Aaah sorry........ bedanktVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:42:
Wanneer je dit Topic gelezen had, had je kunnen lezen dat je de mappen in de root van je geheugenkaartje moet zetten. Dus niet in een mapje pleuren.
Verwijderd
Zo dus:
e:\2577
e:\tomtom
e:\Benelux Navigator Map
e:\System\apps\ttmobile
2577 heb je eigenlijk niet nodig, is voor Windows phones.
Die kun je dus wel weglaten.
Oke thnx maar mijn 6670 vind het niet goed dat ik een mapje \system\ aanmaak..... Kan dit dus alleen als je een kaartlezer gebruikt? Want ik doe het nu via de usb kabel.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:52:
Zo dus:
Verwijderd
System is een verborgen map, en het kan dus best zo zijn dat dat niet wil met de kabel.spydoggie schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:07:
[...]
Oke thnx maar mijn 6670 vind het niet goed dat ik een mapje \system\ aanmaak..... Kan dit dus alleen als je een kaartlezer gebruikt? Want ik doe het nu via de usb kabel.
Je kunt zowiezo het beste de bestanden copieren met de cardreader, want nokia suite wil je bestandnamen wel eens wijzigen, waardoor het niet meer werkt.
Verwijderd
Ik was er duidelijk een van, je kon niet eens een zacht muziekje op de achtergrond hebben draaien. Dan hoorde je eva fluisteren...................... "over mmmm linksaf" Geniaal dit wat mij betreftVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:29:
[...]
Hier ook, en meer![]()
http://www.laurusbuth.nl/tomtom/
Kun je eigenlijk ook aan de files zien welke versie van bijvoorbeeld de Benelux map het is? Want als ik elke keer die files op mijn memcard moet zetten en dan TomTom draaien om te kijken welke map versie het is, dat schiet niet echt op
Vandaag even bij de dynabyte geweest... Ze hadden zon Royaltek (rbt-1000) deze heb ik geprobeert. De telefoon maakte wel verbinding met dat ding maar tomtom gaf nogsteeds aan Geen GPS signaal.....
Edit: Whoeps... ik heb de naam niet veranderd naar TomTom Wireless GPS. Dit zal het probleem wel zijn geweest.
Edit: Whoeps... ik heb de naam niet veranderd naar TomTom Wireless GPS. Dit zal het probleem wel zijn geweest.

[ Voor 25% gewijzigd door Jay-v op 10-03-2005 12:54 ]
Verwijderd
Wat koste deze bij Dynabyte?spydoggie schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:51:
Vandaag even bij de dynabyte geweest... Ze hadden zon Royaltek (rbt-1000) deze heb ik geprobeert. De telefoon maakte wel verbinding met dat ding maar tomtom gaf nogsteeds aan Geen GPS signaal.....
Edit: Whoeps... ik heb de naam niet veranderd naar TomTom Wireless GPS. Dit zal het probleem wel zijn geweest.![]()
Gewoon even met notepad het bestand benelux.pna (of van andere Europese landen de .pna file) openen. Dan zie je onderin v 2.80 of v 3.14 of v 3.90 staan. Volgens mij is 3.90 de meest recente Benelux map.earthknake schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:18:
Kun je eigenlijk ook aan de files zien welke versie van bijvoorbeeld de Benelux map het is? Want als ik elke keer die files op mijn memcard moet zetten en dan TomTom draaien om te kijken welke map versie het is, dat schiet niet echt op
Mazda MX-30
100 euro. lekker goedkoop volgens mij
[ Voor 12% gewijzigd door Jay-v op 10-03-2005 13:52 ]
Verwijderd
Naar de ROOT van je MMC.spydoggie schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:39:
Misschien een hele stomme vraag maar ik heb vandaag mijn 6670 binnen... nou wou ik even het een en ander proberen met tomtom... Nu heb ik dat programma dus even "geleend"om te testen.
Maar waarheen kopier ik die mappen (2577, TOMTOM, SYSTEM, BENELUXMAP's) zodat ik het op mijn telefoon kan openen?
Ik heb nu een mapje "other" op mijn kaartje staan waar ik al deze mappen heb ingepleurd. Doe ik dat goed? Zo ja hoe krijg ik het dan aan de praat op mijn telefoon
Doe dit niet via de Nokia PC Suite software maar via een externe card reader of via software van 3de (http://www.epocware.com).
Als je dit gedaan hebt even op aivanet.com voor de gps patch en kijk of je files niet read only zijn.
Verwijderd
Je geeft het zelf al aan he. Geen signaal heeft niks te maken met dat de gps geen connectie heeft met je telefoon. Gewoon buiten gaan staan en maar even wachten..spydoggie schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:51:
Geen GPS signaal
Het kan zelfs in een extreem geval (de 1ste x iig) 10 minuten duren. Bij mij duurde het ook iets van 7 minuten toen ik de 1ste keer een fix kreeg. Nu duurt het met een cold start ongeveer 40 sec en warm start 15 sec. ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:49:
[...]
Je geeft het zelf al aan he. Geen signaal heeft niks te maken met dat de gps geen connectie heeft met je telefoon. Gewoon buiten gaan staan en maar even wachten..
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Heb je de Traffic Patch geinstalleerd ? En staan Com 6 en 7 aangevinkt in het menu wat te vinden is onder configuraties/BT SerialPortSetup ?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:22:
Probleempje met TomTom mobile
Heb een SPV C500, TomTom Mobile Software en een tomtom bluetooth GPS muis.
De devices zijn gepaired (gedaan zoals ik hier ergen heb gelezen)
Maar bij het opstarten van TomTom wordt er geen GPS Apparaat gevonden.
Wie kan mij een duw in de goede richting geven.
Thanks
Harry
Verwijderd
Ik snap niet dat zoveel mensen problemen hebben met het installeren hoor. Bij mij werkte alles in 1 keer zonder problemen, gps signaal had ik de eerste keer binnen een minuut.....
Verwijderd
Iemand al geprobeerd de ov2 file met flitspalen ook in de major_road_of_europe map te zetten?
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAA! Het werkt! Eindelijk!!!!!! Dank jullie wel voor alle tips!!!!
Voor iedereen met een nokia 6600 en een rikaline 6030, dit is wat ik gedaan heb:
1. TomTom installeren op MMC kaart via cardreader
2. Alles verwijderen uit system/apps/ttmobile
3. bestanden van de gps patch zetten op system/apps/ttmobile
4.GPS aan
5. BT op nokia aan
6. zoeken naar nieuw gepaard apparaat
7. laten pairen met 0000
8. autoriseren
9. BT uit
10. GPS uit
11. GPS aan
12. Tomtom starten: hij schakelt automatisch BT aan en vindt de GPS
13. naar buiten rennen en wachten op een fix en klaar ben je!
Ter informatie:
- geen rename nodig naar tomtomwireless gps
- geen firmware upgrade nodig (ik heb V 3.42.1, 16-10-03, NHL-10)
- alleen de nokia verbinden met de GPS zonder dat je tomtom hebt draaien werkt niet; je krijgt geen continue verbinding
Ik denk dat mijn probleem zat in het feit dat ik de patch niet op juiste plaats had gezet.
Naast de Benelux heb ik de kaarten van Frankrijk en Major routes of Europe erop gezet; fluitje van een cent! Gewoon kopieren naar E: Dan heb je dus 2 nieuwe mappen: "Frankrijk navigator map" en "Major_routes_of_europe". Bij het opstarten van TomTom geeft hij dan een keuze welke kaart je wil gebruiken.
Ondertussen heb ik ook een flitspalen ov2 gemaakt volgens de voorschriften. Alleen dat werkt nog niet. Nog maar even doorlezen dan maar...
Voor iedereen met een nokia 6600 en een rikaline 6030, dit is wat ik gedaan heb:
4.GPS aan
5. BT op nokia aan
7. laten pairen met 0000
8. autoriseren
9. BT uit
10. GPS uit
11. GPS aan
Ter informatie:
- alleen de nokia verbinden met de GPS zonder dat je tomtom hebt draaien werkt niet; je krijgt geen continue verbinding
Ik denk dat mijn probleem zat in het feit dat ik de patch niet op juiste plaats had gezet.
Naast de Benelux heb ik de kaarten van Frankrijk en Major routes of Europe erop gezet; fluitje van een cent! Gewoon kopieren naar E: Dan heb je dus 2 nieuwe mappen: "Frankrijk navigator map" en "Major_routes_of_europe". Bij het opstarten van TomTom geeft hij dan een keuze welke kaart je wil gebruiken.
Ondertussen heb ik ook een flitspalen ov2 gemaakt volgens de voorschriften. Alleen dat werkt nog niet. Nog maar even doorlezen dan maar...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 09:10 ]
Zo, gisteren teruggekomen uit Geneve (Autosalon). TTM heeft echt voortreffelijk z'n werk gedaan! Ten eerste hebben we een kortere route gereden dan normaal (en wel 2 minuten langer over gedaan). De wegen waren op de meter nauwkeurig, de tunnels waren lang, maar TTM pakte het signaal echt direct weer op. Echt gaaf! Tevens hebben we pinautomaten gevonden en supermarkten.
In Nederland heb ik Benelux gebruikt, vanaf Venlo over de grens overgestapt op Major Roads en de Duitsland map. Ik kan echt niet zonder meer!!
In Nederland heb ik Benelux gebruikt, vanaf Venlo over de grens overgestapt op Major Roads en de Duitsland map. Ik kan echt niet zonder meer!!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
@ beginpost --> trafficpatch:
is het mapje 2577 noodzakelijk want die stond niet bij mij op de cd.Zo ja wie kan mij helpen aant mapje?zou iemand dat dan willen mailen:binkydijkstra@hotmail.com
is het mapje 2577 noodzakelijk want die stond niet bij mij op de cd.Zo ja wie kan mij helpen aant mapje?zou iemand dat dan willen mailen:binkydijkstra@hotmail.com
Verwijderd
Ik heb net mn TomTom GPS ontvanger binnen gekregen.
Ik wil die dus aan m'n telefoon gaan koppelen, dus ik zet 'm aan en laat de telefoon zoeken. De telefoon vindt 'm en wilt m dan gaan koppelen. Dan vraagt de telefoon om een pincode. Dit heb ik ook gehad toen ik m'n gsm en pc aan elkaar koppelde maar toen stond die code in m'n scherm op de pc. Iemand een idee hoe ik achter die code kan komen? Ik heb er geen boekjes bijgekregen ofzo (wel echt op tomtom.com besteld).
Ik wil die dus aan m'n telefoon gaan koppelen, dus ik zet 'm aan en laat de telefoon zoeken. De telefoon vindt 'm en wilt m dan gaan koppelen. Dan vraagt de telefoon om een pincode. Dit heb ik ook gehad toen ik m'n gsm en pc aan elkaar koppelde maar toen stond die code in m'n scherm op de pc. Iemand een idee hoe ik achter die code kan komen? Ik heb er geen boekjes bijgekregen ofzo (wel echt op tomtom.com besteld).
Het standaard wachtwoord is 0000 (4x nul, dus)....Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:21:
Ik heb net mn TomTom GPS ontvanger binnen gekregen.
succes
Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...
Verwijderd
Gebruik ttm + sda + Emtac Bluetooth GPS III Receiver nu al een poosje en het werkt echt
Alleen een paar weken terug gingen we weer naar een feestje, alleen kreeg hij helemaal geen bereik.
Toen toch maar gaan rijden en na een tijd weer geprobeerd. Een hele tijd gewacht en toen kreeg ie opeens wel signaal
Het was die nacht erg koud, heeft dit ook met het bereik te maken?
Alleen een paar weken terug gingen we weer naar een feestje, alleen kreeg hij helemaal geen bereik.
Toen toch maar gaan rijden en na een tijd weer geprobeerd. Een hele tijd gewacht en toen kreeg ie opeens wel signaal
Het was die nacht erg koud, heeft dit ook met het bereik te maken?
Verwijderd
nokia6600 en adapt gps hoe verder?
die 2 heb ik dus, ik heb ze gekoppelt maar de gps blijft eens in de 3 sec. knipperen moet zijn 1 sec.
of komt dit dat ik de nav. software nog niet heb geinstalleerd?
en welke mmc card is compatible met de 6600? wie kan mij helpen
die 2 heb ik dus, ik heb ze gekoppelt maar de gps blijft eens in de 3 sec. knipperen moet zijn 1 sec.
of komt dit dat ik de nav. software nog niet heb geinstalleerd?
en welke mmc card is compatible met de 6600? wie kan mij helpen
dat gaat dus niet werken. je hebt echt navigatie-software nodig. Een 6600 kan nooit automatisch pairen met een ander apparaat.
Verwijderd
Ik heb van flitspaal.nl alle flitspalen (allemaal apart) gedownload en als nuttige plaats aangeduid en dat werkt perfect!
Maar ik heb ook de .wav files gedownload zodat ik ipv standaard tomtom geluid gesproken tekst (bv, start trajectcontrole etc). Maar waar moet ik deze .wav files plaatsen? Zodat ik ze aan geluidsmelding van een nuttigeplaats kan kan koppelen?
Maar ik heb ook de .wav files gedownload zodat ik ipv standaard tomtom geluid gesproken tekst (bv, start trajectcontrole etc). Maar waar moet ik deze .wav files plaatsen? Zodat ik ze aan geluidsmelding van een nuttigeplaats kan kan koppelen?
Verwijderd
ja dacht ik al dus eerst een kaartje erin met tomtom erop, maar nu welke, rsmmc of mmc? en die patch is die noodzakelijk?jobcohen schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:42:
dat gaat dus niet werken. je hebt echt navigatie-software nodig. Een 6600 kan nooit automatisch pairen met een ander apparaat.
Verwijderd
Kun je mij misschien vertellen hoe je van kaart wisselt, ik heb major roads er ook op staan, maar vind nergens een optie wissel kaart of zoiets.Smarron schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:23:
Zo, gisteren teruggekomen uit Geneve (Autosalon). TTM heeft echt voortreffelijk z'n werk gedaan! Ten eerste hebben we een kortere route gereden dan normaal (en wel 2 minuten langer over gedaan). De wegen waren op de meter nauwkeurig, de tunnels waren lang, maar TTM pakte het signaal echt direct weer op. Echt gaaf! Tevens hebben we pinautomaten gevonden en supermarkten.
dit moet toch mogelijk zijn zonder dat je een bt verbinding heb.
Dan moet je volgens mij tomtom opnieuw opstarten. Je kan dan kiezen welke kaart je wil gebruiken.
Verwijderd
Als je nou even iets gelezen had, dan hoefde je een aantal vragen niet te stellen.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:29:
[...]
ja dacht ik al dus eerst een kaartje erin met tomtom erop, maar nu welke, rsmmc of mmc? en die patch is die noodzakelijk?
Ik heb er een RS-MMC kaartje in zitten van 512 MB. Deze kaart moet je eerst formatteren op je telefoon, niet via de PC.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:19:
4.GPS aan
5. BT op nokia aan
7. laten pairen met 0000
8. autoriseren
9. BT uit
10. GPS uit
11. GPS aan
Ter informatie:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 13:20 ]
Verwijderd
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook mijn 6260 aan de gang met tomtom en een originele tomtom gps muis, het werkt super!
Ik heb al een aantal afspraken buiten de deur gehad en mijn nokia bracht mij keurig netjes tot recht voor de deur.
Ik heb overigens ook de flitspalen info draaien,w erkt ook leuk, 200 meter van te voren geeft ie een mooi signaal en je ziet langzaam een flitskast aankomen op je scherm.. netjes op tijd... vergisde me van de week toevallig toen ik ergens reed waar ik weet dat er een kast staat.. (ik zat te suffenm stuk weg waar je 50 mag en waar je altijd harder rijdt, binnen komen rijden vanaf de A44 naar wassenaar, de beruchte kast) begon mijn foon netjes te piepen en kon mooi op tijd remmen..
ikke is blij met mijn tomtom in ieder geval!
Ik heb al een aantal afspraken buiten de deur gehad en mijn nokia bracht mij keurig netjes tot recht voor de deur.
Ik heb overigens ook de flitspalen info draaien,w erkt ook leuk, 200 meter van te voren geeft ie een mooi signaal en je ziet langzaam een flitskast aankomen op je scherm.. netjes op tijd... vergisde me van de week toevallig toen ik ergens reed waar ik weet dat er een kast staat.. (ik zat te suffenm stuk weg waar je 50 mag en waar je altijd harder rijdt, binnen komen rijden vanaf de A44 naar wassenaar, de beruchte kast) begon mijn foon netjes te piepen en kon mooi op tijd remmen..
ikke is blij met mijn tomtom in ieder geval!
Ik kan her en der wat losse vragen en opmerkingen vinden over mmc in een nokia 6600.
Nou ben ik ook van plan een grotere MMC aan te schaffen.
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met 512MB, zoja welk merk/type.
Of zijn er mensen die slechte ervaringen hebben met kaartjes groter dan de voorgeschreven 128Mb?
Ben erg benieuwd
Nou ben ik ook van plan een grotere MMC aan te schaffen.
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met 512MB, zoja welk merk/type.
Of zijn er mensen die slechte ervaringen hebben met kaartjes groter dan de voorgeschreven 128Mb?
Ben erg benieuwd
Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand
gnor, wat heeft dit met tomtom te maken? er is een 6600 topic....
Maar om toch antwoord te geven: ja dat werkt (sowieso sandisk)
Maar om toch antwoord te geven: ja dat werkt (sowieso sandisk)
[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 17-03-2005 11:45 ]
39
Is TTM sowieso te installeren zonder cardreader? Ik wil het nl installeren op mijn 6260. Heb wel even Citymaps getest en dat werkt, maar is volledig zinloos omdat je enkel een kaart van Amsterdam of Rotterdam hebt. Ik heb een 256 MB RS-MMC in bestelling staan.
Mijn BTGPS van Emtac werkt iig met TomTom Navigator voor PDA. Dus zal hij in combinatie met mijn 6260 ook wel gaan werken.
Mijn BTGPS van Emtac werkt iig met TomTom Navigator voor PDA. Dus zal hij in combinatie met mijn 6260 ook wel gaan werken.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik gebruik een 512mb kaartje dat ik heb gekocht bij Handyman. Het merk weet ik zo niet uit mn hoofd, maar ze werken zonder problemen. €55 voor 512mb...
Ik weet niet of het wel of niet kan zonder card-reader (denk van niet..) maar het is sowieso aan te raden een card-readertje te kopen. Kosten ongeveer 15 euro en het gaat veel sneller en makkelijker dan via bluetooth o.i.d. Zeker als je een kaart zoals Frankrijk wil overzetten (280mb) is een cardreader snel en makkelijk.
Ik weet niet of het wel of niet kan zonder card-reader (denk van niet..) maar het is sowieso aan te raden een card-readertje te kopen. Kosten ongeveer 15 euro en het gaat veel sneller en makkelijker dan via bluetooth o.i.d. Zeker als je een kaart zoals Frankrijk wil overzetten (280mb) is een cardreader snel en makkelijk.
[ Voor 52% gewijzigd door jobcohen op 17-03-2005 11:59 . Reden: Reactie op bovenstaande post ]
Verwijderd
Kaartjes met 1Gb werken ook op de nokia 6600. En ja, definitely een card reader gebruiken!
Ben blij dat mijn 6630 een datakabel erbij heeft... gaat een stuk sneller dan bluetooth.
Ik las dat een hele tijd geleden iemand (Westle) heeft gezegd dat hij een map van alleen nederland heeft voor TomTom...
Deze zou ik ook graag hebben (maar 64 mb op mijn geheugenkaart)... Dus als iemand weet hoe ik daaraan kom of hem wil sturen neem ff contact op:
xxxxxxxx
Alvast bedankt...
Ik las dat een hele tijd geleden iemand (Westle) heeft gezegd dat hij een map van alleen nederland heeft voor TomTom...
Deze zou ik ook graag hebben (maar 64 mb op mijn geheugenkaart)... Dus als iemand weet hoe ik daaraan kom of hem wil sturen neem ff contact op:
xxxxxxxx
Alvast bedankt...
[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 17-03-2005 19:14 ]
Nou, TT werkt, Bluetooth paired, geen GPS apparaat gevonden met een Emtac CRUXII/BTGPS. Hoe kan dit nou? En over COM instellingen, etc. Waar vind je dat?
Ik heb:
TomTom v4.400(285)
GPS stuurprogramma v1.20
Op een Nokia 6260. Iemand enig idee?
Ik heb:
TomTom v4.400(285)
GPS stuurprogramma v1.20
Op een Nokia 6260. Iemand enig idee?
Even twee vragen onder jullie ervan TomTom Mobile gebruikers:
- Is het mogelijk om de stem van eva/bram uit te schakelen en alleen de POI's (zoals de flitspalen) te laten klinken?
- Kan TomTom Mobile ook de snelheid aangeven?
- Is het mogelijk om de stem van eva/bram uit te schakelen en alleen de POI's (zoals de flitspalen) te laten klinken?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja mag je email checken; Illegale handel willen we hier absoluut niet zien.Da_Vinz schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:16:
Ben blij dat mijn 6630 een datakabel erbij heeft... gaat een stuk sneller dan bluetooth.
xxxxxxxx
Alvast bedankt...
Verwijderd
Aub topic lezenrenzo4000 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:12:
Verwijderd
Is er al meer informatie beschikbaar over TTM 5?
Op de site van TomTom staat nog niets te lezen, maar ik ben benieuwd wat de evt. schappelijke prijs gaat worden om voor ons het product up te graden.
Op de site van TomTom staat nog niets te lezen, maar ik ben benieuwd wat de evt. schappelijke prijs gaat worden om voor ons het product up te graden.
W00t! het werkt!
Beetje geklooi, maar de GPS patch die ik had was niet goed. Nu werkt ie perfect!
stappenplan:
1. Installeer alle 4 de mappen in de root van je MMC
2. haal de system\apps\TTmobile map leeg
3. pleur en sleur de files uit de GPS patch erin
4. paar je phone (in dit geval 6260) met die GPS mouse
5. autoriseer deze
6. start TomTom
7. wacht op een signaal (kan erg lang duren)
Heb er nu ook flitspalen opgezet. Geweldig dit.
Beetje geklooi, maar de GPS patch die ik had was niet goed. Nu werkt ie perfect!
stappenplan:
1. Installeer alle 4 de mappen in de root van je MMC
2. haal de system\apps\TTmobile map leeg
3. pleur en sleur de files uit de GPS patch erin
4. paar je phone (in dit geval 6260) met die GPS mouse
5. autoriseer deze
6. start TomTom
7. wacht op een signaal (kan erg lang duren)
Heb er nu ook flitspalen opgezet. Geweldig dit.
Did that, mijn 1ste vraag is deels beantwoord door iemand die denkt dat het niet kan en mijn 2e vraag is helemaal niet beantwoord of ik zie duidelijk iets over het hoofd wat jij wel gezien hebt. Het is goed dat je mij er op wijst het topic te lezen maar misschien zou je mij alsnog het antwoord willen geven?? ... Volgens mij gaat het om dit forum om elkaar te helpen en niet alleen maar zulke onzinnige relpy's te geven.
Verwijderd
Misschien handig om ook in start post te vermelden:
Als je (ik in ieder geval wel) een backup maakt van je nokia 6600 via PC Suite van Nokia dan kan TTM de kaart bij mij niet meer vinden (Benelux). Ik moet dan weer de Benelux map opnieuw naar storage card kopieeren.
Als je (ik in ieder geval wel) een backup maakt van je nokia 6600 via PC Suite van Nokia dan kan TTM de kaart bij mij niet meer vinden (Benelux). Ik moet dan weer de Benelux map opnieuw naar storage card kopieeren.
In TomTom kan je via het GPS-menu (waar je je verbinding kan bekijken e.d.) ook de huidige snelheid en GPS-coördinaten bekijken. Sneltoetsen: menu - 5 - 6 - 6 - 1 et voila!renzo4000 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:12:
Hmmm... ik bedoelde eigenlijk meer tegelijktijdig met het navigatiescherm maar dat is dus blijkbaar niet mogelijk. Wellicht in versie 5??jobcohen schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:56:
[...]
In TomTom kan je via het GPS-menu (waar je je verbinding kan bekijken e.d.) ook de huidige snelheid en GPS-coördinaten bekijken. Sneltoetsen: menu - 5 - 6 - 6 - 1 et voila!
Verwijderd
ik heb ff een vraagje, kan het zijn dat tomtom zonder gps muis verder niks doet dan na het opstarten van tomtom een kaartje in beeld geven en onderin de melding dat ..sec geen gps verbinding heeft?
dus je kunt verder niet in een menu komen ofzo?
als dat het geval is, weet ik dat ik et goed voor elkaar heb.
(heb nog geen gps muis, wou eerst tomtom hebben om te zien of ik et voor elkaar kreeg)
dus je kunt verder niet in een menu komen ofzo?
als dat het geval is, weet ik dat ik et goed voor elkaar heb.
(heb nog geen gps muis, wou eerst tomtom hebben om te zien of ik et voor elkaar kreeg)
Verwijderd
[Add-on] .. en dan kun je alles wat NIET met active GPS te maken heeft [/Add-on]Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:33:
Jawel zonder muis kom je ook in dat menu-tje.
Verwijderd
[Add-on] .. en dan kun je alles wat NIET met active GPS te maken heeft [/Add-on][/quote]
heee apart! met welke knop zou ik dan in een menu moeten kunnen komen?
ik krijg een kaart in beeld die de "koningsvarenstraat" aangeeft.
van alle knoppen reageren alleen [rood] en [menu].
na net een keer op [rood] gedrukt te hebben en dan weer in het [menu] op het tomtom icoon geklikt te hebben kreeg ik een menu van TomTom in beeld, kon echter niks selecteren.
iemand een idee waar de fout zit?!
heee apart! met welke knop zou ik dan in een menu moeten kunnen komen?
na net een keer op [rood] gedrukt te hebben en dan weer in het [menu] op het tomtom icoon geklikt te hebben kreeg ik een menu van TomTom in beeld, kon echter niks selecteren.
Bluetooth ff handmatig aanzetten.
(bb) || !(bb)
Verwijderd
was alles maar zo simpel!_VpS_ schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:41:
Bluetooth ff handmatig aanzetten.
dankje wel!
Verwijderd
Normaliter zou de menuknop (functietoets linksboven) in het menu moeten tonen, net zoals het indrukken van de joystick. Middels de toetsen 1 t/m 6 kom je rechtstreeks in een menu-item. Zie ook http://www.tomtom.nl/lib/doc/ttmobile_manual_nl.pdf.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:20:heee apart! met welke knop zou ik dan in een menu moeten kunnen komen?
Indien je een C500 of een Qtek hebt: heb je de Traffic Update patch (ttm_sp.zip) wel geinstalleerd?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 18:54 ]
Ik ben momenteel een InkoopActie aan het opzetten en vond hem een kleine vermelding toch wel waard ondanks dat het eigenlijk uit den boze is hier op GoT
.
Het is een IA voor de Adapt Bluetooth 16 Kanaals GPS Ontvanger vanaf 89 euro, voor alle verder specs en informatie verwijs ik jullie naar de volgende link: http://www.inkoopacties.net/ia/644p3t7f
.
Het is een IA voor de Adapt Bluetooth 16 Kanaals GPS Ontvanger vanaf 89 euro, voor alle verder specs en informatie verwijs ik jullie naar de volgende link: http://www.inkoopacties.net/ia/644p3t7f
[ Voor 3% gewijzigd door flipjevandejam op 21-03-2005 23:50 ]
Ik heb op dit moment alle landen van West-Europa voor TomTom mobile, maar weet iemand of je deze kaarten ook kan gebruiken op de TomTomGo?
zal deze 16 Kanaals GPS Ontvanger ook wereken met de nokia 6260. anders doe ik ook mee met de actieflipjevandejam schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:48:
Ik ben momenteel een InkoopActie aan het opzetten en vond hem een kleine vermelding toch wel waard ondanks dat het eigenlijk uit den boze is hier op GoT.
Het is een IA voor de Adapt Bluetooth 16 Kanaals GPS Ontvanger vanaf 89 euro, voor alle verder specs en informatie verwijs ik jullie naar de volgende link: http://www.inkoopacties.net/ia/644p3t7f.
Verwijderd
Op deze link staat een review van tomtom mobile 5. Daar staat dat de update voor de huidige tomtom mobile gebruikers gratis is.
Gister na wat klooien en zoeken op GoT is het me gelukt om TomTom draaiend te krijgen op m'n SDA.
Ik gebruik de Rikaline 6030 GPS. Eerst na tuurlijk geen verbinding met m'n GPS, na het aanzetten van COM6 en 7 kon het feest beginnen. Vanochtend naar m'n werk genavigeerd, tot aan de voordeur, grappig.
Wat ik me eigenlijk afvroeg is of TomTom Traffic goed werkt?
De Flitspalen heb ik er nu instaan al interessante plekken, nu nog de files.
Ik kan TomTom Traffic niet selekteren, waarom ik heb nog geen idee.
Ik gebruik de Rikaline 6030 GPS. Eerst na tuurlijk geen verbinding met m'n GPS, na het aanzetten van COM6 en 7 kon het feest beginnen. Vanochtend naar m'n werk genavigeerd, tot aan de voordeur, grappig.
Wat ik me eigenlijk afvroeg is of TomTom Traffic goed werkt?
De Flitspalen heb ik er nu instaan al interessante plekken, nu nog de files.
Ik kan TomTom Traffic niet selekteren, waarom ik heb nog geen idee.
omdat je de traffic-update niet geïnstalleerd hebt??
Die heb ik gister geinstalleerd, je bedoelt toch deze: ttm_sp.zip.
Ik heb de optie TomTom Traffic, maar deze is grijs en dus kan ik hem niet selekteren...
Ik heb de optie TomTom Traffic, maar deze is grijs en dus kan ik hem niet selekteren...
Dat komt omdat je je eerst via de website van TomTom moet aanmelden voor traffic. Dit moet volgens mij met een originele product-code. Als je TomTom dus niet 'legaal' gekocht hebt kan je ook geen traffic gebruiken. Een paar bladzijdes terug staat trouwens dat traffic niet echt een toegevoegde waarde heeft, aangezien tomtom je dan via allerlei binnendoor-wegen stuurt. Uiteindelijk ben je dan net zo lang onderweg én ben je meer benzine kwijt...

Diesel in mijn geval. 
Ik had op traffic gezocht in dit topic, maar kon het zou gauw niet vinden, vandaar mijn vraag.
Ik ga op de TomTom site kijken.
Ik had op traffic gezocht in dit topic, maar kon het zou gauw niet vinden, vandaar mijn vraag.
Ik ga op de TomTom site kijken.
Verwijderd
Die doen er dan aardig lang over, volgens mij dat eerder een dag dan een maandDaLass schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:35:
Wat mij verteld is door diezelfde mevrouw bij TomTom is dat de nieuwe pakketten op het moment onderweg zijn naar de winkels, dus dat die binnen 2 weken op zullen duiken in de schappen.
Ik moet voor 1 april 2005 een nieuwe telefoon hebben met navigatie en ik dacht daarom aan een Qtek 8020 met TomTom Mobile 5. Maar helaas, ik vrees niet dat dit nog gaat lukken voor eind volgende week. Ik had me 3 weken geleden al aangemeld op de site van TomTom voor een mailing met nieuws en/of de release, maar nog geen enkel berichtje gehad van ze.
Als alternatief zit ik te denken aan een Qtek 8020 en een Parrot CK3300 (carkit met ingebouwde GPS), en dan for the time being maar de "oude" TomTom Mobile ergens vandaan halen totdat de nieuwe beschikbaar is. Maar ik lees hier dat iemand problemen heeft met TomTom Mobile en de Parrot carkit, dat ie elke keer weer iets opnieuw moet instellen. Is er iemand die TomTom Mobile en de CK3300 probleemloos werkend heeft?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 18:37 ]
Verwijderd
Hier kun je de door mijShark_Dadow schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:04:
Is het mogelijk om eigen geluiden in tomtom te gebruiken voor de meldingen van de poi's ?
Ik had al eens geprobeerd om wav bestandjes in de map van de poi's erbij te zetten, maar dan ziet tomtom ze niet.
www.mulder.tk\data.chk
Ik gebruik zelf TomTom Mobile versie 4.400 (285).
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 19:05 ]
Als je telefoon bluetooth ondersteunt en TomTom Mobile kan draaien, zal het als het goed is wel werken ja.agaam schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:12:
[...]
zal deze 16 Kanaals GPS Ontvanger ook wereken met de nokia 6260. anders doe ik ook mee met de actie
Verwijderd
Hi allemaal,
Ik loop een beetje achter op jullie, maar heb nu een 6630 en een rikaline 6030,
wat een goede combi zou moeten zijn. Maar goed, nog niet dus, en ik denk dat het aan een ontbrekende symbian gps patch ligt.
Ik kan m alleen niet vinden op de tomtom website! Iemand enig idee?
Mijn e-mail is noom@nat.vu.nl
Alle suggesties zijn welkom!
wat een goede combi zou moeten zijn. Maar goed, nog niet dus, en ik denk dat het aan een ontbrekende symbian gps patch ligt.
Die vind je daar ook niet!Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:21:
Hi allemaal,
Ik zal je stiekem 1 goeie tip geven........
spoiler:
Waar kun je ergens een oplader voor de Wireless GPS ontvanger halen?Ik heb nu houtje touwtje via een universele adapter (max 12v/1a), een 9v batterijclip en de autolader een instabiele constructie die schijnt te werken, maar de TomTom site blinkt niet echt uit van overzichtelijkheid, en ik twijfel of dat wat er staat 100% klopt...
Als ik hem met (bijna) lege accu aan probeer te zetten gaat het LINKSE ledje (de blauwe van de bluetooth) rood branden zo lang als ik het knopje indruk, wat overeenkomt met dat vodje papier dat je erbij krijgt en in 10 talen een quickstart biedt.
Nu met die twijfelachtige constructie (geen idee hoe de lader er 5v van maakt? Afkappen en dus 2a op 12v trekken waardoor mijn trafo te licht zou zijn? geswitched en dus zuiniger?) begint het RECHTER lampje rood te branden. Op dat vodje valt er niets van te vinden, op de site zeggen ze dat dat lampje aangeeft dat hij opgeladen wordt. Pfew. Oh wacht, er staat nog meer: OF, dat hij opgeladen moet worden... Aaargh.. Welke is het dan nu? Dat hij opgeladen moet worden wist ik al, dat wist dat linker lampje me te vertellen, maar heb je nu net genoeg prik om me pesterig te vertellen dat je leeg bent of heb je genoeg en ben je daadwerkelijk aan het laden? Klopt die hele site wel?
Ik zie morgenochtend wel weer. Echt nodig heb ik hem toch nog niet, maar ik heb ook geen auto waar ik 2 of meer uur achter elkaar in zit om hem in een echte sigarettenplug op te laden.
Als ik hem met (bijna) lege accu aan probeer te zetten gaat het LINKSE ledje (de blauwe van de bluetooth) rood branden zo lang als ik het knopje indruk, wat overeenkomt met dat vodje papier dat je erbij krijgt en in 10 talen een quickstart biedt.
Nu met die twijfelachtige constructie (geen idee hoe de lader er 5v van maakt? Afkappen en dus 2a op 12v trekken waardoor mijn trafo te licht zou zijn? geswitched en dus zuiniger?) begint het RECHTER lampje rood te branden. Op dat vodje valt er niets van te vinden, op de site zeggen ze dat dat lampje aangeeft dat hij opgeladen wordt. Pfew. Oh wacht, er staat nog meer: OF, dat hij opgeladen moet worden... Aaargh.. Welke is het dan nu? Dat hij opgeladen moet worden wist ik al, dat wist dat linker lampje me te vertellen, maar heb je nu net genoeg prik om me pesterig te vertellen dat je leeg bent of heb je genoeg en ben je daadwerkelijk aan het laden? Klopt die hele site wel?
Ik zie morgenochtend wel weer. Echt nodig heb ik hem toch nog niet, maar ik heb ook geen auto waar ik 2 of meer uur achter elkaar in zit om hem in een echte sigarettenplug op te laden.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
http://www.tomtom.com/pro...tegory=2&Language=5&Tab=0Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:55:
Waar kun je ergens een oplader voor de Wireless GPS ontvanger halen?Ik heb nu houtje touwtje via een universele adapter (max 12v/1a), een 9v batterijclip en de autolader een instabiele constructie die schijnt te werken, maar de TomTom site blinkt niet echt uit van overzichtelijkheid, en ik twijfel of dat wat er staat 100% klopt...
Verwijderd
EINDELIJK DE OPLOSSING!!!!
Ik heb een SPV C500 en had alle instructies opgevolgd voor de installatie van TomTom Mobile op mijn smartphone, ondanks dat kreeg ik de melding: GEEN BRUIKBAAR GPS-SIGNAAL
Ik heb een kabeltje/versterker van GLOBO'COMM voor mijn Leadtek/Rikaline 6030 gps ontvanger bij Dynabyte gehaald en nu heb ik in 1 keer ontvangst!! Works great!!
Blijkbaar was mijn GPS ontvanger niet sterk genoeg om een fix te krijgen (connecten met een satelliet).
Anyway, i'm happy!
Greetz
Ik heb een SPV C500 en had alle instructies opgevolgd voor de installatie van TomTom Mobile op mijn smartphone, ondanks dat kreeg ik de melding: GEEN BRUIKBAAR GPS-SIGNAAL
Ik heb een kabeltje/versterker van GLOBO'COMM voor mijn Leadtek/Rikaline 6030 gps ontvanger bij Dynabyte gehaald en nu heb ik in 1 keer ontvangst!! Works great!!
Blijkbaar was mijn GPS ontvanger niet sterk genoeg om een fix te krijgen (connecten met een satelliet).
Anyway, i'm happy!
Greetz
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 20:26 ]
Het duurde bij mij gister ook erg lang (ook Rikaline 6030 GPS) ik was bijna op de plaats van bestemming toen ik eindelijk een fix had. Toch zeker 4~5 min voor dat ik een fix had.
Verwijderd
Ik heb een QTEK 8020 met een Rikaline 6030 muis. Ik krijg de boel niet aan de praat.
Als ik TomTom opstart gaat de muis enige tijd blauw oplichten maar gaat na een aantal seconden weer uit , knippert en dan weer hetzelfde ritueel.
Ik heb al geprobeerd de naam te wijzigen in TomTom Wireless GPS maar dan doet ie helemaal niets meer.
Ik las ergens over een patch maar kan die niet vinden.
Iemand een idee ?
Als ik TomTom opstart gaat de muis enige tijd blauw oplichten maar gaat na een aantal seconden weer uit , knippert en dan weer hetzelfde ritueel.
Ik heb al geprobeerd de naam te wijzigen in TomTom Wireless GPS maar dan doet ie helemaal niets meer.
Iemand een idee ?
Heb je de exacte volgorde zoals aan het begin van dit topic gegeven gevolgd? Ben je ook buiten geweest om alles te testen?Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:47:
Ik heb een QTEK 8020 met een Rikaline 6030 muis. Ik krijg de boel niet aan de praat.
Iemand een idee ?
Ik heb mijn Adapt GPS ontvanger gisteren ook 23 keer moeten pairen en vanalles maar na het echt nog 1 keer 100% te doen zoals in de openingspost staat en 10 minuten geduld om een gps signaal te vinden werkte het perfect!
Verwijderd
Ja, ik heb alles gedaan zoals beschreven alleen die patch kan ik niet vinden.miel schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:02:
[...]
Heb je de exacte volgorde zoals aan het begin van dit topic gegeven gevolgd? Ben je ook buiten geweest om alles te testen?
Ik heb mijn Adapt GPS ontvanger gisteren ook 23 keer moeten pairen en vanalles maar na het echt nog 1 keer 100% te doen zoals in de openingspost staat en 10 minuten geduld om een gps signaal te vinden werkte het perfect!
Weet jij waar die moet staan ?
Ik heb de indruk dan de verbinding wegvalt tussen mijn QTEK en de Rikaline. Het testen van een verbinding met de satelieten werkt dan ook niet
(Inmiddels de patch gevonden maar nog steeds zonder resultaat )
Bij GPS status staat bovendien: Geen GPS apparaat
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 14:53 ]
je hebt geen patch nodig.. je moet de traffic update downloaden en draaien... die start je vanaf je pc terwijl je 8020 verbonden is met je pc!
heb je de traffic update draaien?
anders mail me maar, voeg ik je wel toe aan messenger of zo...
[ Voor 27% gewijzigd door miel op 27-03-2005 16:44 ]
Verwijderd
Welk mailadres voor MSN ?miel schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:43:
je hebt geen patch nodig.. je moet de traffic update downloaden en draaien... die start je vanaf je pc terwijl je 8020 verbonden is met je pc!
Verwijderd
Ik heb het gevonden en het werkt.
Ik heb de hele topic nageplozen en zag het volgende staan en dat werkte ( na 1 dag knutselen)
Nieuwste stappenplan :
Kaart leeggemaakt.
TTM erop gezet, en in telefoon gemikt.
Telefoon aan, en pairen met gps, hernoemd naar (tomtom wireless gps)
bluetooth uitgezet.
telefoon reboot
bluetooth aan
setup uit ttm_sp.zip gerunned en uitgevoerd
telefoon reboot (bluetooth stond nog steeds aan)
Programma opgestart, en programma weer uitgezet.
compoorten uitgevinkt
telefoon reboot
compoorten aangevinkt
apparaat toevoegen, hernoemen naar tomtom wireless gps
TOM TOM OPSTARTEN EN HIJ DOET HETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb de hele topic nageplozen en zag het volgende staan en dat werkte ( na 1 dag knutselen)
Nieuwste stappenplan :
Kaart leeggemaakt.
bluetooth uitgezet.
telefoon reboot
bluetooth aan
compoorten uitgevinkt
telefoon reboot
compoorten aangevinkt
Weet iemand hoe groot de kaart van geheel scandinavie is?
Ik heb er nu een om te proberen die 208 mb is maar volgens de site van TomTom moet het totaal 135 mb zijn...
weet iemand hoe ik dat kan checken, welke delen er niet bij horen en zo?
Ik heb er nu een om te proberen die 208 mb is maar volgens de site van TomTom moet het totaal 135 mb zijn...
ik wil dat navigatiegedoe hebben op mijn Nokia 6670. Ik weet alleen niet of ik nou Route 66 moet nemen of TomTom mobile?
Gaarna alleen hierover uitleg geven, de zaak is namelijk alleen bereid één van bovenstaande vormen van navigatie aan me te geven.
Bedankt.
//Niels
Gaarna alleen hierover uitleg geven, de zaak is namelijk alleen bereid één van bovenstaande vormen van navigatie aan me te geven.
Bedankt.
//Niels
Ik zou zeggen lees de topics door en dan kom je er wel uit! Er staan wat leuke vergelijkingen in. En bedanken doen we hier niet...nvanthoff schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:56:
ik wil dat navigatiegedoe hebben op mijn Nokia 6670. Ik weet alleen niet of ik nou Route 66 moet nemen of TomTom mobile?
Bedankt.
//Niels
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Scandinaviëmiel schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:01:
Weet iemand hoe groot de kaart van geheel scandinavie is?
- Noorwegen (56 MB)
- Zweden (95 MB)
- Denemarken (21 MB)
- Zuid-Finland (18 MB)
Verwijderd
Ik heb een 6670 met tomtom mobile en dit kan ik er over zeggen:nvanthoff schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:56:
Bedankt.
//Niels
Dank!jobcohen schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:59:
[...]
Scandinavië
- Noorwegen (56 MB)
- Zweden (95 MB)
- Denemarken (21 MB)
- Zuid-Finland (18 MB)
weet je ook hoe ik bepaalde landen uit kan zetten/kan verwijderen? heb alleen noorwegen en zweden nodig eigenlijk...... (en heb nog iets van 160 mb op mijn kaartje dus dat moet NET lukken..
zo 1,2,3 weet ik dat niet. Maar ik zal deze week eens kijken voor je
Verwijderd
Als je de originele cd's (9 stuks) of de dvd hebt van Maps of Western Europe dan kan je in de setup kiezen of je een land/gebied in zijn geheel wilt installeren of alleen een paar delen van het desbetreffende land/gebied. Tevens kan je voor verschillende kaartgrootten (16mb t/m 128mb) verschillende varianten kiezen. Dus gewoon de originele setup gebruiken!miel schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:33:
[...]
Dank!
weet je ook hoe ik bepaalde landen uit kan zetten/kan verwijderen? heb alleen noorwegen en zweden nodig eigenlijk...... (en heb nog iets van 160 mb op mijn kaartje dus dat moet NET lukken..
Verwijderd
Of je hebt een auto met een warmtewerende voorruit. In dat geval zijn er een aantal bepaalde plekken bij je voorruit die speciaal "vrij" gelaten zijn voor bijv. een GPS-ontvanger. Maar een externe antenne helpt natuurlijk altijd.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:25:EINDELIJK DE OPLOSSING!!!!
Anyway, i'm happy!![]()
Greetz
Verwijderd
Wanneer je ttm_sp.zip hebt geinstalleerd, is het hernoemen van je GPS-ontvanger niet nodig. Ook het rebooten hoeft niet.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:59:
Ik heb het gevonden en het werkt.
Nieuwste stappenplan :
Kaart leeggemaakt.
bluetooth uitgezet.
telefoon reboot
bluetooth aan
compoorten uitgevinkt
telefoon reboot
compoorten aangevinkt
Dit verkorte stappenplan blijft er dan over:
- Kaart leeggemaakt, TTM v4.40 op de kaart gezet, kaart in de telefoon geplaatst en telefoon aangezet.
- Eenmaal 2517\AutoRun.exe uitgevoerd (voor snelkoppeling in het startmenu).
- Setup uit ttm_sp.zip gerunned terwijl telefoon middels ActiveSync met je PC is verbonden (TTM v4.43).
- Compoorten uitgevinkt en compoorten weer aangevinkt.
- Bluetooth aan, GPS-ontvanger gepaired en bluetooth uitgezet.
- TTM opgestart en navigeren maar (bijvoorkeur buiten!).
Ik quote mezelf niet graag en niet vaak, maar dit is wel een noemenswaardige toevoeging:flipjevandejam schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:48:
Ik ben momenteel een InkoopActie aan het opzetten en vond hem een kleine vermelding toch wel waard ondanks dat het eigenlijk uit den boze is hier op GoT.
Het is een IA voor de Adapt Bluetooth 16 Kanaals GPS Ontvanger vanaf 89 euro, voor alle verder specs en informatie verwijs ik jullie naar de volgende link: http://www.inkoopacties.net/ia/644p3t7f.
Het heeft heel wat moeite en gemail gekost, maar we hebben het voor elkaar dat we het ding voor een veel lagere prijs hebben kunnen krijgen. Je kan deze adapter, welke normaal meer dan 100 euro kost nu via de IA kopen voor 75 euro!!
Bekijk snel de inkoopactie zelf! http://www.inkoopacties.net/ia/644p3t7f
voor dat bedrag heb ik die andere GPS receiver... ik vond het ook wel interessant maar kon geen maand wachten op de afronding van de actie.... dus je kunt NU al genieten van je GPS ontvanger!Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:40:
Heb ik net voor het weekend de Rikaline 6030 voor 109,- besteld!!
Hallo,
Ik heb de volgende TTM mappen op de MMC card gecopieerd (Nokia 6600):
2577
Benelux-F-Map
System
TomTom
....maar hoe kan ik TTM nu opstarten ?? Ik zie nergens een SIS file oid ??
Wie helpt mij ?
Ik heb de volgende TTM mappen op de MMC card gecopieerd (Nokia 6600):
2577
Benelux-F-Map
System
TomTom
....maar hoe kan ik TTM nu opstarten ?? Ik zie nergens een SIS file oid ??
Wie helpt mij ?
er staat idd geen .sis file bij tomtom. Als je geen icoontje van tomtom ziet staan in je menu heb je iets fout gedaan
Misschien wel handig om te doen:
Een lijstje voor de nieuwe TS met alle files die in de mapjes NODIG zijn. Voor beide OS'en (Windows mobile en Symbian) kunnen verschillende files verwijderd worden. Zo houd je meer ruimte over voor extra's, zoals een extra kaart i.o.d.
Nog zoiets: Wat heb je aan 86 talen in TomTom dan? Is alleen nederlands niet goed genoeg?
Een lijstje voor de nieuwe TS met alle files die in de mapjes NODIG zijn. Voor beide OS'en (Windows mobile en Symbian) kunnen verschillende files verwijderd worden. Zo houd je meer ruimte over voor extra's, zoals een extra kaart i.o.d.
Nog zoiets: Wat heb je aan 86 talen in TomTom dan? Is alleen nederlands niet goed genoeg?
[ Voor 4% gewijzigd door CSB op 29-03-2005 14:22 ]
Je hebt toevallig niet de TT files vanaf een cdrom gekopieerd op je MMC ? Dan zijn de bestanden nl. Readonly en start TT ook niet
Staat er toch al ? Trouwens, voor de C500 en SDA etc. toestellen scheelt het misschien 1 MB als men de System dir weg laat. Een extra kaart zal iig NOOIT lukken met deze actie.CSB schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:06:
Misschien wel handig om te doen:
Releasenieuws TTM5
Uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat TTM5 vanaf 11 of 18 april in de winkels komt te liggen...
Als ik meer weet laat ik het horen!
Uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat TTM5 vanaf 11 of 18 april in de winkels komt te liggen...
Als ik meer weet laat ik het horen!
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
heeft iemand de nieuwe tomtom 5 al in de winkel zien liggen? hier kan ik hem namelijk nog niet vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door agaam op 29-03-2005 19:53 ]
Dit topic is gesloten.