[PC Cartoon style MMORPG]R.O.S.E Online Deeltje 2! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115650

Lijkt me wel een vet spel, maar die download gaat ook niet snel!
Heeft er niemand een andere URL?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Ben nu lvl 52 en levelen gaat best nog wel snel. Als ik even stevig wat monstertjes ga hakken ben ik ongeveer 2,5 uur bezig om te levelen. Ken genoeg spellen waarbij je op lvl 52 soms dagen of weken moet killen.
Ben nu ongeveer een dik uur bezig en ben van lvl 52 29% naar 75% en ben strax dus 53 :)

Wat voor quest is die luna quest eigenlijk?? Nog niet eerder van gehoord en ik kan niemand vinden die zo heet ofzo. Of moet ik dan bij een bepaalde union zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 38022 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:03:
Wat voor quest is die luna quest eigenlijk?? Nog niet eerder van gehoord en ik kan niemand vinden die zo heet ofzo. Of moet ik dan bij een bepaalde union zitten?
De Luna-quest wordt ook wel de Main-quest genoemd in het spel.
Je kunt de quest starten door met Maaed in Adventure Plain te praten.
Je hoeft niet bij een union te zitten.

Damn man. Ik heb nog steeds het probleem dat ik langzaam level. Iedere keer wordt ik op het laatste moment gekilled. laatst nog 6x achter elkaar doodgegaan. :( Weer 18% EXP kwijt :(
Misschien zijn Grunters op lvl 40 als muse nog iets te moeilijk. 8)7
Ik ga maar terug naar de Moldy's

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 08-02-2005 19:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

alweer 7 La reine,... iemand al gevonden wat je ermee kan? tot nu toe het meest nutteloze item van eht spel :?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Als je die een hoop hebt, ik heb gehoord een stuk of 150, dan krijg je er een quest bij waar je een hele goede equip aan overhoud, alsdus een jap in onze clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb net toch weer even flink zitten hakken en ben vandaag zonder problemen van lvl 52 naar 54 gegaan in 5 uurtjes spelen. Financieel gaat het ook eindelijk wel redelijk lekker als soldier. Heb nu 220k inclusief 500 done meat, 200 orange juice en 50 van die paarse potions die je hp snel kunnen bijvullen en mijn winkeltje laat ik nu de hele nacht staan waar ook nog ongeveer voor 200k in zit. Ken ik strax wel een upgrade halen voor mijn carretje. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Aangezien Xbastard nu uit de clan is en makje niet meer speelt, wil ik als member deze clan overnemen met krak, omdat wij als enige nog actief zijn binnen deze clan. zou je iedereen willen kicken behalve krak en ik? Mishcien kunnen we nog later paar mensen adden die nog wel actief zijn. :|

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 09-02-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff een vraage, ik heb 2 gloves:

LVL 55 dodge 17 def 17 mag 11
LVL 63 dodge 15 def 21 mag 14

Er komt nog 2 dodge bij als ik ze upgrade, dus 19 en 17, welke kan ik het beste houden?
Lvl 63 ben ik nog niet, maar het is ook niet ver meer, zijnde lvl 53.
Nu heb ik ook maar ff een shopje open gezet met ruim 400k aan artikelen, moet toch ff wat geld hebben voor de nieuwe clan, als ik 600K haal dan heb ik genoeg aangezien we al een 400 bij elkaar hebben :)
Verder zijn de union battles niet normaal, ik zie daar gewoon zo 10 lvl 90+ gasten bij elkaar, geen wonder dat de arumic dan steeds verliest en geen 20 punten kan incasseren, ik kom zwaar union points te kort.
Wil ik de 160 halen moet ik de quest die nu op het programma staat nog 15x doen, dan uh, tegene die tijd is het een beetje een makkie :+
Als ik maar 2 union battles kon winnen, of liever 3, dan heb ik ook mijn cart :)
Btw vandaag ff mijn license gehaald en alles bij elkaar duurde dat maar 30 min, de 3 scrollen was ik om de 5 minuten kwijt haast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik zou voor die lvl 55 gaan, maar ik ben hawker dus doge is nogal mijn ding :P. maar als andere class zou ik waarschijnlijk nog die lvl 55 nemen. want lvl 63 duurt toch nogwel even ^_^;;

mjah ik ben helemaal weg van m'n huidige char. niet zo zeer omdat ik er lekker mee kan solo'en maar om te item find. vandaag van lvl 18 naar 31 32 gegaan. en een "hoopje" items in de wacht gesleept. zie de screenie hieronder. alles tussen rode lijnen is vandaag gevonden.

[img=300,230]httphttp://www.aapelite.demon.nl/daaf/veel_items.JPG[/img]

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 09-02-2005 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

daves2hd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 04:03:
ik zou voor die lvl 55 gaan, maar ik ben hawker dus doge is nogal mijn ding :P. maar als andere class zou ik waarschijnlijk nog die lvl 55 nemen. want lvl 63 duurt toch nogwel even ^_^;;

mjah ik ben helemaal weg van m'n huidige char. niet zo zeer omdat ik er lekker mee kan solo'en maar om te item find. vandaag van lvl 18 naar 31 32 gegaan. en een "hoopje" items in de wacht gesleept. zie de screenie hieronder. alles tussen rode lijnen is vandaag gevonden.

[afbeelding]
waarom is de level en mp/hp weggewerkt met een wit vakje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 20:34
ja waarom eigenlijk <+:)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 14:24
daves2hd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:19:
alweer 7 La reine,... iemand al gevonden wat je ermee kan? tot nu toe het meest nutteloze item van eht spel :?
La reine worden gebruikt bij het maken van Castle Gear later in het spel (geen idee op welke manier), het is dus wel handig om ze te bewaren.
Anoniem: 54991 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:18:
Als je die een hoop hebt, ik heb gehoord een stuk of 150, dan krijg je er een quest bij waar je een hele goede equip aan overhoud, alsdus een jap in onze clan.
Net pas gezien dat er al een antwoord was... denk dat je deze twee 'hints' wel kunt combineren tot 1....

[ Voor 35% gewijzigd door CrisT op 09-02-2005 12:05 ]

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-05 21:40
Anoniem: 84254 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:51:
Aangezien Xbastard nu uit de clan is en makje niet meer speelt, wil ik als member deze clan overnemen met krak, omdat wij als enige nog actief zijn binnen deze clan. zou je iedereen willen kicken behalve krak en ik? Mishcien kunnen we nog later paar mensen adden die nog wel actief zijn. :|
kom ook weer terug, hebben hier in brabant gewoon een weekje carnaval geviert dus had geen tijd om te spelen. Maar kom denk ik toch redelijk actief terug. alleen weet niet of ik elke dag zin/tijd heb om te spelen. Maar spreek je straks nog wel ff ingame aan.
edit: ben dus nogusta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
hi all

iuk ben met de world quest of hoe die quest heet die in adventure begint bij die maired in midden. nu moet ik in junon bij bellia 2 books jatten maar hoe doe ik dat het was nacht ik klik op hem maar gebeurt niks
weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136331

Hoe verdien je het snelst geld? pak al wel alle items op en verkoop die maar helpt neit echt veel.
Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65062

Anoniem: 45916 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:48:
ik moet nu het antidote van die paddenstoelen ziekte aan maaed geven maar... hoe? als ik gewoon met hem praat zegt mn mannetje niets over het antidote. die soil moet ik ook begraven bij de paddenstoelen.. precies het zelfde verhaal.. hoe?
he waar heb je dat paddestoelenveld dan gevonden? ik heb echt geen idee waar het zit, ben nu al level 23 maar kom geen steek verder met die quest..... HUELP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311

Laat ff een scheet als het zover is, ik wil graag joinen :)
Tijdje niet gespeeld, maar heb nu de smaak weer te pakken.
Ik ken denk ik nog wel iemand die graag wil joinen, een klasgenoot van me.

We zijn beide level 41, geloof ik. Ik katar hawker en hij is een warrior.

Prrt. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136331 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:19:
Hoe verdien je het snelst geld? pak al wel alle items op en verkoop die maar helpt neit echt veel.
Iemand een idee
Dealer -> vind veel, snel geld naar mijn mening.
Muse -> (Solo) handelen, items inkopen in junon en verkopen, heb ik een hele tijd gedaan
Muse -> (Partyhealer) wat geld of loots vragen aan de mensen voor je diensten, de meeste zijn blij dat ze steeds gehealed worden, power up, speed up, attack up en weet ik wat ik allemaal nog meer heb, en houd aan een party ongeveer tussen de 20 en eens zelfs 160K over
Hawker -> geen idee, heb zelf geen hawker getrained
Soldier -> geen idee, heb ik ook nog niet uit geprobeerd.

Naar mijn mening als je snel veel geld wil hebben moet je een van de onderste 3 hebben plus een lvl 40 dealertje ofzo waar je soms mee speelt om equips en stuff te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:38:
[...]

Dealer -> vind veel, snel geld naar mijn mening.
Muse -> (Solo) handelen, items inkopen in junon en verkopen, heb ik een hele tijd gedaan
Muse -> (Partyhealer) wat geld of loots vragen aan de mensen voor je diensten, de meeste zijn blij dat ze steeds gehealed worden, power up, speed up, attack up en weet ik wat ik allemaal nog meer heb, en houd aan een party ongeveer tussen de 20 en eens zelfs 160K over
Hawker -> geen idee, heb zelf geen hawker getrained
Soldier -> geen idee, heb ik ook nog niet uit geprobeerd.

Naar mijn mening als je snel veel geld wil hebben moet je een van de onderste 3 hebben plus een lvl 40 dealertje ofzo waar je soms mee speelt om equips en stuff te vinden ;)
he das wel handig, maarreh voor lagere levels is het duis wel een stuk moeilijker om in juno city te komen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:26

Haan

dotnetter

Ik heb net een Grunter King gesoloed }) Ik had opzich wel wat hulp kunnen gebruiken, maar er was praktisch niemand in de buurt..

Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/screen024a.jpg

Nu nog 4 te gaan...

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53

makje

Professioneel prutser

Een wat late reaktie van mij, maar ik ben inderdaad zo ongeveer gestopt met dit spel. De afgelopen 3 weken ben ik zo goed als niet online geweest en ik heb het eigenlijks totaal niet gemist. Wanneer ik dan weer wel eens online was dan verveelde ik me na een uurtje al weer. De quest zijn grappig, maar tegelijkertijd eigenlijks compleet nutteloos: je hoeft ze niet te doen daar je exp sneller verkrijgt via het slachten van de sterkste monsters die je op dat moment aankunt. Daardoor verdijnt de noodzaak van quests (behalve de drivers license quest) en blijft enkel het zo goed mogelijk slachten van beestjes over...

Om die reden stop ik dan ook met dit spel, mijn character gooi ik nog niet weg omdat ik nog steeds met de gedachte speel nog eens een muse te maken. Clmann heb ik nu eerst deputy master gemaakt en Krak heb ik zo hoog mogelijk gepromoveerd. Omdat ik op het moment clanleader ben kan ik er niet gewoon uitstappen (ik denk dat Xbastard dan zijn hele character heeft weggegooid), maar als clmann eens tegelijk met mij online is dan verwacht ik het wel helemaal over te kunnen dragen :)

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
makje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:19:
[...]

Een wat late reaktie van mij, maar ik ben inderdaad zo ongeveer gestopt met dit spel. De afgelopen 3 weken ben ik zo goed als niet online geweest en ik heb het eigenlijks totaal niet gemist. Wanneer ik dan weer wel eens online was dan verveelde ik me na een uurtje al weer. De quest zijn grappig, maar tegelijkertijd eigenlijks compleet nutteloos: je hoeft ze niet te doen daar je exp sneller verkrijgt via het slachten van de sterkste monsters die je op dat moment aankunt. Daardoor verdijnt de noodzaak van quests (behalve de drivers license quest) en blijft enkel het zo goed mogelijk slachten van beestjes over...

Om die reden stop ik dan ook met dit spel, mijn character gooi ik nog niet weg omdat ik nog steeds met de gedachte speel nog eens een muse te maken. Clmann heb ik nu eerst deputy master gemaakt en Krak heb ik zo hoog mogelijk gepromoveerd. Omdat ik op het moment clanleader ben kan ik er niet gewoon uitstappen (ik denk dat Xbastard dan zijn hele character heeft weggegooid), maar als clmann eens tegelijk met mij online is dan verwacht ik het wel helemaal over te kunnen dragen :)
alsk op jouw berichie in mag gaan
jammer dat je er niet meer bent (heb je wel nooit gezien amar toch)
jij vind de questen neit alles

ik vind de questen juist fijner in dit spel bijvoorbeeld pt heb je elke keer zelfde spawn om xp te krijgen en geen andere manieren zijn er om dat t edoen. in dit spel ga je questen en tegelijk krijg je xp op die plek. Zo kom je nog is op andereplekken en blijft het afwisselent. maar nog veel succes in verdere leven.

als iemand 4x dealer stuff heeft zeg hetmaar

gerwinngood ingame nick > pas op 2x n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:04

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Haan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:00:
Ik heb net een Grunter King gesoloed }) Ik had opzich wel wat hulp kunnen gebruiken, maar er was praktisch niemand in de buurt..

[afbeelding]

Nu nog 4 te gaan...
hehe, ben jij kippetje, ik zie je geregeld rondlopen :)

(alcyo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 26235 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 08:04:
[...]

waarom is de level en mp/hp weggewerkt met een wit vakje?
voor mensen die me ooit misschien eens in union battle of PvP tegen komen. kan een nadeel geven :P. maar eht ging om m'n belachelijke item find van 1 dagje, niet om m'n mp en hp ^_^;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

misschien voor julllie een stomme vraag. Ik heb juist zelf aan het lezen geweest hier en er stond gratis cart. Koel echt iets voor mij want die is toch iets te duur. Maar speel het eigenlijk een rol bij welke union je zit? Heb op moment toch geen enkele union points dus en wil best wel gratis cartje.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

makje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:19:
[...]

Erg jammer dat je ermee gestopt bent, maar ik neem aan dat je Luna quest nog niet hebt gefinished, die quest is erg grappig, je kan ook wapens verdienen die je niet bij de npc kan kopen en erg veel exp, ik moet nu captian dongaas killen :P.
Maar ik ben op dit moment ben ik op het werk, ik ben vanavond wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke

Arieke

gerwingood schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:07:
hi all

iuk ben met de world quest of hoe die quest heet die in adventure begint bij die maired in midden. nu moet ik in junon bij bellia 2 books jatten maar hoe doe ik dat het was nacht ik klik op hem maar gebeurt niks
weet iemand dat?
zit met hetzelfde bezig. Ik heb tot nu ook niks kunnen *stelen* van hem/haar dus ...

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:07:
[...]

voor mensen die me ooit misschien eens in union battle of PvP tegen komen. kan een nadeel geven :P. maar eht ging om m'n belachelijke item find van 1 dagje, niet om m'n mp en hp ^_^;;
jaja, alsof dat wat uitmaakt, Grotendeels van die PvP zijn toch niet nederlands en die komen toch niet op deze site. Volgens mij ben je nog helemaal geen lvl 32......................... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arieke schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:18:
misschien voor julllie een stomme vraag. Ik heb juist zelf aan het lezen geweest hier en er stond gratis cart. Koel echt iets voor mij want die is toch iets te duur. Maar speel het eigenlijk een rol bij welke union je zit? Heb op moment toch geen enkele union points dus en wil best wel gratis cartje.
Dan zul je eers een union moeten joinen en 160 union points verzamelen en dan heb je gratis cart. Zo heb ik het ook gedaan. Als je lvl 50 bent moet je cart quest doen en dan mag je rijden. Dat is alles.

[edit] khad mijn eigen bericht ook wel kunnen editten

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 09-02-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dat stelen van boek is echt heel makkelijk, loop achter het huis langs als het donker is en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand me zeggen waar die paddestoelen zouden moeten zijn? ik kan wel dat gastje weer aanspreken maar hij begint er niet meer over :(

pls help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 38022 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:24:
[...]

jaja, alsof dat wat uitmaakt, Grotendeels van die PvP zijn toch niet nederlands en die komen toch niet op deze site. Volgens mij ben je nog helemaal geen lvl 32......................... :9
wie weet krijgt een van jullie inneens een ingeving :P
en ik ben wel lvl 32,... hoezo niet?.. wat je beter had kunnen vragen is: "waarom heb je je lvl gewit?" gezien ik in m'n post ook zeg welk lvl ik ben 8)7

weet iemand hoe je een pet dwingt te ranken voor je. want als ik iets aanval mag ik ngosteeds de klappen vangen. als ik later summon hawk doe lijkt het me wel handig als dat beest alles mag vangen voor mij :P

[ Voor 32% gewijzigd door daves2hd op 09-02-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, en weer een level erbij :P
Ik heb btw voor de muses hier een Saint Legend Vest lvl 60 met 19 dodge(!) erop over, hoger ben ik ze nog niet tegen gekomen, je kunt me ingame whisperen voor een bod :P
Meestal zie ik dodge 17 al voor een 19K en dan zie ik nog nergens 19 :D
Reden dat ie weg mag is omdat ik nu een exact dezelfde erbij heb XD
Heb alweer bijna 1100 MP, dat gaat echt lekker zeg, moet nu alleen equipment vinden die zowel mp als hp toevoegen omdat ik echt veel te weinig hp naar mijn zin heb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

jaja die dave gaat als een razende :P Heb het gister met eigen ogen gezien. ;-) Terwijl ik zit te aan te klote... krijg ik elke keer weer bericht van hem dat ie weer een lvl omhoog is :P

Goblin cave maar eens bekeken en damnz... wat een sterke beesten zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh ja je krijgt trouwens na het killen van orinigal dongaas, rond de 90000 exp 50k zulies 1 green heart en 1 blackheart :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wie weet er waar je een gem uit een item met slot kan laten halen? Ik wil m'n garnet namelijk in een ander wapen hebben. (eigenlijk dezelfde, maar dan 1 met 10% meer durability). Ik sta trouwens met m'n winkeltje vlakbij Makje :)

Ik heb misschien wel interesse in een plekje in de clan. Ben binnenkort lvl 50 hawker.

[ Voor 21% gewijzigd door Haan op 09-02-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:42:
Wie weet er waar je een gem uit een item met slot kan laten halen? Ik wil m'n garnet namelijk in een ander wapen hebben. (eigenlijk dezelfde, maar dan 1 met 10% meer durability). Ik sta trouwens met m'n winkeltje vlakbij Makje :)

Ik heb misschien wel interesse in een plekje in de clan. Ben binnenkort lvl 50 hawker.
Niet doen, heb ik tot 2x toe gedaan en 2x toe rubi kwijtgeraakt.
Het kan wel, maar gewoon niet doen, kun je beter doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit dat precies met die rubies erin zetten... Is dat ook een optie voor muses?? Can someone explain that?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Je neemt een slotted item (wapen/ring/halsketting/oorring), die equip je en vervolgens pak je je jewel (garnet/peridot etc) en die sleep je eroverheen. Iedere jandoedel kan het :)

[ Voor 9% gewijzigd door makje op 09-02-2005 20:02 ]

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol bah!!! Ik zal overnieuw beginnen met een char die jandoedel heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 14:19

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

is er nu trouwens plaats in de caln voor een lvl 35 dealer?
of zijn alle plekken nog/weer bezet...
(nee kan niet craften ik ga voor employ terror knight :D)

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Even over de Clan van gathering. Ik speel nou al twee weken op Server 3 van Rose en begin interesse te krijgen in de Clan. Ook Polo1987 heeft wel interesse.

Op dit moment ben ik een Level 41 Soldier en Polo1987 een Level 43 Hawker.

Kan iemand uit de clan even vertellen wat de eisen zijn? Of zit hij vol en wordt het tijd een nieuwe Clan op te richten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/untitled1.JPG

iemand hier eens geweest? vandaag kreeg ik intotaal rond de 250k exp voor het questen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

een maat van me is er welleens geweest :P ik hoop over 2 weekjes ook weer eens de grond van Luna te mogen kussen :)
ik ga nu puur voor lvlen, die quests komen nogwelleens :P. op lvl 50 als ik cart heb begin ik iig met DE grote quest van het moment.

lvl 36 en een half nu. kan alweer een Jewel Golem solo'en :)

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 09-02-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Goed, de leiding van de clan is nu overgedragen naar clmann. Ikzelf ben nu uit de clan gestapt en stop nu helemaal met mijn huidige karakter, een lvl 65 bow hawker. Wel ga ik waarschijnlijk nog beginnen met een nieuwe muse, maar daar begin ik pas mee als ik er weer helemaal zin aan heb.

Wat wel erg grappig is, is om eens al je huidige equipment te verkopen. Ik had reeds 400k in cash, nu na veel spullen verkocht te hebben zit ik iets over de 800k en dan heb ik nog wel voor 500k ~ 750k aan spullen. Veel houd ik ook gewoon voor als ik met mijn muse ga beginnen, m'n warehouse zit zo goed als vol :Y)

Nu nog even een goede mask met veel intelligence etc. vinden en een +11 Int Topaz kopen en mijn muse kan een vliegende start maken :P

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er al geweest ja, lvl 53 muse :)
Ik kan daar wat wolven killen maar ik vind het de potions niet waard, ik wacht wel ff een paar lvl's voor ik daar verder ga.
En weer wat geldschieters voor mijn aanstaande clan erbij, met meteen al 15 active personen erin straks :D

• Haan

Haan

dotnetter

Zo, ik ben eindelijk de magische grens van level 50 gepasseerd :D Tussen neus en lippen ook nog even vijf Grunter Kings voor de Luna quest gesloopt :9. Vannacht maar eens kijken of mensen wat troep van me willen kopen, want draag veelteveel mee..

Hebben jullie soms ook van die grappige dingen? Zoals vanmiddag toen ik iemand letterlijk alles voor AP zag verkopen, inclusief z'n bloodcharms 8)7 en iron thread..

Thx makje voor de goeie tijden, msichien zie ik je nog wel eens een keer, dan zal ik je wel ff een handje helpen met levelen. >:)
We hebben op dit moment maar 3 a 4 actieve members, we zijn op zoek naar actieve spelers. Maar ik zal eerst wel ff overleggen met krak, als je interesse hebt, moet je me ff mssg geven of aan krak. Net de level 60 gehaald, tijd om te slapen. :O

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 10-02-2005 00:23 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb nog steeds interresse in LegionOfTweakers. Hoewel ik al gevraagd ben in een andere clan. Maar dat kan altijd nog afzeggen he.

Ik heb een lvl 40 muse. met enkele support skills. Handig als 2nd muse in party.
Eigenlijk wil de Magician kant op gaan omdat die veel leuker lijkt dan de cleric.

btw. deeltje 3 ligt bijna klaar om gelanceerd te worden. mocht je nog wat info hebben die je nog in startpost zou willen. mail het ff naar rob.kayen [@] gmail [.] com

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 10-02-2005 01:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Anoniem: 64324

Ik ben nu een level 25 muse en ik verveel me te pletter. Kan nergens quests vinden. Heeft iemand tips waar ik wat te doen zou kunnen hebben? Hunten wordt ook wat saai en levelen gaat zo langzaam :/

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben nu lvl 40. niet slecht voor in 3 dagen ^_^;; maandag avond ( rond 9u ) begonnen.
vandaag dus lvl 32 tot 40. leuke manier van hunten ^_^;;. wel weer genoeg voor vanaaf.

mjah ik heb een stukkie trug een link naar zo'n beetje alle quests gepost. verder moet je gewoon het juiste hunten dat scheelt alweer een hoop. hunt turtle's of Aqua's,... Auqa's geven goed genoeg exp tot lvl 33/35 om op ze los te hakken. was lvl 20 in 1 dag door naar 30 dus ;).

zelf ondekt dat sterke ( oranje naam of hoger ) hunten niet echt werkt. je krijgt wel meer exp.. maar je bent ookwel 2/3x zolang bezig um te mollen. geven msischien een kwart minder exp maar mol je wel 2x zo snel dus haal je alsnog meer en sneller exp op.

ik ga maar weer een trug naar Claw arrows. Gliding is me nog een beetje te duur. maak maar net winst, en voor die 8 dmg minder ofzo. shceelt toch weer wat :P m'n geld ging vandaag ook lekker, zo'n 100K opgehaald. maar neit meer zoveel te sellen als gistere "gelukkig".

weet iemand al of en plannen zijn Desert of Dead Person in te schakelen? want ben toch wel aardig nieuwsschierig wat er komen gaat :9

[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 10-02-2005 04:59 ]

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Clmann, ik heb opzich wel interesse in de clan... weet niet of ik al sterk genoeg ben (lvl 47 Bow-Hawker), ben iig wel een actieve speler... dagelijks minimaal 2 uurtjes.
Hoop deze week nog lvl 50 te halen, zodat ik eindelijk in een Cart kan stappen.
Bedankt nog dat je me laatst redde van die King @ Beach of Genzi :P

(nogmaals ingame naam: chammiej)

Hoelang (ongeveer) gaat dit spel eigenlijk nog gratis blijven?

• Haan

Haan

dotnetter

Check m'n nieuwe aanwinst :D
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/screen026a.jpg

Ik weet niet waarom sommige mensen zo klagen over de cart quest, ik was er sneller mee klaar dan sommige union quests..

offtopic:
@ Saryon: ik heb m lekker eerder! :P

• Arieke

Arieke

makje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:01:
Je neemt een slotted item (wapen/ring/halsketting/oorring), die equip je en vervolgens pak je je jewel (garnet/peridot etc) en die sleep je eroverheen. Iedere jandoedel kan het :)
kunnen de NPC dat ook voor je doen? Als ja waar ergens?

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Arieke schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:41:
[...]

kunnen de NPC dat ook voor je doen? Als ja waar ergens?
Je kunt het gewoon zelf doen. Je hebt de NPC helemaal niet nodig hiervoor.
Het enige wat je nodig hebt is:
- een slotted item (wapen/ring/halsketting/oorring)
- een jewel (garnet, peridot, enz.. ) (als objectklasse maar Jewel is.)

en dan doe je wat makje zei.
Duidelijk?

• Arieke

Arieke

Rakkerzero schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:59:
[...]

Je kunt het gewoon zelf doen. Je hebt de NPC helemaal niet nodig hiervoor.
Het enige wat je nodig hebt is:
- een slotted item (wapen/ring/halsketting/oorring)
- een jewel (garnet, peridot, enz.. ) (als objectklasse maar Jewel is.)

en dan doe je wat makje zei.
Duidelijk?
lijkt me duidelijk nu toch.

Merci he XD

En crystals ook? Heb juist geprobeerd maar erover slepen wilt toch niet misschiem omdat het een crystal is?

[ Voor 12% gewijzigd door Arieke op 10-02-2005 13:44 ]

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ben nu bijna lvl 49 en heb praktisch alle union points :D Vanavond als het meezit eindelijk mn cart ophalen, eerst nog even flink levellen en de Cartquest :s (die hoop ik net zo makkelijk is als Haan zegt...).

@Haan: Goed werk man, je hebt me verslagen, (maar ja, jij als student hebt ook veel meer tijd dan ik als hardwerkend jongeman ;) ). Maar wacht maar af, de Castlegear krijg ik als eerst :D

Ik heb trouwens ook wel interesse in een plekje in de Clan. Ben Bow-Hawker (bijna lvl 49) met een mooie Elfenboog. Ik heb alleen het idee dat er al genoeg Hawkers in de Clan zitten, maar goed, we merken het wel.

Deliriant isti Romani.

• Arieke

Arieke

Saryon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:53:
Ben nu bijna lvl 49 en heb praktisch alle union points :D Vanavond als het meezit eindelijk mn cart ophalen, eerst nog even flink levellen en de Cartquest :s (die hoop ik net zo makkelijk is als Haan zegt...).
Die Quest is zo simpel als iets van hier naar daar reizen en op het einde in goblin cave tege de Coal Mine Goblins vechten tot de scrolls weg zijn.

Een eitje dus

• gerwingood
  • Niet online
^^ vnaf lvl 43 denk ik nu op
:)
invite me ook in clan :P

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Arieke schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:54:
[...]

Die Quest is zo simpel als iets van hier naar daar reizen en op het einde in goblin cave tege de Coal Mine Goblins vechten tot de scrolls weg zijn.

Een eitje dus
mjah maar geluk is iets anders. ik was er meer dan 3 uur mee bezig ;). en een maat van mij ook dik over anderhalf uur :P, vervolgends hoor je iemand in je bud list die de quest ff gaat doen en binnen de 1e 6 gobs al klaar is :(. hopenlijk zit het me deze keer emer mee, maar SEN zorgt toch voor meer item find etc, maar DEX zogt voor quest succes rate :?. welke van die 2 zorgt er dsan precies voor dat je quest items vind? :P

• Arieke

Arieke

daves2hd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:08:
[...]

mjah maar geluk is iets anders. ik was er meer dan 3 uur mee bezig ;). en een maat van mij ook dik over anderhalf uur :P, vervolgends hoor je iemand in je bud list die de quest ff gaat doen en binnen de 1e 6 gobs al klaar is
Ik had er een halfuurtje overgedaan. Hangt ervan af dusja, Over die Sen enzo heb ik geen info ik ben nu een lvl28 soldier en heb bijna evenveel str als men 52 soldier dus... Tja dat hebt je als er geen reset stats in voorkomt na lvl15. Tja

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:38
Volgens de in-game tips:

STRENGTH
- Max HP - beïnvloed hoeveel HP je maximaal kunt hebben
- Near Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met korte afstands wapens
- Defense Power - beïnvloed hoe goed je verdediging is
- Item Carrying Capability - beïnvloed hoeveel je kunt dragen (in gewicht)

DEXTERITY
- Moving Speed - beïnvloed de snelheid waarmee je character zich voort beweegt
- Distance Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met lange afstands wapens
- Dodge Rate Physical Attack - beïnvloed je kunnen om fysieke aanvallen (niet-magische) te ontwijken

INTELLIGENCE
- Max MP - beïnvloed hoeveel MP je maximaal kunt hebben
- Magic Resistance - beïnvloed je kunnen om magische aanvallen te weerstaan
- Attack Power Magical Weapon - beïnvloed hoeveel schade je magische wapens aanrichten

CONCENTRATION
- Accuracy - bepaald de nauwkeurigheid van je aanvallen
- Crafting Success - beïnvloed je succes rate in het craften van items
- Recovery Speed - beïnvloed de snelheid waarmee HP & MP worden aangevuld
- Power of Guns - beïnvloed de kracht van aanvallen van schietwapens

CHARM
- Quest Conditions - beïnvloed wat/hoeveel je moet doen om een quest succesvol uit te voeren
- Quest Rewards - beïnvloed de beloning die je krijgt voor het succesvol uitvoeren van een quest
- Hunting Danger - ?

SENSIBILITY
- Crafting - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van craften van items
- Battle - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van gevechten
- Critical Attack - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van critical attacks
- Quality of Crafted Items - beïnvloed de kwaliteit van gecrafte items
- Skill Damages - beïnvloed de schade die (active) skills veroorzaken

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Quest Conditions - beïnvloed wat/hoeveel je moet doen om een quest succesvol uit te voeren
Charm dus?
Skill Damages - beïnvloed de schade die (active) skills veroorzaken
hmz,.. toch alleen voor magic dmg active skills?

mjah ligt het aan mij of laggen de servers op het moment je kont eruit?,... shiet niet op hier iig. constand stil beeld en vervolgends beweegt eht weer en heb je daar 5 hp over. blijf neit dood gaan =/

Saryon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:53:

@Haan: Goed werk man, je hebt me verslagen, (maar ja, jij als student hebt ook veel meer tijd dan ik als hardwerkend jongeman ;) ). Maar wacht maar af, de Castlegear krijg ik als eerst :D

Ik heb trouwens ook wel interesse in een plekje in de Clan. Ben Bow-Hawker (bijna lvl 49) met een mooie Elfenboog. Ik heb alleen het idee dat er al genoeg Hawkers in de Clan zitten, maar goed, we merken het wel.
Wrack schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:06:
Clmann, ik heb opzich wel interesse in de clan... weet niet of ik al sterk genoeg ben (lvl 47 Bow-Hawker), ben iig wel een actieve speler... dagelijks minimaal 2 uurtjes.
Hoop deze week nog lvl 50 te halen, zodat ik eindelijk in een Cart kan stappen.
Bedankt nog dat je me laatst redde van die King @ Beach of Genzi :P

(nogmaals ingame naam: chammiej)
moet je ff ingame contact opnemen met krak of mij, we hebben maar 1 bower in de clan.
Wanneer heb ik jou gered bij Beach of Genzi, ik kan me niet meer herrinneren. :?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 10-02-2005 15:21 ]

Anoniem: 118100

Topicstarter
- Hunting Danger - zal wel te maken hebben wanneer de vijanden je met rust laten als je te sterk bent.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

NitroX infinity schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:50:
Volgens de in-game tips:

STRENGTH
- Max HP - beïnvloed hoeveel HP je maximaal kunt hebben
- Near Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met korte afstands wapens
- Defense Power - beïnvloed hoe goed je verdediging is
- Item Carrying Capability - beïnvloed hoeveel je kunt dragen (in gewicht)

DEXTERITY
- Moving Speed - beïnvloed de snelheid waarmee je character zich voort beweegt
- Distance Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met lange afstands wapens
- Dodge Rate Physical Attack - beïnvloed je kunnen om fysieke aanvallen (niet-magische) te ontwijken

INTELLIGENCE
- Max MP - beïnvloed hoeveel MP je maximaal kunt hebben
- Magic Resistance - beïnvloed je kunnen om magische aanvallen te weerstaan
- Attack Power Magical Weapon - beïnvloed hoeveel schade je magische wapens aanrichten

CONCENTRATION
- Accuracy - bepaald de nauwkeurigheid van je aanvallen
- Crafting Success - beïnvloed je succes rate in het craften van items
- Recovery Speed - beïnvloed de snelheid waarmee HP & MP worden aangevuld
- Power of Guns - beïnvloed de kracht van aanvallen van schietwapens

CHARM
- Quest Conditions - beïnvloed wat/hoeveel je moet doen om een quest succesvol uit te voeren
- Quest Rewards - beïnvloed de beloning die je krijgt voor het succesvol uitvoeren van een quest
- Hunting Danger - ?

SENSIBILITY
- Crafting - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van craften van items
- Battle - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van gevechten
- Critical Attack - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van critical attacks
- Quality of Crafted Items - beïnvloed de kwaliteit van gecrafte items
- Skill Damages - beïnvloed de schade die (active) skills veroorzaken
Ik zal dit lijstje toeveogen aan de nieuwe startpost.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik wacht tot ik genoeg heb m'n eigen clan op te richten :-). zit atm op 500K en nogwat.
ik zou eerst de clan met een aantal maten van me oprichten. alleen die waren anar WoW overgestapt dus moet ik eht alleen betalen :P. ff sparen maar ach als ik het op zo'n 70K per dag kan houden zal het toch wel moeten lukken ^_^;;

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 19:14

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Ziet er leuk uit, helaas duurt die download zo lang ... er is zeker niemand die een snellere mirror heeft dan die van de site? :)

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nope, die we hadden is offline tot zover ik weet. is gewoon even wachten, maar het is ut um waard ;)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

sommige hebben het erover dat download zo langzaam is. terwijl ie bij mij binnen een uurtje gedownload en geinstalleerd is.
Ligt volgens mij gewoon aan de client pc.

Je merkt trouwens wel nu WoW uit is, dat het stuk rustiger geworden is in ROSE.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 10-02-2005 17:00 ]

Zo, ik heb het geld bij elkaar voor mijn clan \0/
Wat geld schieters gesproken zeg maar en die overleggen de resterende 400K in contributie geld :)
En al mijn muse equipment is nu ook allemaal boven de 17 dodge wat voor muse stuff erg goed is, uitzonderlijk zeldzame stukken ook in sommigeg evallen (Heb een Legend Vest met dodge 20, nergens gezien, nog geen eens upgraded, lvl 60 met nice andere stats... en dat voor maar 30K XD)
Ik koop zo koopjes op en verkoop die dik door, heb nu al een hele horde aan muses die mij laten stats-shoppen zoals we het maar ff noemen :P.
Nu nog eens worden over een naam van de clan, maar ik heb 60% van de aandelen :P.

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Clmann, waarneer ben je online? :P Kan je nu niet toevoegen / messagen... En krak ook niet? :/

Dat je me gered heb is trouwens al weer 2 weken geleden denk ik, toen ik perongeluk een keertje daar uit kwam.

Wrack schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:02:
Clmann, waarneer ben je online? :P Kan je nu niet toevoegen / messagen... En krak ook niet? :/

Dat je me gered heb is trouwens al weer 2 weken geleden denk ik, toen ik perongeluk een keertje daar uit kwam.
ben de heletijd al online net ff pauze gehouden, ben nu weer online.

Trouwens weet iemand hoe ik mn MAP weer terug krijg, ik ben hem namelijk kwijt. :r

Ik heb nu 3 BSOD's gehad terwijl ik ROSE aan het spelen was. Allemaal een probleem met nv4_disp.dll (oid) Ik heb de laatste drivers (66.93 officieel, nvidia dus). Iemand die meer info heeft hierover of waar ik eventueel meer zou kunnen vinden (forum ofzo), bugreport van roseon.com doet het bij mij ook niet...

Anoniem: 26235 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:39:
Ik heb nu 3 BSOD's gehad terwijl ik ROSE aan het spelen was. Allemaal een probleem met nv4_disp.dll (oid) Ik heb de laatste drivers (66.93 officieel, nvidia dus). Iemand die meer info heeft hierover of waar ik eventueel meer zou kunnen vinden (forum ofzo), bugreport van roseon.com doet het bij mij ook niet...
Dit heb ik ook regelmatig en een helehoop mensen met ons.
Is geen oplossing voor gevonden nog maar het komt gelukkig al minder voor als eerst (om de 30 min eerst)

Trouwens, waar in het forest of wisedom kun je het beste guardian trees mollen?
Ben maar verder gegaan met de luna quest en moet er 10 hebben maar die stomme parties hebben steeds de first hit, bij het spawnpoint is het dus echt niet te doen... zo duurt het wel ff voordat ik er 10 heb :(

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:39:
Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met Rose, maar dat AMD64 systemen wel problemen hebben met het minimaliseren van het spel, waarom is mij onduidelijk.
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:53:
Zo, ik heb het geld bij elkaar voor mijn clan \0/
Wat geld schieters gesproken zeg maar en die overleggen de resterende 400K in contributie geld :)
[...]
Nu nog eens worden over een naam van de clan, maar ik heb 60% van de aandelen :P.
Ik heb samen met Polo1987 wel interesse, ben alleen benieuwd wat de mogelijkheden zijn met een clan, krijg je dan extra quest ofzo? wat is het voordeel van een clan?

Daarnaast heb ik eigenlijk alleen interesse in een Nederlandstalige clan, dus ik ben benieuwd

[ Voor 35% gewijzigd door Cardinal op 10-02-2005 21:07 ]

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:58:
[...]

Trouwens, waar in het forest of wisedom kun je het beste guardian trees mollen?
Ben maar verder gegaan met de luna quest en moet er 10 hebben maar die stomme parties hebben steeds de first hit, bij het spawnpoint is het dus echt niet te doen... zo duurt het wel ff voordat ik er 10 heb :(
rechts onder ( als ik me neit vergis )... is een soort heuvel. een stukkie midden links op heuvel zit een spawn point en de guide van forest. ik hunte boven op de heuvel zo'n beetje. zal zo even er heen lopen en wat getallen ongeveer dooregeven. het luke mij daar iig best snel, en dat was nog voor de patch die meer Guardians laat spawnen ;) ongeveer op:5646,4966 als je hier een beetje rond kijkt zie je ze redelijk vaak verschijnen.

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 10-02-2005 21:16 ]

daves2hd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:10:
[...]

rechts onder ( als ik me neit vergis )... is een soort heuvel. een stukkie midden links op heuvel zit een spawn point en de guide van forest. ik hunte boven op de heuvel zo'n beetje. zal zo even er heen lopen en wat getallen ongeveer dooregeven. het luke mij daar iig best snel, en dat was nog voor de patch die meer Guardians laat spawnen ;) ongeveer op:5646,4966 als je hier een beetje rond kijkt zie je ze redelijk vaak verschijnen.
Daar ben ik dus en daar lopen gewoon steeds 3 parties te hunten, maakt niet uit welke server :|
En er is een lag van hier tot ginder waardoor ik steeds doodga en niemand wilt me ff in een party :|
Echt, tot nu toe was er niets aan die Luna quest aan maar dit is echt ff heel moeilijk, moeilijkste quest tot nu toe voor mij.

Anoniem: 103718

is dit spel nou gratis of ...? zit het te downloaden en heb een account gemaakt maar zag nog nix van payen ofzo

Is de eerste tijd, reken op 2 maanden, hoogstens 6 maanden, gratis, daarna zal er voor betaald moeten worden.
Is op zich helemaal niet erg vind ik zo :)

En Ik heb eindelijk 10 fruits, ben gewoon die groepen gaan ks'en totdat ze me zo zat waren dat ze me maar partiede, waar ik mooi gebruik van heb gemaakt en eruit ben gegaan zodra ik ze had XD
Tja, als het niet gewoon kan dan zo maar :P

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah lag idd,... zware lag :/
word onderhand best irrie.
daarstaks een party die half actief was en een half support muse die lag te slapen. dus toen ik dood ging vond ik het wel welletjes met de lag en de party. ff gestopt. hopenlijk nu wat beter :P

voor mensen die me ingame nog willen adden m'n nick is Daves2hd

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 11-02-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ ,zo de Got clan leeft weer, hier nog ff een groeps foto van ons allen

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/untitled10.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ik wil op een dag zelf een clan beginnen. maar heb nog 500K nodig. tot die tijd wil ik misschien ookwel bij LT als er nog plek is :P
zo ja, ik speel altijd op server 2, hoeveel kost en kan iemand me iets uitleggen voer clans. want ik weet er niets van verder. is er een shared exp. een money share of puur alleen een groep emt een naam tag boven je hoofd en samen kunnen chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

Hahaha zie ons chillen dan op die foto :7 goed genomen clmann _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb jullie gezien :P
Heb nu een mooie Legend Holic Vest (1) met dodge 22 erbij :D
Nog een keer upgraden naar (2), kom alleen zwaar essence te kort, in het begin vond ik die zoveel dat ik ze goed verkocht en nu vind ik er geen enkele meer en kan ik ze terug kopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

okee dan, ik lekker op een Grunter king aan het hakken voor de exp. was toevallig de 1e die um aanviel dus item was voor mij. maar het item dat ik kreeg was lang neit zo goed als ik verwachte :/ ,... ZELFS NOG BETER! zie hier onder,.. en probeer niet te kwijlen erop ;)

[img=300,230]httphttp://www.aapelite.demon.nl/daaf/screen013.jpg[/img]

laat ik dat nou NET vinden nu maandag m'n katar hawker heb gedelleted :'( :( grom grom brom brom. maar ik hou hem nog wel even. ondaks ik bow hawker ben :P. de dmg is heerlijk en die crits om je vingers bij af te likken ( en dat zonder katar skills ) en vergeet het ding niet dat je um al op lvl 20 ofzo kan gebruiken? ( alle punten in dex ) gezien je alleen 90 dex nodig hebt en niets anders :D. misschien word ik Toch raider bij Skill reset? :P ( als die nog komt )

GROM,... Server onderhoud >_<;; bijna lvl up eindelijk en dan word ik op 96% gekicked :P
iedereen was de GM aan het shouten :P iedereen wilt een castle gear cadeau krijgen van ze ^_^
mjah 3 uur onderhoud, lekker lang voor een keer :Z, zal ut um wel waar zijn zeggen we maar. ach een nachtje slapen kan ook weer eens geen kwaad zeggen ze. truste dan maar :X

iemand klaagde hier laast over: - Female two pony tailed avatar error (Graphic error) has been fixed.
nou je haar is weer gemaakt nu als je het nog neit wist :)

[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 11-02-2005 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
* 4Real wil ook bij de tweakers clan O+

waar kan ik me aanmelden? ik ben een soldier lvl33 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

daves2hd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 05:25:
okee dan, ik lekker op een Grunter king aan het hakken voor de exp. was toevallig de 1e die um aanviel dus item was voor mij. maar het item dat ik kreeg was lang neit zo goed als ik verwachte :/ ,... ZELFS NOG BETER! zie hier onder,.. en probeer niet te kwijlen erop ;)

[afbeelding]

iemand klaagde hier laast over: - Female two pony tailed avatar error (Graphic error) has been fixed.
nou je haar is weer gemaakt nu als je het nog neit wist :)
Vriend vanmij (Diaz ingame) heeft ook zo'n mooie unique katar gevonden, alleen die was nog wat beter, hij heeft zo ongeveer 1 van de 5 ofzo ingame heeel erg rare item. hij kon em voor 8mil kwijt xD.

eindelijk die stomme avatar fout weg :). eindelijk geeen mensen meer 0.o naast me staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Hehehe, was lekker lvlen gister met de clan! Beetje lame van die twee andere clans die ons steeds uitmoordde. Vanaaf maar weer ff verder lvlen en van het weekeind de 50 proberen te halen.

De groepsfoto is goed gelukt trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

Wrack schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:31:
Hehehe, was lekker lvlen gister met de clan! Beetje lame van die twee andere clans die ons steeds uitmoordde. Vanaaf maar weer ff verder lvlen en van het weekeind de 50 proberen te halen.

De groepsfoto is goed gelukt trouwens ;)
als dat nog eens gebeurd kan je mij ook altijd er nog bij roepen he ;) ik zit nu in Loki clan btw.
zitten wel veel 7x lui in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:50:
[...]

als dat nog eens gebeurd kan je mij ook altijd er nog bij roepen he ;) ik zit nu in Loki clan btw.
zitten wel veel 7x lui in
haha , ik wou BH bijroepen maar hij was er op dat moment niet, volgende keer roep ik jou wel als er problemen zijn.
Die lui clan heet Kaoz ofzo, krak en ik konden ze makkelijk al ze met zn 3en zijn, maar ze waren met zn 7en ofzo.

Ik kreeg trouwens 70k exp vo0r het hunten van Aqua guardian in clan eiland :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 11-02-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Kan de Tweakersclan nog een lvl 51 Bowhawker gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:18:
Kan de Tweakersclan nog een lvl 51 Bowhawker gebruiken? :P
zekers, als je maar actief bent, op dit moment hebben nog paar plekken vrij.
Op dit moment zoeken we ook Muse en een dealer het liefst 45 a 50+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Anoniem: 84254 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:23:
[...]

zekers, als je maar actief bent, op dit moment hebben nog paar plekken vrij.
Op dit moment zoeken we ook Muse en een dealer het liefst 45 a 50+
Ok dan, actief ben ik zeker wel. Mijn ingame naam is Vinze, wie kan ik pm-en om te joinen en zijn er nog regels oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

IK wil ook wel in de clan.
Heb een support muse die magician wil worden. Op lvl 40.
Is dat goed genoeg voor de clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Weet iemand of er een relatie is tussen het aantal charm dat je hebt en de drops die je krijgt van monsters.

Van de week heb ik 4 keer een Grunter King gedood, waarbij de drop voor mij was. De eerste keer kreeg ik een Garnet. De tweede keer kreeg een wooden kart drawing. De twee andere keren waren waardeloos. Gisteren heb ik hem ook een keer gedood waarbij ik 2 green crystals kreeg.

Nu wil ik weten of andere mensen dit ook vaker krijgen. Bovendien krijg ik bij 50% van de kills, meerdere keren iets, zoals bijvoorbeeld Glue(3) of Rubber Sap(5).

Ik heb 94 charm (ben lvl53 soldier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke

Arieke

Kan iemand deze bug reporten? want ik krijg roseon ni open op men IE

http://www.arieke.be/images/screen003.jpg

Het is van de Lunar quest. Harin moet normaal deze dingen geven maar hij dropt die gewoon.

Het zou echt goe zijn da jullie kunnen reporten. Hij vraagt continu het paswoord op IE en als ik met FF inlog werkt dat wel maar dan kan ik geen bug reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verder in Deel 3 van het ROSE Online topic

[PC MMORPG] ROSE Online deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.