Op welke pagina kan ik het eindresultaat zien? Heb zo'n 20 pagina's gehad, maar er komt maar niks
Nogmaals gefeli! Was wel grappig toen ik trouwens voor de prijsuitreiking je ouders sprak en ik oa zei "best kans dat alumaxx wint" hun meteen blij kijken, en tada..... T'is je gegund 
PS: zelfs de lui van coolermaster stemde op jouw kast
PS: zelfs de lui van coolermaster stemde op jouw kast
Verwijderd
Of fleuril gebruiken zoals waterkoudAlsem schreef op zondag 23 april 2006 @ 20:44:
[...]
* pakt photoshop erbij en experimenteerd met de kleuren..
ik vind hem zo het vetst, maar dan nog, wat een geniale mod!
Franklin => mail me ff mod_of_god@neander.nl
Mail bounced Neander. Mail me maar even naar digitalbirds@hetnet.nl Gebruik ik nooit meer, maar zal dat account dan even checken en je mijn normale adres geven.
Gefeliciteerd!!!!
iig had je in real life ook al gefeliciteerd, maar ja
ook maar ff via het forum!!
En ik had gelijk he
haha en jij maar ontkennen!! als ik het zeg is het ook echt zo!!!
iig had je in real life ook al gefeliciteerd, maar ja
En ik had gelijk he
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Gefeliciteerd met de 1e plek.
Terechte winnaar
Terechte winnaar
kleine kopie van mijn andere post in het nkcm topic:
pics van de winnende case!

en de winnaar, hoewel dit is wel een slecht uit de hand genomen foto!
maar ja gaat om het idee..
pics van de winnende case!
en de winnaar, hoewel dit is wel een slecht uit de hand genomen foto!
Een nette winnaar denk ik zo..
Nogmaals netjes gedaan en gefeliciteerd!
Nogmaals netjes gedaan en gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Franklin,
Ik hoop dat we snel mogen genieten van je tweede mod.. hou ons aub niet zo lang in spanning
Ik hoop dat we snel mogen genieten van je tweede mod.. hou ons aub niet zo lang in spanning
www.google.nl
Dat doet ie waarschijnlijk nog wel, hij zei dat hij ongeveer in januari pas weer zou beginnenMisteRMeesteR schreef op maandag 24 april 2006 @ 07:41:
Gefeliciteerd Franklin,
Van mijn kant ook gefeliciteerd Franklin
Casemod: Cubeleon
he waterkoud, met wat voor schroefjes heb je die radiatoren vast gemaakt? met M3? en paste dat meteen of heb je de geboorde gaatjes in de radiatoren getapt.
gefeliciteerd man!
wat heb je amal gewonnen?
wat heb je amal gewonnen?
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het prijzenpakket is waanzinnig.

Een geldbedrag van 650 euro, een Sony 20 GB NW-A3000 walkman ( digitale audiospeler, gekke is dat ik bij walkman nog altijd aan cassettebandjes denk, maar dat is dit zeker niet ), een X-Fi Fatal1ty geluidskaart, een H580 Watt SLI voeding ( zwart ), een Hiper Alloy toetsenbord ( aluminium en past dus werkelijk perfekt bij mijn pc ),een zwarte Ahanix MCE601 HTPC kast, een Zalman Fatal1ty VGA koeler, een Thermaltake Hardcano 10, een Noctua NH-U12 CPU koeler, Quake4, een Logitech MX 510 muis, een M Play 202, een Iron Power en een Qpad gamepad, maar de trots is natuurlijk echt de trofee. Af en toe wordt ik helemaal gek van alle kluerencombinaties en kleurovergangen die het ding maakt
maar toch blijft het genieten om er naar te kijken 

Een geldbedrag van 650 euro, een Sony 20 GB NW-A3000 walkman ( digitale audiospeler, gekke is dat ik bij walkman nog altijd aan cassettebandjes denk, maar dat is dit zeker niet ), een X-Fi Fatal1ty geluidskaart, een H580 Watt SLI voeding ( zwart ), een Hiper Alloy toetsenbord ( aluminium en past dus werkelijk perfekt bij mijn pc ),een zwarte Ahanix MCE601 HTPC kast, een Zalman Fatal1ty VGA koeler, een Thermaltake Hardcano 10, een Noctua NH-U12 CPU koeler, Quake4, een Logitech MX 510 muis, een M Play 202, een Iron Power en een Qpad gamepad, maar de trots is natuurlijk echt de trofee. Af en toe wordt ik helemaal gek van alle kluerencombinaties en kleurovergangen die het ding maakt

hmm mijn host kan het niet meer aan. hahaha!waterkoud schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:08:
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het prijzenpakket is waanzinnig.
[afbeelding]
Een geldbedrag van 650 euro, een Sony 20 GB NW-A3000 walkman ( digitale audiospeler, gekke is dat ik bij walkman nog altijd aan cassettebandjes denk, maar dat is dit zeker niet ), een X-Fi Fatal1ty geluidskaart, een H580 Watt SLI voeding ( zwart ), een Hiper Alloy toetsenbord ( aluminium en past dus werkelijk perfekt bij mijn pc ),een zwarte Ahanix MCE601 HTPC kast, een Zalman Fatal1ty VGA koeler, een Thermaltake Hardcano 10, een Noctua NH-U12 CPU koeler, Quake4, een Logitech MX 510 muis, een M Play 202, een Iron Power en een Qpad gamepad, maar de trots is natuurlijk echt de trofee. Af en toe wordt ik helemaal gek van alle kluerencombinaties en kleurovergangen die het ding maaktmaar toch blijft het genieten om er naar te kijken
[afbeelding]
Maar goed echt waar man ik heb echt respect voor je kast en ja ik zeg het eerlijk, heb ook op je gestemt

Ook al deed ik mee!
btw, had je geen powerbal er bij?
hmm zou je die fatality geluidskaart wel in je PC krijgen? of moet je dan gelijk een dremel pakken 
ook wel maf dat ze een VGA koeler erbij geven, daar heeft een modder/tweaker toch niets aan....
verder gefeliciteerd en jemig wel een hoop prijzen zeg
ook wel maf dat ze een VGA koeler erbij geven, daar heeft een modder/tweaker toch niets aan....
verder gefeliciteerd en jemig wel een hoop prijzen zeg
Gefeliciteerd met je 1ste plaats !
In mijn mening is die plaats ook zeker verdiend, ik heb zelf niet gestemt maar als ik dat wel gedaan had was het zeker op deze mod.
Er zaten verder ook zeker erg mooie mods bij maar deze stak er zeker bovenuit
Volgens mij is dit ook een mod waar erg lang aan gewerkt is in vergelijking met de andere die mee deden.
Ben benieuwd hoe het volgende project er uit zal zien
In mijn mening is die plaats ook zeker verdiend, ik heb zelf niet gestemt maar als ik dat wel gedaan had was het zeker op deze mod.
Er zaten verder ook zeker erg mooie mods bij maar deze stak er zeker bovenuit
Volgens mij is dit ook een mod waar erg lang aan gewerkt is in vergelijking met de andere die mee deden.
Ben benieuwd hoe het volgende project er uit zal zien
Hee, ik zag je mod al langer op GoT maar vanochtend stond hij bij ons in de krant! 
Ik heb hier het Eindhovens Dagblad, waar in de ED Plus van vandaag (24-04 dus) een vrij groot artikel erover te vinden is.
Als je wil kan ik het geheel wel scannen of evt opsturen, want hij ziet er écht mooi uit
edit: Als je intresse hebt mail dan even voor de zekerheid, in dit topic valt het misschien niet op als ik het lees
Maar iig veel plezier met de prijzen, en met je titel Kampioen Casemodden, je hebt 'm verdiend!
Ik heb hier het Eindhovens Dagblad, waar in de ED Plus van vandaag (24-04 dus) een vrij groot artikel erover te vinden is.
Als je wil kan ik het geheel wel scannen of evt opsturen, want hij ziet er écht mooi uit
edit: Als je intresse hebt mail dan even voor de zekerheid, in dit topic valt het misschien niet op als ik het lees
Maar iig veel plezier met de prijzen, en met je titel Kampioen Casemodden, je hebt 'm verdiend!
[ Voor 15% gewijzigd door DarthPlastic op 24-04-2006 20:10 ]
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
HA! Netjes... Gefeliciteerd!!!
Legt de lat wel meteen lekker hoog voor je volgende project..
of krijgen we eerst Alumaxx the musical?
Legt de lat wel meteen lekker hoog voor je volgende project..
of krijgen we eerst Alumaxx the musical?
Kepi_nl
Scannen en online zetten joh !DarthPlastic schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:09:
Hee, ik zag je mod al langer op GoT maar vanochtend stond hij bij ons in de krant!
En gefeliciteerd Franklin, heb je weer goed gedaan
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
EindhovensDagblad.nlJado schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:27:
[...]
Scannen en online zetten joh !
En gefeliciteerd Franklin, heb je weer goed gedaan

http://www.eindhovensdagb...venstad/article279730.ece
ik was net iets te laat!!!

[ Voor 68% gewijzigd door mydogisgone op 24-04-2006 23:03 ]
Kan je niet berijken per mail, maar als je nog van die MX510 en Qpad afmoet.... im your man! robinmeekes [at] gmail [dot] com
En nog congratz met je pc, ik had em eerst in het blauw willen zien,
maar uiteindelijk vind ik dat je met groen toch de beste keuze hebt gemaakt! top!
ps.
eerste prijzen PAKKET dat ik gezien heb.
en ik maar denken dat de prijzen tegenvielen...
ruim 1000 euro aan hardware en cash!
maar uiteindelijk vind ik dat je met groen toch de beste keuze hebt gemaakt! top!
ps.
[ Voor 6% gewijzigd door un1ty op 25-04-2006 00:14 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
nou dat voor de overige deelnemers was ook zeker niet mis.. nee echt niet!!!un1ty schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 00:13:
Kan je niet berijken per mail, maar als je nog van die MX510 en Qpad afmoet.... im your man! robinmeekes [at] gmail [dot] com
ps.
Verwijderd
Zeker niet! Ik stond alsnog versteld van alle prijzen die ik op de 5e plek meekreeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 07:43 ]
Gefeliciteerd Waterkoud.
Je case is echt waanzinnig.
Maar ff terzijde, ik dacht dat ediejo ook mee ging doen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Z'n topics zij gesloten dus daar kon ik het niet vragen
Maar ff terzijde, ik dacht dat ediejo ook mee ging doen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als groot mod liefhebber moet ik waterkoud ook nog even feliciteren met zijn prijs
Hij was door alle moeilijkheden van vorig niet welkom op het NK en is daarom ook niet toegelaten tijdens de finale in Eindhoven, dat ik hoe het volgens mij is gegaan.M.Koers schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:39:
Gefeliciteerd Waterkoud.
Zijn topics zijn volgens mij ook op eigen verzoek dicht gegaan, waarschijnlijk om meer moeilijkheden te voorkomen.
Ik weet niet wat voor moeilijk heden er de vorige keer waren, maar ik vind het wel jammer.
Volgde zijn topics elke dag. Hij had een goede kans gemaakt.
Ik hoop dat hij ze nog een keer open gooit.
Volgde zijn topics elke dag. Hij had een goede kans gemaakt.
Ik hoop dat hij ze nog een keer open gooit.
[ Voor 9% gewijzigd door M.Koers op 25-04-2006 14:05 ]
Laat ik het kort samenvatten door te stellen dat er vorig jaar moeilijkheden geweest zijn omtrent de vermeende partijdigheid van de jury. Daarin zaten mensen uit de hardwarewereld, onder meer van CoolerMaster. De uiteindelijke winnaar ( _ferry_ met Chemical Overdose) wordt door CoolerMaster gesponsord. Deze toevalligheid was voer voor complottheorieen bedacht door de toenmalig nummer 2, Ediejo.
Dit jaar heeft de CaseJunkies crew gestemd voor de 10 finalisten, en dat waren de 10 die uiteindelijk op CaseJunkies Live gestaan hebben. Ediejo was daar dus niet bij. De uitslag van die preselectie lag erg dicht bij elkaar, maar Batcase zat niet bij de eerste 10. Daarover wil ik ook geen discussie aangaan, maar wel wil ik nog meegeven dat ik ook niet voor Batcase in de finale gestemd heb, met in mijn geval de belangrijkste reden: afwerking. In mijn optiek schortte daar te veel aan om een waardige deelnemer te zijn. Welke redenen de collega-CaseJunkies gehad hebben weet ik niet en doen wat mij betreft ook niet terzake. Er zijn 10 topmods uitgekozen, de 15 andere deelnemers moesten helaas afvallen.
En neem dit aub voor kennisgeving aan, en laat het topic over AlumaxX verder ongemoeid.
Reacties mogen naar m'n emailadres (zie profiel)
Dit jaar heeft de CaseJunkies crew gestemd voor de 10 finalisten, en dat waren de 10 die uiteindelijk op CaseJunkies Live gestaan hebben. Ediejo was daar dus niet bij. De uitslag van die preselectie lag erg dicht bij elkaar, maar Batcase zat niet bij de eerste 10. Daarover wil ik ook geen discussie aangaan, maar wel wil ik nog meegeven dat ik ook niet voor Batcase in de finale gestemd heb, met in mijn geval de belangrijkste reden: afwerking. In mijn optiek schortte daar te veel aan om een waardige deelnemer te zijn. Welke redenen de collega-CaseJunkies gehad hebben weet ik niet en doen wat mij betreft ook niet terzake. Er zijn 10 topmods uitgekozen, de 15 andere deelnemers moesten helaas afvallen.
En neem dit aub voor kennisgeving aan, en laat het topic over AlumaxX verder ongemoeid.
Reacties mogen naar m'n emailadres (zie profiel)
[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 25-04-2006 14:38 ]
Verwijderd
ik bekijk deze mod elke dag even om te kijken of er al updates zijn...maar nog nooit gereageert
bij deze: van harte gefeliciteerd man! je heb het 100% verdient!
bij deze: van harte gefeliciteerd man! je heb het 100% verdient!
Ik ben momenteel het artikel over het NKCM in het Eindhovens Dagblad aan het scannen, dit moet ik weer in twee keer doen, omdat het weer te groot is voor mijn scanner
Dan nog even plakken en uploaden.
Eerst wil ik nog even iedereen bedanken voor de felicitaties. De meeste prijzen hou ik gewoon zelf. Geluidskaart zal ik zeker gaan gebruiken in de volgende pc. Muis is voor mijn ouders, kunnen ze gebruiken als ze mijn oude pc gaan gebruiken ( eerst nog even een schoonmaken en alles opnieuw installeren). Gamerspad zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken, dus dat is mogelijk un1ty. Moet ik hem dan ook voor je signeren Hehehehe
Eigenlijk zou ik het artikel eerst even op Casejunkies moeten plaatsen, zij hebben het allemaal georganiseerd tenslotte, maar ik heb het wachtwoord zo niet bij de hand en mijn oude pc staat nu op zolder.

(klikbaar)
In tegenstelling tot het online artikel staat hier wel een afbeelding van AlumaxX bij.
Eerst wil ik nog even iedereen bedanken voor de felicitaties. De meeste prijzen hou ik gewoon zelf. Geluidskaart zal ik zeker gaan gebruiken in de volgende pc. Muis is voor mijn ouders, kunnen ze gebruiken als ze mijn oude pc gaan gebruiken ( eerst nog even een schoonmaken en alles opnieuw installeren). Gamerspad zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken, dus dat is mogelijk un1ty. Moet ik hem dan ook voor je signeren Hehehehe
Eigenlijk zou ik het artikel eerst even op Casejunkies moeten plaatsen, zij hebben het allemaal georganiseerd tenslotte, maar ik heb het wachtwoord zo niet bij de hand en mijn oude pc staat nu op zolder.

(klikbaar)
In tegenstelling tot het online artikel staat hier wel een afbeelding van AlumaxX bij.
[ Voor 12% gewijzigd door waterkoud op 25-04-2006 23:09 ]
In tegenstelling tot het online artikel staat hier wel een afbeelding van AlumaxX bij.[/quote]waterkoud schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:56:
Gamerspad zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken, dus dat is mogelijk un1ty. Moet ik hem dan ook voor je signeren Hehehehe
dat mag zeer zeker
nogmaals gefeliciteerd met je 'overwinning', je hebt echt kwaliteit werk geleverd!
Gefeliciteerd!
Ik was je topic ongeveer een half jaar geleden tegengekomen (en heb er ook volgens mij 1x in gepost). Heb sindsdien bij iedere nieuwe post gekeken en over je overwinning moet ik zeggen: het verbaast me niets
Dubbel en dwars verdiend. Met de zichtbare potentie weet ik zeker dat je volgende case NOG beter gaat worden!
Ik was je topic ongeveer een half jaar geleden tegengekomen (en heb er ook volgens mij 1x in gepost). Heb sindsdien bij iedere nieuwe post gekeken en over je overwinning moet ik zeggen: het verbaast me niets
Dubbel en dwars verdiend. Met de zichtbare potentie weet ik zeker dat je volgende case NOG beter gaat worden!
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Toen ik tweakers ontdekte, kwam ik eens kijken in casemodding en ontdekte ik Project AlumaxX. Ik vond het in een woord fantastisch en nu je de eerste bent geworden op het NKCM is dit de bekroning op je werk(samen met je krantenartikel). Dus m.a.w.
GEFELICITEERD
GEFELICITEERD
Verwijderd
Ik had je nog niet gefeliciteerd?
Bij deze dan!
Enneuhm, is het niet eens tijd voor deeltje 2?
Bij deze dan!
Enneuhm, is het niet eens tijd voor deeltje 2?
Deeltje 2 lijkt me onnodig toch, CiP = klaar, hij is NL Kampioen ermee geworden, wat moet er nog meer aan toegevoegd worden behalve alle felicitaties...? mss nog wat mods? maar denk zelf van niet, TS is toch wel blij en klaar met deze case?
Feliciteerd btw! tof gedaan, heb het vanaf post nummer 1 gevolgd...
Feliciteerd btw! tof gedaan, heb het vanaf post nummer 1 gevolgd...
Ici kann uw Werbung staan
Toen ik deze CiP begon te volgen was ik nog neit bekend met het fenomeen ''casemodden". Dus ik zag zo een mooie lian-li kast, en ik denk: WTF hij zet er zo ff een dremel in
Maja gelukkig is et allemaal meer dan goed gekomen
Gefeliciteerd met de 1e plaats, en zoals eerder gemeld heb je hem cker verdient.

Maja gelukkig is et allemaal meer dan goed gekomen
Gefeliciteerd Franklin,
Ik volg dit topic al (bijna) vanaf het begin en ik vind het gewoon übercool wat je hier hebt neergezet. Heb je er ook nog copyrights erop zitten?? Kben namelijk errug veel goede ideeën tegen gekomen.
Deze zomer ben ik klaar met mn studie en dan ga ik me ff flink uitleve op mn sweex kassie!!
By the way: Hoeveel uv-ledjes zitten er eigenlijk in?? khoef het exacte getal niet te weten, een schatting mag...
En vraag ff aan het ED wat voor camera's zij gebruiken
, want in je gescande stuk ziet je kassie er veel beter en goed uit, vergeleken bij die andere foto's!!!
Je hebt het zeker verdiend. Je had mijn stem gekregen...(als ik er bij was
)
Ik volg dit topic al (bijna) vanaf het begin en ik vind het gewoon übercool wat je hier hebt neergezet. Heb je er ook nog copyrights erop zitten?? Kben namelijk errug veel goede ideeën tegen gekomen.
Deze zomer ben ik klaar met mn studie en dan ga ik me ff flink uitleve op mn sweex kassie!!
By the way: Hoeveel uv-ledjes zitten er eigenlijk in?? khoef het exacte getal niet te weten, een schatting mag...
En vraag ff aan het ED wat voor camera's zij gebruiken
Je hebt het zeker verdiend. Je had mijn stem gekregen...(als ik er bij was
[ Voor 3% gewijzigd door BarrY A. op 26-04-2006 23:54 ]
hij had gezegt. 82 of 83.. kan me vergissenBarrY A. schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:53:
Gefeliciteerd Franklin,
Ik volg dit topic al (bijna) vanaf het begin en ik vind het gewoon übercool wat je hier hebt neergezet. Heb je er ook nog copyrights erop zitten?? Kben namelijk errug veel goede ideeën tegen gekomen.![]()
Deze zomer ben ik klaar met mn studie en dan ga ik me ff flink uitleve op mn sweex kassie!!![]()
En vraag ff aan het ED wat voor camera's zij gebruiken, want in je gescande stuk ziet je kassie er veel beter en goed uit, vergeleken bij die andere foto's!!!
Je hebt het zeker verdiend. Je had mijn stem gekregen...(als ik er bij was)
Voor het NKCM was het aanvankelijk de bedoeling dat de deelnemers wat informatie aanleverden over de mod, voor op de informatiebordjes. Daar hebben we uiteindelijk van afgezien, maar Waterkoud had toch wat gemaild...
• Gewicht: 39,4 kg
• werkuren: ongeveer 1250 uren
• water in waterloops: circa 2 liter
• verlichting: 81 leds
• toegevoegde kabels: circa 45 meter ( ja en waar zitten die??? ;-) )
• gebruikte hoeveelheid aluminium plaat: 1,5 x 1,0 meter
• gebruikte hoeveelheid acrylglas: circa 6 vierkante meter
hmmm... Franklin heeft zo te zien al personeel
Hebben jullie dan misschien een vacature over??
Hebben jullie dan misschien een vacature over??
Jaja, om alles te verstoppen heb je flinke einden nodig!! Maar dat je er niks van ziet is echt...toegevoegde kabels: circa 45 meter ( ja en waar zitten die???)
Reply 1337,...:
Top mod waterkoud! Heb vaak gekeken naar de vorderingen en t zag er allemaal zeer netjes uit altijd!
Ik hoop snel weer wat nieuws van je te zien ...
Gefeli met je prijs!
Top mod waterkoud! Heb vaak gekeken naar de vorderingen en t zag er allemaal zeer netjes uit altijd!
Ik hoop snel weer wat nieuws van je te zien ...
Gefeli met je prijs!
heb dit topic al heeel lang gevolgd, en kan niet meer zeggen dat het dik terecht is dat je hebt gewonnen! Zelfs de kleinste dingetjes waar niemand aan zou denken heb je perfect verwerkt!
gefeliciteerd!
gefeliciteerd!
Hey waterkoud als ik iets mag vragen, hoe heb je die knopjes voor de DVD drives gemonteerd?
is dat gewoon een stukje plexi (met alu erachter) en dat zit voor het knopje, met aan de achter kant een soort verbreding dat het er niet uit kan vallen? of heb je het op het knopje vast gelijmt.
ik wil dit graag weten omdat ik zelf ook mn DVD wil stealthen in een plexi plaat. (ik heb een slot loading DVD)
is dat gewoon een stukje plexi (met alu erachter) en dat zit voor het knopje, met aan de achter kant een soort verbreding dat het er niet uit kan vallen? of heb je het op het knopje vast gelijmt.
ik wil dit graag weten omdat ik zelf ook mn DVD wil stealthen in een plexi plaat. (ik heb een slot loading DVD)
Net zoals het gehele front is dat een laagje acrylglas op een laag aluminium. Het acrylglas van de twee knoppen is met secondelijm op het aluminium gelijmd. Aan de achterkant het aluminium front heb ik twee hele dunne rubber stroken gelijmd en de losse knoppen zijn weer op dit rubber gelijmd. Als ik nu op de knop duw veert het rubber iets door naar achteren en tikt de normale eject button aan van de DVD speler(s). De acrylglas/aluminium "sandwich" die op de lade zit is met twee inbusboutjes bevestigd. Bij Plextor gaat dat helemaal makkelijk, want die hebben verwisselbare ladefrontjes.
Ok bedankt voor de informatie, ik zou kijken hoe ik het ga doen. ik heb een slot loading drive van plextor dus hoef ik me geen zorgen te maken over een lade. ik kan ook wel iets proberen voor het knopje zoals de bezels van coolermaster werken daar heb je 1 knopje die aan de achterkant iets breder is als het knopje zelf. en in de bezel zelf ik het iets meer uit gevreest waar de verbreding van het knopje in valt. en zo kan het knopje wel naar binnen gedrukt worden maar er niet uit vallen.
een andere manier is dat ik het orginele frontje achterwege laat en dan ervoor zorg dat de drive strak tegen de front aanzit, en dat ik het orginele knopje gebruik
een andere manier is dat ik het orginele frontje achterwege laat en dan ervoor zorg dat de drive strak tegen de front aanzit, en dat ik het orginele knopje gebruik
[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 02-05-2006 21:44 ]
Mijn scanner maakt overuren de laatste tijd, nu weer de Panorama Hehehehe Zal het zo weer uploaden. Jammer is wel dat ze bij de Panorama de nummer 2 en 3 verwisseld hebben. Leuk voor Stainless Art, maar beetje lullig voor Evil Pyramid natuurlijk.
Hier is ie dan

Hier is ie dan

[ Voor 30% gewijzigd door waterkoud op 03-05-2006 21:32 ]
Verwijderd
Hebben ze je wel betaald voor de copyright ?Anders zal ik dat alsnog regelen als ik jou was 
Wel vaag dat zo lelijke kast op 2de plaats staat, op deze manier zetten ze het casemodden behoorlijk voor shut.
Wel vaag dat zo lelijke kast op 2de plaats staat, op deze manier zetten ze het casemodden behoorlijk voor shut.
Misschien dom van me, maar met 4500 euro voor de kast bedoelen ze neem ik aan ook de hardware.
Onzin... sry
[ Voor 98% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 03-05-2006 23:27 ]
Ici kann uw Werbung staan
klinkt misschien raar hoor, maar die ene piramide kost 5000 euro?! nou dan moet het volgens mij met goud belegt zijn of niet dan?
Verder zie ik bij 1e en 2e prijs in mijn ogen wel echte prijzen..
beetje suck out of my thumb gevalletje, dat piramide geval..
wheheh dat laatste.. of je nog een hobby hebt..
Ja... grasparkieten houden..

Ja... grasparkieten houden..
[ Voor 16% gewijzigd door mydogisgone op 04-05-2006 01:26 ]
De foto van je kast in de krant heeft nogal een hoog "We are the borg gehalte"waterkoud schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:22:
Mijn scanner maakt overuren de laatste tijd, nu weer de Panorama Hehehehe Zal het zo weer uploaden. Jammer is wel dat ze bij de Panorama de nummer 2 en 3 verwisseld hebben. Leuk voor Stainless Art, maar beetje lullig voor Evil Pyramid natuurlijk.
Hier is ie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch jammer, voor mij had die vuurkast (weet naam ff niet) absoluut 2 geweest, het is wat origineler met die vlammen zo gedaan tot in de kast, en hoe alles weggewerkt is.
Alumaxx blijft 1.
3 is voor mij de Cube.
De pyramide valt voor mij helaas af, waarschijnlijk omdat het te onherkenbaar is als pc kast...
Ik vind het wel jammer dat telkens alleen de kast scherp op de foto komt,
en door het licht lijkt franklin net een zombie
(nofi, maar is wel zo)
hadden ze beter 2 apparte fotos kunnen nemen en die weer aan elkaar fotosoepen.
maar nog altijd groot respect voor je werk.
@gabiballetje
mee eens, dat was afterburned, die vond ik ook inderdaad #2 waardig, en op #3 wel die piramide.
ps. waterkoud stuur even een mailtje naar robinmeekes [at] gmail [dot] com, voor die muismat, dan regelen we even wat
en door het licht lijkt franklin net een zombie
hadden ze beter 2 apparte fotos kunnen nemen en die weer aan elkaar fotosoepen.
maar nog altijd groot respect voor je werk.
@gabiballetje
mee eens, dat was afterburned, die vond ik ook inderdaad #2 waardig, en op #3 wel die piramide.
ps. waterkoud stuur even een mailtje naar robinmeekes [at] gmail [dot] com, voor die muismat, dan regelen we even wat
AfterBurned.gabiballetje schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 01:33:
[...]
De foto van je kast in de krant heeft nogal een hoog "We are the borg gehalte"![]()
Toch jammer, voor mij had die vuurkast (weet naam ff niet) absoluut 2 geweest, het is wat origineler met die vlammen zo gedaan tot in de kast, en hoe alles weggewerkt is.
Alumaxx blijft 1.
3 is voor mij de Cube.
De pyramide valt voor mij helaas af, waarschijnlijk omdat het te onherkenbaar is als pc kast...
Verwijderd
Voor mij was het:
1. AlumaxX
2. Stainless Art
3. AfterBurned
Die piramide hoort er totaal niet in thuis.
Ik vind hem (sorry hoor) spuuglelijk.
1. AlumaxX
2. Stainless Art
3. AfterBurned
Met jou, het verbaasde mij dattie er door kwam?Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:10:
Voor mij was het:
1. AlumaxX
2. Stainless Art
3. AfterBurned
NOFL @ PiramideMan, maar ik vind m ook nie echt mooi ofzo...
There is no replacement for displacement!
zo ongeveer was mijn rijtje ook.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:10:
Voor mij was het:
1. AlumaxX
2. Stainless Art
3. AfterBurned
Verder tjah die piramide.. je zou het van dichtbij moeten zien.. brrrr

Maar goed
Verwijderd
Dat is idd veel geld voor een schedel van de large catalogus op een plexi piramide ;-) echter hebben ze voor de westcoast mod ook een slag om de arm gehouden ... 7000 euro ... poe poe voor 3500 mogen ze hem hebben (deze winter voor ongeveer 2500 hardware gekocht, de kast en alle andere zijn zeker niet meer waard als 1000 euro....)mydogisgone schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 01:23:
klinkt misschien raar hoor, maar die ene piramide kost 5000 euro?! nou dan moet het volgens mij met goud belegt zijn of niet dan?![]()
Ja... grasparkieten houden..![]()
en dat van die grasparkieten ... het blijven van die groene CDA vogels he .. kleurt wel mooi bij de mod
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 18:01 ]
* floriske.nl zucht en schaamt zich diep dat hij nu pas het pluimpke komt bezorgen 

eerlijkheid gebied me te zeggen dat we niet veel langer dan een half uur en een kort gesprek met ferry binnen zijn geweest, maar in die tijd was de keuze voor de juiste stem wel gemaakt.
Ik ga geen rijtje maken van favorieten maar ook mijn top 3 was anders geweest op de nr. 1 na!
Alsnog gefeliciteerd ennuh ........... die uv leds deden het hem wel hè

eerlijkheid gebied me te zeggen dat we niet veel langer dan een half uur en een kort gesprek met ferry binnen zijn geweest, maar in die tijd was de keuze voor de juiste stem wel gemaakt.
Ik ga geen rijtje maken van favorieten maar ook mijn top 3 was anders geweest op de nr. 1 na!
Alsnog gefeliciteerd ennuh ........... die uv leds deden het hem wel hè
Verwijderd
Overal in dit topic vraagt iedereen zich af wat die zeer lelijke piramide in de top 3 doet. ( ook mijn mening )
Maar wat ik mij afvraag.. Hoe komt hij daar dan? Ik heb nog niemand gehoord die hem mooi vond.
Maar wat ik mij afvraag.. Hoe komt hij daar dan? Ik heb nog niemand gehoord die hem mooi vond.
Verwijderd
Ik heb ook nergens een CiP of CM gezien op GoT, CJ.com, oid (of kan ik gewoon niet goed zoeken/kijken?)...?
offtopic:
pssst, misschien wel fraude van de piramide guy....
nee grapje..
pssst, misschien wel fraude van de piramide guy....
nee grapje..
Nee maar ik heb dat ding NOG nooit op een forum gezien.
Dus ik vondt het ook maar raar..
Er is niks meer aan die top3 te doen en die zal voor iedereen wel iets anders zijn!
Juist ja. Ondanks dat dat degene is die het meest op een normale kast lijkt, is de kleurstelling eens wat anders dan het eeuwige groen of blauw (wat je verreweg het meeste tegen komt), en hij was niet te druk, lekker strak, mooi alles verwerkt, leuke vlammen tot in de kast, heel erg cool.
Alumaxx blijft het wel winnen, die is gewoon uber, en niet standaard groen door wat simpele muklichtjes, maar echt goed gemaakt.
Verwijderd
Er is wel enigzins een CiP van geweest: [rml][ CiP] The Metal case[/rml]mydogisgone schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 01:19:
offtopic:
pssst, misschien wel fraude van de piramide guy....![]()
nee grapje..
Nee maar ik heb dat ding NOG nooit op een forum gezien.
Dus ik vondt het ook maar raar..maar goed boeie.
Er is niks meer aan die top3 te doen en die zal voor iedereen wel iets anders zijn!
Al liep die een beetje vaag.
al gevonden.
post mag verwijderd worden
post mag verwijderd worden
[ Voor 86% gewijzigd door Renumeration op 19-05-2006 21:11 ]
Ik heb het geld dat ik gewonnen heb met het NKCM uitgegeven aan een nieuwe digitale camera, een Canon Ixus 800 IS. Foto's die ik nu kan nemen zijn vele malen beter dan met de oude camera. Mijn nieuwe projekt ( start aarschijnlijk in september ) zal in ieder geval een CIP krijgen met duidelijke foto's.

Foto's zijn klikbaar.

Foto's zijn klikbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door waterkoud op 03-06-2006 21:19 ]
Hele scherpe en gelukkig rechte foto's
Vooral 2,3 en 4 vind ik gaaf. Op de derde staat het plaatje voor het geheugen er vet op.
Dat je in september alweer gaat beginnen had ik niet verwacht, omdat je op het NK zei dat je pas rond januari zou beginnen. Maar ik vind het niet erg, integendeel
Dat je in september alweer gaat beginnen had ik niet verwacht, omdat je op het NK zei dat je pas rond januari zou beginnen. Maar ik vind het niet erg, integendeel
offtopic:
Kom je binnenkort weer in een blad te staan ofzo?
Kom je binnenkort weer in een blad te staan ofzo?
Ik ga in september beginnnen met het uitproberen van een aantal materialen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb en inderdaad zal de mod nog in een computerblad verschijnen.
Verwijderd
Toen ik deze mod zag, dacht ik maar een ding: w00t!!
Werkelijk geweldig! Perfectie tot in het fijnste detail!
Hoe heb je dat gedaan met de aansturing van het lcd schermpje? Via de printerpoort ofzo?
Werkelijk geweldig! Perfectie tot in het fijnste detail!
Hoe heb je dat gedaan met de aansturing van het lcd schermpje? Via de printerpoort ofzo?
Jammer dat noph33r.com eruit ligt, ik hoop dat hij er snel is, ik ben toch wel benieuwd.
Verwijderd
Zohe , wat een mod.
Dit is de reden dat ik ook aan het modden ga slaan.
Petje af hoor , wat een kast zeg.
Tis cker een vette mod.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:19:
Zohe , wat een mod.
Maar kan je 1 ding geven over modden.
OEFENEN
tis echt moeilijk om iets goed te maken, en bedenk goed wat je wilt. meeste modders doen alles eerst op papier als ik het goed heb
Hey waterkoud, als je ff tijd hebt is het mischien leuk om dit eens te bekijken
SLI contest
Als je de prijzen ziet is het zeker de moeite waard om proberen mee te doen. En ik weet zeker dat de AlumaxX een goeie kandidaat is. Alleen weet ik niet hoe het zit met je "video skills", maar anders regel je daar aan mannetje voor
Ah. shit...
SLI contest
Als je de prijzen ziet is het zeker de moeite waard om proberen mee te doen. En ik weet zeker dat de AlumaxX een goeie kandidaat is. Alleen weet ik niet hoe het zit met je "video skills", maar anders regel je daar aan mannetje voor
Ah. shit...
Snel verhuizen jij- Contest open to residents of the US, Canada and Australia
[ Voor 15% gewijzigd door Speedswitch op 05-07-2006 16:00 ]
Moet ie ook een nvidia sli ready voeding hebben als ik het zo lees..
Volgens mij is dat juist 1 van de prijzen?Vandread schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:26:
Moet ie ook een nvidia sli ready voeding hebben als ik het zo lees..
Lezen jongeman, met de paus als icon had ik je wijzer geschatSpeedswitch schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:02:
[...]
Volgens mij is dat juist 1 van de prijzen?

UberpaintTEAMIKKE schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:34:
Papier? Ik teken eerst een schets in Paint en daarna maak ik hem in 3D
Als ik iets doe dan doe ik het toch wel op papier. Vind ik persoonlijk makkelijker werken omdat ik geen 3D modeling op pc kan.
Ik weet kan ik leren, maar geen zin/tijd voor.
Maar back-ontopic:
Dat SLI ding is vet, alleen jammer dus dat je hier woont.
Ach er komen zat andere challenges voorbij. En anders mod ie nog een keer wat en post die dat weer op GoT
Ik ken toevallig degene die hem gemaakt heeft, jullie onderschatten jezelf wat dat betrefd.mydogisgone schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 01:23:
klinkt misschien raar hoor, maar die ene piramide kost 5000 euro?! nou dan moet het volgens mij met goud belegt zijn of niet dan?![]()
Ja... grasparkieten houden..![]()
Er zit wel een SCSI raid array in die continu 180mb/s te verwerken moet krijgen, en een fx55 met een flinke waterkoeling e.d.
Bovendien is die piramide van staal en is hij zelf in elkaar gelast. Verder zit er nog een heel drijfmechanisme in voor de CD rom stations e.d.
Het was hier geen CiP, de reden erom weet ik niet precies maar ik weet wel dat de maker het gehad had met iets of wat op GoT.
Ik heb em ook in het echt gezien, de bovenkant was idd wel goed maar de onderkant was open, wat imo wel een beetje minder was.
Misschien een beetje oud, maar gezien dit topic toch gekickt is ^^
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Dan is 5000 euro nog veel imho 
Of rekent ie tools erbij
Of rekent ie tools erbij
Verwijderd
Hardware is natuurlijk geen onderdeel waarop je een mod mag beoordelen, werd ook niet gedaan want dat was bij het NKCM nauwelijks te zien wat voor hw erin zat.
Hij was dacht ik trouwens geband op GoT, weet niet geheel zeker.
Maargoed, om nou steeds maar weer door te gaan met die gast af te zeiken is eigenlijk ook fout. Ook hij heeft veel tijd in zijn mod gestoken, en daarbij was de mod toch wel een beetje orgineel.
Het is eenmaal niet anders.
Hij was dacht ik trouwens geband op GoT, weet niet geheel zeker.
Maargoed, om nou steeds maar weer door te gaan met die gast af te zeiken is eigenlijk ook fout. Ook hij heeft veel tijd in zijn mod gestoken, en daarbij was de mod toch wel een beetje orgineel.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 21:54 ]
Het heet toch het Neerlands kampioenschap case modding....ofwel....de case en niet de HW ?noksiejus schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:41:
[...]
Ik ken toevallig degene die hem gemaakt heeft, jullie onderschatten jezelf wat dat betrefd.
Er zit wel een SCSI raid array in die continu 180mb/s te verwerken moet krijgen, en een fx55 met een flinke waterkoeling e.d.
Bovendien is die piramide van staal en is hij zelf in elkaar gelast. Verder zit er nog een heel drijfmechanisme in voor de CD rom stations e.d.
Het was hier geen CiP, de reden erom weet ik niet precies maar ik weet wel dat de maker het gehad had met iets of wat op GoT.
Ik heb em ook in het echt gezien, de bovenkant was idd wel goed maar de onderkant was open, wat imo wel een beetje minder was.
Misschien een beetje oud, maar gezien dit topic toch gekickt is ^^
Ow en half CJ heeft schijnbaar eits tegen GoT.....what's new
Hee Waterkoud, weet niet of je het al heb gezien maar je staat met je Alumaxx in de Computer Totaal nummer 9 september. Als je wilt kan ik ff scannen, want volgens mij ligt hij nog niet in de winkel...
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Alleen Alumaxx of is het een heel artikel over casemodding? Want dan ga ik 'm binnenkort ook halenFlasherrr schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:45:
Hee Waterkoud, weet niet of je het al heb gezien maar je staat met je Alumaxx in de Computer Totaal nummer 9 september. Als je wilt kan ik ff scannen, want volgens mij ligt hij nog niet in de winkel...
Gefeliciteerd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Alleen Alumaxx.Demoniac schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:13:
[...]
Alleen Alumaxx of is het een heel artikel over casemodding? Want dan ga ik 'm binnenkort ook halen
Als je het zou willen scannen voor me zou je me een heel groot plezier doen. Computertotaal wilde een rubriek over casemods starten en hebben mij benaderd als Nederlands kampioen om als eerste in de rubriek te komen.Flasherrr schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:45:
Gefeliciteerd
Geen probleem, "haast zich naar de scanner toe"waterkoud schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:59:
[...]
Als je het zou willen scannen voor me zou je me een heel groot plezier doen. Computertotaal wilde een rubriek over casemods starten en hebben mij benaderd als Nederlands kampioen om als eerste in de rubriek te komen.

De grotere versie: http://www.techzine.nl/f/g/29012phpOrxlvH.jpg
[ Voor 41% gewijzigd door Flasherrr op 01-08-2006 19:35 ]
Na 3 jaar lid geweest te zijn is dit de eerste keer dat ik de computertotaal niet meer thuisbezorgd krijg. Beginnen ze nu net met casemodding
Ik weet niet of ik er nog wat nieuws uit zou leren, maar het zou toch leuk zijn om te lezen. Iig gefeliciteerd dat je er in staat, ik kijk uit naar de evolutie
Aluminium is zon vet materiaal, harstikke mooi als het licht geschuurd is enzo. En dan zon mooie case ervan maken, geweldig. Ik zou het niet kunnen ondanks dat ik wel wil. Respect!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Lol een gescanned artikel van Computer Totaal posten op tweakers en hosten op techzine.... goed bezig