[PC][Racesim] Live for Speed S2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-10 11:45
euh, dit zijn wel héél erg Photoshop gerelateerde vraagjes, ik zou eerst eens wat in Photoshop duiken voor je met inkleuren van skins begint... Je kan het beste alles in aparte layers doen inderdaad zodat je het nog kan verplaatsen als het niet helemaal lekker staat ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/pics/mastskin-contest6_2.jpg
skin die ik laatst gemaakt heb bestaande uit 54 layers.

Eerst dus maar eens wat meer met Photoshop in algemeen prutsen voor je aan ingewikkelde zaken als skinning en gekleurde selecties begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
ik ben sinds kort me eens gaan verdiepen in 3DSMax met dit als eerste resultaten:

Afbeeldingslocatie: http://www.teamnic.com/roy/renders/xrr_rs500_texaco_render1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.teamnic.com/roy/renders/fo8_teamnic_render1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.teamnic.com/roy/renders/fxr_xrr_endu_render1.jpg

de skins zijn of van mezelf of van een teammaat van me, zitten alleen nog wel wat kleine foutjes in de renders...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Woow ziet er vet uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ben gister begonnen met lfs, erg verslavend :)

Beste ronde met de xr gti 1.36.6 op blackwood :o

Is er ook een got demo server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Vandaag en gisteren weer een paar rondjes op de GoT-server gereden. Lekker lang parcours maar helaas niemand anders aanwezig. Toch altijd wel leuk met anderen op de track...
*hint hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik kijk er ook af en toe wel op maar meestal is die leeg...

iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Ik erger me er steeds meer aan dat er zo weinig F08 servers zijn .. je hebt meestal servers met alleen de GTR auto's OF servers waar alle auto's toegestaan zijn, dat zijn de no0b servers. Een lekkere F08 sever op een AS/SO/BL circuit is nauwelijks te vinden .. ovals zijn er dan wel weer maar dat is meestal ook maar een zooitje :'(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

of we moeten even afspreken wanneer we gaan racen, ik kan bijv morgen rond 1300 uur wel.

en eventueel als je IRC hebt kom naar channel #lfs dan kunnen we even los in de FO8. ik zal wel even changen naar FO8 en FOX only :D

edit: hij is nu MRT + FOX + FO8

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 25-08-2005 11:27 ]

iRacing Profiel

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Gohan-san schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:22:
of we moeten even afspreken wanneer we gaan racen, ik kan bijv morgen rond 1300 uur wel.

en eventueel als je IRC hebt kom naar channel #lfs dan kunnen we even los in de FO8. ik zal wel even changen naar FO8 en FOX only :D

edit: hij is nu MRT + FOX + FO8
Een IRC network is wel handig anders werkt dat channel #lfs ook niet.

En ik race liever niet in de FO8, maar ik ben wel helemaal gek op de FOX, dus ik zou het inderdaad op prijs stellen als we een beetje van beide kunnen doen.

... MMORPG Addict.

• Arfman

Arfman

Drome!

Precies, en dan een SO Town course doen, dan is de FOX sneller in de bochten en de F08 op de rechte stukken .. kun je mooie races krijgen.

Helaas kan ik morgen om 13:00 niet, sommige mensen moeten werken ;)
Zaterdag kan ik wel, neem wel ff een kijkje in dat kanaal (ik neem aan dat het irc.tweakers.net is).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:57

Dentheman

Zie signature

Ik kan d'r morgen wel bij zijn :) Ik wil wel 's binnen op de got server maar meestal is ie leeg :|

Najah, d'r was laatst een japanner, was ook wel lachen met 'm

Zie ondertitel

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

CRiMiNaL schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:34:
[...]

Een IRC network is wel handig anders werkt dat channel #lfs ook niet.

En ik race liever niet in de FO8, maar ik ben wel helemaal gek op de FOX, dus ik zou het inderdaad op prijs stellen als we een beetje van beide kunnen doen.
zoals arfman al zegt, irc.tweakers.net, leek mij enigzins logische :D

iRacing Profiel

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Voor de teamrace op www.simracing.nl zoek ik nog een teamgenoot.

Het liefst iemand die al een beetje bekend is met simracing.nl en er al een paar testraces heeft meegedaan. Als je interesse hebt, geef dan hier ff een reply :)

Races gaan gereden worden in de UF GTR en de XF GTR op Aston Cadet.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Alweer geen F08 servers online :(
Ben maar een oval gaan rijden, maar dat begint ook saai te worden .. begin er stevig van te balen dat er zoveel met die GTR wagens wordt gereden en bijna niet met de F08 ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik moet vandaag ook werken, en ook het weekend, zaterdag en zondag, misschien dat ik in de avonden kan racen, (en dan race ik wel met de FO8 :D) maar vanmiddag red ik gewoon niet :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mja ik snap aan de ene kant wel dat er zoveel FZR servers online zijn. Je moet ultraclean racen met dat ding, alleen dan ben je snel. Het is een redelijk lastige auto, die veel voldoening geeft als je hem onder de knie hebt. Je kunt er prachtige races mee hebben.

Persoonlijk echter, hou ik meer van de pure snelheid van Formule wagens. Ik vind het prachtig om b.v. AS Club of AS Historic te racen met 10-15 goede F08 rijders .. de kick die je krijgt als je 3 wide op de eerste rechterknik afgaat is gewoon mega. Nogmaals: enorm jammer dat er zo weinig F08 servers zijn, verpest wel een beetje het mooie gevoel wat ik had bij LFS S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Daar heb je wel gelijk in, ik vind eigenlijk ook alleen de formule wagens interessant.
Ik rijd de laatste dagen behoorlijk veel op een server die SO Town draait en waar je alleen in de FOX mag rijden, das ook geweldig. Zit ook altijd redelijk veel volk op die server, maar of die altijd online is weet ik niet.
Maar races op de roadcourses met een FO8 zijn vaak een chaos, de noobs (en dat zijn er nogal wat) kunnen dat ding gewoon niet onder bedwang houden waardoor je heel veel crashes hebt. Als je ziet hoevaak het zelfs op de oval al misgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik heb net even gekeken maar er zijn op dit moment 10 FO8 servers online, zonder ovals en zonder servers waar alle auto's toegestaan zijn. Het valt dus wel mee hoeveel servers er online zijn met de FO8.

Is het niet misschien een optie om mee te doen met een league voor alleen FOX en FO8 auto's? Meestal heb je dan ook alleen goede coureurs om mee te rijden ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sja .. misschien zijn er nu 10 online, maar 's avonds heb ik er toch echt geen gezien .. OF ze zitten allemaal vol of zijn leeg, die servers filter ik namelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56
CRiMiNaL schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:04:
Voor de teamrace op www.simracing.nl zoek ik nog een teamgenoot.

Het liefst iemand die al een beetje bekend is met simracing.nl en er al een paar testraces heeft meegedaan. Als je interesse hebt, geef dan hier ff een reply :)

Races gaan gereden worden in de UF GTR en de XF GTR op Aston Cadet.
Ik wil best je teamm8 zijn. Heb me wel geregistreerd op simracing, maar ik krijg steeds geen mail terug om mijn account te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

waar kan je skins downloaden ? ik wil een ferrari skin voor die namaak f1 wagen :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
BruceLee schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:22:
waar kan je skins downloaden ? ik wil een ferrari skin voor die namaak f1 wagen :P
Ik heb hier één voor de FO8.
Jammer dat ik je e-mail niet kan zien in je profiel anders had ik hem even gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerDream schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:28:
[...]
Ik heb hier één voor de FO8.
Jammer dat ik je e-mail niet kan zien in je profiel anders had ik hem even gestuurd.
Kan je hem niet uploaden op megaupload.com ofzo? Kunnen gelijk meer mensen hem downloaden (like me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik zat vanmiddag op mijn werk te denken, misschien is het leuk om endurance race te organiseren.
kan natuurlijk op mijn server.
moeten we een keer een datum prikken en dan op een avond, lijkt me dat dan de meeste mensen wel kunnen :D.

vraag me gewoon een keer af hoe dat zal zijn een 60 lap race, :D pit stops en alles.
kan je een keer niet op R2 tyres rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Lijkt me leuk! Wel op Westhill en met FOX en FO8... Maandagavond ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
hoi,
weet iemand goede padalen die met een logitech momo racing (zwarte) en lfs gebruikt kan worden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

KillerDream schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:37:
[...]
Ik wil best je teamm8 zijn. Heb me wel geregistreerd op simracing, maar ik krijg steeds geen mail terug om mijn account te activeren.
We kunnen ff een keer samen een teamspeak server opduiken en een servertje opzetten zodat we ff kunnen proberen.

Ik heb je iig al even toegevoegd aan m'n MSN contacts, dan kunnen we het daar nog wel ff bespreken.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Gohan-san schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:02:
vraag me gewoon een keer af hoe dat zal zijn een 60 lap race, :D pit stops en alles.
kan je een keer niet op R2 tyres rijden.
ik rij altijd met r2 banden onder mijn auto 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

AS Club roelt !
Net een paar races gedaan, was een gast die 1.01.80 reed terwijl 1.01.55 het wereldreconrd is .. hij deed het met de WR setup die ik nu ook heb, prompt 1.02.51 gereden (0.4 sneller dan m'n vorige PB), en er zit nog meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Vanavond mischien wat racen met een stel GoTTers op de Got server op Aston ?

Iedereen die dit leest en vanavond nog vrij heeft, join #lfs op irc.tweakers.net even, dan kunnen we daar afspreken.

[ Voor 45% gewijzigd door CRiMiNaL op 27-08-2005 18:14 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

CRiMiNaL schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:12:
Vanavond mischien wat racen met een stel GoTTers op de Got server op Aston ?

Iedereen die dit leest en vanavond nog vrij heeft, join #lfs op irc.tweakers.net even, dan kunnen we daar afspreken.
* Valkyre doet even zijn sokken aan en die gaat nu naar de server
:D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

okee gotters denk dat er maar een got endurance race moet komen.

a.s. vrijdag 2 september

track: Aston Historic
pit: required
laps: 52
car: Fox of Fo8
max: 10

server:[got]server
pw: kart

19:30 qualify

20:00 race

Deelnemers
Gohan-san
Spokje == mietje :P
jfeelders <-- goed zo :D
arfman
ZAMoRANo
CRiMiNaL
THheJAG ?

over de car zit ik nog te denken, zijn een aantal mogelijkheden.
ik weet alleen niet hoe je een poll moet maken :(

A: Fo8
B: Fox
C: mixed Fox en Fo8

[ Voor 58% gewijzigd door Valkyre op 02-09-2005 01:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
helaas moet ik werken op vrijdag, had anders best wel eens mee willen doen...

trouwens een gemixt veld vind ik zelf altijd wel leuk om te rijden ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Lijkt me een geschikte krachtmeting. Heb net met de Fox een paar rondes gereden, maar ben nog niet zo snel: 2:43 pb. De Fo8 is te krachtig voor een dergelijk bochtig circuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb met S2 nog niet online geraced maar misschien dat ik ook meedoe vrijdag.
Eerst eens kijken wat ik met een FOX of F08 kan op die baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

de FOX heeft mijn vote :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

damn kom er vanmiddag achter dat ik nog niet zeker weet of ik vrijdag mee kan doen :(
hangt er van af of ik bezoek krijg.
maar waarom wil iedereen met de fox? das zon makkelijke auto, is niet echt een uitdaging om in te rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

* Arfman agrees with Gohan-san

Alhoewel de FOX ook pittig kan zijn, en je echt in je achterste kan bijten als je ff niet oplet, is het easy peasy in vergelijking met de FO8 (IMHO). Ik heb gisteren een SO Town Course race gewonnen met de FOX, en met uitzondering van de start waarin ik posities moest verdedigen heb ik de rest van de race op de automatische piloot gereden, zonder moeite. Dat kan met de F08 niet, die vereist een grotere inspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Maar dat heeft weer met ervaring te maken. Niet iedere rijder/racer hier op GoT heeft deze wagen al 'in de vingers'. Daarom is een wat langere race met de FOX best interessant, als je je maar wel vantevoren in de wagen verdiept hebt en geoefend hebt. De race is geen testterrein... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:13:
maar waarom wil iedereen met de fox? das zon makkelijke auto, is niet echt een uitdaging om in te rijden.
gemakkelijk? Dus hoeveel WR's heb jij erin gereden dan? Als je op de limiet van dat ding zit is ie zeker niet gemakkelijk. Het voordeel van de FOX is dat ie wat makkelijker controleerbaar is omdat de power to weight ratio niet absurd hoog is (zoals in de FO8 :9).
Arfman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:19:
Ik heb gisteren een SO Town Course race gewonnen met de FOX, en met uitzondering van de start waarin ik posities moest verdedigen heb ik de rest van de race op de automatische piloot gereden, zonder moeite. Dat kan met de F08 niet, die vereist een grotere inspanning.
Gefeliciteerd! :) Maar 1:17.340 als snelste ronde, alhoewel het een mooie tijd is, is het nog geen toptijd. WR is 1:14.130 en om serieus snel te zijn in bv een league moet je toch 1:15 laag rijden. Lukt mij ook niet trouwens, PB is voorlopig daar nog een 1:16.270, maar het is wel een lekker baantje en zeker uitdagend met de FOX!

Hoe dan ook, wellicht doe ik mee. Hangt er een beetje vanaf of ik vrijdag vrij krijg, ga zaterdag namelijk ins urlaub :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

het gaat mij niet om de wr's maar je hebt met de fox heel erg snel dat je alleen rijd, en dat je zoals arfman ook al zij op de automatische piloot rijd, een groot gedeelte van banen rijd je volgas.

met de fo8 moet je elke keer weer opletten, dat je bij het uitkomen van de bocht niet te vroeg op het gas moet, en nog meer van dat soort dingen.
ik vind de fo8 gewoon veel leuker rijden.
en als je aan elkaar gewaagd bent, kan je hele spannende races hebben, (maar ja dat heb je natuurlijk met alle autos :P)

en met gemakkelijk bedoel ik ook, je kan heel erg snel meekomen met de rest van de rijders.
kan natuurlijk een vorodeel zijn, maar goed.
gister reed ik op een FOX server en AS historic, ik had geen setup. dus gebruiktte die van as club (dacht ik) maar, en finsihede in een race van 16 man gelijk als 2de was de eerste keer dat ik met de fox op die baan reed :P
met de fo8 wel al gereden.

[ Voor 29% gewijzigd door Valkyre op 30-08-2005 10:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Gohan-san schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:31:
het gaat mij niet om de wr's maar je hebt met de fox heel erg snel dat je alleen rijd, en dat je zoals arfman ook al zij op de automatische piloot rijd, een groot gedeelte van banen rijd je volgas.

met de fo8 moet je elke keer weer opletten, dat je bij het uitkomen van de bocht niet te vroeg op het gas moet, en nog meer van dat soort dingen.
ik vind de fo8 gewoon veel leuker rijden.
en als je aan elkaar gewaagd bent, kan je hele spannende races hebben, (maar ja dat heb je natuurlijk met alle autos :P)

en met gemakkelijk bedoel ik ook, je kan heel erg snel meekomen met de rest van de rijders.
kan natuurlijk een vorodeel zijn, maar goed.
gister reed ik op een FOX server en AS historic, ik had geen setup. dus gebruiktte die van as club (dacht ik) maar, en finsihede in een race van 16 man gelijk als 2de was de eerste keer dat ik met de fox op die baan reed :P
met de fo8 wel al gereden.
Met alle respect voor jou mening, je bent je wel een beetje aan het gedragen alsof jou mening belangerijker is dan de rest. 'T was een poll, dus laat iedereen die mee wil doen maar z'n mening geven.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

WR's boeien me niet zo :)
Hotlapping doe ik niet aan, ik race alleen online. Dan heb je nooit de baan voor jezelf en kun je je ook niet echt richten op snelle tijden, omdat je anders je race verprutst (bandenslijtage, benzineverbruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

maar goed, ieder zijn voorkeur. De FO8 is natuurlijk een brute bak, als iemand een setupje heeft voor Historic vind ik het prima om met die bak te gaan. In de FOX is het wel een donders lang circuit, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

CRiMiNaL schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

Met alle respect voor jou mening, je bent je wel een beetje aan het gedragen alsof jou mening belangerijker is dan de rest. 'T was een poll, dus laat iedereen die mee wil doen maar z'n mening geven.
ow nee zo bedoel ik het niet, ik dacht het meer over het algemeen ging ipv van de race.
voor mij zelf ik rijd ik liever in de fo8 :p maar iedereen zijn eigen.
ik hoop wel dat er ook nog wat animo voor de f08 komt :p

ik zat zo even te denken, omdat er toch een aantal zijn die vrijdag niet kunnen, (including me waarschijnlijk :( )
sowieso laat ik hem door gaan vrijdag, maar kunnen we zondag nog een keer een race doen, als dat beter uitkomt, zelfde tijd e.d. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
nou ik heb nu mijn lesrooster gekregen...LFS zit er voor mij de komende tijd niet meer in denk ik. Ik kan op Dinsdag nog het ESCC rijden en verder word het allemaal heel lastig. Misschien dat ik een enkele race mee kan doen maar dat kan ik dan pas op het allerlaatste moment zeggen :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 13:00
Net de Logitech Formula Force Grand Prix besteld :) morgen S2 bestellen, en dan kan ik ook weer meeracen :D

* spokje heeft er zin in. Weer wat te doen als het straks weer kutweer is enzo :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door spokje op 31-08-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

spokje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:28:
Net de Logitech Formula Force Grand Prix besteld :) morgen S2 bestellen, en dan kan ik ook weer meeracen :D

* spokje heeft er zin in. Weer wat te doen als het straks weer kutweer is enzo :Y)
Waarom geen Driving Force Pro als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Arfman schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:37:
[...]

Waarom geen Driving Force Pro als ik vragen mag ?
Mijn gok is de belachelijke prijs van dat ding. Sure als je geld in overvloed heb is dat een leuk stuurtje. Maar voor minder geld zijn er zeker andere kwalitatief goede stuurtjes te krijgen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CRiMiNaL schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:43:
[...]

Mijn gok is de belachelijke prijs van dat ding. Sure als je geld in overvloed heb is dat een leuk stuurtje. Maar voor minder geld zijn er zeker andere kwalitatief goede stuurtjes te krijgen.
Oh ja? Ik weet niet of je die stuurtjes wel eens uit elkaar hebt gehaald, maar er is er geen één die kwalitatief aan de DFP komt, niet voor die prijs. Eigenlijk vind ik het een koopje voor iets meer dan 100 euro, maarja meningen verschillen. ;)

En als je geld in overvloed hebt koop je ook geen DFP maar ga je meteen voor ECCI, Frex, BRD, etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

[...]

100 euro voor een stuurtje van die kwaliteit is belachelijk veel waar voor je geld. Als je geld in overvloed hebt koop je idd. wel een FREX set oid. Qua kwaliteit kan er in dat prijssgment echt niets tegen de DFP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
heeft iemand zin in een shoot out race ?? ik heb een heele coole layout er voor (heb ik niet gemaakt :( ) :D meschien dat iemand vanavond nog zin heeft om te racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb hetzelfde stuurtje als spokje ( ik heb hem hem aangeraden:)
ik vind dat je voor een niet al te hoge prijs een super stuur hebt, ik heb er al veel kilomters mee gereden en nog steeds is hij goed.

als spokje even opschiet kan hij vrijdag ook mee doen, want het is vrijwel zeker dat ik ook mee doe vrijdag :D yeah :D, ik zal straks wanneer ik in mijn eigen huis ben even de het deel nemers veld in mijn vorige post updaten :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
En inmiddels s2 licensed. Nu alleen stuurtje nog ff binnen krijgen :)

En de reden dat ik de formula force heb besteld is idd omdat m'n budget niet superhoog ligt, en Gohan-San liep de hele dag aan m'n kop te zeiken dat ik de rooie moest nemen ipv de gele :+ dus heb ik dat maar gedaan :P

• daroy
ik moet eerlijk zeggen dat ik die Formula Force (de rode) echt een bagger stuur vind...Mis totaal het gevoel van rijden met dat ding. Als ik bij een vriend ben rijd ik er wel eens mee maar het is echt zooi van de bovenste plank (mijn meening B) )

Ik rijd zelf met de Logitech MOMO Racing en daar (vind ik) heb je een veel beter gevoel mee. Ik ben met deze zo'n 2 sec per rondje sneller dan met de Formula Force...
Het enige nadeel aan de MOMO is dat de pedalen snel slijten maar gelukkig heeft Logitech een prima service en sturen ze kosteloos nieuwe sets _/-\o_

iRacing Profiel

• jfeelders

jfeelders

Ik denk niet dat ik mee ga rijden morgenavond. Ik krijg die klotehaarspeld maar niet onder de knie waardoor ik er iedere keer vanaf knal met de FOX. Das niet leuk voor mij en mogelijk ook niet voor jullie. Ik kom wel meekijken...

Bij nader inzien, de laatste oefeningen vanavond gingen wel weer goed, zelfs 2:42 gereden, ik zal er zijn op 19:30u... :)

[ Voor 22% gewijzigd door jfeelders op 01-09-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Dat was weer jammer. Volgende keer een korter circuit nemen, dan kom je elkaar meer tegen. En 30 ronden ofzo. Ik wilde daarnet wel doorrijden, maar de race werd 'voted to end' :(
Hopelijk spoedig weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:05
Heb net mijn eerste paar online races gehouden met LFS :) Echt super spel _/-\o_

Had van te voren gedacht dat Rfactor veel beter zou zijn, maar Rfactor kan duidelijk echt niet op tegen LFS!

Als mijn bankrekening het toelaat, dan koop ik direct een licentie :D

Waar rijden jullie trouwens....? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik check eerst altijd ff of er in [GOT]server iemand speelt. Meestal is dat niet zo. Maar als je met iemand afspreekt om er te gaan racen komen er vanzelf meer mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik rijd altijd waar mijn online 'vrienden' ook rijden. Op LFSWorld kan je users in je buddylist zetten en dan kan je meteen checken waar ze online zijn :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

[...]

Ik weet niet hoor, maar ik heb in het verre verleden f425,- betaald voor mijn Logitech Formula Force. Ik vind €100 voor een goed stuur een KOOPJE...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
wie heeft er zin om vanavond nog ff te racen ??
:D _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door dragon9114 op 05-09-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zucht, weet iemand hoe lang het duurt Postbank - moneybookers? ik he b gister geld overgemaakt maar tis er nog niet, terwijl het normaal realtime is (postbank - postbank)

Ik wil spelen :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
je moet ongeveer 2 a 3 dagen wachten daarvoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Als ik het goed begrijp, kun je hem alleen unlocken met een creditcard?

Danielson heeft geen crecitcard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Danielson schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:12:
Als ik het goed begrijp, kun je hem alleen unlocken met een creditcard?

Danielson heeft geen crecitcard :(
Nee, als je even in de FAQ had gekeken op www.liveforspeed.net, had je het volgende gezien:
You can purchase an S2 license via our site. See the 'Buy Online' section for this. We accept payments by credit card, paypal and UK Cheque or money orders.
There are some organisations where you can buy also by normal bank transfer, in case you have no credit card or are unable to pay by paypal.
For example: www.live-for-speed.de. You can also purchase LFS on cd there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 20:37
Je kan ook gewoon geld met de bank overmaken naar je Paypal account (duurt twee á drie dagen voor dat het op je account staat) en dan via Paypal betalen.
Al twee keer op die manier een license gekocht, geen probleem.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
boredgeestje schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:34:
Je kan ook gewoon geld met de bank overmaken naar je Paypal account (duurt twee á drie dagen voor dat het op je account staat) en dan via Paypal betalen.
Al twee keer op die manier een license gekocht, geen probleem.
Kijk das beter :) Ga ik eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Zo, moneybookers heeft mijn geld, nu wachten op mijn lfs licentie :P :D

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Your current LFS license is: S2 licensed racer

\o/

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
veel succes in je race cariere :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ja, ik was al Licensed S1 ;)

Dit is echt gaaf al die nieuwe wagens :9

Jammer dat de XF GTR voorwielaandrijving heeft, 4wd of rwd zou 3x zo vet zijn :P

En wat hebben die formula's een power zeg :x :D
Wegtrekken in 3e versnelling :P(Ja, ik speel met de muis)

Gaaf hoor d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Bertus op 06-09-2005 19:10 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
STUUR KOPEN :P

met een goed stuur heb je veel betere controle over je auto en tis ook gewoon veel gaver :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ja, misschien morgen....

De DFP is nu 86 bij EMPC, alleen niet op voorraad :(

Ik twijfel nog, t kost allemaal zoveel geld :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Voor mij persoonlijk is de 129 euro die ik voor de DFP heb uitgegeven een van de beste investeringen van het afgelopen jaar. Ik gebruik hem vrijwel elke dag, hij heeft nog nooit geweigerd, calibreren hoeft nooit, hij voelt heerlijk aan en de FF effecten zijn prima. Ook de pedalen zijn prima bruikbaar, maar als je wilt kune je die upgraden/vervangen door FREX of BRD pedalen o.i.d.

Persoonlijk vind ik 86 euro voor een dergelijk stuur een no-brainer. Meteen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ff een beetje reclame maken :p

15 september start de eerste echte nederlandse LFS league. Iedereen die nederlands spreekt (dus ook belgen) kunnen mee doen. Voor meer informatie kijk op http://www.liveforspeed.nl

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
De eerste race is inmiddels gereden.
* KillerDream is 5de geworden op de 2de server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Speel LFSS2 ook nog steeds, moet de licentie nog kopen maar spel is echt super _/-\o_

Ik heb een dedicated server draaien thuis op 3000/768 verbinding, heb geen idee hoeveel man hier zonder lag op kan rijden, maar wat dachten jullie ervan om een keer een race'je te rijden binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
KillerDream schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 08:08:
De eerste race is inmiddels gereden.
* KillerDream is 5de geworden op de 2de server. :)
Jij ging er bij de start als een speer vandoor ofniet?

Ik was de enigste XR GT Turbo tussen de 21 auto's en dat was duidelijk de verkeerde keuze, al met al toch 3e geworden op de 2e server :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
daroy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:40:
Jij ging er bij de start als een speer vandoor ofniet?
Ja, door de adreline reed ik opeens ronderijden die ik nog niet eerder had gereden. :)
Dit resulteerde in ronde 4 al in oververhitte banden waardoor ik het rustig aan moest doen.
Tevens stond ik op een 2 stops strategie, dus ronde 11 en 22 pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Laatst ook wat endurance races gedaan. Erg leuk, moet je ook nadenken over je pitstrategie enzo :) Wat je dan inderdaad ziet zijn mensen die elke ronde een paar tienden boven het WR zitten, tot ronde 6 ofzo. Dan zitten ze OF vast in de vangrail, OF je ziet ze met rokende banden de pits inrijden ;)

Ikzelf doe het altijd redelijk rustig aan, kijk hoe de wedstrijd zich uitvouwt. Als ik dan bv. 3e lig met een inhaalbare achterstand, ga ik er gewoon voor. Als ik in een heel sterk veld 5e lig met een seconde achter me nog een sterk rijdend iemand, ga ik voor de consolidatie.

Maar daarintegen is een 10 lap race op SO Classic ook wel ff lekker knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Is het nu wel of niet mogelijk om met PayPal te betalen zonder creditcard? Ik heb geld overgemaakt van mijn bankrekening naar mijn PayPal account, maar als ik wil betalen voor de S2 licentie via PayPal dan kan ik alleen maar betalen met een creditcard lijkt het, maar die heb ik dus niet!

Wie kan me hier mee helpen, snap er weinig meer van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 23:40
Danielson schreef op zondag 18 september 2005 @ 09:42:
Is het nu wel of niet mogelijk om met PayPal te betalen zonder creditcard? Ik heb geld overgemaakt van mijn bankrekening naar mijn PayPal account, maar als ik wil betalen voor de S2 licentie via PayPal dan kan ik alleen maar betalen met een creditcard lijkt het, maar die heb ik dus niet!

Wie kan me hier mee helpen, snap er weinig meer van :?
Je kan het gewoon betalen via PayPal zonder creditcard. Ik heb deze week S2 ook op die manier gekocht. Als het geld op je PayPal binnen is gekomen dan krijg je een mailtje. Daarna kan je gewoon via de link op liveforspeed.net betalen. Je moet dus wel eerst een bevestiging van PayPal hebben dat het geld op je rekening staat. Probeer je te betalen voordat je dat mailtje hebt dan wordt er idd om een creditcardnummer gevraagd.

Het duurt ongeveer 3 tot 4 dagen voor het geld op je rekening staat volgens PayPal, maar bij mij stond het er binnen 2 dagen al op (online overgeboekt)

[ Voor 9% gewijzigd door k7of9 op 18-09-2005 10:50 ]

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja ik was altijd al fan van LFS, maar nu ik met die nieuwe auto's gereden heb, ben ik niet meer zo positief. Alleen maar spinnen, en zelfs in die formule 1 auto in de 3 nog. Vind het nergens op slaan. Kan men zeggen dat het moeilijk is, maar ik moet nog iemand met die bak zien rijden. Post maar een replay.

Sommige sites zeggen paypal, maar eigenlijk verloopt de creditcard betaling dan via paypal. Of het heeft ermee te maken dat je geen creditcard hebt gebonden aan je paypal account. Gewoon effe een mailtje sturen wat hun paypal mail is, dan kun je het ook handmatig overboeken, of ze sturen je een rekening via PP.

[ Voor 35% gewijzigd door REDFISH op 18-09-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
REDFISH schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:17:
Ja ik was altijd al fan van LFS, maar nu ik met die nieuwe auto's gereden heb, ben ik niet meer zo positief. Alleen maar spinnen, en zelfs in die formule 1 auto in de 3 nog. Vind het nergens op slaan. Kan men zeggen dat het moeilijk is, maar ik moet nog iemand met die bak zien rijden. Post maar een replay.
Hmm, nou zo moeilijk is het niet hoor ;) na een 2 uur ofzo proberen kan je die bak toch wel een beetje in bedwang houden. Speel je met keyboard ofzo? Want dan kan ik me voorstellen, aangezien je dan 100% gas kan geven of 0%.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik kan die Formule wagens wel onder controle houden, maar dat neemt niet weg dat ze zelfs in de drie nog spinnen. Vind het ook nergens op slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

precies met stuurtje is het helemaal niet moeilijk, en het hangt er ook heel erg veel af watvoor setup je gebruikt, ik race eigenlijk altijd in de formule auto's, rijd maar eens een keer een rondje mee. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Benotti schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:17:
Ik kan die Formule wagens wel onder controle houden, maar dat neemt niet weg dat ze zelfs in de drie nog spinnen. Vind het ook nergens op slaan :P
het slaat wel degelijk ergens op, probeer jij maar eens met bijna 500 PK vol gas op te trekken zonder tractioncontrol :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja nou ik zie het al die formule 1 coureurs elke keer doen bij de start. Ik rijd ook zelf GTR en RBR maar dit is niet meer "moeilijk" maar gewoon belachelijk :) Ik rij zelf met de MOMO racing. Op zich kan het wel dat je nog wheelspin hebt in de 3, dit had de dodge charger ook omdat die enorm veel torque ofwel trekkracht had. Maar zodra je je stuur ook maar een halve graad schuin hebt staan en je geeft gas lig je al in de slip. Maar verder daar niet van, prima game, moet alleen nog effe in alles verdiepen met die tire wear etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Heb ondertussen 3 vrienden besmet met het LFSS2 virus, straks voor eentje weer een Momo Force ophalen :D

Voor mij is het wachten nu nog tot het geld op mijn PayPal Account staat, zodat ik de licentie kan kopen! :)

Iemand trouwens online deze fout wel eens gehad?: "Synchronisatie met host verloren" :? en wat valt er tegen te doen?

En waar rijden jullie altijd?

[ Voor 7% gewijzigd door Danielson op 19-09-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik rijd meestal in de FO8 en dan op de [GOT]server :D (mijn eigen servertje :D)

als je elke keer met de fo8 bij de start dwars start, dan moet je echt beter leren rijden, je kan simpel weg gewoon niet volgas starten.
gewoon oefenen, en ik neem aan als je de eerste met volgas dwars staat dat je bij devolgende start minder gas geeft :S

[ Voor 63% gewijzigd door Valkyre op 19-09-2005 10:27 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:57

Dentheman

Zie signature

gewoon met 10 k rpm starten en in z'n 2 pas voluit :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Gohan-san schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:23:
ik rijd meestal in de FO8 en dan op de [GOT]server :D (mijn eigen servertje :D)

als je elke keer met de fo8 bij de start dwars start, dan moet je echt beter leren rijden, je kan simpel weg gewoon niet volgas starten.
gewoon oefenen, en ik neem aan als je de eerste met volgas dwars staat dat je bij devolgende start minder gas geeft :S
Zou binnenkort ook eens je server opzoeken, gewoon "[GOT]Server" dus? Ik heb nu alleen nog de demo, gaat dus waarschijnlijk eerst nog niet lukken, even wachten tot ik de licentie heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Gohan-san, heb vanmorgen nog leuk tegen je geraced in de F08.
Je reed snelle ronde maar maakte net iets te veel fouten....
Ik zag aan je gevloek meteen dat je een Hollander was ;)

Ik vind de F08 toch wel de leukste auto, hij is gewoon de snelste,
en met een goede setup (en rechter voet) is ie heel goed in bedwang te houden.

Als je hier een race wil organiseren op je server ben ik zeker van de partij...

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
als je bij de FO8 de bandjes ook goed warm gereden hebt kan je daarna echt wel volgas optrekken in de 3e en misschien ook wel de 2e versnelling. Zo heel moeilijk is die auto nou ook weer niet te rijden :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Heb eindelijk ook maar de S2 licentie gekocht, had al de S1 licentie, alleen daar heb ik nooit zoveel mee gedaan vanwege het vervloekte credits systeem van die tijd... Toen kon je niet in een auto naar keuze rijden maar moest je ze verdienen..

Gelukkig is dat nu beter, en doe ik ook weer mee :+

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Sorry hoor, maar dan ben je echt blind.... De scenery is een stuk mooier, de weg, de auto's, tsjah, alles eigenlijk wel!

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.