[PC Cartoon style MMORPG]R.O.S.E Online Deeltje 2! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:25:
[...]

hey bedankt voor de tip, ik wou binnenkort ook van union veranderen,omdat je daar geen goeie dingen kunt kopen, maar als ik op resign druk, krijg ik mn zulies terug? Er stond wel iets op met redraw, maar ik wil geen risico nemen.
geen idee... ben ook vrij nieuw met t spelletje ^_^ best fijn ik lvl nu op coal mine moldies.. die geven me tegelijk quest items voor union quest. zodra ik er genoeg heb ga ik ff trug en weer verder. Tegelijk lvlen en 3 union points + 3,5k xp per quest verdienen ^_^. Hiervoor hunten ik folky maar die quest gaf maar 1 union point. Ik zit nu al op n 37 union points (met 160 kun je hele auto kopen).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm eigenlijk is het vreemd dat ze geen eens iets neerzetten op de notice site...slecht geregeld lijkt mij. Tsja kheb maar liefst 8 punten hahaha=p ben geleveled via aqua kings enzo leverde me veel punten op. Maar heel weinig items. Kzit nu voornamelijk met grunters (fighter/warrior)en captain moldy te stoeien. Kvin die goldmine moldies echt zwaar vervelend, hele tijd dat steen gooien behind my back :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:10:
Hmmm eigenlijk is het vreemd dat ze geen eens iets neerzetten op de notice site...slecht geregeld lijkt mij. Tsja kheb maar liefst 8 punten hahaha=p ben geleveled via aqua kings enzo leverde me veel punten op. Maar heel weinig items. Kzit nu voornamelijk met grunters (fighter/warrior)en captain moldy te stoeien. Kvin die goldmine moldies echt zwaar vervelend, hele tijd dat steen gooien behind my back :/ .
ik heb ook tijdje geleveld bij aqua king.. maar toch.. als je gewoon lvlt ging het bij mij altijd sneller. Aqua king is wel goedkoper.. geen food en niet veel kogels nodig en weinig tot geen drops. alleen de drops die je kunt stelen ^_^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahah ajajaja klopt helemaal met zun 5en vechten om de crystals en andere items. ziekenhuis met pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Damn, heel mijn avond naar de maan. Ik wilde zo graag nog spelen vanavond. :(
Nog steeds die server dead bij het inloggen. :( :(
Wild van lvl 35 naar lvl 38 gaan, maar dat kan nu dus niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:26:
Damn, heel mijn avond naar de maan. Ik wilde zo graag nog spelen vanavond. :(
Nog steeds die server dead bij het inloggen. :( :(
Wild van lvl 35 naar lvl 38 gaan, maar dat kan nu dus niet.
dat wrod voor mij dus neit meer uitloggen ^_^ bijna lvl 38 eindelijk iron rifle gebruiken .. en met dat item vechten lekker keihard op je gather shortcut blijven raggen.. kheb best veel geld verdient zo ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ik werd disconected en kan er niet meer op. maten van me ook,...
dat ze voortaal dit op hun site zetten VOOR ze eraan beginnen. hopenlijk nieuwe patch etc :?,... dan is het het misschien nog waard :P

ze zullen iedereen er nogwel af mikken ofzo :P

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 23-01-2005 21:35 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:34:
mjah ik werd disconected en kan er niet meer op. maten van me ook,...
dat ze voortaal dit op hun site zetten VOOR ze eraan beginnen. hopenlijk nieuwe patch etc :?,... dan is het het misschien nog waard :P

ze zullen iedereen er nogwel af mikken ofzo :P
ze zijn niet aant updaten hoor.. de account server is down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:02

Haan

dotnetter

Saryon schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:37:
Ik ben nu lvl 36 Hawker en ik probeer er achter te komen bij welke Union ik moet gaan, ik wordt alleen van die npc's in Junon niet veel wijzer. Weet iemand hier wat een beetje een goede keus is voor een Hawker? Of maakt je job helemaal niets uit? Er was ook een enorm verschil in "inschrijfgeld" (volgens mij). Bij Arumic vroegen ze 30k, maar bij Religious Knights (of zoiets :+ ) vroegen ze 300k :?
Misschien kijk ik wel ergens overheen, maar ik kom er niet echt uit, en de guides op 7hearts maken me ook niet veel wijzer. Nou ja, bedankt voor de tips alvast. :)
Is er iemand die hier wat van weet? Ik zit namelijk met dezelfde vraag.. (Hawker met katars)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:41:
[...]

ze zijn niet aant updaten hoor.. de account server is down.
Als ze in die down periode nog iets nuttigs van maken vind ik het best maar anders......

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:55:
[...]

Als ze in die down periode nog iets nuttigs van maken vind ik het best maar anders......
ik ben gewoon nog lekker aant lvlen ^_^ tis echt super rustig ... alle mobs voor jezelf heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSEN HERENIG U!!

laten we DaRalph zo hard spammen dat ie eruit flikkert }) hehe shared ie the same faith als wij hebben....gvd en ik wilde er geen eens uit, maar werd er gewoon uit gedonderd o_O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:29
Op welke stats moet je je trouwens concentreren als je Magician wil worden? En welke bij Knight?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:15:
MENSEN HERENIG U!!

laten we DaRalph zo hard spammen dat ie eruit flikkert }) hehe shared ie the same faith als wij hebben....gvd en ik wilde er geen eens uit, maar werd er gewoon uit gedonderd o_O.
ja
en nog een ja

ik precies eht zelfde :?. hopenlijk hebben ze er een zeer goede reden voor. en komen ze maar emt een week lange 200% exp event :(

verder account server neit alleen hoor. heel de server. want account server = avatar server. en die connect je pas als je je server kiest ;)

[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 23-01-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

daves2hd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:16:
[...]

ja
en nog een ja

ik precies eht zelfde :?. hopenlijk hebben ze er een zeer goede reden voor. en komen ze maar emt een week lange 200% exp event :(
Dat zou nog eens leuk zijn :D
verder account server neit alleen hoor. heel de server. want account server = avatar server. en die connect je pas als je je server kiest ;)
Dus als DaRalph pech heeft worden zijn huidige stats nog niet eens gesaved. Lullig voor hem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:50:
[...]

Dat zou nog eens leuk zijn :D

[...]

Dus als DaRalph pech heeft worden zijn huidige stats nog niet eens gesaved. Lullig voor hem dan.
`
hmmn dat zou wel kut zijn .. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:00
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:51:
[...]

`
hmmn dat zou wel kut zijn .. :9
Dat wordt een nachtje aan laten staan. Hopen dat de account server de data overneemt, anders merk je het snel genoeg en ben je morgen disconnected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:52:
[...]

Dat wordt een nachtje aan laten staan. Hopen dat de account server de data overneemt, anders merk je het snel genoeg en ben je morgen disconnected
^
ja idd.. kben nu net best veel geleveld.. dus klaat em gewoon aantsaan en hopen dat ze t fixen >_< anders word t huile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:54:
[...]
^
ja idd.. kben nu net best veel geleveld.. dus klaat em gewoon aantsaan en hopen dat ze t fixen >_< anders word t huile
Laat maar even weten wat er morgen gebeurd is, dan weten andere mensen in de toekomst tenminste dat ze wel/niet hoeven door te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

up again ^_^

Ik hoor net ingame dat er nog spot vrij is voor 40+ dealer.. ben nu 38,5 (craft gericht) dus kom in de buurt mocht er plaats zijn, zou ik het leuk vinden om te joinen ..

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:49
idd het zou tijd worden :P kan ik nog even een paar uurtjes gamen :)

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Kun je na level 15 je stats ook laten resetten? (Zo ja; waar?)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avirex kan weer rustig slapen nu :D

vanmiddag had hij beetje mot met iemand van Ethereal clan, Avirex werd steeds geKS't en dat vond ik niet zo aardig dus ging ik hem een beetje ksen. Toen kwam er zo'n lvl 57 kerel van die zelfde clan en die wou clan war...

en die heeft hij zojuist gekregen...

Xbastard-Makje-Blueheim tegen 8 van hun...
Ze zijn hard tegen de grond gegaan :) allemaal :)
ben helaas vergeten screenshots te maken =/.
maar iig ze weten nu dat WIJ de baas zijn hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht Makje nog ff gesproken over het joinen van de guild, maar aangezien er nog maar 1 plaatsje over was, laat ik die aan de hoognodige dealer (zelf lvl 48 champion in de maak).

Ik hou me aanbevolen mocht er, al dan niet na het levelen van de clan, onverhoopt nog een plaatje vrijkomen.

IGN: Krak
Soldier lvl 48 (maar dat kan hard oplopen hehe).

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan kom ik ook maar posten ;)

Gister lekker geleveled ben weer 4 levels up nu. Level 51. Dus ik ben weer lekker on fire >:). Haha maar lauwe actie dan xbas.. die gasten deden vet manz en toen jij zei van ja hoogste is level 74 toen schrok hij zich kapot.. hahaha. Zie jullie vanmiddag weer ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

NitroX infinity schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:05:
Kun je na level 15 je stats ook laten resetten? (Zo ja; waar?)
IK dacht ergens gelezen te hebben dat er binnenkort een "stats reset"-event komt.
MIsschien moet je daar dan maar ff op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:05
Rakkerzero schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:15:
[...]

IK dacht ergens gelezen te hebben dat er binnenkort een "stats reset"-event komt.
MIsschien moet je daar dan maar ff op wachten.
Je stats kun je nog een keer na level 15 resetten en ik geloof bij hetzelfde gastje...

Die event is een SKILL reset event, dus dan kun je je SKILLpoints opnieuw verdelen.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel relaxt zijn skill points opnieuw indelen. Heb echt het gevoel dat ik sommige skills genomen heb die ik uiteindelijk beter niet had kunnen nemen :)

Sprak ingame ook iemand die spendeerde al zijn skillpoints voor zijn muse aan skills die er "cool" uitzagen. Maar totaal niet nuttig waren, behalve dat het volgens hem er leuk uitzag. Tja das ook een manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dik tevreden met mijn skill indeling.
Heb bijna (op 2 levels na) alle nuttige Hawker-katar skills gemaxed (snelheid en dmg).
Level 3 screw atk (moet hoger) en dan nog 1 camper en 2 hawkers spirit (mag ook wel wat hoger), dus ik hou deze skills gewooon aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
NitroX infinity schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:15:
Op welke stats moet je je trouwens concentreren als je Magician wil worden? En welke bij Knight?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

int bij mage en str. bij knight? zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knight strenght, Magician Int.

btw, weet iemand een mirror voor de client? De offi site is zooo traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

CrisT schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:54:
[...]

Je stats kun je nog een keer na level 15 resetten en ik geloof bij hetzelfde gastje...

Die event is een SKILL reset event, dus dan kun je je SKILLpoints opnieuw verdelen.
oh ja een skill reset event. Dat was het.

Ik weet niet of ik mn skills wel goed heb ingedeeld nu voor een support muse?
Ik heb nu:

Active skills:
Mana bolt - lvl 4
Ice bolt - lvl 2
Cure - lvl 3
Fire ring - lvl 1
Support - lvl 2
Healing - lvl 2
Blessing body - lvl 2

Passive skills
MagicArmsMastery - lvl 8
Spell mastery - lvl 5
Meditation - lvl 6

Wat kan ik het beste doen met die skill reset?
Welke skills heb ik niet nodig, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:07:
int bij mage en str. bij knight? zoiets?
mocking als je nog steeds je account hebt, en nimeer speelt...

nog steeds geintereseerd : perreuh@gmail.com (msn en mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, weet iemand een mirror voor de client? De offi site is zooo traag...
Gebruik een download accelerator en het vliegt binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh vandaag mot gehad met Sagoons clan...
wat een eikels zeg... ik viel een Aqua guardian aan en gingen hun mij ksen. ging even later zon kerel van hun mij aanvallen omdat ik hun zo genaamd gekst had...
jammer genoeg was het 1 vs 8 =/ dus echt winnen was er niet bij, maar toch nog stuk of 6 van hun gekillt. moeten morgen maar weer eens kijken om ze lesje te leren.

der is trouwens nog steeds plek in LoT... ik zie dat ZeonBMX al lvl 54 is... we need 50+ :) hint hint hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Als ik het spel start, krijg ik dat update scherm met een internet explorer fout in :(

Als ik daarna gewoon het spel probeer te starten, dan krijg ik een error in een taal met allemaal tekens, en Ja/Nee knoppen :(

Of ik nu ja of nee klik, het spel blijft afsluiten :'(

Heb 3.5 uur gedownload van de officiële site, en dan krijg je dit :'( Weet iemand wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe X, ik zit bij loki gang, niet geheel Nederlands, wel gezellig. Ben komende tijd niet zo heel actief vanwege andere zaken, maar moet wel een leveltje of twee mee kunnen pikken in de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loki ownt :P

Was met nieuwe char bezig, zal de opengebleven 15e plek opvullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej XbastarD, als er nog plek is in jullie clan dan heb ik wel interesse :)

Ik ben zelf een lvl 60 (althans bijna) Soldier. Ik ben op het moment niet zo rijk - done meat vliegt er doorheen :X

Ik lvl bij die Doonga fighter/warriors (apen). Maar dit lvl'en gaat steeds trager en die clan-grounds lijken mij wel gaaf - vandaar dat ik me aanmeld voor jullie clan.

Ik hoor het wel }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb sinds deze week begonnen en het wil lekker opschieten.

Ben eerst een soldier geworden, maar daar vond ik niet zoveel aan, maar inmiddels heb ik een level 19 Dealer, dat wil wel lekker opschieten, alleen de flappen gaat niet zo hard.

Ik snap alleen niet wanneer je nou een party met iemand kan aangaan, ik snap dat dit te maken heeft met het level waarin je zit, maar hoeveel levels mag het verschillen?
Ik ging namelijk proberen te party'en met een vriend van mij. Okay dat je niet een party kan vormen met een level 5 kan ik nog enigzins begrijpen, maar inmiddels is hij een level 10 Hawker, maar ik kan nog steeds geen party met hem vormen. Daaruit neem ik aan dat er maar 5 levels verschil in mag zitten?(gokje). Wie weet de exacte aantallen?

ow en weet iemand soms of er een website bestaat waarop alle wapens, items etc staan of heb ik dan een gat in de markt met dat concept qua Rose? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Cardinal op 25-01-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Kon je nou na lvl 15 nog van job veranderen?
Misschien wil ik toch dealer proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 25-01-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:05:
Kon je nou na lvl 15 nog van job veranderen?
Misschien wil ik toch dealer proberen.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

jammer.
Dan ga ik maar verder met mn Muse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe open je een market, zodat je dingen kunt buyen die je zelf nog niet hebt? ik kan wel op dat mandje klikken maar dat verandert dan even van kleur en verder gebeurt er niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

menu --> skill --> basic skill en dan dubbel killken op market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat weet ik wel maar het probleem is dat ik dingen wil buyen die ik zelf nog niet heb. Hoe kan ik dan instellen dat ik bijvoorbeeld 100 insects legs wil kopen terwijl ik die zelf nog niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik geloof je moet tenminste 1 item hebben voordat je het kan kopen. Die item blijft dan in je market dus de volgende keer kan je ook een market starten zonder die item te hebben.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

-ETz-Memphis Z schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 02:37:
Als ik het spel start, krijg ik dat update scherm met een internet explorer fout in :(

Als ik daarna gewoon het spel probeer te starten, dan krijg ik een error in een taal met allemaal tekens, en Ja/Nee knoppen :(

Of ik nu ja of nee klik, het spel blijft afsluiten :'(

Heb 3.5 uur gedownload van de officiële site, en dan krijg je dit :'( Weet iemand wat ik moet doen?
Iemand?

Ik krijg nu ook muziek maar nog altijd geen beeld en die error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:32:
[...]

Iemand?

Probeer eens nieuwe drivers te downloaden voor je video kaart.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en proberen je taalinstelling op engels te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

-ETz-Memphis Z schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:32:
[...]

Iemand?

Uninstallen, map verwijderen en opnieuw installeren en dan opnieuw patchen.

Ja, het is een hell (vooral omdat je bij het patchen erbij moet blijven voor het geval het process onderbroken wordt.

Verder wordt er op sommige sites gezegd dat je de taalinstellingen bij Windows op Engels moet zetten. Ik weet niet of dat helpt of niet.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah.. eindelijk lvl 40 nu kan ik weer wat craft skills upgraden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Laatst online: 07-07 12:35
hebder nu een poppetje bij : Mockingbird (lvl40 muse) *dank je Mocking ;) *

Muse speelt veel vlotter dan Hawker :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

geemfriek schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:28:
hebder nu een poppetje bij : Mockingbird (lvl40 muse) *dank je Mocking ;) *

Muse speelt veel vlotter dan Hawker :X :D
Daarom ben ik ook opnieuw begonnen met een Muse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
pffff, wordt helemaal gek hier. Heb maar 1 hdd eruit gehaald en nou lukt het gelukkig weer beetje windows te draaien enzo. Maarjah alles opnieuw installeren enzo. ROSE voor de 3e keer helemaal patchen :X
maar kom zo snel mogenlijk terug met Nogusta om LoT weer te versterken, sorry voor mijn langdurige afwezigheid.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb wel gezocht maar niet gevonden; is dit nu gratis of moet je er na een tijdje voor betalen? Of is dit een demo die je onbeperkt kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Het is een open beta. Zolang het open beta is, is het gratis.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:42:
Hej XbastarD, als er nog plek is in jullie clan dan heb ik wel interesse :)

Ik ben zelf een lvl 60 (althans bijna) Soldier. Ik ben op het moment niet zo rijk - done meat vliegt er doorheen :X

Ik lvl bij die Doonga fighter/warriors (apen). Maar dit lvl'en gaat steeds trager en die clan-grounds lijken mij wel gaaf - vandaar dat ik me aanmeld voor jullie clan.

Ik hoor het wel }:O
als je ook ff je ingame nick achterlaat :) of pm me ingame :)

zojuist pvpgehad tegen die lui van Exodus... stelletje stakkers zeg. ze konden zonder hun pots niet winnen. ik was samen met iemand van Synadicate hun aan het aanvallen. en steeds moesten ze weer pots gebruiken.. zo lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:? even vraagje ik probeer m'n drivers licence te halen alleen het lukt niet. ik moet coal miner goblin workers doden ervoor of zoiets om de 3 certificaten te sealen van de quest. alleen ik blijf die coal miner goblin workers maar killen en er gebeurd niets? :X :?
iemand die me kan vertellen wat ik precies moet doen?

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 25-01-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:13:
[...]

als je ook ff je ingame nick achterlaat :) of pm me ingame :)

zojuist pvpgehad tegen die lui van Exodus... stelletje stakkers zeg. ze konden zonder hun pots niet winnen. ik was samen met iemand van Synadicate hun aan het aanvallen. en steeds moesten ze weer pots gebruiken.. zo lame
Mijn ingame nick is Tristan.

Ik ben van plan om een Champion te maken (full strenght en een beetje con).

Hier staat trouwens nog een goede Guide voor een Soldier-Champion:
http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=2184

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Whehehe, ik heb geweldige marketing voor mijn shop; FREE ITEMS.
't Is de naam van de shop en de helft denkt dat ik gratis items weg geef 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
daves2hd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:46:
:? even vraagje ik probeer m'n drivers licence te halen alleen het lukt niet. ik moet coal miner goblin workers doden ervoor of zoiets om de 3 certificaten te sealen van de quest. alleen ik blijf die coal miner goblin workers maar killen en er gebeurd niets? :X :?
iemand die me kan vertellen wat ik precies moet doen?
uhm, je bent wel weer naar junon geweest om met die gast te praten? dat ie zegt dat je ze moet sealen? want dat was ik vergeten 8)7
Daarna is het idd gewoon coalminer goblins doden totdat je certificaten weg zijn, kan best een tijdje duren. heb het in 3 kwartier ofzo gedaan, maar zijn mensen die veel langer bezig waren. Vooral omdat je wel telkens 1e hit moet hebben gehad en het daar altijd beetje druk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

NitroX infinity schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:52:
Whehehe, ik heb geweldige marketing voor mijn shop; FREE ITEMS.
't Is de naam van de shop en de helft denkt dat ik gratis items weg geef 8)7
Heey dat moet ik ook eens proberen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ruudgo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:19:
[...]

uhm, je bent wel weer naar junon geweest om met die gast te praten? dat ie zegt dat je ze moet sealen? want dat was ik vergeten 8)7
Daarna is het idd gewoon coalminer goblins doden totdat je certificaten weg zijn, kan best een tijdje duren. heb het in 3 kwartier ofzo gedaan, maar zijn mensen die veel langer bezig waren. Vooral omdat je wel telkens 1e hit moet hebben gehad en het daar altijd beetje druk is...
3 en een half uur bij mij :(...
maar eindelijk ik kan rijde..
hoe zit dat emt fuel en dingen. want als ik fual koop hebben ze het over mana rec etc. en is alles te repareren met hamertje (wielen en body etc ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben weer even flink bezig geweest vandaag en ben van lvl 34 naar lvl 39 gegeaan. En heb ook een goede uitrusting en heb 80 union points verzameld, zodat ik met een beetje mazzel een cart kan kopen met union points. Ga nu lekker op bed, maar mijn shopje met leuke items laat ik gewoon staan en ben benieuwd wat er morgen vroeg nog van over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 01:09:
[...]

3 en een half uur bij mij :(...
maar eindelijk ik kan rijde..
hoe zit dat emt fuel en dingen. want als ik fual koop hebben ze het over mana rec etc. en is alles te repareren met hamertje (wielen en body etc ? )
Je hebt geen fuel nodig :). Tenminste, nog niet.
En ik heb ondertussen m'n cartje al weer aardig lang en heb nog niks hoefen repareren eraan.
Zo vaak word je niet geraakt als je er in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zie je een nieuwe soort auto, 2 naast elkaar :9

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/rose2.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een lvl 30 soldier, en ik begin een beetje verveeld te raken in R.O.S.E.
Heb al een tijdje geen quest meer gevonden (geen idee waar ik die moet zoeken), en dat lvlen in elveroon/lake of anima gaat op den duur ook vervelen...

Wat zijn andere dingen die er te doen zijn/waar kan ik quests vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

even vraagje gezien er een skill rest event onderweg is...
ik heb een hakwer. maar wat voor soort hawke ris beter voor solo play?
boog of katar?
heb nu boog lukt wel redelijk alleen heb het idee alleen kom steeds mindere boeiende bogen met fatsoenlijke dmg tegen etc.
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:06:
Ik ben nu een lvl 30 soldier, en ik begin een beetje verveeld te raken in R.O.S.E.
Heb al een tijdje geen quest meer gevonden (geen idee waar ik die moet zoeken), en dat lvlen in elveroon/lake of anima gaat op den duur ook vervelen...

Wat zijn andere dingen die er te doen zijn/waar kan ik quests vinden?
Dit heb ik dus ook... ben nu een lvl 28 muse. En heb wel van die quests gedaan dat ik dingen moet krijgen van monsters (piece of silver bijv.) maar ik heb nog nooit quests gehad van: ga daar naartoe en kill zoveel aqua warriors... oid. Bij wie moet ik zijn voor deze quests?

En kan ik vanaf lvl 30 bij een Union en bij wie moet ik dan zijn? ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
ff een quest related vraag;
Ik moet 20 sharp stings en 20 wild animal claws halen. Die sharp stings heb ik al (Queen BeeBee & Queen Honey Bee) maar die wild animal claws die krijg ik niet voor mekaar. Volgens de quest moet ik die bij Fighter Leki's krijgen maar dat is dus niet zo.

Weet iemand van jullie waar ik die wild animal claws van kan krijgen?

(Het is de quest uit Junon Polis waarbij je ingrediënten moet zoeken voor een verbannen drankje. Die je dan moet geven aan die zus van dat wijf uit luxern tower.)

@r2dGeert; kun je niet naar een andere planeet gaan? Zostraks was dat vliegende schip nog in Junon Polis en die ging naar Luna.

[ Voor 13% gewijzigd door NitroX infinity op 26-01-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:11:
ff een quest related vraag;
Ik moet 20 sharp stings en 20 wild animal claws halen. Die sharp stings heb ik al (Queen BeeBee & Queen Honey Bee) maar die wild animal claws die krijg ik niet voor mekaar. Volgens de quest moet ik die bij Fighter Leki's krijgen maar dat is dus niet zo.

Weet iemand van jullie waar ik die wild animal claws van kan krijgen?

(Het is de quest uit Junon Polis waarbij je ingrediënten moet zoeken voor een verbannen drankje. Die je dan moet geven aan die zus van dat wijf uit luxern tower.)

@r2dGeert; kun je niet naar een andere planeet gaan? Zostraks was dat vliegende schip nog in Junon Polis en die ging naar Luna.
Ik kreeg ze van Aqua beesten in Lake of Anima.
Maar da duurt wel ff tot je die vind denk ik hoor. Ik heb/had (verkocht) er 4 gevonden ofzo in n paar dagen levelen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Dat zijn items die je kunt verkopen, ik ben quest items nodig, maar ik zal eens proberen zo'n aqua ding aan te vallen. Bedankt.

Nope, die aqua freaks zijn het ook niet.

Never mind, 't is dus toch een fighter leki.

[ Voor 31% gewijzigd door NitroX infinity op 26-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:08:
[...]

Dit heb ik dus ook... ben nu een lvl 28 muse. En heb wel van die quests gedaan dat ik dingen moet krijgen van monsters (piece of silver bijv.) maar ik heb nog nooit quests gehad van: ga daar naartoe en kill zoveel aqua warriors... oid. Bij wie moet ik zijn voor deze quests?

En kan ik vanaf lvl 30 bij een Union en bij wie moet ik dan zijn? ;)
Kan je goed supporten? Ik zoek nl ingame vaak een support muse voor mn party :>
(nick ingame is ook r2dGeert),

Wil maar wat graag naar een andere planeet, maar er loopt toch een soort verhaallijn door R.O.SE.? Over die planeten enzo, of zijn er quests die een redelijk verhaal volgen of alleen monster-kill-quests?

Ben ik overigens sterk genoeg voor een andere planeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Hier een lvl 35 soldier, en ik begin er toch ook een beetje verveeld aan te raken vooral omdat ik meestal alleen speel.
Ik hou ervan om een beetje te kunnen lullen onder het gamen en niet constant met mijn zwaardje staan te hakken maar ik ben nog geen aardige mensen tegengekomen ofzo :P.
Met een beetje leuke party spelen is toch wel het leukst vind ik.

Mijn nick ingame is: tmirage ik zit altijd in channel 1 en ben vaak online, savonds meestal snachts ook nog en vaak smiddags aangezien ik toch verder niks te doen heb, ook al gaat dat wel binnenkort veranderen.

Ik had trouwens van een hele aardige shop 40black powder voor 300z pst en 30 graypowder voor 200z pst gekocht een koopje :).
Heb er van beiden nog 10 over rest al verkocht hehe en low essence in een shop gevonden voor 1000 ook wel een redelijke prijs denk ik aangezien ik het zelfst voor 6 a 10.000 zie.

[ Voor 30% gewijzigd door Mirage op 26-01-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic_Mirage schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:21:
hier een lvl 35 soldier en ik begin er toch ook een beetje verveeld aan te raken vooral omdat ik meestal alleen speel. ik hou ervan om een beetje te kunnen lullen onder het gamen en niet constant met mijn zwaardje staan te hakken maar ik ben nog geen aardige mensen tegengekomen ofzo :P hehe nee maar met een beetje leuke party spelen is toch wel het leukst vind ik.

mijn nick ingame is tmirage ik zit altijd in channel 1 en ben vaak online. savonds meestal snachts ook nog en vaak smiddags aangezien ik toch verder nog niks te doen heb ook al gaat dat wel binnenkort veranderen.

ik had trouwens van een hele aardige shop 40black powder voor 300z pst en 30 graypowder voor 200z pst gekocht een koopje dacht ik zo. heb er van beiden nog 10 over rest al verkocht hehe en low essence in een shop gevonden voor 1000 ook wel een redelijke prijs denk ik aangezien ik het zelfst voor 6 a 10.000 zie wat ik er nooit voor zal betalen.
Ik wil je wel aan mn friends lijst toevoegen, maar daarvoor moet je toch wel wat duidelijker gaan typen (lees: leestekens, punten, etc..) want dit leest heel vervelend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbastard

Ik ben vanavond zo'n beetje de hele avond wel online. Whisper me ff voor die clan-invite (tenminste als die plek nog vrij is).

Server-3
Tristan

P.S. Ik heb het net ff geprobeert maar je was niet online. Oja, ik ben nu lvl 60 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:58:
[...]

Ik wil je wel aan mn friends lijst toevoegen, maar daarvoor moet je toch wel wat duidelijker gaan typen (lees: leestekens, punten, etc..) want dit leest heel vervelend :P
Is het zo duidelijker dan? ;) ik ga nu rose maar weer eens starten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mij wilt toevoegen nick ingame is iruja, lvl 33 muse atm en ben meestal bij trithei in zant te vinden done meat, reparing hammers, en milk te sellen voor de noobs, waar ik een mooie winst van maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:53:
hier zie je een nieuwe soort auto, 2 naast elkaar :9

[afbeelding]
Kweenie of het is opgevallen, maar dat masker heb ook nog nooit gezien.
Welk masker is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:40:
Xbastard

Ik ben vanavond zo'n beetje de hele avond wel online. Whisper me ff voor die clan-invite (tenminste als die plek nog vrij is).

Server-3
Tristan

P.S. Ik heb het net ff geprobeert maar je was niet online. Oja, ik ben nu lvl 60 _/-\o_
Moet je Makje ff ingame PMen. Van mij kun je bij, zeg dat maar ^^

Mensen moeten nu niet allemaal zo zeuren, even door de zure appel heen bijten, en voor die cart gaan :). ik ben gister lvl 61 geworden en ik denk dat dat toch een stukje langer duurd dan lvl 30 worden.... aangezien ik wel lvl 30 word in 1 dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:09:
Mensen moeten nu niet allemaal zo zeuren, even door de zure appel heen bijten, en voor die cart gaan :). ik ben gister lvl 61 geworden en ik denk dat dat toch een stukje langer duurd dan lvl 30 worden.... aangezien ik wel lvl 30 word in 1 dag :)
Ja idd. 10% EXp heb je zo. Als je dat 10x doet heb je een level. Als je dat weer 10x volhoudt heb je 10 levels. Als je maar constant bezig bent met vechten, op tijd healed en betere spullen koopt ben zo weer wat levels verder.

Niet dat bij mij zo hard gaat hoor. Ben namelijk nog al snel afgeleid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:09:
[...]

Moet je Makje ff ingame PMen. Van mij kun je bij, zeg dat maar ^^
En nadat je mij gePM'd hebt, PM Xbastard dan even dat hij eerst ff ruimte voor je maakt in de clan. Ik heb namelijk geen expel rechten :P oftewel, ik zou je graag inviten, maar dan moet X eerst ff ruimte gemaakt hebben...
Hehe, ik zit nu al 2 dagen op lvl 64. Heb wel een aantal uren zitten spelen en aanklooien, maar het is gewoon demotiverend als je 576K exp moet pakken voor 1 leveltje up, vooral aangezien de meeste beesten zo'n 1K exp geven en je er dus VEEL van moet afmaken ;(

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:27:

Hehe, ik zit nu al 2 dagen op lvl 64. Heb wel een aantal uren zitten spelen en aanklooien, maar het is gewoon demotiverend als je 576K exp moet pakken voor 1 leveltje up, vooral aangezien de meeste beesten zo'n 1K exp geven en je er dus VEEL van moet afmaken ;(
576k pfffffffff dat is echt te erg :Z

Gister ff uurtje gespeeld weer. ben weer lvltje omhoog naar 36 Muse gegaan. Ben nog steeds niet actief naar Junon gegaan. Hoe zit dat precies met die Unions enzo? Ben wel ff langs geaan maar nog neit aangemeld. iemand die daar duidelijke uitleg over heeft?

bvd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:29:
[...]

576k pfffffffff dat is echt te erg :Z

Gister ff uurtje gespeeld weer. ben weer lvltje omhoog naar 36 Muse gegaan. Ben nog steeds niet actief naar Junon gegaan. Hoe zit dat precies met die Unions enzo? Ben wel ff langs geaan maar nog neit aangemeld. iemand die daar duidelijke uitleg over heeft?

bvd O-)
Bij een union kan je quest doen die je steeds over en over kan doen. Die quest leveren union points waar je weer leuk spul voor unt kopen. Heb zelf nu 105 union points en ben lvl 41. Heb nog tot lvl 50 om 55 union points te sparen en dan kan ik strax een gratis cart halen. Die 105 union points heb ik behaald tussen lvl 34 en 41 in. Dus die extra 55 punten voordat ik lvl 50 ben moet niet zo moeilijk zijn.

Dit is een beetje wat ik erover kan zeggen. Misschien dat het nog meer functies heeft, maar dat weet ik nog niet echt. Ik kan bij ijn union ook nog iets doen met training ground, maar dat is pas vanaf lvl 50.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sagara
  • Laatst online: 12-09 22:00
Hebben jullie dat ook? De "Server is Dead" pop-up schermpje? Volgens mij is de login server alweer dood... :'(

[ Voor 9% gewijzigd door sagara op 27-01-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server is niet dood hoor. Ik sta al de hele nacht ingelogd met mijn winkeltje en hij draait nu nog steeds.

Misschien dat de game server nog wel draait en dat de login server die niet meer werkt en de lui die al ingelogd waren misschien ingelogd blijven. Net als mij :P

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:27:
[...]
En nadat je mij gePM'd hebt, PM Xbastard dan even dat hij eerst ff ruimte voor je maakt in de clan. Ik heb namelijk geen expel rechten :P oftewel, ik zou je graag inviten, maar dan moet X eerst ff ruimte gemaakt hebben...

[...]
Is wel een beetje lullig om iemand uit de clan te gooien voor mij. Maar als er een clan-lid in zit die toch niet meer speelt en hij vind het goed dan graag :)

Ik ben lvl 61 nu. De tijdsduur van 60-61 voor mij was 4 uur (gister van 8 uur s'avonds tot 12 uur). Het scheelt een hoop als je een hoge damage output hebt (hawkers hebben een lagere damage output dan pure strength soldiers met berserk - 140 damage per normale hit op een kaiman).

Een nadeel is wel dat een soldier veel moet incasseren. die lvl-up sessie van 60-61 heeft mij 400 done meat gekost (btw ik zit nooit - ik ram gewoon als mindless zombie door terwijl ik kilo's vlees naar binnen werk :Z ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:27:
Een nadeel is wel dat een soldier veel moet incasseren. die lvl-up sessie van 60-61 heeft mij 400 done meat gekost (btw ik zit nooit - ik ram gewoon als mindless zombie door terwijl ik kilo's vlees naar binnen werk :Z ).
En zo moet ik af en toe even stoppen om mn Mp te healen en een heal-spell op meself uitoefenen tussen de gevechten door. Maar ja dat heb je als Muse zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOlgens mij zijn er maar 10 mensen op de server :? , ik zie bijna niemand kopen en er zijn helemaal geen shops tebekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:04:
VOlgens mij zijn er maar 10 mensen op de server :? , ik zie bijna niemand kopen en er zijn helemaal geen shops tebekennen
Volgens mij is er een server disconnect geweest, want toen ik net keek bij mijn shop zag ik dat ik disconnected was. En de servers staan weer op normal in plaats van full. Het is nu ook behoorlijk rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:44
Betreft: http://80.61.89.192/ROSE/

Hoe heb je dit gemaakt?
en zou ik de bestanden kunnen krijgen? En wat voor ik Tabellen moet maken in mysql?

want ik zit de hele tijd al te zoeken naar dit maar kan het niet vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

davey s. schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:22:
Betreft: http://80.61.89.192/ROSE/

Hoe heb je dit gemaakt?
en zou ik de bestanden kunnen krijgen? En wat voor ik Tabellen moet maken in mysql?

want ik zit de hele tijd al te zoeken naar dit maar kan het niet vinden... :(
en mag ik erbij :D. lvl 52 hawker nu ( boog ) :P.

ik speel rose. vertel eht tegen 2 mense in de klas en sinds vandaag speelt 70% van de klas rose :9 ,...

maar een maat van me heeft een probleem. als hij op " play rose on" klikt als je game starten wilt krijgt hij error in't Koreaans met ja en nee knopjes :P. ik heb gezocht naar een oplossing maar ik kan alleen reisntall vinden. hij zegt dat eht niet werkt dus vraag ik het hier amar even gezie nik hier eerst ook zoiets gelezen had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nieuwe maps :D
Allemaal rood voor mij nog, maar op zich best leuk om te hunten ff :)
Houd het voorlopig ff nog bruine monsters :)
Dus het was het wachten wel waard :)

Ik lees niets goed :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:44
Onderaan die pagina staat er
ADD CHARACTER ...

voeg jezelf gewoon toe ... O-)

[ Voor 74% gewijzigd door davey s. op 27-01-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Wat is een goede prijs voor het verkopen van een scroll om te returnen naar Zant?
(Ik verkoop ze nu in Zant voor 2000 per stuk)

[ Voor 13% gewijzigd door NitroX infinity op 27-01-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:25:
Wat is een goede prijs voor het verkopen van een scroll om te returnen naar Zant?
(Ik verkoop ze nu in Zant voor 2000 per stuk)
Ik verkoop ze ook in zant maar voor 1400 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Damn, ik heb ze gekocht voor 1400 in Junon, leek me wel een mooie manier om winst te maken :P
Maar ik blijf stug volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:29:
Damn, ik heb ze gekocht voor 1400 in Junon, leek me wel een mooie manier om winst te maken :P
Maar ik blijf stug volhouden.
Ben er al doorheen, dus nu komen ze vanzelf naar je toe :)
Btw als je goed in Junon kijkt kun je ze inkopen voor 1K per stuk ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.