Heb net mijn licentie binnengekregen
ahhhh nog 7 uur en dan kan ik heb proberen! Kan niet wachten
Rijd voorzichtig, de licensed cars hebben ' ietsje' meer vermogenDanielson schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:37:
Heb net mijn licentie binnengekregenahhhh nog 7 uur en dan kan ik heb proberen! Kan niet wachten
Zie ondertitel
Nog 4 uurDentheman schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 12:09:
[...]
Rijd voorzichtig, de licensed cars hebben ' ietsje' meer vermogen
[ Voor 17% gewijzigd door Danielson op 20-09-2005 13:31 ]
Ik zou zeggen: de FOX. Flink vermogen, erg licht en hij bereidt je goed voor op de FO8 powerhouse
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Niet een buitengewoon constructieve post maar wel een positieve:
Wat een fantastisch spel dit! Het draait probleemloos op mijn laptopnje(Pentium M 1,6 Mobility Radeon 9000)
Ben nu eerst de demo helemaal grijs aan het spelen en die rondetijd richting de 1.35 krijgen voor ik van mezelf een licentie "mag"(en een stuur)
Dat het juist misschien zelfs iets moeilijker om te gaan is met de auto's dan in het echt heeft voor mij alleen maar meerwaarde. Een stuk leuker dan die arcadespellen waar je de bochten soms nog beter van binnenuit aan kan snijden.
Hoop dat er ook nog een paar echte auto's en tracks inkomen, dat zou nog wel iets toevoegen
Wat een fantastisch spel dit! Het draait probleemloos op mijn laptopnje(Pentium M 1,6 Mobility Radeon 9000)
Ben nu eerst de demo helemaal grijs aan het spelen en die rondetijd richting de 1.35 krijgen voor ik van mezelf een licentie "mag"(en een stuur)
Dat het juist misschien zelfs iets moeilijker om te gaan is met de auto's dan in het echt heeft voor mij alleen maar meerwaarde. Een stuk leuker dan die arcadespellen waar je de bochten soms nog beter van binnenuit aan kan snijden.
Hoop dat er ook nog een paar echte auto's en tracks inkomen, dat zou nog wel iets toevoegen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 17:18 ]
echte auto's zijn er al 2, alleen ze zijn niet echt bekent bij het publiek

en dit is een stukje uit een interview van vorig jaar ergens:
Rob: Regarding the rally aspect of LFS, do you have any exciting news for the rally enthusiasts you might want to share with us?
Eric: Well, we have been approached by a well-known rally team who like LFS a lot! If everything goes to plan then we will have something interesting that rally fans can look forward to.
rest van het interview hier: http://nic.mm2c.com/interview/interview-edited.doc
wie weet dat er in de toekomst nog meer bij komt

en dit is een stukje uit een interview van vorig jaar ergens:
Rob: Regarding the rally aspect of LFS, do you have any exciting news for the rally enthusiasts you might want to share with us?
Eric: Well, we have been approached by a well-known rally team who like LFS a lot! If everything goes to plan then we will have something interesting that rally fans can look forward to.
rest van het interview hier: http://nic.mm2c.com/interview/interview-edited.doc
wie weet dat er in de toekomst nog meer bij komt
Stel je het dan ook in het spel in? Volgens mij compenseert ie het als je het in de logitech profiler en het spel dezelfde setting zet.Wakkaman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:06:
voor die 3 GTR auto's 540 graden
Die 2 formule auto's 450 graden
De rest 720 graden
Ik verander het gewoon met ALT TAB ingame in me profiler.
Daarnaast is er ook nog een compensatie slider...
[ Voor 54% gewijzigd door frogger3d op 20-09-2005 17:44 ]
Mooie tijd als je met muis/keyboard rijdt!Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:17:
Ben inmiddels weer met de XF GTI aan het kneuren op blackwood, het enige waar ik vroeger goed in was, maar ik vraag me af wat de rest vindt van al die opties. Er zijn zoveel tracks en auto's dat het volgens mij een jaar duurt voordat je goed bent in het hele spel. Zoveel tijd heb ik nu ook weer niet over
Mijn fav is de vierwiel aangedreven GTR bak. Rijdt echt heerlijk.Danielson schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:09:
[...]
Nog 4 uuren welke auto raden jullie me aan om eerst maar eens te gaan trainen?
Ik concentreer me ook maar op 2 auto's en 2 tracks ofzo, daarna zie ik wel verder, anders is het inderdaad niet te doen
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Bah, race nu behoorlijk veel op Oval met de FO8, maar tering, wat een geklooi bij die start
Ik rij nu wel redelijk weg bij de start (ja, met muis) maar soms, mijn god wat een irritante gasten
Snelste ronde tot nu toe: 35:15
Ik rij nu wel redelijk weg bij de start (ja, met muis) maar soms, mijn god wat een irritante gasten

Snelste ronde tot nu toe: 35:15
Heeft ook een computer!
ik rijd eigenlijk alleen maar in de fo8, en andere autos alleen maar bij uitzondering, als er echt niks te doen is of geen competitie.
en qua track rijd ik eigenlijk op alle circuits die me voor geschoteld worden.
sowieso als ik op een nieuwe baan kom dan na een rondje of 10 ken ik de track wel aardig.
moet wel zeggen reed gister voor het eerst op kyoto 2 en die is wel pittig. heb ik denk ik iets meer rondjes voor nodig
en qua track rijd ik eigenlijk op alle circuits die me voor geschoteld worden.
sowieso als ik op een nieuwe baan kom dan na een rondje of 10 ken ik de track wel aardig.
moet wel zeggen reed gister voor het eerst op kyoto 2 en die is wel pittig. heb ik denk ik iets meer rondjes voor nodig
Ja met stuur en pedalen valt de F08 inderdaad best mee, als je maar niet het gas vol indrukt onder de 100 km/u. Niet te gretig zijn. Zelf heb ik effe 40 rond op de oval, geen idee hoe ik daar nog 5 sec vanaf zou moeten krijgen. Maar mijn max speed is daar ook maar 271, misschien iets met de setup.
Doe effe wat met mijn msn, heb nog wel een set voor je, 299 kan ik er vlak voor een bocht mee halen... (315 ongeveer bij draften)REDFISH schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:31:
Ja met stuur en pedalen valt de F08 inderdaad best mee, als je maar niet het gas vol indrukt onder de 100 km/u. Niet te gretig zijn. Zelf heb ik effe 40 rond op de oval, geen idee hoe ik daar nog 5 sec vanaf zou moeten krijgen. Maar mijn max speed is daar ook maar 271, misschien iets met de setup.
Kreeg em van de "WR houder" op Oval...
Heeft ook een computer!
Heb gister even een uurtje een aantal auto's uitgeprobeerd... Een woord geweldig
Heb gister met de MRT5 en de Formula V8 gereden, de MRT5 is echt super grappig auto'je waar je volgens mij hele leuke race's mee kunt rijden
De Formule V8... Wat een bak! Altijd vermogen genoeg
En de gene die zeggen dat er niet mee te rijden is..... MIETJES
makkelijk is anders ja maar het is zeker goed te doen! En als het je een beetje lukt ga je echt bloedhard!
De banen zijn ook echt gaaf
Weet alleen de namen even zo niet meer 
Nog 8 uurtjes en dan weer rijden
Heb gister met de MRT5 en de Formula V8 gereden, de MRT5 is echt super grappig auto'je waar je volgens mij hele leuke race's mee kunt rijden
De Formule V8... Wat een bak! Altijd vermogen genoeg
De banen zijn ook echt gaaf

Nog 8 uurtjes en dan weer rijden
ik rij gewoon met de auto's waarmee in de leagues waarin ik mee doe ook mee gereden word.
Zo had ik vorige week dus een race met de XRT, RB4 of FXO op Kyoto National voor de Nedlandse competitie, gister een race met UFR/XFR op Fern Bay Gold voor de ESL European Sports Car Championchip en volgende week mag ik weer met de XRR op Kyoto National (ook weer voor ESL) en FXR, XRR of FZR op Blackwood (weer voor NL.LFS).
Zo hou je de variatie er ook een beetje in
Zo had ik vorige week dus een race met de XRT, RB4 of FXO op Kyoto National voor de Nedlandse competitie, gister een race met UFR/XFR op Fern Bay Gold voor de ESL European Sports Car Championchip en volgende week mag ik weer met de XRR op Kyoto National (ook weer voor ESL) en FXR, XRR of FZR op Blackwood (weer voor NL.LFS).
Zo hou je de variatie er ook een beetje in
Ik ben ook alweer druk aan het trainen.daroy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:35:
volgende week mag ik weer met de XRR op Kyoto National (ook weer voor ESL) en FXR, XRR of FZR op Blackwood (weer voor NL.LFS).
Welke GTR ga jij pakken Roy?
Gisteravond echt de meeste close race op een oval ooit gehad 
8 rondes lang met 4 man achter elkaar aan, soms 3 wijd door de bocht, etc. Uiteindelijk 2e geworden, had kunnen winnen, maar dan had ik echt lelijke capriolen moeten gaan uithalen op het rechte stuk voor start/finish (de ovalrijders weten denk ik wel wat ik bedoel) en dat paste niet in de geest van die supercleane wedstrijd. Als ik er aan denk zal ik een replay posten, echt goeie shit
8 rondes lang met 4 man achter elkaar aan, soms 3 wijd door de bocht, etc. Uiteindelijk 2e geworden, had kunnen winnen, maar dan had ik echt lelijke capriolen moeten gaan uithalen op het rechte stuk voor start/finish (de ovalrijders weten denk ik wel wat ik bedoel) en dat paste niet in de geest van die supercleane wedstrijd. Als ik er aan denk zal ik een replay posten, echt goeie shit
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ben erg benieuwd ArfmanArfman schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:17:
Gisteravond echt de meeste close race op een oval ooit gehad :PAls ik er aan denk zal ik een replay posten, echt goeie shit
Ik pak voor de race op Blackwood de XR GTR. Dat is de enigste GTR auto die ik eigenlijk in LFS echt goed heb gereden, rijd er ook mee in ESCC. Alleen komt de XRR niet echt uit de verf op blackwood. De andere 2 zijn er vanuit de basis sneller.KillerDream schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:28:
[...]
Ik ben ook alweer druk aan het trainen.
Welke GTR ga jij pakken Roy?
Maar vind de FXO GTR niet leuk om te rijden omdat ie 4WD is en de FZ50 GTR vind ik niet leuk omdat iedereen daar al mee rijd
Spel wordt alleen maar gaver
Alleen die AL's zijn echt te traag
Ze geven geen tegenstand als je wilt oefenen, en ja ik heb ze op Pro staan!
Gister beetje zitten klooien met de FZ50 GTR
Echt fijne bak
Maar de leukste vind ik nog steeds de MRT5
Heb een MRT5 server draaien
Voor de gene die intresse hebben de server heet: "[NL]Danielson"
Gister beetje zitten klooien met de FZ50 GTR
AL? Je bedoelt zeker AI.Danielson schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:30:
Spel wordt alleen maar gaverAlleen die AL's zijn echt te traag
Ze geven geen tegenstand als je wilt oefenen, en ja ik heb ze op Pro staan!
Gister beetje zitten klooien met de FZ50 GTREcht fijne bak
Maar de leukste vind ik nog steeds de MRT5
Heb een MRT5 server draaien
Voor de gene die intresse hebben de server heet: "[NL]Danielson"
Je moet ze trainen, gewoon een aantal races op zichzelf laten rijden, dan worden ze vanzelf sneller. Wel moet je dat op elk circuit apart doen.
OwZAMoRANo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:16:
[...]
AL? Je bedoelt zeker AI.
Je moet ze trainen, gewoon een aantal races op zichzelf laten rijden, dan worden ze vanzelf sneller. Wel moet je dat op elk circuit apart doen.
En dan het liefst een flinke tijd laten racen, met een goede setup. Gewoon een 1-uurs race aanzetten als je gaat eten ofzo
je gaat toch niet tegen de AI rijden
het is een online race sim, niet een offline

Dat vind jij.daroy schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:57:
je gaat toch niet tegen de AI rijden![]()
i totally agreedaroy schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:57:
je gaat toch niet tegen de AI rijden![]()
waarom zou je eigenlijk tegen de AI willen rijden? je leert er totaal niks, het is niet eens spannend, want de AI rijd altijd hun eigen lijn, zelfs als ze DOOR jou heen moeten
Daar hebben jullie gelijk in, maar een beetje oefenen met alle auto's kan geen kwaad, voordat je het internet op gaatGohan-san schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:34:
[...]
i totally agree
waarom zou je eigenlijk tegen de AI willen rijden? je leert er totaal niks, het is niet eens spannend, want de AI rijd altijd hun eigen lijn, zelfs als ze DOOR jou heen moeten
Precies. Deden maar meer mensen dat. Niets is irritanter dan door een no0b de wedstrijd uitgetikt worden omdat die niet oplet en/of z'n auto niet onder controle heeft.
nou daar hebben jullie dan wel gelijk inArfman schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:37:
Precies. Deden maar meer mensen dat. Niets is irritanter dan door een no0b de wedstrijd uitgetikt worden omdat die niet oplet en/of z'n auto niet onder controle heeft.
Eruit getikt worden kan altijd gebeuren
Arfman, nadat jij wegging van die FM server zonet...
geniale races gehad, op een gegeven moment met 2 anderen, steeds met een tweetal draften, snelheden van 330 waren geen uitzondering
35:71 gereden
Arfman, nadat jij wegging van die FM server zonet...
geniale races gehad, op een gegeven moment met 2 anderen, steeds met een tweetal draften, snelheden van 330 waren geen uitzondering
35:71 gereden
Heeft ook een computer!
Hey, dacht al dat die naam me bekend voorkwam 
Ja, paar goeie races gehad daar, ben vaker op die server te vinden. Helaas snappen sommige mensen nog steeds niet dat je niet iemand moet gaan blocken als hij met +/- 20 km/h verschil door het draften aan komt zeilen, dat wordt 100% zeker een crash. Ik ga nu ff weer racen
Ja, paar goeie races gehad daar, ben vaker op die server te vinden. Helaas snappen sommige mensen nog steeds niet dat je niet iemand moet gaan blocken als hij met +/- 20 km/h verschil door het draften aan komt zeilen, dat wordt 100% zeker een crash. Ik ga nu ff weer racen
als je onbekend bent met een auto, zorg eerst dat je een aardige setup hebt, (zijn wel van websites te downloaden) en anders vraag je daar in race gewoon netjes naar.
en dan ga je gewoon een beetje rondrijden, en gewoon rekening houden met de andere spelers dan heeft niemand last van je, en leer je het meeste (vind ik) dan kan je bij bochten achter iemand gaan zitten en kijken waar diegene remt.
sowieso kan je de volgende stelregels nemen als rempunt:
Fo8: op 100 a 110 meter remmen
andere auto's (DTM reeks): 150 a 180 meter remmen.
dan zit je zeker goed, en kan je later wanneer je de baan beter kent je rempunt verleggen
en dan ga je gewoon een beetje rondrijden, en gewoon rekening houden met de andere spelers dan heeft niemand last van je, en leer je het meeste (vind ik) dan kan je bij bochten achter iemand gaan zitten en kijken waar diegene remt.
sowieso kan je de volgende stelregels nemen als rempunt:
Fo8: op 100 a 110 meter remmen
andere auto's (DTM reeks): 150 a 180 meter remmen.
dan zit je zeker goed, en kan je later wanneer je de baan beter kent je rempunt verleggen
Een goede setup is echt niet nodig om een auto onder de knie te krijgen. Eerst leren rijden, dan pas aan de setup sleutelen. En bovendien is een setup onlosmakelijk verbonden met persoonlijke rijstijl.
Dat zijn allemaal dingen die je online kunt en IMHO ook hoort te doen. Ik sim al heel wat jaartjes (GPL, F1C, GTR, LFS, etc.), en als het eerste wat je doet als je een nieuwe auto probeert, online om een setup gaat vragen is, snap je het hele idee gewoon niet.
Voor sommigen hier misschien nuttig om eens wat guidelines van online simmen goed door te lezen.
Dat zijn allemaal dingen die je online kunt en IMHO ook hoort te doen. Ik sim al heel wat jaartjes (GPL, F1C, GTR, LFS, etc.), en als het eerste wat je doet als je een nieuwe auto probeert, online om een setup gaat vragen is, snap je het hele idee gewoon niet.
Voor sommigen hier misschien nuttig om eens wat guidelines van online simmen goed door te lezen.
Opzich is het een heerlijke server, zonet ook met 1 Scotty van 4SR en zo'n gastje van FM, dat gaat gewoon geniaal en met zijn 3en opArfman schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:09:
Hey, dacht al dat die naam me bekend voorkwam
Ik heb overigens niet echt het gevoel onder te doen met mijn muis-keyboard combo
Heeft ook een computer!
ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zelf niet heel erg veel zin om een setup van scratch te maken.ZAMoRANo schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:30:
Een goede setup is echt niet nodig om een auto onder de knie te krijgen. Eerst leren rijden, dan pas aan de setup sleutelen. En bovendien is een setup onlosmakelijk verbonden met persoonlijke rijstijl.
komt ook mede omdat ik niet weet wat alles is.
maar als je setup hebt waarin je mee kan komen, is het veel leuker om te racen, en om te leren. en inderdaad soms ligt een setup je niet en ja moet je gaan sleutelen of een andere zien te fixen.
Ok, decision made, vanmiddag ga ik een stuurtje kopen 
Mijn rechterhand is helemaal f0cked door die kutmuis

Heeft ook een computer!
precies die heb ik dus ook, al een hele tijd en is niet kapot te krijgenBertus schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:23:
Ok, decision made, vanmiddag ga ik een stuurtje kopen
[afbeelding]
Gohan-san schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:27:
[...]
precies die heb ik dus ook, al een hele tijd en is niet kapot te krijgen
Tis natuurlijk vooral voor de andere banen, ik ben nu helemaal oval - FO8 hooked, dus opzich kan dat met de muis ook wel, alleen bij de start effe oppassen,maar meestal ben ik toch wel als eerste weg
Volgas (ja, hoe anders
Heeft ook een computer!
ik vind dat dus echt een schijt stuur....heb er wel eens bij een vriend van me mee gereden maar dan kom ik dus echt niet aan de tijden wat ik met dit stuur rijd:Gohan-san schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:27:
[...]
precies die heb ik dus ook, al een hele tijd en is niet kapot te krijgen

Ik vind dat dus echt een schijtstuur .. heb er wel eens mee geraced bij een kennis, maar dan kom ik echt niet aan de tijden wat ik met dit stuur rijd:daroy schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:37:
[...]
ik vind dat dus echt een schijt stuur....heb er wel eens bij een vriend van me mee gereden maar dan kom ik dus echt niet aan de tijden wat ik met dit stuur rijd:
[afbeelding]

Arfman schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:34:
[...]
Ik vind dat dus echt een schijtstuur .. heb er wel eens mee geraced bij een kennis, maar dan kom ik echt niet aan de tijden wat ik met dit stuur rijd:
[afbeelding]
Heeft ook een computer!
Ik heb deze van logitech (maar dan de normale versie, scheelt alleen het logo en de kleur knopjes
):

Raced wel lekker alleen lijkt net of hij een beetje een afwijking heeft, maar kan ook aan de kalibratie liggen natuurlijk (misschien doe ik iets fout ofzo???)

Raced wel lekker alleen lijkt net of hij een beetje een afwijking heeft, maar kan ook aan de kalibratie liggen natuurlijk (misschien doe ik iets fout ofzo???)
Hoe komt het dat mijn fps bij de start van GTR races steevast rond de 10 ligt en bij races met andere auto's het prima gaat. Zit er zoveel detail in die GTR wagens dat mijn grafische kaart het niet meer trekt?
This post was created with 100% recycled electrons
Ik zoek pedals met koppeling gas en rem, zijn die er ook ?
Zie hier.FunkySmell schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:57:
Ik zoek pedals met koppeling gas en rem, zijn die er ook ?
ik vind de MOMO zelf iets beter aanvoelen (steviger) maar die wat jij neer zet is ook erg fijn om mee te rijdenArfman schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:34:
[...]
Ik vind dat dus echt een schijtstuur .. heb er wel eens mee geraced bij een kennis, maar dan kom ik echt niet aan de tijden wat ik met dit stuur rijd:
[afbeelding]
Als ik nu een nieuwe moest kopen ging mijn keuze (voor een betaalbaar stuur) ook uit tussen deze 2
De DFP is kwalitatief toch echt een stapje hoger dan de Momo Racing (niet te verwarren met de betere Momo Force) hoor.
de MOMO force is echt het beste stuur van Logitech ja, jammer dat ze er daar niet meer van gemaakt hebben want er was toch he vraag naar

Wat ik vooral fijn vindt aan de DFP is de 4-weg knop links, die ik gebruik om links en rechts en naar achteren te kijken (onmisbaar in elke racesim IMHO) en het erg fijne materiaal waar het stuur mee is bekleedt. Maargoed, dit wordt wel erg offtopic 
Gisteren nog even een paar rondjes op BL GP gereden met de FOX, voor het eerst. Na 10 rondjes zat ik .5 seconde achter [4SR]W.Dendy, iemand die normaal gesproken fors sneller is dan mij (.8 seconde op SO Classic, de l*l
). Ging lekker dus
Gisteren nog even een paar rondjes op BL GP gereden met de FOX, voor het eerst. Na 10 rondjes zat ik .5 seconde achter [4SR]W.Dendy, iemand die normaal gesproken fors sneller is dan mij (.8 seconde op SO Classic, de l*l
ik heb 4 knop aan me stuur.
*linksboven gebruik ik om links te kijken
*rechtsboven om rechts te kijken
* wanneer ik beide bovenstaande indruk kijk ik achteruit
*en links onder voor de toeter
*rechtsonder de pit limiter.
alle knoppen zijn met mijn duimen te bedienen.
werkt perfect
*linksboven gebruik ik om links te kijken
*rechtsboven om rechts te kijken
* wanneer ik beide bovenstaande indruk kijk ik achteruit
*en links onder voor de toeter
*rechtsonder de pit limiter.
alle knoppen zijn met mijn duimen te bedienen.
werkt perfect
Goh, ik race nog steeds met een Microsoft Force Feedback Wheel.. Ben er erg tevreden over.. Zijn er nog meer mensen die dit stuurtje gebruiken? Ben benieuwd wat jullie van dit stuurtje vinden?
Ik heb er hier 1 te leen staan aan een 2e pc. Van alle stuurtjes die ik heb gehad is het qua FF veruit de minste, het voelt heel onnatuurlijk aan. Pedalen zijn wel ok.Sierra-NL schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:54:
Goh, ik race nog steeds met een Microsoft Force Feedback Wheel.. Ben er erg tevreden over.. Zijn er nog meer mensen die dit stuurtje gebruiken? Ben benieuwd wat jullie van dit stuurtje vinden?
Maargoed we kunnen deze discussie beter in het sim hardware topic houden want het wordt wel erg OT.
Nog meer mensen die deze week vaak op blgp rijden met gtr wagen om te oefenen voor nl lfs?
Zou wel leuk zijn om samen te oefenen
Zie ondertitel
Tuurlijk oefen ik veel voor de komende race donderdag.Dentheman schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:51:
Nog meer mensen die deze week vaak op blgp rijden met gtr wagen om te oefenen voor nl lfs?
Ik vertegenwoordig samen met CRiMiNaL, GoT Racing
Ik zag het op simracing ja, ik zit samen met "Heerbommel" in Wu1 (Wheels Unleashed), Wu2 komt misschien later in de competitie rubber branden
[ Voor 22% gewijzigd door Dentheman op 26-09-2005 15:34 ]
Zie ondertitel
Ik wil best mee rijden maar de GTR's op "trage" circuits (waar je moet remmen, zegmaar
) heb ik nog niet echt onder de knie
Heeft ook een computer!
heb nog geen tijd gehad om te oefenen, misschien dat ik woensdag avond wel ff kan
zijn er helemaal geen leagues voor de F08?
http://www.esports-league.deGohan-san schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:37:
zijn er helemaal geen leagues voor de F08?
is volgens mij de enigste league waarmee ze op dit moment met de fo8 rijden
vandaag blackwood gereden 
't got team het ook naar z'n zin gehad?
Zie ondertitel
Ik wel, alleen de start was een ramp.Dentheman schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:26:
vandaag blackwood gereden
Ik dacht dat het ging opeen nepstart duwde ik war deelnemers van de baan, onderandere mijn teamgenoot. Maar toen bleek opeens er helemaal geen proefstart te zijn
Ik vond dat iedereen in het begin tergend langzaam reed, dus ik volop inhalen, lekker duwen en door de bochten glijden....KillerDream schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 07:40:
[...]
Ik wel, alleen de start was een ramp.
Ik dacht dat het ging opeen nepstart duwde ik war deelnemers van de baan, onderandere mijn teamgenoot. Maar toen bleek opeens er helemaal geen proefstart te zijn
na 2 rondjes waren m'n banden zo'n 100 graden bleek dus dat het een proefstart was, daardoor paar keer van de baan geraakt en even rustig aan moeten doen....
maarja, verders wel lekker gereden voor mijn doen
Zie ondertitel
Ik ben in staat om een 24/7 dedicated LFS server te draaien (sterker nog, die draait al). Alleen speelt er vrijwel niemand op. Hij draait nu Aston 3, met de FOX. Is er behoefte aan een bepaald type server hier ? Er draait al een GoT server en die is volgens mij ook vrijwel altijd leeg, dus ik dacht: ik ga eens inventariseren waar behoefte aan is. Sommigen van jullie rijden in een league, in overleg kan deze server daar af en toe ook voor gebruikt worden.
Specs van de server zijn trouwens P4 2.8 GHz, 1 GB RAM.
Even wat screenshot van de start van de race op server 2.

Een server met het volgende race circuit en wagens erop is altijd handig om te oefenen.Arfman schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:04:
Is er behoefte aan een bepaald type server hier ?
Welk volgend race circuit
NL.LFS.S2 Kalender
Alle races zijn op donderdagavond. De kwalificatie begint elke avond om 20:00.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| XR GT Turbo - RB4 GT - FXO Turbo 1. 15 September - Kyoto Ring National - 32 ronden FXO GTR - XR GTR - FZ50 GTR 2. 29 September - Blackwood - 52 ronden 3. 13 Oktober - Aston National - 35 ronden RA/FZ50/LX6 4. 27 Oktober - FE Club - 75 ronden Formula XR 5. 10 November - Westhill - 40 ronden 6. 17 November - SO Long - 39 ronden 7. 1 December - Aston Club - 57 ronden Formula V8 8. 15 December - Kyoto Ring Oval - 100 ronden |
hoe kan ik me aanmelden voor een race ???
[ Voor 11% gewijzigd door dragon9114 op 30-09-2005 17:33 ]
op www.simracing.nl kan je kijken voor meer info 
Ik sta met heerbommel momenteel 4e qua teams, hij 5e in de competitie meen ik, en ik 13e van de 30
niet slecht voor een beginneling dacht ik zo
Ik sta met heerbommel momenteel 4e qua teams, hij 5e in de competitie meen ik, en ik 13e van de 30
niet slecht voor een beginneling dacht ik zo
Zie ondertitel
GoT Racing staat lekker 3deDentheman schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:03:
Ik sta met heerbommel momenteel 4e qua teams,
na de bar slechte race op Kyoto National (ik als enige XRT) ging het nu toch een stukje beter op Blackwood (terwijl ik het echt een schijt circuit vind).
8e nu in de totaal stand, hoop nog wat plaatsjes te klimmen. Eerst 5 moet zeker mogelijk zijn denk ik
8e nu in de totaal stand, hoop nog wat plaatsjes te klimmen. Eerst 5 moet zeker mogelijk zijn denk ik
Ik vind de FOX op Blackwood en South City wel leuk..Arfman schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:04:
Ik ben in staat om een 24/7 dedicated LFS server te draaien (sterker nog, die draait al). Alleen speelt er vrijwel niemand op. Hij draait nu Aston 3, met de FOX. Is er behoefte aan een bepaald type server hier ?
doe voor mij maar de FXO GTR - XR GTR - FZ50 GTR
op aston national, even oefenen
op aston national, even oefenen
Zie ondertitel
Hmm, ja, dat gaat dus niet werken zo 
Ik bedenk even iets creatiefs, i'll report back
uf1000 races zijn ook altijd wel populairArfman schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:02:
Hmm, ja, dat gaat dus niet werken zo
Zie ondertitel
Wheeee, vannacht tot 0300 geoefend / getweaked op AS Historic 
Met de UF GTR / XF GTR en FXO GTR
Bij de laatste nog wat kleine camber / druk adjustments linksvoor maar dan rijd die ook lekker
Met de UF GTR / XF GTR en FXO GTR
Bij de laatste nog wat kleine camber / druk adjustments linksvoor maar dan rijd die ook lekker
Heeft ook een computer!
Arfman, check je effe compo forum op het regroup forum?Arfman schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:04:
Ik ben in staat om een 24/7 dedicated LFS server te draaien (sterker nog, die draait al). Alleen speelt er vrijwel niemand op. Hij draait nu Aston 3, met de FOX. Is er behoefte aan een bepaald type server hier ? Er draait al een GoT server en die is volgens mij ook vrijwel altijd leeg, dus ik dacht: ik ga eens inventariseren waar behoefte aan is. Sommigen van jullie rijden in een league, in overleg kan deze server daar af en toe ook voor gebruikt worden.
Ik denk dat we de enige zijn maar je weet maar nooit
Ik kan opzich ook wel hosten alleen ik heb maar een p3 667
[ Voor 5% gewijzigd door Bertus op 02-10-2005 12:25 ]
Heeft ook een computer!
gewoon een dedi host gaan draaien, daar heb je niet veel voor nodigBertus schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:20:
[...]
Ik kan opzich ook wel hosten alleen ik heb maar een p3 667
ik weet niet of mensen zin hebben in een fun-race met de UF1? Maar maandag 7 november heeft een lid van liveforspeed.nl 3 fun-races georganiseerd.
Neem eens een kijkje op het forum: hiero
Neem eens een kijkje op het forum: hiero
Hey, ik heb sinds gisteren ook de licence voor S2! Het viel me alleen op dat de AI's niet in de pits gaan, was aan het racen op de oval en 1 voor 1 stopten ze ermee omdat de benzine op was! Dat is wel jammer, hopelijk veranderen ze dat nog in de volgende release(s). Is toch wel leuk als je ff offline wil oefenen of wat aan je setup wil werken vind ik.
op officiele forum heeft hoofd developer laatst uitgelegd hoe de AI op dit moment nog werkt. In de AI is nog niet mee opgenomen zoals zaken als bandenslijtage en brandstof verbruik. Aangezien je nu de alpha speelt mag je nog verwachten dat ten tijde van de beta dit verbeterd isJoyriderZZ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:43:
Hey, ik heb sinds gisteren ook de licence voor S2! Het viel me alleen op dat de AI's niet in de pits gaan, was aan het racen op de oval en 1 voor 1 stopten ze ermee omdat de benzine op was! Dat is wel jammer, hopelijk veranderen ze dat nog in de volgende release(s). Is toch wel leuk als je ff offline wil oefenen of wat aan je setup wil werken vind ik.
Verwijderd
Ik race eigenlijk niet in singleplayer modus, je zou maar een hotlap rijden en komt ie niet op LFSWorld
Die AI"s slaan sowieso nergens op, beuken je gewoon van de baan alsof je niet bestaat. Erg irritant. Maja moet je maar online racen heJoyriderZZ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:43:
Verwijderd
Ik speel momenteel de demo en heb een vraag, die ik hopelijk hier mag stellen. Ik gebruik t logitech momo FF stuur en wil graag schakelen met de hendels achter het stuur, maar op dit moment moet het met 2 van de knoppen die erop zitten. Dat is niet echt handig.
Ik weet niet, ook niet na veel gekloot, hoe ik dit moet instellen. Ik maak gebruik van de logitech profiler, dat is volgens mij de officiele ondersteunende software van logitech, en deze gebruik ik ten tijde van spelen. Overigens speel ik ook Richard Burns Rally en daar schakelt ie wel met de hendels.
bvd
edit, oja de vraag: weet iemand hoe ik dit moet instellen?
Ik weet niet, ook niet na veel gekloot, hoe ik dit moet instellen. Ik maak gebruik van de logitech profiler, dat is volgens mij de officiele ondersteunende software van logitech, en deze gebruik ik ten tijde van spelen. Overigens speel ik ook Richard Burns Rally en daar schakelt ie wel met de hendels.
bvd
edit, oja de vraag: weet iemand hoe ik dit moet instellen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 21:51 ]
Verwijderd
Ik heb de DFP met de logitech profiler en heb dit gewoon ingame ingesteld, klinkt misschien wat basic, maar heb je dat al geprobeerd?
je hebt bij het scherm van je controls (in game) toch ook de mogelijkheid om op de knoppen buttons 1 en buttons 2 te klikken. Hier kan je dat volgens mij gewoon instellen hoor.
(kan het mis hebben want ik doe dit nu ff uit mijn hoofd aangezien ik op school ben)
(kan het mis hebben want ik doe dit nu ff uit mijn hoofd aangezien ik op school ben)
Verwijderd
Volgens mij kan je dit gewoon ingeven bij "opschakelen" en "terugschakelen", staat geloof ik onder "keyboard"
Verwijderd
Nou het is idd heel basic en gewoon, je kunt bij die knoppen inderdaad gewoon je hendels aanklikken dat is ook een knop, dat wist ik niet, nu wel, en het is dus gelukt, thanks
We moeten effe een keer afspreken om met zen allen te racen
-Lekker toegankelijk, dus wagens die een beetje onder controle te houden zijn
-Rappe server met een strakke verbinding
Gewoon effe een avondje "prive" klooien
Suggesties voor datum / tijd? 9tis nu vakantie)
Deelnemers:
Fwnk(drivername Fwnk|NL
-Lekker toegankelijk, dus wagens die een beetje onder controle te houden zijn
-Rappe server met een strakke verbinding
Gewoon effe een avondje "prive" klooien
Suggesties voor datum / tijd? 9tis nu vakantie)
Deelnemers:
Fwnk(drivername Fwnk|NL
Heeft ook een computer!
Nu vakantie ? Ik pas over 2 weken 
Strakke server kan ik regelen, zonder problemen. Meedoen lukt misschien niet, maar als iemand een goeie config stuurt draait er een goede server binnenkort.
Strakke server kan ik regelen, zonder problemen. Meedoen lukt misschien niet, maar als iemand een goeie config stuurt draait er een goede server binnenkort.
Het hangt er bij mij een beetje van af of ik mee kan doen. Mijn vakantie is nu weer voorbij dus heb weer minder tijd. Maar mocht er een server draaien en ik ben beschikbaar op dat moment hop ik wel ff langs hoor 
Mijn rijders naam is XRRoy of ik rij gewoon met me eigen naam, Roy Diederen.
Mijn rijders naam is XRRoy of ik rij gewoon met me eigen naam, Roy Diederen.
Count me in (Dennis van Rietschoten) WU.Dennis.NL 
Jammer dat heerbommel uit wu stapt....nu ben ik zo'n beetje de enige actieveling die nog over is
Jammer dat heerbommel uit wu stapt....nu ben ik zo'n beetje de enige actieveling die nog over is
Zie ondertitel
je hebt Rakker toch ook nog en Bandino die komt ook wel weer terug hoorDentheman schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:15:
Count me in (Dennis van Rietschoten) WU.Dennis.NL
Van het weekend een paar briljante races gehad op BL GP met de FOX, alhoewel ik wel moet bekennen dat zowel de FOX (geen uitdaging meer) en BL GP (idem) me de keel uit beginnen te hangen. Waarom zijn er geen mooie KY, WE of AS FO8 servers online
Dit topic is gesloten.