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 00:27:
[...]

Welke blog was dat?

En tot het tegendeel wordt bewezen, geloof ik toch liever de maths :)
Ik geloof liever de praktijk :+

Ik de blogs kan ik het ttrouwens ook niet vinden, dus zal wel op het forum gezegt zijn. Gezien de geweldige zoekfuncties op het Eve-forum kan ik daar de reply ook niet vinden. Maar gezien de damage die die dreadnought uitdelen kun je er toch maar beter van uit gaan dat ze straks generfed (en niet ge-unnerfed) gaan worden (vinden de devs volgens mij ook veel leuker dat nerfen ;) )

[ Voor 46% gewijzigd door redwing op 28-08-2005 15:57 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik ben net begonnen , voor de 3de x...alleen ben dit x begonnen uit gebrek aan leuke games in en rondom internet.
Ik vind het een onwijs uitgebreid spel , ook vrij behulpzame mensen in het begin.

Ik ben nu dus met die Irbis? aan het minen , en heb al een cargo module , om te zorgen dat ik iets meer ken minen.
Heeft iemand een tut , hoe snel een beetje geld te verzamelen om bv missies te kunnen aannemen.
Ook zie ik niet waar ik heenmoet als ik op "show route" doe bij missies..
wel welk het sterrestelsel...maar niet welk station ofzo?

Sorry voor de Noob vragen , maar 6 topic's doorlezen is beetje erg veel werk.
Is er wellicht iemand die ik eventueel ingame vragen mag stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
AcIDeR schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:40:
Ik ben net begonnen , voor de 3de x...alleen ben dit x begonnen uit gebrek aan leuke games in en rondom internet.
Ik vind het een onwijs uitgebreid spel , ook vrij behulpzame mensen in het begin.

Ik ben nu dus met die Irbis? aan het minen , en heb al een cargo module , om te zorgen dat ik iets meer ken minen.
Heeft iemand een tut , hoe snel een beetje geld te verzamelen om bv missies te kunnen aannemen.
Missies bij agents kun je doen (kun je in sommige stations vinden) Aan het begin levert mijnen toch wel het meeste op. Verder kun je met een frig wat NPC's in de belts neerschieten.
Ook zie ik niet waar ik heenmoet als ik op "show route" doe bij missies..
wel welk het sterrestelsel...maar niet welk station ofzo?
Volgens mij heb jij het over missies die door mensen zelf zijn gemaakt en die zijn gaan over het vervoeren van spul van de ene plek naar de andere. Gewoon ver van weg blijven :+ Wordt heel veel mee gescammed en levert zelden wat fatsoenlijks op.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Ik ben inmiddels bezig met de missies een beetje aan het doen(die Noob missies)

Ook al een 125mm gemonteerd, en paar rats geschoten... :D
Learnings skills beetje aan het trainen en doen.

Alleen het autopiloot gebeuren heb ik nog niet onder de knie... maarja.. dat komt wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
AcIDeR schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:02:

Alleen het autopiloot gebeuren heb ik nog niet onder de knie... maarja.. dat komt wel :D
Eigenlijk heel simpel. F10 om bij de map te komen, daarna opzoeken waar je heen wil (eerste paar letters is meestal genoeg), rechtsklikken op de naam en 'set destination' kiezen (of add waypint als je een route uitzet naar verscillende plekken. Als je nu de AP aanzet zal ie daarnaar toe vliegen.
Je kunt verder nog wel instellen of je een veilige, korte of onveilige route wilt nemen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
ja maar hij zegt altijd "unreacheable"

<- gefixed...pod killing dinges staan aangefikt bij safe route enzo

[ Voor 52% gewijzigd door AcIDeR op 29-08-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108190

Hoi Hoi,

Gisteren Eve gedownload en geinstalleerd, MEGA verslavend :P
ik ben wel geinterreseerd in minen, is er ook een gezellige mining corp
waar ik bij zou kunnen joinen om eens gezellig te minen ?

ik zit nog in het noobie scheepje dus erg snel ben ik nie, maar wel een mining laser mk1+cargo extender.

per ongeluk heb ik ook al 2 mining drones gekocht... dacht dat ze 4k waren ,
bleken ze 44k te zijn... maar wel voor 2 van die dingen :P

grtz

ddwmnl (ingame nick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 108190 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:14:
Hoi Hoi,

Gisteren Eve gedownload en geinstalleerd, MEGA verslavend :P
ik ben wel geinterreseerd in minen, is er ook een gezellige mining corp
waar ik bij zou kunnen joinen om eens gezellig te minen ?

ik zit nog in het noobie scheepje dus erg snel ben ik nie, maar wel een mining laser mk1+cargo extender.

per ongeluk heb ik ook al 2 mining drones gekocht... dacht dat ze 4k waren ,
bleken ze 44k te zijn... maar wel voor 2 van die dingen :P

grtz

ddwmnl (ingame nick)
Je Ingame nick klopt niet .. want als ik em zoek bestaat ie nie :/

Beste kun je zelf een beetje rondkijken. Geef ff je nickname of contact "Martinus Crimson" ingame en ik wil je best een beetje op weg helpen

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
@ddwm:

Neem even contact op met Kaastosti en/of Rai Ardose ingame. Zij kunnen je alles vertellen over wat je wil denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie het al heb mijn login name verward :)

mijn ingame nick is mcloudnl

Thnx in advance

ddwm

• Brainwaste
welkom ;)

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

kan iemand mij uitleggen hoe het in godsnaam mogelijk is om met een transporter(industrial ships, Minmatar volgens mij) van 6000 m3 a 22500 m3 mee te nemen? in een keer? aka exp. cargo module 350% 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door ThaHandy op 01-09-2005 22:52 ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ThaHandy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:56:
kan iemand mij uitleggen hoe het in godsnaam mogelijk is om met een transporter van 6000 m3 a 22500 m3 mee te nemen? in een keer? aka exp. cargo module 350% 8)7
Stacken van cargo expanders ;)
Je kunt de transporters allemaal rond de 35K krijgen met skills en 27.44 expanders
met de Expanded Cargo II's zal het nog wel zieker worden :*)

... MMORPG Addict.

Anoniem: 28278

Allemaal cargo expanders, en dan giant secure cargo containers in je cargo hold .. die nemen 3000 m3 ruimte in, maar er past 3900 m3 in ..

• Bjk

Bjk

Gisteren even een POS van ATUK neergehaald in Phoenix Alliance space. ATUK had wel een gang om de POS te verdedigen, ze lagen een aantal hops verderop Maar schatte hun kanzen blijkbaar niet hoog in en zijn weer terug gegaan.

POS down:
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050901-15153.jpg

Ff gatecampen:
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050901-12105.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20050901-29842.jpg

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Bjk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:10:
Gisteren even een POS van ATUK neergehaald in Phoenix Alliance space. ATUK had wel een gang om de POS te verdedigen, ze lagen een aantal hops verderop Maar schatte hun kanzen blijkbaar niet hoog in en zijn weer terug gegaan.

POS down:
[afbeelding]

Ff gatecampen:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 vraagjes uit nieuwsgierigheid :

1. Hoelang deden jullie erover ?
2. Hoeveel BS hebben jullie verloren aan de POS ?

... MMORPG Addict.

Anoniem: 28278

3) Wat voor POS was het (large, med, small) en met wat voor defences?

• Bjk

Bjk

We hebben er 40 mins over gedaan, 2 cruisers verloren en 1 bs. Volgens mij hadden ze 1 of 2 large guns. Het was een small POS.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

CRiMiNaL schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:58:
[...]

Stacken van cargo expanders ;)
Je kunt de transporters allemaal rond de 35K krijgen met skills en 27.44 expanders
met de Expanded Cargo II's zal het nog wel zieker worden :*)
heb niets kunnen vinden over dat stacken kan je me wat info geven?

• ravenger
1 cargo expander is 27.55% maar als je er 4 fit dan is de tweede die je fit 27.55% over je standard cargo + skills + 27.55%. Als je dan je 3e fit, dan is het weer 27.55% over het geheel wat je al had enzovoorts.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

oowww dat, laat ik nou net weer caldari hebben |:( met 2 low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ThaHandy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:28:
oowww dat, laat ik nou net weer caldari hebben |:( met 2 low
In een badger II kun je ook rond de 17 m3 meenemen mits je de skills omhoog haalt en 3 27% expanders neemt (gewone badger haalt de 10 m3 net). Maar als je echt meer wilt verstouwen zul je toch voor de iteron V moeten gaan (of veel sparen en trainen voor een freighter :+ )

Ik vlieg zelf ook vooral caldari en voor normaal gebruik werkt een badger heel goed (voor cargo cans looten pak ik een sigil)

[ Voor 13% gewijzigd door redwing op 02-09-2005 07:26 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Met de t2 badger zit ik met standaard 24.2% expanders over de 20Km3 heen en heb ik een heerlijke armour en shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja maar transports zijn een ander verhaal, dan kan je het beste voor Amarr gaan dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwa, voordeel van de Caldari/Minmatar is dat je EN al je lows kan volgooien met expanders EN je mids met shieldboost dingen, je Gallente/Amarr moet je armor tanken (vanwege bijna geen midslots) dus minder expanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
dat is wel zo ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 19:53
hey

ik heb effe snel een vraagje die iedereen hier dnek ik wel kan antwoorden:
wat is eve-online precies, ik heb er wel van gehoort maar ken het niet. mischien is het wel leuk en wil ik het best spelen maar alvaste bedankt

die nieuwe }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Volgens mij staat dat heel netjes in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:52
Iemand enig idee waarom eve-i al een paar dagen offline is?
In 1 keer was de site offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

't Lijkt er hier op dat ze de server aan het verhuizen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 19:53
B) sorry, dagt even niet na }:O }:O :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Iemand bereid om mij een buddy trial te verstrekken? (heb de topic start gelezen maar zo kan degene die wil reageren zonder dat ik hiervoor iemand lastig hoef te vallen ;) ) mail is vandenberg_staartvaneenaap_nemesis1_puntje_demon_nogzo'nzwartpixeltje_nl van nederland

alvast hartelijk dank

PS wat mij nou niet echt duidelijk is: die 14 trial dagen zijn dat 14 real-time dagen of 14 in-game dagen....
hetzelfde eigenlijk voor als je bv een half jaar account neemt (ik gok persoonlijk op real-time dagen)

[ Voor 28% gewijzigd door ScytheNL op 06-09-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
In dit geval heb je juist gegokt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ingame tijd is toch hetzelfde als uitgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

ok dan is dat ook weer duidelijk...nu nog een trial zodat ik 's ff kan proeven van het EVE universum heb me er al een beetje in verdiept door de site door te spitten en het lijkt me echt een geweldige game...het wordt dan mijn eerste ervaring met MMO en ik heb zo'n gevoel dat het een geweldige ervaring wordt :9

edit: @DC..idd is in dit geval het hetzelfde aangezien je je skills ook offline doorontwikkeld ben ik achter ;)

edit 2: blijkbaar ben ik nogal kippig aangezien er in de TS en een paar posts hierboven (Cooolkast) ook een manier staat om een buddy trial aan te vragen :+ dit is dus gebeurd en misschien kom ik vanaaf wel iemand van jullie tegen

[ Voor 41% gewijzigd door ScytheNL op 06-09-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Houd er rekening mee, het is vandaag patchday dus de server zou volgens mij vandaag 17 uur weer online moeten zijn. Maar als wij CCP kennen duurt dat minstens 2 uur langer. En heb je de eerste dag veel last van lag en word dat de volgende dag redelijkerwijs verholpen. :)
Patch days, you gotta love it.

Aan de andere kant, weer een boel fixes en andere positivie dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

hmmm ik heb mn account aangemaakt en meteen gepatched naar 3575 maa ik kan niet connecten met de tranq server...ik neem dus aan dat hij nog down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ik kan gewoon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

dit is wat ik krijg:
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/241/eve7wz.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ik zit erop, geen lag stuk soepeler als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

kun je mij dan misschien ff helpen om erop te komen misschien dat je kan zien wat er fout is? verkeerde port of ip ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
alles in de client staat standaard goed zodat je zonder iets in te stellen kan connecten, ik vind et ook erg vreemd dat je niet kan inloggen. Zit je niet achter een firewall oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

das een goeie daar zal ik s ff naar kijken...heb er twee namelijk ;)
dak daar zelf nie aan heb gedacht haha

Edit: ik ben erdoor Norton gaf geen popup betreffende EVE of ik internet acces wou toestaan dus maar ff handmatig ingesteld en voila

[ Voor 39% gewijzigd door ScytheNL op 06-09-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 20:45

Erikie

www.erikie.nl

damnid.. die cerberus roelt :Y)

een bs met ~300 damage raken elke 1.5 sec = mjammie :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

hmm dit spel is LEUK...wel een langdradige tut maja it pays to know zeggen ze wel s
ben meteen maar ff begonnen om mn mining skills te traine zou nu ongeveer op lvl 2 moeten zitten
zal straks wat makkelijker zijn om te kunne minen denk ik zo (waardoor ik op zn beurt beter kan verdienen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja hoe hoger je mining skill hoe meer je binnenhaalt in dezelfde tijd eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Erikie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:35:
damnid.. die cerberus roelt :Y)

een bs met ~300 damage raken elke 1.5 sec = mjammie :P
Dat mag ook wel voor het geld wat zo'n cerb kost ;)
Ik zit ook na te denken over een zealot, binnekort maar eens wat geld gaan verdienen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Wat PvP betreft zie ik het nut wel in van de Cerberus omdat je dan zelf de damagetype kunt kiezen. In PvE gebruik ik altijd de Eagle. Dat ding heeft een massive tank en zelfs met AM ammo een range van over de 50km.

Vaak doen we lvl4 multistage missies met een Eagle, een Basilisk, een Harpy en een Raven. Als ik 4 active hardeners gebruik kan de Basilisk mij tanken en agro ik in elke stage alle rats op het moment dat ik de stage binnenkom. Terwijl de Basilisk mijn damage tankt (250+ shieldpoints/seconde) van alle rats kan de rest rustig alle rats afschieten. Elke lvl4 is op die manier zo gedaan.

De Cerberus heeft als voordeel dat de damage hoog is op longrange, maar heeft minder slots voor mods en kan veel minder goed shieldtanken. Zodra je gewebbed word ben je met de Cerb veel sneller down.

Het is nu wachten op de release van de t2 Destroyer, BC en BS. Ik ben benieuwd of de t2 BS dezelfde soort stats krijgt als de HAC's. En bij de t2 BC ben ik benieuwd of de resistances standaard hoger zijn en de BC zijn bonusses behoud op hogere resistances per level.
Zodra ze de t2 BSses releasen mogen ze de lvl5 agent missies ook wel vrijgeven..

Ik train nu om een Basilisk te kunnen vliegen. Ik denk dat je met dat ding + goed getrainde leadership skills rustig bij een 10/10 complex gate kunt wachten op een invite :) Wie wil je dan niet in de gang. Beetje zoals een Holy Priest in WoW bij een instant.

Mijn Garage :)

[ Voor 6% gewijzigd door Westerterp op 08-09-2005 12:21 ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Dude schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:57:
Wat PvP betreft zie ik het nut wel in van de Cerberus omdat je dan zelf de damagetype kunt kiezen. In PvE gebruik ik altijd de Eagle. Dat ding heeft een massive tank en zelfs met AM ammo een range van over de 50km.

Vaak doen we lvl4 multistage missies met een Eagle, een Basilisk, een Harpy en een Raven. Als ik 4 active hardeners gebruik kan de Basilisk mij tanken en agro ik in elke stage alle rats op het moment dat ik de stage binnenkom. Terwijl de Basilisk mijn damage tankt (250+ shieldpoints/seconde) van alle rats kan de rest rustig alle rats afschieten. Elke lvl4 is op die manier zo gedaan.

De Cerberus heeft als voordeel dat de damage hoog is op longrange, maar heeft minder slots voor mods en kan veel minder goed shieldtanken. Zodra je gewebbed word ben je met de Cerb veel sneller down.

Het is nu wachten op de release van de t2 Destroyer, BC en BS. Ik ben benieuwd of de t2 BS dezelfde soort stats krijgt als de HAC's. En bij de t2 BC ben ik benieuwd of de resistances standaard hoger zijn en de BC zijn bonusses behoud op hogere resistances per level.
Zodra ze de t2 BSses releasen mogen ze de lvl5 agent missies ook wel vrijgeven..

Ik train nu om een Basilisk te kunnen vliegen. Ik denk dat je met dat ding + goed getrainde leadership skills rustig bij een 10/10 complex gate kunt wachten op een invite :) Wie wil je dan niet in de gang. Beetje zoals een Holy Priest in WoW bij een instant.

Mijn Garage :)
Nice collection, al moet ik eerlijk zijn en dacht ik dit is makkelijk van iemand anders te copy'en. Want nergens staat een char name bij en je ziet de rest van je Neocom ook niet. Maargoed nevertheless .. nice :)

... MMORPG Addict.

• redwing
CRiMiNaL schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:23:
[...]

Nice collection, al moet ik eerlijk zijn en dacht ik dit is makkelijk van iemand anders te copy'en. Want nergens staat een char name bij en je ziet de rest van je Neocom ook niet. Maargoed nevertheless .. nice :)
Och, op zich heb ik ook zo'n soort collectie nu, alleen dan nog met een paar Ravens/Megathrons erbij. Op zich vind ik het zelf meer zeggen welke skills je hebt, want de isk om schipjes te kopen heb je zo verdient (traden/0.0 hunten/lvl4 agents)

En Dude, als het klopt wat de devs tot nu toe hebben gezegd zal de T2 BS meer een fleetsupport schip worden dan een opgevoerde HAC. Verwacht zelf dat ze er dus meer deffence in zullen stoppen, maar ook minder offence.

Verder moet ik zeggen dat de patch toch goed is verlopen al vind ik er weinig echt schokkende dingen inzitten (drones terug halen naar dronebay is wel een hele handige :P )

[removed]

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

en als net beginnende speler in zn trial...wat moet je dan doen om gewoon een beetje snel geld te verdienen om ff van wat leukere scheepjes te kunnen proeven?

• ravenger
je kan missies doen, als je wat social skills traint dan kan je al gauw level 2 missies doen, die leveren voor een beginner wel wat op.

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Knip:
[...]

True true.. maar als je rechtsonder kijkt zie je me in de Guests van het station. Auke Westerterp dus :)

Voor de duidelijkheid maar een complete. Freighter is alleen even uitgeleend.

Als de t2 BS voor fleet support worden uitgebracht, wat is dan nog de functie van de BC?

[ Voor 28% gewijzigd door Westerterp op 08-09-2005 16:57 ]

• redwing
Dude schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:46:
[...]
Als de t2 BS voor fleet support worden uitgebracht, wat is dan nog de functie van de BC?
Geen flauw idee. Denk hetzelfde alleen dan een stuk goedkoper :) Maar aangezien voorlopig er nog niets is vastgesteld over wat de verschillende rollen worden voor de T2 versies kun je er toch nog weinig van zeggen. Als de devs plotseling van mening veranderen wordt het toch weer compleet anders :P

Maar dat jij al je schippies zo bij elkaar hebt. Als ik mijn collectie wil laten zien moet ik een stuk of 6 stations afvliegen :P

[removed]

Anoniem: 87253

[...]

True true.. maar als je rechtsonder kijkt zie je me in de Guests van het station. Auke Westerterp dus :)

Voor de duidelijkheid maar een complete. Freighter is alleen even uitgeleend.

Wel eens gehoord van een fatsoenlijke naam geven? schaam je diep man :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

[...]

Leadership "Ship". Alle modules die de gang leadership skills versterken kun je momenteel alleen maar op BC fitten. Al moet ik zeggen dat dit mischien een nogal wat minimale/ onderschatte rol is, het is denk ik de rol die ze voorlopig nog wel even houden.

... MMORPG Addict.

Hoi Hoi,

Ik heb mijn application voor princ ingevuld en mijn account omgezet naar Paid :P

Zeeeeeeeeer verslavend spel, heb inmiddels mijn eerste miljoentje binnen maar ook
voor het eerst gekilled geweest lol.

0.5 space is toch niet zo veilig voor noobies als ik ;)

maar goed, heb maar een condor voor vechten gekocht en een bantam voor minen.

Grtz

Jeroen

• Wassasin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03-2024

Wassasin

Hippe kip

Ik heb net ook mijn account omgezet naar Paid en ben nu bezig met Learning skills uit te breiden. Wat is nu het meest winstgevende voor een persoon die twee weken heeft gespeeld? (NPC-trade?) Ik heb nu 1.5mil ISK en een Badger mark II maar doordat ik maar nog zo weinig heb kan ik mijn cargo niet vullen met echte winst gevende dingen. (Robotics?) Ik moet het dus nu doen met dingen zoals Consumer Electronics (ofzo :P) en daar verdien ik maar 100k mee per keer. Dus...

En... ik zou ook wel PRINC willen joinen. Moet ik toch Rai Ardose - Ravenger voor hebben? :7

NPC trade kon vroeger erg winstgevend zijn, nu ook als je het goed doet heb ik begrepen.

• Wassasin
  • Laatst online: 24-03-2024

Wassasin

Hippe kip

Mwa... dus bij mij is het probleem het start capitaal. :P
Zijn er hier soms mensen die 5mil teveel hebben? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154608

Ik dacht dat het maar eens tijd werd dat ik me ook inschreef op dit forum zodat ik af en toe mee kan zeuren over nutteloze discussies :D

Btw mijn ingame nick is SurVie net als hiero.

Voornaamste wat ik doe is PVP, maar ik ben een poosje weggeweest uit de game en nu zit ik in een industrial en semi-pvp corp. Ik ben op dit moment ff geld aan het verdienen met agent runnen.

Over een weekje ga ik op zoek naar een goede PVP corporation :D

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 154608 op 11-09-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PvP blijft verslavend he ;)

BTW, nog 15 posts te gaan voor de 1000 posts, iemand zin om een deel 7 te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 05:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Ik wil opzich wel weer deeltje der aan vast plakken, maar ik speel niet meer, dus weet nie alle nieuwtjes enzo.

Maverick, niet wat voor jou? ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 154608 schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:10:
Ik dacht dat het maar eens tijd werd dat ik me ook inschreef op dit forum zodat ik af en toe mee kan zeuren over nutteloze discussies :D

Btw mijn ingame nick is SurVie net als hiero.

Voornaamste wat ik doe is PVP, maar ik ben een poosje weggeweest uit de game en nu zit ik in een industrial en semi-pvp corp. Ik ben op dit moment ff geld aan het verdienen met agent runnen.

Over een weekje ga ik op zoek naar een goede PVP corporation :D
Surviieee .. !!!! :>

15.000 + user vanavond .... ben toch beetje trots. Kan me de dagen nog herrineren waar we met ronde de 5K op zondag avond zaten 8)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:14:
Ik wil opzich wel weer deeltje der aan vast plakken, maar ik speel niet meer, dus weet nie alle nieuwtjes enzo.

Maverick, niet wat voor jou? ;)
hehe ik wil eventueel ook wel een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Wil hier ook nog wel een handje helpen als nodig is, sowieso wel voor hosting van de nodige screenies :)

[ Voor 4% gewijzigd door cooolkast op 11-09-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwa Tepel, mijn startpost zou zijn "EVE Online Deel 7... start yapping" ken niet zo iets moois maken ;)

Maar 15k users :X Tegenwoordig zelfs doordeweeks dat er gerust 11-12k online zijn, kan me goed herrineren dat 3,5k veel was doordeweeks :P Ach ja hoe meer mensen hoe beter, alleen mogen ze van mij best een keer wat extra t2 ship bpo's droppen zodat we sneller die coole hacs kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

ik ben nu ook een 6tal dagen bezig en het is idd een zeer verslavend spel....zat wel ff zonder isk en heb maar mn verdiende limited memory module verkocht voor 1.5 mil om ff snel geld te krijgen voor reparaties van mn merlin...kwam ik er naderhand achter dat een medespeler er handig 3 mil voor had gegeven... |:( hij stond nog geen halve sec op de markt of hij was alweer weg 8)7
ben denk ik toch ook van plan om over te gaan op paid maar dat doe ik dan wel nadat mn trial voorbij is en ik wat meer ervaring heb...daarna ga ik me toch ook maar s aanmelden voor PRINC denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 05:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
tis wel heeel koel om zon topic op je eigen naam te zien staan :P

heb nog wel ergens paar .txt bestandjes staan met de complete startpost en de code enzo... zal em vanmiddag ff doorkijken en wijzigen waar nodig :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441 schreef op maandag 12 september 2005 @ 06:24:
Mwa Tepel, mijn startpost zou zijn "EVE Online Deel 7... start yapping" ken niet zo iets moois maken ;)

Maar 15k users :X Tegenwoordig zelfs doordeweeks dat er gerust 11-12k online zijn, kan me goed herrineren dat 3,5k veel was doordeweeks :P Ach ja hoe meer mensen hoe beter, alleen mogen ze van mij best een keer wat extra t2 ship bpo's droppen zodat we sneller die coole hacs kunnen krijgen :)
Ik herriner me die 3,5k users ook nog wel ;p
We waren toen aan het ninja minen in x-JQA space, en we hadden een belg in de corp die altijd thuis werkte, hij ging dan s'ochtends snel de zydrine weghaulen als er maar zo'n 2k online was....

De vele mensen tegenwoordig is wel leuk, maar ik vindt het af en toe toch too crowded imho...

Hmmmm de goede ouden dagen huh? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja overal zitten nu pie-rats in lowsec :(

[ Voor 12% gewijzigd door ravenger op 12-09-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat en die eeuwige stukken verdriet van complex campers -_-

dat is wel het meeste trieste wat ik tot nu toe heb gezien tbh ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:14:
mja overal zitten nu pie-rats in lowsec :(
Wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Mensen die in 0.1 - 0.4 zitten te campen bij de stargates of alle astroid belts sweepen en daar iedereen killen die makkelijk te killen is en daarna alles wat je gemined had van je stealen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

NPCers zijn leuker om te killen want die droppen betere loot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Haha Donny, so true :). Maar ik ben geen piraat, en zie ook nooit hostiles in 0.0 npc'en ze vluchten te snel naar hun ss / station :(.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy Trial aanvragen? Zie de startpost ;)