Lijkt me wel een vet spel, maar die download gaat ook niet snel!
Heeft er niemand een andere URL?
Heeft er niemand een andere URL?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 115650
Anoniem: 38022
De Luna-quest wordt ook wel de Main-quest genoemd in het spel.Anoniem: 38022 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:03:
Wat voor quest is die luna quest eigenlijk?? Nog niet eerder van gehoord en ik kan niemand vinden die zo heet ofzo. Of moet ik dan bij een bepaalde union zitten?
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 08-02-2005 19:37 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 54991
Anoniem: 84254
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 09-02-2005 00:52 ]
[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 09-02-2005 05:49 ]
Anoniem: 26235
waarom is de level en mp/hp weggewerkt met een wit vakje?daves2hd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 04:03:
ik zou voor die lvl 55 gaan, maar ik ben hawker dus doge is nogal mijn ding. maar als andere class zou ik waarschijnlijk nog die lvl 55 nemen. want lvl 63 duurt toch nogwel even ^_^;;
mjah ik ben helemaal weg van m'n huidige char. niet zo zeer omdat ik er lekker mee kan solo'en maar om te item find. vandaag van lvl 18 naar 31 32 gegaan. en een "hoopje" items in de wacht gesleept. zie de screenie hieronder. alles tussen rode lijnen is vandaag gevonden.
[afbeelding]
Facts don't care about your feelings
La reine worden gebruikt bij het maken van Castle Gear later in het spel (geen idee op welke manier), het is dus wel handig om ze te bewaren.daves2hd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:19:
alweer 7 La reine,... iemand al gevonden wat je ermee kan? tot nu toe het meest nutteloze item van eht spel
Net pas gezien dat er al een antwoord was... denk dat je deze twee 'hints' wel kunt combineren tot 1....Anoniem: 54991 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:18:
Als je die een hoop hebt, ik heb gehoord een stuk of 150, dan krijg je er een quest bij waar je een hele goede equip aan overhoud, alsdus een jap in onze clan.
[ Voor 35% gewijzigd door CrisT op 09-02-2005 12:05 ]
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
kom ook weer terug, hebben hier in brabant gewoon een weekje carnaval geviert dus had geen tijd om te spelen. Maar kom denk ik toch redelijk actief terug. alleen weet niet of ik elke dag zin/tijd heb om te spelen. Maar spreek je straks nog wel ff ingame aan.Anoniem: 84254 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:51:
Aangezien Xbastard nu uit de clan is en makje niet meer speelt, wil ik als member deze clan overnemen met krak, omdat wij als enige nog actief zijn binnen deze clan. zou je iedereen willen kicken behalve krak en ik? Mishcien kunnen we nog later paar mensen adden die nog wel actief zijn.
Anoniem: 136331
Anoniem: 65062
he waar heb je dat paddestoelenveld dan gevonden? ik heb echt geen idee waar het zit, ben nu al level 23 maar kom geen steek verder met die quest..... HUELP!!!Anoniem: 45916 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:48:
ik moet nu het antidote van die paddenstoelen ziekte aan maaed geven maar... hoe? als ik gewoon met hem praat zegt mn mannetje niets over het antidote. die soil moet ik ook begraven bij de paddenstoelen.. precies het zelfde verhaal.. hoe?
Anoniem: 103311
Laat ff een scheet als het zover is, ik wil graag joinenAnoniem: 84254 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:51:
Aangezien Xbastard nu uit de clan is en makje niet meer speelt, wil ik als member deze clan overnemen met krak, omdat wij als enige nog actief zijn binnen deze clan. zou je iedereen willen kicken behalve krak en ik? Mishcien kunnen we nog later paar mensen adden die nog wel actief zijn.
Dealer -> vind veel, snel geld naar mijn mening.Anoniem: 136331 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:19:
Hoe verdien je het snelst geld? pak al wel alle items op en verkoop die maar helpt neit echt veel.
Iemand een idee
he das wel handig, maarreh voor lagere levels is het duis wel een stuk moeilijker om in juno city te komen heAnoniem: 54991 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:38:
[...]
Dealer -> vind veel, snel geld naar mijn mening.
Muse -> (Solo) handelen, items inkopen in junon en verkopen, heb ik een hele tijd gedaan
Muse -> (Partyhealer) wat geld of loots vragen aan de mensen voor je diensten, de meeste zijn blij dat ze steeds gehealed worden, power up, speed up, attack up en weet ik wat ik allemaal nog meer heb, en houd aan een party ongeveer tussen de 20 en eens zelfs 160K over
Hawker -> geen idee, heb zelf geen hawker getrained
Soldier -> geen idee, heb ik ook nog niet uit geprobeerd.
Naar mijn mening als je snel veel geld wil hebben moet je een van de onderste 3 hebben plus een lvl 40 dealertje ofzo waar je soms mee speelt om equips en stuff te vinden
Een wat late reaktie van mij, maar ik ben inderdaad zo ongeveer gestopt met dit spel. De afgelopen 3 weken ben ik zo goed als niet online geweest en ik heb het eigenlijks totaal niet gemist. Wanneer ik dan weer wel eens online was dan verveelde ik me na een uurtje al weer. De quest zijn grappig, maar tegelijkertijd eigenlijks compleet nutteloos: je hoeft ze niet te doen daar je exp sneller verkrijgt via het slachten van de sterkste monsters die je op dat moment aankunt. Daardoor verdijnt de noodzaak van quests (behalve de drivers license quest) en blijft enkel het zo goed mogelijk slachten van beestjes over...Anoniem: 84254 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:51:
alsk op jouw berichie in mag gaanmakje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:19:
[...]
Een wat late reaktie van mij, maar ik ben inderdaad zo ongeveer gestopt met dit spel. De afgelopen 3 weken ben ik zo goed als niet online geweest en ik heb het eigenlijks totaal niet gemist. Wanneer ik dan weer wel eens online was dan verveelde ik me na een uurtje al weer. De quest zijn grappig, maar tegelijkertijd eigenlijks compleet nutteloos: je hoeft ze niet te doen daar je exp sneller verkrijgt via het slachten van de sterkste monsters die je op dat moment aankunt. Daardoor verdijnt de noodzaak van quests (behalve de drivers license quest) en blijft enkel het zo goed mogelijk slachten van beestjes over...
Om die reden stop ik dan ook met dit spel, mijn character gooi ik nog niet weg omdat ik nog steeds met de gedachte speel nog eens een muse te maken. Clmann heb ik nu eerst deputy master gemaakt en Krak heb ik zo hoog mogelijk gepromoveerd. Omdat ik op het moment clanleader ben kan ik er niet gewoon uitstappen (ik denk dat Xbastard dan zijn hele character heeft weggegooid), maar als clmann eens tegelijk met mij online is dan verwacht ik het wel helemaal over te kunnen dragen
hehe, ben jij kippetje, ik zie je geregeld rondlopenHaan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:00:
Ik heb net een Grunter King gesoloedIk had opzich wel wat hulp kunnen gebruiken, maar er was praktisch niemand in de buurt..
[afbeelding]
Nu nog 4 te gaan...
voor mensen die me ooit misschien eens in union battle of PvP tegen komen. kan een nadeel gevenAnoniem: 26235 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 08:04:
[...]
waarom is de level en mp/hp weggewerkt met een wit vakje?
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
Erg jammer dat je ermee gestopt bent, maar ik neem aan dat je Luna quest nog niet hebt gefinished, die quest is erg grappig, je kan ook wapens verdienen die je niet bij de npc kan kopen en erg veel exp, ik moet nu captian dongaas killenmakje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:19:
[...]
Een wat late reaktie van mij, maar ik ben inderdaad zo ongeveer gestopt met dit spel. De afgelopen 3 weken ben ik zo goed als niet online geweest en ik heb het eigenlijks totaal niet gemist. Wanneer ik dan weer wel eens online was dan verveelde ik me na een uurtje al weer. De quest zijn grappig, maar tegelijkertijd eigenlijks compleet nutteloos: je hoeft ze niet te doen daar je exp sneller verkrijgt via het slachten van de sterkste monsters die je op dat moment aankunt. Daardoor verdijnt de noodzaak van quests (behalve de drivers license quest) en blijft enkel het zo goed mogelijk slachten van beestjes over...
Om die reden stop ik dan ook met dit spel, mijn character gooi ik nog niet weg omdat ik nog steeds met de gedachte speel nog eens een muse te maken. Clmann heb ik nu eerst deputy master gemaakt en Krak heb ik zo hoog mogelijk gepromoveerd. Omdat ik op het moment clanleader ben kan ik er niet gewoon uitstappen (ik denk dat Xbastard dan zijn hele character heeft weggegooid), maar als clmann eens tegelijk met mij online is dan verwacht ik het wel helemaal over te kunnen dragen
zit met hetzelfde bezig. Ik heb tot nu ook niks kunnen *stelen* van hem/haar dus ...gerwingood schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:07:
hi all
iuk ben met de world quest of hoe die quest heet die in adventure begint bij die maired in midden. nu moet ik in junon bij bellia 2 books jatten maar hoe doe ik dat het was nacht ik klik op hem maar gebeurt niks
weet iemand dat?
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
jaja, alsof dat wat uitmaakt, Grotendeels van die PvP zijn toch niet nederlands en die komen toch niet op deze site. Volgens mij ben je nog helemaal geen lvl 32.........................daves2hd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:07:
[...]
voor mensen die me ooit misschien eens in union battle of PvP tegen komen. kan een nadeel geven. maar eht ging om m'n belachelijke item find van 1 dagje, niet om m'n mp en hp ^_^;;
Dan zul je eers een union moeten joinen en 160 union points verzamelen en dan heb je gratis cart. Zo heb ik het ook gedaan. Als je lvl 50 bent moet je cart quest doen en dan mag je rijden. Dat is alles.Arieke schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:18:
misschien voor julllie een stomme vraag. Ik heb juist zelf aan het lezen geweest hier en er stond gratis cart. Koel echt iets voor mij want die is toch iets te duur. Maar speel het eigenlijk een rol bij welke union je zit? Heb op moment toch geen enkele union points dus en wil best wel gratis cartje.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 09-02-2005 16:26 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
wie weet krijgt een van jullie inneens een ingevingAnoniem: 38022 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:24:
[...]
jaja, alsof dat wat uitmaakt, Grotendeels van die PvP zijn toch niet nederlands en die komen toch niet op deze site. Volgens mij ben je nog helemaal geen lvl 32.........................
[ Voor 32% gewijzigd door daves2hd op 09-02-2005 17:25 ]
Anoniem: 133390
[ Voor 21% gewijzigd door Haan op 09-02-2005 18:43 ]
Niet doen, heb ik tot 2x toe gedaan en 2x toe rubi kwijtgeraakt.Haan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:42:
Wie weet er waar je een gem uit een item met slot kan laten halen? Ik wil m'n garnet namelijk in een ander wapen hebben. (eigenlijk dezelfde, maar dan 1 met 10% meer durability). Ik sta trouwens met m'n winkeltje vlakbij Makje
Ik heb misschien wel interesse in een plekje in de clan. Ben binnenkort lvl 50 hawker.
Anoniem: 133390
It's just a donkey
[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 09-02-2005 23:24 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 10-02-2005 00:23 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 10-02-2005 01:01 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 64324
[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 10-02-2005 04:59 ]
kunnen de NPC dat ook voor je doen? Als ja waar ergens?makje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:01:
Je neemt een slotted item (wapen/ring/halsketting/oorring), die equip je en vervolgens pak je je jewel (garnet/peridot etc) en die sleep je eroverheen. Iedere jandoedel kan het
Je kunt het gewoon zelf doen. Je hebt de NPC helemaal niet nodig hiervoor.Arieke schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:41:
[...]
kunnen de NPC dat ook voor je doen? Als ja waar ergens?
lijkt me duidelijk nu toch.Rakkerzero schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:59:
[...]
Je kunt het gewoon zelf doen. Je hebt de NPC helemaal niet nodig hiervoor.
Het enige wat je nodig hebt is:
- een slotted item (wapen/ring/halsketting/oorring)
- een jewel (garnet, peridot, enz.. ) (als objectklasse maar Jewel is.)
en dan doe je wat makje zei.
Duidelijk?
[ Voor 12% gewijzigd door Arieke op 10-02-2005 13:44 ]
Deliriant isti Romani.
Die Quest is zo simpel als iets van hier naar daar reizen en op het einde in goblin cave tege de Coal Mine Goblins vechten tot de scrolls weg zijn.Saryon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:53:
Ben nu bijna lvl 49 en heb praktisch alle union pointsVanavond als het meezit eindelijk mn cart ophalen, eerst nog even flink levellen en de Cartquest
(die hoop ik net zo makkelijk is als Haan zegt...).
mjah maar geluk is iets anders. ik was er meer dan 3 uur mee bezigArieke schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:54:
[...]
Die Quest is zo simpel als iets van hier naar daar reizen en op het einde in goblin cave tege de Coal Mine Goblins vechten tot de scrolls weg zijn.
Een eitje dus
Ik had er een halfuurtje overgedaan. Hangt ervan af dusja, Over die Sen enzo heb ik geen info ik ben nu een lvl28 soldier en heb bijna evenveel str als men 52 soldier dus... Tja dat hebt je als er geen reset stats in voorkomt na lvl15. Tjadaves2hd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:08:
[...]
mjah maar geluk is iets anders. ik was er meer dan 3 uur mee bezig. en een maat van mij ook dik over anderhalf uur
, vervolgends hoor je iemand in je bud list die de quest ff gaat doen en binnen de 1e 6 gobs al klaar is
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Charm dus?Quest Conditions - beïnvloed wat/hoeveel je moet doen om een quest succesvol uit te voeren
hmz,.. toch alleen voor magic dmg active skills?Skill Damages - beïnvloed de schade die (active) skills veroorzaken
Saryon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:53:
Ben nu bijna lvl 49 en heb praktisch alle union pointsVanavond als het meezit eindelijk mn cart ophalen, eerst nog even flink levellen en de Cartquest
(die hoop ik net zo makkelijk is als Haan zegt...).
@Haan: Goed werk man, je hebt me verslagen, (maar ja, jij als student hebt ook veel meer tijd dan ik als hardwerkend jongeman). Maar wacht maar af, de Castlegear krijg ik als eerst
Ik heb trouwens ook wel interesse in een plekje in de Clan. Ben Bow-Hawker (bijna lvl 49) met een mooie Elfenboog. Ik heb alleen het idee dat er al genoeg Hawkers in de Clan zitten, maar goed, we merken het wel.
moet je ff ingame contact opnemen met krak of mij, we hebben maar 1 bower in de clan.Wrack schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:06:
Clmann, ik heb opzich wel interesse in de clan... weet niet of ik al sterk genoeg ben (lvl 47 Bow-Hawker), ben iig wel een actieve speler... dagelijks minimaal 2 uurtjes.
Hoop deze week nog lvl 50 te halen, zodat ik eindelijk in een Cart kan stappen.
Bedankt nog dat je me laatst redde van die King @ Beach of Genzi
(nogmaals ingame naam: chammiej)
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 10-02-2005 15:21 ]
Ik zal dit lijstje toeveogen aan de nieuwe startpost.NitroX infinity schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:50:
Volgens de in-game tips:
STRENGTH
- Max HP - beïnvloed hoeveel HP je maximaal kunt hebben
- Near Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met korte afstands wapens
- Defense Power - beïnvloed hoe goed je verdediging is
- Item Carrying Capability - beïnvloed hoeveel je kunt dragen (in gewicht)
DEXTERITY
- Moving Speed - beïnvloed de snelheid waarmee je character zich voort beweegt
- Distance Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met lange afstands wapens
- Dodge Rate Physical Attack - beïnvloed je kunnen om fysieke aanvallen (niet-magische) te ontwijken
INTELLIGENCE
- Max MP - beïnvloed hoeveel MP je maximaal kunt hebben
- Magic Resistance - beïnvloed je kunnen om magische aanvallen te weerstaan
- Attack Power Magical Weapon - beïnvloed hoeveel schade je magische wapens aanrichten
CONCENTRATION
- Accuracy - bepaald de nauwkeurigheid van je aanvallen
- Crafting Success - beïnvloed je succes rate in het craften van items
- Recovery Speed - beïnvloed de snelheid waarmee HP & MP worden aangevuld
- Power of Guns - beïnvloed de kracht van aanvallen van schietwapens
CHARM
- Quest Conditions - beïnvloed wat/hoeveel je moet doen om een quest succesvol uit te voeren
- Quest Rewards - beïnvloed de beloning die je krijgt voor het succesvol uitvoeren van een quest
- Hunting Danger - ?
SENSIBILITY
- Crafting - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van craften van items
- Battle - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van gevechten
- Critical Attack - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van critical attacks
- Quality of Crafted Items - beïnvloed de kwaliteit van gecrafte items
- Skill Damages - beïnvloed de schade die (active) skills veroorzaken
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 10-02-2005 17:00 ]
ben de heletijd al online net ff pauze gehouden, ben nu weer online.Wrack schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:02:
Clmann, waarneer ben je online?Kan je nu niet toevoegen / messagen... En krak ook niet?
![]()
Dat je me gered heb is trouwens al weer 2 weken geleden denk ik, toen ik perongeluk een keertje daar uit kwam.
Anoniem: 26235
Dit heb ik ook regelmatig en een helehoop mensen met ons.Anoniem: 26235 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:39:
Ik heb nu 3 BSOD's gehad terwijl ik ROSE aan het spelen was. Allemaal een probleem met nv4_disp.dll (oid) Ik heb de laatste drivers (66.93 officieel, nvidia dus). Iemand die meer info heeft hierover of waar ik eventueel meer zou kunnen vinden (forum ofzo), bugreport van roseon.com doet het bij mij ook niet...
Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met Rose, maar dat AMD64 systemen wel problemen hebben met het minimaliseren van het spel, waarom is mij onduidelijk.Anoniem: 26235 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:39:
Ik heb nu 3 BSOD's gehad terwijl ik ROSE aan het spelen was. Allemaal een probleem met nv4_disp.dll (oid) Ik heb de laatste drivers (66.93 officieel, nvidia dus). Iemand die meer info heeft hierover of waar ik eventueel meer zou kunnen vinden (forum ofzo), bugreport van roseon.com doet het bij mij ook niet...
Ik heb samen met Polo1987 wel interesse, ben alleen benieuwd wat de mogelijkheden zijn met een clan, krijg je dan extra quest ofzo? wat is het voordeel van een clan?Anoniem: 54991 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:53:
Zo, ik heb het geld bij elkaar voor mijn clan \0/
Wat geld schieters gesproken zeg maar en die overleggen de resterende 400K in contributie geld
[...]
Nu nog eens worden over een naam van de clan, maar ik heb 60% van de aandelen.
[ Voor 35% gewijzigd door Cardinal op 10-02-2005 21:07 ]
rechts onder ( als ik me neit vergis )... is een soort heuvel. een stukkie midden links op heuvel zit een spawn point en de guide van forest. ik hunte boven op de heuvel zo'n beetje. zal zo even er heen lopen en wat getallen ongeveer dooregeven. het luke mij daar iig best snel, en dat was nog voor de patch die meer Guardians laat spawnenAnoniem: 54991 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:58:
[...]
Trouwens, waar in het forest of wisedom kun je het beste guardian trees mollen?
Ben maar verder gegaan met de luna quest en moet er 10 hebben maar die stomme parties hebben steeds de first hit, bij het spawnpoint is het dus echt niet te doen... zo duurt het wel ff voordat ik er 10 heb
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 10-02-2005 21:16 ]
Daar ben ik dus en daar lopen gewoon steeds 3 parties te hunten, maakt niet uit welke serverdaves2hd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:10:
[...]
rechts onder ( als ik me neit vergis )... is een soort heuvel. een stukkie midden links op heuvel zit een spawn point en de guide van forest. ik hunte boven op de heuvel zo'n beetje. zal zo even er heen lopen en wat getallen ongeveer dooregeven. het luke mij daar iig best snel, en dat was nog voor de patch die meer Guardians laat spawnenongeveer op:5646,4966 als je hier een beetje rond kijkt zie je ze redelijk vaak verschijnen.
Anoniem: 103718
[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 11-02-2005 00:14 ]
[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 11-02-2005 06:15 ]
Anoniem: 107304
Vriend vanmij (Diaz ingame) heeft ook zo'n mooie unique katar gevonden, alleen die was nog wat beter, hij heeft zo ongeveer 1 van de 5 ofzo ingame heeel erg rare item. hij kon em voor 8mil kwijt xD.daves2hd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 05:25:
okee dan, ik lekker op een Grunter king aan het hakken voor de exp. was toevallig de 1e die um aanviel dus item was voor mij. maar het item dat ik kreeg was lang neit zo goed als ik verwachte,... ZELFS NOG BETER! zie hier onder,.. en probeer niet te kwijlen erop
[afbeelding]
iemand klaagde hier laast over: - Female two pony tailed avatar error (Graphic error) has been fixed.
nou je haar is weer gemaakt nu als je het nog neit wist
Anoniem: 107304
als dat nog eens gebeurd kan je mij ook altijd er nog bij roepen heWrack schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:31:
Hehehe, was lekker lvlen gister met de clan! Beetje lame van die twee andere clans die ons steeds uitmoordde. Vanaaf maar weer ff verder lvlen en van het weekeind de 50 proberen te halen.
De groepsfoto is goed gelukt trouwens
haha , ik wou BH bijroepen maar hij was er op dat moment niet, volgende keer roep ik jou wel als er problemen zijn.Anoniem: 107304 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:50:
[...]
als dat nog eens gebeurd kan je mij ook altijd er nog bij roepen heik zit nu in Loki clan btw.
zitten wel veel 7x lui in
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 11-02-2005 10:14 ]
zekers, als je maar actief bent, op dit moment hebben nog paar plekken vrij.Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:18:
Kan de Tweakersclan nog een lvl 51 Bowhawker gebruiken?
Anoniem: 136772
Ok dan, actief ben ik zeker wel. Mijn ingame naam is Vinze, wie kan ik pm-en om te joinen en zijn er nog regels oid?Anoniem: 84254 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:23:
[...]
zekers, als je maar actief bent, op dit moment hebben nog paar plekken vrij.
Op dit moment zoeken we ook Muse en een dealer het liefst 45 a 50+
Anoniem: 46247
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq