Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Evolution

E-mail(s) were successfully sent, see results below.

sbmuc@wanadoo.nl O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

sambalbij?
Reg. datum: 18 april 2005

quote:
Dit alles bij elkaar opgeteld vormt een spel dat je niet zomaar voorbij kan laten gaan... al helemaal niet met de nieuwe Buddy Trial; dit wil zeggen dat een huidige speler (zie hieronder voor de lijst) jou in staat stelt te spelen, maar hierover later meer.

Zou ik van iemand zo'n buddy trial mogen ontvangen?
Mijn email adres is: david.oudejans@gmail.com

Heb anderhalf jaar lang Bootleggers (is geen mmorpg, i know ;) ) gespeeld, en ben op zoek naar een nieuw 'project'. Ik lees veel over WoW, maar ik hou totaal niet van spellen met een middeleeuwse sfeer. Daarom lijkt EVE me wel wat :)

Invader

quote:
JimmyWoo schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:12:
[...]

Zou ik van iemand zo'n buddy trial mogen ontvangen?
Mijn email adres is: david.oudejans@gmail.com

Heb anderhalf jaar lang Bootleggers (is geen mmorpg, i know ;) ) gespeeld, en ben op zoek naar een nieuw 'project'. Ik lees veel over WoW, maar ik hou totaal niet van spellen met een middeleeuwse sfeer. Daarom lijkt EVE me wel wat :)
quote:

david.oudejans@gmail.com O.K.

Have fun :)

Overigens, Wildcard Productions Presents; an Evolution in moviemaking - Trailer van Rafe gepikt op ARIN forum ;), ik wou em toch even posten hier :), erg gave trailer, en uiteraard benieuwd naar het eindresultaat.

ravenger wijzigde dit bericht 18-04-2005 15:46 (23%)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

sambalbij?
Reg. datum: 18 april 2005

quote:
quote:

david.oudejans@gmail.com O.K.

Have fun :)
Muchos Gracias! :)

Reg. datum: 11 juni 2002

Flying Dutchman thnx :D
Ik vind het best een cool speel zover alleen lastig om lokaties te vinden vind ik.
Ik heb nu veldsparr en concetrated veldspar maar geen idee waar ik dit kwijt kan voor geld ? :(

http://ctprofiles.net/3660599 Cat lvl 70 Human priest Offspring op Trollbane

Reg. datum: 04 januari 2005

Effe tussendoor, weet iemand of die muziek van het exodus login schermpje ook apart als mp3 is te downloaden ergens? (en misschien met een hogere kwaliteit, want die in het login schermpje is volgens mij niet zo heel hoog)

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
sbmuc schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:11:
Flying Dutchman thnx :D
Ik vind het best een cool speel zover alleen lastig om lokaties te vinden vind ik.
Ik heb nu veldsparr en concetrated veldspar maar geen idee waar ik dit kwijt kan voor geld ? :(
Op de markt. verkopen. ff de range filter op region instellen en kijken waar in de buurt een station is waar ze het willen kopen en het daar heen brengen. Ores zijn trouwens het handigst te verkopen als je ze eerst refined (heb je wel de skill voor nodig)

Invader

quote:
Sourcey schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:12:
Effe tussendoor, weet iemand of die muziek van het exodus login schermpje ook apart als mp3 is te downloaden ergens? (en misschien met een hogere kwaliteit, want die in het login schermpje is volgens mij niet zo heel hoog)
volgens mij staat dat ergens als .ogg formaat, en winamp kan die lezen als het goed is.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Reg. datum: 04 januari 2005

Helaas pindakaas, geen ogg files in de EVE dir, en tussen de ogg files die je krijgt als je die .stuff bestanden gaat uitpakken zit alle muziek behalve de muziek die ik zoek!

Invader

quote:
redwing schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:41:
[...]

Op de markt. verkopen. ff de range filter op region instellen en kijken waar in de buurt een station is waar ze het willen kopen en het daar heen brengen. Ores zijn trouwens het handigst te verkopen als je ze eerst refined (heb je wel de skill voor nodig)
Op de markt idd, je kan het eerst refinen in station, zodat je minerals krijgt. Minerals leveren meer op, en zijn ook de basic bouwmaterialen in EVE. En je hebt er in principe geen skill voor nodig behalve "Industry", maar het is raadzaam om "Refinery" en later "Refinery Efficiency" te skillen om zo waste reduction. Eventueel kan je daarna nog processing skills per ore aanleren, dan kan je nagenoeg perfect refinen.

Reg. datum: 19 april 2005

Als iemand nog een buddy trail over heeft, Ik zou graag dit spel eens willen proberen.
Alvast bedankt.

chameleonghost@hotmail.com

Evolution

quote:
Chameleonghost schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:58:
Als iemand nog een buddy trail over heeft, Ik zou graag dit spel eens willen proberen.
Alvast bedankt.

chameleonghost@hotmail.com
quote:

chameleonghost@hotmail.com O.K.

ajb!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Reg. datum: 03 augustus 1999

quote:
Sourcey schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:02:
Helaas pindakaas, geen ogg files in de EVE dir, en tussen de ogg files die je krijgt als je die .stuff bestanden gaat uitpakken zit alle muziek behalve de muziek die ik zoek!
Jawel hoor. :) Hij zit alleen een beetje verstopt. De (huidige) intro muziek zit namelijk in resDungeons.stuff onder res\Sound\Music en de file heet ShivaTheme003d.ogg.

Succes. :)

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

Wow, ben opt moment een aantal dagen in empire. Voor de lol wat lvl 4 missies gedaan. Krijg ik een storyline mission met als reward een +4 perception implant.
Naar 3 BS gekillt te hebben in verschillende stages dropten ze ALLEMAAL een +4 social adaption. Denk dat de prijs van implants erg hard gaat dalen straks.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Ik hoop het wel ;)

Ik deed meer dan een jaar geleden lvl 3 missions en toen kreeg ik er 1 elke 20 missies.. na exodus was het het niet waard en toen lvl 4's kwamen zat ik al in 0.0..

Ik hoop dat ze eens kritisch kijken naar 0.0 want ik kan meer verdienen in empire dan in 0.0..

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Invader

hmm ik heb al tijden geen storylinemissie meer gekregen, en de vorige storyline missie die ik keeg was nog steeds lvl1 niveau :(

Nieuwe patch op maandag de 25ste ;)

Worden veel dingen gefixed denk ik.

Oh enneeuh we zoeken nog members ;) Ascendancy Inc. (ASCI channel ingame)
Interesse in veel player vs. player gevechten? Dan zit je goed bij ons.
Nog nieuw en onervaring? Onze skilltraining helpt je op weg!

Carda wijzigde dit bericht 21-04-2005 11:38 (60%)

98.4% Chimp
Reg. datum: 29 september 2000

Hey ik wil EVE graag ook uit proberen het lijkt me echt een vet spel. Zou iemand mij een buddy trail kunnen sturen?

alpine_shocker@hotmail.com

Thnx :)

Heb het leven lief, en leef je uit.

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Bjk schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:28:
Denk dat de prijs van implants erg hard gaat dalen straks.
Je ziet nu al dat ze heel hard aan het dalen zijn. +4 zitten vaak al onder de 100mil, en de +3 gaan al richting de 20-30 :) Ik ga binnenkort iig weer eens een setje aanschaffen.

quote:
Alpine Shocker schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:55:
Hey ik wil EVE graag ook uit proberen het lijkt me echt een vet spel. Zou iemand mij een buddy trail kunnen sturen?

alpine_shocker@hotmail.com O.K.

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Alpine Shocker schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:55:

^^ done :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Invader

ohoh spammerts :)

98.4% Chimp

Thnx StarLite en Carda :>

Heb het leven lief, en leef je uit.

ondertitel? wa'sdat?

w00t.. was vandaag met een corpmate een lvl 4 missie aan het doen. ben ff de naam vergeten. Maaruh, het wa's zo'n deepspace missie met 5 levels + bonus level :) . mooi dat ie er dood uit kwam lol :P too much for 2 :S .. jeez, 8 battleships op z'n dak + frigs die m scrambleden :)

traktor scratch!

Och gewoon tanked bs's gebruiken ;)

Of 1 supertanked bs die er eerst in jumped en dan 1 raven met ballistics en torps ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: