Gathering of Tweakers

Quicksearch
-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Ja, ik heb het ook.
Er staat nu starting up 612 seconds.

-

Reg. datum: 08 september 2002

Kleine update; de buddy trial duurt geen zeven maar veertien dagen :)

Naar het hele eve online forum doorgespit te hebben. (wat moet je anders met je leven doen) Begint het wel weer te kriebelen. Maar wou ik eerst ff begginen met een buddy trial en daar heb ik dan nog een vraag over. Ik heb dus al eerder gespeeld maar dit was eind 2003 maar mijn account bestaat nog wel op eve-online.Kan ik een buddy trial krijgen en die toepassen op mijn oude account. Zo ja welke vriendelijke vriend wil mij een buddy trial geven. Zo nee kan ik dan wel de naam leftbird aannemen omdat die nog bestaat op eve online.

Alvast bedankt.

E-mail: Leftbird[ad]]mfcl[dot]nl

doe meer met minder

Kheb er 1 verstuurd, weet alleen niet of je je oude account nog kan benaderen.
Mijn dank is groot ga vanavond wel even uitzoeken wat er nog met die oude account kan.

Je kan geen trial toevoegen aan een bestaand account, anders deden we dit allemaal wel. :) Kortom je moet een nieuwe account maken, en eventueel als het je bevalt zou je daarna weer op je oude account kunnen gaan betalen zodat je de skills die je daar op hebt niet weer opnieuw hoeft te trainen. (Al klinkt het niet alsof je al veel Skill Points had.)
Namen die al bezet zijn kun je niet meer gebruiken.

wie heeft er nog een buddytrial over voor c.rappa@gmail.com ???

bij voorbaat dank.

if it aint broke, don't fix it

quote:
sentinel007 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:30:
wie heeft er nog een buddytrial over voor c.rappa@gmail.com ???

bij voorbaat dank.

E-mail(s) were successfully sent, see results below.

c.rappa@gmail.com O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program

PSN ID: Pixxa_NL

Vrolijkheid alom!

Aha dus hier komt iedereen vandaan :P
PRINC pwnage :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Best sociaal dat iedereen zo gul is met de trials :p
Beetje jammer inderdaad van die server storing afgelopen zondag avond. In 1 klap al m'n drones weg!

Maar goed...liever 9 drones lichter als m'n Megathron aan brokken!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Reg. datum: 31 oktober 2003

Ik heb mezelf zojuist ook maar eens geregistreerd hier om wat te kunnen ouwehoeren over EVE. Ik ben "Deepeh" in-game, ik werk voor Sniggerdly [SNIGG] en "woon" in 't noordwesten (Pure Blind, Fade, Deklein).

Tot zover m'n korte intro, nu even heel iets anders. Wat betaalt de gemiddelde EVE-speler voor een XLarge C5-L shield booster?

quote:
Deepeh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:16:
Ik heb mezelf zojuist ook maar eens geregistreerd hier om wat te kunnen ouwehoeren over EVE. Ik ben "Deepeh" in-game, ik werk voor Sniggerdly [SNIGG] en "woon" in 't noordwesten (Pure Blind, Fade, Deklein).

Tot zover m'n korte intro, nu even heel iets anders. Wat betaalt de gemiddelde EVE-speler voor een XLarge C5-L shield booster?

welcome hier :)
XLarge C5-L shield booster staat voor rond de 14M op escrow, maar bij naga kan je em bestellen voor 12M.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Reg. datum: 31 oktober 2003

quote:
ravenger schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:54:
[...]

welcome hier :)
XLarge C5-L shield booster staat voor rond de 14M op escrow, maar bij naga kan je em bestellen voor 12M.

Danku ;)

Dan gaat 'ie weg voor 13.

ondertitel? wa'sdat?

ghehe. naga lootshop gebruik ik altijd als referentie. Heb daarnet m'n apocje verkocht voor 125 mill :).. en gelijk een raven gekocht.. t is weer hunting time.

traktor scratch!

ik heb nu al 5 x mijn buddy trial aan de praat proberen te krijgen maar ik krijg constant "E-Mail could not be verified" ik typ dus de cd-key in en krijg daarna netjes een email van eve met een link maar als ik op die link klik krijg ik dus E-Mail could not be verified. iemand enig idee????

Omdat ik nu al 4 dagen met eve bezig ben weet ik eigenlijk zeker dat ik mijn oude account wil reactiveren. Maar ik heb geen creditcard meer. Nou zit ik te kijken bij pay by cash maar snap nou niet echt wat de makelijkste manier is om te betalen.

betalen jullie allemaal met creditcard of ook met pay by cash, zo ja met welke methode doen jullie dat.

leftbird wijzigde dit bericht 23-03-2005 07:22 (40%)

Buddy trail & bestaand account gaat niet samen, het is zoals het al zegt een trail key.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Nee dat snap ik maar ik gebruik voor die buddy trial niet mijn oude account het enige wat aan die oude account revereerd is mijn email adres leftbird[ad]mfcl[dot]nl maar daar heb ik mijn destijds niet mee geregistreerd. Ik heb wel voor dat ik hier om een buddy trial vroeg bij mijn account op eve het email adres hier naar toe veranderd. Mmhh zal eerst nog eens een ander email adres proberen.

[edit]Dus...... al hier typend het probleem opgelost kon dus ook niet hetzelfde email adres gebruiken voor een buddy trial.[edit]

leftbird wijzigde dit bericht 23-03-2005 09:57 (15%)

Reg. datum: 23 september 2000

quote:
leftbird schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 07:15:

betalen jullie allemaal met creditcard of ook met pay by cash, zo ja met welke methode doen jullie dat.

Ik betaal gewoon via Pay By Cash, duurt 2 werk dagen voordat de payment binnen is. Het heeft bij mij nooit langer geduurt dan dat. Je moet dan kiezen voor 'wired' transfer ofzo.

CC weiger ik te nemen. ;)

CC is gewoon erg relaxed :)

Overigens als er mensen zijn die de trial gedaan hebben en na deze trial door willen spelen en een corporation willen joinen die ze de mogelijkheid bied om je verder te ontwikkelen in de game zonder grote verplichtingen, dan moet je mij (Rai Ardose) of Kaastosti maar ff een convo geven ingame of een evemail sturen :)
We zijn een NL corp met gezellige lui en we willen graag wat groeien. We zijn gevestigd in empire en we houden ons bezig met mining en production, maar we bieden iedereen de kans om zijn eigen ding te laten doen zonder verplichtingen.
quote:

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Damn een member van onze corp die al anderhalve maand lid bij ons was is er gister met onze modules vandoor gegaan. Terwijl hij al een hele tijd bij ons in 0.0 vliegt. Triest een beetje, we vertrouwden hem. Hij had niet volledige access ofzo maar toch mis je nu wat spulletjes in 0.0.
Hij was zelfs altijd op teamspeak aanwezig. KOS!

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
Bjk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:52:
Damn een member van onze corp die al anderhalve maand lid bij ons was is er gister met onze modules vandoor gegaan. Terwijl hij al een hele tijd bij ons in 0.0 vliegt. Triest een beetje, we vertrouwden hem. Hij had niet volledige access ofzo maar toch mis je nu wat spulletjes in 0.0.
Er vliegen helaas nogal wat zielige lui rond die echt denken dat ze met dit soort ongein iets opschieten. Helaas kun je er niet echt veel aan doen :(

EVE is a way of life

name and shame bjk, dat wij hem ook kunnen killen >:)

ik wil geen signature! :(

quote:
Bjk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:52:
En dan is het een spel bij mij doen ze dat op mijn werk.

quote:
redwing schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:06:
[...]

Er vliegen helaas nogal wat zielige lui rond die echt denken dat ze met dit soort ongein iets opschieten. Helaas kun je er niet echt veel aan doen :(

Jawel, management van je resources goed doen. Ik heb 9 maanden een corp gehad, geen dubbeltje gejat.

Strenge recruiting (screenshot van character selection, interview met 3 mensen uit de corp)
Geen acces tot je minimaal 2 maanden lid was, en zelfs dan was het nog maar 2 hangars acces + een read acces:

2x voor items (goeie loot en slechte loot)
1x voor bpo's waarvan mensen gewoon konden produceren e.d.

In de corp welke ik hanteerde werd een mix tussen communistisch en materieel beleid gehandhaafd:
BPO's werd voor gemined om gezamelijk profit van te hebben, voor de rest was het ieder zijn eigen economisch programma. Onderling werd er ook veel gesupport, maar dit was tussen members onderling.

Reden dat ik dit hanteerde is dat je als CEO je corp het niet kan aandoen dat ze maanden lopen te kutten voor battleship bpo's (toen nog cruiser bpo's) en dat er dan 1 gast mee aan de haal gaat.

EVE kent gewoon te veel van die kutte koppen.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
DreamCatchers schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:11:
[...]

Jawel, management van je resources goed doen. Ik heb 9 maanden een corp gehad, geen dubbeltje gejat.
Dan heb je geluk gehad. Bij mij in het corp hebben we ook nog niet alteveel last gehad (2* wat ore weg, waarvan 1 keer alles is teruggevonden)
quote:

Strenge recruiting (screenshot van character selection, interview met 3 mensen uit de corp)
Geen acces tot je minimaal 2 maanden lid was, en zelfs dan was het nog maar 2 hangars acces + een read acces:

2x voor items (goeie loot en slechte loot)
1x voor bpo's waarvan mensen gewoon konden produceren e.d.

BPO's zul je altijd apart moeten houden. Zijn veels te veel waard om kwijt te raken, maar ook bij jou kan dus iemand die 2 maanden lid is de hele goede loot hangar leeghalen. Helaas zitten er dus tussen die vrolijk een half jaar bij een corp zitten en hem dan toch nog helemaal leeg jatten :(

Gelukkig is het bij de meesten niet zo, maar je hoeft maar net die ene verkeerde tegen te komen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws