Het grote TomTom Mobile topic deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt voor jullie reactie's
weet ik weer wat meer nou dus die tomtom vinden...
timothee schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:35:
[...]

De SPV C500 draait net zoals de eerdere SPV modellen op MS Windows Mobile en wel op versie 2003 van dit OS. Het is dus geen Symbian toestel.

[...]

Dat is dus onzin. Ik weet niet of er een gewone netstroom lader bijgeleverd wordt, maar anders kun je hem in elk geval wel in de auto opladen. Als de accu vol is, kun je de gps receiver gewoon in je binnenzak steken en ermee op de fiets gaan.

[...]

TomTom Mobile is niet los te koop. Op minder legale wijze is er (uiteraard) wel aan te komen en dan werkt hij met vrij veel receivers samen. Of ie het met jouw receiver doet kan ik je niet vertellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
Weet iemand of het mogelijk is, evt. via aparte PC software, om van tevoren een route uit te stippelen en die in TTM te zetten? Dus bijv. als ik een uitgebreide fietstocht wil organiseren, dat ik dan van tevoren een route uitstippel (met een hele hoop "via" punten) en dat TTM me onderweg assisteert? Ik weet dat je wel kunt aangeven dat je van punt A naar punt B wilt via een tussenliggend punt, maar dit is iets uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timothee schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:08:
Weet iemand of het mogelijk is, evt. via aparte PC software, om van tevoren een route uit te stippelen en die in TTM te zetten? Dus bijv. als ik een uitgebreide fietstocht wil organiseren, dat ik dan van tevoren een route uitstippel (met een hele hoop "via" punten) en dat TTM me onderweg assisteert? Ik weet dat je wel kunt aangeven dat je van punt A naar punt B wilt via een tussenliggend punt, maar dit is iets uitgebreider.
Alleen met Tom Tom 3 bijvoorbeeld. Maar waarom zou je dit willen? De hele route zit al in TTM.
Denk er wel aan dat TTM niet gemaakt is om je te begeleiden op de fiets. Hij zal je altijd over de grotere wegen willen lijden. Ook zitten de kleine fietspaden er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:13:
[...]

Alleen met Tom Tom 3 bijvoorbeeld. Maar waarom zou je dit willen? De hele route zit al in TTM.
Denk er wel aan dat TTM niet gemaakt is om je te begeleiden op de fiets. Hij zal je altijd over de grotere wegen willen lijden. Ook zitten de kleine fietspaden er niet in.
Hoe bedoel je de hele route zit al in TTM? Hij weet mijn route toch niet? Ik bedoel, ik kan in TTM opgeven waarheen ik wil en evt. via welk tussenpunt, maar volgens mij niet dat ik van dorpje naar dorpje wil. Ik wil zo'n route kunnen uitstippelen en die in TTM zetten zodat hij me tijdens het volgen van die route helpt.
Kan dat met TT3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook erg benieuwd naar software om zelf een route uit te stippelen. Ik vind het leuk om met mijn gezin te gaan rijden, maar dan niet over 'grote' wegen, maar juist door kleine dorpjes en door bos en hei. Als ik nou thuis mbv software zo'n route uit zou kunnen stippelen en deze in mijn mobieltje zou kunnen laden, dan zou dat fantastisch zijn. Een soort ANWB-route, maar dan door jezelf samengesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Maite schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:29:
@Martijn02
ziens waarneer is de S700i een symbian toestel?
Ja ik weet niet, op een of andere manier had ik dat zo in mijn hoofd?

komt een beetje doordat ik in mijn hoofd had dat de T68i een voorloper van symbian draaide, en de T610i symbian 6, maar dat is helemaal niet waar zie ik nu.. De P800, P900 en P910 draaien wel Symbian 7 (UIQ)

Anyway... Zou het mogelijk zijn om TTM te laten draaien op een SE telefoon (S700i K700i) of moet ik wachten (altijd wachten... zucht) tot het uitkomt voor de P910i en daarheen upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
nee helaas, TTM werkt volgens mij alleen op smartphones en op toestellen met symbian 7.0 en 8.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 17:16
Het lijkt me handig dat er in de startpost ook prijzen van de GPS modules gezet worden (evt. ook geupdate worden), zodat iedereen in 1 oogopslag kan zien waar welke module het goedkoopst kan krijgen.

Zover ik weet is de TFAC BT-30 het goedkoopst bij www.fotobooms.nl voor 99 euro, of is iemand van een goedkopere module op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TFAC is inderdaad over het algemeen net iets goedkoper dan de rikaline en de leadteck, maar ook veel moeilijker leverbaar. Ik had een mailtje gestuurd naar fotobooms over de beschikbaarheid en in het antwoord (wel vlug geantwoord _/-\o_ ) werd mij verteld dat de TFAC volgende week pas leverbaar was, maar dat ik de rikaline zo op kon halen als ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik heb TTM eindelijk binnen en werkend! :) Erg bedankt voor alle info die hier staat. Ik zit in de taxibranche dus heb hem meteen uitgebreid getest vanavond.

Goed, het navigeren gaat allemaal prima, alleen heb ik het idee dat ik nog een geavanceerd menu moet unlocken ofzo :?. Ik kan bijvoorbeeld alleen alternatieve routes laten berekenen, wat een waardeloos concept! Ik wil gewoon dat ding instellen op kortste route, zodat hij altijd bij elk gebruik standaard de kortste route pakt...ook wil ik expliciet wel gebruik maken van ponten, en snelwegen vermijden...dit soort settings heb ik nergens gezien, hoe kan dat nou?

Ook is het schandalig dat je nergens kan uitzetten dat hij je backlight aan blijft houden (ook als je 10 km rechtdoor moet). Het instellen van meerdere bestemmingen is ook ruk, hij geeft via de audio aan dat je een van je bestemmingen hebt bereikt maar hij leidt je meteen door naar de voglende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Kan ik met TTM ook van adres naar adres plannen zonder gebruik te maken van GPS? Mapopolis kan dit wel maar in TomTom lukt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Config schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:04:
Ook is het schandalig dat je nergens kan uitzetten dat hij je backlight aan blijft houden (ook als je 10 km rechtdoor moet).
dit is eigenlijk mijn enige grote bezwaar met TomTom - zou volgens mij best wel wat batterij moeten sparen namelijk. Als er al een 'verborgen menu' zou zijn is dit dan misschien hierin in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Config schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:04:
Ik heb TTM eindelijk binnen en werkend! :) Erg bedankt voor alle info die hier staat. Ik zit in de taxibranche dus heb hem meteen uitgebreid getest vanavond.

Goed, het navigeren gaat allemaal prima, alleen heb ik het idee dat ik nog een geavanceerd menu moet unlocken ofzo :?. Ik kan bijvoorbeeld alleen alternatieve routes laten berekenen, wat een waardeloos concept! Ik wil gewoon dat ding instellen op kortste route, zodat hij altijd bij elk gebruik standaard de kortste route pakt...ook wil ik expliciet wel gebruik maken van ponten, en snelwegen vermijden...dit soort settings heb ik nergens gezien, hoe kan dat nou?

Ook is het schandalig dat je nergens kan uitzetten dat hij je backlight aan blijft houden (ook als je 10 km rechtdoor moet). Het instellen van meerdere bestemmingen is ook ruk, hij geeft via de audio aan dat je een van je bestemmingen hebt bereikt maar hij leidt je meteen door naar de voglende...
probeer route66 eens. deze heeft wel de functie kortste route, en dat is dan ook echt de kortste route. van die ponten en zo kan volgens mij op geen van beide navigatiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:45

SeatRider

Hips don't lie

flipjevandejam schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:06:
Het lijkt me handig dat er in de startpost ook prijzen van de GPS modules gezet worden (evt. ook geupdate worden), zodat iedereen in 1 oogopslag kan zien waar welke module het goedkoopst kan krijgen.

Zover ik weet is de TFAC BT-30 het goedkoopst bij www.fotobooms.nl voor 99 euro, of is iemand van een goedkopere module op de hoogte?
Laten we dat niet doen! Voor de mensen die dat al interessant vinden hebben we de pricewatch. Er is hier al zoveel vervuiling door offtopic geneuzel en het tig x stellen van dezelfde vragen...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we dat niet doen! Voor de mensen die dat al interessant vinden hebben we de pricewatch. Er is hier al zoveel vervuiling door offtopic geneuzel en het tig x stellen van dezelfde vragen...
Kijk, eigenlijk ben ik het hier volledig mee eens, maar nou is het geval dat de rikaline EN de leadtek EN de Tfac niet in de pricewatch staan. Nou zou het inderdaad min of meer oneerlijke concurentie zijn als wij in dit topic de goedkoopste winkel zouden promoten. Het enige wat je in principe zou kunnen doen is in de startpost een opsomming van winkels die de adapters verkopen neerzetten. Ik denk nog dat dat in de toekomst zelfs veel vragen zou schelen omdat nieuwe mensen altijd gaan vragen van; waar kan ik een bt gps adapter kopen. Dus zo voorkom je die vragen eigenlijk. Dus voor deze ene keer niet zo'n slechte oplossing denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58
Als ik de .ov2 bestanden van poi-place op mn 6600 zet zie ik ze wel op de kaarten staan, maar ik zie alleen maar rode vakjes. Dus geen symbooltjes ofzo die je wel op de site ziet staan. Weet iemand hoe ik deze alsnog zichtbaar krijg? Want zo zie ik dus niet of ik nu een flitspaal of een mcdonalds tegenkom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 21:57
heb je ook het bmp file erop gezet?

[ Voor 14% gewijzigd door Maite op 19-01-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
geen idee, dat zal wel niet dan. Ik heb gewoon de bestanden gedownload zoals ze op de site staan, maar een bmp-bestand kan ik daar zo gauw niet tussen vinden. Zie ik dat over het hoofd of... Het is die site die in de startpost staat, poiplace dus. Misschien wil je zelf even kijken hoe het zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Je kan met TTM audio waarschuwingen laten afspelen in de buurt van POI's. Is het ook mogelijk om hier eigen wavjes voor te gebruiken?

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:20:
geen idee, dat zal wel niet dan. Ik heb gewoon de bestanden gedownload zoals ze op de site staan, maar een bmp-bestand kan ik daar zo gauw niet tussen vinden. Zie ik dat over het hoofd of... Het is die site die in de startpost staat, poiplace dus. Misschien wil je zelf even kijken hoe het zit??
Als je heel even het oude topic (deel 1) doorleest, dan staat daar ergens dat je altijd die rode vakjes krijgt, maar dat je ze kan vervangen door andere.. Even de moeite nemen om in deel 1 te zoeken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier eens
Verwijderd in "TomTom Mobile BeNeLux"

Je moet het plaatje wat bij de ov2 download staat ( bv: Afbeeldingslocatie: http://poiplace.oabsoftware.nl/Overlays/speed_camera_120.bmp ) ook opslaan als bmp file.
Deze moet ook in je benelux-map geplaatst worden.
Let wel op dat de bmp dezelfde naam heeft als het ov2 bestandje.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een vraag, ik heb net een een Nokia 6600 met TomTom mobile Benelux erop. Dit werkt allemaal perfect :) Maar nu wil ik graag Europa erop hebben en nu weet ik niet welke MMC kaart ik daarvoor moet hebben, want ik heb nog nergens TomTom mobile Europa gezien je krijgt dan iets van Navigator of Go. En ik weet niet of deze ook willen.

Een vriend van mij heeft al van zijn tomtom Navigator 3.0 europa voor mij gekopieert, maar mijn telefoon herkent niet de kaart die ik er dan in de telefoon doe hoe kan dit wat doen we fout????

Wie heeft een oplossing? Of wie weet waar ik voor een redelijke prijs Europa voor mobile kan kopen? En die dan ook werkt?

Alvast bedankt

Modbreak:ook in dit soort 'grote topics' geldt de GoT-Netiquette: faq "policy"; eerst zelf zoeken! Ik zie totaal geen input van jouw kant..

[ Voor 11% gewijzigd door Korakal op 21-01-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
@strie236: Mail me even over de kaarten van europa (zie profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:35:
HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een vraag, ik heb net een een Nokia 6600 met TomTom mobile Benelux erop. Dit werkt allemaal perfect :) Maar nu wil ik graag Europa erop hebben en nu weet ik niet welke MMC kaart ik daarvoor moet hebben, want ik heb nog nergens TomTom mobile Europa gezien je krijgt dan iets van Navigator of Go. En ik weet niet of deze ook willen.

Een vriend van mij heeft al van zijn tomtom Navigator 3.0 europa voor mij gekopieert, maar mijn telefoon herkent niet de kaart die ik er dan in de telefoon doe hoe kan dit wat doen we fout????

Wie heeft een oplossing? Of wie weet waar ik voor een redelijke prijs Europa voor mobile kan kopen? En die dan ook werkt?

Alvast bedankt
Ik krijg die kaarten ook niet werkend op mijn TTM, maar dat komt omdat ik de originele installatie cd niet heb :) Als je die wel hebt, dan moet je de kaarten, zoals reeds eerder uitgelegd, installeren op je HD en vervolgens naar je geheugenkaartje kopiëren. Grote kans dat TTM ze dan wel herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
timothee schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:19:
[...]

Ik krijg die kaarten ook niet werkend op mijn TTM, maar dat komt omdat ik de originele installatie cd niet heb :) Als je die wel hebt, dan moet je de kaarten, zoals reeds eerder uitgelegd, installeren op je HD en vervolgens naar je geheugenkaartje kopiëren. Grote kans dat TTM ze dan wel herkend.
zo heb ik het gedaan vanaf de tt 3.0 dvd en werkt zonder problemen mroe kaart werkt ook goed... 1 nadeel is dat de rest van de kaarten zo groot zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
De leadtek zit nu ook in een inkoopactie op IA.net, voor 90 euro. Geen slechte deal als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Zo...vandaag mijn originele Orange SPV autohouder binnen gekregen. Super dingetje, past perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Nokia 6670 en tomtom mobile pakket binnen gekregen. Werkt als een speer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Weet iemand of je bij een kaart als Frankrijk ook alleen een bepaald gebied op je mmc kan zetten? Bijvoorbeeld alleen het noorden/middengebied of een provincie. Ik heb er wel iets over gehoord dat het kon, maar ik wil het graag zeker weten.

Hoe is zo'n kaart dan ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
jobcohen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:00:
Weet iemand of je bij een kaart als Frankrijk ook alleen een bepaald gebied op je mmc kan zetten? Bijvoorbeeld alleen het noorden/middengebied of een provincie. Ik heb er wel iets over gehoord dat het kon, maar ik wil het graag zeker weten.

Als dat al kan, zoals bij de Benelux kaart, dan gaat dat via de officiële installatie. Als je de volledige kaart dus illegaal hebt, wordt het wat lastig om slechts een deel ervan te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Dus als ik er illegaal aankom is het niet mogelijk om die optie te gebruiken? Of verschilt dat van kopie tot kopie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Van het weekend heb ik ook de flitspalen gedownload van flitspaal.nu
Alles werkt naar behoren en ik zie de flitspalen netjes op de kaart, maar tomtom stottert nu een beetje.

Nou had ik eens gelezen over dat je de namen van de flitspalen moest aanpassen, omdat die erg lang zijn en daardoor te zwaar is voor tomtom mobile.
Alleen ik kan er zelf niks over terug vinden, of is er ook een andere remedie tegen het stotteren?
:)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:40:
Alleen ik kan er zelf niks over terug vinden, of is er ook een andere remedie tegen het stotteren?
:)
Heb je wel echt gezocht?
Had het binnen 10 seconden gevonden.
Reptile-X in "TomTom Mobile BeNeLux"
timothee schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:50:
Zo...vandaag mijn originele Orange SPV autohouder binnen gekregen. Super dingetje, past perfect.
Waar heb je die vandaan dan?
Plaatje?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

404error

Page Not Found

Deze kaarten bestaan en staan op de TomTom3 DVD. Die kun je dus zonder problemen installeren!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Er zijn onderverdelingen van 16, 32 en 64 mb. Voor ieder wat wils dus :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:56:
[...]

Waar heb je die vandaan dan?
Plaatje?
Origineel Orange, dus van de Orange shop (heb hem online besteld maar ze hebben hem ook in de winkel). Hij is voor de SPV E200 en de SPV C500 geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6670 ondersteunt wel meerdere BT verbindingen. Alleen als ik de tomtom BT gps aan heb en wil praten door mijn BT headset, dan kraakt het geluid. Zet ik de gps uit, dan is het geluid weer goed. Lijkt er dus op dat ze elkaar bijten. Iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb eindelijk mijn rikaline 6030 in huis. Helaas heeft mijn mmc kaartje vertraging, dus kan ik TTM nog niet installeren. Maar ik probeerde wel al verbinding te maken met de Rikaline. Bluetooth op mijn nokia 6600 aangezet, nieuw apparaat zoeken, de Rikaline wordt ontdekt. Paren met pincode 0000, en hij heeft inderdaad verbinding. Maar binnen 1 seconde gaat de verbinding weer uit! Als ik dan in het menu van de beschikbare bluetooth apparaten kijk, zie ik de rikaline wel staan, maar er ontbreekt de mogelijk om te verbinden, terwijl mijn desktop pc er ook bij staat en ik daar wel op "verbinden" kan duwen. Ook na uitschakelen van de BT en daarna weer aanzetten (gaat probleemloos, want er is geen actieve verbinding) zie ik de rikalien staan, maar is er geen mogelijkheid om op "verbinden" te duwen. Ik heb hem geautoriseerd, maar dat maakt geen verschil.
Iemand een idee of dit normaal is en dat het alleen maar werkt als TTM actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de derde post op dit forum heeft iemand het over de release van TomTom Mobile voor Symbian UIQ. Zijn er meer die dit gehoord/gelezen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Kaart versie 380 en TomTom 4.47

Ik heb een beetje op internet zitten rondkijken en ik zag dat op dit moment de nieuwste versie van TomTom Mobile versie 4.47 schijnt te zijn, heeft iemand misschien een tip waar deze te vinden zou kunnen zijn.

Verder las ik dat sommige de beneluxkaart 380 hebben zelf zit ik nog met 314 en heb 380 nog niet kunnen vinden.

ben benieuwd

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
trion75 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:25:
Kaart versie 380 en TomTom 4.47

Ik heb een beetje op internet zitten rondkijken en ik zag dat op dit moment de nieuwste versie van TomTom Mobile versie 4.47 schijnt te zijn, heeft iemand misschien een tip waar deze te vinden zou kunnen zijn.
Inloggen op de tomtom site en de update downloaden :)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:25:
Waar heb je deze informatie vandaan? Van welke site?

V.w.b. de benelux-kaart weet ik wel dat versie 3.90 in omloop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Op de site van TomTom kan ik geen updates vinden voor tomtom mobile. Maar wel voor tomtom go. Kan je deze updates ook gebruiken voor mobile? En hoe moet je dat dan doen?
Kan je trouwens alle andere dingen die voor tomtom go worden aangeboden (poi's e.d.) ook gebruiken voor tomtom mobile?

[ Voor 27% gewijzigd door jobcohen op 22-01-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:14:
[...]

Ik zag hem ergens op een forum, weet zo niet meer waar, maar versie datum zou van half januari zijn, dus is redelijk recent :)

Maar ik weet dus zelf ook niet of het waar is hoor, ik las het en was dus wel benieuwd wat er veranderd is.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 22:19
jobcohen schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:32:
Op de site van TomTom kan ik geen updates vinden voor tomtom mobile. Maar wel voor tomtom go. Kan je deze updates ook gebruiken voor mobile? En hoe moet je dat dan doen?
Kan je trouwens alle andere dingen die voor tomtom go worden aangeboden (poi's e.d.) ook gebruiken voor tomtom mobile?
De tomtom go update voor TTM is afaik de enige update die beschikbaar is

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De versie van TomTomMobile die ik ken is versie 4.40. En vervolgens is er nog de update naar versie 4.43 (ttm_sp.zip: traffic-information; ondersteuning SPV C500 en vele BT GPS-receivers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Yannick schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 04:16:
Kan ik met TTM ook van adres naar adres plannen zonder gebruik te maken van GPS? Mapopolis kan dit wel maar in TomTom lukt het me niet.
Niemand dit geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan. Plan van A naar B is die optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:14:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb m'n tomtom zo'n anderhalve maand geleden gekocht. Zit Benelux kaart 3.90 bij. De app-versie is 4.430 (313), Dit is met een install van TomTom Traffic.

/edit:
Wat is er nieuw?
TomTom MOBILE 4.430
* Biedt Traffic-functies.
Staat op de TomTom site bij het downloaden van de traffic plugin.

[ Voor 19% gewijzigd door riotrick op 23-01-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Ik heb nu ook Tomtom op mijn 7610, werkt als een speer, iig de kaart bekijken (nadat ik bluetooth aan had gezet). Nu nog even snel een gps ontvangen bestellen, ik hou van mijn 7610 :P

Ondertussen nog dit appje gevonden om de backlight aan te houden: http://darenp.co.uk/symbian/
Ik heb m nog niet geprobeerd want ik zit nu op mijn werk en ben mijn kabel vergeten, maar lijkt mij wel erg handig.

Is er trouwens een verschil tussen TTG en TTM kaarten ? Ik heb nu 280 kaart van Benelux maar heb van TTG de Benelux 314 kaart. Ik denk dat die 314 kaart nieuwer is toch ?

[ Voor 23% gewijzigd door SiNisTrAD op 24-01-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:07:
In de derde post op dit forum heeft iemand het over de release van TomTom Mobile voor Symbian UIQ. Zijn er meer die dit gehoord/gelezen hebben?
Volgens mij is er hier op GOT ook een topic over Navigatie voor UIQ.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het al eerder ter sprake geweest maar kan het niet zo snel vinden:
Kan je ook de kaart van de benelux en duitsland inladen. Ik ga met vakantie naar duitsland, dus kan ik dan plannen van NL naar DL ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:03

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:58:
Volgens mij is het al eerder ter sprake geweest maar kan het niet zo snel vinden:
Kan je ook de kaart van de benelux en duitsland inladen. Ik ga met vakantie naar duitsland, dus kan ik dan plannen van NL naar DL ????
Beide kaarten kun je erop zetten, maar het navigeren van A (NL) naar B (D) gaat niet lukken geloof ik. Mocht je net de grens over zijn, dien je even de route aan te passen. Dan kun je wel weer gewoon verder.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik de naam van een kaart kan veranderen in tomtom mobile? de kaart van west duitsland heet bijvoorbeeld west. beetje vaag. ik heb de naam van de map al geprobeerd te veranderen en in de meeeste bestanden in de map van de kaart gekeken maar de meeste zijn onleesbaar in een text editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]SiNisTrAD schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:42:
Ik heb nu ook Tomtom op mijn 7610, werkt als een speer, iig de kaart bekijken (nadat ik bluetooth aan had gezet). Nu nog even snel een gps ontvangen bestellen, ik hou van mijn 7610 :P

Ondertussen nog dit appje gevonden om de backlight aan te houden: http://darenp.co.uk/symbian/
Ik heb m nog niet geprobeerd want ik zit nu op mijn werk en ben mijn kabel vergeten, maar lijkt mij wel erg handig.

Is er trouwens een verschil tussen TTG en TTM kaarten ? Ik heb nu 280 kaart van Benelux maar heb van TTG de Benelux 314 kaart. Ik denk dat die 314 kaart nieuwer is toch ?[/quote

----

:/ De backlight blijft al standaard aan in tomtom hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:36:
weet iemand hoe ik de naam van een kaart kan veranderen in tomtom mobile? de kaart van west duitsland heet bijvoorbeeld west. beetje vaag. ik heb de naam van de map al geprobeerd te veranderen en in de meeeste bestanden in de map van de kaart gekeken maar de meeste zijn onleesbaar in een text editor.
Verander de naam van het bestand xxx.PNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:50:
[...]

Verander de naam van het bestand xxx.PNA
geprobeerd maar werkt niet jammergenoeg, weet je zeker dat ik de pna moet hernoemen?

en jan, leuk dat de backlite aan blijft met je progie maar dat doet tomtom automatisch voor je als je navigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:23:
[...]

geprobeerd maar werkt niet jammergenoeg, weet je zeker dat ik de pna moet hernoemen?

en jan, leuk dat de backlite aan blijft met je progie maar dat doet tomtom automatisch voor je als je navigeerd.
xxx.PNA en xxx.MID bestanden de naam veranderen. sorry voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:13:
[...]

xxx.PNA en xxx.MID bestanden de naam veranderen. sorry voor het ongemak.
ook geprobeerd, overal waar de naam van de kaart in stond heb ik veranderd maar nog niks. werkt die truc niet alleen in tomtom op de pda? in mobile werkt het niet. ik heb zo ongeveer alle bestanden al eens van naam veranderd of geprobeerd te openen om te kijken of er iets in stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds kort een qtec 8080 en tom tom mobile.
Een telefoon gesprek aannemen tijden het navigeren gaat wel.
Een gsprek opbouwen tijdens het navigeren lukt mij niet.
Ik heb ttm gestopt gebeld en ttm opnieuw gestart.
Het moet toch simpeler kunnen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:24:
Ja, dat kan. Plan van A naar B is die optie
Top! Raar dat ik die optie nooit gevonden heb. Hoe kan ik vervolgens echter de stappen van de route handmatig doorlopen? Lukt me niet met de joistick of andere toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:39:
Bluetooth op mijn nokia 6600 aangezet, nieuw apparaat zoeken, de Rikaline wordt ontdekt. Paren met pincode 0000, en hij heeft inderdaad verbinding. Maar binnen 1 seconde gaat de verbinding weer uit!
Dit heb ik ook. Ik heb ook de Nokia 6600 en die kan zelf geen BT verbinding initieren en in stand houden. Even kijken of het helpt om de firmware te laten flashen bij Bombeeck in Eindhoven, Officieel Servicepunt voor Nokia

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, iemand een oplossing op het volgende

Ik heb naast de Benelux map ook de UK map op m'n SD kaartje geplaatst. Werkt allemaal prima, alleen is nu de snelkoppeling verdwenen en moet ik iedere keer opstarten met bv. Explorer. Weet iemand hoe ik de snelkoppeling kan herstellen? (TTMobile icm Qtek 8080)

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Is er trouwens een verschil tussen TTG en TTM kaarten ? Ik heb nu 280 kaart van Benelux maar heb van TTG de Benelux 314 kaart. Ik denk dat die 314 kaart nieuwer is toch?
De 314 is nieuwer ja. De kaarten (ook van TT navigator) zijn uitwisselbaar.

[ Voor 56% gewijzigd door riotrick op 25-01-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:37:
[...]

ook geprobeerd, overal waar de naam van de kaart in stond heb ik veranderd maar nog niks. werkt die truc niet alleen in tomtom op de pda? in mobile werkt het niet. ik heb zo ongeveer alle bestanden al eens van naam veranderd of geprobeerd te openen om te kijken of er iets in stond.
Ik vondt het toch vreemd dat het alleen het hernoem van pna en mid bestanden niet voldoende is. Ik heb ooit de kaart van duitsland ( die ik anders heb genoemd op mijn PDA) op mijn miniSD gekopieerd en meteen werkend gekregen.
Ik denk als je de kaart ( voor dat je hem naar je mobiel kopieert) de 2 bestanden hernoemd dan werkt het wel..!!?? :?

Laatste mogelijkheid open het bestand xxx.pna met een tekstverwerker.
(hieronder een voorbeeld)

ID=Major_Roads_Of_Europe.PNA
685469938
282

hernoem naar

ID=Europe.PNA
685469938
282

Dan krijg je de naam bij het opstarten van TTM "Europe" ipv "Major Roads Of Europe".

bij mij werkt het op deze manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:08:
[...]

Ik vondt het toch vreemd dat het alleen het hernoem van pna en mid bestanden niet voldoende is. Ik heb ooit de kaart van duitsland ( die ik anders heb genoemd op mijn PDA) op mijn miniSD gekopieerd en meteen werkend gekregen.
Ik denk als je de kaart ( voor dat je hem naar je mobiel kopieert) de 2 bestanden hernoemd dan werkt het wel..!!?? :?

Laatste mogelijkheid open het bestand xxx.pna met een tekstverwerker.
(hieronder een voorbeeld)

ID=Major_Roads_Of_Europe.PNA
685469938
282

hernoem naar

ID=Europe.PNA
685469938
282

Dan krijg je de naam bij het opstarten van TTM "Europe" ipv "Major Roads Of Europe".

bij mij werkt het op deze manier. :)
In de PNA de ID veranderen met als spatie een _ werkt, de pna en de mid veranderen van naam werkt niet. maakt niet uit hoe ze heten als de PNA maar aangepast is.

ik had trouwens tomtom een mailtje met deze vraag gestuurd en die stuurden het volgende terug:

U kunt de kaartnamen helaas niet veranderen. Mogelijk kunnen wij hiervoor in de toekomst een optie aan onze software toevoegen. Wij raden u aan om hiervoor onze website of nieuwsbrief in de gaten te houden.

als ze nou gewoon ff zeggen dat je de id in de pna aan moet passen :)
dank voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
ik weet niet of jullie dit doen maar zal het er toch maar neerzetten aangezien ik deze gps nog niet heb gezien in de topics... maar heb ttm uitgeprobeert met de Foruna Clip-on GPS op de SPV C500 deze drivers zitten ook in de software dus mss wel iets voor de OP om deze er ook bij te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Michieleke op 26-01-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor amerika gangers, de kaarten van tomtom 2 in amerika werken perfect met tomtom mobile. ik denk dat het de laatste verzie in amerika is en dat ze daar geen tomtom 3 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Zijn er eigenlijk kaarten voor croatie beschikbaar? Ga daar van de zomer een maandje naartoe en zou het wel relaxed vinden als ik TomTom kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Ik heb wat mooiere icons gemaakt voor de flitspalen. Als iemand interesse heeft, post het hier of mail me ofzo.
<GoT Username> AT teun.demon.nl

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Een zippie is altijd leuk :), lijkt me dat daar wel plek voor is op je demon acount :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier ernstige interesse inderdaad. Misschien inderdaad ergens een klein zipje onderbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_120.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_100.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_90.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_80.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_70.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_60.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_50.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/flitspalen_30.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_30.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_50.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_60.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_70.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_80.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_90.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_100.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.teun.demon.nl/rlc_120.bmp

Edit: font aangepast.

[ Voor 48% gewijzigd door Juup op 29-01-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:03:
voor amerika gangers, de kaarten van tomtom 2 in amerika werken perfect met tomtom mobile. ik denk dat het de laatste verzie in amerika is en dat ze daar geen tomtom 3 hebben.
Binnenkort een weekje naar de USA. Leek mij leuk om TomTom daar ook eens te proberen.
De USA kaarten van Tom Tom 2 waar ik over beschik worden helaas niet zichtbaar in het selectie scherm van mijn telefoon. Mijn telefoon is een SPV C500 met TomTom Mobile, Benelux en Major roads Europa daarop geinstalleerd.

Kun je precies uitleggen hoe je jouw kaart(en) geinstalleerd hebt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk mijn gps binnen ziet tomtom hem niet
ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor me.
ik heb een svp500 dus heb de 4 mappen gewoon op mijn extra kaart gezet dus niet de storage kaart die er al inzit normaal...dat is volgens mij oke toch???
kan ook gewoon tom tom dan opstarten doet het maar nu als ik de gps aan zet en met bluetooth dus de telefoon met de gps is verbonden start ik tom tom op
nou helemaal geen gps hoor wel kan ik alles doen zoals straat opgeven en route erin zetten maar kan ook niks met gps instellingen want die blijft licht grijs dus kan je niet aanklikken.. er was toch iets als een gps patch of zo iets
heb ook al de naam van de gps veranderd in tom tom maar hier ook niks
hoop dat iemand me kan helpen
gr jackmt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:32:
eindelijk mijn gps binnen ziet tomtom hem niet
ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor me.
ik heb een svp500 dus heb de 4 mappen gewoon op mijn extra kaart gezet dus niet de storage kaart die er al inzit normaal...dat is volgens mij oke toch???
kan ook gewoon tom tom dan opstarten doet het maar nu als ik de gps aan zet en met bluetooth dus de telefoon met de gps is verbonden start ik tom tom op
nou helemaal geen gps hoor wel kan ik alles doen zoals straat opgeven en route erin zetten maar kan ook niks met gps instellingen want die blijft licht grijs dus kan je niet aanklikken.. er was toch iets als een gps patch of zo iets
heb ook al de naam van de gps veranderd in tom tom maar hier ook niks
hoop dat iemand me kan helpen
gr jackmt 8)
Er is inderdaad een patch om TomTom Mobile van v4.40 naar v4.43 te verhogen incl. SPV C500-compabiliteit en meer mogelijke BT GPS-receivers. Lees de openingspost eens goed door (tip: ttm_sp.zip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je com 6 en 7 aanzet in een svp500
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:03

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:38:
weet iemand hoe je com 6 en 7 aanzet in een svp500
thanks
Zou je aub die mooie openingspost even willen lezen, daar staat namelijk alles in wat je moet weten en hoe je dit voor elkaar kunt krijgen. Dan is die ook niet voor niets in elkaar gezet.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ik heb via de site van TomTom de stem van neef Stanley gedownload. Nu heb ik het bestand data87.chk in de map TomTom gezet. Als ik de stem wil kiezen zie ik het icoontje staan en de stem zelf heet special17, alleen krijg ik geen enkel stemgeluid. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Is het ook mogelijk om alle nuttige plaatsen, in het bijzonder flitspalen, in één map te zetten? Bijvoorbeeld alle 'speedcameras' of alle 'red light cameras'? Zo wordt het iets overzichtelijker in TomTom.

Edit: ik heb locaties en bmp's gedownload van poiplace, maar de bmp's zijn niet duidelijk leesbaar. Ik kan bijvoorbeeld niet lezen welke snelheid er wordt aangegeven in het verbodsbordje. Ik zie alleen maar wat wazige blokjes. Weet iemand waar je andere (lees: duidelijkere) bmp's kan downloaden?

[ Voor 26% gewijzigd door jobcohen op 29-01-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
ehm bijvoorbeeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Heeft iemand voor heel Europa LPG stations POI bestanden gevonden? Er staan in poiedit wel wat dingen maar in het bestand voor Belgie zit bv. maar 1 station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Juup schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:37:
Heeft iemand voor heel Europa LPG stations POI bestanden gevonden? Er staan in poiedit wel wat dingen maar in het bestand voor Belgie zit bv. maar 1 station.
Hier ook al gekeken?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om TomTom MOBILE te laten werken met andere gps ontvangers dan de originele van tomtom op Symbian toestellen heb je de gps-patch nodig. Deze patch mag hier helaas niet geplaatst mag worden.

Hallo,

Is er ook imand die aan kan geven hoe ik deze op mijn Nokia 6600 krijg. Ik heb al van alles geprobeerd maar met PC suite krijg krijg ik wel contact maar verder niets en met "active sync"' programma krijg ik de meldng dat ik de er geen infrarood apparaat aanwezig is. Hoe en waarmee krijg ik dit voor elkaar zodat mijn holux GR230 ook werkt????

Groeten,
Kelvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Koop een cardreader voor 13 euro, dan kan je alles er snel en gemakkelijk opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Ja. Zij hebben de tankstations alleen op merk gesorteerd. Dus die rode en blauwe LPG downloads bevatten niet alle LPG stations in 1 land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:10:
Koop een cardreader voor 13 euro, dan kan je alles er snel en gemakkelijk opzetten
Heb ik al alleen de traffic patch is een "setup.exe" bestand, op de MMC zetten van bestanden is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:30:
[...]

Heb ik al alleen de traffic patch is een "setup.exe" bestand, op de MMC zetten van bestanden is het probleem niet.
traffic patch is niet voor een Nokia 6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 02-09 23:59
nils7 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:06:
[...]

Volgens mij is er hier op GOT ook een topic over Navigatie voor UIQ.
Zie dus hier: Navigatie voor jouw UIQ (P800, P900 en P910i)

Echter weinig concreets in dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:40:
[...]

traffic patch is niet voor een Nokia 6600
Okay, dat verklaard een boel. Maar is het dan helemaal niet mogelijk om versie 4.430 ipv 4.400op de 6600 te krijgen, volgens dit forum is de kans dan groot dat mijn GPS muis het wel doet met TomTom. P.s. met route 66 werkt hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de gps-patch hebben voor een Nokia 6600,
dan doet ie het.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:03:
Je moet de gps-patch hebben voor een Nokia 6600,
dan doet ie het.
Ik heb de versie met GPS patch erin op de MMC gezet, ik vraag me af of het niet komt omdat de Holux GR230 op deze niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 19:26
In dat topic niet echt, wat heb je er voor over?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:20:
[...]
Ik heb de versie met GPS patch erin op de MMC gezet, ik vraag me af of het niet komt omdat de Holux GR230 op deze niets doet.
Als ik dit zo lees, gaat het lastig worden met een Nokia 6600 en een Holux GR230.
TomTom Mobile BeNeLux - Holux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:03:
Het is al eerder in het forum gevraagd maar aangezien er nog geen antwoord is gekomen, hoe heb je dit precies gedaan, aangezien mij het ook niet lukt, ik krijg in het beginscherm van tomtom alleen de europese kaarten te zien en niet die van new york, die ik wel geinstalleerd heb op mijn geheugenkaart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd dat ik hier toch best wat reacties lees met problemen met de bt muis, ik verkoop stapels Leadtek 9537's per dag, voor een groot gedeelte aan mensen die hem voor TT mobile willen gebruiken en ik heb er nog precies 0 retour ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een POI (macdonalds) toevoeg (vanaf POIpalace) , zie ik het als een bruin vierkantje, niet het logo, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat wel zie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:52:
vreemd dat ik hier toch best wat reacties lees met problemen met de bt muis, ik verkoop stapels Leadtek 9537's per dag, voor een groot gedeelte aan mensen die hem voor TT mobile willen gebruiken en ik heb er nog precies 0 retour ontvangen....
De mensen hebben geen problemen met hun bt muis.
Ze hebben alleen problemen om tomtom mobile werkend te krijgen met de bt muis.
Maar dat ligt meer aan de software dan aan de muis.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:05:
Als ik een POI (macdonalds) toevoeg (vanaf POIpalace) , zie ik het als een bruin vierkantje, niet het logo, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat wel zie?
Heb je het BMP plaatje wel toegevoegd? Afbeeldingslocatie: http://poiplace.oabsoftware.nl/Overlays/mcdonald_s.bmp

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 07:44:
[...]

Als ik dit zo lees, gaat het lastig worden met een Nokia 6600 en een Holux GR230.
TomTom Mobile BeNeLux - Holux
Bedankt voor je reactie, ik ga maar weer voor route66, misschien dat er nog eens een versie komt die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:24:
[...]

Heb je het BMP plaatje wel toegevoegd? [afbeelding]
:X nee, waar moeten die bmp's heen

edit* het lijkt gewoon in het Navigator mapje, maar dit werkt alleen met het Mac Donalds plaatje. Als ik andere bmp's erin zet, (ook van poipalace) werkt het niet..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 22:48 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.