[CASE] Antec Performance One P180

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 7.506 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: p180
Ik ben van plan deze kast volgende maand te gaan kopen. Omdat ik zowiezo een nieuwe voeding nodig had ben ik deze gisteren dus gaan kopen, maar de tagan 480 Watt was uitverkocht dus de verkoper rade mij een antec smartpower 2.0 450 Watt aan. Hij zou echt gaan passen en de kabels zouden genoeg lengte hebben....
Nu ik die voeding hier voor me heb staan begin ik dus te twijfelen of dat wel zo is..

Iemand ervaring met de Antec Smartpower 2.0 450 Watt in een performance P180 kast?

Hier een foto van de lengtes van de kabels.

Afbeeldingslocatie: http://www.silentpcreview.com/files/images/smartpower2/cables.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Lol,
dat is een Antec voeding, en het is een Antec case ;). Ik ben er bijna zeker van dat dat zal passen. :)
Het zou nogal stom zijn moesten hun eigen spullen niet met elkaar compatibel zijn he ;)

Heb het even opgezocht voor u;
http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=09180
No Power supply included. To optimize performance of the P180 the choice of power supply is crucial. Antec recommends choosing from our SP-500 power supply or Phantom, Neo/NeoHE or TruePower 2.0 series.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bedankt voor het opzoeken!
Het zou idd raar zijn, maar ik heb dus een Antec Smartpower 2.0 450 Watt en die staat niet in dat rijtje wat jij opgezocht hebt...

• gianada
Geen matches
ha just, ik dacht dat je een truepower had, sorry dus :)
Maarja, neem eens contact op met de antec klantenservice, mss weten die het antwoord wel.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb het opgelost! Gewoon mn smartpower 2.0 ingeruild voor een truepower 2.0 :D
Alleen jammer dat het maar een 380 watt is, denk dat het te weinig is als ik ooit wil uitbreiden naar een systeem met 2 ati video kaarten.. Maar dat zien we dan wel weer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Vermits dit een draad is over Antec Fanboys heb ik een vraagje! :)

Ik wil ook een P180 kopen:

- Kan je nog de Zwarte versie vastkrijgen in BeNeLux? Heeft hij een ander type nummer?
- Heeft iemand hier een Phantom 500w voeding, zoja is hij zijn geld waard? (ik wil samen met en silence 6600gt een compleet stille pc maken)

Misschien offline maar welke cooler voor de intel D 940 is het stilste? Een goede 120mm voor intel als dat bestaat! Of is de boxed stil genoeg. Overclocken doe ik toch niet of toch niet hoog.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
-hmm die zwarte versie is zeer moeilijk vast te krijgen, ik denk zelfs niet mogelijk als gewone consument. Er zijn wel hardware-review sites die hem hebben vastgekregen maar dat is al uitzonderlijk.

-Die Phantom is zowat de beste voeding die ik ken. Het handige is dat er toch ook een fan in zit die op momenten van zwaar stroom verbuik toch nog de nodige koeling kan verzorgen.
MAAR er waren wel problemen om deze voeding in de P180 case te krijgen. Omdat die voeding behoorlijk groot is. Nu dat staat ergens geschreven op silentpcreview bij een review over de P180, als ik me het goed herinner lukt het wel om die voeding erin te krijgen, maar dan kan je de onderste fan uit de case niet gebruiken omdat er draden tegen zitten.

Een stille cpu koeler? ThermalRight XP-120 is allesinds stil, zalman ook :) Als je écht stil wilt tot zelfs passieve cpu koeling heb je de Sonic tower van Thermaltake, maar je hebt ook nog de skythe ninja (weet niet zeker of het goed geschreven is)

offtopic:
ben wel een Antec fanboy ja :) is gewoon kwaliteit

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Gianada thanx for the info! Heb er veel aan. En ga nu alles nalezen.

Die Thermaltake Tower lijkt me vet maar ik lees juist: "As I mentioned in the Beetle review, installation for Socket 478 and LGA775 proved to be impossible. I really wish Thermaltake would stick to their universal installation bracket found on the Big Typhoon. It's much better and user friendly."

Vermits ik een LGA775 P4 ga halen is deze dus niet bruikbaar :(

Raar dat die Phantom niet 'past' in hun vlaggeship p180! Misschien is dat nu opgelost met een nieuwe revisie van case ? Dunno..

[ Voor 50% gewijzigd door multipasser op 17-01-2006 02:31 ]

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
uit eigen ervaring kan ik melden dat de phantom keurig past in de p180, als je de kabels een beetje aantrekt moet dat best lukken. je krijgt nog wat meer ruimte als je net als ik de antec-fan die in het onderste compartiment zit vervangt door bijv. een Nexus.

mijn recept voor een bijna onhoorbaar systeem; athlon 64 met Ninja koeler, 1x outtake 120 mm nexus bovenin, geforce 7800GT icm zalman v700 op 7v, antec phantom 500 icm nexus 120 mm in onderste compartiment. hdd's kunnen het beste in het onderste compartiment, blijven bij mij dan zo'n 35 graden onder load

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
zoals ik zei dus, het past er wel in, maar opletten met uw kabeltjes ;)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geen matches
nofi :>

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Geen matches
Ik ben dus van plan om deze kast te kopen. Ik heb nu een Antec SLK3000B & wil naar iets groters ivm waterkoeling. Ik moet 2x Black Ice Pro huisvesten, mijn idee is om die op die achterste 2 fans te monteren, daar moet genoeg ruimte voor zijn.

Dan zit ik te denken waar ik mn pomp+res kwijt moet. Is er veel ruimte op de "plank" waar de kabels doorheen worden getrokken?

Ik heb ook ergens een Stacker voor 119euro gezien, zou dat een betere keus zijn? Ik vind de Antec namelijk mooier... :)

Antec SLK3000B review van mij: http://tweakers.net/productsurvey/survey/1139

offtopic:
Die gaat dan weer de verkoop in voor een zacht prijsje, iemand interesse ;)

[ Voor 14% gewijzigd door aramdin op 17-01-2006 17:53 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
eerlijk gezegd denk ik dat je in de stacker meer plaats zal hebben,
Qua inhoud is de P180 misschien even groot maar hij is een beetje opgedeeld in kleine compartimenten.
Maar het zal in de P180 ook wel lukken hoor :) Als je niet meer dan vier harde schijven hebt kan je ook het bovenste harddisk cage gebruiken om je pomp in te zetten :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Hmm, net ff snel wat reviews doorgekeken. Keuze staat nog steeds op de Antec. Vind wel grappig dat ik nog geen ene review site heb horen klagen over de "slechte" deur...

De Antec heeft 2x 120mm outtake wat voor mij het belangrijkste is. Ik hang namelijk mn radiatoren gelijk op een fan (fan staat dan op zuigen). Bij de Stacker kan ik dat niet kwijt (tenminste niet op die manier)...

Van het weekend ff tijd maken en dan gaan hehe :)

[edit]
Ik heb maar 3 harde schijven

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 17-01-2006 22:25 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geen matches
Dat deurtje is annoying, ben er mee naar een lan party geweest en op onverklaarbare reden is het hele deurtje gaan indeuken, het is een slap rotding en sluit ook nogeens voor geen meter.. Jammer, de rest van de kast is perfect.

- Het deurtje zou verwijderbaar moeten zijn
- Het deurtje zou een simpel "klik" sluit systeem moeten hebben
- Het deurtje had best wat steviger mogen zijn.

Weet iemand of het deurtje te vervangen/verwijderen is zonder schade aan te brengen? Ik heb al wat gezocht maar ik kan alleen maar vinden dat het niet kan.. waar ik dus niet in geloof ;) Wat ergens op kan zonder schade toe te brengen kan er ook weer af, zonder schade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Het deurtje eraf halen kan wel degelijk. Je moet maar eens kijken wat terug in deze topic staat een pdf file van antec hoe je een scheve deur terug recht kan maken. Daarin staat ook hoe je het deurtje verwijdert.

Maar zoals je al zei dat deurtje is idd wat zwakjes. Maar dat komt door die drie lagige structuur he, aluminium plakstiek aluminium, enja Al is niet zo sterk als een ijzer legering he :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:03

Ragger

slopen. alles kapot maken.

IceOnFire schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:28:
uit eigen ervaring kan ik melden dat de phantom keurig past in de p180, als je de kabels een beetje aantrekt moet dat best lukken. je krijgt nog wat meer ruimte als je net als ik de antec-fan die in het onderste compartiment zit vervangt door bijv. een Nexus.
Dat Phantom 500 past, zelfs met originele fan, laat dit plaatje zien, van ClubOC.net:

Afbeeldingslocatie: http://www.cluboc.net/reviews/power/antec/phantom500/installed.jpg

De kabels zitten een beetje naast de fan gefrut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Geen matches
ik heb 2 vraagjes over deze kast:
1 als je een psu gebruikt met een 12cm fan aan de onderkant kan je die dan hierin gebruiken.
2kan je die ding aan de bovenkant waar die extra fan's in gaan eraf halen

maar het is echt een hele mooie kast en ik ben van pla er 1tje te kopen als het antwoord op beide vragen ja is :)

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Als iemand een nieuwe SP wil, moet je die ff maken en mij roepen. Gooi ik hem er wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Exphy,
Heb je wel een beetje gezocht op het internet? :p
Een psu met 120mm fan vanonder is geen probleem. Werkt zelfs heel goed samen met de structuur van de kast.
Van uw vraag twee begrijp ik niet veel ze. Bedoel je nu dat ding dat op de case staat boven de fan? Die gril dus eigenlijk, ja die kan je eraf halen.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Geen matches
gianada schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:56:
Exphy,
Heb je wel een beetje gezocht op het internet? :p
Een psu met 120mm fan vanonder is geen probleem. Werkt zelfs heel goed samen met de structuur van de kast.
Van uw vraag twee begrijp ik niet veel ze. Bedoel je nu dat ding dat op de case staat boven de fan? Die gril dus eigenlijk, ja die kan je eraf halen.
Ahhh bedankt voor je antwoord.
Ik heb zelf wel een beetje gezocht maar in veel reviews gebruikten ze een psu met een 8cm fan aan de acterkant. En ik dacht zelf dat je maar weinig airflow hebt als er maar zo weinig lucht onder de psu zelf was. Daarom nog even die vraag

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

Geen matches
Exphy schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Ahhh bedankt voor je antwoord.
Ik heb zelf wel een beetje gezocht maar in veel reviews gebruikten ze een psu met een 8cm fan aan de acterkant. En ik dacht zelf dat je maar weinig airflow hebt als er maar zo weinig lucht onder de psu zelf was. Daarom nog even die vraag
Weinig lucht? Dat valt wel mee hoor; er zit een joekel van een fan halverwege de ruimte, die op verschillende snelheden kan draaien. Ik heb een review geschreven (niet om reclame te make, hoor) en daarin kun je lezen dat mijn schijven 21 tot 23 graden koel blijven: dus wel flow. Er zit nu een Smartpower 2.0 in, waarvan de outake fan nog nooit is aangeslagen. Luchttemp op stressed ongeveer 28 graden.

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:42
Geen matches
Mocht je een deur hebben die doorbuigt: ik heb begrepen dat Antec inmiddels een volledig metalen deur kan leveren die voldoende stug is dat hij niet meer doorbuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
biobak schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:41:
Mocht je een deur hebben die doorbuigt: ik heb begrepen dat Antec inmiddels een volledig metalen deur kan leveren die voldoende stug is dat hij niet meer doorbuigt.
Hoe kan men die verkrijgen? Kwestie van simpelweg mailen?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 12:00
Ik heb ook het vermoeden dat Antec iets aan het wijzigen is op de P180, aangezien de P180 op dit moment zeer slecht tot niet verkrijgbaar is bij de gangbare shops! Hebben allen een geschatte levertijd van meer dan 2 weken :'(
Indien een site er wel 1 heeft, zal deze waarschijnlijk van het oude type zijn..........
Even afwachten dan maar..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgriede
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 12:05
Geen matches
Heb net deze week een vervangende deur ontvangen van Antec. Die is inderdaad veel minder goed te buigen en sluit vrij redelijk, en stuk beter in ieder geval dan mijn originele deur.
Ze hebben zo te zien een originele deur gebruikt en daar aan de binnenkant hetzelfde soort aluminium tegenaan gezet als van de voorkant.
Moet zeggen dat ze dat netjes gedaan hebben. Je hebt nu dus een soort van sandwich, aluminium-plastic-aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Bob_NL schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:42:
Ik heb ook het vermoeden dat Antec iets aan het wijzigen is op de P180, aangezien de P180 op dit moment zeer slecht tot niet verkrijgbaar is bij de gangbare shops! Hebben allen een geschatte levertijd van meer dan 2 weken :'(
Indien een site er wel 1 heeft, zal deze waarschijnlijk van het oude type zijn..........
Even afwachten dan maar..... :(
Ik heb afgelopen vrijdag een P180 gekocht bij iComputers, die hadden er nog een aantal op voorraad. Yorcom had ze ook op voorraad, Completer ook (kost daar 150e argh!)
jgriede schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:58:
Heb net deze week een vervangende deur ontvangen van Antec. Die is inderdaad veel minder goed te buigen en sluit vrij redelijk, en stuk beter in ieder geval dan mijn originele deur.
Ze hebben zo te zien een originele deur gebruikt en daar aan de binnenkant hetzelfde soort aluminium tegenaan gezet als van de voorkant.
Moet zeggen dat ze dat netjes gedaan hebben. Je hebt nu dus een soort van sandwich, aluminium-plastic-aluminium.
Waar heb je naartoe gemailed? Ik heb namelijk ook last van het probleem, net als vele anderen :|

[ Voor 35% gewijzigd door aramdin op 22-01-2006 15:44 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Vandaar dat ik dus opmerkte dat er verschillende bekende shops de P180 niet kunnen leveren op dit moment.... Het vermoeden is dus sterk dat Antec een aanpassing aan het doen is....
Natuurlijk zullen er een aantal shops zijn die nog het huidige type hebben, met hetzelfde probleem, zoals je al ondervonden hebt! :o

[ Voor 99% gewijzigd door Bob_NL op 22-01-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgriede
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 12:05
Geen matches
Gewoon gemaild naar europe.rma@antec.com met de ingescande factuur van de kast, kreeg zonder morren een nieuwe deur toegestuurd.

Hier een directe link naar de contactgegevens op hun website http://www.antec.com/ec/i...hp?value=eu&Submit=Submit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
En was dit een aangepaste / andere deur?
Zo ja, wat is er anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Bob_NL schreef op maandag 23 januari 2006 @ 01:12:
En was dit een aangepaste / andere deur?
Zo ja, wat is er anders aan?
Lezen blijft een kunst nietwaar B)
jgriede schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:58:

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tojnk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:38
Geen matches
Ah prima zo'n aangepaste deur, ik had de kast al een weekje geleden bij mnmcomputers besteld, maar die zeiden nu dat ie pas weer vanaf 5 februari te leveren was..
Maar dat zal het wachten dan wel waard zijn hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Geen matches
Ik heb de kast ook op het oog en wil hem meteen bestellen samen met mijn andere nieuwe onderdelen.
Dus ik heb ff een mailtje gestuurd naar productmanagement op salland, en daar konden ze me vertellen dat hun leverancier inderdaad geen kasten meer aan hun leverden.
Ze konden me alleen niet vertellen waarom...

Pas over twee weken verwachten ze weer een nieuwe lichting (mailtje van 24-01)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Ook ik zit al een tijdje te kijken naar deze kast.. zit er idd erg leuk uit!

Hier nog een linkje voor een uitgebreide review van tweaknews.

http://www.tweaknews.net/reviews/p180/

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
Ik heb 'm \0/

Eerst indruk: Mooie, goed afgewerkte kast, alleen dat deurtje |:(. Het deurtje is bij mij verschrikkelijk gammel, maar ik zal zo even een mailtje naar Antec de bus uit doen. Heb ook meteen een Asus A8N32-SLI erin gebouwd, wat allemaal netjes past. Nu alleen nog wachten op mn voeding, PSU en VGA kaart (was weer is niet op voorraad :'( ), dan kan ie eindelijk gaan draaien!

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Geen matches
--WaaZaa-- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:10:
Ik heb 'm \0/

Eerst indruk: Mooie, goed afgewerkte kast, alleen dat deurtje |:(. Het deurtje is bij mij verschrikkelijk gammel, maar ik zal zo even een mailtje naar Antec de bus uit doen. Heb ook meteen een Asus A8N32-SLI erin gebouwd, wat allemaal netjes past. Nu alleen nog wachten op mn voeding, PSU en VGA kaart (was weer is niet op voorraad :'( ), dan kan ie eindelijk gaan draaien!
Ik aanbid jou, ik wacht nog steeds op m'n kast... Over 1 à 2 weken meld salland |:(

Maar is het deurtje nou echt zo gammel als ze zeggen? Ik hoor van iedereen dat de deurtjes na verloop van tijd zelfs krom trekken/gaan staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
Wie niet? :X
ik wacht nog steeds op m'n kast... Over 1 à 2 weken meld salland |:(
PC zaak had er vrijdag nog een hele boel, nu staat er nog maar 1
Dus degene die er nog snel 1 wilt >:)
Maar is het deurtje nou echt zo gammel als ze zeggen? Ik hoor van iedereen dat de deurtjes na verloop van tijd zelfs krom trekken/gaan staan...
Nou.. bij de mijne is ie echt gammel, als ik de deur open probeer te trekken, beweegt het hele ventilatierooster aan de zijkant waaraan ie bevestigd is, mee. Bovendien staat ie bij mij nu al krom, sluiten doet ie niet goed.

Ik hoop echt dat het nieuwe deurtje beter is :9

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
KOMPLETT heeft er ook nog verschillende op voorraad!
Hier heb ik afgelopen donderdagnacht besteld en zaterdag werd ie al thuis al afgegeven! :)

Echter toen ik de doos uitpakte zag ik al meteen dat ook deze kast een krom deurtje had... :'(

Ik heb zondag een email naar ANTEC gedaan, met mijn adres gegevens, copie factuur een paar foto's van de kromme deur en met een vermelding dat ik niet van plan was om zelf aan de deur te gaan buigen, zoals op de ANTEC site vermeld staat!

Vandaag kreeg ik twee emails en een persoonlijk telefoontje van hun, om te vermelden dat er een nieuwe deur naar mij was toegestuurd! Dat noem ik nog eens service _/-\o_
Ik zal wel laten weten of het een verbeterde versie betrefd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 11:18

Bene

list incomprehension

Geen matches
Yorcom heeft ze waarschijnlijk ook nog - zaterdag besteld, vandaag binnen. Maar @#$$#! Haal hem uit de verpakking en buiten het kromme deurtje is het aluminium op één van de zijplaten gebobbeld. Lekker, voor zo'n dure kast.

Kan ik dit het beste regelen via Yorcom of via Antec? En enig idee of ik de kast verder wel in kan bouwen of dat dat onverstandig is in afwachting van het geheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
Wat betrefd het deurtje, zou ik zeggen direct naar ANTEC, echter wat die bobbel op het zijpaneel betrefd, zul je dit toch via Yorcom moeten spelen denk ik..... dat is immers geen structureel Antec probleem, zoals het deurtje wel is....
Kan het niet door de kou komen, dat wanneer hij even in de warme kamer staat, alles weer OK is?

[ Voor 36% gewijzigd door Bob_NL op 01-02-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20-09 08:38
Geen matches
Kazu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Ik aanbid jou, ik wacht nog steeds op m'n kast... Over 1 à 2 weken meld salland |:(

Waarom zolang wachten als andere winkels ze ook op voorraad hebben voor hetzelfde geld of goedkoper? :X

@BobNL, het lijkt inderdaad wel een beetje het gevolg van de temperatuur, maar een simpel mailtje naar Antec en je krijgt een verbeterd deurtje binnen wat minder snel krom zou moeten trekken als gevolg van de temperatuur :)

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 31-01-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
Bob_NL schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:37:
Kan het niet door de kou komen, dat wanneer hij even in de warme kamer staat, alles weer OK is?
Nou geloof me, er zit bij mij ook zo'n kromming in, dat komt echt niet door de warmte / kou. Als ik op de voorkant erop kijk, zie je gewoon dat het licht totaal anders reflecteert en er dus een flinke "bobbel" in zit. Ik heb de oplossing van antec geprobeerd, maar die maakte het alleen maar erger :S

Maargoed mailtje naar antec gedaan, nu hopen dat ze een beetje snel zijn :9

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Ik heb gister een mail naar Antec gestuurd, heb nog niets gehoord...Patience young padawan :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Ik bedoelde dat die bobbel op de zijkant misschien door de warmte komt......
Wat betrefd de deur is een structureel probleem van Antec P180.
Hier heeft Antec mij dus binnen 48 uur benaderd en belooft om een nieuwe deur op te sturen!
Ik laat wel weten of het een verbeterd type betrefd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 11:18

Bene

list incomprehension

Geen matches
Yorcom gemailed, die hebben al een nieuw zijpaneel besteld (top!).

Misschien dat ergens de temperatuur wel de oorzaak is, maar het lijkt niet meer goed te komen. Vannochtend (na een dag dus warm gestaan te hebben) stond de rand nog steeds open. Dat plak aluminium lijkt als het ware "te groot" voor het zijpaneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Geen matches
Crash schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:17:
Waarom zolang wachten als andere winkels ze ook op voorraad hebben voor hetzelfde geld of goedkoper? :X
Omdat de rest van mijn onderdelen daar ook in bestelling zijn, kan ik net zo goed meteen de kast daar ook bestellen :P

Toch moet dat een aardige kostenpost zijn voor Antec, al die deurtjes opsturen... Gelukkig zitten ze ook in Nederland.

Maar kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat Antec het deurtje opstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
Zoals ik al eerder zei dat Antec mij beloofd heeft om een nieuwe deur op te sturen, deze heb ik vandaag ontvangen! Tussen mijn eerste email direct naar Antec en totdat ik de nieuwe deur in huis had, dus nog geen 4 dagen! TOP service van ANTEC. _/-\o_
Het is wel degelijk een verbeterde deur. Aan de binnenzijde zit dus ook een aluminimum plaat en er zit een magneetje meer ter hoogte van de schakelaar! helaas kan ik geen foto toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Geen matches
Heb dit alles even gelezen. De kast leek me geweldig. De service van Antec die jullie hebben gehad heeft me toch over de streep getrokken. Kast staat nu dus hier....deur is idd krom. Maandag meteen ff contact opnemen met Antec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double T
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 21:56
Geen matches
Bob_NL schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:19:
Zoals ik al eerder zei dat Antec mij beloofd heeft om een nieuwe deur op te sturen, deze heb ik vandaag ontvangen! Tussen mijn eerste email direct naar Antec en totdat ik de nieuwe deur in huis had, dus nog geen 4 dagen! TOP service van ANTEC. _/-\o_
Het is wel degelijk een verbeterde deur. Aan de binnenzijde zit dus ook een aluminimum plaat en er zit een magneetje meer ter hoogte van de schakelaar! helaas kan ik geen foto toevoegen!
Naar welke mail adres heb je dit dan gestuurd?

Van het standaard RMA adres kreeg ik alleen een standaard BLA antwoord...
Heb je verder de deur ontvangen zonder iets op te sturen?

[ Voor 5% gewijzigd door Double T op 08-02-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Ik heb mn deur ook nog niet ontvangen :( Dit was de mail die ik terug kreeg:
Dear customer,

To expedite your spare part replacement request, please include the following information in your e-mail:

a. copy of invoice/proof of purchase
b. complete shipping address
c. spare part model

Thank you very much.

RMA

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:04

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Geen matches
hey mensen,

Ik kwam deze kast al een paar maanden geleden tegen maar ben toch wel erg geinteresseerd geraakt.

Ik heb alleen nog een paar vraagjes;

- een paar pagina's terug werd gezegt dat de harde schijven (in het dock onderin) verticaal moeten, dit wil ik zelf niet riskeren aangezien die van mij nu horizontaal zit. Maar kan die dus ook gewoon horizontaal? in het bakje erboven?

- Ik heb nu dus een crappy / en vooral erg luidruchtige qtec kast, maar zijn er ook (goedkopere) alternatieven voor deze kast met de zelfde kwaliteit en vooral dezelfde demping?

- Welke voeding kan ik het beste nemen? ze adviseren zelf de smartpower/truepower reeks maar zijn deze ook echt stil. of zijn er betere alternatieven?
Er zit nu een 300w voeding in mn kast, dus 380 is meer dan genoeg, er komt hooguit nog een keer een nieuwe videokaart in.

Ik ben zelf nogal een noob op het gebied van hardware inbouwen enz. dus ik heb er vrij weinig verstand en ervaring mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
aramdin schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:39:

[...]
Hier reply je dus op met gewoon een kopie van de aankoopbon, jouw adres gegevens en het spare part model / nummer.
Dit nummer voor de deur is: Sp number 200601062
En vervolgens binnen nog eens twee dagen had ik de deur in huis!

@Double T:
Wat betrefd naar welk email adres ik het gestuurd heb in eerste instantie:
europe.rma@antec.com

SUCCES!

[ Voor 3% gewijzigd door Bob_NL op 08-02-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
@Pendaco:
4 schijven kunnen vertikaal onderin en 2 schijven in het midden horizontaal. Wat ik begrepen heb maakt het voor nieuwe HD's niet uit, oudere zou ik horizontaal laten, die al langer zo gedraaid hebben. (Externe HD's kun je toch ook vertikaal en horizontaal neerzetten!)

Als je een goede kast met goede voeding wilt en niet al te duur, zou ik voor de Antec Sonata II gaan!
Zit standaard een Antec 450W voeding in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
aramdin schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:39:

[...]
Ja deze kreeg ik inderdaad ook terug van de week, vandaag eindelijk is een scan gemaakt en een mailtje terug gedaan om 14:55. Kreeg om 18:55 een mailtje terug:
Hi:

Thanks. We’ll process soon under SP#nummer.

Regards,

RMA
Dus nu nog even wachten, naja de kast staat hier toch nog maar stof te happen.. deur heeft even niet zoveel haast.. PC zaak moest maar is opschieten met mn GPU en PSU :( |:(

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
..........

En nu al binnen! _/-\o_

Moet zeggen dat ik dit erg goede service vind van Antec.

Het nieuwe deurtje is echt veel steviger en sluit bij mij echt perfect aan _/-\o_

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Geen matches
Niet echt geweldige foto (telefoon), maar hier is wel te zien wat het verschil is tussen het 'oude' en het 'nieuwe' deurtje :) De nieuwe heeft een extra laag aluminium aan de binnenkant waardoor hij minder makkelijk krom trekt en steviger over komt, plus dat deze een extra magneetje bevat ter hoogte van de powerbutton.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d5c61e49637228ae68b996d87a66060f/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
Hallo Crash, even offtopic, hoe voeg je een foto toe aan een reply?
Kon dit met quicksearch niet gevonden krijgen, kwam alleen bij de camera topics uit..... |:(
Ik wildenamelijk al eerder het nieuwe deurtje laten zien..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Geen matches
Foto uploaden naar een eigen website of free hosting site (http://www.imageshack.us/ bijvoorbeeld) en dan hier de url van het plaatje tussen [plain][img][/] tags zetten :)
Dan krijg je zoals in mijn geval: [plain]Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d5c61e49637228ae68b996d87a66060f/full.jpg[/] waarbij 600 de breedte van het plaatje aangeeft en 450 de hoogte, zodat het plaatje niet te groot is voor de lay-out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Ik heb vandaag ook mn nieuwe deur gekregen & het is echt een wereld van verschil! Zo had Antec het in eerste instantie moeten doen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Geen matches
Ik vind de deur er zo ook vele malen mooier uit zien, omdat de binnenkant nu meer in verhouding is met de rest van de kast.
Ben blij dat Crash een pic heeft gepost :)

Volgende week verwacht ik de kast, dus dan zal ik ook mijn ervaringen ermee posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
[message=25206120,noline]Crash schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ steviger over komt,
en ook zwaarder overkomt of licht dat alleen aan mij? Ding voelt wel een halve kilo zwaarder aan.. Maar ach..

Vind het wel mooi dat ik het oude deurtje heb mogen houden.. Tijdens Campzone gaat dit mooie deurtje echt niet mee...

Trouwens, als je hem nu probeert helemaal open te doen zodat de deur zegmaar parallel loopt aan de kast, moet je hier nu ook veel meer kracht voor zetten? Ook dit zit allemaal veel steviger in elkaar lijkt wel, hulde aan Antec! _/-\o_

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Geen matches
Ik heb gisteren m'n kast binnen gekregen samen met de rest van m'n onderdelen.
Zodra ik hem uit de doos haalde heb ik meteen gekeken naar het deurtje, en ja hoor, het nieuwe deurtje! :)

Dus die stop in de levering van de kasten was dus toch dat er een nieuwe lichting aan kwam.

Helaas heb ik al mijn onderdelen nog niet kunnen inbouwen omdat Salland me de verkeerde voeding heeft geleverd :(

Jullie horen nog van me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Geen matches
--WaaZaa-- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:19:
[...]

en ook zwaarder overkomt of licht dat alleen aan mij? Ding voelt wel een halve kilo zwaarder aan.. Maar ach..

[...]
Lijkt me logisch als ze er nog wat extra aluminium in verwerken :P Een halve kilo lijkt me sterk, maar hij is inderdaad wat zwaarder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Vraagje, wie heeft er al waterkoeling in zn P180 ingebouwd & zoja, hoe dan :)

Die van mij ziet er op dit moment zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdinrs/System/Img_1449.jpg

Ik krijg die pomp + res niet lekker weg :(

[ Voor 4% gewijzigd door aramdin op 18-02-2006 17:03 . Reden: tags fixed ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Ik heb geen ervaring met WC, wil echter alleen even laten zien dat de P180 met een Scythe Ninja (passief gekoeld) perfect is!
Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/3021/img1078medium5ik.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/1000/img1080medium3zk.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/4161/img1081medium3ia.th.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Bob_NL op 19-02-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
Bob_NL schreef op zondag 19 februari 2006 @ 10:54:
Ik heb geen ervaring met WC, wil echter alleen even laten zien dat de P180 met een Scythe Ninja (passief gekoeld) perfect is!
Nou ja... passief gekoeld...
Ik zie twee fans op een centimeter of twee afstand van die Ninja lucht er doorheen trekken...

Zit zelf meer te denken aan een Thermalright XP-120, de 12cm ventilator daarop kan op z'n langzaamste stand draaien en koelt dan ook nog de boel rondom de CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Klopt, echter de bovenste fan draait bij normaal gebruik niet, alleen bij games op 6V. (Niet hoorbaar)
De andere fan heb ik nu als CPU fan aangesloten op het moederbord en is bij normaal gebruik ook zeer stil.

Bij watercooling heb je toch ook een fan nodig, welke de lucht door de radiator haalt!

Het grote voordeel wat er bij de P180 is, is dat je er (veel) 120mm fans in kunt plaatsen welke vervolgens op een laag voltage toch nog voor veel airflow zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 18:44
Ik heb ook zo'n heerlijke antec p180 al een tijdje. In samenwerking met een a8n-sli premium en een tagan psu... argh wat was het moeilijk om die 12V kabel goed te krijgen.. onderste PCI slot is onbruikbaar geworden :(

Anyway ik heb toch een hitteprobleem in de kast.. Zalman VF700 houd mn vga koeling niet koud genoeg en de 2 koelers houden mn skythe wel koud genoeg maar mn moederbord zelf krijgt het bloedheet...

Nu vroeg ik me af welke fancontroller achter het deurtje past, liefs eentje die beetje lo-tech is, hou niet van die digatale dingen.. Ik vind de zalman perfect maar denk niet dat die gaat passen...

By the way ik heb net nieuw deurtje besteld :)

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 01-03-2006 15:17 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Ik heb ook een Tagan, had ook wel moeite met die dikke kabelboom :) Zie mn specs voor pic

[edit]
Een Tagan 480-U22 2Force wel te verstaan

[ Voor 23% gewijzigd door aramdin op 02-03-2006 18:58 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
DKasemier schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:17:
Ik heb ook zo'n heerlijke antec p180 al een tijdje. In samenwerking met een a8n-sli premium en een tagan psu... argh wat was het moeilijk om die 12V kabel goed te krijgen.. onderste PCI slot is onbruikbaar geworden :(

Anyway ik heb toch een hitteprobleem in de kast.. Zalman VF700 houd mn vga koeling niet koud genoeg en de 2 koelers houden mn skythe wel koud genoeg maar mn moederbord zelf krijgt het bloedheet...

Nu vroeg ik me af welke fancontroller achter het deurtje past, liefs eentje die beetje lo-tech is, hou niet van die digatale dingen.. Ik vind de zalman perfect maar denk niet dat die gaat passen...

By the way ik heb net nieuw deurtje besteld :)
misschien wat koelers erbij plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
@DKasemier:
Zoals je op de foto's kunt zien heb ik het onderste PCI slot gewoon in gebruik voor mijn Audigy 4 geluidskaart! Zijn er zowiezo nog zoveel over.......

De 4 polige ATX kabel heb ik wel moeten verlengen, om het netter uit te kunnen laten zien! De koppeling zie je niet, die zit onder de IDE connector ;)
Van daar uit loopt ie onder het moederbord door naar de aansluiting linksboven!

Ik heb inderdaad ook een fancontroller voor 4 fans appart te regelen. Met gamen zet ik ze dus aan of hoger, daar ik het dan toch niet hoor met mijn head set op! Een goede EN goedkope fancontroller die ook achter het deurtje past is de Sunbeam Rheobus Black:
http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/RHEOBUS.HTML

Hierdoor heb ik dus nog extra fans ingebouwd, 1x 120mm inblaas en 1x 120mm tussen harde schijven en voeding onderin!
Temperaturen van HD's, moederbord komen NOOIT boven de 40 graden! De grafische kaart staat idle op strak 40 graden, bij games op 60 graden. Echter binnen een minuut na het beindigen van de game staat ie alweer op 40 graden.

1 van de pluspunten van de HIPER voeding is ook nog dat 1 van de 2 fans (de uitblaas) nog een tijdje na blijft draaien na uitschakelen van het systeem, om restwarmte ook nog te verwijderen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 22:33
Geen matches
Bob_NL schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:40:
1 van de pluspunten van de HIPER voeding is ook nog dat 1 van de 2 fans (de uitblaas) nog een tijdje na blijft draaien na uitschakelen van het systeem, om restwarmte ook nog te verwijderen! >:)
Wat heb je daar nou aan? Je koelt je hardware om ze koel teh ouden (anders werkt 't niet), zodra 't uit staat komt er geen warmte bij en heeft 't koelen dus ook geen nut meer. Bovendien durf ik te wedden dat de niet-operationele temperatuur 'n flink stuk hoger mag zijn dan de operationele temp.

Nog wel 'n vraagje; welke fans heb je d'r nu ipv de standaard Antec fans inzitten? Ik heb zelf nog geen last van deze fans; op low, that is. Ze verplaatsen niet al te veel lucht maar doen 't wel redelijk stil. (Bovendien overstemt m'n voeding alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
Dat het nakoelen van onderschikt belang is OK, maar ik ben het niet helemaal met jou eens.....
Op het moment dat alles uitgeschakeld wordt, kan de temperatuur juist nog oplopen door het naijlend effect. (Bij een beemer loopt de fan ook altijd nog door, bij sommige auto's zelfs de radiatorfan nog....) Het is geen must, maar een leuke bijkomstigheid van deze voeding.

Ik heb de twee originele Antec fans verplaatst, de een is inblaas geworden, de ondere zit tussen de harddisks en de voeding. (De 36mm dikke fan die er eerst zat paste niet meer door de stekkers van de voeding.... vandaar de 22mm faan.)
De transparante fans zijn: ACE CaseFan Crystal Clear Special Edition 120mm Blauw. (Via Salland)
Het zijn volgens mij niet de allerstilste, maar op vol toeren hoor je denk ik iedere fan wel. Vandaar de fancontroller! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 22:33
Geen matches
Bob_NL schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:58:
Dat het nakoelen van onderschikt belang is OK, maar ik ben het niet helemaal met jou eens.....
Op het moment dat alles uitgeschakeld wordt, kan de temperatuur juist nog oplopen door het naijlend effect. (Bij een beemer loopt de fan ook altijd nog door, bij sommige auto's zelfs de radiatorfan nog....) Het is geen must, maar een leuke bijkomstigheid van deze voeding.
Mij lijkt 't dat 't alleen echt nodig is als de warmte via de koeling niet al te snel wordt afgevoerd; er komt immers geen warmte meer bij. Maar je kan ongetwijfeld gelijk hebben ;)
Ik heb de twee originele Antec fans verplaatst, de een is inblaas geworden, de ondere zit tussen de harddisks en de voeding. (De 36mm dikke fan die er eerst zat paste niet meer door de stekkers van de voeding.... vandaar de 22mm faan.)
De transparante fans zijn: ACE CaseFan Crystal Clear Special Edition 120mm Blauw. (Via Salland)
Het zijn volgens mij niet de allerstilste, maar op vol toeren hoor je denk ik iedere fan wel. Vandaar de fancontroller! :)
Ok bedankt, ik zit d'r ook over te denken om 'n setup in die richting te nemen. Overigens; hoe krijg je die fanhouder 'n beetje makkelijk uit die kast? Ik heb op tig manieren d'r aan zitten trekken en duwen, maar ik krijg die pootjes waarme die 38mm fanhouder vastzit met geen mogelijkheid los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
LOL! Je moet die uitstekende lip van het metaal "aftrekken" en dan het geheel naar je toetrekken

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
:) Inderdaad gewoon die hele brede lip aan de voorzijde iets wegbuigen en je schuift hem er zo uit.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Geen matches
Bob_NL schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:40:
Ik heb inderdaad ook een fancontroller voor 4 fans appart te regelen. Met gamen zet ik ze dus aan of hoger, daar ik het dan toch niet hoor met mijn head set op! Een goede EN goedkope fancontroller die ook achter het deurtje past is de Sunbeam Rheobus Black:
http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/RHEOBUS.HTML
Kun je zo'n fan-controller ook gebruiken met de drie standaard 120mm fans in de kast? Daar zitten toch namelijk al van die schakelaartjes aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Geen matches
Als je die schakelaartjes van de casefans gewoon op 'high' zet, ofwel 12V, dan zou dat volgens mij wel moeten kunnen :) Je regelt dan tenslotte met de Rheobus het voltage dat door de fan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Geen matches
Ik heb mijn binnenkant nu een beetje aanpassing gegeven om het koel genoeg te houden voor de veiligheid van mn componenten waarbij ik mn 3700+ stabiel op 9*500 draai in plaats van 11.5*400..

HDD's staan in raid0 onderin (2x samsung)
Alle fans zitten op standaard plekken van de kast
Scythe koeler op CPU (passief)
Coolermaster silent fan voorin erbij

Alle fans (ook vf700cu) op middle stand en op fan controller, op de laagste stand slaan ze echt nét aan.. Coolermaster fan kan ook uit

Stiller ga je het met dit systeem denk ik niet stabiel krijgen in die antec :P

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 14-03-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
Geen matches
Crash schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:57:
Als je die schakelaartjes van de casefans gewoon op 'high' zet, ofwel 12V, dan zou dat volgens mij wel moeten kunnen :) Je regelt dan tenslotte met de Rheobus het voltage dat door de fan loopt.
Klopt helemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 09:30

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Geen matches
Ik ben van plan deze kast ook aan te schaffen maar heb 1 vraagje:
Past de Vantec NXP-205 in kast op zo'n manier dat het deurtje dicht kan?
Ik vraag mij namelijk af hoeveel ruimte er zit tussen de kast en de deur.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Geen matches
Mert schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:58:
Ik ben van plan deze kast ook aan te schaffen maar heb 1 vraagje:
Past de Vantec NXP-205 in kast op zo'n manier dat het deurtje dicht kan?
Ik vraag mij namelijk af hoeveel ruimte er zit tussen de kast en de deur.
Ik heb het niet exact nagemeten maar volgens mij is de afstand tussen case en deur anderhalf á twee centimeter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Geen matches
Yes, ik heb het deurtje vervangen en nieuwe deurtje is echt PERFECT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
haha, joh :P

Ik zit weer met iets anders, van de zijpanelen zijn de kleine pootjes afgebroken die het paneel goed tegen de kast aangedrukt houden :S.

Echt geweldig dat die dingen van plastic zijn :S...

Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Geen matches
Denk het niet, zal er dan op neer moeten komen dat je een nieuw zijpaneel moet hebben en het is min of meer je eigen fout dat hij is afgebroken...

Bij mij is het zo dat het onderste magneetje in de deur niet goed vastgeplakt zit, vaak blijft het magneetje dan op de kast zitten. Is al een paar dagen zo... moet ik toch eens een keer plakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kwam laatst van regroup en alle platen van de kast stonden bol!. allemaal krom door de kou denk ik in de kofferbak.

Maar ik heb gemaild naar Antec maar ik krijg helemaal geen reactie. heb beide adressen gebruikt. Die deur is bij mij zo krom als een hoepeltje.

Heeft er iemand nog betere contract gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Kazu schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:22:
Bij mij is het zo dat het onderste magneetje in de deur niet goed vastgeplakt zit, vaak blijft het magneetje dan op de kast zitten. Is al een paar dagen zo... moet ik toch eens een keer plakken :+
Had ik ook last van, Karwei Dubbelzijdige tape doet wonderen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Heb vanmiddag de Antec Performance One P180 besteld bij FreezingHardware, hopelijk krijg ik em morgen :D Kan niet wachten tot ik al me stuff erin kan bouwen.
Eindelijk weer een mooie case!

Offtopic
Heb nu de R700 BadGuy, maar die is me zwaar tegengevallen.

Afbeeldingslocatie: http://www.octools.com/articles/3r/r700/badguy1_s.jpg

Hij ziet er wel leuk uit, maar komt met kwaliteit lang niet bij de Antec :D

[ Voor 5% gewijzigd door sajoku op 28-03-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb gister al me stuff overgezet in de P180. De bovenste fan gebruik ik niet, dus wil graag die plek dichtmaken. Heeft er iemand een goede oplossing? Ducttape weet ik niet, wil ik liever als er niks anders is. Misschien is er een soort dichte fangrill voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Geen matches
Mjah misschien kun je iets met MEshX doen?

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Geen matches
Hm, een metalen plaat van een paar milimeter dik en dat dan een beetje mooi afwerken en eventueel zwart maken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:40
Geen matches
Zo heb em ook, top kast _/-\o_ Alleen een vraagje: Hoe kan ik de fan onderin het beste laten draaien? Lucht blazen richting de hdd tray of de andere kant op naar mijn voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Richting de voeding, op deze manier trek je de koude lucht langs je HD's en wordt de opgewarmde lucht door je voeding weggezogen.
Ik heb die dikke fan niet kunnen monteren, omdat mn voeding te lang is. Hij is vervangen door een Nexus en houdt mn HD's rond de 35graden (uit mn hoofd gezegd, is volgens mij minder)

[edit]
Click op de link in mn signature :z

[ Voor 10% gewijzigd door aramdin op 06-04-2006 12:58 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:40
Geen matches
aramdin schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:58:
Richting de voeding, op deze manier trek je de koude lucht langs je HD's en wordt de opgewarmde lucht door je voeding weggezogen.
Ik heb die dikke fan niet kunnen monteren, omdat mn voeding te lang is. Hij is vervangen door een Nexus en houdt mn HD's rond de 35graden (uit mn hoofd gezegd, is volgens mij minder)

[edit]
Click op de link in mn signature :z
Ok dan ga ik em ook zo plaatsen. Die fan die erbij geleverd is ook bij mij te dik. Ik heb een Papst gehaalt en deze op 7v laten draaien. Er moeten nameljik twee Raptors koel gehouden worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
sajoku schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:26:
Ik heb gister al me stuff overgezet in de P180. De bovenste fan gebruik ik niet, dus wil graag die plek dichtmaken. Heeft er iemand een goede oplossing? Ducttape weet ik niet, wil ik liever als er niks anders is. Misschien is er een soort dichte fangrill voor te krijgen?
Ik heb dat gat gewoon afgetaped met ducttape en zwart karton :) Op die manier blijft het stof dat er van boven doorvalt niet plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Geen matches
Grmbblll, ik ben net mijn systeem in elkaar aan het zetten, maar volgens mij kom ik wat te kort. De schroefjes om het moederbord vast te zetten hebben een appart draad en de kop is heel breed.
Als ik ze zomaar aandraai maken ze contact met moederboard onderdelen.

Als ik naar deze review kijk zouden er rubber/kunstof pasringen onder moeten zitten (plaatje inhoud zakje). Die zitten bij mij niet in het zakje.

Iemand die even kan vertellen welke schroeven erbij horen ?

[edit]
:X , even op het verkeerde been gezet door de review, ze zijn dus juist heel klein ;)

[ Voor 9% gewijzigd door mrknowitall op 09-04-2006 12:49 ]

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Geen matches
Hello,

Binnenkort ga ik deze geweldige kast bestellen. Nu vroeg ik me af of voor deze kast ook case mods kan kopen die bijvoorbeeld je temperatuur bijhouden? Lijkt mij wel cool maar op bijvoorbeeld de site van www.azerty.nl zie ik dat Antec niet van zulke spullen verkopen.

Ik kan ook nergens extra koelers bestellen, hoeveel koelers krijg je bij je kast?

Trouwens hoe zit het met de Airflow als je er er echt veel hardware instopt?
In mijn geval, 2 x GPU, 1 CPU + Koeler, 1 x PCI, 4/5 Harde schijven + Voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Geen matches
Hello,

Ik ben benieuwd wat jullie kleuren zijn van de CD-ROM / DVD-ROM spelers.
Wat is het mooier, zwart zodat je wit / zwart krijgt of alles wit?

Ik ben bang als ik wit neem dat ik dan beige met wit krijg.

Kan iemand een foto posten van zijn kast met de DVD - spelers, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Geen matches
Zwart! De afdekplaatjes zijn ook allemaal zwart, staat een beetje weird als je witte zou nemen. Helemaal omdat de zijkanten e.d. zilverkleurig aluminium zijn haha :)

Wat de airflow betreft, als je alles met luchtkoeling zou doen zou hij voldoen. Als die HW van je gewatercooled wordt kan je beter een andere kast zoeken.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Geen matches
aramdin schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:08:
Zwart! De afdekplaatjes zijn ook allemaal zwart, staat een beetje weird als je witte zou nemen. Helemaal omdat de zijkanten e.d. zilverkleurig aluminium zijn haha :)

Wat de airflow betreft, als je alles met luchtkoeling zou doen zou hij voldoen. Als die HW van je gewatercooled wordt kan je beter een andere kast zoeken.
Oke thnx, dan wordt het zwart! Heb jij er ook extra ventilatoren bijgekocht? Er zitten er toch standaard 3 bij.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste