[PC][Racesim] Live for Speed S2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Arfman schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:01:
Van het weekend een paar briljante races gehad op BL GP met de FOX, alhoewel ik wel moet bekennen dat zowel de FOX (geen uitdaging meer) en BL GP (idem) me de keel uit beginnen te hangen. Waarom zijn er geen mooie KY, WE of AS FO8 servers online :'(
die zijn er zat hoor, weet je zeker dat je de filters in het server scherm niet aan hebt staan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Ik zit eigenlijk altijd op de FM-Oval server met de FO8, geweldige races gehad daar! :)
Nickname: Impry (in rood,wit,blauw)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:30

Dentheman

Zie signature

daroy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

je hebt Rakker toch ook nog en Bandino die komt ook wel weer terug hoor :)
Yup, rakker, maar die ben ik nog nooit on track tegengekomen, en bandino ook nog nooit....

Maarja, ik ga lfs-nl met rakker uitrijden lees ik net

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik wil ook zo graag wedstrijd racen. alleen weet ik nooit zeker of ik tijd heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

daroy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:32:
[...]

die zijn er zat hoor, weet je zeker dat je de filters in het server scherm niet aan hebt staan?
Definieer "zat". Zo af en toe is er 1, maar als ik op FO8 ga filteren zie ik vrijwel alleen maar Oval races, en die ken ik zo ondertussen ook al wel. Veruit de meeste keren zie ik alleen maar FOX servers, en de laatste tijd enorm veel BL GP servers lijkt het wel. Het lijkt of een paar weken geleden er veel mer AS servers online waren.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
*DRT* Formula KY national
[GoodServer.de] [OWRL]#1 WE international
CRC #1. AS national
MORE POWER TEAM PUBLIC SO sprint track 1

dit vind ik op dit moment als servers waar alleen de FO8 beschikbaar is op een 'normaal' circuit. Dan zijn er nog een aantal servers waar de FO9 beschikbaar is in combinatie met de FOX. En je kan ook bij genoeg servers zelf een baan kiezen als je een lege server binnen gaat. Zolang je bij de host settings een S ziet staan wil dat zeggen dan de de circuits kan selecteren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK :)
Lege servers binnengaan doe ik eigenlijk nooit, zal het eens proberen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Arfman schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:27:
OK :)
Lege servers binnengaan doe ik eigenlijk nooit, zal het eens proberen.
ik ook niet hoor maar het is een mogelijkheid. Je moet dan wel ff gedult hebben voordat andere spelers ook joinen maar als er inmiddels een paar man zijn komen er vaker wat meer bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Iemand enig idee of er een plugin is, waardoor je wat meer informatie over je rondetijden krijgt te zien, maar dan ingame. Beetje formule 1 stijl zeg maar, dus je verschil ten op zichte van de vorige ronde, en dan niet alleen op start finish, maar ook op timetrap 1 en 2 in het circuit....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-10 11:45
Er wordt stilletjes aan gewerkt aan inSim, een systeem die alle mogelijke LfS data uit kan spuwen. Er zijn zo links en rechts al initiatieven opgezet maar heb nog niet iets gevonden wat kan wat jij zoekt. Kijk eens naar LfS live, erg beta en onduidelijke interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

het is me nog niet gelukt om het werkende te krijgen :(

ik draai welliswaar de demo, NLRacing servertje voor 12man, redelijk bevolkt ;)

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
op deze site staat ook nog Ghostcar[/url] waarbij je de Ghostcar en rijpad uit kan zetten. De andere mods zijn trouwens ook het proberen waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
Hej is dit topic aan het doodbloeden??

Niet vergeten dat er pas een nieuwe patch uit is :D
Tevens op forum van lfs wat nieuwe posts van 1 van de makers van lfs scawen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
mm ik heb een tijd geleden lopen zoeken, en zoeken naar dit topic, maar niet kunnen vinden.
ik speel het ook, hele versie.

mijn vraag is: hoe hard kunnen jullie? oftwel wat is jullie topspeed ooit?

mijne is ~ 285 op kioto ring met die porsch en met die f1 wagen rijd ik niet veel harder.
ook op die dragrace baan kom ik maar niet harder. steeds als je aant acceleren bent dan komt er weer een bocht en gaan er weer kilometers af.
ik heb ook al geprobeerd mn auto te tunen.
1= 0 - 125
2= 125 - 195
3 = 195 - 235
4 = 235 - 265
5 = 265 - 280
6 = 280 - >

als ik in mn 5 rijd en het lampje gaat branden en ik schakel, gaatie ~ 500 toeren terug maar gaat de snelheid nog steeds niet meer omhoog, ookal zittie in het gebied met het meeste koppel.

het racen opzich vind ik wel geinig, maar die auto snel maken en hoge snelheid rijden is leuker.

Ook als je een race doet met die f1's op die kioto ring, dan trek ik in zn 3 op, anders sta ik achterste voren, en binnen 1 ronde rijd ik toch al weer eerste, na 7 ronden rij ik er 1 voor? zelfs de prof. stand rij ik er dan nog uit,,... niet meer leuk,...

iemand ideeen / trucks om sneller te kunnen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

Opperhoof schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:31:

speel je online of offline?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Opperhoof schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:31:
mm ik heb een tijd geleden lopen zoeken, en zoeken naar dit topic, maar niet kunnen vinden.
ik speel het ook, hele versie.

mijn vraag is: hoe hard kunnen jullie? oftwel wat is jullie topspeed ooit?

mijne is ~ 285 op kioto ring met die porsch en met die f1 wagen rijd ik niet veel harder.
ook op die dragrace baan kom ik maar niet harder. steeds als je aant acceleren bent dan komt er weer een bocht en gaan er weer kilometers af.
ik heb ook al geprobeerd mn auto te tunen.
1= 0 - 125
2= 125 - 195
3 = 195 - 235
4 = 235 - 265
5 = 265 - 280
6 = 280 - >

als ik in mn 5 rijd en het lampje gaat branden en ik schakel, gaatie ~ 500 toeren terug maar gaat de snelheid nog steeds niet meer omhoog, ookal zittie in het gebied met het meeste koppel.

het racen opzich vind ik wel geinig, maar die auto snel maken en hoge snelheid rijden is leuker.

Ook als je een race doet met die f1's op die kioto ring, dan trek ik in zn 3 op, anders sta ik achterste voren, en binnen 1 ronde rijd ik toch al weer eerste, na 7 ronden rij ik er 1 voor? zelfs de prof. stand rij ik er dan nog uit,,... niet meer leuk,...

Tunen kan niet bij LFS, je auto afstellen wel.
Topspeed is niet zo heel belangrijk, tenzij je alleen op de oval rijdt. Gear ratio's goed instellen en zoveel mogelijk de weerstand verminderen.

Als je tegen de AI rijdt, moet je ze eerst trainen, gewoon rondjes laten rijden dus, dan worden ze steeds sneller. Dat moet je doen per auto en ook per baan.

Optrekken in 2e of 1e versnelling vereist bij sommige wagens een beetje gevoel. Met een pedaal is dat prima te doen, met een gamepad of toetsenbord hoef je het niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Nu online
ja, maar ik wil juist snel, boeit mij verder niks als het maar snel gaat, harddddddddd ik wil > 300 en dat lukt niet. zijn er geen mods ofzo of tracks die langer recht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Als je een goeie Formula V8 setup hebt gaat ie harder dan 300 op de Kyoto Ring. Ga ns online, en achter iemand aan slipstreamen op het laatste rechte stuk, dat gaat hard :o

edit: Setups --> Teaminferno.hu

[ Voor 10% gewijzigd door Eindewege op 30-11-2005 21:24 ]

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Mijn top is iets over de 300km/u en dat haal je inderdaad alleen door te slipstreamen door heel rustig naar iemand toe te rijden die een halve baan voor je rijdt. Een goede setup is dan ook van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
er is ook een tooltje genaamd LFSTweak volgens mij waarmee je de eigenschappen van auto's kunt aanpassen. Hiermee moet je makkelijk over de 300 kunnen halen lijkt me.

Goed nieuws dat Patch Q nu uit is, kan Scawen eindelijk aan de verbeterde physics werken _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Mijn top @ oval is 301 Km/h (no draft) en met draft (was een triple draft) 339Km/h, ik zit atm heel veel op de oval :) Alleen jammer dat er de laatste tijd zo onwijs veel noobs zijn....

vanavond weer een lfs.nl race :D

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
klopt Dennis, vanavond mogen we onze Formula XR's weer uitlaten op Aston Club! Best een leuk baantje met die auto ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Nu online
Dentheman schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:33:
Mijn top @ oval is 301 Km/h (no draft) en met draft (was een triple draft) 339Km/h, ik zit atm heel veel op de oval :) Alleen jammer dat er de laatste tijd zo onwijs veel noobs zijn....

vanavond weer een lfs.nl race :D
wat is tripple draft? want die standaard draft baan is veel te kort om te kunnen scheuren. zelfs van muur --> muur crash haal ik het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Opperhoof schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:46:
[...]

wat is tripple draft? want die standaard draft baan is veel te kort om te kunnen scheuren. zelfs van muur --> muur crash haal ik het nog niet.
Triple draft is met z'n drieën draften, dan rijdt je met z'n drieën achter elkaar, nummer 2 gaat nr. 1 inhalen, nummer 3 gaat weer in zijn slipstream en zo kan je in feite onwijs hoge snelheden halen (zo zetten ze ook wr's, maar dan met 20 auto's)

@daroy: wat een kloterace was 't :X

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege

Eindewege

Dentheman schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:03:
[...]

Triple draft is met z'n drieën draften, dan rijdt je met z'n drieën achter elkaar, nummer 2 gaat nr. 1 inhalen, nummer 3 gaat weer in zijn slipstream en zo kan je in feite onwijs hoge snelheden halen (zo zetten ze ook wr's, maar dan met 20 auto's)

@daroy: wat een kloterace was 't :X
Zo zetten ze personal bests ;) Wereldrecords zijn een stukje eenvoudiger, das gewoon zo snel mogelijk scheuren met hotlappen (mierenneuker ben ik he?).

Wat is er met je gebeurt op Aston? Zandbak meegepakt?

[ Voor 5% gewijzigd door Eindewege op 01-12-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Dentheman schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:03:
[...]

ik hoop dat er naar gekeken gaat worden want in de praktijk kan het natuurlijk nooit; met de mechanische grip zal het nooit lukken om bijna een half keer zo snel te gaan. De ontwikkelaar heeft al aangegeven om nu weer aan de physics te gaan werken, hopelijk komt downforce hier ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Eindewege schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:17:
[...]

Zo zetten ze personal bests ;) Wereldrecords zijn een stukje eenvoudiger, das gewoon zo snel mogelijk scheuren met hotlappen (mierenneuker ben ik he?).

Wat is er met je gebeurt op Aston? Zandbak meegepakt?
Najah, je snapt me iig ;)

Op aston (server2) begon Tom Notten te zeuren over een spelfout, ik schreef niet ipv niets, nouja, niks aan de hand maar toen gaf ie een grote mond, dus ik ook O-) En toen remde hij vrij vroeg voor de eerste bocht (doe ik ook) maar hij remde echt volop terwijl dat echt niet nodig was, dus ik liep mij onwijs op te vreten, en reed band-onvriendelijk en langzaam tegelijk, dus ik ging wart maar helpen met uit de grindbak te komen, maar nu lees ik dat als je shift-s't, je een dnf krijgt....daar gaan m'n punten :/

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
mijn race ging wel lekker, op server 1 van plek 12 naar 7 gereden dacht ik :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege

Eindewege

daroy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:35:
mijn race ging wel lekker, op server 1 van plek 12 naar 7 gereden dacht ik :)
Mooi gedaan ja, je staat niet voor niets als highest climber in de statistieken.

Dentheman - Balen zeg, maar gelukkig zal je waarschijnlijk heel veel goed maken bij de volgende race.
Dat zal wel een hele spectaculaire worden, de tragere mensen zijn vaak op de Kyoto Ring stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik heb alleen in de eerst week toen s2 uitkwam wat rondjes op de oval gereden met de FO8. Dus voor mij gaat het een grote verrassing worden komende race :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Eindewege schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:46:
[...]

Zal je waarschijnlijk heel veel goed maken bij de volgende race.
Dat zal wel een hele spectaculaire worden, de tragere mensen zijn vaak op de Kyoto Ring stukken sneller.
ssssssst :X :p

[ Voor 17% gewijzigd door Dentheman op 02-12-2005 15:24 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 15:56
Mijn beste resultaat tot op heden gehaald op Aston.
De vorige race op Aston stond ik ook al op het podium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindewege schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:46:
[...]
Dentheman - Balen zeg, maar gelukkig zal je waarschijnlijk heel veel goed maken bij de volgende race.
daar ben ik ook bang voor, kan goed zijn, maar hoeft niet, afwachten dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
de kwalificatie zal heel close zijn lijkt me alleen verwacht ik in de race veel ongelukken...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege

Eindewege

daroy schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 09:56:
de kwalificatie zal heel close zijn lijkt me alleen verwacht ik in de race veel ongelukken...
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, die Formula V8 gaat erg snel, en je kan er goed mee slipstreamen, maar hij verliest dan ook heeel veel downforce. Niet altijd even makkelijk om onder controle te houden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ff een schopje geven.

er worden dit jaar door simracing.nl nog 2 einde jaars races gehouden. Als er nog mensen zijn die mee willen doen, neem hier een kijkje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
* KillerDream heeft zich reeds aangemeld.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:04
LFS Mecanik

Nog geen LFSTweak, maar oooooh zooo vet :D

(werkt btw alleen met patch P2 if I remember correct

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben verstokt LFS-racer geweest in de begindagen (vanaf de eerste publieke versies), maar wegens tijdsgebrek en een tot op de draad versleten stuurwiel zijn de race games in een vergeten hoekje geraakt. Ik heb mezelf een tijdje geleden een Logitech Driving Force Pro cadeau gedaan (nu nog deftige pedalen vinden) en heb mezelf geopwaardeerd naar een S2-licentie. Meteen al verliefd op de FX50 GTR (vroeger was de XR GT Turbo m'n favoriet) en omdat zo'n kale wagen toch maar niets is ben ik maar aan het skinnen gegaan. Het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1e02031a5dfffc7d0dc761602a02101f/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fd5d12bd284c08b1333a32f52de38217/full.jpg

Wel weer flink wennen, want het was misschien al anderhalf jaar geleden dat ik nog serieus op de pc geracet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
erg mooie skin zeg, en leuk dat je weer terug bent!

Zien we je misschien in het 2e seizoen van de Nederlandse LFS league op simracing.nl, start waarschijnlijk op 2 feb ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
daroy: ik zag dat jou naam in de PCGameplay genoemd werd in artikel van Live for Speed, erg leuk! zie hier voor screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
wheeler schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:05:
daroy: ik zag dat jou naam in de PCGameplay genoemd werd in artikel van Live for Speed, erg leuk! zie hier voor screenshot.
had het zelf ook al gezien Wheeler, op de Nederlandse LFS site had iemand het geplaatst. Laterna zelf ook maar ff het blad aangeschaft :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
daroy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:52:
erg mooie skin zeg, en leuk dat je weer terug bent!
Bedankt! :P
Zien we je misschien in het 2e seizoen van de Nederlandse LFS league op simracing.nl, start waarschijnlijk op 2 feb ;)
In teamverband zul je me niet zien rijden. De uren waarop ik beschikbaar ben om online te spelen zijn veel te onregelmatig. Maar ik ga wel proberen om weer meer online te racen. En dat moet wel lukken want Live For Speed is verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben er ook weer mee begonnen :/
Naja heb nu vakantie, dus die tijd kan ik wel missen :+
Damn, wat is dit verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Same goes for me, ik race nu erg veel UF1 en FOX, heerlijk wagens :9~

de UF1 races zijn superclose en altijd wel pret en de FOX is gewoon bruut door zijn wendbaarheid enzo

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ondertussen al een beter stuurtje dan de driving force pro te verkrijgen? In dezelfde prijsklasse bedoel ik dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:42:
Is er ondertussen al een beter stuurtje dan de driving force pro te verkrijgen? In dezelfde prijsklasse bedoel ik dan wel ;)
De Thrustmaster Rallye GT Pro is uit. Maar beter dan deze of de DFP zul je in die prijsklasse niet krijgen, ook in de toekomst zie ik weinig veranderen.

Zie ook het speciale topic hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Wow als ik had geweten dat de full version zo was had ik hem eerder gekocht.

Ik kom (een beetje) van GTR af, maar ik was verbaasd over de handling van de snellere auto's ingame. Het voelt allemaal net iets beter. (al zijn die gtr's missch iets te makkelijk)

Zeker een spel wat ik veeeel ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
als je die GTR's te makkelijk vind....probeer eens een rondje te rijden op Aston GP en dan met een tijd van 2.40/2.41 :)

Welkom bij LFS trouwens 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

ik krijg binnenkort men DFP binnen en zit eigenlijk nog te twijfelen tussen LFS en GTL, uiteindelijk ga ik ze me wel allebei aanschaffen maar welke neem ik best om te beginnen?

Ik wil vooral online rijden. Lijkt me vooral leuk om je auto te skinnen, wordt dit veel gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Online rijden en skinnen > LFS.

Je kunt de 2 moeilijk met elkaar vergelijken vind ik eigenlijk. Verder is er van beide een demo verkrijgbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ze zijn ook niet te vergelijken, beide goede games in hun genre.

Maar zoals gezegt, skinnen en online rijden = LFS _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Is het eigenlijk ook mogelijk om mijn eigen helm te maken en die in Live For Speed te zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

volgens mij wel.
zelfs je hele pak is te skinnen afaik...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
McKaamos schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:43:
volgens mij wel.
zelfs je hele pak is te skinnen afaik...
Dat zou wel cool zijn :*)

Ik heb namelijk een eigen helm, alleen weet ik zelf niet hoe ik me helm dan in het spel moet zetten. :( Is er misschien iemand hier die dat voor mij wil doen? Je krijgt eeuwige dank _/-\o_

Als er iemand is die dit voor me wil doen dan kan ik wel wat foto's van mijn helm posten, het is een vrij simpel design. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
als er nog mensen intresse hebben om in de Nederlandse League mee te rijden check hier:

http://www.liveforspeed.n...&task=view&id=96&Itemid=2

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

daroy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:26:
als er nog mensen intresse hebben om in de Nederlandse League mee te rijden check hier:

http://www.liveforspeed.n...&task=view&id=96&Itemid=2
Ik heb me al ingeschreven :Y)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Mastasidaz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:41:
Dat zou wel cool zijn :*)

Ik heb namelijk een eigen helm, alleen weet ik zelf niet hoe ik me helm dan in het spel moet zetten. :( Is er misschien iemand hier die dat voor mij wil doen? Je krijgt eeuwige dank _/-\o_

Als er iemand is die dit voor me wil doen dan kan ik wel wat foto's van mijn helm posten, het is een vrij simpel design. :)
je pak kan je alleen zelf zien als je dit wilt skinnen aangezien deze niet op LfSWorld komen zodat andere online racers ze kunnen downloaden. Als je S2 licentie hebt gekocht dan kan je via LfSWorld je helm uploaden in jpeg met formaat 512x512pixels. Mocht je moeite hebben met skinnen dan mag je de foto's van je helm ook wel even naar mij mailen en dan kijk ik er wel even naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:09
Hallo,

Zou iemand mij hier kunnen utleggen wat ik met de credits kan doen die ik krijg na races die ik online gespeeld heb?

Ik heb me al suf gezocht op de links uit dit topic, en op google, maar kan hier niets over vinden.

Ik heb geen licentie, ik speel met de demo, maar ben wel lid van LFSWORLD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 18:40

scorpie

Supra Addict

mavaros schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:54:
Hallo,

Zou iemand mij hier kunnen utleggen wat ik met de credits kan doen die ik krijg na races die ik online gespeeld heb?

Ik heb me al suf gezocht op de links uit dit topic, en op google, maar kan hier niets over vinden.

Ik heb geen licentie, ik speel met de demo, maar ben wel lid van LFSWORLD.
Enige is dat je auto's kunt unlocken in de full version.
Full version begin je net zoals de demo, maar als je credits hebt verzameld kun je steeds betere auto's kiezen omdat dan wordt aangenomen dat je ingame meer rijervaring hebt en die snellere auto's dus kunt behandelen hoe het hoort.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:09
OK,

Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Scorperito: Dat was zo tot S2. Vanaf S2 is het unlock-systeem afgeschafd. Dus ook nieuwe gebruikers met 0 credits hebben meteen toegang tot alle wagens. Niet meer dan juist vind ik persoonlijk. LFS is een simulatie. In een simulatie hoor je niet eerst punten te verzamelen om met je lievelingswagen te kunnen rijden. Zie naar andere die-hard sims zoals GPL en GTR waar ook geen creditsysteem aanwezig is.

Dus eigenlijk zitten de credits er enkel nog in voor de nostalgie. Een praktisch nut hebben ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

de enige reden die ik kan verzinnen is aanzien :P

Maar wat rijden jullie op blgp met de fxo/rb4/xgt ?

ik kom met de fxo maar niet onder de 1.26.xx

terwijl mijn teammaat met dezelfde set 1.23.25 oid rijdt, en ik oefen wel fucking veel :|

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Dentheman schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:39:

terwijl mijn teammaat met dezelfde set 1.23.25 oid rijdt, en ik oefen wel fucking veel :|
wat voor een stuur gebruik je Dennis? En probeer eens je teammaat te bekijken doormiddel van de spectate mode, dan kan je z'n lijnen goed zien en ook opletten waar hij remt en gas geeft.

Ik ben zelf ook niet veel sneller dan 1.23.laag of 1.22.hoog

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

ik heb een logitech momo

zelfde setup

en heb nu denk al een uur bij 2 teamleden gezeten (wel grappig dat ze ong. even snel zijn maar een totaal andere stijl hebben)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Dentheman schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:57:
ik heb een logitech momo

zelfde setup

en heb nu denk al een uur bij 2 teamleden gezeten (wel grappig dat ze ong. even snel zijn maar een totaal andere stijl hebben)
gebrek aan talent misschien?

Ik heb het zelfde probleem hoor, mijn teamaatje rijd ook een stuk sneller dan mij met dezelfde set...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

denk 't :P

najah, op de oval own ik iedereen :+

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
daroy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:17:
En probeer eens je teammaat te bekijken doormiddel van de spectate mode, dan kan je z'n lijnen goed zien en ook opletten waar hij remt en gas geeft.
Je kan ook de hotlap van Vincent Staal (vince) even bekijken.
Daarin kan je vast een hoop dingen leren.
Maar niet te veel, want ik wil dit jaar ook een keer op server 1 starten. :)

* KillerDream 's hotlap in FOX: 1:23:990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
KillerDream schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:57:
[...]
Je kan ook de hotlap van Vincent Staal (vince) even bekijken.
Daarin kan je vast een hoop dingen leren.
Maar niet te veel, want ik wil dit jaar ook een keer op server 1 starten. :)

* KillerDream 's hotlap in FOX: 1:23:990
Ik hoop dat die tijd toch met de FXO is gereden en niet met de FOX KD :P

1:23.13 is mijn snelste op dit moment maar er zit nog wel verbetering in denk ik.... 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08
Dentheman schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:39:

Whehhehe :) Ik rij op BLGP met die demo turbo auto 1.25.xx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
daroy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:02:
Ik hoop dat die tijd toch met de FXO is gereden en niet met de FOX KD :P
* KillerDream 's hotlap in FXO: 1:23:990 :P

[update]
* KillerDream 's hotlap in FXO: 1:23:640 8)

[ Voor 17% gewijzigd door KillerDream op 26-01-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dentheman schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:22:
denk 't :P

najah, op de oval own ik iedereen :+
Ey Dennis :+
Was gisteren leuk op de stuntserver he ? Weet jij hoe ik die tracks offline kan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hmm .. *bump*
Die stuntserver is offline nu .. iemand een idee hoe ik die tracks nu toch nog kan gebruiken ? Was namelijk dikke fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik weet niet welke server het was maar misschien staat die layout wel op het LFS Forum en kan je hem daar ff downloaden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gevonden ! :D

http://www.lfsforum.net/a...hmentid=3270&d=1131978312

Vanavond gelijk ff proberen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Effe een klein schopje:

Ik ga zelf een server draaien met LX6 en XFR (en misschien LX4 / UFR)

Die eerste combo is zoooooo friggin geweldig, ze zijn allebei bijna net zo snel en dat raced gewoon heerlijk :9

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Dit topic schijnt wat levendigheid verloren te hebben. Tijd voor een boost :)

De makers achter LFS hebben enige tijd geleden losgelaten dat we *iets* konden verwachten in april; "keep your eyes aimed at www.liveforspeed.net in April". Niemand weet precies wat, maar de verwachtingen zijn gespannen. Onder de grote kanshebbers valt natuurlijk de update in het physics model welke hopelijk het low-speed-loss-of-traction probleem oplost.

Btw, op welke non-league servers vind je laagvliegend Nederland & Vlaanderen hoofdzakelijk? Ik vroeg het me gewoon af omdat ik de afgelopen maanden eigenlijk maar één keer een Belg ben tegengekomen. Of zijn jullie gewoon niet zo'n liefhebbers van Aston? Ikzelf rij doorgaans op de [D-R-T] Racing servers, maar ik kijk eigenlijk eerder naar de hoeveelheid spelers en of ik er mensen van ken.

Ik heb me trouwens weer eens bezig gehouden met skinnen...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6236b93ca44d1fccfa4502906da55722/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a379ccd0b2a7b7505ca5d678f2db6224/thumb.jpg

Skin door mezelf, renders door MorroW Designs omdat ik de tijd niet kan opbrengen om 3dsmax onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08
Mensen waar rijden jullie? Hebben jullie wat leuke servers voor mij? Ik wil wel eens echt racen :D ik rij nu met 4 vrienden, maar die zet ik allemaal op rondjes.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
niet speciaal ofzo :)

zoek gewoon een server waar mijn favo wagens racen en wat mensen in zitten :)

heb geen alltime fav's (op de stuntservers na )

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Eindelijk weer wat nieuws te melden; deze maand komt er een patch uit met oa. verbeterde banden 'physics'. Om ons warm te laten lopen staat er vanaf vandaag elke dag een nieuwe feature op www.liveforspeed.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
hehe er zit weer es wat leven hier in dit topic _/-\o_

op publieke servers rij ik helaas niet zo vaak, maar je kan me altijd in je buddy list op LFSW zetten en daar kan je dan bij de livealert zien of ik online ben en zoja waar :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/lfs-s2/teaser.jpg

leuke teaser! :D maar krijgen we een F1 auto? dat zal Sony leuk vinden.

[ Voor 50% gewijzigd door wheeler op 17-04-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
wordt ram hyper van het wachten op die update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 23:40
Het LFS forum is echt zwaar kreupel door de enorme aandacht :P
Spannende dagen deze week :)

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
wat ik begrepen heb is dat de Devs een overeenkomst hebben met BMW Sauber via Intel :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Echt wel een schitterende manier om de patch aan te kondigen... Bij de vorige updates had ik zo steeds een gevoel van "goed maar dat wist ik al" of "goed, maar dat is van minder belang"... Niet dat ik niet uitkeek naar de patch, maar ik had zo de indruk wel te weten wat de grote wijzigigen gingen zijn.

Maar de boodschap "better waste a minute in life, than life in a minute" op de website verwarde me wat. En dan vandaag de BMW-Sauber F1 render... Wow, dat had ik toch echt niet zien aankomen. Niet alleen ziet het er erg naar uit dat we een F1 in LFS kunnen verwachten, maar misschien nog belangrijker er schijnen contacten te zijn met een bestaande racestal. Ik heb er geen idee van met welke partij de deal juist gemaakt is en wat deze inhoudt, maar laten we hopen dat het LFS-team data van BMW kan gebruiken om de sim nog verder te verbeteren.

De speculaties over de zin "better waste a minute in life, than life in a minute - but who needs a minute in blackwood?" lopen nogal uiteen op het LFS-forum, maar ik denk toch wel dat hier duidelijk de F1 mee aangekondigd werd. Voorlopig is er nog geen wagen die op Blackwood onder de minuut duikt, maar het is wel duidelijk dat een F1-bolide dat zeker wel gaat doen.

Deze nieuwsupdate over de patch is ook helemaal niet in de stijl van de voorgaande. Mogelijk betekent dat dat we de nieuwe patch zeer weldra mogen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben S2 licensed maar speel LFS eigenlijk nooit meer. Maar voor een F1 zal ik LFS wel weer eens opstarten, alleen online op de public servers zal het wel een dikke chaos worden, dat lijkt me niet zo'n plan :9.

Ik ben toch benieuwd hoe dat geimplementeerd gaat worden, TC zal ook wel toegevoegd moeten worden. En eigenlijk is een F1 wagen zonder een echte F1-baan toch een beetje gek, ik vraag me dan af hoe nauwkeurig ze hebben kunnen testen op waarheidsgetrouwheid van performance en wat voor data BMW-Sauber heeft geleverd.

Interessant is het iig zeker en hopelijk levert het wat extra exposure en kennis op voor het LFS-team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Erg leuk dat er een Formule 1 auto in komt maar ik heb liever dat aantal andere zaken beter uitgewerkt gaan worden (dashboard, pitsstop, AI). Nog even afwachten hoe de aero- en tyrephysics gelukt zijn maar ik denk dat ik na deze patch weer ga racen :)

en dan te bedenken dat het nog steeds in Alpha stage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik heb voornomen dat de AI niet verbeterd is in deze alpha versie. Dat staat voor later op de planning dacht ik. De dashbords van de formule auto's zijn wel aangepast, van de straat auto's volgens mij niet. Waarom weet ik ook niet maar dit heb ik vorige week ergens gehoord.
Van de pitstops weet ik nog helemaal niks, denk niet dat daar iets aan veranderd is.

Het belangrijkste van de patch voor mij zijn gewoon de aero en banden physics. Die moeten nu gewoon echt goed zijn hoop ik. Wel jammer dat de undertray nog niet gemodelleerd is. Hier schijnt heel veel werk in te zitten naar onderzoek en implentatie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
daroy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:34:
ik heb voornomen dat de AI niet verbeterd is in deze alpha versie. Dat staat voor later op de planning dacht ik.
Ach, wie geeft er nu ook veel om die AI? LFS verdient z'n strepen online. Persoonlijk vind ik geen enkele andere racesim (en ik heb er veel gespeeld) een gelijkaardige online ervaring geven. Zo zeer zelfs dat ik enkel hoogstzelden offline rij om wat zaken in te stellen of wanneer ik een circuit verken. En dat is dan ook nooit met AI-rijders erbij.

Een verbeterde AI mag natuurlijk altijd, maar het zou jammer zijn wanneer de mods daar al te veel tijd in pompen terwijl er veel belangrijkere zaken de aandacht verdienen. De AI gaat geen mens kunnen vervangen, dus racen tegen de AI gaat nooit zo uitdagend zijn als tegen echte menselijke tegenspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Toevallig dat ik een paar dagen geleden tóch maar geld heb overgemaakt naar m'n paypal account om S2 te bestellen (S1 heb ik al) :D
Alleen duurt het nu zoooooooo lang voordat ik S2 dan heb.. laten we hopen voor de patch :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
de patch komt naar alle waarschijnlijkheid vrijdag ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Met die dikke counter op de site kan het ook moeilijk anders he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 11:38
Zou het leuk vinden als mensen hun ervaringen met de F1 auto na vrijdag hier even posten. Als die een beetje goed zijn ga ik me eens achter m'n oren krabben of ik S2 ook maar niet moet aanschaffen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Komt voor elkaar. Ik zal volgende week de startpost ook weer even opfrisser geven; er is inmiddels alweer zoveel veranderd in S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

S2 License (eindelijk gekocht) binnen \o/

Damn wat vet zeg :D
voorheen racete ik met muis en keyboard, maar nu moet ik m'n DFP wel aansluiten, want je slipt zo met die wagens man :D te vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Scorperito schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:13:
S2 License (eindelijk gekocht) binnen \o/

Damn wat vet zeg :D
voorheen racete ik met muis en keyboard, maar nu moet ik m'n DFP wel aansluiten, want je slipt zo met die wagens man :D te vet!
Goede setups en een goede beheersing van je rechtervoet doet worderen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Ben benieuwd naar de update met de F1-BMW!
Gaat het er straks nog sneller aan toe op de oval :D En nu is het soms al belachelijk met wat voor snelheden je aan het slipstreamen bent.

[ Voor 75% gewijzigd door Impry op 19-04-2006 21:08 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

daroy schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:26:
[...]

Goede setups en een goede beheersing van je rechtervoet doet worderen ;)
zeer true, maar ik héb m'n DFP dus nog niet aangesloten, dus racen met een binary knop (muisknop) als gas / rem is best lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Impry schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:07:
.. En nu is het soms al belachelijk met wat voor snelheden je aan het slipstreamen bent.
dat is gefixed in de patch dus het zal niet meer zo extreem gaan.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.