[PC][Racesim] Live for Speed S2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 11:00
Ik heb de startpost even opgefrist; als er nog interessante links voorbij komen voor o.a. afstellen van je wagen dan hoor ik het graag! Ikzelf gebruik altijd de setups van anderen (link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:56

Arfman

Drome!

Ikzelf gebruik ook altijd setups van mensen die goede tijden rijden. Enige wat ik nog wel eens wil doen is "simpele" dingen zoals versnellingsbakverhoudingen aanpassen aan mijn rijstijl.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73511

in principe gaan die setupfield setups ook wel redelijk. Alleen dan zou ik soms wat aanpassingen moeten doen om net even wat minder onderstuur te hebben om nog net iets sneller te zijn, maar dat is wat je zegt aanpassen aan je rijstel :)

1:03.99 op Blackwood met F08, ben nu bezig met de F0X op hetzelfde circuit. Zit op 1:14.xx maar dat kan zat sneller. De AI reed na een avondje afwezigheid al 1:12.30 met mijn slechte setup :)
Enig nadeel daaraan vind ik dat ze niet de pits in gaan om minimaal 1 maal bij te tanken. Na een rondje of 100 stonden ze stil. Ook is 100 ronden op 1 set R1 banden rijden een hele prestatie :+

edit: Formula XR is F0X niet FXR :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 73511 op 09-11-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kan nooit rijden met setups van anderen, ongeacht welke sim het is, ik gebruik ze hooguit als basis.

Er gaat niets boven je setup helemaal zelf te ontwikkelen naar eigen rijstijl en met een doorbraak ineens een paar tienden vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Hoe zit dat met de schademodellen? Is de boel een beetje te vervormen/verraggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73511

dat je nooit een voorvleugel of ander onderdeel verliest is wel vreemd, maar je merkt het effect op het rijgedrag wel. De boel deukt wel redelijk in, maar erg realistisch is dit nog niet. Er zal nog wel aan gewerkt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Het schademodel in LFS is nog lang niet compleet. Op dit moment is de enige merkbare schade die je kan krijgen je ophanging. Deze kan verbuigen waardoor je wielen dus helemaal verkeerd onder de auto staan. Dit kan je trouwens zien in grafiekjes door op F10 te drukken.
De auto's deuken zelf ook wel in maar er kunnen geen onderdelen vanaf en je hebt ook geen last mbt de aerodynamica. Dit moet nog allemaal een keer verwerkt worden in het spel.

iRacing Profiel

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:41

Appie

F1RST Racing

met betrekking tot de setups heeft Cyber Racing (de mensen die into LFS zijn kennen dit team wel als 1 van de snelste teams binnen LFS) een aangepaste guide opgesteld welk, volgens hun, het makkelijker maakt je setups aan te passen naar je wens:
Here it is, Introduction to Live For Speed setups as promised. The guide is an updated version of Moby's famous setup guide published a long time ago. The updated version contains much more information and gives an easier approach towards setup making.
Bron

Link naar setup guide van Cyber Racing

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177205

Hallo,

Idd nice game 8) ben het al een tijdje aan het spelen met de wagen "FXO GTR" en het lukt behoorlijk goed kan er echt goed mee overweg.
Maar nu heb ik binnekort men nieuw stuurtje en wil ik me wel eens wagen aan het "driften" ma met mn oud stuur ( 180 graden draaien) lukt het dus van geen kanten :P heb al vanalles geprobeert en als het lukt drift ik de verkeerde kant uit en BOEM.

Heeft iemand soms nog wat drift tips ? ik heb al nagedaan van filmpjes maar tlukt gwoon niet goed..
En waarschijnlijk neem ik een slechte auto om te driften ? Heb nog nooit iemand met de fxo gtr zien driften namelijk..

Als dit niet de goede wagen is, kan iemand me dan zeggen welke er wel goed voor zijn ?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 177205 op 18-11-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
De FXO is een 4-wielaangedreven wagen - net als voorwielaandrijving nauwelijks bruikbaar voor show drifting. Neem een achterwielaangedreven wagen als de XR GT Turbo (XRT) of FZ50 (FZ5) en je zal zien dat driften plots heel wat makkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:41

Dentheman

Zie signature

SatCP schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:24:
De FXO is een 4-wielaangedreven wagen - net als voorwielaandrijving nauwelijks bruikbaar voor show drifting. Neem een achterwielaangedreven wagen als de XR GT Turbo (XRT) of FZ50 (FZ5) en je zal zien dat driften plots heel wat makkelijker wordt.
de fxo is voorwielaangedreven, de rb4 = 4 wielaangedreven. Je kan het beste driften (beginnen) met de XRG, die heeft nml geen turbo die ineens komt opzetten als je schakelt of van het gas af moet, dus de xrg is veel voorspelbaarder, als je de xrg goed onder controle hebt kan je naar de xrt, die is ook erg goed te doen en met de hard-track setup ook nog, dus je hoeft ook geen rare fratsen uit te halen. Misschien dat als je onder je fxo knobbels (achter) hangt dat je 'm een beetje kan laten driften (lees: uitbreken) maar echt mooie lange drifts zal je daar niet mee kunnen maken. Als je wilt kan je me op msn toevoegen, dan wil ik je wel een keertje helpen op een server :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dentheman op 18-11-2006 20:05 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177205

Zal eens direct met de XRG proberen :)
Bedankt voor de snelle reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Correct, maar "jokkos188" had het over de FXO GTR welke wel degelijk 4wd is. Ik heb weliswaar de vergissing gemaakt om niet de hele naam over te nemen.

Persoonlijk vind ik de XRT een van de meest prettige wagens om mee te driften. De typische turbo-lag powerband heb je snel genoeg door. De XRG mist net dat beetje vermogen. Maar veel hangt ook af van je driftstijl. Niet dat ik me er veel mee bezig hou. Ik hou meer van racen dan driften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Laatst online: 01:41

Appie

F1RST Racing

Overigens SimFia organiseert leuke FXO GTR leagues. Ze zijn gebasseerd op de DTM en de competities is behoorlijk sterk, mocht je geintresseerd zijn in wat leuke FXO GTR races :)

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

SatCP schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:40:
[...]
Correct, maar "jokkos188" had het over de FXO GTR welke wel degelijk 4wd is. Ik heb weliswaar de vergissing gemaakt om niet de hele naam over te nemen.

Persoonlijk vind ik de XRT een van de meest prettige wagens om mee te driften. De typische turbo-lag powerband heb je snel genoeg door. De XRG mist net dat beetje vermogen. Maar veel hangt ook af van je driftstijl. Niet dat ik me er veel mee bezig hou. Ik hou meer van racen dan driften :)
de xrt is heerlijk om te driften, hij is niet te stoppen, genoeg vermogen, en heel voorspeelbaar. Het enige nadeel daarvan is dat ik meestal na 2 -3 rondjes geen banden meer over heb :p
De xrg is mooi om mee te beginnen als je het echt niet kant. Overigens is het handig maar ook niet handig als je kan driften. Met races ga ik vaak als ik de bocht uit kom iets te vroeg op het gas, voordeel is dat ik kan corrigeren. Maar als ik niet zo kunnen corrigeren zou ik ook niet te vroeg op het gas gaan. Ik verlies nog wel 's wat tijd op deze manier. Maar het is lekker om overstuur op te kunnen vangen :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
De XRT is niet alleen leuk om te driften maar ook om te racen. Alleen jammer dat die FXO's eigenlijk net wat te snel zijn. In S1 kon ik met de XRT nog wel winnen van die FXO's maar in S2 lukt dat helaas niet meer. Maar het is gewoon heerlijk om met zo'n RWD auto over een circuit te vlammen. Kon ik in het echt ook maar zo rijden als in LFS met de XRT.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

daroy schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:27:
De XRT is niet alleen leuk om te driften maar ook om te racen. Alleen jammer dat die FXO's eigenlijk net wat te snel zijn. In S1 kon ik met de XRT nog wel winnen van die FXO's maar in S2 lukt dat helaas niet meer. Maar het is gewoon heerlijk om met zo'n RWD auto over een circuit te vlammen. Kon ik in het echt ook maar zo rijden als in LFS met de XRT.
nou, hangt wel van het parcours af hoor, ik heb 2 keer meegedaan aan de lfs.nl league maar de xrt's konden de fxo's vaak genoeg voorblijven hoor :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Hoe werkt dit spel met de logitech g25? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Het spel lijkt wel geschreven voor de Logitech G25. Ok, dat is natuurlijk overdreven, maar in het sub-300 euro segment zorgt de G25 voor een geheel nieuwe ervaring in Live For Speed. De force feedback effecten zijn beduidend genuanceerder dan met bijvoorbeeld de Driving Force Pro (DFP) of MOMO Force. Je hebt een veel duidelijker gevoel en tegensturen gaat veel vlotter dan bij de ietwat zwaar draaiende DFP.

De G25-pedalenset is waar de lol pas echt begint. Eindelijk weer een ontkoppelingspedaal op een stuurtje in relatief betaalbare regionen. Erg handig, maar helaas is de clutch-ondersteuning in LFS nog wat aan de magere kant zodat je de wagen niet kunt laten stilvallen (er blijft een soort automatische ontkoppeling actief) en ook het feit dat de ontkoppeling in LFS over de hele weg van het pedaal werkt is niet zo realistisch. Maar dat kan de pret natuurlijk niet bederven. Het LFS-developersteam kennende zal men dit wel aanpakken in een opkomende patch nu de G25 (en dus ontkoppelingspedalen) bijzonder populair blijken te zijn.

Als laatste moeten we natuurlijk de shifter vermelden. Hoewel ik dit persoonlijk een van de mindere onderdelen van de G25 vind (zie motivatie in mijn Volgas met de Logitech G25 review) is het ding leuk om te gebruiken. Sneller zul je er wel niet mee worden, maar het maakt het geheel weer net wat realistischer.

Het is wel interessant om even te updaten naar een recente test patch (bv Live For Speed TEST Patch U30) om alles uit de G25 te kunnen halen.

Oke bedankt voor de uitgebreide reactie. En ook een top-review trouwens. :P Ik speel eigenlijk nooit meer spellen maar dit lijkt me zeer gaaf.Racen met stuur +pedalen. Gtr is duurder dus ga ik maar voor LFS. Kan je online kopen veel makkelijker :*)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 119903 op 30-11-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb tegenwoordig ook een Cops 'n Robbers server draaien. De naam is Cops 'n Robbers SO2 en het speelt zich, in tegenstelling tot veel andere C'nR servers, af in South City. Een beetje het echte stad idee, en niet die #@! barrieres waar je, als je er met 10 km/h tegenaan rijd, je auto op total-loss rijd.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Ohja, ik zou daar nog even komen kijken :Y) Vanmiddag ga ik er wel een half uurtje rijden, kijken of er mensen komen :)

Was wel leuk gister hea :) Goede verhouding cops - robbers

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteren was het inderdaad leuk. Later ging het minder, veel coprammers en mensen die zeuren dat de cops zo hard beuken. Ben maar weggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ah LFS is echt koning! ( ACR-BRUTA hiero btw :) )

Robert en ik zitten vrijwel constant op AS Club de laatste tijd (Redline Racing 3 oid), PB's van respectievelijk 1:00.61 en 1:00.62

Binnenkort maar weer eens de nadruk leggen op een andere baan :D

Wat beteft de G25, echt een prachtstuur, maar het nuanceverschil wat ik hier lees met betrekking tot ForceFeedback vind ik wel meevallen. Ik vind de G25 vooral wat te alles/niets voelen, er is niet echt een goed 'veer en demper' effect waarneembaar. Robert (ACR 147-GTA) heeft er eentje en daar kom ik wel regelmatig. Onze oude Logitech Formula Force was wat overbrenging betreft (elektromotor naar stuurstang) nogsteeds beter, en dat voel je ook, supersmooth en geen tantwielgeluiden. De Formula Force kent weer andere grote nadelen. Bijvoorbeeld dat de katrollen aan de binnenkant niet gelagerd zijn opgehangen. Daardoor gaan naar verloop van tijd tegen elkaar aanscheuren wat wel een erg onprettig effect heeft. Daarnaast is er gewoon teveel speling en je hebt maar 180graden sturing. Het 'principe' is echter wel beter dan de G25, maar niet goed genoeg uitgewerkt.
Ik ga dus zelf een forcefeedback stuur maken met de elektronica van de Formula Force. Een echt autostuur heb ik al, binnenkort komen er lagers en een berg druktoetsjes binnen. Er komen ook twee elektromotoren in (heb namelijk 2 van die stuurtjes, zeer handig, lekker veel onderdelen) voorzien van eindversterker om de kracht fatsoenlijk te kunnen regelen. Alles komt in een geheel eigen constructie en de bedoeling is uiteraard om het beste FF stuur ooit te fabriceren voor maar zo'n 200 euro. Ik heb de G25 order daarom maar gecancelled omdat ik altijd zonodig moet denken dat ik het zelf beter kan, zeker als je voor hetzelfde geld een set van ruim 1000 euro kan evenaren.

Ik hoop er binnenkort aan te kunnen beginnen, dat wordt een topic ansich met lekker veel plaatjes natuurlijk, het klinkt allemaal wat voorbarig, maar ik heb er zelf wel de nodige vertrouwen in en kan daarom ook niet wachten om aan dit project te beginnen :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefankoopmans/ACR-banner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Arfman schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:40:
Ik heb tegenwoordig ook een Cops 'n Robbers server draaien. De naam is Cops 'n Robbers SO2 en het speelt zich, in tegenstelling tot veel andere C'nR servers, af in South City. Een beetje het echte stad idee, en niet die #@! barrieres waar je, als je er met 10 km/h tegenaan rijd, je auto op total-loss rijd.
Damn, net weer een kwartiertje op je server gereden maar er komt gewoon niemand binnen, misschien dat je op de autocross meer succes hebt?

Ik red btw 1.10.45 op je track met de fz5 :p zinloos maar wel leuk :+

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
BruT@LysT schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:34:
Ah LFS is echt koning! ( ACR-BRUTA hiero btw :) )

VERHAAL
Kun je wel technisch tekenen en mallen maken voor de behuizing ?
Anders lijkt het me dat het allemaal niet stevig in elkaar gaat zitten. Bovendien moet je de krachten niet onderschatten. Ik heb eens op racesim.net zitten lezen hoe iemand ook een stuur wilde fabriceren met zeer goede materialen (act labs shifter etc) en dat ging ook niet goed.

Volg je project zeker !

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BruT@LysT schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:34:
Robert en ik zitten vrijwel constant op AS Club de laatste tijd (Redline Racing 3 oid), PB's van respectievelijk 1:00.61 en 1:00.62
Ik ben sinds een week weer gaan spelen (upgrade naar de nieuwe versie), en rij ook veel op de RR3 AS Club baan. PB lag vaak rond 1.05, toen de setup van rushood gekregen en kan nu (met veel geluk) 1.02 rijden :) Grootste tijdverlies heb ik nog steeds bij de dubbele bocht vlak voor eerste checkpoint, via spectator zie ik daar mensen met 185km/h in rijden en tikken ruim 200km/h op checkpoint. Ik kan nog niet echt het punt vinden om op die snelheid juist in te sturen, gemiddeld kom ik op een 33.8 tot 34.6 als eerste checkpoint maar zie toch vaak 32's door andere worden gereden. Daarna vaak bij laatste bocht voor de finish wil ik nog wel eens spinnen. Mischien tips? :)

Klopt het trouwens dat je met de geregistreerde versie niet meer op de 'gratis versie' servers kan rijden? Ik zie vaak maar 3-4 servers een beetje bezet (SS1 en 3, CCTD en CTR oid).

ACR 147-GTA heb ik veel zien rijden (gisteravond nog :P), die gast rijdt inderdaad echt hard :)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 10:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Zou je die setup even onlijn kunnen zetten aub? Ik race ook wel vaker op de Redline servers, username Grootmeester Flits, en ben op zoek naar een goede setup voor AS Club. Ik heb de world records setup packs gedownload, maar je moet wel erg goed zijn om daar een snelle tijd mee neer te zetten.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

• Arfman

Arfman

Drome!

Dentheman schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:40:
[...]

Damn, net weer een kwartiertje op je server gereden maar er komt gewoon niemand binnen, misschien dat je op de autocross meer succes hebt?

Ik red btw 1.10.45 op je track met de fz5 :p zinloos maar wel leuk :+
Zucht .. zal hem wel op autocross zetten. Jammer dat variatie in tracks niet wordt gewaardeerd.

Anoniem: 195550

waar kun je dit spel kopen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:46

ik heb nog een vraagje moet je de demo eerst downloaden en daarna de licentie kopen ???
en hoe lang duurd het voordat je de licentie krijgt en trouwens nadat ik de licentie heb moet ik nog wat gaann downloaden

ik kan niet wachten op jullie reacties :p :) ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je registeert je op de website -> account
Je download de game -> Demo versie.
Je koopt de game online -> account wordt direct upgraded
je geeft je account in in het spel -> S2 versie
Klaar :)

Op de shop pagina staat dat ook netjes uitgelegt ;)

thx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey ik heb nog een vraagje ik wil s2 versie kopen dus de licentie maar ik wil betalen via mijn eigen postbank dus ik wil niet via een creditkaart .

wie kan mij helpen .

Thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan betalen via Paypal, via paypal kan je geld overmaken van je eigen bank naar paypal en zo LFS betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193557

www.paypal.com

registreer daar een account en maak vanuit postbank 38 euro over naar je paypal bank (rekening houdende met de valuta). Met paypal kan je dan op lfs.net je account upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
Let er op dat je voldoende geld overmaakt naar Paypal. Ik had net 50 cent te weinig overgemaakt en zodoende kon ik nog 5 dagen langer wachten :)

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe ik had ook 36 euro overgemaakt was iets van 80 cent ofzo te weinig :) vandar die 38 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb via moneybookers betaald. Werkt supersnel via Ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe lang moet je dan wachten als je van je postbank overmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
Ik meen 4-6 dagen, anders moet je even op de paypal site kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zijn formule 1 auto's zo makkelijk te besturen in dit spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-05 10:58
omdat je alle hulp aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 09:41:
Waarom zijn formule 1 auto's zo makkelijk te besturen in dit spel :?
Veel downforce hea ;) Ik vind ze qua weggedrag redelijk bij blijven bij dedicated f1 spellen eigenlijk. Iets realistischer zelfs nog.

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een vraagje waar kan je de nieuwste patch downloaden van lfs ?
En trouwens ik heb een logitech driving force pro het valt me op dat het moeilijk bestuurbaar is met 900 graden

Hoe nemen jullie de bochten met jullie stuur ?? bij mij gaat ie gewoon slippen alsof ik mijn stuur recht laat staan terwijl ik het draai :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op tijd remmen, anders krijg je zware overstuur (of heet dan onderstuur? :P). Evt meer downforce op je front zetten, gevoel is erg realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik op de rem trap lijkt het wel dat ik geen remmen heb ??
remmen zijn niet sterk genoeg ik moet 100 meter van te voren remmen om een goed bocht te kunnen nemen :S :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is ook geen arcade game. Wil je van 200km/h terug naar 80km/h moet je idd zo'n 50-100m met beleid gaan remmen (anders blokkeren = doorslippen = niet kunnen sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahahaha thx man ik begint het te snappen :)
wat een leuk spel vooral dat geluid van de motor als je op volle toeren gaat lekker is dat :)

ik heb nog een vraagje is het beter met hoge of lage toeren door de bocht te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik rij nu vaak hogere toeren door de bocht, maar met gematigt gas geven. Kan je bij het uitrijden van de bocht meteen hard doortrekken, scheelt je weer een tiende van een seconde ;) Op lage toeren heb je vaak de neiging meteen het gas open te gooien, wat vooral bij FR auto's vaak resulteert in een mooie spin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahaha thx sinergy voor je tips en reacties :)
strax kan ik lkkr gaan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er leuke NL servers die meestal vol zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:18

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

De echte LFS-fans weten het natuurlijk al lang, maar ook hier nog even de update:

Live for Speed patch V is uit! De lijst verbeteringen is ellenlang, dus maar een greep uit de changelog:
- betere netcode
- verbeterde geluiden
- automatisch update systeem
- volledig compatible met Windows Vista
- verbeterde functies voor S1 gebruikers
- nieuw script systeem
- fixes en verbeteringen in alle opzichten

Zeer aan te raden en complimenten voor de crew!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:40

The_Scarabial

MTB for life!

ik zag een aantal dagen geleden in zo'n praat programma met bridget maasland, een f1 simulator en live for speed werd daar voor gebruikt, dat zag er erg gaaf uit moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

geluid is wel beter, maar als ik csr gebruik klinkt het alsnog beter......

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:22

scorpie

Supra Addict

Ik vind eigenlijk alle auto's beter klinken, behalve de F1, dat geluid lijkt nou nergens op zeg...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05 16:14
die nieuwe dingen bij autocross zijn ook wel ve :D
nu kun je teminste niet meer hele groote afkortingen nemen bij een auto cross layout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hmm, helemaal niet gezien. Snel maar ff geupdate en gelijk mijn server ook (die trouwens sinds een paar dagen een officiele Cops & Robbers server is).
Vandaag CSR geprobeerd, voor de custom sounds. Klinkt echt veel beter, helaas is m'n PC er al 2 x keihard door gecrashed met een hoge piep. Iemand anders dat probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132065

Arfman schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:34:
Hmm, helemaal niet gezien. Snel maar ff geupdate en gelijk mijn server ook (die trouwens sinds een paar dagen een officiele Cops & Robbers server is).
Vandaag CSR geprobeerd, voor de custom sounds. Klinkt echt veel beter, helaas is m'n PC er al 2 x keihard door gecrashed met een hoge piep. Iemand anders dat probleem ook?
Kun je mij uitleggen wat presies de bedoeling is van Cops & Robbers? Ben al een aantal keer in zo'n server geweest, maar ik heb echt geen idee wat de bedoeling is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben me aan het vermaken met de demo omdat ik ook een stuurwieltje gehaald heb. Leuk spel, maar ik heb nog wel wat oefening nodig. Jammer dat er op de demoversie wat kansloze figuren rondrijden die alleen maar proberen om je uit de wedstrijd te beuken maar na een half rondje zijn die wel verdwenen en dan is het best leuk.

Is het een beperking van de demo dat ik geen setups kan gebruiken die ik ergens gedownload heb?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Anoniem: 132065 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:00:
[...]

Kun je mij uitleggen wat presies de bedoeling is van Cops & Robbers? Ben al een aantal keer in zo'n server geweest, maar ik heb echt geen idee wat de bedoeling is...
Er zijn min of meer 2 teams, er is een set regels waar je je aan dient te houden en als je dat niet doet krijg je een brute achtervolging :*)

Ik vind het wel gein, beetje kloten en racen

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die 80 in de pits zijn km/u zeker? Volgens mij staat mijn teller op miles :)

Ik wordt steeds gediskwalificeerd als er afgevlagt wordt. Is dat omdat ik halverwege instroom en niet genoeg rondjes heb gereden? Want verder heb ik (behalve te hard rijden in de pits waar ik mijn straf voor uitgevoerd had) niks fout gedaan volgens mij.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
jfeelders schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:33:
De echte LFS-fans weten het natuurlijk al lang, maar ook hier nog even de update:

Live for Speed patch V is uit! De lijst verbeteringen is ellenlang, dus maar een greep uit de changelog:
..
Ik heb alle testversies van deze V patch gehad maar als je nu naar de verschillen tussen U en V kijkt dan scheelt dat enorm. Het geluid is nog niet helemaal ideaal maar ze zijn op de goede weg. Ik zal de SP aanpassen met deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand sinds die V patch ook de bug, als je wheelspin hebt in eerste versnelling je km teller mee gaat met je toeren? (oftewel volle toeren = 120km/h, terwijl je gewoon stilstaat). Zowel de analoge als digital km teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:12:
Iemand sinds die V patch ook de bug, als je wheelspin hebt in eerste versnelling je km teller mee gaat met je toeren? (oftewel volle toeren = 120km/h, terwijl je gewoon stilstaat). Zowel de analoge als digital km teller.
Das geen bug maar een feature :D

De snelheid word nu gemeten bij de aandrijfas ipv aan de grond..

Probeer maar es in een auto wielspin te doen, dan zie je hetzelfde

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik kan nergens vinden waar ik miles kan veranderen in km/uur. Tenminste, ik neem aan dat die GTi harder kan dan 120 km/u en dat hij op miles staat (verklaart namelijk ook waarom ik te hard door de pits rijdt ;) ) en nou vind ik het in een keer. Het staat bij "speler".

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 29-12-2006 21:47 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 09:18
Marzman schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:37:
Ik ben me aan het vermaken met de demo omdat ik ook een stuurwieltje gehaald heb. Leuk spel, maar ik heb nog wel wat oefening nodig. Jammer dat er op de demoversie wat kansloze figuren rondrijden die alleen maar proberen om je uit de wedstrijd te beuken maar na een half rondje zijn die wel verdwenen en dan is het best leuk.

Is het een beperking van de demo dat ik geen setups kan gebruiken die ik ergens gedownload heb?
Die kansloze figuren zijn inderdaad een bron van ergenis. Negeren, bannen of een andere server. Nooit boos worden, dan krijgen ze er plezier aan.

Wat betreft die setups: er is geen beperking. Je moet de (volgens mij *.set) file in de map 'settings' onder 'data' plakken. Zorg er dan voor dat de file de juiste naam heeft. Dat wil zeggen dat het begin van de naam de naam van de betreffende auto moet zijn. Kijk maar eens in die map, dan zie je wel wat ik bedoel. Daarachter kun je een naam plaatsen die je zelf bedenkt. Die naam zie je dan rechts(boven) in het spel als je in het menu zit waar je de settings van de auto kunt veranderen.

Het geluid is idd een stuk beter. Ook vind ik die van de F1 auto beter, naar mijn idee klinkt dat nu ook realistischer. Bij de XR GT TURBO moet ik even wennen. Het voelt alsof de auto slomer is, maar volgens mij ligt dat puur aan de geluidsverandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de nieuwe patch van U naar U35 of V (weet t zelf ff niet meer) krijg je dat de setups van naam veranderen: XF_GTI wordt bijv. XF GTI (zonder lage streepje dus) en FORMULA_XR wordt FORMULA XR enz. Als je dus patch V hebt en je hebt een setup gedownload van versie U dan moet je alleen dat lage streepje ff weghalen. Deed ik heel lang over om achter te komen :)
SinergyX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:12:
Dat vind ik ook vaag, ook als je bijv. accelereert met wielspin blijft de teller op bijv. 69 km/h hangen, bij patch U zag je nog de echte snelheid maar nu laat ie volgens mij inderdaad de snelheid met het toerental zien. Ook irritant :9

offtopic:
Jeetje Danielson, 1:07.58 :| knap werk hoor! Gebruik jij misschien Barlin's setup? Die verhoudingen zijn volgens mij precies tzelfde

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 193557 op 02-01-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 09:18
Terugkomend op het vernieuwde geluid. Bij nader inzien vind ik het turbo geluid, de hoge toon op de achtergrond, te simpel. Dat is nu bij elke wagen zo.

Wat mij betreft had het geluid wat krachtiger/rauwer mogen zijn, het is me net iets te lief. Ook vind ik het overschakelen te eenvoudig en te dun. Luister bijvoorbeeld hier maar eens naar om een voorbeeld te hebben van hoe het echt zou moeten zijn (uitgeknipt stukje van langere versie):

http://members.home.nl/nuntius/Soundsample.wmv

[ Voor 12% gewijzigd door Tommy The Cat op 03-01-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 193557 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:30:
[...]

Bij de nieuwe patch van U naar U35 of V (weet t zelf ff niet meer) krijg je dat de setups van naam veranderen: XF_GTI wordt bijv. XF GTI (zonder lage streepje dus) en FORMULA_XR wordt FORMULA XR enz. Als je dus patch V hebt en je hebt een setup gedownload van versie U dan moet je alleen dat lage streepje ff weghalen. Deed ik heel lang over om achter te komen :)
Thanks dat was het :)

Heb intussen ook S2 aangeschaft omdat ik de demo erg leuk vond. Ik rijdt momenteel het meeste in de MRT5. Ik vind dat een erg fijne auto. Hij heeft niet te veel vermogen wat hem fijn maakt om mee te beginnen, maar is wel erg licht (wat soms nerveus en springerig aanvoelt maar er wel voor zorgt dat je goed de circuits leert kennen en er voor zorgt dat je niet overal vool over de curb stones heen denderd :) )

Wel grappig als je daarna weer in de GTI stapt. Die heeft bijna 2 keer zoveel aan pk's maar is echt een stuk langzamer.

LFSWorld is ook leuk bedacht (en een slimme manier van de makers om cracks en dergelijke tegen te gaan). Alleen jammer dat offline tijden niet meetellen (ik rijdt veel hotlaps).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tommy The Cat schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:09:
Terugkomend op het vernieuwde geluid. Bij nader inzien vind ik het turbo geluid, de hoge toon op de achtergrond, te simpel. Dat is nu bij elke wagen zo.

Wat mij betreft had het geluid wat krachtiger/rauwer mogen zijn, het is me net iets te lief. Ook vind ik het overschakelen te eenvoudig en te dun. Luister bijvoorbeeld hier maar eens naar om een voorbeeld te hebben van hoe het echt zou moeten zijn (uitgeknipt stukje van langere versie):

http://members.home.nl/nuntius/Soundsample.wmv
Vooral dat terugschakelen klinkt heerlijk rauw :D Maar vind de turbo iets te overheersend in het filmpje, vooral op dat rechte stuk waar hij die 2 auto's inhaald. Ik rij veel met die formule 1 auto (FX1 ofzo?) die vind ik dan iets pretigger.

Wel nog iets vaag/raars ondenkt. Als je spectator bent en je viewt iemand anders hoor je tussen het schakelen de toeren enorm omhoog vliegen. Zet je echter 'extra gas while shifting down' optie uit, hoor je dat opeens niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:14
Marzman schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:14:
Die 80 in de pits zijn km/u zeker? Volgens mij staat mijn teller op miles :)

Ik wordt steeds gediskwalificeerd als er afgevlagt wordt. Is dat omdat ik halverwege instroom en niet genoeg rondjes heb gereden? Want verder heb ik (behalve te hard rijden in de pits waar ik mijn straf voor uitgevoerd had) niks fout gedaan volgens mij.
Ik denk dat je tijdens de race dan de verplichte pitstop bent vergeten. Sommige races hebben dat verplicht gesteld.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:20:
Vooral dat terugschakelen klinkt heerlijk rauw :D Maar vind de turbo iets te overheersend in het filmpje, vooral op dat rechte stuk waar hij die 2 auto's inhaald.
Je hoort daar helemaal geen turbo maar het typische (in dit geval wel erg prominent aanwezige) geluid van een versnellingsbak met rechte vertanding zoals vaak toegepast in de racerij. En dat is dan meteen ook de hoofdreden waarom straatwagens en sportwagens schuine vertanding hebben. Een schuine tandoverbrenging heeft namelijk als voordeel dat het bijzonder stil is in vergelijking met een rechte vertanding. Geloof me, je wilt niet dagelijks met zo'n "gearbox whine" rondrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Tijdje niet op tweakers geweest en meteen bergen met reacties in het LFS topic.

Waar ik nu de laatste tijd veel mee bezig ben is dit: http://license.ukct.net/ Lees het maar eens door en begin te rijden, het werkt behoorlijk verslavend :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

daroy schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:17:

Waar ik nu de laatste tijd veel mee bezig ben is dit: http://license.ukct.net/ Lees het maar eens door en begin te rijden, het werkt behoorlijk verslavend :*)
idd leuk om te doen

alhoewel ik nu weer verslaafd ben aan carribean cruise :D . Hoe verzinnen ze het :p

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damn hoe verslavend is dat zeg, net zo lang rijden tot je geld genoeg hebt voor die ene auto :X
Ik heb het geweten :X

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dentheman schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:58:
alhoewel ik nu weer verslaafd ben aan carribean cruise :D . Hoe verzinnen ze het :p
Dat speelde ik zeker elke dag, maar door recente server crashes ben ik mijn 3 auto's kwijt geraakt en nog maar 1000 cash over. Niemand wil wat lenen en krijg mijn auto's niet terug :/
(en er wordt misbruik gemaakt van die bankrobery bij het leven).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

SinergyX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:28:
[...]

Dat speelde ik zeker elke dag, maar door recente server crashes ben ik mijn 3 auto's kwijt geraakt en nog maar 1000 cash over. Niemand wil wat lenen en krijg mijn auto's niet terug :/
(en er wordt misbruik gemaakt van die bankrobery bij het leven).
Als je me @ die server even aanspreek mag je van mij wel lenen hoor :) zeg wel ff dat je van got bent enzo :P

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-05 10:58
snap vrij weinig van die cruise, ik race laatste dagen alleen nog op de STCC server met de XFG en de XFR.
wel leuk want meeste tracks zijn reversed, is weerus wat anders ^^

rij onder de naam : Kylios of Atixt :+

roep maarus als je me ziet rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Nu kan dit een hele stomme vraag zijn maar heb net een half uur zitten te stoeien met de instellingen voor mijn momo racing stuur. 8)7

Het probleem is dat ik niet met mijn wagen vooruit kom. Mijn stuur en pedalen zijn goed ingesteld en heb knoppen ingesteld voor om op zij te kijken (etc.), handrem en de koppeling. Ik start de training, de auto is gestart, ik beetje met de koppeling te spelen en geef gas bij in z'n eerste versnelling maar hij wil niet vooruit (handrem is er af). 8)7 Is er niet iets zoals auto-clutch in GTR 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

D. Ninjai schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:44:
Nu kan dit een hele stomme vraag zijn maar heb net een half uur zitten te stoeien met de instellingen voor mijn momo racing stuur. 8)7

Het probleem is dat ik niet met mijn wagen vooruit kom. Mijn stuur en pedalen zijn goed ingesteld en heb knoppen ingesteld voor om op zij te kijken (etc.), handrem en de koppeling. Ik start de training, de auto is gestart, ik beetje met de koppeling te spelen en geef gas bij in z'n eerste versnelling maar hij wil niet vooruit (handrem is er af). 8)7 Is er niet iets zoals auto-clutch in GTR 2?
Ja dat kan. Kijk eens bij axes om je gas en rem in te stellen. Ik denk dat dat het is, daar was ik ook even mee bezig voor ik het doorhad :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die skins zijn niet eens zo ingewikkeld. Ook even snel wat gemaakt (was 3 minuten werk ofzo ;))
Afbeeldingslocatie: http://www.schaap.tv/got/blacksheepracing.png

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Marzman schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:54:
[...]

Ja dat kan. Kijk eens bij axes om je gas en rem in te stellen. Ik denk dat dat het is, daar was ik ook even mee bezig voor ik het doorhad :)
Ik dacht dat ik die ook goed had ingesteld maar bleek dat ik ze heb omgewisseld. :P Nou ja, kan iig weer racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

daroy schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:17:

Progress to next licence (Bronze): 12.33%

:*)

Vind dat caribean cruising maar niks, ik raak steeds m'n auto's kwijt, ook als ik em IN de pitbox parkeer, eerst naar spectator ga etc etc.
Nee, dat stcc is veel toffer, tenminste een beetje goed racen, meestal op tracks die ik nog nooit gedaan heb, reversed enzo. Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Het duurd wel echt een eeuwigheid voordat je van Zilver naar Goud gaat zeg. Poe poe ik heb der al best wat races opzitten en zit nu op 75%

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:54:
[...]
LFSWorld is ook leuk bedacht (en een slimme manier van de makers om cracks en dergelijke tegen te gaan). Alleen jammer dat offline tijden niet meetellen (ik rijdt veel hotlaps).
Offline tijden tellen wel degelijk mee, wat je moet doen is (offline) hotlappen, replay saven en naar lfsworld.net uploaden (bij S2 Hotlaps/Hotlap Charts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Bij STCC hebben ze nu van die userbars. Kan je bij sites waar je een afbeelding in je sig kan zetten leuk gebruiken.

code:
1
http://stccu.ukct.net/user_name.gif

Hier is de mijne, na flink wat rijden eindelijk goud. Nu fijn met de XRT rond crossen:

Afbeeldingslocatie: http://stccu.ukct.net/XRRoy.gif

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik zit nu pas op 54% van m'n Copper license :P
Maarja, ff geen tijd om continu te racen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Aangezien deel 2 van dit topic er snel aan zit te komen wil ik graag iets meer over leagues en speciale servers in startpost zetten. Wie heeft tijd om even alinea te schrijven over bijvoorbeeld STCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:46
Anoniem: 193557 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:30:
[...]

offtopic:
Jeetje Danielson, 1:07.58 :| knap werk hoor! Gebruik jij misschien Barlin's setup? Die verhoudingen zijn volgens mij precies tzelfde
Die Barlin setup zegt me niet wat, de setup die ik gebruik is een mix van diverse setup's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Tweaker gespot :+

Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/filedumpshit/lfs/gespot.jpg

Altijd leuk, een n00b op de 1e rij (nee, niet marzman ;) )

gelukkig gaat 't niet altijd zo :)
Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/filedumpshit/lfs/close.jpg

Ik heb inmiddels de xrg unlocked op de stcc servers, maar ik vind 't echt een ongelofelijk waardeloze auto :/ Vind 'm erg log en zwaar aanvoelen. Ik heb al wat setups geprobeert maar ik krijg 'm gewoon niet goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 83328 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:02:
Tweaker gespot :+

[afbeelding]

Altijd leuk, een n00b op de 1e rij (nee, niet marzman ;) )

gelukkig gaat 't niet altijd zo :)
[afbeelding]

Ik heb inmiddels de xrg unlocked op de stcc servers, maar ik vind 't echt een ongelofelijk waardeloze auto :/ Vind 'm erg log en zwaar aanvoelen. Ik heb al wat setups geprobeert maar ik krijg 'm gewoon niet goed..
Daar profiteerde ik best wel van want ik kon zo vol gas het hele veld voor me voorbij blazen terwijl links en rechts de auto's om me heen tolden :). Wie was jij dan? [edit]ok, die oranje zwarte dus, maar je heet geen firefly of wel?

Alleen zat er een paar races later toen ik met een hoop schade op een ronde gezet ging worden iemand te zeuren dat ik de blauwe vlaggen niet respecteerde terwijl ik dat voor mijn gevoel echt wel deed. Nog even kijken of ik dan toch wat fout deed, maar ik zou niet weten wat ik meer kan doen dan langs een kant rijden en een beetje inhouden zodat ze er voorbij kunnen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha, net een race op AS Club in de FOX gewonnen met 0.01 seconde verschil :+
Zat 6 rondes lang op z'n staart, in de laatste ronde remfoutje, toen kon ik slipstreamend het rechte stuk op en trok ik hem voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn lfs username is kingfag :) (don't ask... heb 't account bij m'n 2e hands driving force pro gekregen). Mijn ingame name is altijd real_firefly, speel vrijwel altijd op de stcc servers en af en toe redline racing, fox @ blackwood.

Over die blue flag, sommige lui verwachten blijkbaar dat je ineens verdwijnt of vol in de remmen gaat ofzo. Slaat gewoon nergens op, als er geen ruimte is om te passeren, dan is het gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 83328 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:19:
Mijn lfs username is kingfag :) (don't ask... heb 't account bij m'n 2e hands driving force pro gekregen). Mijn ingame name is altijd real_firefly, speel vrijwel altijd op de stcc servers en af en toe redline racing, fox @ blackwood.

Over die blue flag, sommige lui verwachten blijkbaar dat je ineens verdwijnt of vol in de remmen gaat ofzo. Slaat gewoon nergens op, als er geen ruimte is om te passeren, dan is het gewoon jammer.
Dan rijdt je best goed. De race daarop was je eerste geworden dan en je hebt ook nog niet zo heel veel kilometers gemaakt.

Ik heb twee Henken achterop mijn bumper geplakt. Misschien leuk als meer mensen dat doen voor de herkenbaarheid ;)

Afbeeldingslocatie: http://schaap.tv/got/henk75.png

Hoe komt het trouwens dat real_FireFly veel mooiere screenshots heeft, ligt dat alleen aan de gebruikte resolutie?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/mastskin-best1.jpg

Ik weet niet of Henk mooi achter op deze auto staat maar ik zal er een bumpersticker van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die screenshots hierboven zijn resized :) origineel waren ze 1152x864.

Ingame is 't bij mij ook redelijk blokkerig. Als je AA wilt aanzetten moet je dat met de eigenschappen van je videokaart doen, maar bij mij kost dat veel te veel fps (heb maar een nvidia 6600 kaartje, wel flink overclocked).

Kleur je trouwens je skin in met de sliders? Mooier is om de skin jpg gewoon te kleuren en dan de sliders op wit zetten.

Ik heb trouwens nog een tweakers.net skin gevonden die ik ooit eens heb gemaakt :P (voor de XFR)
Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/filedumpshit/lfs/tnet.jpg

Hier staat ie, moet je wel even real_firefly eruit knippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jammer dat STCC opeens met UF1's is gaan rijden. Ik begon net een beetje te wennen aan de XFG.

/▌

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.