Morgen komen de laatste platen aluminium binnen die ik nodig heb
Dan kan ik de laatste hand leggen aan het front, dat wil zeggen dan kan ik de DVD lades en de ejectbuttons afwerken met het aluminium en acrylsglas, zodat als de lades gesloten zijn het front een strak en glad geheel wordt. De knoppen van de Aquaero die ik gedraaid heb liggen al klaar om de orginele knoppen te verlengen. Deze waren te kort omdat er 3 mm van het acrylglas en 1,5 mm van het aluminium van het nieuwe front voor gekomen zijn.
Het reservoir is klaar om geplaatst te worden en zal zonder zichtbare schroeven of inbusboutjes aan de voorkant geplaatst worden.
Het reservoir zit zo perfect in de aluminiumplaat dat deze zelfs zonder bevestiging nog blijft hangen. Uiteraard zal het reservoir natuurlijk wel goed vastgezet worden, maar die zal niet zichtbaar zijn, omdat de bevestigingen in drivebays komen, aan de achterzijde. Even een foto om een beeld te geven van hoe het reservoir er uit zal zien in het frontje.
De vier inbusboutjes zijn voldoende om alles stevig te kunnen monteren. Nog een zijaanzicht, waar goed te zien is hoe het front straks makkelijk geplaatst kan worden door gebruik te maken van de Lian bezels. De kleine 'bultjes" zijn van de bezels gevijld, omdat ze dieper komen te liggen dan normaal. Gaatjes geboord en daar zullen de bezels met inbusboutjes aan de baydrives geschroefd worden. Een beetje te vergelijken met de schroefjes voor een DVD drive of harde schijf.
Als van het weekend de lades van de DVD drives en de ejectbuttons ook nog een weggewerkt zijn dan is het in mijn ogen een mooi geheel geworden.
Het wachten op de waterblokken duurt helaas iets langer dan ik verwacht had, waarschijnlijk zal Aquacomputer alles eind volgende week kunnen verzenden. Het wachten was op de twee waterkoelblokken voor de 6800 GT videokaarten. (SLI opstelling) Ik hoop dat ik met een beetje geluk volgende zaterdag alles in huis heb. Op de processor na heb ik nu eigenlijk alles binnen. Geheugen en harde schijven zijn vandaag afgeleverd.