Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 september 2000

quote:
Erikie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 02:07:
w00t.. was vandaag met een corpmate een lvl 4 missie aan het doen. ben ff de naam vergeten. Maaruh, het wa's zo'n deepspace missie met 5 levels + bonus level :) . mooi dat ie er dood uit kwam lol :P too much for 2 :S .. jeez, 8 battleships op z'n dak + frigs die m scrambleden :)
De extravaganza is wel te doen met z'n 2'en. Als je maar 1 schip hebt die inderdaad gaat tanken en de andere met ballistics en eventueel een energy transfer/remote armor rep.

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

we waren met 2 (half) tanked ravens. Maar we dachten slim te zijn om eerst de sentriers te killen, maar er waren *te veel* frigs.. Dus we moesten eerst alle sentries unlocken en vervolgens 16 sec wachten totdat we een lock hadden op de frigs. Ik zal eens vragen wat voor extra vaganza mission was, maar tanked kom je d'r ook niet heel uit denk ik..

traktor scratch!

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Erikie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:17:
we waren met 2 (half) tanked ravens. Maar we dachten slim te zijn om eerst de sentriers te killen,

Dat was waarschijnlijk dus je grootste fout :) Hiermee zorg je er nl. voor dat alles tegelijk op je afkomt ! Beste is om ze per groep neer te halen, dus 1tje targetten, en daarna alleen schieten op wat al op je afkomt.

quote:
maar er waren *te veel* frigs.. Dus we moesten eerst alle sentries unlocken en vervolgens 16 sec wachten totdat we een lock hadden op de frigs. Ik zal eens vragen wat voor extra vaganza mission was, maar tanked kom je d'r ook niet heel uit denk ik..
Hij is iig te doen in je eentje in een Raven, wel goed tanken en waasrchijnlijk zul je een paar keer moeten wegwarpen.

98.4% Chimp

Hey ik heb nu rond de 500.000.00 ISK en ik wil graag een frigate kopen ik heb nu nog het rookie ship. Wat is het beste dat ik kan kiezen? Ik wil graag een schip die vooral snel is, en zich goed kan verdedigen.

Ik kom er totaal niet uit welke ik moet kiezen :'(

Heb het leven lief, en leef je uit.

Hoi :)

Welk ras ben je? :)

Misschien wel handig om te weten in verband met de benodigde skills.

-|= Wat moet hier? =|-

98.4% Chimp

quote:
Bloederig schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:19:
Welk ras ben je? :)

Misschien wel handig om te weten in verband met de benodigde skills.
Sorry vergeten Caldari Deteist Scientist :)

Heb het leven lief, en leef je uit.

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

Kestrel :)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

ondertitel? wa'sdat?

quote:
redwing schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:36:
[...]

Dat was waarschijnlijk dus je grootste fout :) Hiermee zorg je er nl. voor dat alles tegelijk op je afkomt ! Beste is om ze per groep neer te halen, dus 1tje targetten, en daarna alleen schieten op wat al op je afkomt.

[...]

lol.. het was 1 groepje :) Het duurde sowieso al 10 sec om de environment in te laden :S..

ennuh.. wtf.. 500 mill en je weet niet welke frig je moet vliegen?? alright :P

* Erikie is weer bankrupt :(

/edit ..

ohnee, t is een half mill :)

Erikie wijzigde dit bericht 23-04-2005 12:34 (17%)

traktor scratch!

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

Iemand een goede Cyclone setup? PVP based. (Cyclone is een minmatar battlecruiser)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Reg. datum: 20 januari 2000

Wij hadden laast ook een BS verloren in die laatste stage van Angel Extravaganza. De tank van de megatron kon het niet houden, zelfs niet met de hulp van de support cruiser die er ook bij was... en de raven en zealot kon niet alles snel genoeg neer knallen :(

Gisteravond kregen we de missie weer en degene die zijn mega had verloren de vorige keer had absoluut geen zin om het nog een keer te proberen. Even kijken of we a.s. weekeinde 3 support cruisers ofzo bij elkaar kunnen krijgen :P

Reg. datum: 23 juni 2003

Het is beter als je op die raven 2x remote armor repairer doet en een apoc laat tanken. dan kan de raven altijd helpen als het nodig is.
Beste tank is Apocalypse:

Eerst snappen wat voor damage de tegenstanders doen: Angels doen alle dus doe je dit op je Apocalypse:

High: 5 megabeams, 2 heavy nos, 1 Siege missile launcher
Med: 4x cap recharger 2
Low: Thermal, Kinetic, EM, Explosive hardners, 2x large accomodation armor repairers, 1 cap relay

De 2 heavy nos gebruik je voor extra cap (je schiet de frigs die je cap drained dus niet af totdat je alles kapot hebt!).

De Apoc warped als eerste in en laat alles hem locken (repairers aub meteen aan!)
Daarna laat je een Raven komen met 5x ballistic controls en Sieges met torpedos.
600/700 damage per torp is leuk :) 1 torp per frig, 10-20 torps per bs ofzo :)

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

'ON ERROR RESUME NEXT

Of een apo gebruiken als tank-schip, een apo tankt nou eenmaal veel beter dan een mega :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 20 januari 2000

Dat weet ik ook wel, maar hij vliegt liever in een megatron en hij heeft er dacht ik ook geen. Het is en blijft een Gallente :)

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Ik vlieg ook liever een mega (ben caldari), dat schip ziet er gewoon sexy uit (het oog wil ook wat) :+

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
hilgo schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:00:
Ik vlieg ook liever een mega (ben caldari), dat schip ziet er gewoon sexy uit (het oog wil ook wat) :+
Yep, die explosies zijn echt cool in EVE! :D

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Hoi :)

`Jeej :)
Zit nu in Arcane Industies... we gaan lekker PVP'en.

Voorlopig even een leuke Caracal gefit. 5x Heavy Missile launchers en een beetje extra resistences.

Schoot perongeluk Rafe kapot in z'n Rifter tijdens het sparren. Mijn missiles gingen nogal snel op hem af :D

-|= Wat moet hier? =|-

Reg. datum: 23 mei 2002

Als ik al door mijn shields heen ben komen 5 heavy missiles best wel hard aan op een Rifter ja :+. Zal volgende keer mijn drones vergeten aan de ketting te leggen... kijken of je dan nog steeds zo lacht :P.

Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright

quote:
DreamCatchers schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:44:
[...]

Yep, die explosies zijn echt cool in EVE! :D
Alle explosies zijn cool in EVE :P

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Ik vindt de explosie als m'n schip ontploft niet zo cool hoor ;)

Maverick-X wijzigde dit bericht 26-04-2005 09:32 (10%)

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:30:
Ik vindt de explosie als m'n schip ontploft niet zo cool hoor ;)

De explosie op zich is nog steeds mooi hoor, leuk is vaak wat anders :Y)
Maar wat is een leuke fitting voor een mega ? Kan die over een weekje gaan vliegen, en dan kan ik alvast wat spul gaan verzamelen.

Even braggen ;)

http://kills.veritas-immortalis.org/sig/sig.php?id=CARDASSIUS

ook leuk he? ;) veranderd elke keer als ik een kill heb.

Carda wijzigde dit bericht 26-04-2005 09:58 (8%)

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

aaaaah, de grote cardassius op ons klein forumpje :)

jij hebt me wel paar keer int vizier gehad tijdens de FIX - SE wars :P andersom ook btw ;)

fitting voor een mega?? PVP of PVE?

vol gooien met 425's laaste 2 sloten missile launchers.
mid vol met Cap rechargers.
low Large repper, med tech 2 repper, 3 hardners, afhankelijk van de baddies, voor de rest CPR's
should work.
geloof dat je van een van de 2 launchers een siege launcher kan maken...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

quote:
redwing schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:50:
[...]

Maar wat is een leuke fitting voor een mega ? Kan die over een weekje gaan vliegen, en dan kan ik alvast wat spul gaan verzamelen.

PVP close range setup:
7 x blasters
1 x Heavy Nos of launcher met defenders

1 MWD
1 Heavy Cap Injector met 800charges
1 Scrambler
1 Web

1 x Large Accomodation Armor repairer
1 x Medium Armor Repairer II
3 x Armor Hardener (explosion, kinetic, thermal of 2 hardeners met 1x Cap relay)
2 x Damage mod

Voor NPC (of long range PVP) hunten zou je kunnen denken aan:
6 x 425
2 x Cruise Launchers

1 x Mwd of Ab
3 x Cap Recharge I (of 2x cap recharge en 1x webber)

3 x hardeners
1 x Larger Armor Rep
1 x Co-Pro II
1 x RCU I
1 x Cap relay

En vergeet je drones niet!!

quote:
redwing schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:50:
[...]

Nou euh..
Als je mega gaat vliegen raad ik je aan om al je skills die enigzins met energy te maken hebben naar lvl 5 te trainen (energy management, energy systems etc) om zo veel mogelijk power erop te krijgen.
Maarja ik speel al sinds mei 2003.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: