Ok dan.
Realiteit is echter dat de Galente one hits doet van 6300 tegen mijn getankte raven. 'K ben ff te lui om op te zoeken hoeveel turrets die heeft en wat de ROF is, maar OMG, das gewoon zieke damage en zeker overpowered.
Gallente heeft 4 highs, 3 turrets. Dus ga ervan uit dat hij 3 x Ion Siege Blaster Cannon I's heeft gefit. Met een rof van 11 sec (das de gun zelf, geen skills included). 3x 4000 damage elke 11 Seconden.
En das dan nog optimistisch, omdat ik denk dat de 6300 een perfect hit was .. en ik geen idee heb hoelaag je die ROF kan krijgen met skills.
Antimatter XL = 56 Kin + 40 Therm = 96 unhardened HP
Ion Siege 1000mm modifier = 7x modifier
Capital Hybrid Turret 4 = 1.2x modifier
Surgical Strike 5 = 1.15x
Capital Ships 4 = 1.2x
Grofweg is een goeie hit dan zo'n 1113 damage. Een perfect hit zou dan 3339 moeten zijn. Op unhardened structure. Met grofweg 50% resistances wordt dit teruggeschroefd naar 1670 damage. En geen 6300 op een getankte raven dus.
Bovendien neemt de range van de Ion Siege gun met nog eens 50% af wanneer je antimatter gebruikt. De siege heeft een optimal van 12km, met sharpshooter 5 wordt deze 15km. Fit antimatter en deze is nog maar 7.5km. Oke, met een falloff range van 25km (Trajectory analysis 5) raak je dan op 32.5km 1 op de 2 keer, maar alleen wel op de voorwaarde dat het target (Raven) zich niet beweegt... En zeg nou zelf, welke BS pilot gaat nou stil zitten als er een Dreadnought aan komt gewarped?
Ik heb even vlug de stats ingevuld in de
tracking guide en daaruit blijkt dat de damage en hitkans reuze meevalt wanneer je ervoor zorgt dat je een goeie transversal speed hebt:
En siege mode heb ik helemaal achterwege gelaten want dan raak je met blasters niks dat harder gaat als 0 m/s