Gathering of Tweakers

Quicksearch
hey

ik heb effe snel een vraagje die iedereen hier dnek ik wel kan antwoorden:
wat is eve-online precies, ik heb er wel van gehoort maar ken het niet. mischien is het wel leuk en wil ik het best spelen maar alvaste bedankt

die nieuwe }:O }:O

Volgens mij staat dat heel netjes in de startpost.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Iemand enig idee waarom eve-i al een paar dagen offline is?
In 1 keer was de site offline.

MSI K9A2 Platinum, AMD Athlon64 X2 6000+, 1Gig x 4 DDR2 800,1x 500 Gig/1x 160 Gig, Radeon HD3870 512MB, NEC 3550, Benq FP937s+/Samsung 930BF, Canon MP530

Iemand bereid om mij een buddy trial te verstrekken? (heb de topic start gelezen maar zo kan degene die wil reageren zonder dat ik hiervoor iemand lastig hoef te vallen ;) ) mail is vandenberg_staartvaneenaap_nemesis1_puntje_demon_nogzo'nzwartpixeltje_nl van nederland

alvast hartelijk dank

PS wat mij nou niet echt duidelijk is: die 14 trial dagen zijn dat 14 real-time dagen of 14 in-game dagen....
hetzelfde eigenlijk voor als je bv een half jaar account neemt (ik gok persoonlijk op real-time dagen)

Deathscythehell wijzigde dit bericht 06-09-2005 00:15 (28%)

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

In dit geval heb je juist gegokt :D

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

quote:
Ingame tijd is toch hetzelfde als uitgame?

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

ok dan is dat ook weer duidelijk...nu nog een trial zodat ik 's ff kan proeven van het EVE universum heb me er al een beetje in verdiept door de site door te spitten en het lijkt me echt een geweldige game...het wordt dan mijn eerste ervaring met MMO en ik heb zo'n gevoel dat het een geweldige ervaring wordt :9

edit: @DC..idd is in dit geval het hetzelfde aangezien je je skills ook offline doorontwikkeld ben ik achter ;)

edit 2: blijkbaar ben ik nogal kippig aangezien er in de TS en een paar posts hierboven (Cooolkast) ook een manier staat om een buddy trial aan te vragen :+ dit is dus gebeurd en misschien kom ik vanaaf wel iemand van jullie tegen

Deathscythehell wijzigde dit bericht 06-09-2005 10:41 (41%)

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Houd er rekening mee, het is vandaag patchday dus de server zou volgens mij vandaag 17 uur weer online moeten zijn. Maar als wij CCP kennen duurt dat minstens 2 uur langer. En heb je de eerste dag veel last van lag en word dat de volgende dag redelijkerwijs verholpen. :)
Patch days, you gotta love it.

Aan de andere kant, weer een boel fixes en andere positivie dingen. :)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

hmmm ik heb mn account aangemaakt en meteen gepatched naar 3575 maa ik kan niet connecten met de tranq server...ik neem dus aan dat hij nog down is?

Ik kan gewoon inloggen.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

dit is wat ik krijg:
Plaatje op imageshack (popups!)

Ik zit erop, geen lag stuk soepeler als je het mij vraagt!

kun je mij dan misschien ff helpen om erop te komen misschien dat je kan zien wat er fout is? verkeerde port of ip ofzo?

alles in de client staat standaard goed zodat je zonder iets in te stellen kan connecten, ik vind et ook erg vreemd dat je niet kan inloggen. Zit je niet achter een firewall oid?

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

das een goeie daar zal ik s ff naar kijken...heb er twee namelijk ;)
dak daar zelf nie aan heb gedacht haha

Edit: ik ben erdoor Norton gaf geen popup betreffende EVE of ik internet acces wou toestaan dus maar ff handmatig ingesteld en voila

Deathscythehell wijzigde dit bericht 06-09-2005 19:47 (39%)

ondertitel? wa'sdat?

damnid.. die cerberus roelt :Y)

een bs met ~300 damage raken elke 1.5 sec = mjammie :P

traktor scratch!

hmm dit spel is LEUK...wel een langdradige tut maja it pays to know zeggen ze wel s
ben meteen maar ff begonnen om mn mining skills te traine zou nu ongeveer op lvl 2 moeten zitten
zal straks wat makkelijker zijn om te kunne minen denk ik zo (waardoor ik op zn beurt beter kan verdienen?)

mja hoe hoger je mining skill hoe meer je binnenhaalt in dezelfde tijd eh ;)

quote:
Erikie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:35:
damnid.. die cerberus roelt :Y)

een bs met ~300 damage raken elke 1.5 sec = mjammie :P

Dat mag ook wel voor het geld wat zo'n cerb kost ;)
Ik zit ook na te denken over een zealot, binnekort maar eens wat geld gaan verdienen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 04 juni 2003

Wat PvP betreft zie ik het nut wel in van de Cerberus omdat je dan zelf de damagetype kunt kiezen. In PvE gebruik ik altijd de Eagle. Dat ding heeft een massive tank en zelfs met AM ammo een range van over de 50km.

Vaak doen we lvl4 multistage missies met een Eagle, een Basilisk, een Harpy en een Raven. Als ik 4 active hardeners gebruik kan de Basilisk mij tanken en agro ik in elke stage alle rats op het moment dat ik de stage binnenkom. Terwijl de Basilisk mijn damage tankt (250+ shieldpoints/seconde) van alle rats kan de rest rustig alle rats afschieten. Elke lvl4 is op die manier zo gedaan.

De Cerberus heeft als voordeel dat de damage hoog is op longrange, maar heeft minder slots voor mods en kan veel minder goed shieldtanken. Zodra je gewebbed word ben je met de Cerb veel sneller down.

Het is nu wachten op de release van de t2 Destroyer, BC en BS. Ik ben benieuwd of de t2 BS dezelfde soort stats krijgt als de HAC's. En bij de t2 BC ben ik benieuwd of de resistances standaard hoger zijn en de BC zijn bonusses behoud op hogere resistances per level.
Zodra ze de t2 BSses releasen mogen ze de lvl5 agent missies ook wel vrijgeven..

Ik train nu om een Basilisk te kunnen vliegen. Ik denk dat je met dat ding + goed getrainde leadership skills rustig bij een 10/10 complex gate kunt wachten op een invite :) Wie wil je dan niet in de gang. Beetje zoals een Holy Priest in WoW bij een instant.

Mijn Garage :)

Dude wijzigde dit bericht 08-09-2005 12:21 (6%)

Specs 3dmark2003: 6048

quote:
Dude schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:57:
Wat PvP betreft zie ik het nut wel in van de Cerberus omdat je dan zelf de damagetype kunt kiezen. In PvE gebruik ik altijd de Eagle. Dat ding heeft een massive tank en zelfs met AM ammo een range van over de 50km.

Vaak doen we lvl4 multistage missies met een Eagle, een Basilisk, een Harpy en een Raven. Als ik 4 active hardeners gebruik kan de Basilisk mij tanken en agro ik in elke stage alle rats op het moment dat ik de stage binnenkom. Terwijl de Basilisk mijn damage tankt (250+ shieldpoints/seconde) van alle rats kan de rest rustig alle rats afschieten. Elke lvl4 is op die manier zo gedaan.

De Cerberus heeft als voordeel dat de damage hoog is op longrange, maar heeft minder slots voor mods en kan veel minder goed shieldtanken. Zodra je gewebbed word ben je met de Cerb veel sneller down.

Het is nu wachten op de release van de t2 Destroyer, BC en BS. Ik ben benieuwd of de t2 BS dezelfde soort stats krijgt als de HAC's. En bij de t2 BC ben ik benieuwd of de resistances standaard hoger zijn en de BC zijn bonusses behoud op hogere resistances per level.
Zodra ze de t2 BSses releasen mogen ze de lvl5 agent missies ook wel vrijgeven..

Ik train nu om een Basilisk te kunnen vliegen. Ik denk dat je met dat ding + goed getrainde leadership skills rustig bij een 10/10 complex gate kunt wachten op een invite :) Wie wil je dan niet in de gang. Beetje zoals een Holy Priest in WoW bij een instant.

Mijn Garage :)
Nice collection, al moet ik eerlijk zijn en dacht ik dit is makkelijk van iemand anders te copy'en. Want nergens staat een char name bij en je ziet de rest van je Neocom ook niet. Maargoed nevertheless .. nice :)

... MMORPG Addict.

quote:
CRiMiNaL schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:23:
[...]

Nice collection, al moet ik eerlijk zijn en dacht ik dit is makkelijk van iemand anders te copy'en. Want nergens staat een char name bij en je ziet de rest van je Neocom ook niet. Maargoed nevertheless .. nice :)

Och, op zich heb ik ook zo'n soort collectie nu, alleen dan nog met een paar Ravens/Megathrons erbij. Op zich vind ik het zelf meer zeggen welke skills je hebt, want de isk om schipjes te kopen heb je zo verdient (traden/0.0 hunten/lvl4 agents)

En Dude, als het klopt wat de devs tot nu toe hebben gezegd zal de T2 BS meer een fleetsupport schip worden dan een opgevoerde HAC. Verwacht zelf dat ze er dus meer deffence in zullen stoppen, maar ook minder offence.

Verder moet ik zeggen dat de patch toch goed is verlopen al vind ik er weinig echt schokkende dingen inzitten (drones terug halen naar dronebay is wel een hele handige :P )

en als net beginnende speler in zn trial...wat moet je dan doen om gewoon een beetje snel geld te verdienen om ff van wat leukere scheepjes te kunnen proeven?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws