[PC][Racesim] Live for Speed S2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Impry, het beste kan je dit probleem voorleggen op de officiele LFS forums

Ik neem aan dat je de laatste patch gebruikt? Want hiervoor hadden wat meer mensen last van zo'n problemen volgens mij. Die zouden met patch U gefixt zijn dacht ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Klinkt als een hardware probleempje. Voeding niet helemaal lekker of geluidskaart met een conflictje. Aan de andere kant geef je aan dat je met alt-tab nog wel terug komt in Windows, dat duidt toch weer op een softwarematig probleem.

Aankaarten op de LFS fora kan iig geen kwaad nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Misschien dat je hardware het niet trekt? Videokaart, geheugen of processor overbelast? Ik heb dergelijke hangers ook gehad in het verleden met grafisch zware spellen, maar met LFS eigenlijk nooit, al merk ik wel dat met de nieuwe patches en de verbeterde graphics het weer zwaarder wordt voor mijn GF Ti4200 (artifacts)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Zamorano schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:25:
Aan de andere kant geef je aan dat je met alt-tab nog wel terug komt in Windows, dat duidt toch weer op een softwarematig probleem.
Maar meestal geeft hij dan het storingsbeeld weer, maar heel af en toe loopt het lekker. Maar ik zal het eens vragen op een LFS forum ;)
Bedankt in ieder geval! :)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 18:40

scorpie

Supra Addict

Ligt het aan mij, of ligt zowel liveforspeed.net als het forum offline?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Scorperito schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:24:
Ligt het aan mij, of ligt zowel liveforspeed.net als het forum offline?
klopt er is iets mis bij het bedrijf waar de site van lfs wordt gehost, er zijn nog meer site's offline nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ja dat is zeker jammer, ook geen stats meer die gelogd worden dus...

net nu ik vandaag eindelijk een 1.43:81 tijd gereden heb op AS national. Toch wel een van m'n favorieten, alle AS tracks zijn cool. Ik heb het gereden met een FZR maar met een setup die ik nog niet zo heel lang onder het autotje heb hangen.

Ik blijf maar niet snappen dat er iemand is geweest die er nog eens 3 seconden van af heeft weten te halen. Nu is het wel zo dat ik met muis en keyboard race dus dat zou het wel kunnen zijn :) Ik vraag me een beetje af wat een redelijke tijd is voor die track met die auto en met muis/keyboard. Opzich vind ik dat ik hier een strakke tijd heb staan maar ik heb denk ik nog geen 10 races online gedaan

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
die tijd is zeker netjes voor keyboard en muis, ik doe met stuur en met de XRR een lage 1.42er als ik het me goed herinner.

Maar je hebt idd van die zombies die gewoon nog 2 sec harder gaan :P

btw de officiele sites zijn weer allemaal in de lucht

[ Voor 14% gewijzigd door daroy op 08-05-2006 09:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:24
Gaat lekker met de BF1@BLGP :) 00:53.90 hiermee sta ik nu 39e van de wereld op LFSWorld.net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

omfg, heel netjes .. heb gisteren in een race 55.12 gereden (dus moet harder kunnen met zachtere banden en minder benzine), maar no way dat ik een seconde eraf kan rijden.

Merk trouwens wel vaak dat ik in een redelijk "grijs" gebied zit. Op de public servers ben ik meestal 1 van de snelsten, tenzij er een goed team komt binnenvallen, die zijn vaak net een tandje sneller en consequenter. Ik denk dat ik mezelf nog behoorlijk kan verbeteren als ik meer tijd aan LFS zou besteden en in een tema zou gaan rijden, helaas heb ik daar de tijd niet voor.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik ga voor de #1 plaats van NL dan moet ik er nog 0.5 sec afrijden, dat zou moeten lukken, als ik heeeelll goed mijn best doe :D

TIP: bekijk je replays van je snelste rondes eens van bovenaf, dat doe ik ook altijd en dan kun je precies zijn waar je nog tijd kunt pakken!

[ Voor 54% gewijzigd door Danielson op 15-05-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:03:
Ik ga voor de #1 plaats van NL dan moet ik er nog 0.5 sec afrijden, dat zou moeten lukken, als ik heeeelll goed mijn best doe :D

TIP: bekijk je replays van je snelste rondes eens van bovenaf, dat doe ik ook altijd en dan kun je precies zijn waar je nog tijd kunt pakken!
Goede tip, thx, je kan ook die, eh... hoe heet dat programma nou, dan kan je zien hoe je rijd, waar je remt enzovoort. Is igg op de website te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:00:
[...]

Goede tip, thx, je kan ook die, eh... hoe heet dat programma nou, dan kan je zien hoe je rijd, waar je remt enzovoort. Is igg op de website te downloaden.
Jij ook thx voor de tip!

Voor diegene die niet weten wat we bedoelen; ik heb een screenshot gemaakt!

http://home.planet.nl/~bijl0621/lfs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Goede tip is het zeker! ik ga ook eens kijken waar ik de bochten echt te stom voor woorden aan het nemen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik zit ondertussen op BLGP met de BF1 op 00:53.700 :)

Ik ben nu ook op andere circuit's aan het hotlappen op AS Nat zit ik nu op 1:24.390 met de BF1, maar daar moet nog wel wat afkunnen :D

Ene Rob Smolders staat trouwens op nummer 1 met de BF1 :D Toevallig een Tweaker?

[ Voor 20% gewijzigd door Danielson op 19-05-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Danielson schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:28:
Ene Rob Smolders staat trouwens op nummer 1 met de BF1 :D Toevallig een Tweaker?
Ik weet niet waar jij kijkt maar Rob staat wat verder naar beneden volgens mij. Op Aston Nationaal staat ie nu 14e. Het WR daar is 1:22.150 van ene Japanner ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
daroy schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:39:
[...]

Ik weet niet waar jij kijkt maar Rob staat wat verder naar beneden volgens mij. Op Aston Nationaal staat ie nu 14e. Het WR daar is 1:22.150 van ene Japanner ;)
Bij S2 Hotlaps en dan Ranks en selecteer dan de BF1 ;) Dat is een overall plek (of hoe je het ook maar uitlegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Gister weer even geraced op een D-R-T server, daar zit ik wel vaker. Ik moet zeggen, hotlappen is leuk, maar zo met iedereen online gassen en dan achter elkaar aan vlammen als een gek dat jaagt echt lekker. Multiplayer maak ik altijd betere laptijden dan tijdens hotlapping omdat je dan ook echt meer "in the game" zit heb ik het idee,

update van m'n AS Nat tijd: 1.43.02 met de FZR, begint er op te lijken. Ik had tijdens hotlapping even later ook een 1.42.97 tijd alleen hij vond em invalid? heel vreemd want dat stond dus verder nergens in beeld... naja, ik krijg nog alle kans om em te verbeteren :)

edit:

Haha te lol, ik check net even de lfsworld stats, m'n top tijd online is gewoon een 1.42.58, begint er toch echt op te lijken. Kan me al niet meer herinneren dat ik die tijd neer had gezet...

[ Voor 16% gewijzigd door DirkT op 19-05-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 09:43

frogger3d

Morbo demands more comments!

Ik vind het jammer dat de tijden van je lokale hotlaps niet bijgehouden worden. Als ik het goed begrijp moet je replays handmatig uploaden?

Wat dat betreft is GTR/GTL met gtranks toch wel wat handiger vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ja je moet je gereden hotlap (in offline mode dus) uploaden naar de statestieken website LFSWorld. Hier komt in dan in de charts te staan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Danielson schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:58:
[...]

Bij S2 Hotlaps en dan Ranks en selecteer dan de BF1 ;) Dat is een overall plek (of hoe je het ook maar uitlegt)
Jammer genoeg stellen die Ranks niet zoveel voor, op nr 3 staat die mafkees, Robnewman, en die is toch echt niet zo goed als je naar zn tijd kijkt.

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Kent iemand de MOMO LEDs v1.1 mod?

Geld volgens mij voor het zwarte en rode Momo Force Stuurtje.

Je kunt hiermee je lampjes voor allerlei doeleinden instellen; B.V. Brandstof bijna op, schakelen enz :D

Ik ga hem vanmiddag eens proberen, link: http://www.kegetys.net/lfs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:58

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Vet!!! Hoop dat het werkt!
Instructies die mogelijk zijn:
; LED actions:
; 0 = Always off
; 1 = Shift light
; 2 = Handbrake
; 3 = Pitspeed limiter
; 4 = Flashing pitspeed limiter
; 5 = Left signal
; 6 = Right signal
; 7 = Redline
; 8 = Oil warn
; 9 = Fullbeam
; 10 = Low fuel
; 11 = Traction control
; 12 = Flashing shiftlight
; 13 = Flashing low fuel light
; 14 = Always on
; >100 = RPM light
; For primary actions negative values negate the light state.
; For secondary actions (LED1b, LED2b) negative value means
; an OR operation and positive a XOR operation.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-10 11:45
Op mijn Logitech Wingman Formula Force werkt het in ieder geval niet, maar dit ligt meer aan de hardware dan aan software. Heb contact gehad met maker van programmaatje maar we komen er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Nou MOMO LEDs v1.1 werkte prima :D

Mijn linker lampje begint bij 17k RPM te branden, de rechter bij 19k RPM en ze beginnen allebei snel te knipperen als ik moet schakelen :D Dit geld voor de BF1.

O+

[ Voor 6% gewijzigd door Danielson op 22-05-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:58

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Bij mij werkt het ook :D
(momor racing force)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
wheeler schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:30:
Op mijn Logitech Wingman Formula Force werkt het in ieder geval niet, maar dit ligt meer aan de hardware dan aan software. Heb contact gehad met maker van programmaatje maar we komen er niet uit.
Er staat toch ook dat het alleen werkt voor de MOMO Racing en MOMO Force of lees ik nu krom. Of wou je samen met keygets proberen het ook voor de Formula Force te laten werken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
daroy schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:56:
[...]
Er staat toch ook dat het alleen werkt voor de MOMO Racing en MOMO Force of lees ik nu krom. Of wou je samen met keygets proberen het ook voor de Formula Force te laten werken.
klopt; er vanuit gaande dat ze dezelfde drivers gebruiken heb ik het geprobeerd maar de leds op de FF werken helemaal anders en zijn niet via USB instructies aan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Kickje

Heb tegenwoordig een stuurtje en kan eindelijk eens een beetje serieus lfs spelen. Moet alleen nog even wachten op mijn s2 licentie, in de tussentijd ben ik hard aan het trainen op blackwood met de turbo.
Wat is dit verslavend zeg, rondje na rondje om maar een betere tijd neer te kunnen zetten. Af en toe een rustige rondje om te kijken of ik mijn lijnen nog kan verbeteren.
Rij nu met de race-s setup redelijk constant rond de 1.32, en mijn record staat op 1.30.19. Leek mij vrij netjes met de bijgeleverde setup, totdat ik las dat het record rond de 1.24 staat B)

Heb nu een andere setup maar moet daar nog flink mee oefenen voordat ik die onder de knie heb.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
setups doe heel veel, als je een beetje een goede hebt ga je zo een paar seconden sneller. De standaard race_s sets zijn normaal gesproken vrij netjes te rijden maar gewoon niet echt snel. Succes met oefenenen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

setjes doen veel, maar het is niet zo dat je ineens 4 seconden van aan lap af haalt. Dan was de oude setup ook gewoon niet jouw manier van rijden... dat vind ik dus ook zo goed van LFS dat je lekker je eigen setje kan maken zodat de auto ook altijd precies doet wat jij verwacht.

update over mijn record tijd van FZR op AS National :)
1.41.40

Nog steeds met keyboard en muis, ik denk dat ik de 1.41 nog wel ga halen binnenkort, het moet ook te doen zijn want iemand anders is het ook gelukt om een 1.40er neer te zetten met muis/keyboard. Ik moet alleen wel even toevoegen dat ik volledig zonder hulp race, geen throttle control brake control of whatsoever

LFS is echt de beste racesim van dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
SantjeS schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:02:

LFS is echt de beste racesim van dit moment!
Welke heb je nog meer gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Requiem19 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:24:
[...]

please, niet weer de discussie nkPro, GTR, GTL en nFactor... daar zijn al teveel posts op vele fora aan besteedt. Feit blijft dat iedereen zijn voorkeuren heeft, voor vele online racers is op dit moment LfS gewoon het prettigste. Zie Blackhole Motorsports en zie dat er gewoon nog een aantal van dit soort racers aankomen dus de concurrentie blijft scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
wheeler schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:49:
[...]

please, niet weer de discussie nkPro, GTR, GTL en nFactor... daar zijn al teveel posts op vele fora aan besteedt. Feit blijft dat iedereen zijn voorkeuren heeft, voor vele online racers is op dit moment LfS gewoon het prettigste. Zie Blackhole Motorsports en zie dat er gewoon nog een aantal van dit soort racers aankomen dus de concurrentie blijft scherp.
Je interpreteert me denk ik te snel. Ik ben gewoon benieuwd hoe iemand tot zo'n uitspraak komt. Het komt op mij namelijk over dat SantjeS waarschijnlijk aan z'n tweede of derde racesim bezig is. Het is dan wat ongefundeerd om te gaan roepen dat LFS de beste is. Ik ben het met je eens dat de discussie over welke dan wel de beste is een oneindige en daardoor zinloos geworden discussie is. Je zal mij ook nooit horen zeggen dat een bepaalde sim de beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sja, en dan nog: definieer "beste". Voor "simpele" online races is LFS de koning. Lagloos met 20 man de eerste bocht door, elkaar ingame setups sturen, perfect.
Qua physics is netKar de koning, voor zover ik physics van dergelijke auto's kan beoordelen uiteraard. Online geen ervaring mee, en de demo is te crippled om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
[b][message=25914530,noline]Voor "simpele" online races is LFS de koning. Lagloos met 20 man de eerste bocht door, elkaar ingame setups sturen, perfect.
LFS heeft ook minder simpele races hoor, denk maar aan de 6, 12, 24 uurs races die allemaal zeer succesvol gehouden zijn. Vooral die 24uurs race was echt een beleving om aan mee te doen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik neem aan dat je elkaar dan afwisseld? Welke banen worden dit soort races gereden want op SouthCity lijken mij lange races niet ideaal ;) Ben opzich wel benieuwd naar hoe zo iets in zijn werk gaat en wil op een (regenachtige) dag wel eens een 6 uurs race proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
wheeler schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:56:
Ik neem aan dat je elkaar dan afwisseld? Welke banen worden dit soort races gereden want op SouthCity lijken mij lange races niet ideaal ;) Ben opzich wel benieuwd naar hoe zo iets in zijn werk gaat en wil op een (regenachtige) dag wel eens een 6 uurs race proberen.
6 uurs race is met 3 of 4 man meestal, de 24 uurs race hebben we met 6 gedaan. Die races zijn dan meestal op de wat snellere circuits ja, op South City zou het een ramp zijn haha :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Requiem19 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:24:
[...]

ik heb misschien iets teveel nadruk gelegd op dat het "de beste is". Voor mij heeft LFS gewoon alle elementen die ik in een race game zoek, ik heb vroeger heel veel arcade geraced, ben daarna overgestapt op de wat onbekendere "underground racegame" red line racer en heb veel DTM gedaan.

Verder omdat ik een linuxgebruiker ben heb ik een tijde "racer" gespeeld, deze game is ook puur gemaakt voor het realisme. Helaas was de game toen ik em speelde nog heel erg in het beginstadium. Ik vond dat spel wel iets weg hebben van LFS, maar LFS heeft nagenoeg geen bugs vergeleken met "Racer". Daar kon je al door het asfvalt heenvallen door alleen even naar links te sturen :)

Wat ik dus beter had kunnen zeggen, het is voor mij op dit moment de beste racegame, en ik wil inderdaad geen discussie uitlokken want iedereen zoekt wat anders in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heeft iemand hier al LFS gespeeld met de Windows Vista Beta? (is sindskort gratis te downloaden). Ik krijg nl. geen geluid van de auto's te horen onder Vista. Hebben meer mensen hier last van?

[edit] al opgelost. Op het LFS forum stond een tip om de sound lag in het menu op 0.25 of hoger te zetten en dat werkte (heb hem op 0.30 staan).

Verder had ik ook nog het probleem dat ik mn S2 licentie niet kon unlocken onder Vista. Dit is opgelost door een test-patch te installeren (is ook te vinden op dat forum).

[ Voor 47% gewijzigd door Palomar op 08-07-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Laatst online: 16:13

Appie

F1RST Racing

Aankomend weekend is er een meeting van de Nederlandse live for speed (www.liveforspeed.nl) . Het wordt een combinatie van karten, eten en stappen. De lokatie is Den Haag en omstreken.

Planning 12 augustus:
16:00 - Verzamelen op Den Haag CS.
Hierna spullen droppen bij Thomm (voor wie hem kent)
17:30 - 1e heat karten bij Van der Ende
18:00 - Eten bij Van der Ende
19:00 - 2e heat karten
19:30 - 3e heat ('finale')

Hierna naar Den Haag scheveningen voor stappen e.d.

De meer de beter die mee willen doen!

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik zag vandaag op het LFSforum dat er een aantal Highres updates voor S2 zijn uitgebracht met sky textures (2048x2048px en 4096x4096px):

12-08-2005

• Fern bay - sunny conditions
• Kyoto ring , Aston, Blackwood - cloudy conditions
• Westhill - cloudy conditions, complete new hemisphere
• Westhill & Aston - evening conditions
• Westhill & Aston - sunny conditions

Download (rar) uitpakken in .\data\ directory...
LFSforum-draadje
Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/6535/westhillhemi03vy7.jpg
22-04-2006

• Aston & Westhill - sunny conditions

Download (rar) uitpakken in .\data\pic\ directory...
LFSforum-draadje
Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/244/aero2gk7.jpg
06-06-2006

• Blackwood & SouthCity - sunny conditions

Download (rar) uitpakken in .\data\pic\ directory...
LFSforum-draadje
Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/8924/newsky01qh5.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door jfeelders op 15-08-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ziet er zeker een stuk beter uit, alleen ik wacht een beetje op nieuwe content, of een progress report op de frontpage die we met S1 zo af en toe zagen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Hoe zit het hier nog met de racende tweakers? Zo af en toe kom ik tweakers tegen op bepaalde servers :)

Ik rij nu zelf veel met de FOX op Blackwood, mijn PB is nu 1.07.74 nog 0.15 sec van het WR :)

Dit is een aanrader; zoek eens op de Redline Racing server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik zit met de FOX veel op Aston Historic en Westhill. Maar ik ben laatst eens Kyoto GP Long opgegaan en dat is ook er eerg lekkere track...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik race eigenlijk altijd offline, gewoon tegen wat bots. Ok, op een gegeven moment ben je hun niveau ver overstegen, maar ik kan nog wel eens midden in een race ineens weg moeten of weet ik wat, en dan sluit ik het spel gewoon net zo makkelijk af, als ik online race, wil ik liever niet zo'n quiter zijn, maar dan moet ik er wel voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Scorperito schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:13:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik race eigenlijk altijd offline, gewoon tegen wat bots. Ok, op een gegeven moment ben je hun niveau ver overstegen, maar ik kan nog wel eens midden in een race ineens weg moeten of weet ik wat, en dan sluit ik het spel gewoon net zo makkelijk af, als ik online race, wil ik liever niet zo'n quiter zijn, maar dan moet ik er wel voor gaan zitten.
:?

Een gemiddelde race die ik online rij duurt 6 minuten...

Die bots zijn echt te sloom, ik zet de pro's met de FOX binnen 6 ronden op een rondje!

Er zijn zat servers die je zo kunt joinen, en zo weer verlaten, daar wordt niemand anders van!

Online racen jij ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Danielson op 23-08-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

hmm toch maar eens online racen dan, dacht dat er vooral endurances werden geracet :)
Ik zet die bots ook binnen no time op een rondje achterstand, en ze beuken je kapot waar je bijstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Dat is inderdaad een van de grootste nadelen van de bots. Ze gaan als een soort mongool met tunnelvisie dwars door je heen. Alhoewel er in patch T (dacht ik) een verbetering is gemaakt, merk ik er weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

3e lfs.nl seizoen begint binnenkort weer, alhoewel dit topic niet echt storm loopt zijn er volgens mij wel redelijk wat mensen nog steeds actief in LFS. Vorig seizoen was erg leuk, alleen door de opzet daalde animo een beetje halverwege. Er is nu gekozen voor een nieuwe opzet, korter seizoen en 2 verschillende klassen. Hopelijk zijn er hier ook een paar geintresseerden zodat we dit seizoen weer een aantal nieuwe gezichten zien :)

http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=12306

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Laatst online: 14:10

Dentheman

Zie signature

al een tijdje niet fanatiek gereden, maar als er iemand nog een teammaat zoekt zegt 'ie het maar, ik wil wel weer 's een kampioenschapje rijdje :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Meer en uitgebreide info over die NL league kan je vinden op het forum van simracing.nl

Ik heb er zelf 2 seizoenen gereden en bijna altijd leuke en spannende races gehad. Echt een aanrader als je eens met een groep Hollanders wilt gassen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
daroy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:07:
Meer en uitgebreide info over die NL league kan je vinden op het forum van simracing.nl

Ik heb er zelf 2 seizoenen gereden en bijna altijd leuke en spannende races gehad. Echt een aanrader als je eens met een groep Hollanders wilt gassen.
Klopt is een leuke league, maar ik rij zelf alleen open wheelers, en daar wordt in deze league niet meer gereden, dus ik pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Heeft iemand een savegame van LFS?
Ik wil namelijk even kijken hoe die met wat snellere wagens rijdt zonder eerst allemaal races te moeten doen met zo'n slome bak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

:? In de S2 versie zijn de auto's niet meer gelimiteerd met credits hoor, je kan met de demo meteen alle auto's rijden die er in de demo aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

woei kheb nu met de FZR 10:20 gereden op dragstrip en 10:33 met de FXR :>

dat rondjes racen doe ik bijna nooit, vaak doe ik of drag, of ik zet een server op die "carpark. messin' with ramps n shit" heet.

en dan gewoon multiplayer jezelf lanceren en overdekop laten stuiteren >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Scorperito schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:24:
:? In de S2 versie zijn de auto's niet meer gelimiteerd met credits hoor, je kan met de demo meteen alle auto's rijden die er in de demo aanwezig zijn.
Ik heb S2 Alpha, kan het daaraan liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee daar kan het niet aan liggen, ik heb ook S2 alpha (0.5U), ik kan gewoon alle wagens nemen... je hoeft iig niks te unlocken in de game, dus ik weet niet wat er aan de hand is.. al opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ja, maar dat werkt niet.
Ik moest een driver aanmaken, naam kiezen, kleur auto kiezen enz. en dan alleen met die auto rijden.
Ik zal even die demo downloaden en kijken hoe het dan gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Die demo is gewoon precies hetzelfde. Ik start hem, moet een driver kiezen en krijg een rode XF GTI auto ofzo en ik moet met die auto blijven rijden. Waar kun je dan een andere auto kiezen?

[ Voor 0% gewijzigd door -DG- op 01-10-2006 16:03 . Reden: oeps niet gezien dat ik nog de laatste was in dit topic.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Garage / pits, dan rechts op car drukken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

-DG- schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:02:
Die demo is gewoon precies hetzelfde. Ik start hem, moet een driver kiezen en krijg een rode XF GTI auto ofzo en ik moet met die auto blijven rijden. Waar kun je dan een andere auto kiezen?
heb je wel al een unlock-code of rijdt nog de 'demo' :p
er is nml geen savegame. Je moet betalen, dan kan je alle auto's rijden.

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Dentheman schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:06:
[...]

heb je wel al een unlock-code of rijdt nog de 'demo' :p
er is nml geen savegame. Je moet betalen, dan kan je alle auto's rijden.
Ik rijdt nog de "demo" ;)
Maar als ik het goed begrijp dan kun je daar alleen dat slome autotje gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

-DG- schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:17:
[...]

Ik rijdt nog de "demo" ;)
Maar als ik het goed begrijp dan kun je daar alleen dat slome autotje gebruiken? ;)
neeeee, gewoon iets van 200 credits halen, dan kan je geloof ik al alle demo-auto's rijden

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje tussen door: ik heb een logitech wingman, daar heb ik een probleem mee, als ik mijn stuurtje recht houd dan gaat mijn auto constant heen en weer, dus ik kan nooit rechtdoor rijden, het lijkt net alsof hij twijvelt welke kant mijn stuurtje op staat, ik kan helemaal niets vinden in lfs om een soort van dead zone ofzo in te stellen, hebben jullie dat misschien gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:19
Dentheman schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:12:
[...]neeeee, gewoon iets van 200 credits halen, dan kan je geloof ik al alle demo-auto's rijden
Al een tijdje niet gespeeld??? Die credits-functie is er al lang uit hoor.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Master FX schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:07:
[...]

En dat betekend? Als je nu een demo hebt kun je dus maar met 1 auto rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Master FX schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:07:
[...]

kheb al heel lang geen demo gespeeld, die credits zaten toch alleen in de demo?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Nee, het credits systeem is er al uit. Je kan in de demo kiezen uit 3 wagens.

BRT: verhoog in de settings de waarde voor "Analogue steer smooth" eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik vind het maar jammer dat die updates (hoe summier ook) maar lang op zich laten wachten, "vroeger" hadden ze 1x in de x weken wel een report op hun site met nieuwe screens enzo, maar nu lijkt het echt ontzettend stil te staan (lijkt he, ik weet echt wel dat Scawen keihard doorwerkt, maar toch)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Nou, tenzij je de testversie dagen bedoelt waar bijna wekelijks wel iets veranderde aan LFS, zijn er vaak lange periodes van stilzwijgen geweest in de LFS-ontwikkeling. Tussen patch Q en de eerste teasers van opvolger patch S zaten 5 maanden. In 2005 was er relatief vaak nieuws te melden met de komst van S2, maar in 2004 was het ook maandenlang stil rond het project.

Overigens is er in juli en augustus nog flink voortgewerkt aan publieke testversies voor patch U. Omdat het hier om testversies gaat waar problemen mee *kunnen* zijn, is dit nieuws natuurlijk niet op de frontpage verschenen.

Natuurlijk zouden we graag meer updates zien, teasers van S3,... Maar laten we niet vergeten dat het team maar uit 3 man bestaat. Dat schiet natuurlijk iets minder vlot op dan het ontwikkelteam achter een blockbuster game van een grote producent. Tot nu toe heeft het ontwikkelteam steeds gebracht wat ze beloofden, dus we zullen hen maar vertrouwen ook al zien we niet veel veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:51:
Nee, het credits systeem is er al uit. Je kan in de demo kiezen uit 3 wagens.

BRT: verhoog in de settings de waarde voor "Analogue steer smooth" eens
Bedankt, zal ik eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Het is de laatste maanden inderdaad erg rustig rond de ontwikkeling maar mijn ervaring met deze lange stiltes is meestal dat er aan iets groots gewerkt wordt. Ook probeert Scawen om LfS werkende te krijgen op Vista maar daar schijnen nogal wat haken en ogen aan te zitten dus misschien is dat het het grote probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Spelen er mensen hier Cops 'nd robbers @ lfs?

is wel leuk op z'n tijd :9

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee, ken ik niet. Vertel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Politie tegen de boef volgens mij :P

m.a.w. ram de boef aan de kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Als in: links, servers, specs? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

hmm, naam: cops 'nd robbers :p
Zit vaak wel vol maar je hebt meerdere servers, ik zal vanavond wel even de exacte naam zoeken :p

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben zojuist geband op de Redline Racing server omdat ik na een half uur lang geramd te zijn in de eerste bocht wraak nam op degen die al de crashes veroorzaakte. Dat ziet de admin dan weer wel, een half uur lang chaos negeert hij. Sukkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Arfman schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:19:
Ben zojuist geband op de Redline Racing server omdat ik na een half uur lang geramd te zijn in de eerste bocht wraak nam op degen die al de crashes veroorzaakte. Dat ziet de admin dan weer wel, een half uur lang chaos negeert hij. Sukkel :(
moet je ook niet de admin rammen 8)7 O+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha nee, ik ram sowieso eigenlijk niet .. maar nadat ik al een k*tdag had op m'n werk, toen 500 virtuele dollars had verloren met online pokeren en dan ook nog een half uur lang in de eerste bocht eraf geramd te worden knapte er iets :P

Was niet geband op al hun servers gelukkig, heb het verhaal net uitgelegd aan een admin en hij eheft me geunbanned, nadat hij zag dat ik een cleane racer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Arfman schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:38:
Haha nee, ik ram sowieso eigenlijk niet .. maar nadat ik al een k*tdag had op m'n werk, toen 500 virtuele dollars had verloren met online pokeren en dan ook nog een half uur lang in de eerste bocht eraf geramd te worden knapte er iets :P

Was niet geband op al hun servers gelukkig, heb het verhaal net uitgelegd aan een admin en hij eheft me geunbanned, nadat hij zag dat ik een cleane racer ben.
Kon anders ook nog wel even een goed woordje voor je doen, heb zijn msn wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Thanks, maar als het goed is ben ik al unbanned. Mocht dat niet zo zijn, dan DM ik je wel even :)

Gisteren een BL GP setup gekregen van ene PGH 01. Deze was zo aardig om 1 race te spectaten en mij aanwijzingen te geven over rempunten en trucjes die je met zijn setup kon doen. Resultaat: een nieuw persoonlijk record met de FOX op BL GP :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Arfman schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:45:
Thanks, maar als het goed is ben ik al unbanned. Mocht dat niet zo zijn, dan DM ik je wel even :)

Gisteren een BL GP setup gekregen van ene PGH 01. Deze was zo aardig om 1 race te spectaten en mij aanwijzingen te geven over rempunten en trucjes die je met zijn setup kon doen. Resultaat: een nieuw persoonlijk record met de FOX op BL GP :Y)
Mijn PB is 1.07.52 en die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
1:12.53 :+

wie mag ik toevoegen aan me buddy lijst op lfs world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
dragon9114 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:33:
1:12.53 :+

wie mag ik toevoegen aan me buddy lijst op lfs world :P
:D je geniet van het uitzicht? :P

Download eens een replay van het WR en kijk die eens, daar kun je veel van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Danielson schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:50:
[...]
Mijn PB is 1.07.52 en die van jou?
Euh .. ikk .. euh .. ik doe het rustig aan, al dat gehaast altijd O-)

Nee, 1.09.09 .. kan nog wel wat vanaf, had LFS ook al 2 maand niet aangeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
het lukt mij echt niet om nog sneller te rijden :P :+
de achter kant breekt steeds uit in een bocht. |:(

edit: ben al weer een stukje sneller :P
fox @ bl 1:11.660
17 plekjes gestegen 230e :P

[ Voor 34% gewijzigd door dragon9114 op 13-10-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
dragon9114 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:47:
het lukt mij echt niet om nog sneller te rijden :P :+
de achter kant breekt steeds uit in een bocht. |:(

edit: ben al weer een stukje sneller :P
fox @ bl 1:11.660
17 plekjes gestegen 230e :P
Volgens mij rij je gewoon met een bagger setup, kijk hier eens voor een goede setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Even een progress report zoals deze op LfS forum gepost is:
Hello to all.

This is just a really quick note as I am starting to see more questions and frustration, from people who want an update. I hope this post will help to explain how things are going.

I first want to remind you how we work here. We don't work to a specified schedule or an exact feature list. We have our lists of things to do and we get on with them. We do allow ourselves to get sidetracked onto related tasks as we go, or even do completely unrelated things which we feel like doing, along the way. It's a good way to work, because we can follow our inspiration and interest, and so get a lot done. This is one reason why Eric and I left the company we used to work for, and set about working on our own. The only disadvantage is that sometimes, a planned thing takes longer to complete, while we finish something that wasn't planned. But that doesn't worry us at all - it just makes some people get impatient, sometimes.

Although progress is good, this year has been the slowest one yet. There are a lot of reasons for that, but none of them are really permanent.

On my side... as you know my first child was born this year, so there have been a lot of home improvements being done, and a lot of old rubbish to clear away, after years of letting things pile up when I only had a motorbike. Another issue has been the neighbours building. We are attached to a house which has had a loft conversion and a large rear extension. I won't describe what a building site is like, if you don't already know, you won't believe my description of the amount of dust and noise! Anyway, that has been on the go for 7 months now and they are really in the final stages, so most days are peaceful now. Of course Leo himself is quite a distraction and something to get used to. But you don't want to miss out on the first months of your first baby's life. He won't be small for long!

On Eric's side... he was finally able to buy his own house, something that was impossible in the earlier years of LFS and he was forced to waste a lot of money renting a house. Now with S2 sales, he got the chance to get his own house again, so of course he took that opportunity. That kept him off his work for a little while. As anyone knows, who buys a second hand house, there is a certain amount of work to be done before you move in.

So, I hope you can now understand the reasons for our slower progress in 2006. This is by no means an apology! We never give estimates of when things will be done - we are very careful about that because we don't want to be in the position of failing to deliver on our promises. We are very happy with the improvements to our homes and our lives, and I am happy to report that our improved environments are helping us to continue working on this project we love so much! You can look forward to many improvements to LFS - graphical, physical and audible. We won't give any estimates though, of when any particular patch or version will be out. But we are progressing towards it day by day.
Victor van Vlaardingen heeft een stap terug gedaan als webmaster/helpdesk dus de Nederlandse inbreng is zo goed als weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wow, daar sta ik best van te kijken, van de verkopen van LFS, een huis kunnen kopen.
Zou dat echt zoveel schelen om geen uitgever het spel te laten uitgeven maar het gewoon zelf te doen?
Want ik bedoel... ze zijn er nu een aantal jaar mee bezig, maar levensonderhoud kost ook geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 15:51

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Keb de demo ook nog eens binnengehaald, kan ik deze uitbreiden met extra cars en/of banen!?

Of zit alles wat mogelijk is direct hierin!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Alles is gelijk unlocked, je hoeft geen credits te halen om dingen te unlocken. Om de rest dus te kunnen gebruiken zul je S1 en/of S2 moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit ook maar eens geprobeerd, en moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Ik zit nu honger te leien omdat ik nog wat racejes wou rijden :+

Ik heb ook de rfactor demo gespeeld, maar ben er niet uit welke van de 2 ik aanschaf. Wat zijn de verschillen waardoor LFS voor sommigen beter is dan Rfactor of andersom?

nu eerst ff koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik heb RFactor nooit echt erg lang gespeeld, dus een echte vergelijking vind ik erg moeilijk te maken.

Maar de Online race-ervaring met LFS is als geen ander, zoals je zelf al zegt, je begint aan een race en dan wil je er nog eentje en nog eentje, ect.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels de S2 licentie besteld, als het meezit is die morgenavond binnen. Moneybookers werkt niet in de weekenden, jammer want internetbankieren is wel instant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:05:
Heb inmiddels de S2 licentie besteld, als het meezit is die morgenavond binnen. Moneybookers werkt niet in de weekenden, jammer want internetbankieren is wel instant :9
Chill, welkom :) - indien je klaar bent voor compo's kijk bijvoorbeeld op www.liveforspeed.nl & www.simracing.nl voor de LFS.NL competitie (deze is nu halverwege bezig en net met GTR bakken begonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben begonnen met oefenen. Heb nu een 1:03.99 gereden op blackwood met de F08, maar met een gedownloade setup van setupfield. Ben nog zoekende naar een goede setup guide. Zijn enkele handleidingen die uitleggen waar elk schuifbalkje voor is. Ik zoek echter iets dat de volgorde en procedure geeft om een auto af te stellen. Anders krijg ik de auto nooit in balans...

Enige ideeen?

Is trouwens geweldig, al die autos en tracks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:29:
Ben begonnen met oefenen. Heb nu een 1:03.99 gereden op blackwood met de F08, maar met een gedownloade setup van setupfield. Ben nog zoekende naar een goede setup guide. Zijn enkele handleidingen die uitleggen waar elk schuifbalkje voor is. Ik zoek echter iets dat de volgorde en procedure geeft om een auto af te stellen. Anders krijg ik de auto nooit in balans...

Enige ideeen?

Hmm zou ik je niet zo 1-2-3 niet mee kunnen helpen. Wat je kunt doen (en wat mogelijk is door de goede physics in LFS) is gewoon rijden met een setup en dan per deel van de auto aanpassingen doen. Althans dit is wat ik altijd doe. Begin met een basis set en dan door te rijden steeds aanpassen/ optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:29:

Enige ideeen?

Misschien heb je hier iets aan. Das de enige echt uitgebreide guide die ik zo uit m'n hoofd weet te vinden (ik moet ze toch eens bookmarken volgende keer). Een hele duidelijke volgorde staat er niet, maar wel dat sommige dingen alleen zijn om je afstelling te finetunen etc.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.