Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik ben net begonnen , voor de 3de x...alleen ben dit x begonnen uit gebrek aan leuke games in en rondom internet.
Ik vind het een onwijs uitgebreid spel , ook vrij behulpzame mensen in het begin.

Ik ben nu dus met die Irbis? aan het minen , en heb al een cargo module , om te zorgen dat ik iets meer ken minen.
Heeft iemand een tut , hoe snel een beetje geld te verzamelen om bv missies te kunnen aannemen.
Ook zie ik niet waar ik heenmoet als ik op "show route" doe bij missies..
wel welk het sterrestelsel...maar niet welk station ofzo?

Sorry voor de Noob vragen , maar 6 topic's doorlezen is beetje erg veel werk.
Is er wellicht iemand die ik eventueel ingame vragen mag stellen?

quote:
AcIDeR schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:40:
Ik ben net begonnen , voor de 3de x...alleen ben dit x begonnen uit gebrek aan leuke games in en rondom internet.
Ik vind het een onwijs uitgebreid spel , ook vrij behulpzame mensen in het begin.

Ik ben nu dus met die Irbis? aan het minen , en heb al een cargo module , om te zorgen dat ik iets meer ken minen.
Heeft iemand een tut , hoe snel een beetje geld te verzamelen om bv missies te kunnen aannemen.
Missies bij agents kun je doen (kun je in sommige stations vinden) Aan het begin levert mijnen toch wel het meeste op. Verder kun je met een frig wat NPC's in de belts neerschieten.
quote:

Ook zie ik niet waar ik heenmoet als ik op "show route" doe bij missies..
wel welk het sterrestelsel...maar niet welk station ofzo?
Volgens mij heb jij het over missies die door mensen zelf zijn gemaakt en die zijn gaan over het vervoeren van spul van de ene plek naar de andere. Gewoon ver van weg blijven :+ Wordt heel veel mee gescammed en levert zelden wat fatsoenlijks op.

Ik ben inmiddels bezig met de missies een beetje aan het doen(die Noob missies)

Ook al een 125mm gemonteerd, en paar rats geschoten... :D
Learnings skills beetje aan het trainen en doen.

Alleen het autopiloot gebeuren heb ik nog niet onder de knie... maarja.. dat komt wel :D

quote:
AcIDeR schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:02:

Alleen het autopiloot gebeuren heb ik nog niet onder de knie... maarja.. dat komt wel :D

Eigenlijk heel simpel. F10 om bij de map te komen, daarna opzoeken waar je heen wil (eerste paar letters is meestal genoeg), rechtsklikken op de naam en 'set destination' kiezen (of add waypint als je een route uitzet naar verscillende plekken. Als je nu de AP aanzet zal ie daarnaar toe vliegen.
Je kunt verder nog wel instellen of je een veilige, korte of onveilige route wilt nemen.

ja maar hij zegt altijd "unreacheable"

<- gefixed...pod killing dinges staan aangefikt bij safe route enzo

AcIDeR wijzigde dit bericht 29-08-2005 11:38 (52%)

Reg. datum: 07 maart 2004

Hoi Hoi,

Gisteren Eve gedownload en geinstalleerd, MEGA verslavend :P
ik ben wel geinterreseerd in minen, is er ook een gezellige mining corp
waar ik bij zou kunnen joinen om eens gezellig te minen ?

ik zit nog in het noobie scheepje dus erg snel ben ik nie, maar wel een mining laser mk1+cargo extender.

per ongeluk heb ik ook al 2 mining drones gekocht... dacht dat ze 4k waren ,
bleken ze 44k te zijn... maar wel voor 2 van die dingen :P

grtz

ddwmnl (ingame nick)

-=DDWM=- Zegt Geen Sorry

quote:
ddwm schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:14:
Hoi Hoi,

Gisteren Eve gedownload en geinstalleerd, MEGA verslavend :P
ik ben wel geinterreseerd in minen, is er ook een gezellige mining corp
waar ik bij zou kunnen joinen om eens gezellig te minen ?

ik zit nog in het noobie scheepje dus erg snel ben ik nie, maar wel een mining laser mk1+cargo extender.

per ongeluk heb ik ook al 2 mining drones gekocht... dacht dat ze 4k waren ,
bleken ze 44k te zijn... maar wel voor 2 van die dingen :P

grtz

ddwmnl (ingame nick)

Je Ingame nick klopt niet .. want als ik em zoek bestaat ie nie :/

Beste kun je zelf een beetje rondkijken. Geef ff je nickname of contact "Martinus Crimson" ingame en ik wil je best een beetje op weg helpen

... MMORPG Addict.

@ddwm:

Neem even contact op met Kaastosti en/of Rai Ardose ingame. Zij kunnen je alles vertellen over wat je wil denk ik!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Reg. datum: 07 maart 2004

ik zie het al heb mijn login name verward :)

mijn ingame nick is mcloudnl

Thnx in advance

ddwm

-=DDWM=- Zegt Geen Sorry

welkom ;)

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Discovery Channel

kan iemand mij uitleggen hoe het in godsnaam mogelijk is om met een transporter(industrial ships, Minmatar volgens mij) van 6000 m3 a 22500 m3 mee te nemen? in een keer? aka exp. cargo module 350% 8)7

ThaHandy wijzigde dit bericht 01-09-2005 22:52 (26%)

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

quote:
ThaHandy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:56:
kan iemand mij uitleggen hoe het in godsnaam mogelijk is om met een transporter van 6000 m3 a 22500 m3 mee te nemen? in een keer? aka exp. cargo module 350% 8)7

Stacken van cargo expanders ;)
Je kunt de transporters allemaal rond de 35K krijgen met skills en 27.44 expanders
met de Expanded Cargo II's zal het nog wel zieker worden :*)

... MMORPG Addict.

Allemaal cargo expanders, en dan giant secure cargo containers in je cargo hold .. die nemen 3000 m3 ruimte in, maar er past 3900 m3 in ..

Gisteren even een POS van ATUK neergehaald in Phoenix Alliance space. ATUK had wel een gang om de POS te verdedigen, ze lagen een aantal hops verderop Maar schatte hun kanzen blijkbaar niet hoog in en zijn weer terug gegaan.

POS down:
http://upload.halflife-2.nl/20050901-15153.jpg

Ff gatecampen:
http://upload.halflife-2.nl/20050901-12105.jpg
http://upload.halflife-2.nl/20050901-29842.jpg

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
Bjk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:10:
Gisteren even een POS van ATUK neergehaald in Phoenix Alliance space. ATUK had wel een gang om de POS te verdedigen, ze lagen een aantal hops verderop Maar schatte hun kanzen blijkbaar niet hoog in en zijn weer terug gegaan.

POS down:
[afbeelding]

Ff gatecampen:
[afbeelding]
[afbeelding]

2 vraagjes uit nieuwsgierigheid :

1. Hoelang deden jullie erover ?
2. Hoeveel BS hebben jullie verloren aan de POS ?

... MMORPG Addict.

3) Wat voor POS was het (large, med, small) en met wat voor defences?

We hebben er 40 mins over gedaan, 2 cruisers verloren en 1 bs. Volgens mij hadden ze 1 of 2 large guns. Het was een small POS.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Discovery Channel

quote:
CRiMiNaL schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:58:
[...]

Stacken van cargo expanders ;)
Je kunt de transporters allemaal rond de 35K krijgen met skills en 27.44 expanders
met de Expanded Cargo II's zal het nog wel zieker worden :*)
heb niets kunnen vinden over dat stacken kan je me wat info geven?

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |

1 cargo expander is 27.55% maar als je er 4 fit dan is de tweede die je fit 27.55% over je standard cargo + skills + 27.55%. Als je dan je 3e fit, dan is het weer 27.55% over het geheel wat je al had enzovoorts.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Discovery Channel

oowww dat, laat ik nou net weer caldari hebben |:( met 2 low

quote:
ThaHandy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:28:
oowww dat, laat ik nou net weer caldari hebben |:( met 2 low

In een badger II kun je ook rond de 17 m3 meenemen mits je de skills omhoog haalt en 3 27% expanders neemt (gewone badger haalt de 10 m3 net). Maar als je echt meer wilt verstouwen zul je toch voor de iteron V moeten gaan (of veel sparen en trainen voor een freighter :+ )

Ik vlieg zelf ook vooral caldari en voor normaal gebruik werkt een badger heel goed (voor cargo cans looten pak ik een sigil)

redwing wijzigde dit bericht 02-09-2005 07:26 (13%)

Reg. datum: 01 september 2002

Met de t2 badger zit ik met standaard 24.2% expanders over de 20Km3 heen en heb ik een heerlijke armour en shield

mja maar transports zijn een ander verhaal, dan kan je het beste voor Amarr gaan dacht ik.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

EVE is a way of life

Mwa, voordeel van de Caldari/Minmatar is dat je EN al je lows kan volgooien met expanders EN je mids met shieldboost dingen, je Gallente/Amarr moet je armor tanken (vanwege bijna geen midslots) dus minder expanders :P

ik wil geen signature! :(

dat is wel zo ja ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws