[CASE] Antec Performance One P180

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 7.503 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geen matches
Je moet wel even uitkijken met je HD's..Je mag je HD's nooit in een andere stand plaatsen dan waarin ze geruime tijd hebben gestaan. Dus je plaatst ze eenmaal horizontaal en daarna altijd horizontaal. Als je dat veranderd krijg je problemen met je lagers. Die zijn namelijk op een bepaalde manier ingesleten! Geloof me, dat kan echt funest zijn voor je HD's. Heb er al veel kapot zien gaan op die manier.
Maar goed, voor de rest lijkt het erop dat de kabels wegwerken nog wel een beetje lastig kan zijn soms zonder de airflow te erg te hinderen. De speciale ophanging beneden voor de HD's vind ik prachtig. Maar kan je je HD's daar dus alleen vertikaal plaatsen? Want dat zou erg lomp zijn van Antec!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Geen matches
XeNoBiTe schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:59:
Je moet wel even uitkijken met je HD's..Je mag je HD's nooit in een andere stand plaatsen dan waarin ze geruime tijd hebben gestaan. Dus je plaatst ze eenmaal horizontaal en daarna altijd horizontaal. Als je dat veranderd krijg je problemen met je lagers. Die zijn namelijk op een bepaalde manier ingesleten! Geloof me, dat kan echt funest zijn voor je HD's. Heb er al veel kapot zien gaan op die manier.
Hier heb ik nog niet eerder van gehoord. Na je post ben ik dan ook gaan zoeken naar informatie die dit ondersteunt.

Ik heb het volgende gevonden:
http://forums.silentpcrev...+disk+horizontal+vertical
http://forums.silentpcreview.com/viewtopic.php?t=21533
http://forums.anandtech.c...FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear
http://forums.storagerevi...e0d0475d8&showtopic=16418

Conclusie:
(Ik heb de threads niet helemaal goed gelezen). Het maakt weinig uit of de HDD vertikaal of horizontaal ge-mount wordt. Over het veranderen van vertikaal naar horizontaal of andersom, heb ik weinig over gezien. Voorlopig laat ik mijn HD's vertikaal draaien, die in mijn vorige systeem horizontaal draaiden.
[...]De speciale ophanging beneden voor de HD's vind ik prachtig.
Inderdaad. En ook het rubber er nog tussen etc.
Maar kan je je HD's daar dus alleen vertikaal plaatsen? Want dat zou erg lomp zijn van Antec!!
In de onderkamer kunnen ze alleen vertikaal; en in de bovenkamer alleen horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Omdat dat deze mooie kast me te lang duurde heb ik al enige tijd een lian li PC60. Daar kun je ook de hdd's verticaal hangen. Het leuke ervan is; de hdd die ik nu gebruik, heeft altijd horizontaal gehangen maar toen ik voor het eerst windows opnieuw opzette, gaf hij bad sectors aan. Daarna ff geformatteerd en alles nagekeken en toen heb ik hem weer horizontaal gehangen. Toen deed die het direct. Mijn hdd blijft dus iig mooi horizontaal hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ga deze kast van de week denk ik ook kopen.
Mijn schijven hebben ook altijd horizontaal in m'n kast gezeten, gaan ze straks problemen krijgen doordat ik ze ineens anders ga monteren... dan is het een kwestie van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Geen matches
Laten we hopen dat ze het goed uithouden dan. Moet wel toegeven dat ik alweer een tijdje uit de prof. IT ben, misschien hebben de huidige schijven er minder moeite mee.
Moet toch een nieuwe schijf halen, die kan dan gelijk vertikaal geplaatst worden. Enige wat ik nog moet gaan uitzoeken is de ideale voeding voor deze stille pc, zodat hij stil blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Geen matches
Maar goed, voor de rest lijkt het erop dat de kabels wegwerken nog wel een beetje lastig kan zijn soms zonder de airflow te erg te hinderen. De speciale ophanging beneden voor de HD's vind ik prachtig. Maar kan je je HD's daar dus alleen vertikaal plaatsen? Want dat zou erg lomp zijn van Antec!!
ik heb gister mijn nieuwe schijf die tijdelijk in een ander pc zat omgezet en die zat horizontaal gemonteerd, deze heb ik in mijn antec gedaan en verticaal gemonteerd, maar nu ik dit lees, moet ik het toch even uitzoeken voordat ik mijn systeem aanzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49
Matched: p180
Mijn schijven hebben in mijn p160 ook horizontaal gezeten, en nu in mijn p180 zitten ze er verticaal in. Net als hierboven vermeld wordt: op het moment als er 1 crashed.. .gewoon rma'en.

Ze horen het namelijk gewoon te doen, en op meerdere fora lopen neuzen en de meesten doen het af als BS

Ik merk het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Geen matches
vandaag ontvangen _/-\o_
wat een vette ubercoole kast zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Geen matches
pascalheister schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:22:
vandaag ontvangen _/-\o_
wat een vette ubercoole kast zeg :)
Het is wel een flink grote kast geloof ik, toch? En mag ik vragen welke voeding je hebt gekozen om in deze case te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Geen matches
er staat al een aantal keer dat je best één van de TruePower reeks van Antec neemt of de NeoPower. Dan ben je zeker dat het past. Maar ik heb ook al gehoord dat Tagans ook passen dus..

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Geen matches
XeNoBiTe schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 03:27:
[...]

Het is wel een flink grote kast geloof ik, toch? En mag ik vragen welke voeding je hebt gekozen om in deze case te gebruiken?
flinke kast idd, weegt ook wel wat :)
heb zelf de AC Ryan ACR-PS2094 RyanPower2, 450W erbij gekocht, heb nog niet alles binnen om de pc helemaal in elkaar te zetten, maar draden lijken me lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Ik heb hem vandaag besteld. Het is gewoon een top kast allez. Tot in de puntjes afgewerkt. Ook die fan stekkers zijn echt wel handig. Normaal gezien verlies je twee molex stekkers aan die fans maar zo is dat niet het geval, zalig :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
Geen matches
gianada schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:26:
er staat al een aantal keer dat je best één van de TruePower reeks van Antec neemt of de NeoPower. Dan ben je zeker dat het past. Maar ik heb ook al gehoord dat Tagans ook passen dus..
Mijn Targan 480 watt past perfect. Nog ruimte zat over op de kabels.

Afbeeldingslocatie: http://home2.telebyte.nl/~a.snijder/images/P180_small.JPG

Klik op het plaatje voor de full size versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Geen matches
gianada schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:26:
Die TruePower is niet echt stil in deze review:
reviews: Acht stille voedingen met elkaar vergeleken

Teminste ik heb de kast vooral genomen vanwege geluidsreductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Geen matches
TLer schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:05:
[...]

Mijn Targan 480 watt past perfect. Nog ruimte zat over op de kabels.

[afbeelding]

Klik op het plaatje voor de full size versie
Ik heb zelf die VGA duct niet geinstalleerd, omdat dat dat volgens een review op SPCR amper zou uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Ja in die review komt de Antec er niet al te best uit. Maar realiseer u wel dat hij het moeten opnemen tegen voedingen die fanless zijn en die dus een pak duurder zijn. Voor die prijs is het een heel stille voeding. Natuurlijk nooit stiller dan een fanless.
Als je fanless wilt; Phantom 500 :)

Ik kan me moeilijk inbeelden dat het gebruik van de fanduct met fan weinig verschil zou uitmaken. Als je hem gebruikt zonder fan, ok dan zalhet niet veel maken, maar met fan zal je GPU heel wat koeler zijn.

Tler,
Ik zie dat je nog een extra Nexus fan erin gestopt hebt. Zijn die stiller dan de standaard Antec fans?

[ Voor 36% gewijzigd door gianada op 28-07-2005 01:23 ]

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Laatst online: 22:11
Geen matches
gianada schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 01:20:
Ja in die review komt de Antec er niet al te best uit. Maar realiseer u wel dat hij het moeten opnemen tegen voedingen die fanless zijn en die dus een pak duurder zijn. Voor die prijs is het een heel stille voeding. Natuurlijk nooit stiller dan een fanless.
Als je fanless wilt; Phantom 500 :)

Ik kan me moeilijk inbeelden dat het gebruik van de fanduct met fan weinig verschil zou uitmaken. Als je hem gebruikt zonder fan, ok dan zalhet niet veel maken, maar met fan zal je GPU heel wat koeler zijn.

Tler,
Ik zie dat je nog een extra Nexus fan erin gestopt hebt. Zijn die stiller dan de standaard Antec fans?
Op mijn VGA kaart heb ik zo'n Zalman ZM80C-HP Cooler zitten inclusief bij behoorende fan. Deze fan heb ik in de duct geplaatst en zit op de zelfde plek als bij Zalman. Enige verschil is dat hij nu koele lucht van buiten trekt ipv de warmere lucht in de kast te gebruiken. Kan mij niet voorstellen dat dit minder zou werken dan geen duct. Maar goed, ik heb nooit gemeten en heb er dus geen bewijs voor.

Wat betreft de Nexus fan, ja deze is stiller als de Antec fans. Bij de Antec's kan je een heel ligt rattel geluid horen en ze lijken ook iets luider te zijn. Verschil is niet heel groot hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Geen matches
Zonet de kast bestelt samen met een Zalman CNPS7700-CU en zo'n Zalman Northbridge heatsink. Normaal alleen de kast en de nb heatsink maar heb dus vandaag gemerkt, na het installeren van een Zalman VF-700-CU, dat de AMD Boxed cooler een pokkeherrie maakt.

Anyways, ik kan niet wachten! IK WIL DE CASE :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TLer, uit tests van SilentPCReview is de kast zonder de airduct stiller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:36:
TLer, uit tests van SilentPCReview is de kast zonder de airduct stiller :)
Kun je die gewoon demonteren? Want ik ben helemaal niet vanplan om met zo'n ding te gaan werken tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Geen matches
ja, die kan gewoon niet gemonteerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Geen matches
weet iemand nog ergens een shop waar stoffilters te krijgen zijn voor achter de 120 mm fans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
? waarom zou je die erachter plaatsen? Zolang het out take fans zijn heb je die daar toch niet nodig. Het stof gaat er toch niet schuin invallen als uw fans afstaan?!

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Geen matches
hier wat foto's van mij

http://www.pascalheister.nl/pc/IMG_6205.JPG
http://www.pascalheister.nl/pc/IMG_6207.JPG
http://www.pascalheister.nl/pc/IMG_6208.JPG
http://www.pascalheister.nl/pc/IMG_6209.JPG
http://www.pascalheister.nl/pc/IMG_6210.JPG
http://www.pascalheister.nl/pc/IMG_6211.JPG

alles zit er nog niet in. Brander, card-reader, 2e hd komen binnenkort nog.
Wil er ook nog rounded kabels in plaatsen. En de rest van de kabels nog mooier wegwerken
weet alleen nog niet zeker of ik in die zogenaamde zwarte Air Duct een fan van 80 mm ga plaatsen, wordt het vrij krap allemaal.

Verder echt een fijn kastje :)

[ Voor 5% gewijzigd door pascalheister op 06-08-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Geen matches
Heb deze kast ook gekocht en begonnen met inbouwen.
Nog niet af maar kon het niet laten om even te posten. Heb de standaard coolers vervangen door (4, vier ja ook een extra front cooler) nexus 120mm fans want die kwamen beter uit reviews dan die antec fannetjes. Fijn om te horen dat de Tagan 480 past want die ga ik ook inbouwen samen met asus a8n-sli mobo heeft iemand al ervaring met dit mobo in deze kast? Heb voor deze kast gekozen door de airflow/stilte, airflow heeft mijn mobo nodig want het piepende nb-coolertje word vervangen door eentje van zalman.
Ik heb 1 vraagje is het verschil tussen de 80mm mobo fan van zalman en de 120mm versie merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
Tim: ik heb er nu een zalman 7700 in zitten en dat ding ratelt het uit (zelfs op 1000rpm). ik heb eindelijk de spullen die ik bij ACE systems heb besteld ontvangen (bijna lles dan) en morgen ga ik mijn pc afmaken. Dan gaat die 7700 eruit en wordt'ie vervangen door een scythe ninja met een nexus 120mm erop (gekocht bij azerty, maar ik wilde wachten totdat ik eindelijk eens de kabeltjes van ACE had ontvangen).
Ik zou zeker geen 80mm fan in de pc willen hebben. Heel mischien de stilste papst in de vga duct, maar alleen als het echt niet anders kan.

[ Voor 12% gewijzigd door Raymond op 06-08-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS
  • Niet online
Geen matches
sorry heb 1 foutje gemaakt ik heb de 7000 alcu en daar zit 92mm fan in geen 80mm,
het lijkt mij logisch dat een 120mm minder geluid maakt omdat je meer airflow hebt dus langzamer kan laten draaien...
zalman specs van 7000 - Noise Level : 18.0 ~ 27.5 dB
zalman specs van 7700 - Noise Level : 20 ~ 32dB
Zal de lagere waarde op 5v zijn? ze zijn daar niet echt duidelijk over..

raakt een beetje offtopic maar wil graag weten of de zalman erg hoorbaar is in deze kast (dus meer lawaai maakt dan fans die er al inzitten)
Waarneer ik klaar ben met inbouwen van de cooler zal ik nog even posten wat ik ervan vind, hoop dat het niet zo veel lawaai maakt zoals je zegt raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Geen matches
Raymond schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:11:
Tim: ik heb er nu een zalman 7700 in zitten en dat ding ratelt het uit (zelfs op 1000rpm).[...]
Same here, alleen dan met een Zalman 7000. Mijn zalman maakt van alle fans het meeste geluid, op de PSU na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Mijn papst 80mm fan maakt toch meer geluid dan die fan op mijn zalman7000. Maarja, de Papst draait maximaal en de zalman minimaal.

Net zoals die Nexus fan gewoon veel lagere rpm heeft dan een papst fan.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
Ik denk dat mijn Zalman 7700 beschadigd is oid. Ik heb ze vaker gehoord en normaal ratelen ze niet zo erg als deze. Er zat een hele rare brom in.

Maar goed, ik heb er nu een scythe ninja met een nexus inzitten en dat is vrijwel onhoorbaar :)

Het zou mogelijk moeten zijn om een duct naar buiten te maken en de achterste casefan te laten vervallen, maar dat is wel een hoop werk denk ik. En die casefan staat nu op low en is aangesloten op mijn moederbord, dat een snelheidsregelaar heeft. Die casefan is ook erg stil nu.

Het enige wat ik nu nog uit de kast hoor is een zacht "fluiten" van de harde schijven. Iets dat ik gisteren nog niet kon horen door de Zalman.

Ik heb een aantal pics geschoten, ik zal ze uitzoeken en er dan hier wel een aantal van plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
bwa in deze case zou ik echt geen andere ducts beginnen aanbrengen hoor. Deze case heeft standaard een enorme airflow en als je daar airducts in gaat aan brengen zullen de temps van je andere componenten volgens mij sterk dalen.

hoe meer pics hoe beter, kan ik me wat opwarmen ik moet nog lang wachten :s minstens een week.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
piccies:

Ninja op mobo:
Afbeeldingslocatie: http://homeoud.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/p180/p180-4.jpg

zijpanelen geïsoleerd met spul van silentmaxx:
Afbeeldingslocatie: http://homeoud.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/p180/p180-5.jpg
Bij zo'n setje zit ook een stuk isolatiemateriaal bijgeleverd waar een 120mm gat is uitgesneden, maar niet verwijderd is. Dat heb ik aan de bovenkant van de kast geplakt. Nu zit dat rooster daar mooi afgesloten, maar als ik me bedenk kan ik zo dat stuk wegpakken en alsnog een fan monteren :)

achterkant kast, overbodige openingen heb ik afgeplakt:
Afbeeldingslocatie: http://homeoud.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/p180/p180-2.jpg

plaatje van kabelwerk:
Afbeeldingslocatie: http://homeoud.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/p180/p180-3.jpg

totaalplaatje:
Afbeeldingslocatie: http://homeoud.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/p180/p180-1.jpg

Ik heb meteen mijn computer geupgrade. Ik ben van een celeron 1400 met 512MB ram naar een P4-3.4 (@3.5Ghz, met een 1000mhz FSB en multiplier op 14), 1GB 667mhz DDRII geheugen, WD raptor 36GB (met 2 data-schijven) en een XFX-6600 passief gekoeld op een Asus P5AD2-E moederbord gegaan.

Dat is wel een stukje sneller :)
Ik begon toch wel te merken dat de laatste xvid/divx films een beetje lastig werden en daar heb ik nu totaal geen last meer van.
Spellen speel ik toch niet, dus ik kan mooi met een passief gekoelde videokaart werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
hmm nice pics thanks!

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Geen matches
zier er leuk uit Raymond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS
  • Niet online
Geen matches
offtopic:
Ben bang dat mijn mobo of voeding is overleden.... na 1 maand..... :'(
Ik had eeder alle hardware in een sweex kastje gedaan omdat ik moest wachten op deze. Daar werkte alles als een zonnetje (veel herrie maarja was maar tijdelijk). Ga morgen maar is uitzoeken hoe ik kan testen of het kapot is, erg jammer hij zat eindlijk in elkaar :| . Toch goedespullen erin Tagan 480 en Asus a8n-sli

Ziet er idd mooi uit raymond, alleen waarom deuren nog isoleren? Volgens mij zit er standaard al isolatie in als ik er tegen tik hoor je dat goed :)

[ Voor 13% gewijzigd door TimS op 07-08-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Ja er zit idd standaard een soort issolatie in, maar meer is altijd beter qua geluidsdemping ;)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
't is geen dempingsmateriaal, maar het absorbeert geluid. Bij mijn vorige behuizing werkte het goed om geluid van fans en HD's te verminderen. Ik ging ervanuit dat het in deze kast ook zou werken (ik heb geen voor/na vergelijk gedaan, dus zeker weten doe ik het niet). Er komt nog steeds geluid uit een kast als deze. Als je de deur open doet, kan je de HD's ed. beter horen dan wanneer'ie dicht zit (iig bij mij). Geluidsisolatie heeft volgens mij dan ook best zin. Jammer dat het niet mogelijk is om de ruimte achter de deur helemaal vol te proppen. Dat zou een hoop herrie schelen, maar het zou de temp in de kast ook flink op laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mooie pics Raymond! bedankt
Hoe zijn je temps?
ben ook benieuwd hoe dat zit met de air-flow in het onderste deel van de kast (bij PSU) Krijgt die disk daar genoeg koeling?

Ben ook benieuwd naar de ervaringen van andere trotse eigenaren over het deurtje. Ik heb hem in de USA in 3 winkels gezien, bij alle 3 winkels ging het deurtje niet helemaal goed dicht.
In het midden (waar je het deurtje open doet) plakte het deurtje niet helemaal goed aan de kast vast.
Nu kon je in die winkels gewoon aan alle kasten zitten en wordt er natuurlijk niet zo zachtzinning mee om gesprongen door nieuwsgierige klanten ..., maar toch.

En ik ben van plan om er een Audigy in te zetten met een Externe break-out box.., gaat dit passen? (ook mbt het deurtje)

Ik zit nog ff te wachten op de nieuwe mobo's met ATI chipset (crossfire etc..) dan komt de mijne ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
als het niet past duw je dat boxke gewoon wat dieper in je case ;)
airflow in onderste deel is goed, dat staat toch zo in alle reviews :p

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
Temps zijn denk ik wel goed. Ik weet niet hoe warm een P4-550 mag worden. Maar aangezien het één van de heetste cpu's schijnt te zijn lijkt me 60°C niet zo'n probleem. Ik kan hem koeler krijgen door de achterste case-fan harder te laten draaien, maar dat wil ik niet :) Ik ga voor een stille pc. Ik kan op die Ninja ipv een nexus ook een andere fan zetten en dan de casefan voluit zetten. Dan krijg ik ongetwijfeld hele lage temps, maar wel een bak herrie.
Als de cpu te warm wordt (als we alsnog een mooie zomer gaan krijgen :P ) dan zet ik de FSB wel weer terug op 800mhz, dan gaat de CPU op 2800mhz ipv 3500mhz draaien. Dan kan het voltage ook wel omlaag en zal de temp ook wel een graad of 15 dalen.

Die disks onderin worden genoeg gekoeld. Er wordt vooraan koede lucht ingezogen en die gaat eerst over de disks heen en dan door de PSU weer naar buiten. Ze hebben het heel wat koeler dan in mijn vorige PC :)

Je hebt behoorlijk wat ruimte achter de deur, zeker 2cm.
Er zit halverwege de deur wel een magneet, dus hij sluit daar prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:29
Geen matches
Heel raar, ik heb enkel vanboven een magneet? Zouden er dan verschillende revisies van deze case bestaan?
Ik heb voor de rest heel veel lof voor de case. Hij maakt ongeveer even weinig lawaai als in mijn vorige case (maar wel met 3 extra fans hierin) maar is wel een pak koeler (mijn hd's zelfs 20 graden koeler).

Enige probleem dat ik heb is dat de zijpanelen wel heel erg moeilijk te verwijderen/plaatsen zijn. Zo heb ik zelfs al 1 haakje eraf gebroken met forceren :(
Nog iemand die dit ondervindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Geen matches
een vraagje hier, ik ben op zoek naar bepaalde kabelklemmentjes (zie foto)

Afbeeldingslocatie: http://pascalheister.nl/zooi/klemmetje.jpg

Gemaakt van plastic en aan de onderkant voorzien van een plakstrip, klem kun je ook weer los maken.
Wie weet waar ik deze ergens kan krijgen, ben al bij een aantal winkels geweest maar niks gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:00

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Geen matches
Doe-Het-Zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Geen matches
ben bij Gamma en Karwei geweest maar niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
Kiff schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:05:
Heel raar, ik heb enkel vanboven een magneet? Zouden er dan verschillende revisies van deze case bestaan?
Beter kijken :)
In de inham in de deur kan je een metalen plaat zien. De magneet zit er dan naast in de kast verborgen.

Op een ander forum was er ook al iemand die zo'n plastic klemmetje had afgebroken. Ik doe maar gewoon extra rustig aan met de deuren, want ze zien er maar fragiel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Ik heb de case nu ook in mijn bezit, ik heb gisteren alles geïnstalleerd en
er zijn me een paar dingen opgevallen die ik -en anderen dus ook- als ongemakkelijk/slecht kunnen opvatten.
Kortom een paar slechte dingen aan de Antec P180;

°Zeer moeilijk om bezel (ik weet niet of dit de juiste benaming is maar het gaat dus over het plaatje dat je moet weghalen om een cd drive te installeren) te verwijderen. Dit is echt iets waarin ik me heb opgewonden. Gelukkig heb ik niets gebroken maar dit had duidelijk wel beter gekund.

°De onderste HDD cage is echt wel moeilijk bereikbaar. Zowel de stroom connector als de ide connector zijn er moeilijk heen te leiden en dan is het vaak zo dat ze tegen de onderste fan aan liggen met een enorm geratel als gevolg. Momenteel gebruik ik rounded IDE kabels maar ik denk dat de platte dan nog handiger zijn in gebruik. Het handigst blijft natuurlijk SATA ma soit :p

°Floppy drive zit in een aparte cage maar die cage loopt een eind verder dan het einde van de drive. Wat het heel moeilijk maakt om achteraf de draden er aan te kopelen. Dit doe je dus best al voorens je de drive in je case hebt geschoven.

°Slot op het deurtje is meer show dan dat het efficient is. Je bedient er slechts één klein metalen haakje mee wat ervoor zorgt dat het deurtje helemaal niet goed afgesloten is.

°Men had meer gebruik moeten maken van Thumbscrews. Oa voor de pci sloten, de wind tunnel, het rechter paneel.

MAAR ondanks dit alles vind ik het een echte top case :) Hij is mooi, lekker strak, en lekker stil. Nu maakt mijn pc met 3 120mm fans minder geluid dan hij deed in mijn vorige case met één 80mm fan. Als dat niet genoeg zegt :).
Ook handig vind ik dat je als je wilt je echt zeer goede temps kan halen, handig voor lans of voor momenten waarop je langdurig gamet :)

Die clipjes van Antec om je draden samen te houden zijn wel handig. Maar met of zonder, bij mij is het echt een rotzooi. Ik denk dat al mijn draden de airflow goed verneuken :p

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
Heb nu een Chieftech en word een beetje gek van de trillingen die mijn hd's veroorzaken en via het 'bakje' waar ze in zitten veel herrie maken.

Hoe zit dat met deze kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nou, de hdd's worden in rubbers vastgezet. Deze zijn dus waarschijnlijk wel stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:30:
Nou, de hdd's worden in rubbers vastgezet. Deze zijn dus waarschijnlijk wel stil ;)
En dat rekkie waar ze in zitten? In mijn kast zit dit vast met een klemmetje, werkt niet echt..........
Zit er ook rubber tussen rekkie en behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je daar deze site kijkt, http://www.solosreviews.net/Reviews/Index/AntecP180_03.html , zie je dat het vast zit met plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Idd ja, maar waarom zou het nog eens met rubber moeten vastzitten aan de behuizing ook? Dat is niet echt nodig. Het is trouwens silicone, lekker zacht, voel maar aan de borsten van Eva Pauwels.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een Asus P4S800D mobo en deze heeft een haakse floppy-aansluiting. Kan iemand mij vertellen of er ruimte is voor deze aansluiting want die schijnt niet helemaal te voldoen aan de ATX form factor en sommige andere kasten hebben er zeker geen plaats voor.

• pascalheister
Geen matches
ik heb zelf de P5WD2 en daar is de floppy connector ook haaks, ruimte genoeg voor de kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben opzoek naar een window deur voor de P180, heeft er dit iemand al gezien? Of heeft er al iemand zelf een window in gemaakt? :?

• gianada
Geen matches
hahaha
waarom wilt ge dan nog een deur eigenlijk?
Tya hangt ervan af hoe groot je dat window wilt maar lijkt me niet al te moeilijk om er een gat in te dremelen en er plexi glas achter te bevestigen.

gianada

• Raymond
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:50:
Hoi, ik ben opzoek naar een window deur voor de P180, heeft er dit iemand al gezien? Of heeft er al iemand zelf een window in gemaakt? :?
Ik denk niet dat antec zelf met een window deur voor deze kast komt. Dat gaat een beetje in tegen het hele idee achter deze kast :)

Verwijderd

Geen matches
Ik zou het graag zelf proberen met een window kitje, maar die deur bestaat uit 3lagen.. |:( en daar graak je dus niet ongeschonden door vrees ik, :/ en die kost me wat teveel om er mee te knoeien ook.

Btw, wat bedoel je met "het idee achter de case"? 8)7

Ik heb reeds 1 winkel gevonden die hem verkoopt met een plexi in. maar die kost 219euro.. Enjah ik heb de case al.. Moester iemand zelf al een kit ingestoken post even.. :)

• gianada
Geen matches
het idee achter de case is dat de drie lagen gemaakt zijn om het geluid te dempen. Als je dan die wand verandert dan hebt ge dus een case die minder geluid dempt dan voorzien.
Nu het deurtje heeft niet de drielagige structuur hoor. Er is namelijk geen alluminium aan beide kanten. Alleen aan één kant dan een laag plastic.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Laatst online: 12-09 14:10
Geen matches
Nais case tbh :9~ , maar zit toch te twijfelen omdat ik net een nieuwe PSU heb met een 12 cm fan aan de onderkant (in een normale opstelling 8)7 ). Heeft iemand ook zon PSU al in z'n antec zitten? Krijgt deze toch genoeg lucht, of moet je de PSU op de kop hangen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
De case is net goed gemaakt voor een psu met een 120mm fan van onder ;).
Dat staat in die reviews. Je plakt dus de achterkant alle gaten rond de psu af en dan zorgt voeding dus voor een airflow van lucht door de voorkant van de case over de hdd s in de voeding en er vanachter weer uit.
Dan moet je dus zeker wel die gaten afplakken anders zuigt ie lucht aan van achter ;)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:48:
Btw, wat bedoel je met "het idee achter de case"? 8)7
De case is ontwikkeld voor een zo laag mogelijke geluidsproductie bij een bepaalde airflow. Vandaar dat de zijpanelen een sandwich van aluminium en kunstof zijn om trillingen te dempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk mijn P180 binnen gekregen en vrolijk eerst alle roosters eruit gedremelt om daarna alle hardware netjes in te bouwen (let op... toen was ik nog vrolijk), totdat ik bij de kabels kwam....

Wat een ramp is dat zeg. In mijn vorige kast, een P160 kon ik alles netjes weg werken. Maar nu lopen er allerlei kabels over het mainboard heen :'(

Het ergste moest nog komen
gianada schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:53:
°De onderste HDD cage is echt wel moeilijk bereikbaar. Zowel de stroom connector als de ide connector zijn er moeilijk heen te leiden en dan is het vaak zo dat ze tegen de onderste fan aan liggen met een enorm geratel als gevolg. Momenteel gebruik ik rounded IDE kabels maar ik denk dat de platte dan nog handiger zijn in gebruik. Het handigst blijft natuurlijk SATA ma soit :p
Zo handig is dat niet om onderin een aantal SATA schijven aan te sluiten. Een van mijn Raptor schijven is kapot gegaan, doordat ik de kabel door het gat naar boven moest sluizen. Met ATA schijfjes gaat dat wat makkelijker.

Qua uiterlijk en degelijkheid vind ik de kast wel netjes, alleen hadden ze wat meer na moeten denken over het hdd gedeelte onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Het weg werken van die kabels is idd een onmogelijke klus. Zobiezo loopt uw mobo power kabel helemaal over uw moederbord. Deze valt bijna niet weg te werken.
Ook de power kabels voor uw cd drives en bovenste harde schijven zijn onmogelijk weg te werken.

Wat ik me nu afvraag. Wat heb jij juist weggedremelt? Daar zou ik wel graag eens pics van zien :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb alle plekken waar lucht naar binnen komt weggehaald.

Op het plaatje dus alle witte plekken.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespelen.nl/P180_inside-aangepast.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Hazo,
om minder geluid te hebben ofzo?

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Laatst online: 25-11-2024
Geen matches
Jah dat heb ik ook gedaan bij mijn superflower case. Scheeld wel een beetje geluid, vooral als je je fans op full speed laat draaien.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mijn nou net af zit te vragen..... heeft de designer van de P180 zitten slapen ofzo...

Heel de kast kan je vol proppen met 12cm fans, alleen in dat Ducting system blok gaat een 8cm fan.

Denk dat ik van de week maar eens ga dremelen in dat Ducting system geval om er een 12cm in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 09:30

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Geen matches
Ik heb deze case ook besteld.
Ben heel erg benieuwd of dit nu eindelijk een kast is die voldoet aan mijn eisen.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Nu online
Geen matches
Mert schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:15:
Ik heb deze case ook besteld.
Ben heel erg benieuwd of dit nu eindelijk een kast is die voldoet aan mijn eisen.
Ik hoop iig dat je dat hier ook even laat horen ;)
Ik zit zelf te twijfelen om deze kast te kopen, hij valt eigenlijk buiten m'n budget maar ik denk dat ik dan maar wat op m'n hd's bezuinig ipv 'n lawaaiige/slecht koelende kast te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hey hey,

eventjes een vraagje met betrekking tot deze case :D
Ik vind hem mooi om te zien maar net iets te simpel voor mij.
Ik zat daarom te denken om een logo aan de zijkant uit te snijden of iets dergelijks.
Is dat een beetje te doen?
want een 3 laags sidepanel is denk ik een beetje moeilijk.
wat zijn jullie ervaringen en jullie gedachten hierover.

Kom alsjeblieft niet aan van dan wordt hij minder stil want daar is het mij niet allemaal om te doen.
Het is een strakke kast maar ik zou het niet kunnen laten om hem te modden :P.
eventueel wil ik ook wa doen met het standaard deurtje maar wil eerst eens jullie gedachten hierover horen.

m.v.g.
Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Ik denk dat het niet makkelijk zal zijn om die case te gaan modden wegens de drielagige structuur maar het moet te doen zijn. Gewoon heel voorzichtig te werk gaan. Als je met dremel werkt zorgen voor een goede koeling voor de plastic :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hmm ok.
eens ff kijken of ik de case eerst eens ergens in real life kan zien.
dan kan ik me een voorstelling maken ervan.
iemand een idee of er een winkel in tilburg (omgeving) of eventueel eindhoven em in de showroom heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Check hier even in de pricewatch, zit vast wel een winkel in de buurt! :

pricewatch: Antec Performance One P180 (ATX, Geen PSU, Zilver)

[ Voor 39% gewijzigd door stylezzz op 13-09-2005 20:49 ]

Verwijderd

Ik heb nu een tijdelijk Ducting systeem gemaakt met daarin een 12cm fan.

Mainboard (A8N-SLI Premium) en CPU (AMD64 3500+) zijn nu 2 graden koeler :)

Als ik binnenkort tijd heb ga ik een nieuwe maken die wat netter is.

Plaatjes:
http://www.gamespelen.nl/p180-1.jpg
http://www.gamespelen.nl/p180-2.jpg
http://www.gamespelen.nl/p180-3.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 16:32 ]

• Leftblank
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:32:
Ik heb nu een tijdelijk Ducting systeem gemaakt met daarin een 12cm fan.

Mainboard (A8N-SLI Premium) en CPU (AMD64 3500+) zijn nu 2 graden koeler :)

Als ik binnenkort tijd heb ga ik een nieuwe maken die wat netter is.

Plaatjes:
http://www.gamespelen.nl/p180-1.jpg
http://www.gamespelen.nl/p180-2.jpg
http://www.gamespelen.nl/p180-3.jpg
Ziet d'r nog niet zo netjes uit, maar wel 'n slim idee, deze onthoud ik zeker *als ik deze kast heb gekocht*.

Trouwens, vraagje; ik zie dat je zo'n Zalman chipsetkoeler hebt; nu vraag ik me af, vanwege de discussie in 'n ander topic over deze koeler, blijft je chipset koel genoeg met de "standaard" airflow (dus zonder je duct) om em passief te koelen?

• gianada
Dat heeft weliswaar niets met deze topic te maken, maar ik zal je toch een antwoord geven. Dat ding werkt goed als er een beetje airflow is. Nu Is het dus de vraag of jij in jou kast airflow hebt of niet ;) In een kast als de P180 zal dat geen probleem zijn :)

gianada

Verwijderd

Geen matches
Yorixz schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:12:
[...]

Ziet d'r nog niet zo netjes uit, maar wel 'n slim idee, deze onthoud ik zeker *als ik deze kast heb gekocht*.

Trouwens, vraagje; ik zie dat je zo'n Zalman chipsetkoeler hebt; nu vraag ik me af, vanwege de discussie in 'n ander topic over deze koeler, blijft je chipset koel genoeg met de "standaard" airflow (dus zonder je duct) om em passief te koelen?
Ik heb ook een A8N-SLI Premium, daar zit zowieso geen fan op... :)
Ik heb die zalman erop gemaakt om hem nog iets beter te koelen.

Ik moet alleen nog de 3 12cm fans van Antec vervangen door Papst fans zodat alle fans die er dan in zitten van Papst zijn en nog een 2e fan controller inbouwen... Daarna ga ik eens kijken of ik ergens een gaatje vrij hebt om een nette fan blok te maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Nu online
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:08:
[...]

Ik heb ook een A8N-SLI Premium, daar zit zowieso geen fan op... :)
Ik heb die zalman erop gemaakt om hem nog iets beter te koelen.
Ok, bedankt ;)

@gianada, je hebt gelijk maar ik vroeg me af of er langs de chipset wel genoeg airflow zou zijn; als je geen fan hebt in de bovenste hd case is 't mij nog niet helemaal duidelijk waardie de lucht precies vandaan trekt. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Hehe, ff kort;
Je hebt links boven twee 120mm fans die trekken lucht aan van het gat dat voor de bovenste hd cage zit en waar dus voldoende lucht van buiten de case naar binnen kan. Dat gat is rechts onder in uw bovenste deel dus de lucht moet helemaal van rechts onder naar links boven waardoor het voorbij uw; HD's (als je die hebt in je bovenste cage), SouthBridge; Cpu gaat. In mindere mate ook over uw VGA

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
*kick

Deze kast lijkt me wel wat voor mijn binnenkort te bouwen nieuwe pc :)
Maar heeft iemand deze kast al uitgerust met waterkoeling?
(want dat is wat er in mijn binnenkort te bouwen nieuwe pc gaat komen)

Is er genoeg ruimte om de bovenste 2 12cm fan's met een radiator uit te rusten? En waar moet je dan je resevoir+pomp kwijt? :/

Een geweldige kast lijkt me dit maar volledig ongeschikt voor waterkoeling...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Geen matches
ik heb deze kast nu besteld. Ik moet alleen de voeding nog bestellen.
Ik zat aan de Nexus NX-5000, 500W (ATX12V v2.01) te denken. (na een tip)
Zijn er problemen bekend in combinatie met deze kast?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Geen matches
Ik heb hem gekcoht. Volgens mij zijn de kabels lang genoeg en dat is het grootste probleem, zover ik weet.

[ Voor 75% gewijzigd door Quacka op 10-10-2005 13:10 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Idd altijd kijken of de draaden lang genoeg zijn. Hangt ook een beetje van je mobo af. Als de 24/20 pins connector links boven is dan kan uw pci/agp/pci-e kaart in de weg zitten voor de kabel van de voeding.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
*nog maar een kickje dan :z

Zijn er echt geen mensen met waterkoeling in deze kast? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Laatst online: 12-09 14:10
Geen matches
Ik niet...:P

Maar ik vraag met wel af of de 5V kabel lang genoeg is, dat 4 aderige kabeltje. Die zit namelijk helemaal links boven op het moederbord. En hoe zit het met dvd drives enzo, is dat te halen met een normale voeding?
Kan iemand misschien even kijken hoeveel cm dat is, zodat ik kan kijken of die kabel lang genoeg is?

Ik had ook ergens gelezen dat je psu niet dieper dan 14cm kon zijn, klopt dat?

Voor de volledigheid mijn psu: Thermaltake PurePower 460 Watt, is 14 cm diep dus dat moet lukken. Molex draden zijn ook best lang maar ik zit vooral te twijfelen over die 5V kabel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Geen matches
Ik heb het even niet zo snel gezien maar hoeveel schijven passen hier in?

Ik wil namelijk 2 x 36GB raptor in raid 0 en 2 x 250 GB in raid 0 en dan natuurlijk nog een dvd-brander en dvd-speler. Het wordt krapjes denk ik aangezien het een midtower is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:33
Geen matches
Versteegrob schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:43:
Ik heb het even niet zo snel gezien maar hoeveel schijven passen hier in?

Ik wil namelijk 2 x 36GB raptor in raid 0 en 2 x 250 GB in raid 0 en dan natuurlijk nog een dvd-brander en dvd-speler. Het wordt krapjes denk ik aangezien het een midtower is.
11 Drive Bays:
- 4 x 5.25" external drive bays
- 1 x 3.5" external drive bays
- 6 x 3.5" internal drive bays

Moet makkelijk passen dus
Ik heb er zelf in zitten: 2x300 gig Raid1, 1x200, 1x250,1x300 en een dvdrom en dvdbrander.

System Specs - Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 18-09 15:42
Geen matches
Hele domme vraag hoor. Maar harde schijven zijn toch 3.5 inch he en 5.5 zijn dvd-spelers he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Standaard ja :). En dat is bij deze kast ook zo.

Edit:
1000e post :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbe de n00b
  • Laatst online: 08-02-2024
Geen matches
Versteegrob schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:08:
Hele domme vraag hoor. Maar harde schijven zijn toch 3.5 inch he en 5.5 zijn dvd-spelers he.
3,5 inch hardeschijfen
5,25 inch cd-rom's

:)

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Nu online
Geen matches
Ik heb deze kast vandaag binnen gekregen in combo met 'n Asus A8n-e en 'n Tagan 380 Watt; de kabels zijn net te kort, het is echt 2cm verschil of 't had niet gepast, ik ga morgen maar es zitten kloten om de kabelzooi wat netter te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 18:44
Geen matches
Ik sil deze kast met de stilst mogelijke voeding die ook wat airflow realiseerd en voor en achterin 120mm fans.

Welke voeding zouden jullie me aanraden? Ik denk nu aan tagan.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Geen matches
Ik heb een tagan 480W U22.
Als je airflow van je voeding verwacht, is dit geen goeie keus. Met dit koude weer staan de fans in de mijne gewoon zo goed als uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Raymond op 21-11-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Geen matches
Je kan je andere fans ook gewoon laten draaien he! Daar beneden zit er nog eene van 120mm die je zelf kan instellen

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 18:44
Geen matches
nouja t gaat er om dat je je voeding ook airflow kan laten maken en dan 100€ kwijt bent voor een voeding.. terwijl je voor een silentmaxx zonder airflow 200€ betaald.. die je dan weer moet compenseren met andere fans...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Geen matches
Ik heb deze kast dus sinds afgelopen dinsdag.. Alleen jammer dat het deurtje krom is en niet goed sluit.. Vanavond terug naar de winkel om deze te ruilen.. Zijn er nog meer mensen die dit meegemaakt hebben? Ik dacht dat het door de temperatuur zou komen, maar volgens de medewerker van de winkel zou dat bij Antec niet kunnen...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:42
Geen matches
Bart_NL schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:05:
Ik heb deze kast dus sinds afgelopen dinsdag.. Alleen jammer dat het deurtje krom is en niet goed sluit.. Vanavond terug naar de winkel om deze te ruilen.. Zijn er nog meer mensen die dit meegemaakt hebben? Ik dacht dat het door de temperatuur zou komen, maar volgens de medewerker van de winkel zou dat bij Antec niet kunnen...
Ik heb al meerdere klachten gezien over deurtjes en zijpanelen. Bijvoorbeeld dat de verschillende laagjes in het zijpaneel van elkaar loslaten.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Geen matches
biobak schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:27:
[...]

Ik heb al meerdere klachten gezien over deurtjes en zijpanelen. Bijvoorbeeld dat de verschillende laagjes in het zijpaneel van elkaar loslaten.
Heb toch maar even verder gezocht en het blijkt een bekend probleem te zijn met een voor mij ietswat ongebruikelijke oplossing. Op de Antec-site staat precies uitgelegd hoe het probleem opgelost kan worden.. Vanavond dit maar eens eerst proberen voordat ik weer in de auto stap.

Voor de liefhebber is er ook een filmpje en een PDF Documentje.

Over problemen met de zijpanelen ben ik nog niets tegen gekomen, bij mij zien ze er goed uit en aangezien ik mijn computer ook niet echt vaak open en dicht doe zal het wel meevallen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou, ik heb gisterenavond geprobeerd om m'n deurtje eens lekker te buigen.. En dat ging natuuurlijk niet zo makkelijk als in het filmpje. Ben terug gegaan naar de zaak waar ik de kast gekocht heb en heb m'n deurtje achter gelaten. Nu maar hopen dat ze het kunnen fixen of via Antec iets kunnen regelen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo, werd net gebeld door de zaak en ze hebben d.m.v. buigen het deurtje verneukt.. hihihi... Een ander deurtje hebben ze wel recht gekregen door het op de verwarming te leggen. Het lijkt er dus op dat de lijmlaag ofzo het deurtje krom heeft getrokken.. Nu maar hopen dat het definitief opgelost is. Ik laat het nog wel weten..

Heb van Antec te horen gekregen dat als mijn deurtje niet vervangen of gerepareerd kan worden dat ik dat via een rma-email adres een nieuwe Case zou kunnen krijgen. Wel goeie service, maar dus waarschijnlijk niet nodig in mijn geval.

[ Voor 76% gewijzigd door Bart© op 19-12-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Geen matches
Ik heb deze case gekocht en net binnengekrgen (zo snel), ga er een Asrock duel-sata2 in steken met 3700+ san diego, een Leadtek 6600GT , wat oude brickjes ram en oude (redelijk lawaaiege)Maxtor HD's.

Ik ben vreselijk benieuwd naar het resultaat (hoop alleen dat de kabels van mijn wat oudere voeding toereikend zijn.

Krijg mijn CPU pas na het kerst weekend dus zal helaas nog moeten wachten :E Maar hij ziet er wel vreselijk goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb deze kast sinds een week in huis als onderdeel van een compleet nieuw systeem. Ik heb inderdaad ook last van een kromme deur maar had zelf al het initiatief genomen om wat orthodox te gaan buigen en met succes. Deurtje sluit weer als een kluis.

Verder heb ik nog een ander en erger probleem dat meer op het vlak ligt van het mobo (A8N-SLI deluxe). Het is echter wel een koelprobleem als je het mij vraagt.

Na anderhalf uur zwaar gamen knalt mijn verbinding eruit en uitwijken naar lan via USB of aparte lankaart geeft geen oplossing. Asus bezorgt me nu een andere nordbridge fan aangezien ze het probleem erkennen. beetje off topic maar omdat ik het hier al zag passeren... Denk niet dat de kast hier het probleem is.

Interessant topic trouwens weer.. :)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste