Er staat nu starting up 612 seconds.
-
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]-
if it aint broke, don't fix it
quote:sentinel007 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:30:
wie heeft er nog een buddytrial over voor c.rappa@gmail.com ???
bij voorbaat dank.
PSN ID: Pixxa_NL
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
quote:Deepeh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:16:
Ik heb mezelf zojuist ook maar eens geregistreerd hier om wat te kunnen ouwehoeren over EVE. Ik ben "Deepeh" in-game, ik werk voor Sniggerdly [SNIGG] en "woon" in 't noordwesten (Pure Blind, Fade, Deklein).
Tot zover m'n korte intro, nu even heel iets anders. Wat betaalt de gemiddelde EVE-speler voor een XLarge C5-L shield booster?
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
quote:ravenger schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:54:
[...]
welcome hier
XLarge C5-L shield booster staat voor rond de 14M op escrow, maar bij naga kan je em bestellen voor 12M.
traktor scratch!
leftbird wijzigde dit bericht 23-03-2005 07:22 (40%)
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
leftbird wijzigde dit bericht 23-03-2005 09:57 (15%)
quote:leftbird schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 07:15:
betalen jullie allemaal met creditcard of ook met pay by cash, zo ja met welke methode doen jullie dat.
quote:
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker
Er vliegen helaas nogal wat zielige lui rond die echt denken dat ze met dit soort ongein iets opschieten. Helaas kun je er niet echt veel aan doenquote:Bjk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:52:
Damn een member van onze corp die al anderhalve maand lid bij ons was is er gister met onze modules vandoor gegaan. Terwijl hij al een hele tijd bij ons in 0.0 vliegt. Triest een beetje, we vertrouwden hem. Hij had niet volledige access ofzo maar toch mis je nu wat spulletjes in 0.0.
Hij was zelfs altijd op teamspeak aanwezig. KOS!
ik wil geen signature! :(
En dan is het een spel bij mij doen ze dat op mijn werk.quote:Bjk schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:52:
Damn een member van onze corp die al anderhalve maand lid bij ons was is er gister met onze modules vandoor gegaan. Terwijl hij al een hele tijd bij ons in 0.0 vliegt. Triest een beetje, we vertrouwden hem. Hij had niet volledige access ofzo maar toch mis je nu wat spulletjes in 0.0.
Hij was zelfs altijd op teamspeak aanwezig. KOS!
quote:redwing schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:06:
[...]
Er vliegen helaas nogal wat zielige lui rond die echt denken dat ze met dit soort ongein iets opschieten. Helaas kun je er niet echt veel aan doen
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
Dan heb je geluk gehad. Bij mij in het corp hebben we ook nog niet alteveel last gehad (2* wat ore weg, waarvan 1 keer alles is teruggevonden)quote:DreamCatchers schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:11:
[...]
Jawel, management van je resources goed doen. Ik heb 9 maanden een corp gehad, geen dubbeltje gejat.
quote:
Strenge recruiting (screenshot van character selection, interview met 3 mensen uit de corp)
Geen acces tot je minimaal 2 maanden lid was, en zelfs dan was het nog maar 2 hangars acces + een read acces:
2x voor items (goeie loot en slechte loot)
1x voor bpo's waarvan mensen gewoon konden produceren e.d.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos