Anoniem: 32279 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:22:
[...]
Ik haalde altijd rond de 300KB/sec met unlimited dsl abo, soms 250KB/sec maar nooit lager. Maar als je een limiet van 40Gig in de maand hebt maakt het in mijn ogen weinig uit of je nu met 250 of 400 KB/sec kan downloaden. Anders zit je alleen maar sneller aan je limiet.
Ik kan me best voorstellen dat mensen 'maar' 40GB per maand downen en toch hun volledige lijn vol willen trekken?

Het is echt niet zo dat iedereen een PC heeft die 24/7 staat te downloaden, en als ik iets wil downloaden moet het ook binnen acceptabele tijd binnen zijn zodat ik er mee verder kan...
IMO zijn er betere servers voor die $15/maand, Usenetserver en Newshosting zitten ook allebei in die prijscategorie. Ok, je leest er hier veel gezeur over, maar ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad op wat lagere snelheid (lees: 300kb/s - waarna ie na een half uurtje max weer tegen de 800kb/s vliegt) en af en toe tijdelijk wat connectieproblemen na. Ik sluit me in die zin aan bij pven, usenetserver mag wat problemen hebben, maar overall blijft het een prima provider als je het mij vraagt
En ja, over Maxtor HDD's kom je ook veel problemen tegen, ik heb er hier ook 5 24/7 draaien... hoe was het ook alweer? Als iets veel gebruikt wordt kom je er veel klachten over tegen?
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik met astraweb ook nog maar 2x problemen gehad heb (1x connectieproblemen, andere keer veel incompletes), in dat opzicht zijn ze misschien betrouwbaarder dan UNS, maar qua aanbod/prijs vind ik astra totaal niet meer interessant...
[
Voor 42% gewijzigd door
Xander op 24-03-2005 07:04
]