Een technisch verhaal maar óh wat rijden ze nu lekker! Qua rijgevoel begint het allemaal steeds beter te worden. Nu maar hopen dat de final binnen 3 maanden klaar kan zijn. download pageOne of the most significant things is the use of a much better type of limited slip differential (LSD) which helps you to get the power to the ground more effectively. Up until this version, the only type available was a viscous LSD. The aim of a limited slip differential is to put more torque onto the driving wheel which has the most grip. The viscous LSD relied on the wheel with less grip spinning faster than the wheel with more grip, so that meant that all LFS cars suffered quite a lot from inside (unloaded) wheel spin.
The new type is the clutch pack differential. In this case, there is no viscous coupling, and instead, the differential unit contains some clutch plates between the drive shafts and the outer casing of the differential unit. When you apply torque to the differential (under acceleration or engine braking) the clutch plates are squeezed together, so reducing differentiation and effectively shifting torque from the very slightly faster moving wheel (the inside wheel which is just starting to spin) to the very slightly slower moving wheel (the outer, loaded wheel). This happens much more quickly than the torque shift of a viscous LSD.
In the final drive settings you will see a Locking slider bar. The "percent locking" refers to the maximum torque difference between the drive shafts, as a percentage of the total torque applied. Therefore as you get close to 100%, it's becomes similar to a fully locked diff, and as you get close to 0%, it gets more like a fully open diff (fully locked and fully open differentials are also selectable, for testing or for interest).
In real life the amount of locking is adjusted by changing the ramp angles. Acceleration or engine braking pushes in a different way, so there are in fact two ramp angles - one for power and one for coast. On the XR GT TURBO, you have separate control of these two angles.
It makes quite a significant difference to the handling of the cars.

Staat er misschien ergens in de gamebestanden je loginnaam? Wachtwoord weet ik volgens mij nog wel.
Voor de rest, Maandag 9 Mei is er weer een test race voor LFS League op simracing.nl het gaat nu om de GTi op Blackwood met 48 rondjes dacht ik.
De link in de news post werkt niet, maar ik heb me ook ingeschreven .. iig in het topic.daroy schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:30:
dat is vrij vervelend zegmaar...Je zou Victor eens kunnen mailen of die dat niet kan achterhalen maar die kans lijkt me vrij klein.
Voor de rest, Maandag 9 Mei is er weer een test race voor LFS League op simracing.nl het gaat nu om de GTi op Blackwood met 48 rondjes dacht ik.
... MMORPG Addict.
komt omdat een forum admin je daar toegang voor moet geven. Waarom dat is weet ik ook nietCRiMiNaL schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:04:
[...]
De link in de news post werkt niet, maar ik heb me ook ingeschreven .. iig in het topic.

Vroeger was er al eens de bedoeling geweest om een clan te starten onder GoT-ers, daarom vraag ik dus of deze nog actief is. Mijn bedoeling is namelijk om een clan te maken waarin iedereen deel mag nemen, maar echte racers ook kunnen "warren" (tegen andere clans deelnemen)
Zoals ik het zelf in gedachten had:
Iedereen kan (bijvoorbeeld) GoT voor zijn naam zetten, de tags eromheen kunnen voorlopig [ en ] zijn. De serieuze racers kunnen dan bijvoorbeeld GoT-R voor hun naam zetten, om aan te duiden dat deze in de clanwars deelnemen. Onderscheidt tussen clanleaders en clanmembers moeten we dan nog nader bespreken i.v.m. eventuele discriminatie (ik weet niet of jullie het dan te onderdanig vinden, maar dit is nog onder voorbehoud).
Ik weet niet wie ervoor is, maar hier alvast een lijstje (Iedereen kan deelnemen!)
1
2
3
4
| Nick Doel FoutTM Niet serieus racen, gewoon erbij horen. Arfman Niet serieus en serieus racen |
Deze lijst wordt bijgehouden
[ Voor 10% gewijzigd door Beerkeeper op 18-05-2005 06:53 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb een setup van LFS forum afgeplukt, die een .set extensie ipv de *.col die default in de map settings staan. Hij komt wel mooi naar voren in het garagemenu, maar zodra ik em kies, melding dat deze niet geladen kan worden, en hij weer de default hanteert.
Ik race met een ffb wheel en dus in de demo, kan iemand me een goede setup sturen, zodat deze te gebruiken valt!? kijken of ik nog wat van me 1:44 kan afsnoepen met de default car

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
heb al een heel deel skins in me map staan, toch komen er maar 2 naar voren om te kiezen, is dat normaal of heb ik typische nodig, die enkel voor de demo werken!? Ook racete er vanmiddag iemand mee met een stationwagon, hoe komt ie aan die bak!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
een stationwagen in LFS lijkt me zeer vreemd, er zitten maar 3 auto's in de demo namelijk deze:
XF GTi

XR GT

XR GTT

skins @ LFS.de: http://lfs.foren.4players...f50df49673e0dbfa2a8f6b11a
let wel goed op dat je geen prive skins gaat gebruiken om zelf mee te rijden
Ik zet ook [GoT] voor mijn naam, ben een serieuze racer en mijn beste tijd in een GTi op Blackwood is een 1:39:72. Heb 5000km met S1 erop zitten maar dat speel ik niet meer. Al met al niet een toprijder maar wel constant en soms in staat een race te winnen door fouten van anderen.
[ Voor 33% gewijzigd door wheeler op 19-05-2005 10:32 ]
Mijn beste GTi tijd is op dit moment 1.35.39 en met de GT 1.34.90, vooral die tijd van de GT moet nog wat lager kunnen. Ben ook geen top rijder, daarvoor verlies ik nog 1sec teveel op een rondje maar kan redelijk meekomen
mijn ingame naam is: nic [Roy]
[ Voor 4% gewijzigd door daroy op 19-05-2005 10:42 ]
zijn de graphics in s1 beduidenswaardig minder, of valt dat wel mee, want ik zit er hard over te denken om deze te nemen, of kan ik instappen met alleen s2!?
Later heb je dan de mogelijkheid om je licencie te upgraden naar S2, dat kost dan ook weer £12 en kan je dus gebruik maken van de volledige content.
Je kan er ook voor kiezen om direct £24 te betalen en dan heb je meteen je S1 en S2 licencie en kan je dus als S2 beschikbaar is direct aan de slag ermee. Je kan dus nu dan ook gewoon S1 spelen.
Ik moet wel zeggen dat sinds de S2 demo er is ik S1 niet meer aangeraakt hebt...Ik zou dus meteen voor de S1 en S2 licencie gaan.
owja, S1 ziet er niet slecht uit...zeker niet met de nodige AA en AF maar het is wel een stuk minder dan S2 vind ik. S2 ziet er gewoon een stuk beter uit en speelt ook fijner!
[ Voor 11% gewijzigd door daroy op 20-05-2005 09:52 ]
voor de maximale grafische instellingen wat stel ik dan in?!
die simpele dingen uit (shadows, simpele wielen enz), en filters aan ?
en voor de graphics kijk hier maar eens, als je het zo instelt dan ziet het er erg netjes uit: http://forum.rscnet.org/s...php?p=2169102&postcount=4
moet je wel in windows ff wat AA en AF aanzetten, ik draai hier met 4x en 8x
alleen zie in die thumbnails dat er een texturegrootte valt in te stellen, of is dit een S1 menu waarin dit zit, de overige opties vond ik allemaal wel terug, en met een vsync rijden is idd veel mooier..
ik draai hier maar met een 2.6 p4 en een geforce 6800le maar haal met mijn settings, bijna zoals op die plaatjes en 4x aa en 8x af toch nog zo'n 70-80 fps tijdens het racen. dus lfs is helemaal niet zwaar voor je pc
Ik heb maar een kanaaltje aangemaakt om meetings te kunnen creëren op servers etc
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
#liveforspeed
#teamnic
#lfs.nl
en dan ook nog van de endu league, crc, ocrana en dE
voel er weinig voor om er nog een kanaal bij te zetten
Anoniem: 126974
ik versta dus heel dat concept van life for speed eig niet.
moet je dat kopen in winkel en moet je het eerste deel ook hebben?
of via internet?
en is het nu eig een zalig spel? of steekt het vlug tegen?
yo
en de zin "en is het nu eig een zalig spel? of steekt het vlug tegen?" vind ik een klassieker maar ik snap niet wat je hiermee bedoelt
Er is ook een S2 progressreport. De LX8 is (terecht) ingeruild voor een UFR. Beter wat competatieve wagens dan eentje die lastig te besturen is.
[ Voor 28% gewijzigd door wheeler op 03-06-2005 17:50 ]
vind het ook niet zo'n ramp dat die LX8 pleite gaat. Ik "denk" dat je met de formula wagens op ogeveer dezelfde PK per Ton ratio zit, maar dan toch iets meer controle erover d.m.v downforce
... MMORPG Addict.
Ik vind et eigenlijk wel jammer, de LX6 vind ik het leukst om te rijden.wheeler schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:48:
Ik doe mijn best je zinnen te begrijpen en ik denk dat je wilt weten wat Live for Speed kost, ik zal de openinspost aanpassen met informatie hierover.
en de zin "en is het nu eig een zalig spel? of steekt het vlug tegen?" vind ik een klassieker maar ik snap niet wat je hiermee bedoelt
Er is ook een S2 progressreport. De LX8 is (terecht) ingeruild voor een UFR. Beter wat competatieve wagens dan eentje die lastig te besturen is.
Zal nog wel wat worden dus
[ Voor 14% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 03-06-2005 19:00 ]
dot.blaat
wat ik zou zeggen onder "is het zalig of steekt het vlug tegen"
is het een schitterend spel en wordt het vlug saai of kan je er nog wat mee amuseren
2de vraag hoe kom je aan het spel?
kopen in de winkel?
en ind prijskaartje
toch bedankt voor je antwoord
LFS is nu nog in beta test(S2) dus niet alle banen en wagens zijn beschikbaar
[ Voor 40% gewijzigd door sander817 op 03-06-2005 23:20 ]
Anoniem: 107277
Vanmorgen flink aan het proberen en oefenen geweest en eerst was mn snelste 1.46.12 en nu 1.39.32
mja, de UF GTR lijkt me wel een gaaf karretje om mee rond te scheuren. Helaas heb ik het de komende weken nog heel druk voor school dus veel racen zit er niet in, pb's op dit moment zijn:
GTi: 1.35.39
GT: 1.34.90
GTT: 1.28.72
Anoniem: 83314
Anoniem: 107277
Heey,Anoniem: 83314 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:32:
Nette tijden Daroy! Mijn pb in de GTT is 1:29.68, heb net wel een nieuw stuur dus ik hoop er nog wat vanaf te halenk'Zal ook [GoT] voor m'n nick zetten (TheJAG), is weer wat herkenbaarder. Nog voorkeur voor een kleur-combinatie?
Dus tegen jou heb ik deze avond geraced
Waren weer mooie wedstrijden hoor. Goede mensen, geen n00bs, en hele lekkere tijden, sommige races zelfs bijna iedereen rond de 1.35
Ik zie je nog wel een keertje op LFS
Gr.
[GoT]Martin
Btw. Ik heb een aantal dagen gelden ook S1 en S2 licensie besteld
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 107277 op 12-06-2005 13:44 ]
Anoniem: 83314
Hey Martin, het waren idd topraces zaterdagavond! Verrassend weinig wreckers en eindelijk een andere [GoT]-tagAnoniem: 107277 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:26:
[...]
Heey,
Dus tegen jou heb ik deze avond geraced
Waren weer mooie wedstrijden hoor. Goede mensen, geen n00bs, en hele lekkere tijden, sommige races zelfs bijna iedereen rond de 1.35![]()
Ik zie je nog wel een keertje op LFS
Gr.
[GoT]Martin
Btw. Ik heb een aantal dagen gelden ook S1 en S2 licensie besteld
Het is zover, FULL Public release van S2 op 24 Juni
Dat is nog maar 1 weekje
Lees meer op www.liveforspeed.net of hier
... MMORPG Addict.
Lekker racen met m'n DFP daarna (GT4 en LFS S2)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 122793
Misschien mag ik hier niet om vragen, maar heeft niet iemand een bestand/cheat waarmee ik de credits wat omhoog kan werken?
Gewoon ff de tegenstanders dezelfde setup geven als jezelf (een ENORM brakke uiteraard) , vervolgens stiekem zelf ff je setup veranderen en rijden maar... Kost je een uurtje dan heb je je credits bij elkaar.Anoniem: 122793 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:54:
Hm...heb het spel nu ook, best moeilijk met een gamepad, wel gaar van dat credits systeem. Ik heb weinig tijd om te racen en nu kan ik dus alleen met gare auto´s racen.
Misschien mag ik hier niet om vragen, maar heeft niet iemand een bestand/cheat waarmee ik de credits wat omhoog kan werken?
Of werkt dat niet meer in de laatste versie(s) ?
voor de mensen die te lui zijn om engels te lezen staat het hier in het nederlands:
http://www.liveforspeed.nl
Weet ik niet, zal het wel ff proberen.Fuzz10 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:07:
[...]
Gewoon ff de tegenstanders dezelfde setup geven als jezelf (een ENORM brakke uiteraard) , vervolgens stiekem zelf ff je setup veranderen en rijden maar... Kost je een uurtje dan heb je je credits bij elkaar.
Of werkt dat niet meer in de laatste versie(s) ?
btw: moet je nou een s1 licentie hebben om de s2 te kopen, ja toch? of niet?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Spuit 11Tentacle1 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:10:
Het nieuws is al een stuk eerder vandaag uitgekomen maar ik wou toch melden dat vrijdagavond 24 juni de alphaversie van S2 uitkomt. Er zijn ook 35 nieuwe screenshots verschenen van de geupdate South City track.

... MMORPG Addict.
Vooral omdat ik met kuch muis kuch speel.
Soms moet ik op rechte stukken non stop tegensturen. Ik neem aan dat mijn wielen(ophanging) dan stuk is?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Als je tegen moet sturen om recht te gaan is je ophanging idd naar de kloteJazzper schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:49:
zo mijn engelse clan van een fps wees me op dit spel S2 Demo met zijn allen gespeeld. Wat een ellende om dat voor het eerste te doen zeg. Jos verstappen modus
Vooral omdat ik met kuch muis kuch speel.
Soms moet ik op rechte stukken non stop tegensturen. Ik neem aan dat mijn wielen(ophanging) dan stuk is?
... MMORPG Addict.
naar mijn meening is dit 1 van de realistische race sims op de mark!Anoniem: 126974 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:45:
amai ziet er spel uit
is de besturing realistisch
realischer dan andere spellen?
Helemaal mee eensdaroy schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:29:
[...]
naar mijn meening is dit 1 van de realistische race sims op de mark!
*en me pa vindt nfsu2 realistischer...

en hoe moet je betalen. kzou hem graag hebben.
enkele vraagjes
kan je er lang mee gamen voor je het beu bent?
zit er wat variatie in?
bedankt !
www.liveforspeed.netAnoniem: 126974 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:00:
is hij nu al uit?
en hoe moet je betalen. kzou hem graag hebben.
enkele vraagjes
kan je er lang mee gamen voor je het beu bent?
zit er wat variatie in?
bedankt !
Betalen kan via CreditCard, PayPal of overmaken naar een Engelse rekening.Hello Racers!
The time has come to give you a precise date for the first public version of S2.
We have decided to release a FULL PUBLIC ALPHA version on Friday 24th June 2005!
Je kunt het behoorlijk lang blijven spelen omdat er een mooie multiplayer optie op zit. Alle gereden tijden in de Multiplayer mode worden vastgelegd op: http://www.lfsworld.net/
Je hebt dus een enorme database aan tijden, je kunt zien waar je gereden hebt, hoe snel je was, etc. Ook kun je kijken wat de snelste tijd van iedereen is op een bepaalde baan, deze kun je proberen te beaten.
Variatie is er zeker aanwezig, veel soorten auto's en circuits.
Ik heb S1 heel veel gespeeld en ben dat van plan om met S2 ook te doen
... MMORPG Addict.
*waar is een bier smiley?*
File is 129MB, en nee ik maak geen geintje. Ik ben echt in het bezit van S2 Full Alpha P
Contact details staan in me profiel
... MMORPG Addict.
www.hjhosting.nl en dan gratis pakketCRiMiNaL schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:40:
Iemand hier een stukje webspace waar ik S2 naar kan uppen. Zelf heb ik niet genoeg ruimte.
File is 129MB, en nee ik maak geen geintje. Ik ben echt in het bezit van S2 Full Alpha P
Contact details staan in me profiel
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Bedankt voor de tips, maar om een (ookal is het gratis) hosting paket te nemen voor zo'n file. Nee dank je. Ik heb YouSendIt gebruikt. Maar er word maar geupload met 15kb/s. En voor zo'n grote file duurt het dan toch nog wel eventjes.DaWaN schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:48:
[...]
www.hjhosting.nl en dan gratis pakketEvt kun je ook www.yousendit.com gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-06-2005 11:16 ]
... MMORPG Addict.
[ Voor 63% gewijzigd door Impry op 24-06-2005 11:40 ]
kan je dus een license kopen zodat je dit spel Full kan downloaden.
je kan license kopen voor S1
een license voor S2 ( Update )
en license voor S1 - Pre order S2
is het niet gewoon mogelijk om alleen S2 te kopen ?
( s1 hoef ik niet meer te spelen....DuH

die S staat voor Stage. Feitelijk koop je het spel in stages.roy2001 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:48:
dus als ik het goed heb
kan je dus een license kopen zodat je dit spel Full kan downloaden.
je kan license kopen voor S1
een license voor S2 ( Update )
en license voor S1 - Pre order S2
is het niet gewoon mogelijk om alleen S2 te kopen ?
( s1 hoef ik niet meer te spelen....DuH)
Om even een rare vergelijking te maken met andere spellen je koopt er steeds een paar levels bij.
De demo (die jij waarschijnlijk ook gespeeld hebt) is het basis level.
S(tage)1 Had 3 tracks 7? Cars
S(tage)2 Heeft nog is 3 tracks en een zooi extra cars.
Wat ik wil zeggen is dit, je wilt een spel spelen vanaf level 1, niet ineens de 1e 3 levels overslaan.
Bij LFS heb je S1 nodig om S2 te spelen zodat je pakket compleet is. Dus JA je kan S2 alleen kopen, maar daar zit dus altijd S1 bij in
... MMORPG Addict.
en aangezien me baas mee zit te kijken , kan ik het diet niet helemaal goed opzoeken
... MMORPG Addict.
De client die door Palomar on-line word gezet is volledig legaal en komt van www.liveforspeed.com af toen daar vanacht korte tijd een mirror heeft gestaan. (waarschijnlijk foutje, maargoed dat doet er niet toe). Maar tot aan de officiele unlock van S2 (waarschijnlijk vanavond) kun je S2 nog NIET spelen. Vanavond heb je dus een S2 Licentie + de S2 Client nodig om het spel on-line te unlocken, dan pas kun je S2 compleet spelen. Tot die tijd kun je wel alle veranderingen in de demo content (BL, GTI, GT, GTT) bekijken.
[ Voor 12% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-06-2005 12:34 ]
... MMORPG Addict.
[edit]
Woh, das snel
[ Voor 26% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 24-06-2005 13:10 ]
het is tog 24 pond ( gauw zo 35 euro ) voor niks , een download file.
Ik koop sowieso bijna nooit games , en als ik ze koop vind ik het hoesje en dergelijke ook super
iemand nog tips/ervaring of wat dan ook om mij over te halen ?
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Jij rijdt Supra?!??!?! OMG OMG
Ook ik ga in m'n vakantie LFS S2 paypallen en playen
Mjah, het spel verkoopt zichzelf eigenlijk wel. Vooral het on-line racen (wat je ook kunt doen in de demo) is zoo verslavend. Dus als je nog niet overtuigd bent zou ik zeggen blijf gewoon de demo nog even doorspelen. In LFS maakt het immers niet echt uit wanneer je het spel aanschaft, er is niks uit te spelen ofzo.roy2001 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:14:
zit egt zwaar te twijfelen,
het is tog 24 pond ( gauw zo 35 euro ) voor niks , een download file.
Ik koop sowieso bijna nooit games , en als ik ze koop vind ik het hoesje en dergelijke ook super
iemand nog tips/ervaring of wat dan ook om mij over te halen ?
... MMORPG Addict.
Klopt, maar ik moet wel zeggen dat de sfeer op de server's een stuk beter is. Er zijn een hoop debielen die die demo spelen. Die heb je in de full version eigenlijk bijna niet. Zit echt heel erg veel verschil in..CRiMiNaL schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:19:
[...]
...In LFS maakt het immers niet echt uit wanneer je het spel aanschaft, er is niks uit te spelen ofzo...
[edit] Hij is nu officieel via www.liveforspeed.net te downloaden, dus bestand offline gehaald
[ Voor 43% gewijzigd door Palomar op 24-06-2005 22:01 ]
De client die door Palomar on-line word gezet is volledig legaal en komt van www.liveforspeed.com af toen daar vanacht korte tijd een mirror heeft gestaan. (waarschijnlijk foutje, maargoed dat doet er niet toe). Maar tot aan de officiele unlock van S2 (waarschijnlijk vanavond) kun je S2 nog NIET spelen. Vanavond heb je dus een S2 Licentie + de S2 Client nodig om het spel on-line te unlocken, dan pas kun je S2 compleet spelen. Tot die tijd kun je wel alle veranderingen in de demo content (BL, GTI, GT, GTT) bekijken.
sorry voor de spam nogmaals, maar anders krijgen we hier straks "WTF Ik kan het niet spelen" gedoe
HIJ IS ZONET OFFICIEEL UITGEKOMEN : http://www.liveforspeed.net/
Hij is dus gelijk te unlocken als je een licentie hebt
[ Voor 22% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-06-2005 13:59 ]
... MMORPG Addict.
330 kb/s! Goed bezig!Palomar schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:38:
ok, upload is klaar: http://www.rhpweb.nl/lfs/ niet allemaal tegelijk he
Alvast bedankt!
specs:
Toyota Supra MK3 1988-4
3.0i 7MGTE
met een zooi mods maar goed
/offtopic
maar om terug te komen op LFS S2 ik vind vooral de physics mooi, enigste wat ik nog mis is afbrekend assen en dergelijke. Ik had namelijk op dat blackwood circuit eens de proef op de som genomen en em na het "rechte" stuk door de grindbak in de muur geplant.. en vervolgens het rondje afgereden
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
daroy: welke skins heb je gemaakt? en wist je vooraf niet dat je skins in S2 zaten?
[ Voor 55% gewijzigd door wheeler op 24-06-2005 15:12 ]
gelijk 2/3 van m'n remcapaciteit kwijt uiteraard (zeer goed merkbaar) en sturen gaat ook al niet meer helemaal ok.
Echt super vet, nu maar snel geld overmaken naar paypal en dan weer naar LFS team, ze hebben het meer dan verdiend!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Aan de Formule XR en V8 heb ik voorlopig wel genoeg, de rest van de auto's boeien me niet zo heel veel.
maar is mijn idee erover dan goed ? ( demo nog niet gespeelt )
je maakt accountje aan/license.
en is het dan ook dat je auto's moet kopen ( en bepaalde statussen krijgt, neem aan dat je een vet getuned auto niet tegen een peugot laat rijden
en dat die auto's kapot gaan , dat je ze weer voor geld moet laten repaeren ?
of kan je gewoon je auto kiezen , en race maar ?
Jap, je hebt geen carreer ofzo. Je koopt de license en krijgt meteen toegang tot alle auto's/tracks. Auto kapot, restart de race en nieuwe autoroy2001 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:48:
of kan je gewoon je auto kiezen , en race maar ?
In deze alpha misschien, auto's moe(s)t je echt verdienen met credits hoor...Impry schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:52:
[...]
Jap, je hebt geen carreer ofzo. Je koopt de license en krijgt meteen toegang tot alle auto's/tracks. Auto kapot, restart de race en nieuwe autoSimple as that.
Oh ja, 's waar ook. Bij S1 had ik de demo al zo vaak gespeeld dat ik al genoeg credits had_-= Erikje =-_ schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:53:
[...]
In deze alpha misschien, auto's moe(s)t je echt verdienen met credits hoor...
Dit topic is gesloten.