[PC][Racesim] Live for Speed S2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
wheeler schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:11:
shit ik moet naar huis! Lfs spelen :D

daroy: welke skins heb je gemaakt? en wist je vooraf niet dat je skins in S2 zaten?
hey Wheeler, kwam je tegen vandaag! :)

ik heb samen met Nukelane van liveforspeed.nl de liveforspeed.nl skins gemaakt :P
ingame zijn ze te selecteren als LFSNL en zijn beschikbaar voor elke auto, ik wist al langer dat ze in S2 zouden komen te zitten, ofja iig 1tje maar het is dus allemaal geworden 8) _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Mrraarrwwwrrgghh :( @#$#@

Die AI is echt mega aggressief .. ze zouden van de meeste servers gebanned worden .. van achteren rammen, onmogelijke gaatjes pakken (en er dus met z'n tweeen afschieten), acht ongelofelijk .. in S1 kon je nog gewoon netjes racen tegen die gasten, dit is toch wel erg jammer, ik racede vrij veel offline. Ben hierdoor gaan twijfelen of ik wel een S2 licentie moet kopen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Arfman schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:24:
Mrraarrwwwrrgghh :( @#$#@

Die AI is echt mega aggressief .. ze zouden van de meeste servers gebanned worden .. van achteren rammen, onmogelijke gaatjes pakken (en er dus met z'n tweeen afschieten), acht ongelofelijk .. in S1 kon je nog gewoon netjes racen tegen die gasten, dit is toch wel erg jammer, ik racede vrij veel offline. Ben hierdoor gaan twijfelen of ik wel een S2 licentie moet kopen.
Ja klopt, ik heb het alleen nog maar geprobeerd tegen de Formula V8's maar daar was gewoon geen beginnen aan. Heb wel 10x gerestart maar uiteindelijk lukte het me niet om ook maar 1 rondje te rijden zonder eraf gebeukt te worden. Wel jammer, maar vergeet niet dat dit nog maar een alpha is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40

scorpie

Supra Addict

Maar de AI is toch ook zelflerend? Ik bedoel, 2 van de 3 gasten zaten vroeger in het core team van Peter Molyneux's Black and White... volgens mij zit dat met de AI wel goed, probeer eens een race te starten waarbij ze 100 rondjes moeten rijden (zelf hoef je natuurlijk niet mee te doen). Volgens mij worden ze zo best wel veel beter namelijk.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-09 14:27
Traction control in die Formula V8 zou ook niet misstaan, ik moet m'n rechtervoet nog wat beter trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Heb ook een LFS S2 licentie genomen... wow! Wat een cool spel. Ik vrees dat ik dit vele uurtjes online ga rijden. Eindelijk eens een online racesim waar pickups dus wel degelijk leuk kunnen zijn met normale mensen. En wat een bakken, en wat een tracks!

Ben zeer onder de indruk. Alleen de FFB en het geluid kan beter.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja is bij mij ook zo al die wagentjes boeien me niet ik wil zo'n formule wagen teste voor ik dat spel koop ...
iemand een filmpje er van onboard hoe hij reageerd en klinkt enzo :P lfs geluid is zeker nog erg simpel

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb nu ook de S2 License, en ik moet zeggen dat dit echt geweldig is.
S1 heb ik na een paar maandjes links laten liggen maar dit is een flinke stap voorwaarts, het geluid is nu geweldig en er zitten erg leuke auto's in.

Ik heb veel meer gevoel met de wagen dan bijvoorbeeld in GTR, waar ik ook een beetje op uitgekeken ben, de goede framerates schelen toch ook wel wat.

De AI is wat aggressief ja maar het is idd nog een Alpha versie en als ze zelflerend zijn komt het vanzelf wel goed. Persoonlijk heb ik al best leuke battles met de AI gehad op de fantastische nieuwe banen.

FFB zou idd beter kunnen en het grootste minpunt blijf ik de fictieve banen en auto's vinden, maar ik denk dat de final S2 echt een dijk van een sim wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
voor het AI 'probleem' is wel een oplossing...

laat de cpu eens een half uur met 20 auto's op de baan rond rijden, ga zelf in de zon liggen ofzo en ga dan eens mee rijden. je zult merken dat ze dan een stuk netter rijden.

Maar ik snap dat tegen de AI rijden niet, het spel heet: Live For Speed Online Racing Simulator. Dus ga je ook online rijden :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
daroy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 11:13:
..............
Maar ik snap dat tegen de AI rijden niet, het spel heet: Live For Speed Online Racing Simulator. Dus ga je ook online rijden :P
Mwoah, ik snap dat wel.
Ik heb een tijd lang vrij fanatiek online gesimt, GPL, GTR, enz., maar ik heb daar nu weinig trek in want die competitie met anderen vergt iets teveel van mn tijd (en energie, ik win graag en hou er niet van om achterin mee te rijden).
Niet dat ik absoluut niet meer online wil rijden, af en toe een casual race is best leuk, maar ik wil het meerendeel gewoon offline rijden en oefenen, en dan is een goede AI toch onontbeerlijk. Gelukkig hebben de makers het ook zo gezien en stoppen ze er redelijk wat werk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56
Even een vraag over de aanschaf van een (S2) licentie.

Kan je ook een licentie aanschafen wanneer je niet in het bezit bent van een creditcard?
Ik heb Paypal geprobeerd, maar daar moet je ook een creditcard opgeven.

Kan ik niet gewoon geld overmaken via internet bankieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59

Impry

Rallymedia.nl

KillerDream schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:20:

Kan je ook een licentie aanschafen wanneer je niet in het bezit bent van een creditcard?

Volgens mij wel hoor, gewoon de 3e optie kiezen. Dan moet je geld over maken naar een Engels adres.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
KillerDream schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:20:

Je kunt ook geld overmaken via internet bankieren naar een PayPal account toch?

En volgens mij is er ook een speciale optie om via een money transfer te bestellen voor wie het echt niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Impry schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:41:
Volgens mij wel hoor, gewoon de 3e optie kiezen. Dan moet je geld over maken naar een Engels adres.
Deze pagina bedoel je zeker.

To pay by international money order, you will need the following details:

The money order must be drawn on a UK bank (ask your bank for details)
Give the order a value of £24 (extra fees may be added by the bank)
In the notes of the money order, you must write the following information:
- Username: xxxxxxxx
- ID: xxxxxxxx
- Item: S2 license

Send your money order to:
Live for Speed
91 Lisbon Avenue
Twickenham
Middlesex
TW2 5HL
United Kingdom

Ik zie hier ook geen banknummer bij staan.
Ik denk dus dat je dit geld via de post moet sturen? :?
Maar ik heb ook geen ponden, dus hoeveel euro moet ik er dan in doen? :?

Het is dus nog niet zo gemakkelijk om een licentie te kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
ZAMoRANo schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:42:
Je kunt ook geld overmaken via internet bankieren naar een PayPal account toch?
Als dat kan ik het probleem opgelost. :)

Maar dit kan ik niet vinden op Paypal.
Op Paypal krijg ik steeds een formulier waarin ik mijn soort CreditCard in moet vullen enz.

[Edit]

Ik heb nu wat gevonden:

"Add Funds by Bank Transfer"

Transfer funds to the following account:

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
xxxxxxxx

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

The current PayPal exchange rates are:
€38.00 EUR = £24.58 GBP

Dit lijkt inderdaad de manier om geld op mijn paypal account te zetten.
Bedankt voor de tip!

[ Voor 40% gewijzigd door KillerDream op 26-06-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40

scorpie

Supra Addict

Klopt, bij paypal moet je je account "verifyen" via je creditcard, maar als je dat niet doet kun je gewoon gebruik maken van hun services.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Wat Zamorano zegt klopt. Ik wil gewoon af en toe "raggen", eventueel online. Daar leent LFS zich prima voor.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:45
Ik moet nog enorm veel oefenen. De wagens (Formule) vergen geconcentreerd gas geven. Voorlopig dus nog druk bezig goede dosering te vinden, hopelijk komen er ook wat beter bestuurbare setups. Het leren van de nieuwe banen is net iets anders dan Southcity omdat rempunten een stuk lastiger zijn te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vind de Formule-wagens juist vrij simpel en erg leuk om te rijden. Niet dat ik heel veel moeite heb met de GT's maar die vind ik iets uitdagender om echt hard mee te gaan in een vol veld.

Bij de Formule wagens is strak sturen en gedoseerd voetenwerk idd het belangrijkste, en met auto-lift en blip uit wordt het al echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik vind de GTR auto's erg gaaf om mee te rijden. Vooral de XRR, proberen zo hard mogelijk te gaan en dan je bandjes ook nog eens heel te houden 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
M'n Paypal-rekening is nog steeds 0,00 helaas :) Nog even wachten op de overschrijving........kan iemand me trouwens vertellen of de FO8 en de FOX een beetje vergelijkbaar zijn met de Formula Renault en de F3000 van netKar??

Wel leuk om te zien dat de reacties echt unaniem enorm lovend zijn!! Moet ook zeggen dat ik nu voor het eerst het idee heb dat het tyre-model echt goed en realistisch is, maar dan ook wel meteen ECHT goed!!! :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Undeclinable schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:31:
M'n Paypal-rekening is nog steeds 0,00 helaas :) Nog even wachten op de overschrijving........kan iemand me trouwens vertellen of de FO8 en de FOX een beetje vergelijkbaar zijn met de Formula Renault en de F3000 van netKar??

Wel leuk om te zien dat de reacties echt unaniem enorm lovend zijn!! Moet ook zeggen dat ik nu voor het eerst het idee heb dat het tyre-model echt goed en realistisch is, maar dan ook wel meteen ECHT goed!!! :)
FO8 is inderdaad gebaseerd op de F3000, FOX zou formule renault kunnen zijn, maar mijn inpressie is dat de FOX toch wat meer power heeft de de F-Renault. Dus ik ben er nog niet helemaal uit, en eigenlijk maakt het me ook niet veel uit, het zijn super wagens :D

Zelf ben ik vandaag druk geweest aan een goeie setup voor FZR op de Oval. En ik moet zeggen dat ik na een dagje stoeien erg tevreden ben. Ik heb nu een setup waarmee mijn gemiddelde rondetijd op de 38.5X ligt, met uitschieters naar 38.3X (Zonder slipstreamen) Met slipstream heb ik het al voorelkaar gekregen een rondje van 37.8X te rijden :+. Mooiste van deze setup vind ik zelf is dat ie plakt aan de weg en je (bijna) helemaal niet bang hoeft te zijn om je achterkant te verliezen in turn 3.

On-line kwam ik GoT Martin ook nog ff tegen. Ik zie steeds meer GoT'ers on-line dus mischien is het wel een idee om serieus is een GoT "Team" te creeren in LFS ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
het blijft gewoon mooi om te racen en dan elk rondje weer wat harder te gaan. Setup dan weer wat aan passen en nog harder! Als je na gaat hoeveel verschillende track/car combi's zijn ben je nog wel ff zoet!

binnekort maar eens wat langere racejes gaan rijden, dan komt het bandenmodel pas echt tot z'n recht!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
In de RA kun je ook heel wat lol beleven zo te zien, hij is lekker tailhappy maar goed in bedwang te houden. Alleen met de AI in de buurt wil het wel eens chaotisch worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Damn wat is het toch heerlijk geworden zeg!! Heb alleen nog maar gespeeld om een beetje bekend en wat beter te worden in LFS, maar het is toch wel fantastisch rijden zeg :)

En dan ben ik nu dus eigenlijk alleen nog maar met de GTi en de GTT bezig :)

Vind het zo jammer dat ik zo weinig tijd heb om te racen......vriendin/werk/vrienden/voetbal.......too much :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Zozo, zelfs ik begin het leuk te vinden! Zojuist 3e geworden in een offline race (met dat kleinste wagentje) op Pro-level.. Ik had de snelste ronden van de race (1.39.81)!

De ai is inderdaad een beetje brutaal, das wel jammer. Maar verder geen geklaag van deze kant. Nu nog hard bedenken of ik een license ga kopen (heb eigelijk al te weinig tijd voor de GTR-league)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De AI is idd wat aggressief maar als je ze een beetje traint worden ze wel beter, en vooral sneller.

Mn favoriete baan is de Kyoto Ring GP Long, dus ik besloot gisteren de AI daar in de FOX te laten oefenen. Ze gingen van rondes in de 2:5x:xx naar 2:33:xx na een paar races van 15 ronden.
Nu reed ik zelf ronden van 2:25/2:26 (met standaard setup) dus echt zware competitie krijg ik nog niet van ze maar het gaat wel al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Toch wel handig zo'n creditcard...

Ben nu ook licensed S2 en dan heb je wel brute auto's hoor! Vooral die Formule auto is bruut...

Moet nog een hoop auto's en banen proberen, ben HEEL benieuwd!

S1 vond ik al super, S2 overtreft het weer ;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
als je de AI auto's dezelfde setup geeft als jezelf gebruikt gaan ze nog harder B)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
daroy schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:45:
als je de AI auto's dezelfde setup geeft als jezelf gebruikt gaan ze nog harder B)
Ja uiteraard, dat had ik nog niet vermeld. Is ook wel handig om een setup te maken met een volle tank want pitten doen ze niet. :p

Ik heb ze nu zover dat de beter AI rijders 2:24 of lage 2:25 doen in de FOX op Kyoto Oval GP. Alleen nu kwamen ze in de laatste rondes allemaal zonder benzine te zitten, vast omdat ze langer in hogere toerentallen reden dan de vorige races. k Zal zo maar eens een race van 14 ronden doen tegen de AI, kijken of dat spannend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hey racen jullie ook op de Oval ??
Lijkt in het begin oer saai.. Maar is juist erg gaaf, om naar voren te komen MOET je elkaar helpen met slipstreamen.. Tot de laatste bocht en dan is het ieder voor zich :)

De online oval races zijn echt super heel knap hoe ze dat hebben gemaakt...
Alleen nog erg veel crashes maar dat zal vanzelf beter worden als na een tijdje iedereen de pk's onder controlle kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Thijs B schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:21:
hey racen jullie ook op de Oval ??
Lijkt in het begin oer saai.. Maar is juist erg gaaf, om naar voren te komen MOET je elkaar helpen met slipstreamen.. Tot de laatste bocht en dan is het ieder voor zich :)

De online oval races zijn echt super heel knap hoe ze dat hebben gemaakt...
Alleen nog erg veel crashes maar dat zal vanzelf beter worden als na een tijdje iedereen de pk's onder controlle kan houden :)
Ik race inderdaad erg veel op Oval, en ik vind het af en toe nog een grotere kunst dan rijden op circuits, vooral het inhalen is een hele kunst. en je concentratie vasthouden is af en toe ook wel klote.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Mijn betaling van zondag stond vannavond op mijn paypal rekening.
Dus gelijk S2 aangeschaft.

Binnen 10 min. was mijn status al op S2 :)

Ps. worden er ook ergens races gehouden met puntetellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

KillerDream schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:15:
Mijn betaling van zondag stond vannavond op mijn paypal rekening.
Dus gelijk S2 aangeschaft.

Binnen 10 min. was mijn status al op S2 :)

Ps. worden er ook ergens races gehouden met puntetellingen?
Yup, er zijn verschillende leagues waar je aan mee kan doen. www.simracing.nl is er een van. En er zijn er nog veel meer :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Gister ontdekt dat je met de demo ook online kan (lekker snel he :P). Maar datis wel een rechstreeks drama, alleen maar mannetjes die denken dat ze in bots-autootjes zitten, en daar vooral druk mee zijn. Ook begrijpen ze niet dat je een race kan herstarten als iedereen gefinished is.. Beetje jammer allemaal!

Dit is trouwens ook een goed initiatief! Wat mij betreft mogen ze dit voor meedere simmers maken (oa. GTR)..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
De demo online is inderdaad drama. Als je geregistreerd bent heb je bijna nooit van dit soort gedoe omdat je mensen er na de race op kan aanspreken. De CRC is leuk maar wat mij betreft onnodig voor geregistreerde racers, die rijden wel 'clean'. Als je demo wilt rijden kan je het beste met wat mensen afspreken en via wachtwoord beveiligde server racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
In welke competitie racen jullie?
Of zitten GoT mensen niet in een competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

KillerDream schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:37:
In welke competitie racen jullie?
Of zitten GoT mensen niet in een competitie?
Nog niet, S2 Alpha is immers nog geen week uit. En zover is weet zijn er nog geen officiele competities gestart. er komen er wel een paar aan tho. Zelf ga ik meedoen met de Koyoto 300, 100 laps race op de Oval in een van de GTR's. En zodra de simracing.nl testraces/competitie begint zit ik er ook bij.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

* Nd twijfelt nog om LFS S2 aan te schaffen ipv GTR :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik ga denk ik de competitie op simracing.nl doen. Echter dit doe ik alleen als ik hier genoeg tijd voor heb want mijn voorkeur gaat uit naar de ESCC competitie die de Electronic Sports League organiseerd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Bedankt voor de URLs.
Ik ga me een beetje orienteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ND schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:55:
* Nd twijfelt nog om LFS S2 aan te schaffen ipv GTR :7
Allebei zijn erg goede sims, ik zou niet graag moeten kiezen. Ik heb ze dan ook beide, alhoewel mn voorkeur iets meer naar LFS voor het pure rijplezier neigt, en de multiplayer is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ZAMoRANo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:05:
[...]

Allebei zijn erg goede sims, ik zou niet graag moeten kiezen. Ik heb ze dan ook beide, alhoewel mn voorkeur iets meer naar LFS voor het pure rijplezier neigt, en de multiplayer is beter.
Maar daar staat tegenover dat GTR weer leuker is vanwege het realisme; echte auto's en echte circuits... Bovendien vind ik MoTec ook wel een erg coole toevoeging...

Ik twijfel ook nog erg over een S2 license :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:12:
[...]

Maar daar staat tegenover dat GTR weer leuker is vanwege het realisme; echte auto's en echte circuits... Bovendien vind ik MoTec ook wel een erg coole toevoeging...

Ik twijfel ook nog erg over een S2 license :P
Das wel waar maar nou ik heb GTR (en alle voorgaande GT mods van Simbin) toch intensief gespeeld en ondanks het realisme mis ik een bepaald gevoel met de auto.

Je hebt de GT's in LFS nog niet geprobeerd neem ik aan, maar dat is echt een genot, ik heb toch meer het gevoel dat ik in een auto rijd en dat ie degelijk reageert op mijn input.
Moeilijk uit te leggen maar voor 12 pond vind ik dat ze een S2 license eigenlijk praktisch weggeven, heel veel meer en beter dan S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:05:
[...]

Met de multiplayer ben ik het eens, het "rijplezier" ook, maar je moet net als bij gtr wel ff oefenen (het liefst met een stuur) voordat je het goed kan, maar ik had bij Lfs meer zoiets van hier hoef ik niet jaren op te oefenen om het te kunnen, ook de setups zijn minder ingewikkeld om te maken (teminste, ze zien er minder moeilijk uit). Ook vind ik bestaande auto´s ook wel leuk, maar het probleem van gtr is dat ze allemaal best op elkaar lijken. De variatie in de auto´s van lfs is top, want een mini kan je niet vergelijken met een f1 en een mrt5 ook niet met een "gt" auto.
Graphisch vind ik gtr beter, maar daar kies ik een spel niet voor uit. Ik zo voor lfs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:28:
[...]

Met de multiplayer ben ik het eens, het "rijplezier" ook, maar je moet net als bij gtr wel ff oefenen (het liefst met een stuur) voordat je het goed kan, maar ik had bij Lfs meer zoiets van hier hoef ik niet jaren op te oefenen om het te kunnen, ook de setups zijn minder ingewikkeld om te maken (teminste, ze zien er minder moeilijk uit). Ook vind ik bestaande auto´s ook wel leuk, maar het probleem van gtr is dat ze allemaal best op elkaar lijken. De variatie in de auto´s van lfs is top, want een mini kan je niet vergelijken met een f1 en een mrt5 ook niet met een "gt" auto.
Graphisch vind ik gtr beter, maar daar kies ik een spel niet voor uit. Ik zo voor lfs gaan.
De drempel in LFS is wat lager omdat er wat meer makkelijke auto's in zitten, maar setups blijft hetzelfde verhaal; je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt.

En natuurlijk moet je oefenen als je begint met simmen, ik ben wel ervaren in het simracen maar voor ik een beetje lekker met een auto kan racen heb ik ook een aantal ronden nodig om te wennen aan het rijgedrag. En zonder stuur wordt het sowiezo lastig vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ZAMoRANo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:24:
[...]

Das wel waar maar nou ik heb GTR (en alle voorgaande GT mods van Simbin) toch intensief gespeeld en ondanks het realisme mis ik een bepaald gevoel met de auto.

Je hebt de GT's in LFS nog niet geprobeerd neem ik aan, maar dat is echt een genot, ik heb toch meer het gevoel dat ik in een auto rijd en dat ie degelijk reageert op mijn input.
Moeilijk uit te leggen maar voor 12 pond vind ik dat ze een S2 license eigenlijk praktisch weggeven, heel veel meer en beter dan S1.
ik heb ook geen S1 license, tus 24 pondjes voor mij

Maar qua gevoel ben ik het met je eens. Die kleine karretjes in LFS vertellen je heel goed wat ze gaan doen. Maar is dit realistisch? Heeft LFS er alles aan gedaan om de gamer te laten voelen wat de auto gaat doen, of heeft LFS er alles aan gedaan de auto ze echt mogelijk te laten voelen? Ik weet het niet..

Zelfde geld uiteraard voor GTR. Maar gezien de rest van GTR ben ik geneigd GTR het voordeel van de twijfel te geven eigelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:05:
[...]

ik heb ook geen S1 license, tus 24 pondjes voor mij

Maar qua gevoel ben ik het met je eens. Die kleine karretjes in LFS vertellen je heel goed wat ze gaan doen. Maar is dit realistisch? Heeft LFS er alles aan gedaan om de gamer te laten voelen wat de auto gaat doen, of heeft LFS er alles aan gedaan de auto ze echt mogelijk te laten voelen? Ik weet het niet..

Zelfde geld uiteraard voor GTR. Maar gezien de rest van GTR ben ik geneigd GTR het voordeel van de twijfel te geven eigelijk.
Gezien de beperkingen en ouderdom van de ISI physics-engine weet ik niet of dat een zinnige stelling is.
Feit blijft dat als ik een FIA GT race kijk, ik correcties en manoevres zie die gewoonweg niet haalbaar zijn in GTR, met een realistische afstelling (geldt ook voor F1C en alle mods). Dat soort dingen blijken wel te kunnen in LFS, of dat realistischer is kan ik niet zeggen, k heb nog nooit in een echte GT geraced op een circuit, maar ik heb er wel een beter racegevoel bij en dat is me ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ZAMoRANo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Gezien de beperkingen en ouderdom van de ISI physics-engine weet ik niet of dat een zinnige stelling is.
Feit blijft dat als ik een FIA GT race kijk, ik correcties en manoevres zie die gewoonweg niet haalbaar zijn in GTR, met een realistische afstelling (geldt ook voor F1C en alle mods). Dat soort dingen blijken wel te kunnen in LFS, of dat realistischer is kan ik niet zeggen, k heb nog nooit in een echte GT geraced op een circuit, maar ik heb er wel een beter racegevoel bij en dat is me ook wat waard.
Ik ken niets van die verschillen tussen die enignes (zeg je volgens mij alleen om me bang te maken :P)..

Maar de enige die echt antwoord kan geven is idd iemand die zelf wedstrijden rijdt. en die zal waarschijnlijk weer zeggen dan beide niet eens in de buurt komen van het echte gevoel..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:27:
[...]

Ik ken niets van die verschillen tussen die enignes (zeg je volgens mij alleen om me bang te maken :P)..

Maar de enige die echt antwoord kan geven is idd iemand die zelf wedstrijden rijdt. en die zal waarschijnlijk weer zeggen dan beide niet eens in de buurt komen van het echte gevoel..
Nee niet om je bang te maken, een engine drukt een behoorlijke stempel op de spellen die er uit voortkomen. Alle ISI-sims hebben vaak dezelfde euvels in de physics, dat duidt dan op een tekortkoming in de engine, kijk bijvoorbeeld maar naar de crashes, collision detection en grip bij lage snelheid.

Zeggen dat beide niet in de buurt komen van het echte gevoel vind ik wel een beetje overdreven, ik heb wel eens in een straatauto op een circuit gereden en met LFS in de straatwagens kom je toch behoorlijk in de buurt, voor zover technisch mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik denk dat ik ditmaal voor de online fun kies, en toch maar LFS2 kies :) Simt iemand dit in combinatie met de Driving Force Pro? Wat is een juiste instelling qua FFB?

Overigens vind ik F1C net wat lekkerder (raar maar waar) dan GTR en F1C heb ik al. Dus met LFS2 heb van beide engines iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik heb helaas nog nooit met een echte race auto op een circuit mogen rijden maar heb wel met me eigen auto op de Nurburgring, Nordschleife en Zolder gereden en ik moet zeggen dat het gevoel wat ik met mijn auto heb heel erg overeen komt met het gevoel wat die kleine GTi je geeft in LFS. Zelfde manier van insturen en reageren op het gas. Ook als de achterkant begint te glijden hoe je hem dan moet opvangen.

Ik ben zelf ook in het bezit van GTR, de single player is gewoon leuk om te doen maar het geeft mij niet het gevoel dat ik de controle heb over de auto. Multiplayer van GTR vind ik rond uit slecht (in vergelijking met LFS).
Het leuke aan GTR is dan weer dat je met echte auto's en op echte circuits kan rijden maar eerlijk gezegt maakt mij dat niet zo veel uit. De fictieve banen wat in LFS zitten hebben hele mooie bochten(combinaties) erin zitten en zijn ook heel uitdagend.

Kortom, wil je echte auto's en circuits, super mooi geluid maar een minder niveau van physics en slechte multiplayer...kies GTR.

Zoek je een game om heel close online mee te racen wat grafisch ook goed in elkaar zit en zeer mooie physics heeft...kies LFS

Mijn voorkeur moge duidelijk zijn ;)

Owja en Killerdream, hier nog wat url's van online competities:

http://lfsendu.com
http://www.lfs-nationscup.tk
http://www.esports-league.de
http://www.lfs-league.com
http://www.the-oval-office.com

en dan zijn er nog de 2 eerder genoemde

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben realisme-freak dus dat vind ik wel het grootste minpunt aan LFS, maar daarentegen staat het rijgevoel voorop en dat is er met S2 enorm op vooruit aan het gaan.

GTR een minder niveau physics toedichten vind ik een foute bewoording, het niveau van de physics is technisch gezien hoger, alleen zitten er een aantal fouten/beperkingen in die de rijervaring een stukje minder maken.
ND schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:32:
Ik denk dat ik ditmaal voor de online fun kies, en toch maar LFS2 kies :) Simt iemand dit in combinatie met de Driving Force Pro? Wat is een juiste instelling qua FFB?

Overigens vind ik F1C net wat lekkerder (raar maar waar) dan GTR en F1C heb ik al. Dus met LFS2 heb van beide engines iets :P
Ik rijd ook met de DFP (nou ja eigenlijk FREX, maar das bijna t zelfde), bij de Global device settings in de Logitech Profiler staat alles op 105 %, behalve de Damper effect strength, die staat op 80%. In LFS staat de Force strength op default (80).

Werkt voor mij prima als ik met 1 hand aan het stuur rijd (schakelen met pookje), maar ook in een Formule wagen wanneer ik 2 handen aan t stuur heb en de flippers gebruik.

[ Voor 52% gewijzigd door Zamorano op 30-06-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ND schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:32:

Grootste tip mbt instelling van een DFP is, dan je niet de center spring moet enablen. Die haalt ieder gevoel voor onderstuur weg..

En ik probeer het stuur 1:1 te laten draaien met het stuur in beeld..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
MrBarBarian schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:09:
[...]

Grootste tip mbt instelling van een DFP is, dan je niet de center spring moet enablen. Die haalt ieder gevoel voor onderstuur weg..

En ik probeer het stuur 1:1 te laten draaien met het stuur in beeld..
je kan het stuur 1:1 instellen in LFS -> ga naar controls en dan die slider bij wheel turn moet je zetten op het aantal graden wat je DFP kan draaien, 720 meen ik uit me hoofd.

Ik ben van mening dat de physics van LFS beter zijn dan die van GTR maar ik denk dat het best wel een eindeloze discussie kan worden :P Laten we hier maar geen welles nietus thread van maken :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op veel screenshots zie ik auto's met echt superscherpe textures. Ik heb al gezocht op internet dat er gebruik wordt gemaakt van 512x512 textures tbv. de bandbreedte online oid. Ik krijg het echter niet voor elkaar om textures die ik heb gedownload in 1024x1024 erin te krijgen ? Ook niet in de mesh viewer. Of is dit gelimiteerd in de demo versie ?

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
je moet met de demo ook gewoon gebruik kunnen maken van 1024 skins als je deze zelf download (dus niet ingame)

(bijna) alle skins worden ook op 1024 geskinned, van de meeste teams zijn deze varianten ook te downloaden vanaf hun sites. Helaas is het nog niet mogelijk 1024 skins van lfsworld te downloaden maar als ik het goed begrepen heb komt dat ik de toekomst ook nog.

Als de lfs-files website weer online gaat heb je iig een goede plek om hoge kwaliteit skins te downloaden, dit zal binnen nu en niet al te lange tijd zijn

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik skin zelf ook op 1024*1024 en vind het fijn dat mijn eigen skins op die resolutie staan maar snap de beslissing van de makers ook heel goed om geüploade skins in 512*512 te gebruiken. Ik zie tijdens een race echt niet het verschil en ook als ik achteraf in /skins_x/ (zeg maar skins van anderen op je hardeschijf) kijk dan zien ze er nog prima uit. Niet elke sponsor is individueel te onderscheiden maar in de chicane op Southcity heb ik daar ook niet echt oog voor ;) Ook vind ik een bestandsgrootte van tussen de 40kb ~110kb meer als voldoende, de map is nu (al) 12mb en zal alleen maar groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

zo ben nu al een paar dagen aan het S2en, maar in mijn ogen lijkt het wel een stuk makkelijker rijden dan S1

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 21:33

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb net die S2 demo gedownload en geprobeerd een aantal ronden te rijden in de XR GTT. Geprobeerd dus, want ik sta bij het minste of geringste achterstevoren. Zodra ik een beetje toeren maak verlies ik de achterkant. Is het normaal dat dit met de standaard setup gebeurd? ben ik gewoon heel erg slecht? :P

Ik speel met een Thrustmaster FFB wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Wout schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:07:
Ik heb net die S2 demo gedownload en geprobeerd een aantal ronden te rijden in de XR GTT. Geprobeerd dus, want ik sta bij het minste of geringste achterstevoren. Zodra ik een beetje toeren maak verlies ik de achterkant. Is het normaal dat dit met de standaard setup gebeurd? ben ik gewoon heel erg slecht? :P

Ik speel met een Thrustmaster FFB wheel
Afhankelijk van je instellingen valt dat wel mee. Als je de demo speelt raad ik je aan om de GTI is te proberen. Hij is erg vergeefelijk en goed om het beetje onder de niet te krijgen. Dan switchen naar een Achterwiel aangedreven zoals de GT en de GT Turbo

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag ff bezig geweest met m'n FO8 skin ... :9

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/LFS2/preview1_lowres.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Laatst online: 04-08 15:29
Leuke skin!

Heb zelf ook zowel GTR als LFS...vind de ffb van GTR stukken beter, na wat tweaks heb ik veel meer gevoel met de auto (massa, onder/overstuur en limiet) In LFS heb ik t gevoel dat ik op een biljartlaken rijd...

De LFS wagens zijn stukken glijeriger, je maakt mij niet wijs dat je met de hedendaagse slicks zo kunt driften....Banden zijn de alles bepalende factor, de marge van de limiet is dermate klein dat t idd snap en gone is...

Als je bijv. de escort mod voor GTR probeert merk je dat daarin de oude slicks zijn gemodelleerd, lagere griplevels, daardoor enorme drifts mogelijk, het kan dus zeker wel met de ISI engine....

Misschien heeft iemand een tip voor me hoe ik van die iritante center force afkom met o.m. de FXO-, FZ50- en FX GTR....met de V8 is wel alles goed. (ik heb geen centerforce aan in windows, forcefeedback in windows 97%, in game iets van 70%)

Ik sluit me wel helemaal aan bij het online gebeuren van LFS, leuke pick up races en aardig niveau, super gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
IK heb net live for speed 2 aangeschaft.

Nog niet echt kunnen spelen, want heb wat probleempies met het calibreren van me driving force pro. Ik begrijp hoe je de pedalen moet zetten op seperate en dan allebij axis 1. Maar het vervelende is dat ik dan meestal weer niet kan sturen. Of andersom doet me stuur het en 1 pedaal het weer niet. Het probleem is zoiezo ingame want bij bijvoorbeeld GTr heb ik hier geen last van.

Iemand enig idee hoe ik alles goed kan calibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand ook hoe je zelf skins kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Ok heb nu dat probleem gefixed. Gelijk een ander probleem, me stuur gaat als een malloot tekeer!!
Van links naar rechts zeg maar??? Vind die calibratie van lfs 2 tot nu toe echt poep!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je moet je stuur ook vasthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
hehehe,

begin het al iets meer door te krijgen, maar zou toch graag willen weten wat de instellingen zijn van anderen hier als ze een DFP hebben, aangezien ik nog niet helemaal tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Ok srry voor al het gepost, iets te snel gereageerd i guess, wou te graag spelen 8) .
Ik start het spel opnieuw op en alles werkt opeens naar behoren, aight ik ga racen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

The_Scarabial

MTB for life!

ff vraagje als ik nu licentie voor S2 koop moet ik dan S1 ook nog kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:48:
Weet iemand ook hoe je zelf skins kunt maken?
tja, kan nu moeilijk zeggen dat ik het niet weet, zie de FO8, lol. Om skins te maken heb je twee dingen nodig, namelijk;
- een tekenprogramma waar je goed mee overweg kan of wilt leren om goed mee om te gaan. Vb. Paint shop pro, photoshop, gimp, [...vul zelf verder in].
- een template. Dit is de eigenlijke skin. Er zijn al 'gelaagde' (layered) templates gemaakt waar je simpel een skin mee kan maken, mits je het juiste proggie hebt (psp/ps). Op een 'lege' skin kan het ook, maar dit kan lastiger zijn alhoewel het er maar net aan ligt welke kwaliteit je wilt ... Templates kunnen hier gedowned worden: http://forum.rscnet.org/s...php?t=190270&page=2&pp=25

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/LFS2/voorbeeld.jpg

na het skinnen het bestand saven in jpg-formaat (eventueel tussendoor checken in de LFS viewer http://www.liveforspeed.n...=LFS_VIEWER_S2N_ALPHA.zip en racen maar! (en ff je werk in dit topic showen ;))
The_Scarabial schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:23:
ff vraagje als ik nu licentie voor S2 koop moet ik dan S1 ook nog kopen?
yep, LFS wordt in drie stappen uitgebracht. Stage 2 kan je dus pas kopen als je ook stage 1 hebt ...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Hmm tot nu toe vind ik het een erg leuk spel, maar ik vind GTR toch echt wel wwaaayyyy better op haast alle punten (behalve netcode), verbaast me echt dat velen live for speed 2 beter vinden.
Vooral kwa gevoel vind ik GTR echt beter. Ik heb veel meer het gevoel dat ik echt race.
Maar goed dat zijn meningsverschillen, over smaak valt niet te twiste i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wakkaman schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:55:
Hmm tot nu toe vind ik het een erg leuk spel, maar ik vind GTR toch echt wel wwaaayyyy better op haast alle punten (behalve netcode), verbaast me echt dat velen live for speed 2 beter vinden.
Vooral kwa gevoel vind ik GTR echt beter. Ik heb veel meer het gevoel dat ik echt race.
Maar goed dat zijn meningsverschillen, over smaak valt niet te twiste i guess.
Hulde, je hebt niet lang nodig om een mening te vormen (1 uurtje?)! Ik vraag me wel af of je al lekker bezig bent geweest met de auto naar je hand te zetten, de tracks goed te oefenen, wat endurance runs maken, flink wat online racen etc. etc. :) Trouwens, ik heb zelf geen GTR dus ik kan ze niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Uhmm kwa gevoel kan je er echt wel heel snel achter komen welk spel je meer ligt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
ik ben het niet met je eens Wakkaman. Ik vind juist de auto's in LFS realistischer gedragen dan de auto's in GTR. LFS voelt naar mijn meening beter en vooral realistischer aan voorzover ik dat kan beoordelen, heb nog nooit met een 500+ PK auto op een circuit gereden :P

Maar als ik de langzame auto's vergelijk met mijn eigen auto op een circuit klopt dat gewoon. Het bandenmodel wat nu in S2 zit is erg goed uitgewerkt al zegt Scawen dat het nog veel beter kan, we zullen zien dus in de toekomst.
S2 is vooral gericht op endurance races, dus minimaal langer dan 1uur :P Als je hier een aantal races van heb gereden met competative tijden dan pas krijg je het gevoel van het spel vind ik.

Een beetje rondjes rijden op een virtueel circuit kan iedereen maar probeer dat maar eens te doen met snelle ronde tijdens, minimale banden slijtage, zonder foute te maken en dan ook nog eens de perfecte pitstop strategie te kiezen.

Ik zeg niet dat LFS in alle opzichten GTR overtreft want dat is gewoon niet zo, vooral het geluid in GTR is om te kwijlen :9~ En mede door dat geluid heb je een erg mooi gevoel van snelheid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Toegegeven TheJag en Daroy, ik begin langzaamaan overtuigd te raken dat lfs 2 misschien toch wel een heel goede game is en ook erg realistisch. TheJAg had toch wel gelijk dat ik het spel meer tijd moet gunnen :*) . Ik denk dat ik zo teleurgesteld was door de lelijke sound dat ik de rest al geen kans meer gaf ;) . En qua echte physics neem ik ook me woorden terug, bij lfs2 lijkt het alsof je echt contact heb met de baan dat heb ik toch iets minder bij GTR. Ik denk dat ik me teveel heb laten verleiden door het mooie geluid en vette cockpit van GTR, ach ja ze hebben beide hun plus en minpunten i guess.

Is het niet mogelijk lfs 2 te modden qua sound???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Wakkaman schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:12:
ach ja ze hebben beide hun plus en minpunten i guess.

Is het niet mogelijk lfs 2 te modden qua sound???
beide zijn idd goede games, het is gewoon een persoonlijke smaak welke van de 2 je kiest boven de ander.

Het modden van LFS S2 is niet mogelijk volgens mij. Ik weet wel wat er in de tijd van S1 een soundpackje was met wat realistischere slip geluiden maar dat is ook alles wat ik gezien heb kwa mod gebied.
De geruchten gaan dat na S3 de tools van de devs vrijgegeven worden en dat we dan zelf banen/auto's enz zouden kunnen maken dus wie weet...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Trouwens ging net ff rfactor multiplayer race, deze heeft behoorlijk goeie physics. Denk wel beter als live for speed 2 als ik de personen auto's vergelijk, heb meer het gevoel van snelheid en controle, maar goed ook dat is persoonlijk. En de netcode lijkt ook dik in orde. Kan ieder geval niet wachte op de full version :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
heeey ben juist begonnen met de demo te spelen wel leuk spel feeling is idd veel beter dan GTR

ik vraag me af wat een goede site is voor skins en demo setups dus van alle 3 de types op de demo baan ?

Groeten

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Yo dabelg, op www.rfactor.net/downloads.shtml, staan in ieder geval 3 setups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Wakkaman: dit is het Live for Speed topic, vervuiling met posts over die andere (imho kan zonder mods niet te tippen aan LfS) racesimulator lijkt me niet gewenst. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Ok dan zal ik is een live for speed 2 vraag stellen, kan je ook ingame gedownloade skins selecteren??

Wat ik altijd doe is naar foltertje skins x gaan en die kopieren naar me skin folder kan dit niet makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
nee dit kan niet op een andere manier...

dit is zo gedaan om te voorkomen dat mensen (zoals jij dus) prive skins van teams of rijders gaan gebruiken. Je kan skins beter downloaden van verschillende sites zoals http://skinnerz.proboards26.com/, http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=473 of http://ds-autos.digiserv.net/ deze zijn meestal public en dus mag iedereen ze gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door daroy op 19-07-2005 13:06 . Reden: extra site toegevoegd ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
Had de vraag al eerder gesteld, ook op andere fora gezocht, maar kan niets vinden :(

Ik heb dus bij bepaalde auto's enorme centerforce, stuur wil gewoon in het midden staan, terwijl ik dit niet in windows heb ingesteld, (centerforce 0)

Met name bij de FXO-, FZ50- en FX GTR....met de V8 is wel alles goed. (ik heb geen centerforce aan in windows, forcefeedback in windows 97%, in game iets van 70%)

Is er een mogelijkheid om bijv. een bepaalde ini file te editten of zie ik gewoon ergens iets over hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-09 14:27
is het niet gewoon de standaard kracht op het stuur, zeker met wat meer camber wil je auto graag in het midden staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

_-= Erikje =-_ schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:36:
is het niet gewoon de standaard kracht op het stuur, zeker met wat meer camber wil je auto graag in het midden staan
Dat komt inderdaad door je Camber and Toe In settings, probeer is een andere setup waar deze settings compleet anders zijn, en laat het ons weten :o

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik ben ongeveer elke middag aan het lezen.
en misschien is het wel handig om eventueel op IRC ook af te spreken
heb maar even een channel gemaakt irc.tweakers.net #lfs

ook heb ik zelf vaak een server draaien, maar ja als er niemand op komt is het een beetje saai :P
de server heet tot nu toe "[GOT] server" moet nog een beetje aftasten hoeveel autos er lag loos kunnen rijden.
maar ik denk toch zeker wel 10

verder heb ik pitstops aanstaan is veel spannender is mijn menig :)

tot zo ver.
en vergeet niet IRC #lfs :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
CRiMiNaL schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:22:
[...]

Dat komt inderdaad door je Camber and Toe In settings, probeer is een andere setup waar deze settings compleet anders zijn, en laat het ons weten :o
Heb eindelijk wat gevonden, op RSC zijn er ook een groot aantal die hetzelfde probleem hebben:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=213307 Na wat klooien met de caster werd t idd een stuk beter....

Ben gister 1st derhalve maar met de FWD karretjes wezen scheuren op AS Cadet leuke korte baan met een mini 'eau rouge', megaverslavend! :P Ben mijn mening over LFS al aardig aan het bijstellen, veel meer online spectakel dan de eeuwige practice sessions in GTR....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
zodra de huidige S2 versie een update krijgt zal ik de startpost opnieuw aankleden met actuele informatie, ik zal dat chatkanaal er ook bijzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Ik kom er niet meer uit! Ik denk dat het wel aan me setup zal liggen, maar ik vind die overstuur in live for speed 2 zo onvoorspelbaar. Het voelt totaal niet natuurlijk, ik voel helemaal niks in me stuur van ooh nu moet ik corrigeren. Daarom is mijn vraag hebben jullie enige tips voor setups of stuursettingen om dit te verbeteren? Ik heb een Driving Force Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
denk idd dat er een instelling of iets fout staat want je kan de auto's juist heel makkelijk opvangen vind ik. Als het moet kan je zelfs beheersd driftend door elke bocht heen glijden, er zijn zelfs mensen die LFS daarvoor gekocht hebben om online te kunnen driften ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

aph3x schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:33:
[...]

Heb eindelijk wat gevonden, op RSC zijn er ook een groot aantal die hetzelfde probleem hebben:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=213307 Na wat klooien met de caster werd t idd een stuk beter....

Ben gister 1st derhalve maar met de FWD karretjes wezen scheuren op AS Cadet leuke korte baan met een mini 'eau rouge', megaverslavend! :P Ben mijn mening over LFS al aardig aan het bijstellen, veel meer online spectakel dan de eeuwige practice sessions in GTR....
Whahaha... Jah die AS Cadet is verslavend in de FOX :o , Vol gas die "Eau Rouge" bocht door. Elke keer dat ik het weer doe krijg ik er een kick van. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 21-07-2005 20:09 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Het lag idd aan me setup en stuurinstellingen :P, heb ff wat rondgeneust op het internet. Nu voelt het eindelijk echt goed aan!! Woow nu pas begrijp ik waarom iedereen zo enthousiast is over dit spel 8)7, physics zijn echt toppie, voelt nu opeens juist heel vertrouwd en natuurlijk aan allemaal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Okee mensen ik heb even een 24/7 S2 server geregeld.
bij mijn ouders thuis heb ik ook nog een pc 24/7 staan, duron 1300.
en @home verbinding, denk dat we daar best leuk op kunnen racen.

naam: [GOT] server
Ip: 217.121.138.55 : 8001
S2 full version

heeft iemand eigenlijk enige idee hoe je kleuren in de naam zet?

en zou er even iemand kunnen testen, of hij inderdaad connectable is. dan weet ik even of me router goed staat.
ik heb poort 63392 TCP en UDP gefowrard.
max cars is nu 10 ik hoop dat die het trekt. ik denk het wel. nou ja laat het maar even weten :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
kleuren in je naam doe je door dit teken: ^gevolgt door een cijfer van 0 tot 9 dus bijvoorbeeld ^1 voor rood ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

okee het heeft even geduurt maar nu staat ie echt online :D

default staat er een pass in gevuld :D en in mijn LFS client had ik private servers niet aanstaan.

dus kom met zijn alle eens kijken op me server, deze staat zoveel mogelijk 24/7 aan :D

maar hij draait nu pass vrij :D

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 25-07-2005 13:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Gohan-san schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:42:
okee het heeft even geduurt maar nu staat ie echt online :D

default staat er een pass in gevuld :D en in mijn LFS client had ik private servers niet aanstaan.

dus kom met zijn alle eens kijken op me server, deze staat zoveel mogelijk 24/7 aan :D

maar hij draait nu pass vrij :D
Was net wel lachen op je server, ben gelijk verslaafd geraakt aan het spel toen jij het mij aanraadde :+

echt supermooi spel gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik heb de settings voor mn DFP hierboven gebruikt maar ik heb nog steeds geen 'echt' gevoel. Ik kan ook met geen mogelijkheid een overstuur correctioneren. Ik voel pas heel laat dat mn stuur de andere kant op wil maar dan zit de auto al half in een spin :?
Ik las ergens dan er mensen zijn die met LFS in bochten driften..... zoals het nu is gaat dat bij mij niet lukken :(
Iemand tips/adviezen? Begint meer frustratie dan fun te worden met LFS2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
ik ga na mijn vakantie (of nog net ervoor ;)) lfs kopen, en ga dan ook kijken of ik een GOT skin kan maken voor een paar auto's. Ik had er net eentje gemaakt voor een wagen in de demo, maar daar kan je geen eigen skins in gebruiken.

Dat probleem heb ik tijdelijk opgelost door een bestaande skin te vervangen door mijn skin, maar dan zie natuurlijk alleen ik hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:46:
[...]

tja, kan nu moeilijk zeggen dat ik het niet weet, zie de FO8, lol. Om skins te maken heb je twee dingen nodig, namelijk;
- een tekenprogramma waar je goed mee overweg kan of wilt leren om goed mee om te gaan. Vb. Paint shop pro, photoshop, gimp, [...vul zelf verder in].
- een template. Dit is de eigenlijke skin. Er zijn al 'gelaagde' (layered) templates gemaakt waar je simpel een skin mee kan maken, mits je het juiste proggie hebt (psp/ps). Op een 'lege' skin kan het ook, maar dit kan lastiger zijn alhoewel het er maar net aan ligt welke kwaliteit je wilt ... Templates kunnen hier gedowned worden: http://forum.rscnet.org/s...php?t=190270&page=2&pp=25

voorbeeld:
[afbeelding]

na het skinnen het bestand saven in jpg-formaat (eventueel tussendoor checken in de LFS viewer http://www.liveforspeed.n...=LFS_VIEWER_S2N_ALPHA.zip en racen maar! (en ff je werk in dit topic showen ;))

[...]

yep, LFS wordt in drie stappen uitgebracht. Stage 2 kan je dus pas kopen als je ook stage 1 hebt ...
uhm, je betaald voor S2 gewoon 24 pond, en daar zit S1 bij.

heb je S1 al, dan betaal je nog maar 12 pond. S1 is dus verplicht als je het zo bekijkt :+
Maar als je geen licentie hebt en je neemt S2, dat kost dan dus 24 pond en heb je gewoon S1 erbij.

Dus nee, die hoef je niet apart te kopen

mijn eerste skin voor live for speed (klik erop voor een grotere versie):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63141/thumb.jpg

noem hem XFG_GOT.jpg en zet hem in de map "skins", daarna ga je naar de garage en druk je links bovenin op NEW/NIEUW en dan kan je als het goed is onderin weer je GFX kiezen en daar kies je dan XFG_GOT.jpg :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63166/full.gif

Vandaag maar is mijn licentie gekocht :7

Een tip voor als je hem ook wil kopen en bij de rabobank zit: Betaal met moneybookers, je kan dan als je daar een account maakt eerst geld "uploaden" met rabo direct en daarna kan je gelijk je geld weer overmaken naar lsf, binnen een paar minuten heb je je licentie al :D

[ Voor 36% gewijzigd door ronaldlokers op 26-07-2005 15:42 . Reden: skin toegevoegd || edit 2: licentie toegevoegd \o/ ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.