Ik lees daar wisselende reacties over. Zijn er mensen hier met ervaring?(kgeloof dat fnwk eerst met toetsenbord/muis speelde)?
Gewoon niet aan beginnen. Offline moet je het natuurlijk zelf weten, maar online doe je er je medespelers zeker geen plezier mee. Vooral met de snellere formulewagens (en helemaal de komende F1 wagen) moet je gewoon optimale controle hebben anders veroorzaak je crashes. Met een muis heb je dat gewoon niet genoeg.NiaX schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:56:
in hoeverre is dit spel goed te spelen met de muis-toetsenbord combi?
Ik lees daar wisselende reacties over. Zijn er mensen hier met ervaring?(kgeloof dat fnwk eerst met toetsenbord/muis speelde)?
LFS is gemaakt voor een stuur.
Edit: ben niet de enige die er zo over denkt zo te zien ^^^
[ Voor 11% gewijzigd door Eindewege op 20-04-2006 17:04 ]
Van Zeeland dan misschien ??
naja, ik heb een Logitech formula force gp, maar die doet het niet meer. Kijken of ik die nog kan fixen
ik heb gelezen (Lfs forum, Scawen Roberts) dat er nu een oneindig sterker wordende slipstream achter de wagens ontstaat terwijl in werkelijkheid de motor die snelheid niet meer kan versterken en de rol-, luchtweerstand toeneemt. Dit is gemaakt zodat je op hogere snelheden hoogstens er nog achter kan komen maar er nooit meer aanvoorbij zoals nu.Impry schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:55:
[...]
Dus minder voordeel als je in de slipstream hangt? Of op wat voor manier is het gecorrigeerd?
Maar aan de andere kant komt het nu wel meer op bochtentechniek aan wanneer je wil gaan inhalen.
Links
Changelog:
• Included the BMW Sauber racing car
• Improved the slipstream simulation
• Improvements in tyre and car physics
• Graphics option : Use compressed skins
• Included Spanish training translations
• Replay speed (F2) minimum is now 0.125
• Traction control added to FZ50 road car
• Updated translator names on credits page
• Longer start delay if more players in race
• Gear shift levers no longer hold the clutch
• Pit speed limiter now visible on remote cars
• Better dashboard on Formula XR and Formula V8
• French and Russian keys guides (in docs folder)
• InSim NLP and MCI packets now support 2000 laps
• Small changes to the mass and power of some cars
• 15:4 screen ratio now detected as a 3-screen mode
• FIX : Wing angle bug causing physics exploit
• FIX : Command line /hours=x is now implemented
• FIX : Bug in haze effect, now usable in tv cameras
• FIX : Bug in demo /ban function with coloured names
• FIX : After driver change - timing info not visible
• FIX : Qualifying could end up to 6 seconds too early
• FIX : Pasting long line of text would make LFS crash
• FIX : LFSW lap times bounded to 1 hour to avoid wrap
• FIX : Could sometimes teleport after a driver change
• FIX : Changing tyre type, warmed to wrong temperature
• FIX : Could get stuck in pits when changing fuel load
• FIX : Mudguards and brakes vanish when changing plate
[ Voor 92% gewijzigd door Zamorano op 21-04-2006 17:00 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
I served in a company of heroes.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Moet ook gek zijn om die kleppen niet te laten zweven in het echt
Alleen die Mickey Mouse-baantjes (niet allemaal, maar de meeste wel) in LFS zijn niet heel geschikt voor een F1. Ik vind het jammer dat er geen echte baan in zit, sowiezo prettig om de performance te vergelijken/controleren.
Ook vind ik de graphics nu wel een tikje outdated, maar dat is bijzaak.
Ja en nee.Scorperito schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:10:
mwoah, ik vind dat je niet moet gaan kijken naar graphics / sound, althans, dat je ze niet moet vergelijken met andere games. Ik bedoel.. dit spel wordt door 3 man gemaakt, en zij focussen op de physics, en ik moet ze nageven, het voelt echt goed aan. Als je daaraan denkt, vind ik dat ze nog echt puik werk hebben afgeleverd wbt de sounds en graphics
Puik werk zeker, maar dat betekent niet dat we niet kritisch mogen zijn.
Het is natuurlijk prima om te vergelijken tussen sims die in hetzelfde marktsegment (qua prijs, doelgroep en focus op online gameplay) zitten, rFactor en nK Pro met name (ik heb ze alledrie origineel overigens), waarvan alleen rFactor door een groter en meer ervaren team ontwikkeld is. Qua physics is LFS best ok, maar steekt er zeker niet bovenuit. De kracht zit hem bij LFS voornamelijk in het online gedeelte.
De geluidsengine is een vrij vooruitstrevende techniek zonder samples (net als nKpro), maar ik vind dat bij LFS nogsteeds wat tegenvallen. Overigens vind ik het F1 geluid toch wel erg matig na een eerste echte testsessie, klinkt toch wat synthetisch.
[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 21-04-2006 19:26 ]
verder vind ik het wel goed zo
het spel is er echt onwijs op vooruit gegaan
Zie ondertitel
Ik vind het geluid niet perfect maar het heeft wel wat, zeker bij de FZ50 en LX6 enzoZamorano schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:21:
[...]
Ja en nee.
Puik werk zeker, maar dat betekent niet dat we niet kritisch mogen zijn.
Het is natuurlijk prima om te vergelijken tussen sims die in hetzelfde marktsegment (qua prijs, doelgroep en focus op online gameplay) zitten, rFactor en nK Pro met name (ik heb ze alledrie origineel overigens), waarvan alleen rFactor door een groter en meer ervaren team ontwikkeld is. Qua physics is LFS best ok, maar steekt er zeker niet bovenuit. De kracht zit hem bij LFS voornamelijk in het online gedeelte.
De geluidsengine is een vrij vooruitstrevende techniek zonder samples (net als nKpro), maar ik vind dat bij LFS nogsteeds wat tegenvallen. Overigens vind ik het F1 geluid toch wel erg matig na een eerste echte testsessie, klinkt toch wat synthetisch.
Ook vind ik nKpro wat anders, dunno, realistischer reageren, gooi je stuur maar eens om en trap tegelijk vol op de rem, dat voelt in nkpro beter dan in LFS
Heeft ook een computer!
Het verschil tussen nK pro en alle andere sims is dat je gewoon voelt wat er gebeurt en daarop kan reageren. Wat pure rijervaring betreft is er wat mij betreft geen enkele sim die aan nKP kan tippen, echt met afstand.Bertus schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:30:
[...]
Ook vind ik nKpro wat anders, dunno, realistischer reageren, gooi je stuur maar eens om en trap tegelijk vol op de rem, dat voelt in nkpro beter dan in LFS
Wat het geluid betreft heb je wel gelijk, bij de GT's en de LX' is het geluid best behoorlijk. Maar bij de open wheelers vind ik het echt storend, ondanks dat het wel levendig is.
Maargoed ik leg S2 weer opzij, het doet het gewoon net niet voor mij, en ik kan niet alle sims spelen.
Dat is een groot probleem altijd he. Je kan je eigenlijk maar concentreren op 1 of 2 sims wil je een beetje goed mee kunnen doen. Daardoor ga je altijd 1 sim beter vinden dan de andere. Ik heb hetzelfde met LFS, dat is voor mij helemaal geweldig omdat ik er veel tijd in steek. Ik heb niet veel tijd om met GTR te rijden dus is dat voor mij automatisch minder leuk.Zamorano schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:45:
[...]
Maargoed ik leg S2 weer opzij, het doet het gewoon net niet voor mij, en ik kan niet alle sims spelen.
Maar goed om even on-topic te komen, de patch bevalt me uitstekend tot nu toe. Nu wachten tot er weer wat mooie internationale leagues opstarten om een uiteindelijk conclusie te kunnen maken.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Echt al een paar super close raceses gehad
Mijn tijd op BlackWood is nu 55:95, maar dat moet nog wel een stukje sneller kunnen
Binnenkort eens een keer met een paar mensen van GOT rijden!
Mooi toch. Een jaar of 4 geleden waren er eigenlijk alleen maar F1-2002, GPL en Nascar Racing van Papyrus en was het nog maar de vraag of er nieuwe sims zouden komen. Nu is er zelfs zoveel keus dat we ze niet eens meer allemaal kunnen spelenZamorano schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:45:
[...]
Het verschil tussen nK pro en alle andere sims is dat je gewoon voelt wat er gebeurt en daarop kan reageren. Wat pure rijervaring betreft is er wat mij betreft geen enkele sim die aan nKP kan tippen, echt met afstand.
Wat het geluid betreft heb je wel gelijk, bij de GT's en de LX' is het geluid best behoorlijk. Maar bij de open wheelers vind ik het echt storend, ondanks dat het wel levendig is.
nKpro vind ik ook verreweg het meest realistisch op dit moment, vooral vanwege de manier waarop je de banden contact met het wegdek voelt maken, echt geweldig.
LFS is gewoon totaal anders. Het voelt wel behoorlijk realistisch aan maar ook weer niet te, het spelplezier blijft altijd voorop staan en online is het wat mij betreft de beste van allemaal. De BMW F1 is wat physics betreft niet bepaald een exacte replica van het orgineel maar wel erg gaaf om online mee te racen
Ja, helemaal waar. Het is absoluut een luxe dat je nu de sims voor het uitkiezen hebt.kNarf schreef op zondag 23 april 2006 @ 20:16:
[...]
Mooi toch. Een jaar of 4 geleden waren er eigenlijk alleen maar F1-2002, GPL en Nascar Racing van Papyrus en was het nog maar de vraag of er nieuwe sims zouden komen. Nu is er zelfs zoveel keus dat we ze niet eens meer allemaal kunnen spelen
Ik heb nu voor het eerst dat ik bepaalde sims links laat liggen omdat er genoeg (betere ) alternatieven zijn.
Want na al die testkilometers die jij in de echte BMW Sauber hebt gemaakt kun jij daar een oordeel over vellen???kNarf schreef op zondag 23 april 2006 @ 20:16:
[...]De BMW F1 is wat physics betreft niet bepaald een exacte replica van het orgineel maar wel erg gaaf om online mee te racen
Stay safe
Het enige dat ik erover kan vinden is dat het 'A recreation of the real thing with approval from the BMW Sauber F1 team' is. Nergens staat dat er echte data van de auto is gebruikt, dus dat zegt op zich al genoeg.Master FX schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:27:
[...]
Want na al die testkilometers die jij in de echte BMW Sauber hebt gemaakt kun jij daar een oordeel over vellen???
Verder vind ik hem nogal makkelijk rijden en iets geveel 'glued to the track', maar de default setup is ook best goed volgens mij. Echt arcade voelt het nou ook weer niet aan, het belangrijkste is dat hij leuk is om mee te rijden en daar gaat het uiteindelijk om. (in LFS tenminste)
De F1 te makkelijk rijden? Probeer maar eens beneden de 55.xx te rijden zonder TC dan spreek ik je weerkNarf schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:24:
[...]
Het enige dat ik erover kan vinden is dat het 'A recreation of the real thing with approval from the BMW Sauber F1 team' is. Nergens staat dat er echte data van de auto is gebruikt, dus dat zegt op zich al genoeg.
Verder vind ik hem nogal makkelijk rijden en iets geveel 'glued to the track', maar de default setup is ook best goed volgens mij. Echt arcade voelt het nou ook weer niet aan, het belangrijkste is dat hij leuk is om mee te rijden en daar gaat het uiteindelijk om. (in LFS tenminste)
Wat ik gelezen heb, dacht op lfsforum, is dat ze gegevens van BMW Sauber hebben gekregen maar niet volledig in details. Want dan zounden andere F1 teams precies alle data van de BMW kunnen zien. Maar het zou heel goed in de buurt moeten komenkNarf schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:24:
[...]
Het enige dat ik erover kan vinden is dat het 'A recreation of the real thing with approval from the BMW Sauber F1 team' is. Nergens staat dat er echte data van de auto is gebruikt, dus dat zegt op zich al genoeg.
Ik vind alleen die F1 een beetje te snel om op publieke servers met beginners (met respect) te rijden. Gaat nogal snel fout bij het aanremmen van bochtjes
Daar heb je gelijk in, maar als je samen met mensen rijden die het ook door hebben, dan is het helemaal geweldig! Gister met een of andere Mr Simba gereden; ronde na ronde bumper aan bumper met geweldige inhaalactiesdaroy schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:16:
[...]
Ik vind alleen die F1 een beetje te snel om op publieke servers met beginners (met respect) te rijden. Gaat nogal snel fout bij het aanremmen van bochtjes
Lekker realistischDanielson schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:43:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar als je samen met mensen rijden die het ook door hebben, dan is het helemaal geweldig! Gister met een of andere Mr Simba gereden; ronde na ronde bumper aan bumper met geweldige inhaalacties
Zou wel leuk zijn als er BlackWood op gedraait kon worden, lekker crossen met de BF1
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Vanaf vanavond 18:00:
Servernaam: [GOT]Racing
Password: tweakers
Track: BlackWood
Car: BF1
Hopelijk komen er nog een paar tweakertjes voorbij
[ Voor 3% gewijzigd door Danielson op 24-04-2006 18:30 ]
Dat heb ik ook gelezen ja. Dat ze niet alle data krijgen, dat kan ik opzich wel begrijpen, maar dat andere teams deze data dan zomaar kunnen inzien is een tikje vergezocht naar mijn mening. Het zal best aardig in de buurt komen maar als je niet de volledige telemetriegegevens krijgt blijft het toch wat nattevingerwerk. Maar de insteek zal zijn om vooral een officiele F1 in het spel te zetten en dat het leuk is om mee te rijden.daroy schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:16:
[...]
Wat ik gelezen heb, dacht op lfsforum, is dat ze gegevens van BMW Sauber hebben gekregen maar niet volledig in details. Want dan zounden andere F1 teams precies alle data van de BMW kunnen zien. Maar het zou heel goed in de buurt moeten komen
Ik bedoel meer dat ik er zelfs toen ik er voor mee het eerst mee reed eigenlijk nooit mee naast de baan kwam te staan. Als je in het echt met zo'n auto gaat rijden denk ik echt niet dat meevalt om hem op de baan te houden, ook al zit er TC op en doe je rustig aan.
Ook de manier waarop je in LFS bij het uitkomen van bochten behoorlijk scheef kunt gaan met deze auto lijkt me niet echt realistisch (ook bij de formule V8 trouwens), maar goed fun is het wel
Server is upDanielson schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:10:
Dan moet ik maar een server starten:
Vanaf vanavond 18:00:
Servernaam: [GOT]Racing
Password: tweakers
Track: BlackWood
Car: BF1
Hopelijk komen er nog een paar tweakertjes voorbij
[ Voor 8% gewijzigd door Danielson op 24-04-2006 18:33 ]
Life is not about specs, it is about joy!
fixes in T2 (download)- FIX : LFS crash (often during a multi car pile up)
- FIX : LFS crash when starting up with Greek or Norwegian
- FIX : Aston Grand Touring / North showing up as AS6 / AS7
- FIX : Commands /track=as6 and /track=as7 did not work
en ik verwacht de komende weken nog wel een aantal T fixes... op zich hoef je deze niet allemaal te copieren maar als je crashes hebt is het wel zinvol.FIX : LFS could crash sometimes, when leaving a multiplayer game, while your own car was on the track.
FIX : Downloading Skin message was partially off screen.
FIX : Colour alternation on list of games screen.
Gisteravond de eerste tweakertjes al voorbij zien scheuren
Misschien toch tijd dat ik m'n DFP ga aansluiten hehe
Sluit aan gekScorperito schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:50:
Net ff in m'n eentje op die server zitten racen, maar ik kom met muis en kb nog niet onder de 1 minuut hoor (nog lang niet) ;p
Misschien toch tijd dat ik m'n DFP ga aansluiten hehe
T3 (download)
• FIX : Croatian should be selected by default on Croatian computer.
• Throttle blip on downshift is now allowed again with manual clutch.
• Suspension is stronger before it bends, but then bends more quickly.
• Race penalties are now sent as stats to LFS World (awaiting update).
Voor de mensen die een dedicated server draaien is er ook een kleine update ivm het laatste puntje uit de T3 test patch.
T3 Dedicated Server (download)
• Dedicated host hasn't really changed much, except that it now reports time penalties and disqualifications to LFS World, and also number of laps will be correct when you finish a race with more than 255 laps. So if you are racing on a T3 or later host, you can see a more complete and correct race history on LFS World. LFS World needs a small update to the race history window and that will appear in around 1-2 hours.
ik zal proberen om ook eens een keer met wat GOT mensen te racen
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Overigens ik kom ook maar net aan de 1 minuut op blackwood. Het spel heb ik nu 2 weken maar als je denkt dat je snel bent 1 minuut dan rijden sommigen toch nog 7 seconden sneller
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
T2 zit er toch bij in
En wat die replays betreft. Je kan via LFSWorld de replays downloaden van de hotlaps die mensen ingestuurd hebben. Deze kun je gewoon bekijken in LFS en dan moet je de incar camera pakken. Zo zie je meteen hoe hun de lijnen rijden.
T4 (download)
• FIX : Croatian and Serbian should always be correctly selected.
• Added four more characters ro the "Brakes / TC" translation.
• FOX / FO8 / BF1 all have their own dashboard colour slider.
• Some more small optimisations in car draw (graphics code).
• Tiny change in skid creation code to make it safer.
T4 Dedicated Server (download)
• LFSW Online Race Results now shows laps, pit stops, and penalty awarded.
• Handling of the bans.ban file has been changed - See T3 Thread (post 30)
[ Voor 20% gewijzigd door satcp op 26-04-2006 17:50 ]
I served in a company of heroes.
Even gaan testdriven bij iemand die het spel wel heeft?MCK schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:31:
Is er een mogelijkheid om met de BMW F1 te rijden zonder het spel meteen te moeten kopen?
Ik vind de keuze van wagens in de demo ook wel wat jammer. Dat geeft een compleet verkeerd beeld van LFS en schrikt wel mensen af om het spel te kopen (vooral ook door de chaos op de demoservers). Maar zij die er vanaf het prille begin bij zijn geweest weten waarvoor het development team staat en zouden elke update blind kopen
Je mag hier best een half uurtje komen testrijdenMCK schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:31:
Is er een mogelijkheid om met de BMW F1 te rijden zonder het spel meteen te moeten kopen?
nm ben al gestopt
[ Voor 21% gewijzigd door Bertus op 26-04-2006 20:37 ]
Heeft ook een computer!
Ik heb zojuist dus ook maar een license besteld want ik doe graag mee met de "echte" jongens
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Alleen is het verdraaid realistisch, soms, want ik kan totaal niet rijden met die auto met achterwielaandrijving.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
maar laatst even met de F1 gereden, hehe eerste rondje inclusief the start lichtnen reed ik iets van 1.02.xx en ja 2de ronde crashtte ik
maar ik wou inderdaar mijn server opzetten, maar het vage is dat ik niet kan connecten er naar toe.
ik zal wanneer ik thuis ben nog even verder kijken, en dan noem ik hem wel iets als [GOT]racing 2
ik moet zeggen ik vind zelf als configuratie verplichtte pit stoppen erg leuk, ook op de korte banen, althans in de F08 tijd, BL met de F1 is wel erg kort
Ik heb een Logitech Formula GP stuur met drivers 4.60 (nieuwste)
Echter ik heb een flinke afwijking naar links of naar rechts als ik het stuur instel in het spel.
Ik bedoel dus dat als ik het stuur gewoon in het midden laat staan de auto al flink naar links rijd, ik heb op dat moment nog maar een paar meter gereden dus geen schade.
Bij andere games is dit totaal niet het geval ! (F1 Challenge, GTR, DTM Race Driver).
Heeft iemand een oplossing hiervoor ?
[ Voor 20% gewijzigd door W00fer op 27-04-2006 14:34 ]
Had ik ook, recalibreren in LFS zelf lost dat als het goed is op.W00fer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:33:
Sinds 2 dagen de demo, maar kan iemand mij helpen ?
Ik heb een Logitech Formula GP stuur met drivers 4.60 (nieuwste)
Echter ik heb een flinke afwijking naar links of naar rechts als ik het stuur instel in het spel.
Ik bedoel dus dat als ik het stuur gewoon in het midden laat staan de auto al flink naar links rijd, ik heb op dat moment nog maar een paar meter gereden dus geen schade.
Bij andere games is dit totaal niet het geval ! (F1 Challenge, GTR, DTM Race Driver).
Heeft iemand een oplossing hiervoor ?
Life is not about specs, it is about joy!
Hoe doe je dat goed ?Zamorano schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:38:
[...]
Had ik ook, recalibreren in LFS zelf lost dat als het goed is op.
Zo even uit m'n hoofd:
Options > Controls > Axes/FF
Zorgen dat je stuur in het midden staat en je pedalen niet ingedrukt.
Dan onderaan 'Recalibrate Axes' klikken. Vervolgens je stuur helemaal naar links, dan helemaal naar rechts bewegen en weer naar het midden laten komen, en je pedalen helemaal indrukken en weer loslaten.
Dan moet het allemaal kloppen.
Verwijderd
Wie heeft dit ook?
Al eens een schone install geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:45:
Heb een paar dagen geleden dus ook de laatste patch geinstalleerd, maar ik heb nu in multiplayer erg veel last van spontane programma-crashes. Veel last is ongeveer 1 crash per 10-20 minuten.
Wie heeft dit ook?
Ok, maar wat betekent dat lock calibration en wat kun je ermee ?Zamorano schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:36:
[...]
Zo even uit m'n hoofd:
Options > Controls > Axes/FF
Zorgen dat je stuur in het midden staat en je pedalen niet ingedrukt.
Dan onderaan 'Recalibrate Axes' klikken. Vervolgens je stuur helemaal naar links, dan helemaal naar rechts bewegen en weer naar het midden laten komen, en je pedalen helemaal indrukken en weer loslaten.
Dan moet het allemaal kloppen.
Hosts can use a 200 character welcome message from a text file
T5 or later guests will see the message while connecting
E.g. text file named "welcome.txt" contains a message
- then start host with /welcome=welcome.txt
Changed format of /track command in startup - now consistent
Removed /config and /reversed commands
Example of new version : /track=BL1
Added a new command /tracks to specify a list of allowed tracks
E.g. text file named "tracks.txt" contains a track on each line
- then start host with /tracks=tracks.txt
Included updated translations
Included Aston lessons fix for changed objects
FIX : Number entry in tyre setup menu did not work
FIX : Could set wind in hotlapping using /wind command
FIX : Could view other racers ARB and Brake Balance online
Zie ondertitel
Bijvoorbeeld South City Classic, lekker kort baantje, twee mooie stukken waar je snelheid maakt. Lekkere bocht zo net voor de finish, beetje stuiteren met dat ding.
Prima vermaak naar mijn mening
De goeie gasten rijden ~ 1:34.--. Komt dit slechts omdat zij een stuur hebben of wat?
Als dat zo is, kan ik die tijden dan ook rijden als ik zo'n goedkoop 2e hands microsoft force feedback stuur van marktplaats haal?
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Als je Blackwood met de GT Turbo bedoelt, dan rij ik 1:26.xx met een logitech momo forceOpperhoof schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:05:
Hej tweakerts. Ik speel de demo versie nu ook al een tijdje online en het is idd wel grappig. Ik heb alleen geen stuur dus mn ronde tijden zijn over het algemeen wat brak. Ik krijg mn tijd maar niet onder de 1:37:05 heb al andere setups geprobeert, minder benzine in je tank etc etc.
De goeie gasten rijden ~ 1:34.--. Komt dit slechts omdat zij een stuur hebben of wat?
Als dat zo is, kan ik die tijden dan ook rijden als ik zo'n goedkoop 2e hands microsoft force feedback stuur van marktplaats haal?
Daar heb je gelijk inRobertJ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:12:
Ik vind de BF1 anders best wel dikke fun, met name op Blackwood, alleen dan moet je een soort van endurance race doen. Dan is het namelijk niet zo belangrijk om keihard te blazen, maar dan moet je ook om je banden denken. In combinatie met wat mates van je is dit erg leuk.
Maar endurance races zijn met alle auto's mooi! Je eigen pitstopstrategie bedenken en dan goed op je banden en benzineverbruik letten heeft gewoon iets
nee blackwood met dat standaart simpele voorwiel aangedreven bakkie...Danielson schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:41:
[...]
Als je Blackwood met de GT Turbo bedoelt, dan rij ik 1:26.xx met een logitech momo force
Die S bocht na de finish (waar je naar beneden gaat onder de brug door) is zoooo friggin gaaf, net als de Sbocht in Aston Historic REV en Aston North enzo (ook die bocht met hoogteverschil) het geeft zo een kicken gevoel om daar volgas doorheen te jankenImpry schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:55:
Ik moet zeggen dat ik het racen op South City met de BF1 ook erg mooi vind hoor!
Bijvoorbeeld South City Classic, lekker kort baantje, twee mooie stukken waar je snelheid maakt. Lekkere bocht zo net voor de finish, beetje stuiteren met dat ding.
Prima vermaak naar mijn mening
Heeft ook een computer!
Die tijd van jou is helemaal zo slecht nog niet voor een toetsenbord/muis gebruiker vind ik. Maar met een stuur (zelfs een goedkoop) is het gewoon wat makkelijker om alles te doseren. Met een wat duurder stuur heb je over het algemeen nog wat meer controle over je auto vind ik.Opperhoof schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 19:28:
[...]
nee blackwood met dat standaart simpele voorwiel aangedreven bakkie...
Maar de Nederlands kampioen van vorig seizoen en waarschijnlijk ook dit seizoen heeft heel lang met een stuur van Microsoft gereden dus dat zal dan opzich ook wel een goed stuurtje zijn
kyoto gp long oid vind ik zelf echt super, moet er nog met de F1 op rijden
Stay safe
Inderdaad. LFS kost meer dan wat ik heb betaald voor GTR en GT Legends.Master FX schreef op zondag 30 april 2006 @ 09:48:
tja niet iedereen heeft natuurlijk de ge-unlockte versie...
Ik vind €30 (zoiets toch) wel duur maar niet schrikbarend, het is een onwijs tof spel met een leuke community, weinig gekut op servers (wel veel noobs), en leuke league'sfrogger3d schreef op zondag 30 april 2006 @ 11:12:
[...]
Inderdaad. LFS kost meer dan wat ik heb betaald voor GTR en GT Legends.
Het enige wat ik niet leuk vind is de hoeveelheid tijd die je erin moet steken om een beetje mee te komen
[ Voor 14% gewijzigd door Dentheman op 30-04-2006 11:16 ]
Zie ondertitel
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Mijn record is nu 55:50
Issie down? kan em niet meer vindenArfman schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:04:
AS National is ook leuk met de BF1. Mijn servertje draait ook met de U patch nu
//edit lama
[ Voor 4% gewijzigd door Bertus op 01-05-2006 15:43 ]
Heeft ook een computer!
Wanneer ik met Alt-Tab een beetje speel kom ik dus bijv. weer in de windows verkenner. Tenminste, volgens mij, wat ik kan eigenlijk niet meer zien waar ik in zit. Het hele beeld heeft rare kleuren, is geblokt, en heeft een bepaald patroon wat over het hele scherm terugkomt. Een soort storing lijkt het op.
Ik heb de laatste LFS gedownload en voor zover ik achter gekomen ben is het meestal op de BF1-Oval-server van Fragmaster.net. Maar ik heb het dacht ik ook al wel eens op een andere server gehad.
Is dit echt een hardware-probleem, of ligt het aan de server/LFS?
Wanneer het beeld zwart wordt gaat na een tijdje de muziek wel weer normaal lopen. Dan hoor ik dus dat ik in het menu zit.
Wanneer ik dan Alt-Tab naar een ander proces krijg ik weer dat rare storings-beeld.
[ Voor 62% gewijzigd door Impry op 02-05-2006 15:42 ]
Dit topic is gesloten.