[PC][Racesim] Live for Speed S2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Hm. De scene is wel veranderd sinds S1 zeg :/

Gisteravond een paar potjes gereden. Allereerste race ooit in een F08, 10 laps op Blackwood. Lig na 9 rondes 1e, maak een foutje en spin. Niks aan de hand, word ik van de baan gerost door een of andere achterligger die de letters "YELLOW FLAG" blijkbaar niks zeggen. Ik zeg er iets van (vriendelijk), krijg meteen een grote bek a la Counter-Strike spelertje terug.

2e race: word gebashed bij de start. 10 rondes voor spek en bonen gereden, maar ach, ik moest toch nog oefenen in de F08.

3e race: idem. Wordt pissig en vraag om restart, wat gebeurt.

4e race: alles gaat goed, lig 2e na 5 rondes. Ga de pits in, wil eruit rijden, wordt de uitgang geblokkeerd door een AFK-er :/
Zeg er iets van, hij reageert niet. Race uitgereden dankzij dit incident op de 5e plaats.

5e race: lig 1e na een zeer constante race, lap 7. Ik lap bovenstaande persoon voor de 2e keer en deze ramt mij van de baan. Ik stel voor om hem te bannen maar uiteraard niet genoeg stemmen.

Man, ik kon wel iemand vermoorden op dat punt. PC uitgegooid en naar bed gegaan.

Vanmorgen een andere server geprobeerd. Wordt bij de start gebashed door een zeer snel persoon, die later de race wint. Meteen weer pissig natuurlijk, hier heb ik geen 12 pond voor betaald. Neem in de 2e race wraak bij de start en leave de server. Erg lame, maar als het zo moet hoeft het helemaal niet meer voor mij.

Iemand nog goede servers met clean racers erop voor mij/ons ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
^^ moet je es op het Oval circuit met F08 gaan rijden met veel spelers (>15). Frustratie ten top ;) Gemiddeld wordt de race zo'n 10 keer gerestart omdat er altijd een paar noobs tussen zitten die niet kunnen starten en wegspinnen (en daarbij 5 anderen meenemen :X). En als je eenmaal goed gestart bent en in de kopgroep rijdt is het altijd nog afwachten of je niet afgesneden wordt door iemand die instuurt zonder links/rechts te kijken of dat er een achterblijver opdoemt die niet in zn spiegels kijkt of iemand die zomaar de pits uitrijdt in jouw ideale lijn... Wel spektakel iig ;)

Nog iets anders. Weet iemand ook de optimale, minimale hardware voor LFS S2? Dar bedoel ik mee: ik heb een oude PC waarop ik ook S2 wil spelen. Dat is een XP1800, 512MB en een Geforce ti4200 kaart. Met veel spelers en alle details op laag speelt dit alleen erg bagger (10fps bij de eerste bocht :z). Nu heb ik in een andere PC een Radeon 8500LE kaartje zitten. Zou het daarmee sneller gaan? In theorie is die radeon geloof ik trager dan de gf4200, maar misschien is LFS beter geoptimaliseerd voor Ati oid? Iemand ervaring met die combi? Ik heb eigenlijk weinig zin om die kaarten om te wisselen (+drivers en hele mikmak installeren etc.) en dan tot de conclusie te komen dat het niks uitmaakt, vandaar dat ik het eerst hier even vraag.

[ Voor 46% gewijzigd door Palomar op 27-07-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Klinkt als the usual procedure bij een nieuwe race-sim.. Bij GTR was het exact hetzelfde in het begin..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja psies.

Het is nieuw > publiciteit > veel nieuwe mensen die het gaan proberen.

Komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
hehe Arfman....dat is helaas het probleem met publieke servers. Er zitten veel mensen op met een ego van hier tot tokyo en denken dat ze de king of the road zijn.

Als ik een server join en zie dat er alleen maar mensen opzitten die ik niet ken dan probeer ik 1 race en gaat het dan al mis dan zoek ik wel iets anders. Maar ik probeer meestal met bekende te racen of iig bekende namen uit de lfs scene, dan weet je zeker dat het racen clean gebeurt.

Een andere uitkomst is om in een league te gaan rijden, daar doen over het algemeen alleen maar goede racers aan mee dus heel weinig kans op situaties die jij beschrijft :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
gheghe, ik ben helaas 1 van die mensen die constant spint bij de start en tijdens de race.

Toen heb ik wat tips gehad van Gohan-San, toen ging het een klein beetje beter. En toen ik gister van de kermis kwam ging ik nog even op een lege baan racen en ineens ging het goed met die F08 :)

en zo is het bij iedereen in het begin denk wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Daarom moet je ook eerst offline oefenen, ipv online de races van anderen meteen te gaan vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
ZAMoRANo schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:46:
Daarom moet je ook eerst offline oefenen, ipv online de races van anderen meteen te gaan vergallen.
jah ik had eerst ook offline geoefend en daarna bij gohan-san op de server zodat hij me tips kon geven :)

kan trouwens wel aanraden om die training steeds te volgen :) die zijn heel leerzaam :D zijn er alleen heel veel :7

[ Voor 17% gewijzigd door ronaldlokers op 27-07-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

[quote]Arfman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:27:
Hm. De scene is wel veranderd sinds S1 zeg :/

jah wat jij daar zegt zijn wel wat dingen die vaak gebeuren, maar ja sommige dingen zijn ook gewoon race accidants, doe je niks is soms jammer, maar over het algemeen is het best te doen, als je op de goede servers zit, en een paar goede rijders, worden n00bs wel snel weg gevote.

ik zou zeggen kom eens kijken op mijn server :D, als ik wil kan ik iemand kicken dus irritante mensen geen kans op mijn server :D

en neem mensen als ronaldlokers, sommige moeten het gewoon nog leren, (dat starten :P )
vooral als je voorop ligt goed in je spiegels kijken, iedereen ver remt zich weleens. soms ben je zo gefixeerd op je diegene voor je,dat je ineens denk ow fuck remmen, en teter je er zo af :)
(probeer dan wel diegene voor je niet te raken! )

ik ga in iedere geval nu weer ff racen :D misschien tot daar [GOT]server

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik kan heel goed het verschil zien tussen mensen die echt no0b zijn en daardoor spinnen bij de start, of mensen die er gewoon op uit zijn om andermans race te vergallen ;)

Ik zal eens een kijkje nemen op de GoT server.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Arfman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:54:
Ik kan heel goed het verschil zien tussen mensen die echt no0b zijn en daardoor spinnen bij de start, of mensen die er gewoon op uit zijn om andermans race te vergallen ;)

Ik zal eens een kijkje nemen op de GoT server.
dan zal je zien dat ik nog regelmatig een n00b actie heb, maar ik vind dat ik vandaag al een stuk beter ben dan gister :D

[ Voor 1% gewijzigd door ronaldlokers op 27-07-2005 16:57 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ronaldlokers schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:46:
[...]

dan zal je zien dat ik nog regelmatig een n00b actie heb, maar ik vind dat ik vandaag al een stuk beter ben dan gister :D
Da's mooi :D
Is wel een gezellige server, hij staat bij m'n favorites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Was ff leuk Gohan San! :D (moet alleen nog veel oefenen) Ik ga nu maar ens ff eten.

ND (aka Speedtrend)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

zo net lekker Kyoto long GP gedaan, das echt wel een vette baan :D
me pb ff flink scherp gesteld :D maar kan nog wel wat sneller 2.09.56

maar servetje blijft aan staan en race ze :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Vandaag weer veel geleerd op de server van Gohan-san, zelfs les gehad van hem :+

Heeft gelukkig wel goed geholpen :D

Omdat ik nu dus race in die f1 wagen heb ik een nieuwe skin gemaakt voor deze wagen. Dit is hem geworden:
(klik voor vergroting)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63176/thumb.jpg

Ik vind hem best goed gelukt voor een 2de skin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

:D
Je rijkwaliteiten zijn van hetzelfde niveau als je skinning kwaliteiten :+

Misschien ga ik vanavond nog ff racen, ligt eraan hoe laat m'n GF naar bed gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Arfman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:55:
:D
Je rijkwaliteiten zijn van hetzelfde niveau als je skinning kwaliteiten :+

Misschien ga ik vanavond nog ff racen, ligt eraan hoe laat m'n GF naar bed gaat :P
Is dat goed bedoelt of slecht bedoelt ;)

Ik vind de skin iig goed gelukt, heb nog nooit skins gemaakt (ook niet voor een ander spel). Ik vond het dus best lastig om een beetje mooie skin te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vermoed dat je het zo moet zien: je hebt er wel gevoel voor, maar je moet het nog behoorlijk bijschaven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Kyoto GP Long is echt een uber vette baan ja! 8)

Komende dinsdag is dat het circuit waar we met de ESCC league moeten rijden in de GTR auto's, pb staat nu op 2.17.iets met de XRR

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
ZAMoRANo schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:02:
Ik vermoed dat je het zo moet zien: je hebt er wel gevoel voor, maar je moet het nog behoorlijk bijschaven. ;)
denk het ook :P

Ik heb net op Westhill International een tijd gereden van 1:53.44 met een f v8 :) dus het gaat al de goede kant op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Net ff geraced (GF slaapt :P). PB verbroken op BL GP met de F08, 1.06.48. Gisteren reed ik nog 1.09.xx :)
Was op de GCC (German blablabla) server. Clean racing, geen eikels, gewoon lekker racen. Heerlijk. Tevens mijn eerste S2 wedstrijd gewonnen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
zijn er morgen (gezien de tijd, vandaag :+) nog mensen die gaan racen op de server van gohan-san :?

ik ben waarschijnlijk vanmiddag weer van de partij :) eerst offline inrijden/oefenen en dan kijken hoe het in een race gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik zie dat hier veel FO8 fans zijn :)

Ik vind formule auto's niet zo erg gaaf, tourwagens is meer mijn ding 8)

Gister nieuw pb op Kyoto GP Long met mijn XRR, 2.16.7 ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
daroy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:55:
ik zie dat hier veel FO8 fans zijn :)

Ik vind formule auto's niet zo erg gaaf, tourwagens is meer mijn ding 8)

Gister nieuw pb op Kyoto GP Long met mijn XRR, 2.16.7 ;)
mjah ik rij nu de FO8 omdat Gohan-San er ook in rijdt en mij heeft geleerd hoe je daar mee moet rijden :) Ik moet binnenkort nog is kijken naar de andere wagens :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmmjah ik rijd eigenlijk alleen maar in de FO8 voorheen haast alleen maar met de MRT.

maar ik zal weer ff rijden :) misschien to zo nog mensen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vind de F08 nou niet de meest ideale wagen om in te leren racen.
Opzich vind ik het best leuk om eens te doen maar geef mij ook maar de tourwagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

F08 zou ik alleen maar aanraden aan ervaren racers. Je zag het ook aan de starts van Ronald, 9 van de 10 keer achterstevoren. Ik raad de XR Turbo aan. Achterwielaangedreven, turbo, lots of power, maar voorspelbaar driftgedrag en makkelijk op te vangen. Je leert hiermee te racen zoals het hoort: goede lijnen, niet overdriven, etc.

Ik heb het zelf nog moeilijk met de F08, LX6, etc., en ik speel al sinds de aller, allereerste LFS beta (weliswaar zeer onregelmatig, maar toch). Daarnaast rijd ik nog in GTR, speel ik dagelijks Richard Burns Rally, etc. Niet om op te scheppen, maar om aan te tonen hoe moeilijk de F08 e.d. kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Arfman schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:53:
F08 zou ik alleen maar aanraden aan ervaren racers. Je zag het ook aan de starts van Ronald, 9 van de 10 keer achterstevoren. Ik raad de XR Turbo aan. Achterwielaangedreven, turbo, lots of power, maar voorspelbaar driftgedrag en makkelijk op te vangen. Je leert hiermee te racen zoals het hoort: goede lijnen, niet overdriven, etc.

Ik heb het zelf nog moeilijk met de F08, LX6, etc., en ik speel al sinds de aller, allereerste LFS beta (weliswaar zeer onregelmatig, maar toch). Daarnaast rijd ik nog in GTR, speel ik dagelijks Richard Burns Rally, etc. Niet om op te scheppen, maar om aan te tonen hoe moeilijk de F08 e.d. kunnen zijn.
En die paar keer dat ik goed startte reed die tony vol op me in :9 Ik ga binnenkort iig de andere wagens ook eens proberen :)

edit:

ik rijd nu in een FOX, dat gaat me een stuk beter af :) Helaas is die wel trager :(
Zijn er hier nog mensen met tips voor een andere wagen die wel redelijk snel is maar toch goed is voor een beginner zoals ik?

[ Voor 12% gewijzigd door ronaldlokers op 28-07-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ronaldlokers schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:05:
[...]

En die paar keer dat ik goed startte reed die tony vol op me in :9 Ik ga binnenkort iig de andere wagens ook eens proberen :)

edit:

ik rijd nu in een FOX, dat gaat me een stuk beter af :) Helaas is die wel trager :(
Zijn er hier nog mensen met tips voor een andere wagen die wel redelijk snel is maar toch goed is voor een beginner zoals ik?
Probeer de FXR is met een redelijke setup, de setup die standaard bij S2 zat vink ik niet super. Maar de FXR is ideaal om toch snel te gaan en controle te houden. 'T is wel een AWD, dus probeer zo af en toe ff een RWD car te pakken om dat gevoel niet te verliezen. Maar de FXR is mijn persoonlijk favoriet omdat hij met de juiste setup echt plakt aan het circuit.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Ik ben in het begin van S2 ook met de FXR begonnen, ligt als een blok op de weg en in endurance races kan je met voor een behoorlijke verrasing zorgen met die bak. Ben daarna overgestapt naar mijn lieveling, de XRR :> O+

Ze Criminal, jij rijd toch ook mee in de league van simracing and liveforspeed.nl ofniet? Onder welke naam rij je daar?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

daroy schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:49:
Ik ben in het begin van S2 ook met de FXR begonnen, ligt als een blok op de weg en in endurance races kan je met voor een behoorlijke verrasing zorgen met die bak. Ben daarna overgestapt naar mijn lieveling, de XRR :> O+

Ze Criminal, jij rijd toch ook mee in de league van simracing and liveforspeed.nl ofniet? Onder welke naam rij je daar?
Yup, ik rij in 2 Simracing.nl and Lfsendu beide onder de naam Martin Elberts. Gisteren 3e geworden in de zelfde FXR op westhill in de Simracing testrace :*)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb vandaag mijn S1-licentie ook maar eens omgezet naar S2. Via CreditCard een kwestie van een minuutje. Het was al een hele tijd geleden dat ik LFS had gespeeld, maar ik moet zeggen dat S2 toch wel een stuk beter speelt. De auto's liggen wat realistischer op de weg en I'm a sucker for graphics, dus dat is ook erg in orde! Knap dat je met een wat oudere grafische kaart (GF4 Ti4200 Gamers Edition) toch nog op hoge kwaliteit kan spelen.
Ik vond lange races op Blackwood GP met de RB4 GT altijd leuk, maar Kyoto Ring met een FZ50 is ook erg interessant.
Toch maar weer wat meer gaan oefenen... :)

[ Voor 24% gewijzigd door jfeelders op 29-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ronaldlokers schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:05:
[...]

edit:

Nee, het is juist belangrijk om het te leren in een minder snelle auto.
Je kunt je foutjes niet goedmaken met PK's en je leert dan dus veel beter hoe je tijd kunt pakken door goede cleane lijnen te rijden.
De FOX vind ik goed om te leren rijden, maar nog beter vind ik de MRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
ZAMoRANo schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:34:
[...]

Nee, het is juist belangrijk om het te leren in een minder snelle auto.
daar heb je dan weer gelijk in, ik heb ook nog nooit simraces gedaan. Dus dit is mijn eerste sim race spel, normaal deed ik altijd de F1 spellen van EA en nog een andere (met de gp serie). Dit rijdt toch heel anders en is veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De F1200x serie van EA zijn ook racesims hoor. Alleen kun je die met een flink aantal driving-aids spelen en zijn het niet de meest spannende auto's.
Bovendien zijn daar erg goede en leuke mods voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Speelt hier iemand met dual monitors? Het moet mogelijk zijn, maar ik krijg de dual-screen resolutions niet tevoorschijn in de screen-opties.
Ik heb een GF4 Ti4200 met 2 17" TFT's (analoog) onder WinME met Detonator56.64. nView staat op DualScreen en hardwareversnelling op 2 monitoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

jfeelders schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:03:
Speelt hier iemand met dual monitors? Het moet mogelijk zijn, maar ik krijg de dual-screen resolutions niet tevoorschijn in de screen-opties.
Ik heb een GF4 Ti4200 met 2 17" TFT's (analoog) onder WinME met Detonator56.64. nView staat op DualScreen en hardwareversnelling op 2 monitoren...
ik heb wel dual monitor maar in game gebruik ik altijd maar 1, want kan je dan met LFS doen.
ik heb namelijk een Ati 9800XT, altijd handig een extra monitor :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

LFS schijnt dualmonitor-support te hebben en een aantal spelers met nVidia en ATI-kaarten hebben dit ook voor elkaar. Je beeld is dan gewoon 2x zo breed. Niet uitgerekt, maar aangevuld, dus 2x zo veel informatie. Als je in het spel de optie 'show non-square modes' in aanzet dan krijg je dus ook een lijstje met dubbele horizontale resoluties.

Afbeeldingslocatie: http://www.amja.co.uk/images/lfs/lfs_dualscreen2.jpg

Er zijn alleen nog problemen met dualscreen en bovenstaande videokaarten. Met een Matrox Parhelia schijnt het een eitje te zijn dit in te stellen.

[ Voor 10% gewijzigd door jfeelders op 30-07-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

jfeelders schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 09:44:
LFS schijnt dualmonitor-support te hebben en een aantal spelers met nVidia en ATI-kaarten hebben dit ook voor elkaar. Je beeld is dan gewoon 2x zo breed. Niet uitgerekt, maar aangevuld, dus 2x zo veel informatie. Als je in het spel de optie 'show non-square modes' in aanzet dan krijg je dus ook een lijstje met dubbele horizontale resoluties.

Er zijn alleen nog problemen met dualscreen en bovenstaande videokaarten. Met een Matrox Parhelia schijnt het een eitje te zijn dit in te stellen.
ah zal het eens bekijken, maar het lijkt mij dat prcies het midden de randen van de 2 monitoren zitten, en dat is net weer een beetje jammer :(
maar we zullen zien. morgen ben ik weer thuis. dan probeer ik het.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja, spelen met meerdere monitoren heeft geen zin tenzij je er 3 hebt en een Matrox Parhelia.
Zo'n balk midden in je beeld valt echt enorm tegen hoor, dan moet je echt met fresnel-lenzen gaan werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
CRiMiNaL schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:39:
[...]

Yup, ik rij in 2 Simracing.nl and Lfsendu beide onder de naam Martin Elberts. Gisteren 3e geworden in de zelfde FXR op westhill in de Simracing testrace :*)
Oh uhhh Martin, dan heb ik jou in de race met die FOX geraakt toen ik me wou unlappen bij je |:(

ik speel LFS onder mijn eigen naam (Roy Diederen) of me nickname (meestal op publieke servers) nic [XRRoy]. Rij nu in het ESCC kampioenschap van de ESL, dat is ook racen op een erg hoog niveau, super spannend en heel clean.

Had ook graan in endu mee gedaan, had ik vorig jaar ook es gedaan met het GTT kampioenschap maar ik moet nu altijd werken op woensdag dus het racen voor mij zit er niet in. Gelukkig doen er wel een stuk of 8 teammaatjes van me mee dus je kan wat competie verwachten :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Eureka!!! De dualscreen-mode werkt alleen met nView's 'Horizontal Span' wat alleen in WinXP kan. Dus gelijk geprobeerd en man o man, wat is dat g**l! Die balk in het midden van het beeld is inderdaad wel irritant dus ik moet mijn 2 TFT's gaan modden om het beeld zo ver mogelijk door te laten lopen... :) Ik draaide nu op mijn GeForce4 Ti4200 zonder problemen op 2048x768px met op alle manieren bijna hoogste kwaliteit... :9

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63431/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door jfeelders op 31-07-2005 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond even bezig geweest mijn personal skin voor de FZR af te maken. De skin heeft al zijn debuut gemaakt afgelopen donderdag in de testrace op Westhill van simracing. Leuk om te zien dat er dus een aanal GoT'ers aan mee hebben gedaan! Zelf heb ik de race uitgereden op de 4e plaats, net na Martin ;).

Hier een paar ploatskes van m'n nieuwe skin

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/LFS2/release2_FZ50_lo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/LFS2/release3_FZ50_lo.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 01:29:
Vanavond even bezig geweest mijn personal skin voor de FZR af te maken. De skin heeft al zijn debuut gemaakt afgelopen donderdag in de testrace op Westhill van simracing. Leuk om te zien dat er dus een aanal GoT'ers aan mee hebben gedaan! Zelf heb ik de race uitgereden op de 4e plaats, net na Martin ;).

Hier een paar ploatskes van m'n nieuwe skin

[afbeelding]

[afbeelding]
:)
mooie skin :Y)

Hoe maak jij die render van een skin? Ik heb al gezocht op het forum van lfs, maar daar wordt alleen van 3DS MAX uitgelegd, maar ik heb die dus niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

daroy schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:00:
[...]

Oh uhhh Martin, dan heb ik jou in de race met die FOX geraakt toen ik me wou unlappen bij je |:(

ik speel LFS onder mijn eigen naam (Roy Diederen) of me nickname (meestal op publieke servers) nic [XRRoy]. Rij nu in het ESCC kampioenschap van de ESL, dat is ook racen op een erg hoog niveau, super spannend en heel clean.

Had ook graan in endu mee gedaan, had ik vorig jaar ook es gedaan met het GTT kampioenschap maar ik moet nu altijd werken op woensdag dus het racen voor mij zit er niet in. Gelukkig doen er wel een stuk of 8 teammaatjes van me mee dus je kan wat competie verwachten :P
Ghehehehe .. dat had ik inmiddels al door jah, no big deal tho :+ Zijn nog maar testraces.
Hoop dat we snel kunnen beginnen met de echte competitie als de vakantie over is :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ronaldlokers schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:17:
[...]

Hoe maak jij die render van een skin? Ik heb al gezocht op het forum van lfs, maar daar wordt alleen van 3DS MAX uitgelegd, maar ik heb die dus niet :+
Dit zijn geen renders volgens mij maar gewoon screenshots uit de CMX Viewer die er is voor S2. Deze is hier te downloaden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Iedereen bekend met de skintrick trouwens ? Als je online rijdt download je namelijk de skins van alle andere spelers op de server. Deze komt in ..\$lfsdir\skins_x terecht (JPG files). Deze kun je gewoon naar je ..\$lfsdir\skins directory kopieren waarna je ze zelf kunt gebruiken. Ik heb nu een Ferrari F2004 skin op mijn F08 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:05:
Iedereen bekend met de skintrick trouwens ? Als je online rijdt download je namelijk de skins van alle andere spelers op de server. Deze komt in ..\$lfsdir\skins_x terecht (JPG files). Deze kun je gewoon naar je ..\$lfsdir\skins directory kopieren waarna je ze zelf kunt gebruiken. Ik heb nu een Ferrari F2004 skin op mijn F08 B)
Ik heb alle F1 skins voor de F08 eens op RSC gedownload, als je dat leuk vindt misschien ook de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Arfman, dit is idd mogelijk maar let wel op dat je geen skins gaat gebruiken van teams of skins die mensen als prive skin gemaakt hebben. Dat is dus ook de rede waarom de gedownloade skins in een andermapje komen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En hoe moet ik weten wat ik wel en niet mag gebruiken dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:27:
En hoe moet ik weten wat ik wel en niet mag gebruiken dan :?
Logisch nadenken?
Een Formule-1 skin is natuurlijk niet echt een prive-skin, er zijn talloze mensen die op dat idee komen en dat gebruiken om te racen.
Maar andere skins die je download van anderen zou ik gewoon niet gebruiken, mensen hebben er misschien wel veel werk in gestoken om met een uniek uitziende wagen rond te rijden.
Maak dan liever je eigen skin of vraag iemand er 1 voor je te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik zet het ook altijd bij me skins erbij of die public of private is. Als er al een naam van een team of clan op staat kan je wel verwachten dat het een prive skin is.

In de toekomst komt lfs-files ook weer online en dan heb je een mooie bron in publieke skins te downloaden :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteravond weer een paar toffe races gereden :)
Eindelijk een server zonder n00bs, waardoor een 15-mans oval race vlekkeloos ging. Een race of 4 gedaan, 3 van de 4 gewonnen, 1 verloren in de laatste bocht toen nr. 2 mij voorbijdraftte >:)

Daarna nog 5 races op Blackwood GP gedaan. Helaas hier wel veel no0bs, het was meer een race op het autokerkhof soms :/
Gelukkig wel goede tegenstand, en een nieuw PB gereden met de F08: 1.04.83 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Arfman schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:21:
Gisteravond weer een paar toffe races gereden :)
Eindelijk een server zonder n00bs, waardoor een 15-mans oval race vlekkeloos ging. Een race of 4 gedaan, 3 van de 4 gewonnen, 1 verloren in de laatste bocht toen nr. 2 mij voorbijdraftte >:)

Daarna nog 5 races op Blackwood GP gedaan. Helaas hier wel veel no0bs, het was meer een race op het autokerkhof soms :/
Gelukkig wel goede tegenstand, en een nieuw PB gereden met de F08: 1.04.83 *D
damn die laatste pb meen je niet, de mijne is 1:04.98 , :(
ik moet wel zeggen dat ik al 3 keer die pb had kunnen breken, maar telkens wel een of andere n00b, die midden op de weg gaan staan, of mensen die de blue flag ignoren :( zo irritant is dat :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die PB rijden tijdens een race was echt vet .. op een gegeven moment kom je in wat Schumacher noemt "The Zone" :P
Je wordt als het ware 1 met de auto, je weet precies wat hij gaat doen, enzovoort. Bovendien heb ik het wereldrecordrondje van lefty gekeken (1.01 !!!) en daar wat trucjes uitgehaald, scheelde al snel een halve seconde per ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

waar kan je de replays dan downloaden, ben het ooit wel ergens tegen gekomen maar weet nietmeer waar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Gohan-san schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:22:
waar kan je de replays dan downloaden, ben het ooit wel ergens tegen gekomen maar weet nietmeer waar.
http://www.lfsworld.net/

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:22

The_Scarabial

MTB for life!

damn wat een onnoemlijk vet spel, ik heb me race stuur onder het stof vandaan gehaald, door met een race stuurtje te spelen is het spel echt 100x beter dan met toetsen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-10 11:45
ronaldlokers schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:17:
[...]

Dit zijn screenshots van de viewer zoals door Daroy al gezegd werd. dit is een render die ik in 3D Studio heb gemaakt, skin trouwens ook maar nog niet helemaal naar het zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56
Er is ook een patch uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wordt er nog druk gereden hier op tweakers? Ben deze week weer actief begonnen aan LFS namelijk :)
Ben ook lang actief geweest in GPL.

Favo autos zijn toch de formule wagens zoals de FOX, de FO8 en de MRT5, ook al zijn de tourwagens natuurlijk ook leuk om te rijden.

Als we een keer hier af kunnen spreken voor een server oid lijkt me wel leuk om te doen :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik denk dat wel allemaal nog wel regelmatig rijden. Vakantie periode zorgt er wel voor dat het wat rustiger is on-line. Ik dacht dat ik de GoT server vorige week nog zag staan. Dus daar heb je de meeste kans denk ik om andere GoT'ers te treffen

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
Mrt anyone?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~versaeve/monaco/mrt.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 10-08-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De MRT is gebaseerd op een echt racewagentje, dat zou deze dus wel ns kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
Deze reed (tot ie kapot ging) afgelopen zondag bij Monaco Aan de maas, is gemaakt als ik me niet vergis door studenten van de TU Delft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-10 11:45
De MRT5 is gebasseerd op het studentenraceproject van de universiteit van Washinton (McGill racingteam), deze racen inderdaad in dezelfde klasse als de jongens die in Rotterdam zijn geweest. Leuk initiatief om met innovatie en doorzetting zoiets op de universiteit te mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
die foto is idd de auto van de TU Delft, de DUT01 genaamd. Een teammaatje van mij zit daar en werkt ook mee aan het nieuwe project, de DUT05. Het is dezelfde klasse als waar de MRT5 op gebaseerd is.

Zou leuk zijn als er wat meer verschillende wagentjes van deze klasse in LFS weten te komen :>

[ Voor 5% gewijzigd door daroy op 15-08-2005 17:13 ]

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik rijd ook nog regelmatig, net nog een paar races SO Long gedaan. Had die track al sinds 2003 niet meer gereden (ben vrij lang inactief geweest) maar met de formulewagens is het echt een supervet baantje (reed in de FOX, snelste tijd 1.38.66).

• KillerDream
Is er ook een website die je helpt om een setup te maken?
Ik heb bijvoorbeeld last van onderstuur en dat er dan tips staan om deze te verhelpen en dergelijke.

Of gewoon een uitleg wat de invloed is van de verschillende instellingen.
Bijvoorbeeld banden druk, rembalans, rijhoogte enz.

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

KillerDream schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:26:
Is er ook een website die je helpt om een setup te maken?
Ik heb bijvoorbeeld last van onderstuur en dat er dan tips staan om deze te verhelpen en dergelijke.

Of gewoon een uitleg wat de invloed is van de verschillende instellingen.
Bijvoorbeeld banden druk, rembalans, rijhoogte enz.
dit zou ik ook wel willen weten, want ik kom op de standaard baan niet onder de 136 :'(

• KillerDream
Met toeval kwam ik deze link ergens op een forum voorbij schieten.
Misschien is het wat...

EDIT
Nog wat leuks...

[ Voor 26% gewijzigd door KillerDream op 11-08-2005 16:33 ]

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb het spel nu sinds een paar daagjes, erg vet is hij _/-\o_ . Alleen krijg ik het niet voorelkaar aa/af aan te zetten. Dit moet mijn kaart (9600pro) best trekken aangezien ik nu constant 90fps heb.

Enige minpunt vind ik dat de v8 auto wel erg lastig op de weg te houden is, wordt veel oefenen denk ik :)

• Zamorano
  • Niet online
Een minpunt aan je rijkunsten toch? :7

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik vraag altijd setups aan de snellere mensen, werkt prima :P

Heb helemaal geen zin om uren te gaan rotzooien met settings, ik wil gewoon knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Arfman schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:22:

Heb helemaal geen zin om uren te gaan rotzooien met settings, ik wil gewoon knallen :P
vanavond ook gedaan, en meteen kon ik onder de 136 rijden :D, nu een nog betere setup te pakken krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Tortelli schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:38:
Alleen krijg ik het niet voorelkaar aa/af aan te zetten. Dit moet mijn kaart (9600pro) best trekken aangezien ik nu constant 90fps heb.
je moet je AA en AF in windows aanzetten, in LFS zit geen optie om dit in te schakelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Dankje, stom vanmezelf dat ik daar niet aan gedacht heb :D. Draait trouwens met 2x aa en 4x af nog toppie, 4x aa en 8x af geeft wat framedrops als er veel auto's in de buurt zitten, zolang ik alleen rij gaat het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net weer een 1 op 1 race gereden met de FXR op Blackwood met een vriend van me. Echt erg gaaf. Zeker als de ronde tijden ongeveer het zelfde zijn. Dan is het gewoon blocken, blocken, ah damn is ie er toch voorbij... en dan weer meteen draften op het rechte stuk en aan het einde weer uitremmen. Echt super! _/-\o_ 8)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Arfman schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:22:
Hoe kunnen ze je die geven dan? Gaat dat ingame? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

KillerDream schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:30:
[...]
Hoe kunnen ze je die geven dan? Gaat dat ingame? :?
ja gaat gewoon ingame, moet je op "N" drukken, krijg je een lijst met spelers en dan staat er zo'n groen "S-je" achter, daar kan je op klikken en dan kan je het opslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Voor de mensen die een driving force pro hebben, heb ik een tip. Persoonlijk had ik heel wat problemen met corrigeren in live for speed 2. Maar met deze instellingen rijd live for speed 2 echt als een zonnetje.

Total sterkte van effecten: 100%
Kracht van veereffect: 150%
Kracht van dempereffect: 0%
Kracht van centerveer: uit

Deze instellingen heb ik van racesimcentral alleen daar gebruikte ze een totale sterkte van 50%

voor die 3 GTR auto's 540 graden

Die 2 formule auto's 450 graden

De rest 720 graden

Ik verander het gewoon met ALT TAB ingame in me profiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik alle autos unlocken @ alpha2 versie, die beginnersbakken schieten niet echt op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:10:
Hoe kan ik alle autos unlocken @ alpha2 versie, die beginnersbakken schieten niet echt op:)
Je hoeft niks te unlocken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
nee precies, alle auto's zijn meteen beschikbaar in de full s2 alpha _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:10:
S2 licentie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Tsja, beetje dubbel.

Ik rijdt (S2 demo ;( ) Op 2e, met vlak achter me iemand, ik rem op blackwood, (dat lange stuk) bij 150 voor de bocht, rij op dat moment 225 ofzo.

Mijn tegenstander tikt me aan (hij heeft een stuurtje ofzo en kan het remmen beter doseren dan ik met mijn muis :P )

En ik kegel de baan af.

Hoe gaan jullie daar mee om?

(omgekeerd gebeurt het ook weleens, meestal in een drukke bocht, met een beetje drift / onderstuur)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik heb tijdens het rijden vrijwel geen contact met andere rijders, gebeurt echt zelde dat ik of iemand in mijn buurt eraf vliegt. Heeft denk ik gewoon te maken met de mensen waarmee je rijd en de manier waarop je zelf rijd...

en als er al iets gebeurt door een fout van een ander ga ik er in eerste instantie vanuit dat het niet opzettelijk is

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Bertus schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:25:
Tsja, beetje dubbel.

Ik rijdt (S2 demo ;( ) Op 2e, met vlak achter me iemand, ik rem op blackwood, (dat lange stuk) bij 150 voor de bocht, rij op dat moment 225 ofzo.

Mijn tegenstander tikt me aan (hij heeft een stuurtje ofzo en kan het remmen beter doseren dan ik met mijn muis :P )

En ik kegel de baan af.

(omgekeerd gebeurt het ook weleens, meestal in een drukke bocht, met een beetje drift / onderstuur)
stuurtje of gamepad met 2 sticks kopen om zelf beter te kunnen rijden en beter te kunnen corrigeren als je aangetikt wordt? :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertus schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:25:
[...]

En ik kegel de baan af.

[...]
als ik denk dat het opzet is maak ik meestal een replay om het ff na te kijken (dat is het mooie van simracen) zodat ik die rijder er later op aan kan spreken en hem even in de gaten kan houden. Maar meestal gaat het per ongeluk en heb ik er geen moeite mee. Ik vind het wel zo netjes als er sorry wordt gezegd, dan heb ik er nog minder problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik denk wel wil je echt goed meekomen, in LFS, dat je wel een stuur moet hebben.
anders kan je nooit dezelfde tijden rijden als mensen met een stuur.
en ik rij best veel en ik denk 99% met een stuur rijd. kom eigenlijk nooit iemand met een kb tegen :D

owjah mijn server is momenteel ff down :(, denk dat hij morgen wel weer online is :D
windows 2000 server die even begint te trippen, maar ja log via RDP in, dus kan hem niet rebooten atm :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Gohan-san schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:34:
ik denk wel wil je echt goed meekomen, in LFS, dat je wel een stuur moet hebben.
anders kan je nooit dezelfde tijden rijden als mensen met een stuur.
en ik rij best veel en ik denk 99% met een stuur rijd. kom eigenlijk nooit iemand met een kb tegen :D

owjah mijn server is momenteel ff down :(, denk dat hij morgen wel weer online is :D
windows 2000 server die even begint te trippen, maar ja log via RDP in, dus kan hem niet rebooten atm :(
een gamepad met 2 analoge sticks doet ook wonderen ;)
1 voor sturen ander voor gas/rem, en dan knopjes voor gearshift en wat belangrijke functies zoals pitlimiter, toeter en car-reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
FireWurX schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
[...]

een gamepad met 2 analoge sticks doet ook wonderen ;)
1 voor sturen ander voor gas/rem, en dan knopjes voor gearshift en wat belangrijke functies zoals pitlimiter, toeter en car-reset
Ik heb ook wel eens met een gamepad gespeeld maar je mist toch de fijne controle die je nodig hebt als je echt close wilt racen zonder brokken. Je kunt ten eerste al niet remmen en gassen tegelijkertijd, een serieuze handicap.

Dat merk je zelfs al in een semi-arcade spel als GT4, wat toch ook goede ondersteuning heeft voor een gamepad, dus laat staan in een racesim.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

okee de [GOT]Server is back up :D voor de liefhebbers :D

hij is ook gepathc naar S2 P,
maar zelf vind ik de nieuwe restart dingen daarvan niet echt veel beter.

[ Voor 49% gewijzigd door Valkyre op 18-08-2005 12:21 ]

iRacing Profiel

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

ZAMoRANo schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:46:
[...]

Ik heb ook wel eens met een gamepad gespeeld maar je mist toch de fijne controle die je nodig hebt als je echt close wilt racen zonder brokken. Je kunt ten eerste al niet remmen en gassen tegelijkertijd, een serieuze handicap.

Dat merk je zelfs al in een semi-arcade spel als GT4, wat toch ook goede ondersteuning heeft voor een gamepad, dus laat staan in een racesim.
datzelfde probleem heb je met stuurtjes op de gamepoort, en zelfs sommige usb stuurtjes.
btw, als ik wil kan ik wel remmen en gas tegelijk doen, want ik heb ook nog een throttle slider op mijn gamepad ;)

• Zamorano
  • Niet online
FireWurX schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:36:
[...]

datzelfde probleem heb je met stuurtjes op de gamepoort, en zelfs sommige usb stuurtjes.
btw, als ik wil kan ik wel remmen en gas tegelijk doen, want ik heb ook nog een throttle slider op mijn gamepad ;)
Lijkt me niet handig racen om ook die throttle slider nog te bedienen. ;)
Maar feit blijft dat je met een goed setje stuur+pedalen gewoon veel betere controle hebt op de baan, en dat merk je zeker ook in het aantal keren dat je naast de baan terecht komt.
Ik speel soms ook wel eens met een gamepad (ps2 met converter) als ik een nieuwe mod wil zien ofzo maar dat kan ik echt niet vergelijken met wanneer ik in mn cockpit zit en mn Frex setje gebruik.

Verwijderd

Check straks een van je e-mail adressen.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 15:37 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Als je meer auto's wilt zul je een licentie moeten dokken. Jammer voor je.

Kan er wel bij zeggen dat Live for Speed z'n geld dubbel en dwars waard is.

Verwijderd

Dat word dokken, zoveel geld is het nou ook weer niet en je krijgt er meer voor terug dan andere spellen (vind ik).

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 18-08-2005 22:49 ]

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

In dit geval is het ook niet interessant om zo te hinten, want het mag toch niet

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Ben gister voor het eerst begonnen met skinnen met photoshop. Heb wat tutorials gezocht enzo wel een beetje wat aan gehad, alleen ben echt noob (ook met photoshop). Ik heb strokes aangezet, nu wil ik bepaalde gedeeltes een kleur geven. Eerst ging ik schildere letterlijk ;) maar dat geeft niet zo een mooi resultaat. Via tutorials kwam ik erachter dat je met de magic want tool delen kan selecteren (erg handig), alleen hoe geef ik de geselecteerde delen een kleur?

En wat ik ook graag wil weten hoe kan ik een logo zetten op een auto. Begrijp hoe je het plaatje moet implementeren, maar dat plakken op de auto lukt niet. Moet ik een extra layer aanmake ofzo?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.