[PC Cartoon style MMORPG]R.O.S.E Online Deeltje 2! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.492 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om soldier te worden moet ik 10 bee needles verzamelen. Nu heb ik al tientallen (100 a 200) bees gedood en er is nog geen enkele naald gevallen :/
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:48:
Om soldier te worden moet ik 10 bee needles verzamelen. Nu heb ik al tientallen (100 a 200) bees gedood en er is nog geen enkele naald gevallen :/
Iemand een suggestie?
Druk eens op ALT + Q
daar staat hoeveel needles je hebt.
;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:56:
[...]

Druk eens op ALT + Q
daar staat hoeveel needles je hebt.
;)
Daar staan al van in't begin 10 :X
Ik dacht dat die in je inventory zouden komen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
misschien is de vertaling verkeerd (gebeurt nog wel eens) of je killed gewone bees ipv needle bees
en die quest dingen komen idd automatisch in die vakjes daaronder wanneer je zo'n beest killed

Zit zelf met een probleem dat ik de tekst in het tekstvak niet goed kan lezen. Het is gewoon erg wazig ofzo.. ik denk dat het ligt aan de aa instelling van het spel ofzo.
iemand hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Cyclops10 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:21:
Zit zelf met een probleem dat ik de tekst in het tekstvak niet goed kan lezen. Het is gewoon erg wazig ofzo.. ik denk dat het ligt aan de aa instelling van het spel ofzo.
iemand hier een idee over?
Onder welke resolutie speel je?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wil deze quest gaan doen:

Goblin Cave Expedition 1st Level

Maar dan moet ik in een bepaald uur komen. Welk uur is dat?

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 27-01-2005 17:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
meestal 1024x768 in een window nu, maar verschillenden geprobeerd... ook fullscreen
blijft wazig in ze allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
davey s. schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:22:
Betreft: http://80.61.89.192/ROSE/

Hoe heb je dit gemaakt?
en zou ik de bestanden kunnen krijgen? En wat voor ik Tabellen moet maken in mysql?

want ik zit de hele tijd al te zoeken naar dit maar kan het niet vinden... :(
Als ik jou was zou ik eerst eens een MySQL/PHP tutorial doorlezen. Dit is echt heel basic MySQL/PHP, gewoon een beetje creatief nadenken. ^^

Anyway, wordt dat script nog gebruikt? Zo ja, dan zal ik de advanced classes even toevoegen. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

The Will schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:33:
[...]

Als ik jou was zou ik eerst eens een MySQL/PHP tutorial doorlezen. Dit is echt heel basic MySQL/PHP, gewoon een beetje creatief nadenken. ^^

Anyway, wordt dat script nog gebruikt? Zo ja, dan zal ik de advanced classes even toevoegen. :)
En misschien kan je de layout ook wat makkelijker indelen.
(bijv. tables centreren, vaste breedte van tables enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclops10 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:30:
[...]

meestal 1024x768 in een window nu, maar verschillenden geprobeerd... ook fullscreen
blijft wazig in ze allemaal...
Bij mij is het ook wazig, heb cleartype aanstaan, misschien ligt het daaraan. Heb er niet echt last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:01:
[...]

Bij mij is het ook wazig, heb cleartype aanstaan, misschien ligt het daaraan. Heb er niet echt last van.
Ik heb er ook last van, heel veel mensen btw, maar ik vind het niet erg.
Wat ik wel erg vind is dat het soms er uitklapt met een error van de gfx kaart, terwijl ik het alleen bij dit spel heb.
Meerdere mensen hebben hier last van en de maps opnieuw downloaden werkt ook niet, toetsenbord en landinstellingen aanpassen ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

International R.O.S.E. Online Server Status

Misschien iets voor in de openingspost?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker handig zeg die server status :)

die wolfies zijn wel pittig 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/blackheaven/screen024.jpg

dit is een handig tooltje zeg , paar keer slaan je hp/mp is zo gevuld :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/blackheaven/screen026.jpg

nou nou dit is heel handig, hoef je voortaan niet meer te rijden, :9 terugweg wel >:)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/blackheaven/screen027.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:30
The Will schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:33:
[...]

Ik ben iemand die meer bezig is met Flash dan met PHP
dus daarom vraag ik gewoon om de filetjes
want ik wil geen php leren (nog niet althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:27:
Ik wil deze quest gaan doen:

Goblin Cave Expedition 1st Level

Maar dan moet ik in een bepaald uur komen. Welk uur is dat?
Niemand?

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 28-01-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De updates van ROSE op 1/28/2005:

Dear Users
Followings are today's update contents

Quest Errors
- With patch today, some errors seen in clearing Junon Main Episode have been
resolved.
- Error of 'Exploring Forgotten Temple' quest have been solved.
- Some spelling errors have been corrected and some NPC and Item name have
been also changed slightly.

Thank you
IROSE GM Team
Gravity

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 28-01-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:49

SkyStreaker

Move on up!

Een vraagje... Pay2Play?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
pfff, gooi dat ook nog maar op openingspost ofzo. zovaak als dat wordt gevraagd.... 8)7

Nu is het nog een beta (= gratis) maar uiteindelijk wordt het natuurlijk betalen. Wanneer is nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:49

SkyStreaker

Move on up!

Goed... lol, Als het maar via paypal kan...

Edit: Of het p2p of niet, dat is iets wat zowiezo d'r in moet in een startpost. Anders zit je veel mensen lekker te maken voor niks. :)

[ Voor 62% gewijzigd door SkyStreaker op 28-01-2005 12:29 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch weet ik bijna zeker dat quality van de items te maken heeft met de resultaten. Als ik Fwings craft.. craft ik ze meestal met hoogste quality cloth dan krijg ik bijna altijd hoge dodge en +stats. Paar keer de goedkoopste gepakt en toen kreeg ik wings zonder stats en lage dodge... kan toeval zijn.. maar ik geloof het niet.

(ik heb op dit moment een 17 dodge +1 dex +5 hp in de aanbieding.. weet niet voor hoelang nog -nu niet meer dus-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/rose007.jpg

Ik denk van ik spam mijn poppetje ook maar es ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
tranztaz schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:29:
Goed... lol, Als het maar via paypal kan...

Edit: Of het p2p of niet, dat is iets wat zowiezo d'r in moet in een startpost. Anders zit je veel mensen lekker te maken voor niks. :)
Ja, of je schrikt mensen af, ik was ook al even bang dat je zou moeten gaan betalen om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:19:
[afbeelding]

Ik denk van ik spam mijn poppetje ook maar es ff :P
waarom draag je slotted items zonder iets erin ? ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:33:
[...]

waarom draag je slotted items zonder iets erin ? ^_^
Verkoop ik maar levert veel te goed geld op :P
Die stenen krijg ik zo vaak en ik wacht gewoon totdat ik leuk spul krijg, en tot nu toe heb ik nog niets leuks gevonden :P
Ben nu aan het sparen voor Angel Wings want die moet ik gewoon hebben :P
Alleen ik heb ze gezien zonder stats tussen de 70-240K, ik snap het verschil niet zo?
Echt, sommige prijzen zijn absurd, bijv die golden staf zonder stats, die kan ik zo inkopen voor 72K en er zijn mensen die ze verkopen voor 300-350K 8)7
Zo kan ik ook wel winst maken ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:29
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50525/full.pngAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50526/full.png

Beetje goed offuh, kan ik maar beter stoppen? :+
Heb trouwens voor het eerst zo'n spark charm geprobeerd, Level 25 van 30% naar 44%. Damn! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door NitroX infinity op 28-01-2005 18:03 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

daves2hd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:08:

even vraagje gezien er een skill rest event onderweg is...

ik heb een hakwer. maar wat voor soort hawker is beter voor solo play?
boog of katar?

heb nu boog lukt wel redelijk alleen heb het idee alleen kom steeds mindere boeiende bogen met fatsoenlijke dmg tegen etc.
iemand?
iemand ervaring met bijde? of gewoon kennis welke bter/fijner is voor soloplay?

nog een vraagje je hebt voor Katar veel dex nodig,.. uiteraard als Hawker.. maar eht is toc heen melee wapen :? dus wat bepaald hoeveel dmg je ermee doet? str of dex?

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 29-01-2005 00:07 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

WHoei,
Ik ben vandaag begonne met een dealer.
kan eindelijk gaan craften.
Dit doe ik uiteindelijk om mijn Muse verder op te pompen.

Damn ik kan maar geen Hard Insect Skin vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:12:
WHoei,
Ik ben vandaag begonne met een dealer.
kan eindelijk gaan craften.
Dit doe ik uiteindelijk om mijn Muse verder op te pompen.

Damn ik kan maar geen Hard Insect Skin vinden......
eehm..... ik zou niet gaan dealeren voor je muse.. aangezien het echt lang duurt voor je wat nuttigs kan craften en dealer levelen is langzaam en duur.. kgebruik echt honderden done meats per lvl en duizende bullets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Weet niet welk level je bent, maar BeetleBugs droppen Hard Insect Skin vrij regelmatig. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@DaRalph
Ik moet zeggen dat het tot nu wel lekker gaat met lvlen. Ik zit nu op lvl 20.

@the Will
Thanx, dan ga die proberen te killen.

Ik wil gewoon puur een dealer om wat items te creeren en vervolgens deze items via de warehouse met mn Muse verkopen. Zodat de economische situatie wat verbeterd met mn Muse.

[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 29-01-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, als je items hebt met slot, ik heb nu een dark rod, en je hebt de bijbehorende steen, hoe krijg je die daar nu in want dat is me even niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Voor wat ik heb begrepen moet je van die steen een jewel maken?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Es ff kijken hoe dat dan weer moet, die dark rod wil ik eigenlijk wel gebruiken zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:27:
Trouwens, als je items hebt met slot, ik heb nu een dark rod, en je hebt de bijbehorende steen, hoe krijg je die daar nu in want dat is me even niet helemaal duidelijk...
volgens mij moet je gewoon de gem (niet steen, van stenen maken artisans gems) op de rod slepen. (je kunt zien dat het een gem is omdat die stats heeft, bv concentration +6 ofzo)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee, moet ik alleen ff kijken of ik de darm rod houd of de White Legend staff, de ene kan een steen aan gekoppeld worden de andere niet, maar de andere is weer sterker en zeldzamer, en mooier ook, hmm.
Alleen die stenen zijn al overal 100K 8)7
Kun je die ook ergens "vinden"? ga ik gewoon daar trainen.

Omg, ik blijf maar spul kopen wat ik niet echt nodig heb, nu weer een extra dark rod omdat ie maar 12K was (ga ik leuke winst op zetten :P) en voor 28K nieuwe earrings met recovery rate 5 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nog een vraagje je hebt voor Katar veel dex nodig,.. uiteraard als Hawker.. maar eht is toc heen melee wapen dus wat bepaald hoeveel dmg je ermee doet? str of dex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:06:
Owkee, moet ik alleen ff kijken of ik de darm rod houd of de White Legend staff, de ene kan een steen aan gekoppeld worden de andere niet, maar de andere is weer sterker en zeldzamer, en mooier ook, hmm.
Alleen die stenen zijn al overal 100K 8)7
Kun je die ook ergens "vinden"? ga ik gewoon daar trainen.

Omg, ik blijf maar spul kopen wat ik niet echt nodig heb, nu weer een extra dark rod omdat ie maar 12K was (ga ik leuke winst op zetten :P) en voor 28K nieuwe earrings met recovery rate 5 8)7
Die jewels worden ook wel gedropt, maar dan wel bij de wat sterkere creeps. Ik heb tot nu toe 3 van die jewels gevonden. 1 werd gedropped door aqua king en die andere 2 heb ik gekregen door een king grunts te killen. Dus naar mijn mening moet je gewoon kings killen daarvoor. ;) Heb die 3 jewels verkocht en er 270k mee verdient :> :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee, die kan ik makkelijk in mijn eentje aan :P
Probleem is dat de mensen massaal op die aqua king altijd afkomen :P
Toe nu toe beste wat ik van de aqua king heb kunnen halen is 3K xp, en mooie equipment dropte die die ik nu nog steeds niet kwijt ben :'(
Heb nodig wat geld nodig voor zo'n rubi/diamonth whatever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ook Jewel golem dropt die stenen.
Maar dan moet je wel erg veel geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit al meegemaakt?
Ik wil ff kijken naar zo'n union, maar dat wil ik nog niet, toch brengen ze 30K in rekening terwijl ik niet join? Is dit normaal? Nu kom ik gewoon 50K te kort voor zo'n steen terwijl ik maar 20K tekort kwam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:02:
Ik wil ff kijken naar zo'n union, maar dat wil ik nog niet, toch brengen ze 30K in rekening terwijl ik niet join? Is dit normaal? Nu kom ik gewoon 50K te kort voor zo'n steen terwijl ik maar 20K tekort kwam :'(
dan denk ik dat je per ongeluk toch gejoined bent :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopes, toch niet, ff nagekeken.
Zo heb ik ook wel vaker dat ik iets uit een winkeltje wil kopen ofzo en dat ze me niet chargen?
Echt, ik heb zo vaak hier last van, maar uiteindelijk is het nu wel verekend zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hoe zit dat met die hakers,..
ze lopen super snel maar hebben geen scamper aan..
het zijn altijd Katar Hawkers,. maar die hebben toch niet zoveel dex dat ze zo snel lopen. want die hebben toch ook str nodig dus kan nooit zoveel dex zijn toch,..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:02:
Hier iemand die hetzelfde is overgekomen, alleen wou deze persoon wel lid worden, 30k betaald heeft, maar er uiteindelijk toch niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Kom nou vent, je stelt verkapt voor de 3e keer dezelfde vraag over dex of str voor katar hawkers :|

Katar hawkers moeten vooral dex hebben, zowel voor de vele dodge alswel voor de attack. Daarnaast ook str wat meer HP geeft en ook attack, maar minder dan 1 punt dex...

Loopsnelheid wordt bepaald door dex (en de schoenen), alwaar soldiers daar geloof ik ook nog een passive skill voor hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door makje op 29-01-2005 18:02 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk, ben het ook net gaan doen. Terwijl ik al 3 kwart jaar geen spelletje meer gespeeld heb :) Maar ik moet nu 20 van die flame seeds halen voor muse. En dat ging aan begin nog wel redelijk maar nu zijn er overal van die wasbeertjes, en als ik dan zo'n plant aanval komt dat beertje ook meevechten. Dan heb ik echt een groot probleem, dus ben nu echt al heel lang bezig met 20 seeds halen, heb er pas 7 :'(

/edit, ow het kan toch wel. Maar als ik pumpkin seeds oppak, komen ze er niet bij in mn inventory :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
makje schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:02:
[...]
Loopsnelheid wordt bepaald door dex (en de schoenen), alwaar soldiers daar geloof ik ook nog een passive skill voor hebben.
Quick Step heet die :Y) Die fairy wings zijn ook wel leuk, +50 speed ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah is m'n 120 dex op lvl 55 zo slecht dan?? want de onder lvl 50's lopen me nog voorbij.. met gemak :S en ik heb nogwel bow... :S
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:43:
Is hier iemand deze monster al tegen gekomen? :9
[afbeelding]
viel mij hierop dat je bow en katar skills hebt. is dat niet zonde als je later raider of scout word van een aantal punten? zie swift attack er nml bij staan. of geld dat ook voor katar?

[ Voor 67% gewijzigd door daves2hd op 29-01-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net nog even bezig geweest en zit nu op lvl 43 met mijn soldier. Heb nu 140 union points, dus nog 20 te gaan en ik heb genoeg voor een cart :> Moet zeggend dat ik me nog steeds erg vermaak met dit spelletje en ik blijf maar doorspelen. Kweet nog wel dat ik de eerste moldy killde in het rood en nu zijn ze alweer groen. Ach ja, gaat snel zo.

Komende week nog even flink hakken en dan moet ik toch binnen een weekje lvl 50 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen rubi :'(
Heb verschillende stenen gekregen, equipment, en andere dingen maar geen rubi :'(
Nou ja, dan maar een kopen :'(
90K voor een rubi iemand? :P

voor 60K een +5 int gevonden \0/
Persoon had er nog een meer maar kom 38K te kort, ff regelen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

makje schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:02:
En een Muse een active skill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik nog ff verder daarm krijg ik 1 rubi, 2 cystals, asura mask, en nog een heleboel meer :D
En eerst 0,0, niet normaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Wat doet een BoneFire eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Je hebt een kampvuurtje waarbij je Hp/Mp sneller healen als in de buurt aant rusten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
En geldt dat alleen voor de persoon die 'm heeft 'gecast' of ook voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook voor andere :)
Handig ding, zou ik als je muse bent als een van de eerste dingen aanleren, ook ice bolt en stun attack, daarmee kun je behoorlijk levellen, en dan whirlwind, iig zo heb ik het gedaan, en daarna phantom sword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe heb nu phamtom swords maar moet veel mp pots gebruikenXD(nog 2level nieuwe staff:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:14:
hehe heb nu phamtom swords maar moet veel mp pots gebruikenXD(nog 2level nieuwe staff:D)
lvl 40 dus ;)
Heb je een dark rod dan of welke pak je?
Ik heb een Dark rod attack power 62, attackspeed +3, hitting rate 56, en een blue rubi +5 int

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga de komende paar weken ff een wapenstilstand houden denk.
Ik wordt het spel eigenlijk even een beetje beu.

Ik ga weer verder spelen als ik er weer naar verlang over een paar weken, denk.

edit:
Ik ga PlaneShift maar eens proberen, denk. Das ook een gratis spel :D

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 30-01-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben veel te arm en moet ook geld voor die mp pots=\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:05

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:09:
ben veel te arm en moet ook geld voor die mp pots=\
Laat je pc 's nachts aanstaan en zet dan een winkeltje neer :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best stil hier zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dolls zijn classification "shield", maar ik kan ze - als soldier - niet in m'n shield inventory zetten :/
Of werken ze gewoon als je ze bij hebt in je algemene inventory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dolls zijn afaik Backshields, niet gewone shields. Ze werken pas als je ze aan hebt, anders zou het wel erg makkelijk zijn om een hoge charm te krijgen. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

idd :o

even vraagje is het slim Spiral kick te nemen als bower?
gezien je er comat matery ( de katar skill dingen dus ) lvl 5 ervoor nodig hebt.. maar is hij het ut waard tot op later levels of valt het reuze mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Wat moet jij met spiral kick dan?? Ga je de tegenstander met je boog slaan? Lijkt me niet dus...
daarnaast zal bij benodigdheden staan: katar/dual sword o.i.d.

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Spriral kick he. niet Screw atack.
heb je geen wapen voor nodig want je schopt ^_^;;
had ergends gelezen wat hij best goed werd. maar is hij op level 120 ooknog goed enz?

en een boog is goed als zweep te gebruikn als je de draad aan 1 kant los amakt hoor :-)

[ Voor 22% gewijzigd door daves2hd op 30-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet geen spiral kick nemen waste of points, en vooral niet als bow hawker o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ben nu een lvl 25 katar hawker erbij. misschien daarbi jeens proberen. is een test char om te kijken of het beter is dan bow :? tot nu toe lijkt hij erg sterk.. maar dat dacht ik ook eerst van boog,.. dus nog maar even verder kijken. maar als katar hawker wel slim om spiral kick te nemen dan?

Hawker Katar skills:
Combat mastry
Combat matery
Hawker Spirit
Scamper
Heavy strike
Screw attack
Spirit Hawk
Rest mastery

zijn dit allemaal goede keuzes om te gebruiken als Katar Hawker?

ik lees net dat Katar class de eenazwakste class van eht spel is :? katars deon idd neit zoveel dmg maar je hebt toch meer hp voordelen etc? of is katar echt zwak?

[ Voor 65% gewijzigd door daves2hd op 30-01-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wanneer kun je trouwens naar Luna toe?
Heb je daar requirements voor nodig?

btw, omdat ik mn Muse even wil upgraden zonder dat ik er mee speel, ben ik nu druk bezig om een goed bestaan voor mn Dealer op te bouwen. Mijn naam is BlackBuster. Dus als je me tegen komt......

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 30-01-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vraag DE quest aan @ adventure plain. ietjes links onder gray staat iemand ( weet naam niet meer precies ) die ook veel van boosten wist of what ever... die quest leid uit eindelijk dat je naar luna moet ( voor de quest ) en dus ben je @ Luna :P

GRRRRRR,... ik wil nieuwe char,.. dus ik del m'n oude... ik wacht to hij weg is ( eindelijk na zoveel tijd ) dus ik denk ik maar nieuwe... maar nick kan niet want die bestaan al...

dus de char is weg maar hij betaat nogsteeds... :?

[ Voor 35% gewijzigd door daves2hd op 31-01-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag weer even van lvl 43 naar lvl 45 gegaan en heb inmiddels al 160 union points verzameld dus heb ik nu al een gratis cart alleen kan ik nog niet rijden B) . Ga nu lekker slapen en heb maar een leuk winkeltje opgezet. Als alles verkocht wordt (dat gebeurd toch niet) dan moet ik toch weer zon 150k rijker zijn. Ik zal even moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
mm met die union points 150 nodig voor cart? maar heo werkt het dan ik doe die porky quest kreeeg 1 punt moet ik die dan 150 keer doen of niet of krijg je meer dan 1 punt met andere quest ik ben op weg naar 40 hoop dat snel 5x ben en dan leave pt :) gl all #

als iemand soldier stuff heeft zegt het maar gerwingood ingame nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porkies: 1 punt
moldies: 3 punten
grunters: 4 punten

>= lvl 50 is 1 punt

Dan kun je andere quests doen voor 6 punten door een dialoog aan te gaan met zo'n union gast. Bij Reicharr Knights moet je dan op doongas jagen, selecteer de dialoogoptie over "moving".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:52:
mjah ben nu een lvl 25 katar hawker erbij. misschien daarbi jeens proberen. is een test char om te kijken of het beter is dan bow :? tot nu toe lijkt hij erg sterk.. maar dat dacht ik ook eerst van boog,.. dus nog maar even verder kijken. maar als katar hawker wel slim om spiral kick te nemen dan?

Hawker Katar skills:
Combat mastry
Combat matery
Hawker Spirit
Scamper
Heavy strike
Screw attack
Spirit Hawk
Rest mastery

zijn dit allemaal goede keuzes om te gebruiken als Katar Hawker?

ik lees net dat Katar class de eenazwakste class van eht spel is :? katars deon idd neit zoveel dmg maar je hebt toch meer hp voordelen etc? of is katar echt zwak?
Screw Attack. Beide masterys (max). Scamper kan. Hawkers Spirit ook flink levelen.
Dat is het enige wat je nodig hebt, denk ik. Ben nu level 37 (niet veel gespeeld laatste tijd), en heb level 3 Screw Attack. Op 2 levels "Combat Mastry" (speed) na, heb ik beide masterys gemaxed. 3 levels Hawkers Spirit. En level 1 Scamper.

Katar Hawkers zijn alles behalve zwak, volgens mij. Overigens heb je nog alle tijd om je stats in te richten voor een Dual Sword hawker. Die zijn wat sterker alleen minder speed. Ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zo gisteren maar een reroll uitgevoerd.

Aangezien ik het wel even had gehad met mijn level 24 Dealer, ben ik op het moment begonnen met een Muse. Op het moment wil het aardig lukken. Heb nu ipv een drastisch tekort aan flappen een drastisch tekort aan Skill points :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening is muse perfect uitgebalanceerd en moet je nooit skill points te kort komen?
Iig ik verkas denk ik definitief naar server 2 aangezien die me nooit lag geeft en 3 is niet om te spelen tegenwoordig, sorry tweakertjes die wel es met me partyen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:40:

>= lvl 50 is 1 punt

Dan kun je andere quests doen voor 6 punten door een dialoog aan te gaan met zo'n union gast. Bij Reicharr Knights moet je dan op doongas jagen, selecteer de dialoogoptie over "moving".
\
ty dit houd dus in dat ik nog veel questen moet gaan doen die moldies horen die bij de 1ste 3 quests die je krijgt van die man als je junon in loopt en dan naar links en dan doorloopt?
ty want dan ga ik questen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:27:
Naar mijn mening is muse perfect uitgebalanceerd en moet je nooit skill points te kort komen?
Iig ik verkas denk ik definitief naar server 2 aangezien die me nooit lag geeft en 3 is niet om te spelen tegenwoordig, sorry tweakertjes die wel es met me partyen :P
Het kan wel kloppen dat een Muse perfect is uitgebalanceerd, ze hadden er alleen geen rekening mee gehouden dat ik al 10.000 flappen had van mijn oude character. (reroll)

Ik moet zeggen dat ik alleen op zondag avond last heb van lag, en die valt erg mee. Ik heb liever een gigantische drukte, dan dat er geen hol te beleven is, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat het verschil op server 2 praktisch nihil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:40:

>= lvl 50 is 1 punt

Het is ook nog zo dat je bij de Reicharr Knights ook nog van die event quests kunt doen. Namelijk: training gloves verzamelen door warrior grunts te killen en een extra polky quest, waarbij je 30 libertine polky's moet killen.

Bij die warrior grunts quest verdien je 8 union points en die poly quest levert ook nog eens 5 union points op. Deze quest heb ik ook een aantal keren gedaan en hiermee verdien je nog sneller union points.

De quest die ik deed waren minimaal die van de moldy's. Dan krijg je tenminste 3 union points i.p.v. 1. Anders schiet het echt niet op. Moet je die quest 160x doen.

Maar goed, strax nog even spelen en hopen dat ik snel lvl 50 wordt. Kan ik eindelijk ff rondscheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mezelf met veel moeite de filippijnse pristontale-beta in gehackt te hebben kwam ik erachter dat ik R.O.S.E. veel leuker vind! Nou ja, ben ik iig wat legaler bezig. Ben lvl 23 support muse, en train nu in Everoon Desert, maar ik zou eigenlijk wel eens willen verkassen naar een betere trainingsplek. Heeft iemand suggesties over een betere trainingsplek of moet ik voorlopig nog in Everoon blijven?

Edit: Mooie fansite met zeer handige guides en nog veel meer: http://www.mmorpgguru.com/rose
Misschien een idee voor in de openingspost?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

als je die Desert zat bent kun je naar Laka Anima verkassen :). maar ik zou er een lvltje of 2-4 mee wachten. kijk maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Als level 23 zou alle vijanden pakken die geel zijn.
Misschien is Hill of Wind wat voor jou.

Ik ben nu die grote Luna-quest aant doen en het gaat best lekker.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 31-01-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

In Hill of Wind lopen ook veel verschillende monsters rond, dus dat is een goede plek om te trainen. Mocht je nou al veel op Aquamonsters jagen, kun je in Lake Amina flink losgaan :9

Helaas zijn al die monsters nu groen nu ik lvl40 ben, maar de Moldies blijven leuke levellers.
Bijna geen Meat nodig en zeker 's nachts met die ghosts krijg je flink wat Exp.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

lvl 40 dan hunt je toch allang Grunter, Grunter fighter en Grunter Warrior ^_^''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Dat is waar natuurlijk, maar af en toe wat Meat en Juice besparen bij de Moldies kan ook geen kwaad ;) Bovendien zijn die Captain Moldies ook niet slecht wat betreft Exp.
En ik level er goed :D

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah die capt moldy zijn ziek! op lvl 50 nog last van gehad -_-...
maar die char is niet meer *R.I.P*

maar wel is er herrezen een katar Hawker die op lvl 23 ff aqua's ging owenen ^_^;;
mijn vraagje was: Spirit Heart... is het goed doet het pijn ? ook op high lvl ( 70 etc )
want ik ben nu battle/combat masrty aan het boosten. daarna is het nog een paar lvl's screw attack en wat hawker sprit,..

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 01-02-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Zou iemand een mirrortje voor me kunnen neer zetten?

Ik heb nu zo'n 25k download, en dat schiet niet op :(

Mirror zou erg gewaardeerd worden!

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Four schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:39:
Zou iemand een mirrortje voor me kunnen neer zetten?

Ik heb nu zo'n 25k download, en dat schiet niet op :(

Mirror zou erg gewaardeerd worden!
Volgens mij waren er al een aantal mirror in dit topic voorbij gekomen.
Moet je ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:05

Haan

dotnetter

Ik heb m'n oude char (lvl 27 dealer) nog eens uit het stof getrokken. :) Wel even wennen als je een lvl 44 Katar Hawker gewend bent, maar toch best leuk. Ik wil nl toch nog eens kijken hoe het is om items te craften, dat lijkt me toch ook wel vet :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:07:
Dat is waar natuurlijk, maar af en toe wat Meat en Juice besparen bij de Moldies kan ook geen kwaad ;) Bovendien zijn die Captain Moldies ook niet slecht wat betreft Exp.
En ik level er goed :D
Vind ik ook. Ben nu lvl 46 en hunt nu grotendeels clowns of grunts, maar als ik wat krap bij kas zit, ga ik gewoon lekker wat lagere monsters hakken, zodat je weer wat verdient. Zelf op lvl 46 vind ik het irritant als ik bij die grunts sta te hakken en dat ze dan weer met z'n 4-en tegelijk op je staan in hakken met een paar capt. moldy's erbij.

Strax weer even spelen en ik hoop lvl 48 te kunnne halen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eigenlijk nog steeds geen steen in me ring enzo. Mis ik nu veel eigenlijk? lol

Ben nu lvl 39 Muse. ut gaat niet super snel. komt misschien ook dat ik niet mega veel tijd heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
hallo iedereen
zijn erook lvl 40 armors?
ik zie ze nergens of begin lvl 40 heb er bijna 1 nodig ;) dus zou wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn er zeer zeker.
Zelf heb ik een lvl 45 armour, +105HP, 38/19, en er zijn nog veel betere, maar ik moest iets hebben met of een hoop extra HP erbij aangezien je dat als muse nogal te kort komt en ik ben niet echt een support muse, doe ik wel es though om lekker te levellen, alleen heb je dan op een gegeven moment echt vet veel potions nodig, en dan mag de party ook wel ff wat loots geven om te sellen, wat ze ook doen :)
Bij mij gaat er dan ook echt zo goed als nooit iemand dood, en als ze dood gaan is het hun eigen schuld omdat ze ver weg van de party zomaar opeens iets gaan attacken? :?
Iig ben nu lvl 45, binnenkort autootje \0/
En er is ook al door wat clans interesse getoond in me dus maybe zeg ik de tweakers clan wel vaarwel, die wilde me in eerste instantie hebben en nu hoor ik er niets meer van, naja het is hun loss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Damn, ik krijg een "server dead"-melding.

Meer mensen die hier toevallig last van hebben?

EDIT:
Hmmm, het is al weer goed nu. Ik kan weer inloggen. 8)7

EDIT 2:
hmm, toch weer niet goed. Ik zie geen enkel character ook maar bewegen op channel 2 :'(

EDIT 3:
Weer disconnected :r

[ Voor 74% gewijzigd door Zeror op 01-02-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Zit lekker te spelen op channel 2, login server is dus gewoon weer dood.

Spawnt net een Aqua King, seconde later komt er een tweede tevoorschijn >:)
Allebei bevochten, krijg je wel lekker wat experience zo :P

* NitroX infinity is pherion (level 30 Soldier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje wazig probleem hier sinds 3 uur.. kom netjes ingelogd op de server terecht, zie mn poppetje in het level staan maar kan niet bewegen en zie de rest ook niet bewegen.. nog meer mensen last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
hoi all

wat is die server aan doen ik heb dikke lag kan niet een slopen en als ik kan lopen beweeg ik wel en de andere niet dat is niet zo fijn. Maarja weet iemand of er een lvl 40 armor is of rond dat lvl en soldier pls ik heb nodig ;) gerwingood ingame nick pm me maar is als je wat hebt ik koop het van je alles soldier lvl 40+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
sorry voor dubbel post van middag foutmelding op het merk
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.