[CIP] AlumaxX

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 11.965 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb de foto's van pagina 46 tot en met de laatste pagina op mijn planet ruimte gezet voor je Jado, dus die zjn weer zichtbaar.s ook weer snel online zullen zijn.

@ rabor : de temperaturen van de processor en GPU's dalen nog steeds, omdat de radiator langzaam aan alle lucht begint kwijt te raken. Idle zit de FX-55 nu op zo'n 38 a 39 graden, is niet slecht als je bedenkt dat mijn fans echt minimaal draaien, omdat ik gewoon voor stilte kies en niet voor die paar graadjes lager. De Clawhammer is trouwens ook een behoorlijke heethoofd.

En ja ik kom zeker weer terug met een andere CIP, maar dan met complete zelfbouw. In de ogen van de meeste mensen moeilijker dan werken met een bestaande kast, maar ik denk daar eerlijk gezegd anders over. In mijn ogen is het moeilijker om oplossingen te bedenken voor problemen bij een kast waar je gewoon vast zit aan bepaalde maten en dergelijke, dan het bouwen van een kast, waarbij je met een goede planning deze problemen kunt omzeilen. Om mijn eigen mening te toetsen ga ik dus beginnen aan een zelfbouw kast, maar voor het zover is duurt nog wel even.

[ Voor 91% gewijzigd door waterkoud op 13-04-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
dit lijkt mij inderdaad ook het geval. alleen het mobo tray en de benodigde slots lijken mij wat ingewikkeld om precies te krijgen.

ik zit ook al een tijdje te plannen om mijn kast wat te veranderen, maar dat is toch redelijk hoofdbrekend. vooral omdat ik al anderhalf jaar geleden te overhaast waterkoeling heb ingebouwd. en nu ik er dus anders over denk wil ik de boel veranderen. maarja dan zit je met de gaten en rotzooi van toen.
het betreft trouwens de Enermax 5190AL en die is echt nergens meer te krijgen. wel jammer want ik vind het een mooie kast, en zou zo nog 1 kopen voor de gemolde onderdelen.

nu moet ik toch wel zelf aan de slag om de boel redelijk anders te plaatsen en ook ogelijk te maken.

nouja verder breinbreken dan maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
waterkoud schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:43:

@ rabor : Idle zit de FX-55 nu op zo'n 38 a 39 graden, is niet slecht als je bedenkt dat mijn fans echt minimaal draaien, omdat ik gewoon voor stilte kies en niet voor die paar graadjes lager.
Same here.. stilte is key, maar met redelijk koelvermogen wanneer nodig.. (& tijdens gamen heb je toch een koptelefoon op :9 )
De Clawhammer is trouwens ook een behoorlijke heethoofd.
Yup.. dat verklaart 't, plus 2 6800GT's, NB en mosfets in dezelfde loop (toch?). Best wel goeie temps dan.. Heb je eigenlijk nog een beetje redelijke airflow in je kast?
In mijn ogen is het moeilijker om oplossingen te bedenken voor problemen bij een kast waar je gewoon vast zit aan bepaalde maten en dergelijke, dan het bouwen van een kast, waarbij je met een goede planning deze problemen kunt omzeilen.
Agree.. :7 . Je kan een kast natuurlijk helemaal leegstrippen en op/uitbouwen, maar dan zit je nog steeds met een fabriekskast, en die fase heb je denk ik wel gehad :O.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Vandaag staat het stuk over mijn mod en het NKCM in het Eindhovens Dagblad op pagina 16. Ik zal het starks even scannen, maar het past niet in een keer onder mijn A4 scanner :P

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/krantenartikelthumbnail.jpg

en een link naar het online artikel bij het Eindhovens Dagblad.
http://www.eindhovensdagblad.nl/regio/article259916.ece

[ Voor 49% gewijzigd door waterkoud op 15-04-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik zag hem vanmorgen ook in de krant staan :D En binnenkort ook op The Party 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

waterkoud schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 10:43:
Vandaag staat het stuk over mijn mod en het NKCM in het Eindhovens Dagblad op pagina 16. Ik zal het starks even scannen, maar het past niet in een keer onder mijn A4 scanner :P

[afbeelding]
Hoe gaaf kerel! Ik denk ook dat ik kom naar het Beursgebouw op die data!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Nu zien we gelijk de modder achter de case..
(letterlijk en figuurlijk.. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Sir_G-nius schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:58:
Nu zien we gelijk de modder achter de case..
(letterlijk en figuurlijk.. ;) )
en modder in de potjes van de plantjes (achter de case) :+

[ Voor 4% gewijzigd door Alsem op 15-04-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:56

Soul__assasin

de Belbelg

hehe wel erg dat ik het eerst op hardforum las en dan pas hier

wel leuk dat ik veel talgenoten begin tegen te komen op hardforum, bit-tech, ...

ik weet nog een goed jaar geleden was ik daar zowat een van de enige

die mensen tonen echt repect

franklin ga zo verder dude

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Nederlandse modders zijn tegenwoordig goed vertegenwoordigd en dat is heel mooi. Mocht er nog eens zoiets als een worklog contest komen dan moeten we met zo veel mensen meedoen, dat we die titel naar Nederland meenemen.

Ik heb de laatste tijd niet meer echt gemod, maar door alles wat er nu te doen is rond het NKCM, begon het weer zo erg te kriebelen, dat ik weer begonnen ben met de schetsen voor mijn volgende mod. Dat wordt echt iets totaal anders. Loop over van alle ideeen die al weer heb. Hou ze nog even voor me als jullie het niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 09:24

Just_I

What did you just say?

Die case is toch wel groter dan ik verwacht had (of waterkoud is zo klein 8)7 ). Wanneer worden de finalisten eigenlijk bekend voor het NKCM ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghazukhh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07 17:13
de finalisten worden maandag bekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

YES, nu kan ik het eindelijk zeggen:

W0W, waterkoud, wat is ie mooi geworden! _/-\o_ (;))

Ik hoop echt dat je volgende case (minstens) even mooi word! (veel mooier kan het eigenlijk niet worden, maar toch).

Hoe krijg je het voor elkaar om in de krant te komen? Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iemand anders dan Google of Microsoft mbt PC's in de krant kwam! Echt een uitzonderlijke prestatie.

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
De organisatoren van het NKCM hebben om een beetje promotie te krijgen voor het totale evenement in het beursgebouw in Eindhoven, kontakt opgenomen met verschillende media. Zo ook met het Brabants Dagblad, waar ook het Eindhovens Dagblad bijhoort en die hadden wel interesse, maar wilden het liefste iemand uit Brabant. Casejunkies wist dat ik Brabander was en toen is alles heel snel geregeld. Het hele gebeuren van NKCM en dat artikel komt voor mij ook allemaal als een grote verrassing. Toen ik begon met deze kast wist ik niet eens dat er zoiets als een NKCM bestond en dat ik ooit de krant zou halen is al helemaal ongelooflijk.
Tja en mijn volgende mod zal totaal niet te vergelijken zijn met AlumaxX. Heb een aantal ideeen die ik nog nooit eerder heb gezien. Vooral de plaatsing van de radiatoren ben ik zelf heel tevreden mee. Voor zover ik weet heeft nog niemand dat ooit gedaan >:)
Maar zoals ik al eerder zei, voordat ik weer aan iets nieuws ga beginnen zijn we zeker al weer een paar maanden verder. Na het NKCM wil ik de laatste dingen aan AlumaxX afronden. Omdat deze dingen toch niet meer haalbaar zijn voor het NKCM zal ik deze na volgende weekend doen. Het gaat hierbij om etsen op de acrylglas plaatjes die in de videokaartkoelers zitten. Nu zijn ze nog leeg en de ledjes staan ook niet aan, heeft toch geen zin zonder plexi. Ook de ets in mijn window ( onder het lcd scherm zal ik pas na het NKCM plaatsen. Eerst maar een genieten van het NKCM en mijn pc, dan een maand op vakantie en daarna zal ik waarschijnlijk de eerste spullen gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Altijd leuk zo'n stukje in de lokale krant, had ik ook eens, een week voor een groot buurtfeest. Vervolgens begint dus iedereen die je wel of niet kent en je tegenkomt erover :P Wel mooi, want casemodden mag best wat bekender worden IMHO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Niet online
_ferry_ schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:35:
Altijd leuk zo'n stukje in de lokale krant, had ik ook eens, een week voor een groot buurtfeest. Vervolgens begint dus iedereen die je wel of niet kent en je tegenkomt erover :P Wel mooi, want casemodden mag best wat bekender worden IMHO :)
Idd, veel klasgenoten kijken me raar aan als ik zeg dat ik casemod. Terwijl het gewoon vet is om een degelijke kast te hebben staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Mijn complimenten voor je casemod!!!! Deze behoort tot een van mijn favorieten, clean, slijlvol, en in perfectie afgewerkt. Dit soort mods inspireren veel mensen denk ik tot casemodden. De een zal hem geweldig vinden, de ander niet zijn helemaal zijn smaak, gelukkig dat we allemaal verschillend zijn. Een ding is zeker, veel mensen kunnen leer trekken uit wat je hebt gedaan en de ideeën gebruiken.

Rest me dit: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Muhahhaaaahhahahaahhaaaa!!!
Ubermod !!! >:)
Nederland staat weer eens bovenaan !

Hoe kom je erop om het van tevoren al zo te verzinnen ? Da's best een gedoe en gepas en gemeet, met een dikke kans dat het allemaal niet zo uitkomt als je had gedacht. Maar het ging goed, EN HOE !!! En dan ook nog eens zo lang met zoveel oog voor detail en geduld en relatief weinig fuckups door blijven gaan, MASTER !!! _/-\o_
En die gasten van XS moeten hun bek houden, voorlopig draait hun server niet eens :Y)

Je zou er je werk van kunnen maken man, alleen jammer dat die zooi dan zo duur zou zijn dat je ze amper zou verkopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Yessss ik zit bij de laatste 10 van het NKCM! Ik ben nu bezig nog wat kleine details toe te voegen, die ik pas laat zien op het NKCM. Is ook niets bijzonders, maar het is als het ware mijn handtekening op mij werk.

Bedankt iedereen voor al jullie reakties. En wat het NKCM betreft, ik laat het gewoon over me heen komen. Toen ik met mijn mod begon wist ik niet eens van het bestaan van een kampioenschap af, sterker nog ik had nog nooit meer gedaan dan wat kleine mods als een raam en waterkoeling, en nu sta ik in de finale en heb zelfs de krant gehaald. Kan toch niet meer kapot zo. Het is voor mij een enorme stimulans om een volgende mod te maken en proberen dan nog wat verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 09:24

Just_I

What did you just say?

Gefeli waterkoud, hoop dat je (net als de andere GoT-ers) hoog mag eindigen, maar dat zal wel moeilijk worden gezien de andere cases. Succes iig _o_

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het persoonlijk een geweldig mod, ik ga binnen een paar maanden wrs ook aan een mod beginnen in alu, omdat ik dit een zeer mooi kleur vind. bedankt om al je ervaring met ons te delen hier op GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Nog een logo en een mijn voorletters aangebracht.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/alumaxxlogo1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/fjwlogo1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die FJW lijkt niet 100% recht te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Ik ben het met onze Mercedes vriend eens, het lijkt een beetje golvend te zijn of zo, in ieder geval niet geheel recht.
En aangezien je een hoog niveau aan houdt zou ik zeggen, fix it or lose it.
Dit kleine beetje verpest het een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Is inderdaad plakfolie, van dat spul waar je ramen mee kunt beplakken. Op deze foto lijkt het inderdaad een beetje te golven, maar hoewel het niet helemaal recht zal zijn, het is en blijft handwerk natuurlijk, is het toch niet zo erg als het op deze foto lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:10

Nox

Noxiuz

waterkoud schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:26:
Is inderdaad plakfolie, van dat spul waar je ramen mee kunt beplakken. Op deze foto lijkt het inderdaad een beetje te golven, maar hoewel het niet helemaal recht zal zijn, het is en blijft handwerk natuurlijk, is het toch niet zo erg als het op deze foto lijkt.
Ook omdat je cam beetje bol staat toch ?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

noksiejus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:38:
[...]

Ook omdat je cam beetje bol staat toch ?
Bij volledig uitzoomen krijg je idd vaak kromme lijnen.
Leuk gedaan waterkoud en had je blijkbaar nog niet gefeliciteerd ivm het NK,
bij deze dus :)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

tjah ik vind het er gewoon GOED uitzien!! :) Vrijdag is even kennis maken met waterkoud ;) en met zijn case uiteraard :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Mensen die zin hebben kunnen altijd nog even mee de kroeg in natuurlijk, lekker afpilsen. Eindhoven is niet zo saai als vaak gedacht wordt.

Omdat het gevaarte nogal wat weegt heb ik ook mij oude heer aan het werk gezet en dat heeft geresulteerd in een mooi karretje voor mijn pc.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/karretje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Ook die ziet er netjes uit.

Maar krijg je dan alsnog geen hernia vanwege de hoogte van het handvat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's een stuk netter dan die kartonnen doos van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Maar mijn Dragon's Lair vervoer box is IMHO mooier :) ( bijna al een mod opzich )

Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/10/GOT/Dragonslairbox.jpg

Maar je case is toppie hoor ! Keep Modding !

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Doosmodding is ook leuk. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Het was dan ook een spoedklus voor mijn pa 8)7 8)7 Het was of dit of 39,4 kg tillen, want dat weegt ie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef er gelukkig maar 21,5 mee te hengsten! Ben de laatste dagen goed hyper ivm het NKCM.

Maar eerst nog ff een nacht doorwerken aan wat verslagen, van casemodden loop je een achterstand op...pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

waterkoud schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:11:
Mensen die zin hebben kunnen altijd nog even mee de kroeg in natuurlijk, lekker afpilsen. Eindhoven is niet zo saai als vaak gedacht wordt.

Omdat het gevaarte nogal wat weegt heb ik ook mij oude heer aan het werk gezet en dat heeft geresulteerd in een mooi karretje voor mijn pc.

[afbeelding]
kan je wel ff zien waar het handwerk zit en van wie je dat hebt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

uhm psst.. waterkoud hoe belangrijk zijn die disken voor jou.. erg dan zou ik hem als de sodemieter van het karretje halen.. ga iig niet over de steentjes buiten want dat is niet leuk.. en grote kans dat ie omvalt als je alleen aan het handvat gaat lopen trekken.. voor binnen in de zaal zal hij wel ideaal zijn..
waterkoud schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:26:
Het was dan ook een spoedklus voor mijn pa 8)7 8)7 Het was of dit of 39,4 kg tillen, want dat weegt ie dus.
haha ok :X herkenbaar.. ;) mijn flightcase woog toen der tijd 35kg en in je eentje hels te tillen..

[ Voor 35% gewijzigd door ReseTTim op 20-04-2006 11:24 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Als je niet wilt dat hd's flink trillen zou je eigenlijk innovatieve luchtvering onder kar moeten maken :P

Hier eenvoudige voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/luchtvering.png

Als luchtzakken kan je wel 2 voetenwarmertjes/warmwaterkruikjes nemen, die hebben goed dik rubber.

Zo heb je al aardig verend geheel en het is ook nog mooie mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:45:
Als je niet wilt dat hd's flink trillen zou je eigenlijk innovatieve luchtvering onder kar moeten maken :P

Hier eenvoudige voorbeeld:
[afbeelding]

Als luchtzakken kan je wel 2 voetenwarmertjes/warmwaterkruikjes nemen, die hebben goed dik rubber.

Zo heb je al aardig verend geheel en het is ook nog mooie mod :)
Of je zet er gewoon wat grotere wieltjes met luchtbanden onder.. die dingen van rollators zijn ideaal hiervoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik heb op Netgamez me 25.5KG stacker kunnen versjouwen op een steekwagentje en als je gewoon rustig ermee loopt dan sloop je heus je schijven niet hoor. :) Zeker niet als ze niet aan staan. Mja welke mafkees gaat met een PC die aanstaat op asfalt lopen? 8)7

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Krizzie schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:42:
Ik heb op Netgamez me 25.5KG stacker kunnen versjouwen op een steekwagentje en als je gewoon rustig ermee loopt dan sloop je heus je schijven niet hoor. :) Zeker niet als ze niet aan staan. Mja welke mafkees gaat met een PC die aanstaat op asfalt lopen? 8)7
why not :? je hebt toch een ups ervoor zodat je nooit offline hoeft ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

In reactie op dat stukje van:

"De bedrukking is niet 100% recht",
Dit valt mij dus niet op. Volgens mij is dat gewoon een beetje bolling van de lens.

Wat mij wel opvalt is dat de voedingen (de Plexie plaatjes iniedergeval) op de foto totaal scheeflopen.

Deze foto dus:
Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/fjwlogo1.jpg

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XplodingForce schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:31:
In reactie op dat stukje van:

"De bedrukking is niet 100% recht",
Dit valt mij dus niet op. Volgens mij is dat gewoon een beetje bolling van de lens.

Wat mij wel opvalt is dat de voedingen (de Plexie plaatjes iniedergeval) op de foto totaal scheeflopen.

Deze foto dus:
[afbeelding]
Ik heb het ff wat duidelijker gemaakt...
Verdere uitleg lijkt me niet nodig. ;)

Afbeeldingslocatie: http://img460.imageshack.us/img460/1958/lolz5zq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Laatst online: 28-03-2021
Perspectief? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Die FJW was echt niet zo erg als het leek, maar ik heb het nog even vervangen. Dat acrylglas loopt niet helemaal evenwijdig, had te maken met bevestiging, maar ook hier is het nauwelijks waarneembaar in werkelijkheid. Mocht ik geld winnen, dan weet ik wel wat ik er mee ga doen. Een goed fototoestel kopen. Beste manier om alles echt te beoordelen is langskomen op het NKCM natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 21-04-2006 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:37
Je moet alles wat in de krant staat vaak met een korreltje zout nemen. Als Waterkoud heeft gezegd dat hij het meeste met de hand heeft gedaan zal hebben ze daar denk ik gelijk alles van gemaakt.

Maar goed genoeg erover. :+

Ik vind het een meestermod en geen je een hele goede kans.
Ik kan zelf jammer genoeg niet op het NKCM komen om 'm in het echt te bekijken.
Wat zijn fotocamerá toch mooie dingen :Y)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Laatst online: 29-08 12:55
En de winnaar van het NKCM is...... AlumaxX...

Althans, mijn mening..!

Geweldige mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:43

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

een Prachtige mod! goed je best gedaan (je bent immers ook al in 2004 begonnen, dus het resultaat mag er zeker zijn ;))

over het geval van het vervoer:
misschien dat je idd een steek karretje kan regelen met rubberen banden.. iig zodat je die kunt oppompen... dat veert t mooiste mee, en je houd zo een computer/DIKKE MOD heel :P

je zult de pc met een steekkarretje natuurlijk wel gewoon vast moeten binden, en natuurlijk mét wat foam er tussen :)

verder over de mod... NIETS DAN LOF _/-\o_ :9~ :z

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Laatst online: 15:56

Soul__assasin

de Belbelg

hehe door waterkoud kon het niveau enkel stijgen eh een gotter die de perfectie nastreefd en niet gaat voor minder..

TOP WERK dus

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Die ets komt er ook nog in, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat het precies gaat worden en of ik het niet gewoon zelf ga doen. Het logo dat er nu zit is dus maar een tijdelijke oplossing. Anders was het daar een beetje leeg. Morgen wel nog even een inbussleuteltje meenemen om mijn Aquaero een beetje te laten zakken, er zit een knopje dat een beetje blijft hangen.

Platen aluminium zijn inderdaad met een zetbank gebogen, maar over een grote lengte krijg je het ook niet met de hand gebogen. Het waren ook maar twee buigpunten. Verder is het op maat maken, schuren ( was een hels karwei, het was namelijk afvalmateriaal dat dus vol met krassen zat ) en polijsten allemaal gewoon met de hand gedaan. Het aluminium dat bijvoorbeeld om de fans zit, is gewoon met de hand gebogen, omdat dat maar een smalle strip was. Het is natuurlijk ook afhankelijk van wat je allemaal aan gereedschap bezit en welke hulp je kunt krijgen. Toevallig ken ik iemand die in de metaal zit en die heeft me aangeboden om gebruik te maken van een zetbank.

[ Voor 48% gewijzigd door waterkoud op 21-04-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Tja waar ligt de grens, wat handwerk is en wat niet.

Is alleen een figuurzaagje en een stuk schuurpapier handwerk?
of is het gebruik van een dremel, schuurmachine, frees, zetbank voor grote stukken plaat, een draaibank, een lasapparaat of wat dan ook geen handwerk?
Ik vind van wel.
Je hebt toch aardig wat skillz nodig om met die gereedschappen iets moois uit grondstoffen te maken.

Ikzelf zou er niet veel soeps mee gemaakt krijgen.

Ik sta keer op keer met open mond te kijken hoe jullie hier in casemodding met de relatief eenvoudige gereedschappen en vooral dat olifantengeduld toch zulke creative en strak afgewerkte hoogstandjes weten te realiseren.
Big up to y'all !

[ Voor 5% gewijzigd door KneppaH op 22-04-2006 02:25 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Ediejo: ik begrijp je post niet. Verklaar je nader

De kast staat er mooi bij, maar wat moet jou post voorstellen? <!--Als je weer aan het bashen bent, rot dan gewoon is een keer op, oude zak. Als je bedoeld dat jij als eerste foto's upload, dan is het kinderachtig. Grow up.-->Schelden is nergens voor nodig. Fix een TR als 't je niet bevalt ofzo.

[ Voor 34% gewijzigd door Sprite_tm op 23-04-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:06
Volgens mij bedoeld hij iets in de richting dat Franklin een post neerzet dat Franklin dus gewonnen heeft. Zo vat ik het op tenminste.. Klinkt toch beter dan het ouwe zak principe! :/

[ Voor 27% gewijzigd door I-King op 22-04-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Deslaw schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:34:

De kast staat er mooi bij, maar wat moet jou post voorstellen? <!--Als je weer aan het bashen bent, rot dan gewoon is een keer op, oude zak. Als je bedoeld dat jij als eerste foto's upload, dan is het kinderachtig. Grow up.-->Knip
offtopic: Dit is niet erg aardig waarschijnlijk is het gewoon een soort van weddenschap. wie het eerst een foto heeft gepost.

[ Voor 5% gewijzigd door Sprite_tm op 24-04-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh?

Hij bedoeld gewoon van dat Waterkoud zegt: "ik heb gewonnen." Niks mis mee toch? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik heb gewonnen................een mooie Hiper voeding met de loterij vandaag ;) Komop jongens hou het een beetje gezellig, Ed zegt toch niets verkeerds.

Neander kom maar met je post over de kleur Hehehehe Ik dacht ik zal je maar even voor zijn. Je begrijpt wel wat ik bedoel, toch? >:)
Is er al ruzie tussen de kinderen over wie welke kast wil hebben?

[ Voor 43% gewijzigd door waterkoud op 22-04-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Deslaw schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:34:

De kast staat er mooi bij, maar wat moet jou post voorstellen? Knip
offtopic:
Beetje dimmen, je bent hier niet thuis hè! Er wordt niks verkeerds gezegd! :(

[ Voor 21% gewijzigd door Sprite_tm op 24-04-2006 01:06 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Sprite_tm op 24-04-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterkoud schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:56:
Ik heb gewonnen................een mooie Hiper voeding met de loterij vandaag ;) Komop jongens hou het een beetje gezellig, Ed zegt toch niets verkeerds.

Neander kom maar met je post over de kleur Hehehehe Ik dacht ik zal je maar even voor zijn. Je begrijpt wel wat ik bedoel, toch? >:)
Is er al ruzie tussen de kinderen over wie welke kast wil hebben?
Ja idd waterkoud spreekt wijze woorden.... Laten we het netjes houden er wordt idd niks verkeerd gezegd. :? Wat je mod betreft idd : Super mooie strakke en goed afgewerkte mod , mooi handwerk 8) met veel oog voor detail >:) .. maar waarschijnlijk heb je de verkeerde kleur gebruikt , die kast had blauw moeten zijn _/-\o_ (Neander w8 op antwoord gniffel gniffel word waterkoud al heet O-) )

Al behandel je je kleuren wel met all mogelijke zorg ... :+ :
Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/voorkant%202.jpg

Wat betreft de kasten, Dit moet echt mijn geluks dag zijn, de ene vind die rooie VET en die andere vind die andere rooie VET. :P Dus geen probleem alles is kannen en kruiken zonder enige woordenwisseling.

Ik zie je morgen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kleur is een kwestie van smaak, groen in mijn geval dus de juiste kleur.

Ik heb mn vrienden @TP4 laten stemmen op jouw casemod, hij echt veel beter dan de andere casemods die er tentoongesteld staan (niet dat die slecht zijn) en morgen zullen we zien of jij je NK Casemodder kan noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Neander........ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:12:
[...]
Ik zeg hier wat ik zie. Een mooie pc. Het volgende wat ik zeg is dat ik wacht op de posting van Franklin dat hij gewonnen heeft. Niks verkeerd gezegt dus.

offtopic:
En die uitspraak van rot toch eens een keer op ouwe zak staat me helemaal niet aan. Als je wat tegen me hebt doe dat dan via de mail info@ediejo.nl. Dan spreken we een keer af voor een bakje koffie
Ik heb nix gezegd , maar krijg ik ook wat kofie? :Y)

Nuja alumaxx is ook een prachtige pc , samen met afterburned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Als je morgen een kijkje komt nemen op het NKCM kun je van mij wel een koffie krijgen, kun je onder het genot van een bakkie leut alle mods eens rustig komen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 21:45
gefeliciteerd man, terechte winnaar als je het mij vraagt _/-\o_

Op naar je volgende mod (nadat je plakfolie weg is uiteraard, want dat kan écht niet hé)

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterkoud schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:37:
Als je morgen een kijkje komt nemen op het NKCM kun je van mij wel een koffie krijgen, kun je onder het genot van een bakkie leut alle mods eens rustig komen bekijken.
/me is belg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterkoud schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:37:
Ja hoor de koffie is weer gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
--WaaZaa-- schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:44:
gefeliciteerd man, terechte winnaar als je het mij vraagt _/-\o_
Winnaar? Er is nog niets bekend. Er is werkelijk niets over te zeggen wie er gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Ik ben na 2 dagen ook weer thuis :) Ik heb eigenlijk alleen van het opbouwen van de cases foto's gemaakt. Veel zijn er mislukt, maar van AlumaxX heb ik er een paar met flits kunnen maken. Franklin was nog bezig met zn lcd instellen, vandaar dat bijna overal de monitor er nog op staat.

Bij aankomst:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Waterkoud%20-%20Alumaxx1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Waterkoud%20-%20Alumaxx3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Waterkoud%20-%20Alumaxx4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Waterkoud%20-%20Alumaxx5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Waterkoud%20-%20Alumaxx6.JPG

Ik vond het erg leuk om iedereen te spreken en alle kasten nu eens in het echt te zien :)

En natuurlijk nog gefeliciteerd met je Hyper voeding. En van mij ook de opmerking, was hij in het blauw niet mooier geweest? :P

[ Voor 13% gewijzigd door brinkdinges op 23-04-2006 10:05 ]

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Woops, sorry Ed ik vatte die opmerking iets anders op. Excuus (tsja, interpretatie is een vak appart)

In het blauw was hij denk ik wel mooier geweest, ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 21:45
waterkoud schreef op zondag 23 april 2006 @ 07:46:
[...]

Winnaar? Er is nog niets bekend. Er is werkelijk niets over te zeggen wie er gaat winnen.
Ik maakte uit de posts boven de mijne op dat je gewonnen had, net als in andere topics geloof ik..

In ieder geval, je moet gewoon winnen :o

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Gefeliciteerd met het winnen van de casemod wedstrijd! En terecht, want hij zag er zeer netjes uit in het echt.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Heb je al je prijzen nog in de auto kunnen proppen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dank je voor alle felicitaties, ik heb inderdaad gewonnen. Wat is dat spannend zeg. Ik heb eerst eens even gegeten om een beetje bij te komen. Die prijzen......je zou je er bijna voor schamen zoveel als het is. Moet dadelijk eens op mijn gemak kijken wat ik allemaal gewonnen heb. Die trofee neem ik morgen mee naar mijn werk, dat is zeker. Bedankt iedereen voor al jullie reakties en steun. Ik ben al vrij rustig, maar hier wordt ik helemaal stil van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels weer terug thuis van the-party en heb mijn PC weer thuis geinstalleerd.
Vanaf het begin heb ik gezegt dat deze casemod zou winnen, heb al mn vrienden erop laten stemmen en had gelijk :)
Ik heb je vanmiddag al in real-life een handje gegeven maar nogmaals gefeliciteerd met deze overwinning :D

En jezuusssss die prijzen,.... 1000 euro (komt wel goed in Australië he ;)) en al dat spul, mn bek viel ervan open, zo jaloers dat ik op jou was.

Hopelijk mogen we binnenkort weer een CiP volgen van de plexi kast (of zoiets dat je zei) die je gaat bouwen, veel succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd waterkoud....... de 1ste prijs is terecht gekomen waar hij moet zijn ... respect ;-)

PS: stuur ff een mail naar mod_is_god@neander.biz ...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Dit is wel de kroon op je werk.

Erg nette mod en succes met de volgende mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook gefeliciteerd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:29

sapphire

Die-hard pruts0r

Wat heb je allemaal gewonnen dan ? :)
Gefeli trouwens...je hebt er hard genoeg voor gewerkt :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Gefeliciteerd kerel !
Het is terecht de nr 1 kast ! Wat een werk !
Jammer dat ik er niet kon zijn op de LAN-party, moest werken vrijdag en zaterdag en dan is het niet echt meer de moeite he :s
Beetje GRAW gespeeld nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Echt geveli! zeker verdient... :D

Mocht eigenlijk ook niet aan deze mod ontbreken... en prijs! toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz >:) lijkt me toch wel het mooiste wat er is wanneer je een beloning krijgt voor maandenlang werken aan zo'n project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 19:28
Gefeliciteerd! :>

8) 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-08 09:08

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Damn jammer dat ik niet ben gekomen had het wel willen zien, maarja was een beetje maatloos iedereen was weg dit weekend :P en ik heb geen rooie cent lal

gefeliciteerd uit veldhoven ;)

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik als supporter van de Evil Pyramid (nummer 2) was een beetje teleurgesteld, maar dat mag de pret hier niet drukken :P .

Als ik me niet vergis was de totale prijzenpost 1000 euro, 650 voor de eerste prijs, 250 voor de tweede prijs en 100 voor de derde prijs.

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs gast :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Van harte kerel, een terechte winnaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankiephankie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

hankiephankie

Via Epia Cube: ready.

gefeliciteerd man ;)

één woord: respect _/-\o_

Grz, Hankiephankie

System Specs: http://specs.tweak.to/13639

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Laatst online: 27-01-2022
Deslaw schreef op zondag 23 april 2006 @ 10:24:
In het blauw was hij denk ik wel mooier geweest, ..
* pakt photoshop erbij en experimenteerd met de kleuren..
ik vind hem zo het vetst, maar dan nog, wat een geniale mod! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke pagina kan ik het eindresultaat zien? Heb zo'n 20 pagina's gehad, maar er komt maar niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Nogmaals gefeli! Was wel grappig toen ik trouwens voor de prijsuitreiking je ouders sprak en ik oa zei "best kans dat alumaxx wint" hun meteen blij kijken, en tada..... T'is je gegund :)

PS: zelfs de lui van coolermaster stemde op jouw kast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsem schreef op zondag 23 april 2006 @ 20:44:
[...]

* pakt photoshop erbij en experimenteerd met de kleuren..
ik vind hem zo het vetst, maar dan nog, wat een geniale mod! _/-\o_
Of fleuril gebruiken zoals waterkoud :+
Franklin => mail me ff mod_of_god@neander.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Mail bounced Neander. Mail me maar even naar digitalbirds@hetnet.nl Gebruik ik nooit meer, maar zal dat account dan even checken en je mijn normale adres geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Laatst online: 19:00
ook hier felicitaties :)

Topmod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Gefeliciteerd!!!!

iig had je in real life ook al gefeliciteerd, maar ja :) ook maar ff via het forum!!
En ik had gelijk he ;) haha en jij maar ontkennen!! als ik het zeg is het ook echt zo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een machine he!! jong jonge!!!
Prachtig ding gewoon _/-\o_
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16