bij de mijne niet
alleen een lange zwarte kabel
en 2x DVI converter
bij de mijne niet
Ik denk dat dat een verloop is van de 9 pins aansluiting op de kaart naar een svhs stekker.Dennism schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:32:
[...]
bij de mijne niet
alleen een lange zwarte kabel
en 2x DVI converter
Verwijderd
2 pagina's terug heb ik daar wat over gepost.The big J schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat dat een verloop is van de 9 pins aansluiting op de kaart naar een svhs stekker.
Is er anders misschien iemand die de pin out van de aansluiting op de kaart heeft?
Verwijderd
Welke tv tool was dat dan?Jerrycan schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:22:
[...]
Ach weet je wat, laat ik het nog maar'ns een keer herhalen in dit topic, zodat je niet ver hoeft terug te lezen: Zwartwit beeld was volgens mij copyprotectie.
Macromedia doet dat volgens mij.
Had ik met eerdere videokaarten ook en dat loste ik toen op door een externe tool te gebruiken die dat signaal uitschakelde (tvtool). Het schijnt dat deze kaart echter niet ondersteund wordt. Maar zoek maar'ns naar iets va macromedia settings. Ik las ook ergens dat de ene tv-output wel kleur beeld geeft, de andere niet vanwege die macromedia copy protectie. Ik geloof dat deze kaart 2 manieren van tv output had.
Suc6, Iemand.
aan de rest van je systeem? Ik weet ook niet in hoeverre dat invloed kan hebben. Maar ff vraagje Nick, je hebt dus een leadtek geforce 6600 gt. Wil je even voor mij checken of die ram echt warm/heet wordt? Ik heb dit al drie keer gevraagd, maar ik heb nog steeds geen antwoordSICK schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:59:
ik heb vandaag een leadtek 6600gt agp gekocht. Nadat ik de bijgeleverd drivers geinstalleerd heb heb ik gelijk 3dmark03 een keer gedraaid. Ik haalde (maar) 5900 3dmark. Dit viel natuurlijk flink tegen. Later ook nog de 67.66 drivers geprobeerd maar de score bleef zo laag. Waar zou dit aan kunnen liggen?
vrede in rust
Verwijderd
Ik heb hem ook precies het zelfde Het is namelijk de XFX geforce fx 6600GT rev 3 dus weer een rev hogerVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:36:
Ik zie nog vrij veel foto's van de oude XFX 6600GT agp.
ondertussen heeft de XFX een nieuw fannetje gekregen, dat volgens de makers beter presteerd / koelt
http://www.xfxforce.com/pinetechnotes/Fan%20Update.pdf
Nog even wat snelle pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het koelt naar mijn idee verder ook wel prima, de core draaid nu op 585 mhz, en de temperatuur is verder prima. Het geheugen echter, wordt naar mijn idee te slecht gekoelt. Zoals je ziet op het onderste plaatje, worden de geheugenchippies half gekoelt, door de airflow van de corecooling. Tijdens het overclocken draaiden de chippies 1150 mhz. Als ik meer erbij deed, kreeg ik artifacts. Ik ging aan de geheugenchippies voelen, en deze waren behoorlijk heet. Wat ramsinkjes erop zou dus absoluut geen kwaad kunnen. Maar zoals je ook ziet op de laatste foto, hangt het core fannetje er een beetje overheenMaar verder een prima kaartje
ik had hiervoor een 6800le die helaas kapot gegaan is maar met die @ stock haalde ik wel 7000 punten. Dus aan de rest van m'n systeem lijkt het mij niet echt liggen.Nas T schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:19:
[...]
aan de rest van je systeem? Ik weet ook niet in hoeverre dat invloed kan hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door SICK op 21-01-2005 16:27 ]
Verwijderd
ben benieuwd wat Testdummy daarvan zegtVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:26:
[...]
Ik heb hem ook precies het zelfde Het is namelijk de XFX geforce fx 6600GT rev 3 dus weer een rev hogerbij mij is hij 35 graden idle en hij haalt nouwlijks de 50 stressed met doom 3.
Een prima kaartje
nope daar zal het niet aan liggen, mss clean install OS (eventueel op losse hdd voor test)SICK schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:26:
[...]
ik had hiervoor een 6800le die helaas kapot gegaan is maar met die @ stock haalde ik wel 7000 punten. Dus aan de rest van m'n systeem lijkt het mij niet echt liggen.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Waar heb je die kaart gekochtVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:26:
[...]
Ik heb hem ook precies het zelfde Het is namelijk de XFX geforce fx 6600GT rev 3 dus weer een rev hogerbij mij is hij 35 graden idle en hij haalt nouwlijks de 50 stressed met doom 3.
Een prima kaartje
toevallig net een clean install gedaan nog steeds zelfde score (ok 200punten hoger). ook gelijk even mark05 gedraaid daar had ik 2912. Het kan zijn dat m'n mobo een beetje brak is want hij vertoonde eerder al wat kuren.Cyrus The Virus schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:34:
[...]
nope daar zal het niet aan liggen, mss clean install OS (eventueel op losse hdd voor test)
Verwijderd
Ziekelijk dudeKarlMarX schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:19:
Die XFX 6600GT PCI-e van mij is echt ziek... er lijkt praktisch geen limiet op te zitten.
Ik draai nu 610 Mhz core en 1300 Mhz geheugen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het geheugen kan volgens mij nog verder, op 1400 Mhz komt ie niet door de selftest. Alles daartussen moet ik van 't weekend nog maar eens op mijn gemak uitproberen (de hele tijd 3DMark draaien kost zoveel tijd).
De core kan ook nog naar 630 Mhz, maar dan moet ik mijn casefans wel vol aanzetten om de kast temp en dus ook de GPU temp laag genoeg te houden. Het geluid van 8 8x8 fans en 1 9x9 fan op 12V is niet echt leuk
Zijn er meer mensen hier met zulke hoge overclocks? Ik ben wel benieuwd of dit standaard is of bijvoorbeeld merk gebonden.
Verwijderd
Ik kan me die temperaturen van de core niet voorstellen @ stock.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:29:
[...]
ben benieuwd wat Testdummy daarvan zegtheb je pics van de rev 3? volgens mij heb ik rev2, maar weet niet zeker?
[ Voor 16% gewijzigd door Reb87 op 21-01-2005 19:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik heb me laten vertellen dat het een rev 3 wasVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:03:
foto van rev3?
ik ga em morgen halen bij paradigit.
Verwijderd
Welke drivers zijn geïnstalleerd en wat zijn de verdere specs van je systeem?bin_jackson schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:11:
Ik heb nu een 500watt voeding in m'n pc zitten maar nog steeds blijven de problemen met performance en zwarte dots. de grafische kaart is maar 47 graden, dus aan temperatuur kan het niet liggenHeeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb een 6600GT van Club3d (agp)
Voor mijn gevoel werkte mijn 9800pro sneller. Zit er soms nog iets qua driver instellingen verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door bas116 op 22-01-2005 10:59 ]
« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »
Verwijderd
AMD Athlon XP2500+Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 10:45:
[...]
Welke drivers zijn geïnstalleerd en wat zijn de verdere specs van je systeem?
Als alles eerst wel goed werkte zou ik terug gaan met de kaart...bin_jackson schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:11:
Ik heb nu een 500watt voeding in m'n pc zitten maar nog steeds blijven de problemen met performance en zwarte dots. de grafische kaart is maar 47 graden, dus aan temperatuur kan het niet liggenHeeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb een 6600GT van Club3d (agp)
[afbeelding]
[afbeelding]
Games waarmee ik heb getest:
Joint Operations (escalation) - Draait ronduit bagger
Raven Shield - Loopt veel minder soepel als met m'n 9800pro
Half Life 2 demo - schokt af en toe (net niet helemaal soepel)
Alle 3 de games op standaard instellingen. Voor mijn gevoel werkte mijn 9800pro sneller. Zit er soms nog iets qua driver instellingen verkeerd?
Verwijderd
Verwijderd
Welke mobo heb je? Heb wel eens op een Duits forum gelezen dat nieuwere MSI-mobo's problemen kúnnen geven met de 66.93. Anders weet ik 't ook nietbin_jackson schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:47:
[...]
AMD Athlon XP2500+
1gb DDR ram (2x 512 pc2700)
200gb S-ATA harddisk
Windows XP SP2
500 watt voeding (qtek)
Ik heb het met de 66.93 drivers geprobeerd, en de nieuwste beta drivers...
[ Voor 20% gewijzigd door Reb87 op 22-01-2005 17:06 ]
wat bedoel je met garantie? bang dat je die niet krijgt? of bang dat ie het niet doet?Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:03:
Hmmm bij paradigit hebben ze de xfx 6600GT agp
als op = op...
is het slim om te kopen? garantie enzow?
Want dan kunnen ze mij niet meteen een neie meegeven enzow.
PSN: djmurcielago
denk dat hij bedoelt wanneer die defect gaat niet een nieuwe kan krijgendjmurcielago schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:19:
[...]
wat bedoel je met garantie? bang dat je die niet krijgt? of bang dat ie het niet doet?
AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
vind je dat laag?cool0 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:48:
Ik heb net me hele nieuwe systeem geinstalleerd.
P4 3,2 Ghz
2x 512MB DDR 400
Geforce 6600GT Asus
Ik heb de nieuwste video drivers van nvida.com gedownload tevens heb ik windows XP met de laatste updates draaiende. Maar ik haal mega lage 3dmark scores
in 3dmark 2005 haal ik slechts 3223 en in 3dmark 2003 haal ik 8080 iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Euh dat is gewoon normaal hoorcool0 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:48:
Ik heb net me hele nieuwe systeem geinstalleerd.
P4 3,2 Ghz
2x 512MB DDR 400
Geforce 6600GT Asus
Ik heb de nieuwste video drivers van nvida.com gedownload tevens heb ik windows XP met de laatste updates draaiende. Maar ik haal mega lage 3dmark scores
in 3dmark 2005 haal ik slechts 3223 en in 3dmark 2003 haal ik 8080 iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
[ Voor 65% gewijzigd door STIMPPYYY op 22-01-2005 20:56 ]
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
The orange or the black pill..
Verwijderd
Nadat ze over hadden geclocktcool0 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:01:
Ow ok omdat ik in de polls zag dat sommige veel hoger uitkwamen
Verwijderd
Yup, want ik had laatst bij Jin computers een msi 9800 pro gehaald, niet op vooraad leverancier enz ook niet, 3 maanden gewacht voor mijn geld... klote winkel, ze waren in den haag dus ik kon het niet gaan claimen...Gaat niet door|A schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:52:
[...]
denk dat hij bedoelt wanneer die defect gaat niet een nieuwe kan krijgen
En ik had graag de 6600GT PCI-E van het merk Galaxy willen hebben, maar ja, niet bestemd voor de Nederlandse markt he... Je kunt ze wel laten importeren misschien?Rob_Kstr schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:20:
http://www.bfgtech.com/6600GT.html Is die te koop in Nederland, zo ja wie weet waar?
Verwijderd
Linkjes naar Futuremark?Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 03:48:
21880 in de 01
14382 in de 03
6024 in de 05
Kleine oc om core 30MHz
Oc op Mem 100Mhz
Zeer tevreden van die 6600GT's
www.google.nl
Verwijderd
3DMark01 : http://service.futuremark.com/compare?2k1=8385244MisteRMeesteR schreef op zondag 23 januari 2005 @ 09:50:
[...]
Linkjes naar Futuremark?
Dit is neem ik aan in SLI
Edit je sig ff dan
waar in vorden heb je die kaart gekocht dan?Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:14:
Die heb ik hier bij de plaatselijke pcboer gekocht![]()
(vorden ligt in gelderland)
meuktracker: SLI Game Launcher 1.2.7.160nVidia heeft met SLI een razendsnelle techniek in huis, maar het probleem is echter dat er maar erg weinig software is wat er gebruik van maakt. In de driver zit namelijk een lijst ingebakken van die applicaties waarmee in SLI kan worden gedraaid en dat zijn er (nog) niet zoveel. Andrew Poison heeft een oplossing voor dat probleem bedacht en dat is SLI Game Launcher. Deze applicatie maakt het mogelijk om elke spel in SLI-modus te spelen in zowel AFR of SFR. Daarnaast is het ook mogelijk om slechts één GPU te gebruiken.
Dat was zo omdat dat een OEM-versie was. Die zou je in principe alleen aan kunnen schaffen in een geheel nieuw systeem, maar kon/mocht in dat geval ook voor je ingebouwd worden als je je systeem meenam naar de winkel.Timmyboy_ schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:44:
In het 6800LE topic las ik over MyCom en Vobis die de kaart (AOpen) er voor een zeer lage prijs (199 euro) ter plaatse inzetten, heeft iemand dit al met de 6600GT geprobeerd?
Anders ga ik dat ook doen
Je praat in de verleden tijd, is het nu niet meer zo?mathijsv schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:00:
[...]
Dat was zo omdat dat een OEM-versie was. Die zou je in principe alleen aan kunnen schaffen in een geheel nieuw systeem, maar kon/mocht in dat geval ook voor je ingebouwd worden als je je systeem meenam naar de winkel.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Bl44t
Hacku schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:33:
Nou, dit is handig:
[...]
meuktracker: SLI Game Launcher 1.2.7.160
Mss handig om dit in de startpost te zetten?
In de TS van deel 4 zal dit toegepast worden, dank jullieCyrus The Virus schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:25:
De polls kloppen niet echt kwa 3D Mark score's omdat 1x6600serie niet vergelijkbaar is met 2x6600seriemisschien tip omdat te veranderen NON SLI en SLI
Ik heb met mijn c3d 6600GT AGP nergens last vanSeagate schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:28:
Is het slim om de club3d 6600GT Agp te kopen?
als ik dit topic zo door lees zijn er wel wat probs met club3d
www.google.nl
past dan ook maar aan dat de Zalman VF-700cu ook past op het AGP modelMisteRMeesteR schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:35:
[...]
[...]
In de TS van deel 4 zal dit toegepast worden, dank jullie
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door Gaat niet door|A op 23-01-2005 19:44 ]
Hehe, ik ga binnekort eens kijken of hij op mijn kaartje pastGaat niet door|A schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:42:
[...]
past dan ook maar aan dat de Zalman VF-700cu ook past op het AGP model
www.google.nl
Ik bedoelde alleen dat de desbetreffende winkels die betreffende kaart niet meer (kunnen) leveren. Ik heb overigens nog nergens een 6600GT OEM-versie gezien. (Lijkt me ook sterk dat die binnenkort verschijnt)Timmyboy_ schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:37:
[...]
Je praat in de verleden tijd, is het nu niet meer zo?
[ Voor 26% gewijzigd door mathijsv op 24-01-2005 17:12 ]
zal binnen kort wel een paar pics posten van mijn 6600gt agp met 700CUGaat niet door|A schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:42:
[...]
Hehe, ik ga binnekort eens kijken of hij op mijn kaartje pastdan pas trek in conclusies.. Ik heb btw al elders op GoT gevraagd om pics van een 700CU op een AGP 6600GT
Nu weer OT, rest van de tips mag via de mail
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn al minstens drie personen in dit topic die zonder enig probleem de VF700-Cu op hun kaart hebben gemonteerd. En nog vertrouw je het niet?MisteRMeesteR schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:57:
Hehe, ik ga binnekort eens kijken of hij op mijn kaartje pastdan pas trek in conclusies..
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 22:22 ]
met een risico he, want ja bijna niemand wil risico lopen, dus wachten ze af, nu heeft dan iemand het gedaan maar daar staat alles erg dicht bij elkaar, dus voorzichtigheid voor alles in dit gevalVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:19:
[...]
Er zijn al minstens drie personen in dit topic die zonder enig probleem de VF700-Cu op hun kaart hebben gemonteerd. En nog vertrouw je het niet?
Verwijderd
Nou ik ben 1 van die personen, en het was echt een makkie. Zou niet weten wat er makkelijker zou zijn bij het monteren van die koeler op de PCI-E versie....djmurcielago schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:11:
[...]
met een risico he, want ja bijna niemand wil risico lopen, dus wachten ze af, nu heeft dan iemand het gedaan maar daar staat alles erg dicht bij elkaar, dus voorzichtigheid voor alles in dit geval
Verwijderd
mail-adres staat in de TS, mail maar een paar foto'sVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:23:
[...]
Nou ik ben 1 van die personen, en het was echt een makkie. Zou niet weten wat er makkelijker zou zijn bij het monteren van die koeler op de PCI-E versie....
Ergerde me alleen even aan het gebrek aan vertrouwen van de TS.
www.google.nl
Verwijderd
ik had het meer over de agp-versie, wat wel wat lastiger isVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:23:
[...]
Nou ik ben 1 van die personen, en het was echt een makkie. Zou niet weten wat er makkelijker zou zijn bij het monteren van die koeler op de PCI-E versie....
Ergerde me alleen even aan het gebrek aan vertrouwen van de TS.
Verwijderd
het geheugen wordt standaard ook niet gekoeld, je kunt wel van die vinnetjes dr op zettenVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:49:
Ik heb afgelopen weekend ook maar 6600GT gekocht..
Maar ding koelt geheugen niet goed... is een Prolink Pixelview AGP maar koel blok koelt geheugen niet .. maar zit er wel boven .. dus de hitte blijft er maar zitten. Verder ist wel ok koelblok .. heb de 600mhz als stabiel gehaald alleen geheugen blijft hangen op 1,04ghz.
dus ik ga strax ff zon zalman 700 ding halen.. maar zou iemand er de fotooz van kunnen plaatsen... van hoe het met de bridge enzo gedaan is ..en de geheugen koelblokjes. bij voorbaat dank!!
Van de eerste pagina:Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:49:
Ik heb afgelopen weekend ook maar 6600GT gekocht..
Maar ding koelt geheugen niet goed... is een Prolink Pixelview AGP maar koel blok koelt geheugen niet .. maar zit er wel boven .. dus de hitte blijft er maar zitten. Verder ist wel ok koelblok .. heb de 600mhz als stabiel gehaald alleen geheugen blijft hangen op 1,04ghz.
dus ik ga strax ff zon zalman 700 ding halen.. maar zou iemand er de fotooz van kunnen plaatsen... van hoe het met de bridge enzo gedaan is ..en de geheugen koelblokjes. bij voorbaat dank!!
http://home.arcor.de/yamakue/zalman-vf700/zm-vf700%20(6).jpgMeer op http://home.arcor.de/yamakue/zalman-vf700/ en http://forum.hardware.fr/...mp;trash=0&subcat=109
Hij pas dus! Ik had dit al eerder op een Duits forum gelezen maar voor de zekerheid nog even op de foto's gewacht. Misschien dat ik er later ook een ga kopen voor op mijn Club3D 6600 GT AGP. (als ik de herrie zat ben, eerst eens dat expertool proberen)
[ Voor 34% gewijzigd door mathijsv op 24-01-2005 14:01 ]
Wat de geluidsproductie van de Leadtek 6600GT PCI-E wil ik zeggen dat deze relatief gezien gering is. Zelf was/ben ik passieve koeling gewend en vond de geluidsproductie behoorlijk tegenvallen. Hij was duidelijk hoorbaar en ook nog duidelijk hoorbaar boven de AMD boxed fan en mijn 2 12cm Papst Fan die op 33% hun rondjes doen.mathijsv schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:59:
Even een vraagje aan de bezitters van een Club3D 6600GT PCI-E:Ik hoorde namelijk net dat mijn Leadtek 6600GT PCI-E nog heel lang op zich kan gaan laten wachten, en mij werd aangeraden de bestelling te veranderen naar de Club3D. Belangrijkste aspect om voor de Leadtek te gaan, was de (geringe(re)) geluidsproductie...
- Werkt expertool bij deze kaart?
- Kun je de temperatuur aflezen? (dus werkt de temperatuursensor?)
https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl
Freemann schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:11:
[...]
Wat de geluidsproductie van de Leadtek 6600GT PCI-E wil ik zeggen dat deze relatief gezien gering is. Zelf was/ben ik passieve koeling gewend en vond de geluidsproductie behoorlijk tegenvallen. Hij was duidelijk hoorbaar en ook nog duidelijk hoorbaar boven de AMD boxed fan en mijn 2 12cm Papst Fan die op 33% hun rondjes doen.
Verwijderd
Ik heb hem bij vandenbrinkict gekocht kijk op http://vandenbrinkict.nl voor meer info tel enzJack schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:29:
[...]
waar in vorden heb je die kaart gekocht dan?
(mn ouders wonen in drempt, das wel vrij dichtbij vorden)
maar kan jij misschien eens een foto maken waar je kunt zien welke rev je hebt?
Verwijderd
Neej deze cooler zit boven op het geheugen .. maar raakt het niet dus wordt het ook niet gekoeld maar blijft het onder de cooler zittendjmurcielago schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:35:
[...]
het geheugen wordt standaard ook niet gekoeld, je kunt wel van die vinnetjes dr op zetten
They who buy the dip, deserves the rip.
vrede in rust
nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x
Verwijderd
www.google.nl
Bl44t
mathijsv schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:59:
Even een vraagje aan de bezitters van een Club3D 6600GT PCI-E:Ik hoorde namelijk net dat mijn Leadtek 6600GT PCI-E nog heel lang op zich kan gaan laten wachten, en mij werd aangeraden de bestelling te veranderen naar de Club3D. Belangrijkste aspect om voor de Leadtek te gaan, was de (geringe(re)) geluidsproductie...
- Werkt expertool bij deze kaart?
- Kun je de temperatuur aflezen? (dus werkt de temperatuursensor?)
en
- Vast staat dat Expertool in ieder geval wél werkt met de Leadtek 6600GT PCI-E, dat zorgt ook voor 'enige' rust.
[ Voor 5% gewijzigd door mathijsv op 24-01-2005 18:45 ]
jamathijsv schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:39:
Ik twijfel ook, daarom herhaal ik bij deze mijn vraagjes nog even: (sorry)
[...]
Dan maakt PCI-E wel degelijk uit als je SLI wilt gaan gebruiken er zijn namelijk geen borden met 2 AGP SlotenDanjel schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:48:
agp en pci-ex maakt dus niks uit zeg je.
Dan word de vraag. hoeveel maakt het uit als ik een sli opstelling ervan maak?
en hoelang blijft agp nog bij de tijd...
Want als ik een nieuw mobo wil kopen zal ik dus ook een nieuwe videokaart moeten kopen aangezien er geen 478 socket mobo's zijn die pci-ex + sli ondersteunen.
En ik daar uiteindelijk later wel heen ga. omdat ik er vanuit ga dat pci-ex + sli een standaart gaat worden.
En in je profiel staat dat je een Club3d Ati Radeon 9800pro hebt?
[ Voor 61% gewijzigd door mathijsv op 24-01-2005 21:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is het dan niet verstandig die kaart te kopen wanneer je veel games speelt?Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:13:
Ik heb vandaag deze besteld :
Gigabyte Geforce 6600 GT ; de GV NX66T128VP Turbo Force Edition.
Na lang lezen en uitzoeken eindelijk een kaart gekozen. Aangezien ik niet al te veel Games speel; heb ik voor deze gekozen.
Ervaringen met deze kaart zal ik posten!
![]()
Greetz
Viper
Verwijderd
Dat bedoel ik ook niet...cool0 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:23:
[...]
Dan maakt PCI-E wel degelijk uit als je SLI wilt gaan gebruiken er zijn namelijk geen borden met 2 AGP Sloten.
Verwijderd
Volgens mij is dat niet normaal zonder spellen, ik heb ze wel maar rev 2.SneaZ schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:58:
Ik heb nu dus al een tijdje mijn Leadtek 6600GT rev1 (lekker stil hier!!!). Deze loopt jammer genoeg wel op 450 mhz, dus 500/900. Deze wordt dan al 70 graden... Vink tog wel een beetje warmpjes. Maar heb em inmiddels al op 500/1000 lopen
![]()
Ook zaten er geen games in de doos. Op de doos staat wel dat Prince of Persia: The Sands of Time en Splinter Cell's: Pandora Towmorrow erin zitten... Niet dus. Is dit normaal of kan ik gaan klagen bij Leadtek?Verder ben ik zeer tevreden! Echt een uitstekende kaart, fantastisch in games!
Ja ik doe het hier met alt+tab en dan Expertool. Dat verbaasde mij ook zeer, de temperatuur daald echt enorm snel. Misschien ga ik dan toch maar ff een mailtje sturen naar Leadtek. Niet dat ik die games mis ofsow, maar je verwacht wel dat ze er in zitten.Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:03:
[...]
Volgens mij is dat niet normaal zonder spellen, ik heb ze wel maar rev 2.
Ik denk dat alle 6600GT's 80 graden core temp halen, alleen bijna niemand kijkt
naar de temperatuur midden in een spel met alt+tab en met de expertool
(dus niet winfox die de temp. niet goed update).
Na afsluiten van een spel is het al te laat, want de temperatuur varieert ontzettend snel.
Als je na het afsluiten van een spel nog steeds een temperatuur van 70 graden hebt dan
lijkt het me niet gezond.
Ik ben vanmiddag bij een Vobis-vestiging geweest en een medewerker daar vertelde mij dat de 6600GT OEM er binnenkort zal komen... Dat is dus mooi nieuws, al zal ik er waarschijnlijk het geduld niet voor hebbenmathijsv schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:59:
[...]
Ik bedoelde alleen dat de desbetreffende winkels die betreffende kaart niet meer (kunnen) leveren. Ik heb overigens nog nergens een 6600GT OEM-versie gezien. (Lijkt me ook sterk dat die binnenkort verschijnt)
Edit: de 6800LE is volgens mij sowieso niet meer leverbaar.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 22:17 ]
Bl44t
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq