[PC Cartoon style MMORPG]R.O.S.E Online Deeltje 2! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

jou hdd ookal kapot? ik uninstallde R.O.S.E vandaag. wilde reinstallen en nu is heel m'n F:/ disk onleesbaar geworden volgends windows. wth :|

heb het maar op C:/ geinstalleerd

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 20-01-2005 19:45 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Hmm, als ik al die verhalen over uninstall/reinstall denk ik dat het maar zo houd.
Anders gaat mijn Harddisk er ook nog aan. :(

Btw. Was het al bekend dat je maximaal 3 characters mag hebben. En dat terwijl er 5 selectie-plateau's zijn. Ik was een beetje aant het proberen met het verzinnen van char-namen. Toen ik de vierde wilde aanmaken gaf het spel aan dat ik er niet meer mocht hebben dan 3.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:12
Hier weer es een screenshot van mun poppetje!

Afbeeldingslocatie: http://img107.exs.cx/img107/5638/screen0120xd.th.jpg

EDIT: Zie dit autootjes es! Klik hier [GM] Zijn admins, bouwers etc.

Gisteren had ik trouwens ook een screenshot van een caste gear gezien van een admin! Lachuh ding... _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door BeZaX op 20-01-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Is er nog een plek in de guild of is de guild nogsteeds geen level omhoog ? Ik wil eventueel wel 20K doneren aan de guild-master..

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:05
Ik heb een world map gevonden op een ander forum, denk dat beginners er misschien een hoop aan zullen hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/49868/thumb.jpg

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrisT schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:17:
Ik heb een world map gevonden op een ander forum, denk dat beginners er misschien een hoop aan zullen hebben:
[afbeelding]
ik heb ergens een map gevonden van de junon en die andere stad met alle npc aangegeven erop die was handig maar ik kan hem nergens meer vinden >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

BeZaX schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:11:
Hier weer es een screenshot van mun poppetje!

[afbeelding]

EDIT: Zie dit autootjes es! Klik hier [GM] Zijn admins, bouwers etc.

Gisteren had ik trouwens ook een screenshot van een caste gear gezien van een admin! Lachuh ding... _/-\o_
Poppetje ziet er gaaf uit! Ben nu lvl 35 Hawker en probeer ook modebewust te zijn :P
Heb je trouwens een linkje naar dat screenshot van die Castlegear?

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:19:
[...]

Poppetje ziet er gaaf uit! Ben nu lvl 35 Hawker en probeer ook modebewust te zijn :P
Heb je trouwens een linkje naar dat screenshot van die Castlegear?
ik ben ook wel benieuw idd ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand deze monster al tegen gekomen? :9
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/rose.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt een beetje op de eerste eindbaas van kirby :) en ik ben hem nog niet tegen gekomen maar komt warashcijnlijk omdat hij een beetje te hoog is voor me (35)

bah dealer lvl is zwaar moeilijk . Kben nu lvl 35 en het schiet niet op. kan gele ventjes vaak maar net aan.. en dan moet ik al de zwakste uitkiezen. enige combat skill die ik heb nu is gun mastery lvl 10. En tis echt moeilijk om ook maar een beetje xp te krijgen .. na iedere mob resten en food gebruiken om niet dood te gaan.. me stats vooral in con en beetje in sen

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:43:
[afbeelding]
Ik zie dat je aardig wat fairy wings in je equips hebt staan :) Hoeveel wil je hebben voor zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Battle gear :9

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v398/OOLingo/GMcastleGear.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door BeZaX op 21-01-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Helemaal gaaf dat plaatje _/-\o_
Man, ik kan niet wachten tot ik ook in zo'n ding zit, maar ja, eerst maar eens een Cart krijgen (8>

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

CrisT schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:17:
[afbeelding]
Hier staat een betere.

En wat die castle gear betreft. Welke level/stats moet je daarvoor hebben?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Johannn_ schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:12:
[...]

Ik zie dat je aardig wat fairy wings in je equips hebt staan :) Hoeveel wil je hebben voor zo'n ding?
met weinig dodge verkoop ik het voor 59k, normale dodge voor 65k.
Ik heb laatst ook nog 6 van die blauwe masker gekocht voor 12k en door verkocht voor 25k :+

Binnenkort is er ook een skill reset event, dat had ik gisteren toevallig gelezen bij de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Laatst online: 16-09 11:24
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:13:
[...]

met weinig dodge verkoop ik het voor 59k, normale dodge voor 65k.
Ik heb laatst ook nog 6 van die blauwe masker gekocht voor 12k en door verkocht voor 25k :+

Binnenkort is er ook een skill reset event, dat had ik gisteren toevallig gelezen bij de chat.
Laat dan maar, vind ik een beetje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
Zeker beter ja, alleen jammer dat de verklarende tekst eronder in het Koreaans is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl 26 soldier, weet inmiddels iemand waar ik quests kan gaan doen? Raffle heeft niets meer in de aanbieding, zou niet weten waar ik nu heen moet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:43:
[afbeelding]
die solo ik gemakkelijk ;)

als der nog iemand lvl 50+ is kan hij bij LoT pm me maar, anders pm Makje
supportmuse lvl 40+ en dealer lvl 45+

Ik had ook ff gebabbeld met mensen van tweakzone, die hebben nu ook eigen clan, en guess what GoT is beter dan tweakzone ;) hun hoogste was lvl 40 ofzo. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:30:
[...]

die solo ik gemakkelijk ;)

als der nog iemand lvl 50+ is kan hij bij LoT pm me maar, anders pm Makje
supportmuse lvl 40+ en dealer lvl 45+
Heheh, jij brengt teveel tijd door op andere fora, hier op GoT is geen PM tussen users mogelijk. Voor de duidelijkheid: Xbastard bedoelt ingame whisperen :P

Om toch even in te haken op bovengezgede: we staan echt te springen om een goede dealer welke een beetje leuk kan craften en een goede (support) muse. Natuurlijk vissen wij in een vrij kleine vijver, dus de requirements zijn wel enigzins rekbaar. Wat echter wel belangrijk is dat je toch wel ~lvl 40 bent, maar vooral dat je redelijk bezig bent met dit spel. Een paar uur per dag is het mooist, en dan liefst ook zoveel mogelijk dagen in de week. Mensen die alleen in het weekend eens 2 uurtjes spelen voegen -bot gezegd- weinig toe voor de rest van de clan. Verder zijn we er wel alleen maar voor de fun en plezier hoor, enkel een kleine voorwaarde om voor de overige members ook leuk te maken :> . Denk je dat je geschikt bent? schroom dan vooral niet.
Ik had ook ff gebabbeld met mensen van tweakzone, die hebben nu ook eigen clan, en guess what GoT is beter dan tweakzone ;) hun hoogste was lvl 40 ofzo. lol
Hehe, ben hun nog niet tegengekomen geloof ik, maar contact met de andere spelers en clans ingame is echt leuk jah :)

Als laatste een zeer goed bericht voor sommigen: Er is een skill reset event aangekondigd. De aankondiging was ingame vannacht, het is nog niet bekend wanneer precies dit event gehouden gaat worden. Op de website staat er ook nog niets over, maar houdt het dus in de gaten want het zou wel eens eenmalig kunnen zijn...

Ook voor mensen die wel tevreden zijn met hun skills zou het voordelig kunnen zijn om hun skils te resetten. De eerste tijd dat de Beta draaide koste het upgraden van de skills meer skillpunten dan nu, ze hebben dat tussentijds veranderd. Als je je skills dus reset en weer dezelfde skills terug neemt, dan zou je wel eens skillpunten kunnen overhouden om weer hoger te upgraden :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog wel opzoek naar een clan misschien beetje laag level nog. Ben nu 36. Ben een dealer gericht op craften. Wat trouwes behoorlijk lastig lvl is. Zeker zonder die troops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm alleen muse en dealer dus. Iks peel momenteel het meest met 2 friends van me en we zitten ergenstussen lvl 38 en 44 (soldier 38 muse 40 dealer 42 mun hawker 44). lvl50 zit er nog nie in wel soon... mja zat eraan te denken eigen clannetje op te richten...op naar de 1miljoen hahaha. hoewel tweakers wel weer leuk klinkt >:) . Trouwens kwam ik er vandaag achter dat shoppen verslavend werkt ingame. Ik zit constant te snuffelen naar koopjes en dergelijke (kopen en doorverkopen). Ik zit nog wel eigenlijk met paar vraagjes:
weet iemand toevallig wat er valt te craften/upgraden met stones (zoals wind) hearts. en waar je eventueel een jewel of zon heart kan verkrijgen door monsters? (crystals krijg ik weleens, maar die worden dus jewels na crafting). hmmm nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk hartstikke veel vragen hahahaha over items en dergelijke 8)7 .

Tsja...kzou zeggen wilt iemand een keer partyen met me add me: Mannymo ingame. im always in for one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

CrisT schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:41:
[...]

Zeker beter ja, alleen jammer dat de verklarende tekst eronder in het Koreaans is....
Niet als je mijn reactie op de tweede pagina van dit topic had gelezen ;)
Deze kaart was namelijk al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dealer is inderdaad handig voor een clan, ik shop erg veel bij junon polis, daar zie je erg veel raare equipments met goeie stats,die kun je niet kopen bij de NPC. Ik moet soms een uurtje overdoen om wat te kopen.:D Ik heb tot nu toe rond 500k gespaard, met nog 4 wings en 6 maskers te gaan, haal ik net de 650k

[edit]

inmiddels 5 zonnebrillen gehaald per stuk 20k :9, hier een plaatje van iemand met een moderne zakenpak Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/rose1.JPG :9

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:27:
Dealer is inderdaad handig voor een clan, ik shop erg veel bij junon polis, daar zie je erg veel raare equipments met goeie stats,die kun je niet kopen bij de NPC. Ik moet soms een uurtje overdoen om wat te kopen.:D Ik heb tot nu toe rond 500k gespaard, met nog 4 wings en 6 maskers te gaan, haal ik net de 650k

[edit]

inmiddels 5 zonnebrillen gehaald per stuk 20k :9, hier een plaatje van iemand met een moderne zakenpak [afbeelding] :9
haha, grappig. Die Einze (in het paars) hb ik net nog aangesproken. :D lol
Was benieuwd waar die kleren van hem vandaan kwamen. Dat was dus de Designer -shop
Dat had ik kunnen weten 8)7

clmann, Wat vraag jij voor een wing?
wil er graag 1tje hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 22-01-2005 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
Rakkerzero schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:14:
[...]

Niet als je mijn reactie op de tweede pagina van dit topic had gelezen ;)
Deze kaart was namelijk al voorbij gekomen.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik ben een lvl 24 dealer en heb veel moeite om te levelen. Zonder een goede party gaat het eigenlijk helemaal niet. Ik spaar dan ook al mijn skillpoint op voor het craften en heb allen gun mastery tot level 8 geupgrade..

Wat doen andere dealers met hun skills? Zou ik toch voor dual shot moeten gaan om nog enigszins te kunnnen solo'en?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Heb ik weer een leuk spel gevonden, maar wil die niet werken....

Het spel installeren gaat prima, maar als ik wil gaan patchen crashed de patcher na verloop van tijd. iemand bekend met dit probleem?

Ik heb trouwens al geprobeerd.
1. om hem opnieuw te installeren
2. in regedit alles wegghaald en weer opnieuw te installeren

Maar nog steeds wil hij niet werken

[ Voor 30% gewijzigd door Cardinal op 22-01-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

cardinal808 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:15:

Het spel installeren gaat prima, maar als ik wil gaan patchen crashed de patcher na verloop van tijd. iemand bekend met dit probleem?

Als de patcher crasht moet je hem weer opnieuw starten. Dan gaat ie verder waar ie gebleven was. En dan dit continu blijven doen tot ie de 100% heeft bereikt.
Daarna kan je het spel gaan spelen, mits je een account hebt aangemaakt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige mensen zien echt het verschil niet tussen dezelfde items. Ik verkocht een high dodge fairy wing (16) en dan roepen ze dat die veel te duur is want er zijn ook mensen die fairy wings voor 50k verkopen... :| wel leuk dattie dan toch in 6 minuten weg is ^_^

heeft iemand wat info over de dolls die gecraft kunnen worden ? Zullen wel niet veel gecraft worden omdat die net als fairy wings ook iron thread nodig hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Rakkerzero schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:22:
[...]

Als de patcher crasht moet je hem weer opnieuw starten. Dan gaat ie verder waar ie gebleven was. En dan dit continu blijven doen tot ie de 100% heeft bereikt.
Daarna kan je het spel gaan spelen, mits je een account hebt aangemaakt natuurlijk ;)
thnks. ik denk niet dat ik op zulke omslachtige ideen was gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

cardinal808 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:09:
[...]

thnks. ik denk niet dat ik op zulke omslachtige ideen was gekomen
Wel als je het topic had gelezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 01:13:
[...]

haha, grappig. Die Einze (in het paars) hb ik net nog aangesproken. :D lol
Was benieuwd waar die kleren van hem vandaan kwamen. Dat was dus de Designer -shop
Dat had ik kunnen weten 8)7

clmann, Wat vraag jij voor een wing?
wil er graag 1tje hebben.
59k , helaas heb ik geen wings meer, zijn net uitverkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:11:
[...]

59k , helaas heb ik geen wings meer, zijn net uitverkocht :D
Maak niet uit. Heb ondertussen al ergens anders wings gehaald voor 53k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ clmann waar haal je die zonnebril? want een fren van mij wilde ze al kopen. btw wat zijnde stats ervan? Kheb ze zelf namelijk nog niet kunnen vinden in junon...ziet gvd uit als de albert kuyp ofzo net als in zant |:( . teveel sjops teveel lagg.....maar weet niemand hier op forum nou wat je kan met die stones kan (wind crystal etc)? en hoeveel crystals je nodig heb om een jewel te craften? SJips joh kmoe nog zoveel uitvissen.....,,,jewels hearts etc etc....:P eerst me cash verzamelen denk ik...

Nog ff funny one: kwam een sjop tegen die als name die c1000 slogan heeft aaargh kom er ff nie op..iets met geen fratsen...:P..en toen changede hij het naar : HAMSTERWEKEN!! whahaha lag helemaal dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 70 + artistian kunnen die crystals enzo omzetten naar jewels ..maar vind d'r maar eens 1 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn suukkkage...me fren is pas lvl 42 ofz -.-..betr schiet ie op :P kwil eruit zien als een P.I.M.P. :P

hmmm en hoe zit het dan met die hearts? (kzie altijd green en black enzo)...worden die uit stones vervaardigd & moet je ze ook in een socket stoppen voor extra stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Je hebt 5 red crystals en 10 low essence of essence nodig om 1 garnet te maken en je hebt 2 +5 garnets en 15 essence/low ether nodig om 1 +8 garnet te maken.

Er zijn ondertussen meerdere lvl 70 dealers welke dat voor je kunnen doen, je kunt ze via fora vinden of toevallig ingame tegengekomen. Ze vinden het echt geen probleem als je ze dan whispered, dat is namelijk deel van hun trade en ze krijgen exp voor craften :)

Ze berekenen wel een fee, ik heb 8k betaald om 1 garnet te maken en 10k om van 2 +5 garnets 1 +8 garnet te maken. Deze fees zijn dus opzich goed te doen, het vinden van de juiste onderdelen is veel lastiger danwel duurder...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb al iets van 15 crystals.. alleen die essence verkoop ik altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx makje for the info...iziz op fora zoeken hmmm.. ok ik spaar eerst alle crystals op. De rode en groene zijn een stuk zeldzamer dan die blauwe of ligt dat gewoon aan mij?..enne vanwelk monster kan je essence verkrijgen? Want ik zie namelijk het refinen van weapons/armor (in hill)dat ik chemical materials en essence nodig heb. alleen is ben ik nogal noobness en wet ik die dus niet te vinden (khoorde wle iets over de beach maar daar begeef ik me niet aangezien alles paars is :+ ) Trouwens worden die zonnebrillen gewoon in junon verkocht? want ik kan ze nergens vinden ;( Ze zien er eg PIMPIN uit. Kortom een musthave hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Goblin cave dropt powders en essences, maar dat is ook voor lvl 40+

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Laatst online: 08:36
Heb het spel geinstalleerd, krijg alleen wanneer ik wil inloggen: server exeeded.

kan dus niet inloggen, er zijn 3 servers en beiden exeeded?

iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Gewoon blijven proberen, uiteindelijk kom je er wel in. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Als ik nu probeer in te loggen krijg ik:

You can't login on the server anymore

Meer mensen met het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

BeZaX schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:46:
Als ik nu probeer in te loggen krijg ik:

You can't login on the server anymore

Meer mensen met het zelfde probleem?
En dat krijg je als je op OK klikt als je je username/password hebt ingetypt. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik zit er nu weer in! Trouwens ik heb nog een leuk huisje te koop op de berg van Junon. :p

Afbeeldingslocatie: http://img144.exs.cx/img144/9055/screen0190dp.jpg

- Mooi uitzicht op Junon.
- Rustige wijk.
- Geen last van lag.

Te koop voor 1 miljoen zuly. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Laatst online: 30-11-2021
Als ik wil registeren krijg ik elke keer de error: Wrong approach. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:29
* NitroX infinity speelt dit spel inmiddels ook.

Zat me toch een irritante bug in, was bezig met die quest waar je een key moet terughalen van zo'n beest (king nogwat, ik onthoud die namen niet zo), king gedood, sleutel gekregen, quest werd niet geupdate en kon ook ineens niet meer met dat wijf praten :X
Gelijk die quest eruit gegooid :P

* NitroX infinity heet trouwens pherian in het spel.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Nou ik heb weer wat leuks:(

Heb ineens van het ene op het andere moment zwaar overgwicht..

2201/1582... Heb bijna alles al verkocht wat ik bezit en blijf zwaar over de limiet zitten...
Zwaar irritant want nu kan ik alleen nog maar wandelen..

Heeft iemand dit al eens mee gemaakt??

Ben btw level 25 Hawker

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Toevallig pijlen gekocht die 1 wegen in plaats van 0? :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Per ongeluk stone arrows gekocht ipv claw arrows? stone arrows wegen 1 en daar dan een heleboel van....

Daarnaast, als je eenmaal weer onder je max gewicht zit dan moet je nog wel weer ff op tab drukken. Tab is om tussen wandelen en rennen te switchen, niet dat ik ooit iemand expres zie wandelen trouwens :o

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Nee hé ... Zo simpel zal het toch niet zijn .....

* rapido_ krijgt een donkerbruin vermoeden dat die 999 vuurpijlen een 1 in gewicht hebben...aarghhh
Al mijn mooie spulletjes voor een habbekrats verkocht grmbl

LOL 2000 stone arrows gekocht whahaha sukkel die ik ben :D

[ Voor 16% gewijzigd door rapido_ op 23-01-2005 00:27 ]

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

even vraagje ik heb van een gulle Grunter King een: Drawing of Wooden Cart. gehad. mijn vraagjes zijn?
wat kan ik hiermee?
of
voor hoeveel kan ik ut in verkoop zetten?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Nix tenzij je Dealer bent. Prijs weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Ik heb ze in de verkoop gezien voor 80 - 150 K :9

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:48
iemand nog een sneller mirror?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
[rml]OxiMoron in "[ PC Anime MMORPG]R.O.S.E Online Deeltje ..."[/rml]

iemand hier nog doorslaggevende tips voro een union?
Heb net lvl 30 gehaald :)

Erg leuk eerst ff met een groen een aqa king aanvallen en aan het einde even een blood charm om alle aqua's die eromheen lopen te doden.. geeft erg veel exp :D

[ Voor 58% gewijzigd door OxiMoron op 23-01-2005 13:19 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blood charm op aqua;s? das zonde :( ga liever de goblin caves in ofzo... veeel meer xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quaker schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:30:
Als ik wil registeren krijg ik elke keer de error: Wrong approach. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Probeer het even op een andere pc.
Of zet je firewall uit. Dit was bij mij ook het geval.

Op die virusbak van mn ouders beneden kreeg ik het wel voor elkaar (geen firewall oid geïnstalleerd).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Hmm, wat een buggy zooi zeg :? Eerst start ik het spel op, en gaat t window naar m'n secondary monitor (dual mon set-up). Als ik die monitor uitschakel, gaat t window wel naar de primary monitor, maar nu zien alle graphics d'r enorm buggy uit (lijken wel artifacts, enorm veel dingen zijn doorzichtig, onmogelijk om te spelen).

Wat doe ik fout :?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nu op lvl 36 geen wings craften zonder added stats ^_^ best leuk. Net 3 gecraft eentje met +2 attack power +1 con eentje met +2 strength en eentje met +5 max hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey is er hier nog iemand van een echt laag lvl? die dus net begonnen is.. (helemaal net begonnen met het spel dus geen 2e char ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:55:
blood charm op aqua;s? das zonde :( ga liever de goblin caves in ofzo... veeel meer xp :)
maar bij goblin caves zitten de monster niet zo dicht bij elkaar of heb ik het mis.
Je kan het ook gebruiken waar veel captian moldies bij elkaar zitten. Laatst heb ik nog een bloodcharm voor 6k gekocht. :9

[edit]

kun je trouwens ook bloodcharm gebruiken tegen de Kings.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Idd.. bij de aqua king komen alle andere aqua's ook op je af.. dus reken op zo'n 20-30 aqua's :)

Ging van lvl 29.90 naar 30.40 :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:15:

ey.. was jij net begonnen dan met dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:09:
[...]

ey.. was jij net begonnen dan met dit spel?
Zoek jij iemand die al je spullen voor je draagt? ;)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Ach ja..

Ik heb nog in de aanbieding:
Hunter Hat (2)
8 dodge + 3 dodge van stats
11 def
6 Magic R
lvl 10 Hawker
2000

Elven Mixing Adventure jeans
11 dodge
29 def
14 Magic R
Max HP 66
lvl 29 all jobs
12k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz... server plat zeker?? ik kan iig niet mer inloggen

hopelijk komt er een update :) clanskills oid. kunnen we wel gebruiken, zouden net lui van een andere clan slachten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 07:01
Is er trouwens nog plaats in de GoT clan?
Ik ben een lvl 40 muse(niet support muse;))
Als er plaats is wil ik er graag in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamotje schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:56:
Is er trouwens nog plaats in de GoT clan?
Ik ben een lvl 40 muse(niet support muse;))
Als er plaats is wil ik er graag in :)
jaa nog 3 plaatsen pm me ingame maar: Xbastard en als ik offline probeer Makje te pmen zeg maar dat ik het goed vind.
als er nog meer mensen zijn, der zijn nu dan nog 2 plekken. dealer/muse 40+, hawker/soldier minstens 45+.

we hebben nu bijna 3 lvl 60+ in clan en 1 74:) komt binnenkort nog een lvl 70 bij wat Blueheim is nu 69 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Damn.. lvl 45 pas :(

Had gehoopt dat ik er nu al bij mocht..

naja.. ben op 66% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:02:
[...]

jaa nog 3 plaatsen pm me ingame maar: Xbastard en als ik offline probeer Makje te pmen zeg maar dat ik het goed vind.
als er nog meer mensen zijn, der zijn nu dan nog 2 plekken. dealer/muse 40+, hawker/soldier minstens 45+.

we hebben nu bijna 3 lvl 60+ in clan en 1 74:) komt binnenkort nog een lvl 70 bij wat Blueheim is nu 69 :)
Tof man ik zal je wel ingame pmen als ROSE het weer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Hamotje schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:11:
[...]

Tof man ik zal je wel ingame pmen als ROSE het weer doet :)
Bij jou ligt het spel er dus ook uit? Gelukkig maar, ik was al bang dat mijn pc/mijn ROSE installatie problemen had...

Nou ja, zodra het weer werkt hebben we dus een nieuw lid in de clan. Welkom alvast :)

offtopic:
Trouwens, voor zover ik weet was BlueHeim zaterdag reeds lvl 70 en heeft hij ook al de jobchange gedaan naar Champion

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Hier werkt alles prima en dat al urenlang. Mischien werkt het inloggen niet maar de server zelf daarit prima (ben op server3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:49
zou kunnen maar ik was gedisconnect toen ik thuis kwam, zag wel alle mensjes nog rondrennen idd maar ik moest op ok klikken waarna die afsloot en niet meer in wou loggen.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Twisted schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:27:
Hier werkt alles prima en dat al urenlang. Mischien werkt het inloggen niet maar de server zelf daarit prima (ben op server3)
Jup bij mij het zelfde! Word lkkr rustig hier... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik ben nu lvl 36 Hawker en ik probeer er achter te komen bij welke Union ik moet gaan, ik wordt alleen van die npc's in Junon niet veel wijzer. Weet iemand hier wat een beetje een goede keus is voor een Hawker? Of maakt je job helemaal niets uit? Er was ook een enorm verschil in "inschrijfgeld" (volgens mij). Bij Arumic vroegen ze 30k, maar bij Religious Knights (of zoiets :+ ) vroegen ze 300k :?
Misschien kijk ik wel ergens overheen, maar ik kom er niet echt uit, en de guides op 7hearts maken me ook niet veel wijzer. Nou ja, bedankt voor de tips alvast. :)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg toch niet maintenance he? :'( wat ik krijg steeds error als ik inlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:39:
zeg toch niet maintenance he? :'( wat ik krijg steeds error als ik inlog
ik ben al de hele tijd aant spelen zonder probs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Nee, het lijkt alleen aan het inloggen te liggen. Zodra hij je inlog en wachtwoord gaat controleren dan komt er zo'n koreaanse foutmelding waar je niets mee kunt. Aangezien blijbaar iedereen die probeert in te loggen er problemen mee heeft, maar de mensen ingame niet, vermoed ik de de inlog/identificatieserver plat ligt.

Gelukkig begint in Korea de werkweek 8 uur eerder dan bij ons ;)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jezus wat levellen sommige snel zeg. Ik zit nu op lvl 35. Misschien moet ik ook maar eens in een *-charm gaan verdiepen om meer exp te krijgen.
btw. ik ben een support muse. Zie hieronder voor mn skills.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/Pictures/character2.PNG

Ik probeer net in te loggen krijg ik een melding: server dead. Meer mensen last van toevallig?

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 23-01-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:50:
Jezus wat levellen sommige snel zeg. Ik zit nu op lvl 35. Misschien moet ik ook maar eens in een *-charm gaan verdiepen om meer exp te krijgen.
btw. ik ben een support muse. Zie hieronder voor mn skills.

[afbeelding]

Ik probeer net in te loggen krijg ik een melding: server dead. Meer mensen last van toevallig?
als je snel wilt gaan levelen moett je veel potions kopen, hoef je niet elke keer te zitten.
ben nu al van level 45 naar 48 gedaan, mschien kan ik vanavond nog auto rijden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Zitten? Wat is dat :? ;)

Nee, als je snel wilt levelen dan zul je veel potions en vooral voedsel moeten kopen. Op level 40 liep ik meestal met 200+ done meat, nog wat beef jerky en 200+ orange juice rond, Nu op lvl 64 het dubbele, maar Beef Jerky is al niet eens meer interessant...

Natuurlijk kost al dat voedsel geld, maar doordat je nu veel meer tijd spelend bezig bent heb je meer loot en meer exp. Daarnaast kun je met veel voedsel ook sterkere tegenstanders aan, waarvan de loot ook gewoon meer waard is. En als je dan eens iets krijgt wat 50k of meer waard is dan kun je weer een tijdje voedsel kopen... :)

Daarnaast heb ik altijd een 20-tal potions bij me en zelfs life saving water, voedsel gaat soms niet snel genoeg en 3% exp kwijt raken is bijzonder vervelend

[ Voor 13% gewijzigd door makje op 23-01-2005 19:10 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:16:
[...]

Zoek jij iemand die al je spullen voor je draagt? ;)
daarom zoek ik iemand die net begint.. ik ga d'r mee kappen en het lijkt me leuker als iemand met mijn char doorspeelt dan dat 1 of andere gozer hier m'n char leeg rooft en z'n spullen verkoopt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:12:
[...]
daarom zoek ik iemand die net begint.. ik ga d'r mee kappen en het lijkt me leuker als iemand met mijn char doorspeelt dan dat 1 of andere gozer hier m'n char leeg rooft en z'n spullen verkoopt :/
Ik ben inderdaad net begonnen, maar ik hoef jou spullen niet :P

no-offense, maar ik vind het leuker om te spelen en zelf dingen te vinden en te upgraden, dan een complete set te krijgen en het enige dat ik dan nog moet doen is levelen om de spullen te kunnen dragen.

Krijg ik namelijk weer zo'n lineage II gevoel en die hoef ik niet meer. Ik speel voor fun.
Rakkerzero schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:50:

Ja, inlog server ligt eruit. grmbl zal voor vanavond wel niet zijn opgelost

[ Voor 19% gewijzigd door Cardinal op 23-01-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neuh.. ik geef iemand de kans om direct met een vol uitgeruste muse van ongeveer lvl 40 te beginnen ;) spullen weggeven is niet leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ clmann en makje,

Bedankt voor de tip, maar dat ik veel potions nodig had, was ik al achter gekomen. Mijn probleem is het geld. Ik ben niet een rijke gozer die ff zo'n 200 done meat, beef jerky en 200 orange juice rondloopt. Daar heb ii simpelweg het geld niet voor.

En ik ben muse dus heb ook veel magic potions nodig. Dat verdubbeld de boel nog eens.
Ik koop nu 25 hp potions en 40 mpm potions per keer. Zo gaat mijn geld niet snel op en vecht vlakbij junon dus hoef ook niet ver te lopen daarvoor.

Een ander probleem is dat soms gewoon 5 (soms zelfs 10) keer achter elkaar wordt afgemaakt. Daardoor verlies ik veel EXP en duurt het dus heel lang.

Waar kan je trouwens van die bloodcharms krijgen? Misschien dat dat het levellen helpt.

En ik kan nog steeds niet inloggen. Ik hoop dat de werkweek van die koreanen snel begint, want anders mis een hele avond spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 23-01-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuchtheid het weer eens zo ver he....de server is dood -.- sjit end aarnet had ik er geen last van totdat ik er opeens uitgegooid werd (server 1 ofzo) me gf die gewoon vrolijk door kon spelen o_O...ging ook proberen (wat ze dus niet had moeten doen) en ook zij komt er inderdaad ook nie in. Die gasten blijven problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsk.. lvl 39 muse hier... en nog NOOIT een potion/meal gekocht :P ik snap niet wat jullie probleem is... achja.. 900 mana, 50 mana regen 900 buffed HP + cure hoef je ook niet echt potions te hebben :)

denk.. ik maak even screenshotje.. maar servers DEAD 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam geloof ik gisteren nog een tweaker tegen, diaz? hmmm zeker high lvl gezien de spullen die hij verkoopt. Kan iemand mij trouwens vertellen vanaf welke lvl het is aangeraden eens een ander planeetje te bezoeken?

blurp......kom op rosemensjes kmoe me lvl9 dealer (die dusnog geen job heeft lmao ;) ) upgraden hop hop hop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:09:
Zitten? Wat is dat :? ;)

Nee, als je snel wilt levelen dan zul je veel potions en vooral voedsel moeten kopen. Op level 40 liep ik meestal met 200+ done meat, nog wat beef jerky en 200+ orange juice rond, Nu op lvl 64 het dubbele, maar Beef Jerky is al niet eens meer interessant...

Natuurlijk kost al dat voedsel geld, maar doordat je nu veel meer tijd spelend bezig bent heb je meer loot en meer exp. Daarnaast kun je met veel voedsel ook sterkere tegenstanders aan, waarvan de loot ook gewoon meer waard is. En als je dan eens iets krijgt wat 50k of meer waard is dan kun je weer een tijdje voedsel kopen... :)

Daarnaast heb ik altijd een 20-tal potions bij me en zelfs life saving water, voedsel gaat soms niet snel genoeg en 3% exp kwijt raken is bijzonder vervelend
inderdaad , toen ik bij de 95% was had ik al mn beef op, ik dacht toen van, laat maar zitten ik ga wel zonder beef op pad. Toen werd ik een paar keer dood gegaan, omdat ik geen zin heb om mn hp te wachten en daar gaat weer 3 a 4% vanaf. :(

Oja koop geen beefs bij een NPC, daar is het veel duurder dan bij een shop

[edit:]

is hier iemand lid van de peral union? Ik zit namelijk bij die union, ik heb alles verzameld, zoals moldies, smallies en daarnaast heb ik ook een opdracht gevraagd, toen moest ik 17 warrior grunters verzamelen. (irons)
Wat moet ik nu eigenlijk doen, want als ik wer naar die kerel gaat , dan vraag ik wat ik voor peral moet doen, dan zegt hij opeens "your are to late, bla bla".
Soms als ik op de text "I complete my job" click, zegt ik daarna " I dont like your talking style"
:?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
Wat is een goede prijs om beef te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamotje schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:53:
Wat is een goede prijs om beef te kopen?
Volgens mij koste het 84 zuly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar junon gaat dan krijg je het aangeboden voor 83/84/85 afhankelijk van de shops die bij de npc staan. Kom je daar niet (lagere lvl) tsja dan is het dus afhankelijk van wat ze bieden in zant/desert daar bieden ze ergens tussen 90-100 (alles boven de 100 is erg duur).

Hahaha ik lees net hier onder dat het om beef gaat lmao ....ik praat nu over done meat :P.

Inkoop bij npc is 73 als ik me niet vergis. hou maar rekening per 20 hp=6z vanaf kiwi ist +1z

Maar verkoop ligt meestal ergens tussen 79/85 bij de sjops @ spawnpoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:27:
tsk.. lvl 39 muse hier... en nog NOOIT een potion/meal gekocht :P ik snap niet wat jullie probleem is... achja.. 900 mana, 50 mana regen 900 buffed HP + cure hoef je ook niet echt potions te hebben :)

denk.. ik maak even screenshotje.. maar servers DEAD 8)7
mockingbird, ik aanvaard je voorstel gaarne aangezien ik met hawkers gestopt ben, en toch al muse wou proberen :)

MSN : perreuh@gmail.com
evenals emailadres.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:41:
[...]

inderdaad , toen ik bij de 95% was had ik al mn beef op, ik dacht toen van, laat maar zitten ik ga wel zonder beef op pad. Toen werd ik een paar keer dood gegaan, omdat ik geen zin heb om mn hp te wachten en daar gaat weer 3 a 4% vanaf. :(

Oja koop geen beefs bij een NPC, daar is het veel duurder dan bij een shop

[edit:]

is hier iemand lid van de peral union? Ik zit namelijk bij die union, ik heb alles verzameld, zoals moldies, smallies en daarnaast heb ik ook een opdracht gevraagd, toen moest ik 17 warrior grunters verzamelen. (irons)
Wat moet ik nu eigenlijk doen, want als ik wer naar die kerel gaat , dan vraag ik wat ik voor peral moet doen, dan zegt hij opeens "your are to late, bla bla".
Soms als ik op de text "I complete my job" click, zegt ik daarna " I dont like your talking style"
:?
ik zit er bij. die urgent task kan je alleen doen als die gast een shout doet ( jaaa npc kunnen ook shouten, daarna moet je of irons halen van grunter fighters of een andere en daar moet je een berichtje naar iemand in hills sturen. Piggy backs verzamelen = 1 union point, charcoal van moldies = 3 points urgent message task is 5 union points en alleen maar iets bezorgen.

nog kleine tip healing POTIONS healen wel bijna instant. koop die dus voor mocht je bijna dood gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:00:
Als je naar junon gaat dan krijg je het aangeboden voor 83/84/85 afhankelijk van de shops die bij de npc staan. Kom je daar niet (lagere lvl) tsja dan is het dus afhankelijk van wat ze bieden in zant/desert daar bieden ze ergens tussen 90-100 (alles boven de 100 is erg duur).

Hahaha ik lees net hier onder dat het om beef gaat lmao ....ik praat nu over done meat :P.

Inkoop bij npc is 73 als ik me niet vergis. hou maar rekening per 20 hp=6z vanaf kiwi ist +1z

Maar verkoop ligt meestal ergens tussen 79/85 bij de sjops @ spawnpoint
:P zant is gewoon alles duurder, gewoon veel inkoop doen bij junon polis en daar door verkopen voor 6k meer. vanmorgen heb ik 7 heresy mask gekocht voor 19k, bij zant kun je het makkelijk doorverkopen voor 27k :+ . (heb al nu al rond de 780k in mn zak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja mijn cash gaat nie zo snel..780k is veel zeg. mijn geld begint nu pas een beetje te stijgen (beetje moeite mun eerste 100k te verkrijgen). Ik kan nu leuke dingetjes halen en mun fren heeft eindelijk crafting skills..(hij gaat ze nog upgraden). Dus cash gaat stuk sneller omhoog. van 100k naar 200k was redelijk vlot nu denk bij 300k...1miljoen zhuli here i come o_O.

weet iemand eigenlijk wat de goeie koopjes zijn voor cheap buy and good sell? ben hard op zoek naar nieuwe goeie dingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:06:
[...]

ik zit er bij. die urgent task kan je alleen doen als die gast een shout doet ( jaaa npc kunnen ook shouten, daarna moet je of irons halen van grunter fighters of een andere en daar moet je een berichtje naar iemand in hills sturen. Piggy backs verzamelen = 1 union point, charcoal van moldies = 3 points urgent message task is 5 union points en alleen maar iets bezorgen.

nog kleine tip healing POTIONS healen wel bijna instant. koop die dus voor mocht je bijna dood gaan.
hey bedankt voor de tip, ik wou binnenkort ook van union veranderen,omdat je daar geen goeie dingen kunt kopen, maar als ik op resign druk, krijg ik mn zulies terug? Er stond wel iets op met redraw, maar ik wil geen risico nemen.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.