[PC Cartoon style MMORPG]R.O.S.E Online Deeltje 2! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:52:
Beetje wazig probleem hier sinds 3 uur.. kom netjes ingelogd op de server terecht, zie mn poppetje in het level staan maar kan niet bewegen en zie de rest ook niet bewegen.. nog meer mensen last?
mjah was net bij iemand in party die ook inneens niet meer kon bewegen. zelf geen last van :S

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:52:
Beetje wazig probleem hier sinds 3 uur.. kom netjes ingelogd op de server terecht, zie mn poppetje in het level staan maar kan niet bewegen en zie de rest ook niet bewegen.. nog meer mensen last?
Jij bent niet de enige, want ik heb er ook last van. :(

Ik kan gewoon inloggen en een channel joinen. Dat gaat allemaal goed enzo.
Maar op het moment dat ik ga spelen meet een character dan ik me niet bewegen en krijg ik een disconnection. Dat heb overigens met al mn characters en alle channels.

Maar volgens mij is die patch/update server niet helemaal goed. Want telkens stopt de controle voor nieuwe patches op 1228kb en dan geeft ie het op en geeft ie aan dat ik kan spelen. 8)7

Hier kijk iedereen maar eens stilstaan :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/Pictures/freezed.PNG

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 01-02-2005 22:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/rose.png

Mijn poppetje op moment, met allemaal stat spul :D

Op de screenshot hierboven zie ik Absum en Redjeans, die zitten dagelijks bij mij in de party :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

IK wil ook angel wings. Maar ik kan er geen craften en geld heb ik al helemaal niet. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Het is inderdaad weer hulpeloos met de server. Zonet gedisconnect terwijl ik een beestje aan het slachten was. Disconnect telt dan als dood zijn -> 3% exp eraf. Kutzooi :(

Vervolgens wil ik maar een shopje opzetten (heb geen zin aan half uur levelen en dan de verkregen exp weer te verliezen door een disconnect) en ik heb de shop 2 minuten staan -> disconnect.

Ergo: ik log niet weer in vandaag. Kijk morgen wel weer eens...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat ik ook maar morgen weer verder ga als die koreanen het weer gefixt hebben.
Mij kost dit btw geen exp punten. Net voordat ik dood ging kreeg ik disconnect. Wonderbaarlijk bleven mn EXP behouden. \o/
Ligt er gewoon welk deel wel wordt opgeslagen door server en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je kan er neit op omdat ze met de weekenlijkse server onderhous bezig zijn. zal zo'n 2 uur duren totaal denk ik. ben er 3x dood door.. :'(

ach maar lvl 31 op moldy en grunter hunten is dat emt 4 beesten weer ingehaald :P

[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 01-02-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Weet iemand toevallig waar je je Bont en andere zooi kan slijten ? Ik bedoel die feathers word je wel kwijt, en links en rechts misschien nog wel wat ijzer. Maar dat is het dan ook. Allemaal dat bont wat ik momenteel mee sleep wil ik kwijt.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Je kunt al je troep ook gewoon aan de npc's verkopen. Met de meeste troep doe ik dat ook aangezien ik niets craft. Alleen de feathers etc houd ik, alle backbones, iron en fur-troep verkoop ik direct voor cash :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna lvl 40 muse nu. Eindelijk een goede partymaat gevonden. Die fatsoenlijk door killt en ik kan healen :) Nog meer mensen die rond lvl 40 zitten en lekker willen killen gewoon gehealt wordt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
Ik ben gestopt met Rose :P had er de afgelopen weken toch minder tijd voor, en nu WoW weer begonnen is stop ik de tijd die ik heb daarin.

Rose is wel leuk, maar het begon bij mij uiteindelijk te vervelen, en echt vervelen. Weinig tot geen boeiende quests en alles nog half afgemaakt, of zo kwam het iig over.

Ik heb daarom veel meer fun ook in WoW omdat quests daar wel leuk en goed bedacht zijn. En het is allemaal net iets beter uitgedacht heb ik et gevoel :)

sorry jongens schrap me maar van de clan lijst en wie weet kom ik jullie nog wel es tegen in WoW als je het speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Rakkerzero schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:45:
[...]

Volgens mij waren er al een aantal mirror in dit topic voorbij gekomen.
Moet je ff zoeken.
Deze had ik vanzelfsprekend al gecontroleerd. Helaas zijn de mirrors welk ik heb kunnen vinden ondertussen al weer down.

Dus nogmaals,

mirrortje plz iemand :)

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

iemand van jullie al gedaan aan union battle?

wat ik eht gezien was het wel stoer :P
als m'n char weer 50+ is ga ik mee doen ^_^;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
Ik was laatst de weg kwijt, kon City of Junon Polis niet vinden :P

had maar een map gezocht. hier is hij dan, misschien hebben jullie er ook wat aan.

Afbeeldingslocatie: http://peterdejager.myadsl.nl/pics/rosemap.jpg

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

polo1987 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:03:
Ik was laatst de weg kwijt, kon City of Junon Polis niet vinden :P

had maar een map gezocht. hier is hij dan, misschien hebben jullie er ook wat aan.

[afbeelding]
en laat die map nou net een paar keer voorbij gekomen zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

daves2hd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:56:
iemand van jullie al gedaan aan union battle?

wat ik eht gezien was het wel stoer :P
als m'n char weer 50+ is ga ik mee doen ^_^;;
Ik wou het doen, maar toen werd het gecancelled vanwege te weinig deelnemers :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:| wth,...
gistere was het zo druk dat er niemand mee bij kon >_<''
mjah knight union is bangg en shgaggie geworden... te veel lvl 30 deden mee en we haden merchant als allie >.<;; schiet lekker op die komen zeker niet opdagen.
ach ik ben pas 34 dus ik die voorlopig niet mee omdat ik toch alleen dood ga en als kannon voer dien :P.

ik las op 7 hearts iets VREESENLIJKS,... die skill reset event zou een misselijke shout grap zijn van een GM :(. Ipv dat die GM's ophouden te pasten met hun castle gear en vliegende scheepjes mogen ze wel doorwerken aan events :P. een lvl 70+ stats event zou ookwel mogen ^_^. maar zou iniedergeval een zeer zieke grap zijn als ze echt niet aan een skill reset gaan werken.

voor de mensen die het nog niet weten. voorlopig hangt het lvl max op lvl 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er nu ook mee begonnen _/-\o_ zeer vermakenlijk spelletje :P ben nog maar level 7 maar dat komt in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag n dual sword gevonden (sword/club, level 39).
Ben zelf nu level 38. Zal die maar eens gaan gebruiken volgend level. Zit lekker +3 dex +3 atk power op ^_^. Beter :>

Gebruikte altijd katars, maar ze zeggen dat op hoger level dual sword beter is.
Dan krijgen muse's een buff voor attack speed. Indien dit op een hawker gecast is met dual swords, wordt ie heel snel en meer dmg dan katars. Klinkt leuk. Zo niet, dan maar weer katars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:32

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ben ik de enige die zoveel moeite heeft met de(soldier) quest : remains of hobert?

Ik heb nu 4 items gevonden, maar ik hoorde dat ik er 5 of 6 moet vinden...moet je nog iets speciaals doen om de 1 a 2 te vinden? want ik heb nu wel al erg veel aqua... gekilled

[ Voor 84% gewijzigd door CV_SmileY op 02-02-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[CODE]
Asura mask
+11 charm

Legend Inner Bonnet (3)
+2 attack power

Dark Magical Rod (1)
damage 62 speed +3

Dark Fency Blue
+106 HP

Holy Inner Gloves
+2 attack power +2 Defence power

Dark Islam shoes

Talisman ring
+9 Magic(k?) resistence

Necklace
+2 Sensibility

Recovery Eerring
+4 hp recovery

Wat zou ik met een 80K op zak nog kunnen kopen voor mijn muse? Ik ben geen support muse zeg ik erbij :P
Ben lvl 45, dus ik zou ook kunnen sparen voor cart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

cart halen bij union met punten. :P veel goedkoper. met 80K kom je niet eens op een half autotje. misschien wielen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

110K nu :P
en iets van 19 union punten, als ik zo kijk heb ik sinds ik speel zo gemiddeld 70K per dag op de gok, dus een cart heb ik ook zo :P
daves2hd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:34:
cart halen bij union met punten. :P veel goedkoper. met 80K kom je niet eens op een half autotje. misschien wielen :9
First car engine 60K en wielen 50K in Junon ergens voor gezien net ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:34:
ja idd en je hebt nog EXP punten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

yup, ik ben op lvl 30 gelijk bij union gegaan om te hunten :P. die exp is heerlijk zo'n 15% voor 3 quets in te leveren ^^;

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 03-02-2005 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CV_SmileY schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:59:
Ben ik de enige die zoveel moeite heeft met de(soldier) quest : remains of hobert?

Ik heb nu 4 items gevonden, maar ik hoorde dat ik er 5 of 6 moet vinden...moet je nog iets speciaals doen om de 1 a 2 te vinden? want ik heb nu wel al erg veel aqua... gekilled
Je moet flink wat aquas killen voordat je het hebt gehaald. Ik begon zelf op lvl 30 en met lvl 33 was ik volgens mij klaar met de quest. Misschien dat ik er iets langer over deed dan het gemiddelde, maar toch. Ik zelf had 5 items verzameld en toen had ik quest gehaald.

Oja, ben zelf net gelukkig lvl 50 geworden en ik moet de quest nog doen voor die cart, maar die doe ik lekker morgen. Had inmiddels ook al 160 union points verzameld, dus mijn eerste cart ken ik mooi gratis halen. Kheb als soldier niet veel geld om zo'n ding helemaal te kopen. Maakt verder niets uit, want ik ben al blij dat ik lvl 50 heb gehaald en dat ik strax nu lekker rond kan scheuren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Ben 4 dagen geleden maar eens begonnen na ongeveer een jaar lang lineage 2 gespeeld te hebben (was gestopt omdat meeste uit clan gestopt zijn) had ik wel weer in in een mmorpg.

ben nu lvl 32 maar heb bijna vakantie dus dat gaat snel veranderen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/zyphernl/xDryice.jpg

Heb op dit lvl trouwens 143 avoidance (necklace of avoidance + fairy wings 17 dodge)

Mobs die ik hunt raken me niet eens :7

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
ok, ik speel het nu 2 dagen en ben lvl 17 muse.
1 vraag heb ik hierover, op fora over rose lees ik dat cure het enige is dat je nodig hebt om in een party te hebben en als je solo te werk gaat, maar ik schijn cure niet op mezelf te kunnen gebruiken? Of doe ik nu iets heel erg vreemds? alvast bedankt.

Mijn ingame nick is Slaap btw :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hehe, iemand verkocht net een Azura Mask met +3 dex voor maar 12k 8)7 Die heb ik meteen doorverkocht voor het nog steeds bescheiden bedrag van 35k :)
Ik moet zeggen dat het nog best lastig is om 2 characters te onderhouden. Ik heb nu een lvl 45 Hawker en een lvl 30 dealer. Die gaat dingen craften met het materiaal dat m'n hawker verzamelt :9 Alleen beetje jammer dat ik een hoop nutteloze skills heb, zodat ik nu alleen nog maar Turtle shields en een air gun kan maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Ik heb gisteren maar eens een Soldier aangemaakt. Ging best snel binnen 2.5 uur was ik level 16. :) Ik heb inmiddels een level 24 Dealer, level 22 Muse en dan een level 16 Soldier.
Slaapje schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:36:
1 vraag heb ik hierover, op fora over rose lees ik dat cure het enige is dat je nodig hebt om in een party te hebben en als je solo te werk gaat, maar ik schijn cure niet op mezelf te kunnen gebruiken? Of doe ik nu iets heel erg vreemds? alvast bedankt.

Je moet jezelf selecteren om je te kunnen healen, makkelijkste is om op je naam te klikken links-bovenin, dan kan jezelf healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja ik heb ook 3 characters.
Een lvl 38 Muse, lvl 22 Dealer en een lvl 8 visitor (wordt hawker, maar kan ook gedelete worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Slaapje schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:36:

Cure is idd heel erg handig. Zelf heb ik ook nog de Healing-spell erbij. Dan hoef je niet een characters te selecteren en alle character die vlak bij je staan worden allemaal gehealed. Ook een zeer effectieve spell. En ook zeer handig party is Blessing body. Dan verhoogt je Hp een tijdje. Ook erg handig.

edit:
Sorry voor dubbelpost

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 03-02-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik constant healing, kun je ook je party members mee curen :)
Daarbij Cure voor als er een niet in bereik is.
Ice-bolt is zeer effectief als er opeens iets op je af komt en heb je echt geen whirlwind voor nodig, want in combinatie met stun attack is die veel effectiever in het begin.
Curse is ook leuk, moet je wel hoog lvl voor hebben :P
En ik heb dan nog Phanton Sword wat ook erg lekker hakt moet ik zeggen.
Daarbij heb ik een hele range van pets en jams en rapeair hammers en potions voor als er iemand wat nodig heeft in de party :)
We zijn nu met de party bezig met 2 muses, eentje die de party members healt en supporten de andere die zeg maar de monsters weak maakt (defence degradeert, curse, minder effectieve attacks, etc...)
Speel ongeveer altijd in een groepje van 8 en dezelfde personen en dat gaat best hard zo :)
Daarbij heb ik de passive tree al helemaal compleet bijna en daar heb je als muse veel meer aan dan meteen de sterkste attacks te pakken, want sterkere attacks en minder mp nodig te hebben daarvoor, en snellere mp recovery is veel handiger, ik heb mijn cure bijv niet geupgrade en kan toch 400 hp ongeveer healen waar ik anders voor had moeten upgraden en nu hebben andere skills er ook profijt van ;)
Nu dat die passive tree bijna compleet is ben ik dus ook skills aan het upgraden gegaan en dan gaat het opeens in reuze stappen vooruit, harder als andersom dat garandeer ik je.
Btw wat str punten, ongeveer 40 ofzo, zijn ook niet weg voor een muse want dan worden je attacks iets sterker door en je hebt dan wat meer hp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Support muse geeft wel toch wel voldoening. Is wel grappig om te doen. En bovendien ben je dan best gewild. Heb al 2 clan offers gehad maar ben er nog niet helemaal uit. 1 clan (loki) Zitten allemaal +50 en dan kan ik niet mee partyen dus dat heeft geen zin, De ander is weer veelal amerikaans 8)7 Is er niet toevallig een NL clan die nog supportmuse zoekt?? rond lvl 40-50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe werkt nou dat Buying bij open market. Dat snap ik nog steeds niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 14:29
Rakkerzero schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:14:
Hoe werkt nou dat Buying bij open market. Dat snap ik nog steeds niet eigenlijk.
Je sleept artikelen die je wilt hebben er naar toe, daarna klik je op dat artikel, daarna op het mandje rechtsonder. Dan kun je aangeven hoeveel je wilt kopen en voor hoeveel pieken.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

CrisT schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:48:
[...]

Je sleept artikelen die je wilt hebben er naar toe, daarna klik je op dat artikel, daarna op het mandje rechtsonder. Dan kun je aangeven hoeveel je wilt kopen en voor hoeveel pieken.
en om zelf als buying market te staan?
Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ga naar open market dinf. klik op BUY. sleep iron thread en feathers bijvoorbeeld naar shop. klik op de feathers. en dan op het mandje onderin. aantal 20 en tijd 1500 ofzo. en dan kunnen mensen 20 feathers aan je verkopen. enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loki's clannaam is van kleur veranderd XD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:00
Ja ze hebben een hoger clan lvl... maar loki is niet de enigste hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toch maar ff avoidence necklace aangeschaft (werd tijd op level 39 :P ).
Maar levelen wordt wel steeds.. saaier :/

Vandaag en gister geleved van 37 naar 39, nu gak ff beetje rond huppelen en wat andere dingen doen :+

Edit: Ik ga questen :)
Ff wat union points verzamelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb vandaag weer een flink rijtje Junons monsters gezien :D

- Junons Grunter
- Junons aqua
- Junons Tree

echt grappig man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:38:
Ik heb vandaag weer een flink rijtje Junons monsters gezien :D

- Junons Grunter
- Junons aqua
- Junons Tree

echt grappig man.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar wat is er zo grappig aan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check eens die quest van luna/mushroom das is die master stone golem part quest >:)
mooie wapen keuzen zeg :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/blackheaven/screen032.jpg

maare de quest weer verder :)
ben beniewd wat voor items en exp ik verder krijg :9

btw ik heb die saint speer gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:47:
[...]

Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar wat is er zo grappig aan als ik vragen mag?
Het grappige is dat je lekker veel exp krijgt van ze :P

En ik heb een clan gevonden \o/
IK zeg nog niet welke, want we bestaan nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik ben nu weer een nieuwe patch aan het downloaden (duurt GVD echt lang met al die errors :( ) en ik lees dat ze onder andere de respawntijd van de Guardian Trees hebben verlaagd: er komen dus meer boompjes in kortere tijd. En ik geloof dat een hoop mensen hierop zaten te wachten :7

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:47:
[...]

dat hij 3 junon monsters heeft gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
jeeezus spelen jullie dit nou nog steeds, ga WoW spelen man :+

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt, aan WoW vind ik niets aan, dit is velen malen leuker.
Maar junon monsters zijn infected monsters ofzo door de uitlaatgassen van die auto's ofzo, en voor een quest van de historian moet je er 5 killen in ruil voor een juwel, ik heb die quest gedaan toen ie nog niet fixed was dus nu maar maybe weer es doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Hmm ik heb nu een Drawing of Wooden Cart gevonden en voor heel goedkoop een Wooden Cart Body gekocht, maar hoe zit dat nou? Je moet in ieder geval eerst die cartdriver licence hebben? En daarna kan je met die tekening een cart in elkaar zetten? (Zag ook dat er een Engine Drawing was..)

ps. ben nu pas een lvl 45 hawker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Alleen dealers kunnen een cart bouwen. Die tekening kan je dus lekker verkopen voor een heleboel zuly's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Haan schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:35:
Alleen dealers kunnen een cart bouwen. Die tekening kan je dus lekker verkopen voor een heleboel zuly's :9
Kan je als Muse wel zo'n kart bemachtigen op de een of andere manier dan? :/
k zat er zo naar uit te kijken om ook in zo'n ding door de levels te krossen (8>

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zo ook effe nieuwe char begonne een dealer gisteren :) lvl 23 :P gaat lekker op welk lvl kan je stuff maken? en wanneer een auto

gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:55:
zo ook effe nieuwe char begonne een dealer gisteren :) lvl 23 :P gaat lekker op welk lvl kan je stuff maken? en wanneer een auto

gerwin
Level 50 moet je zijn om er in te rijden in ieder geval.

Edit: Wat een vreselijk lange update zeg :O

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze mmorpg gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voorlopig wel maar geen id wanneer moet betalen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Spike_wolf schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:54:
[...]

k zat er zo naar uit te kijken om ook in zo'n ding door de levels te krossen (8>
Je kan voor 160 union points een kart krijgen. Of je koopt er eentje, maar dan mag je flink in de buidel tasten :p En je moet een quest doen om je license te verkrijgen en dat kan pas vanaf lvl 50.. * Haan is lvl 45 intussen, ik kan ook niet wachten tot ik een kart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Spike_wolf schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:54:
[...]

De makkelijkste, (en goedkoopste), manier is gewoon lid worden van een Union en dan 160 Union Points verzamelen door middel van quests. Ik ben zelf lvl 45 Hawker en ben sinds lvl 42 lid van een Union. Ik heb nu al 80 Union Points, dus mijn kartje kan besteld worden op lvl 50. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Saryon op 04-02-2005 13:08 ]

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik doe trouwens voor mijn Union een quest om 8 Gloves van Grunter Warriors te verzamelen.
Ik weet dat het Random Drops zijn, maar dit slaat nergens op. :?
Ik heb er nu achter elkaar zo'n 11 afgemaakt en geen enkele Glove?!?!? In de tijd dat ik hiermee bezig was, doe ik 4 keer de Moldie quest, met maar net wat minder Union Points. Ik ga er dus niet meer speciaal op jagen. (en het probleem is niet dat ik geen eerste hit krijg: ik ben Bow Hawker, dus meestal raak ik wat ik raken wil.)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey laat ik me hier ook weer eens even melden.

Ik merk dat ik laatste tijd meer bezig ben met shoppen dan met levelen (slechte zaak=p)

Eindelijk na zoveel tijd clan opgericht (met 2 frenz). pff 1mil zhuly moeilijk te collecten >_<.

btw @ Diaz heb je eigenlijk nog mot met die arrogante InavdeR? (kenken @ 7hearts). Man die gozer denkt echt dat ie god is ofzo (hij heeft inderaaad veel cash en ja i sold him the legend ranger boots i shouldnt have :/...aangzien hij ze weer doorverkoopt voor ngo meer......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Even de update hier:
Dear users
It is our regret for the delay of server open. Followings are the contents of update
today.
Please check them and enjoy your time with Rose Online.
Thank you

1. You can summon monsters more rapidly.
2. Ten percent up of success rate for Divine Lightening, a skill of Knight.
3. Ten to thirty percent power up of summoned monsters including monsters in
capsule.
4. Higher-quality of arrow and bullet are added. You can buy them from Magick
City of Uka in Lunar
5. Appearance rate of Guardian Tree has been raised.
6. You can check log-in and log-out of your clan members from Chat Window.
Hebben jullie trouwens al gebruik gemaakt van de discussion board op Roseon.com?

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 04-02-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

hmm, volgens mij is er iets in die update niet goed gegaan.

Kijk naar mijn character. Het haar is helemaal verwoest :(

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/Pictures/badhair.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Grrr........ heb mezelf geregistreerd, maar kom niet door de update heen?! :?

Telkens naait mijn update eruit en krijg ik een critical error... iemand meer last
van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

gewoon blijven proberen, had ik ook.. gaat vanzelf goed :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

beetje irrie dat text kleur is veranderd van quest item. was dat blauwe gewend. dat aparse valt amper op =/

en volgends mij is ramdom find flink naar beneden gedaan.

2 weken trug kon ik binnen +- 1 uur meestal wel 16 Grunter axe vinden. nu doe ik er soms met gemak 3 uur over... voor een miezerige 4 union poitns ofzo :( bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

daves2hd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:47:
beetje irrie dat text kleur is veranderd van quest item. was dat blauwe gewend. dat aparse valt amper op =/

en volgends mij is ramdom find flink naar beneden gedaan.

2 weken trug kon ik binnen +- 1 uur meestal wel 16 Grunter axe vinden. nu doe ik er soms met gemak 3 uur over... voor een miezerige 4 union poitns ofzo :( bah
Ik was gister dik een half uur bezig en vond er geen een :( Doe ik nou iets verkeerd :?

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 40.
Zou ik nu zelf kunnen hunten naar Low Essence etc?
Ik wil mijn 7 dex/str armor eigenlijk wel eens gaan upgraden :P
Mijn dual sword t liefst ook (+3 dex/atk power).

Adviezen?
Dr zijn hier zat high levels ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je wel goblin jar aankunnen of je moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik Goblin Jar vinden?

Dit zijn mn stats momenteel (met Hawkers Spirit level 5).
Afbeeldingslocatie: http://img100.exs.cx/img100/3786/statssss6wo.jpg

Zou ik het hiermee kunnen redden? Avo etc.
Of wordt ik dan afgemaakt ;>
Overigens krijg ik met mn equip +13 dex in totaal erbij.
En nog wat str en con enzo. Best trots op :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

max er watmeer con in en beetje extra str kan ook geen kwaad als je beesten met veel hit rate tegen komt en zelf een beetje moet tanken :P zou ik iniedergeval doen. verder toppie hoor.

goblin cave zal redelijk taai zijn maar je kan het wel aan. alleen zou ik wel meat bij kopen :P
het beste is nog ff doortainen tot lvl 45 en dan cave doen wel hoor :)

ik ben lvl 37 nu. heb al een cart van vorige char. zou denk ik op met union quets... krijg toch geen barst :/. Op lvl 50 ga ik wel Elder Doonga quest doen.

[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 04-02-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goblin jars vind je in de caves ;)
In adventure plaines :)
Inmiddels lvl 49, en kom behoorlijk wat union puntjes tekort voor een cart :P
Maar 180K voor een cart kan ik dan ook makkelijk betalen :P
En binnenkort een eigen clan, gaat wel goed zo \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zag opeens een raar item in m'n inventory, het heet La Reine. Weet iemand hier misschien wat het doet? In een topic op 7hearts erover wist ook niemand het. Ben wel beniewd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check dit uit devilgun :D oh ja thx DiaZ (je ziet het op foto=P)
http://img235.exs.cx/img235/3254/devilgun5cz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow dit spel is echt mega verslavend :9~ voor je het weet ben je 4 uur verder :P kben nu een lvl 10 muse O+ plaatje komt binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Haan schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:46:
Ik zag opeens een raar item in m'n inventory, het heet La Reine. Weet iemand hier misschien wat het doet? In een topic op 7hearts erover wist ook niemand het. Ben wel beniewd eigenlijk.
Dat item kreeg ik net ook in mijn bezit... k heb ook geen flauw idee wat k ermee mot :/
K weet wel dat k t (nog) niet kan gebruiken (lvl 17 Muse) en ik het ook niet mag ruilen/verkopen... :/
WTF is het? :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

waar staat het item. iemand een screenie ervan? wat recht de machtige rechters muisknop bij beschrijving? nog nooit gezien of gevonden show me ^_^;; zal wel nieuw item zijn ofzo.

wat vinden jullie van party options eigenlijk. ik vind dat er nogwel een aantal dingen bij mogen. zoals dat Lower lvl's meer exp krijgen zodat ze sneller expen en gelijk lopen met de rest en een option voor items dat eht item rippen tegen gaat. ik die 1e dmg dus is het mijn item. niet ik doe 1e dmg en party member komt het jatten :/
wild het voorstel sturen een weekje terug alleen na het mooie verhaal met redenen in te typen en ik op zend klikte kreeg ik een Page Not Found error in m'n gezicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kijk even in het topic dat ik aangeef in mijn post een stukje hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Kan iemand me vertellen hoe ik met die bubblegun eigenlijk moet schieten ? Heb er net 1 gekocht maar m'n soldier verrekt het gewoon een beessie aan te vallen met dat ding in handen

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

kogels kopen is misschien wel handig :+

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

welke moet ik daarvoor hebben dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kogel dood gewone kogels. zoalng je geen kannons kogels of pijlen in die gun ramt kun je met elke typre kogel schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:15:
[...]

Dat item kreeg ik net ook in mijn bezit... k heb ook geen flauw idee wat k ermee mot :/
K weet wel dat k t (nog) niet kan gebruiken (lvl 17 Muse) en ik het ook niet mag ruilen/verkopen... :/
WTF is het? :?
het niets, als ik het goed vertaal uit het frans :+
Tis een of ander medaillon maar je kunt het niet dragen als necklace?
Tis een vaag ding en helemaal niemand weet nog wat het doet, en van de npc krijg je er 111 voor terug, dus ik breng ze steeds maar naar de npc, stuk of 15 zover al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:29
'Item Appraisal Required'.
Waar kun je dat laten doen?

Iemand trouwens geïnteresseerd in Socket Rings? Heb er 9 stuks en raak die dingen maar niet kwijt :'(
(800p/st.)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:13:
'Item Appraisal Required'.
Waar kun je dat laten doen?

Iemand trouwens geïnteresseerd in Socket Rings? Heb er 9 stuks en raak die dingen maar niet kwijt :'(
(800p/st.)
Die dingen verkoop ik gewoon voor de autoprice. Je zult ze echt niet verkopen voor 800. Als je dat wel doet vind ik het knap en die item appraisal kan je doen in junon polis city ofzo. Daar zit een mannetje die dat kan doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:29
Hmm, misschien maar steentjes erbij sparen dan :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:20:
[...]

Die dingen verkoop ik gewoon voor de autoprice. Je zult ze echt niet verkopen voor 800. Als je dat wel doet vind ik het knap en die item appraisal kan je doen in junon polis city ofzo. Daar zit een mannetje die dat kan doen.
Item Appraisal kun je volgens mij doen bij iedere Gipsy die je tegenkomt. (bijv. Zant, Junon of Lake Amina).

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Socket rings en earrings verkoop ik gewoon aan de npc, soms raap ik ze geeneens meer op.
Ik ben zometeen lvl 50 woei! heb alleen niet union points voor een car, hoop dat er dan quest komen waar je iets meer union points voor krijgt :P
Ik heb ook alweer lekkere lvl 50 equipment en nog 230K in de knip en een hoop wat ik kan verkopen, en laat ik voor die 230K ook een auto kunnen kopen compleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Damn, zit in Magic city of Eucar...
Maar wil terug naar Junon, geen flauw idee hoe ik dat moet doen, Iemand een idee?

Denk ga daar eens effe kijken, maar niet verstandig als je lvl 45 ben :D

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Dat is op Lunar toch? Dan is het simpel: spendeer nog eens 5k aan een terugreis via zo'n schip :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
En waar zit dat schip???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Op dezelfde plek als waar je ervan af gestapt bent ;) Loop dus ff rond, het is aan de rand van de stad....

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
makje schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:38:
Op dezelfde plek als waar je ervan af gestapt bent ;) Loop dus ff rond, het is aan de rand van de stad....
Hmm, zit bij de Sation guide, maar die vent kan ik niet verstaan... raar gebrabbel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

....

Dan moet je dus eerst ff de taal leren. De Station Guide is idd. waar je op en af het schip kunt. Als je vanaf de station guide iets naar rechts loopt dan kun je visitor guide o.i.d. vinden, hij kan je de taal leren.

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
makje schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:46:
....

Dan moet je dus eerst ff de taal leren. De Station Guide is idd. waar je op en af het schip kunt. Als je vanaf de station guide iets naar rechts loopt dan kun je visitor guide o.i.d. vinden, hij kan je de taal leren.
Pfew ....op de terugweg naar Junon...Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom ik net thuis zie ik dat ik geen server kan conncten toch niet de 2e keer... kreeg die error=\

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen problemen mee ik zie de servers nu easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey xbastard speel je nog ROSE, ik zie je een week niet meer online :'( .

Is iemand deze monster wel eens tegen gekomen, ik vraag me af waar je dat kan halen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/untitled.JPG

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ehmm... tot zover ik weet is dat een muse skill. dus nergens denk ik :/ kan ook zijn dat ze wel ergends leven hoor, maar dan zullen het wel lvl 70+ gebieden zijn.

ik moet echt eens een keuze leren maken. ik begon met een Soldier tot lvl 16 gebracht. toen een Hawker bow,.. naar lvl 32 gebracht. toen een Hawker bow naar lvl 55 gebracht. nu een Hawker katar naar lvl 37.. en nu wil ik weer naar Hawker bower gaan... blijf deleten enz =/...
vond bower wel cool. de skills die je als scouter kan,... maar nu vind ik raider skills ookwel stoer,.. pff :P.

misschien toch maar weer opnieuw naar bower gaan,.. blijkt beter te zijn voor solo :? en gezien ik nooit echt party.. iemand ?
ik las op 7hearts forum dat je lichterlijk sneller leveld met wings.. is dat waar?

[ Voor 67% gewijzigd door daves2hd op 06-02-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check je stats m-speed is movementspeed dat het af en doe het weer om je ziet het verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
het is gewoon ergens of nergens hoor, hoeft echt geen d tussen :/

Facts don't care about your feelings

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.