[PC] [Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.587 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo

Met die nieuwe hotfix werd aangeraden een nieuw profiel te maken .... dus ik de oude verwijderd en een nieuwe gemaakt .... Ben ik gewoon al mijn setups kwijt !!!

Godzijdank bestaan er proggies als File Scavenger die dit weer kon undeleten

pfffieuuww _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:26:
zooo

Met die nieuwe hotfix werd aangeraden een nieuw profiel te maken .... dus ik de oude verwijderd en een nieuwe gemaakt .... Ben ik gewoon al mijn setups kwijt !!!

Godzijdank bestaan er proggies als File Scavenger die dit weer kon undeleten

pfffieuuww _/-\o_
Waarom werd dat aangeraden dan. Om een nieuw profiel aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:30:
[...]

Waarom werd dat aangeraden dan. Om een nieuw profiel aan te maken?
IMPORTANT NOTES
• Save Games from GTR 1.2.1 created via the in-game save function will not be compatible with GTR 1.2.3.
• You will receive a "Version Mismatch" message if you attempt to connect to a server that is not running GTR 1.2.3.
• We strongly advise that you create a new player profile after installing this update.

<EDIT>
A note on this:
"We strongly advise that you create a new player profile after installing this update."

There are many of you who shudder at the prospect of starting a new profile, not wanting to lose your current profile details. This advisory is to be followed as a first line of troubleshooting if you should experience any issues with your configuration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gewoon je settings mapje kopieren naar je nieuwe profile, das niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joh !

Maar dat is er niet meer als je ingame je vorige profile delete ! 8)7

beetje domme fout van het spel zelf vind ik maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je moet ook niks deleten voor je het backupt of kopieert naar je nieuwe profile. :7

Maargoed, nu weet je dat al je instellingen, setups en dergelijke in je profile staan. Weet je het vast voor de volgende keer.
Domme fout van het spel vind ik niet, profile deleten doet de gebruiker. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Zamorano op 14-01-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:49:
joh !

Maar dat is er niet meer als je ingame je vorige profile delete ! 8)7

beetje domme fout van het spel zelf vind ik maar goed
Je hoefde ook niet je oude profiel te deleten, je moest gewoon een nieuwe aanmaken en die gaan gebruiken. Ik heb mijn oude profiel gewoon laten staan. Ik ga vanavond eens die setups kopieren.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik aan de league mee ga doen, moet ik nog een hoop ervaring opdoen (en een goed stuurtje kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan men ergens de framerates aanpassen ?
loopt ni vlot naar men goesting,heb nochtans zware prosessor en video kaart
zou alles op full vloeiend moeten kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:57:
Voordat ik aan de league mee ga doen, moet ik nog een hoop ervaring opdoen (en een goed stuurtje kopen).
Eerst een stuurtje kopen, dan ervaring opdoen; die volgorde is het meest logisch. ;)

Ik weet niet of je bedoelt dat je nu een slecht stuur hebt of dat je met het toetsenbord speelt.
Met toetsenbord/gamepad zul waarschijnlijk een aantal driving aids aan hebben staan, met het stuur kun je die uitzetten (voor de league zul je wel moeten) en daar moet je ook best aan wennen.
Setups gemaakt voor het toetsenbord en driving aids aan, zijn ook onbruikbaar voor racen met een stuur zonder aids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:03:
[...]

Eerst een stuurtje kopen, dan ervaring opdoen; die volgorde is het meest logisch. ;)

Ik weet niet of je bedoelt dat je nu een slecht stuur hebt of dat je met het toetsenbord speelt.
Met toetsenbord/gamepad zul waarschijnlijk een aantal driving aids aan hebben staan, met het stuur kun je die uitzetten (voor de league zul je wel moeten) en daar moet je ook best aan wennen.
Setups gemaakt voor het toetsenbord en driving aids aan, zijn ook onbruikbaar voor racen met een stuur zonder aids.
Ik heb een stuur, maar als ik die aansluit, herkent me kompjoeter em niet om de een of andere fage reden..
nu heb ik traction control vol open, (is soms nog lastig met het keyboard) en moet nog steeds voorzichtig rijden (reed daarstraks een rondje Barcelona, 1:42.504, geen flauw idee of dat een beetje snel is, maar ik denk het niet... (eerst me echte rijbewijs eens halen, dan om een stuurtje gaan denken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 03:28:
[...]

Ik heb een stuur, maar als ik die aansluit, herkent me kompjoeter em niet om de een of andere fage reden..
nu heb ik traction control vol open, (is soms nog lastig met het keyboard) en moet nog steeds voorzichtig rijden (reed daarstraks een rondje Barcelona, 1:42.504, geen flauw idee of dat een beetje snel is, maar ik denk het niet... (eerst me echte rijbewijs eens halen, dan om een stuurtje gaan denken...)
1.42 is imo heel snel met een TB ... hoe later je begint met rijden met een stuurtje en dus ook zonder TC ...hoe langer het duurt dat je het onder de knie krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

word dus zondag he, dat red ik niet :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zondagavond, gaan we dan al rijden? Wordt hier de server en de tijd van aanvang gepost misschien? Of moet ik me op ICQ bij iemand melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Damn, net nu ik zondag iets blijk te hebben :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 04:47:
[...]

1.42 is imo heel snel met een TB ... hoe later je begint met rijden met een stuurtje en dus ook zonder TC ...hoe langer het duurt dat je het onder de knie krijgt
misschien heb ik de problemen met het stuurtje al opgelost, het is een USB stuurtje, en in m'n BIOS stond de USB disabled, m'n USB printer doet het inmiddels ook weer, dus ik hoop dat dat het was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:44:
Zondagavond, gaan we dan al rijden? Wordt hier de server en de tijd van aanvang gepost misschien? Of moet ik me op ICQ bij iemand melden?
Als we zondag rijden word de server altijd bekend gemaakt in ons IRC chan. Op de irc server van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wie zegt dat we zondag a.s. al gaan racen?

Ik denk dat we niet te lang moeten wachten maar deze zondag is misschien iets te vroeg. Mikken op volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Dat we in ieder geval íets concreets afspreken, want afspreken op een irc channel is ook niks. Dan komt de helft niet en de andere helft te laat en is er nog geen meter gereden.
Dat we gewoon emails verzamelen van iedereen, die in een lijstje plakken en dat dan een persoon de racemail verzend. Geen gezeur met irc ofzo, maar ruim van te voren alle info die nodig is voor de race.

We hebben nog niet eens bepaald welke dag en tijd we gaan rijden, laat staan voor een testrace, dus laten we dat eens eerst gaan doen...

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:41:
Dat we in ieder geval íets concreets afspreken, want afspreken op een irc channel is ook niks. Dan komt de helft niet en de andere helft te laat en is er nog geen meter gereden.
Dat we gewoon emails verzamelen van iedereen, die in een lijstje plakken en dat dan een persoon de racemail verzend. Geen gezeur met irc ofzo, maar ruim van te voren alle info die nodig is voor de race.

We hebben nog niet eens bepaald welke dag en tijd we gaan rijden, laat staan voor een testrace, dus laten we dat eens eerst gaan doen...
Precies.

Ik wil wel een lijstje maken met iedereen die geinteresseerd is om mee te doen hier. Dan kunnen we met diegenen kortsluiten wanneer en hoelaat we gaan racen.

Mail me anders even of geef het even door op MSN (magnodeonostro@hotmail.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat IRC heb ik geen ervaring mee, daar heb je speciale software voor nodig, niet? Maar we kunnen toch ook gewoon op ICQ elkaar vinden? Als iedereen even zijn nummertje hier post... maak je een groepje "Tweakers" aan, klaar. Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:57:
Dat IRC heb ik geen ervaring mee, daar heb je speciale software voor nodig, niet? Maar we kunnen toch ook gewoon op ICQ elkaar vinden? Als iedereen even zijn nummertje hier post... maak je een groepje "Tweakers" aan, klaar. Is dat wat?
Gelukkig heb je voor icq geen aparte software nodig :9.
Maar even ontopic. Een handig programma voor irc is mirc (www.mirc.com).
De volgende stap is deze link: irc://irc.tweakers.net/GTR aan je favorieten toevoegen en dan is het hier op klikken en mirc zal automatisch opstarten en vragen of je verbinding wil maken met het GTR irc kanaal van GOT. Niet zo moeilijk toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Fiskare op 15-01-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jah, okee... maar jah, ik heb toch al ICQ, iedereen die ik ken heeft het ook... kun je ook mee chatten toch :) Nah, laten we deze discussie maar niet voortzetten hier, is te off-topic.

BTW, wanneer we gaan racen, wordt dan vooraf bekend gemaakt op welke track we gaan rijden? Kunnen we vast oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
BeQuietAndDrive schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:03:
Jah, okee... maar jah, ik heb toch al ICQ, iedereen die ik ken heeft het ook... kun je ook mee chatten toch :) Nah, laten we deze discussie maar niet voortzetten hier, is te off-topic.

BTW, wanneer we gaan racen, wordt dan vooraf bekend gemaakt op welke track we gaan rijden? Kunnen we vast oefenen :)
Het handigste is om deze week even een lijstje in elkaar te draaien....

[ Voor 32% gewijzigd door Fiskare op 16-01-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
super idee, heb de laatste weken bijna alleen maar online NGT gedaan en dat is veel leuker, alles zit lekker dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

voor de mensen die de game al hebben......

Welke auto is jullie favoriet in GT en NGT en waarom?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NGT weet ik niet, rijd ik niet vaak mee, ik denk dat het toch de porsche zou worden..
GT de lamborghini en de Saleen, allebei vind ik erg lekker en makkelijk rijden (ten opzichte van de andere die ik geprobeert hab, zoals de Chevy en de Lister)
De Saleen klinkt lekker, zo'n heerlijke V8, en je kan goed horen wanneer je moet schakelen, in tegenstelling tot de Lister...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NGT : Porsche 911 GT3 RS
GT: Porsche 911 GT2

Dikke porschefreak dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb tot nu toe alleen veel in de Saleen gereden die bak is gewoon voor mij gemaakt. Kan zo vreselijk hard met dat ding. En dat weten andere gasten hier ook wel denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik vind de Lamborghini gewoon de mooiste GT wagen die er is. Van de NGT weet ik het niet, ik mag het geluid wel van een BMW Z6 ofzo op max toeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm lastig...
GT:

Murciélago: De auto waar ik de meeste kanten op kan en me het prettigst in voel.

Saleen: De makkelijkste auto om mee te rijden, ook de snelste.

F550: De meeste WOW-factor om in te rijden, past ook goed bij mn rijstijl.

nGT:

F360: Wel veel overstuur en nogal fel maar een erg leuke auto om mee te rijden als je de tijd neemt om m goed af te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Lambo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De F550 rijdt een tikje tricky, heeft een beetje gekke power-peak waardoor je nog wel eens bij uitaccelereren een losse achterkant krijgt. Wel een hele snelle bak, qua acceleratie en ook qua remmen: daar zitten geen schijven meer onder, maar scheepsankers als je het mij vraagt :) Ik vind deze auto een hele uitdaging, en uiteindelijk kun je er erg hard mee.

Met de Lamborghini Murcielago kun je makkelijker hard, want deze heeft een veel neutraler weggedrag. Dat geldt ook voor de Saleen, maar die is wat langzamer. En vergeet de Lister niet. Net nog een online race gereden op Monza, die werd gewonnen door iemand in een Lister in een veld vol 550's. De Lister is ook een topauto op Donington trouwens.

Mijn favo bak in GT is dan toch de F550 (van een team dat op Michelin's rijdt), op de voet gevolgd voor de Murc. In de NGT is het de 360 Modena. Met die 911's kan ik niet overweg.

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 17-01-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Gisteren voor het eerst de Ring geprobeerd. Ik verwachte een lelijke conversie maar dat viel alleszins mee.. en jezus.. wat een rit!

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:01:
NGT : Porsche 911 GT3 RS
GT: Porsche 911 GT2

Dikke porschefreak dus ;)
Hey check dat uit nog een porsche freak, me to, alleen kom je met die gt2 niet echt mee in het veld van gt's.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

gt :

1. ferrari 550
2. lamborghini

ngt
1. ferrari 360

update

loop nu te racen op oshersleben met de 360 das echt een leuke lekere auto :)

en idd porsche krijg ik ook maar neit het gevoel in ik rijdt gewoon 1 seconde sneller met een 360 dan met een porsche

[ Voor 64% gewijzigd door BruceLee op 17-01-2005 12:22 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Iemand de 24H versie van de Nordschleife al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT: Maranello 550 ( is het snelste maar ook erg zenuwachtig met de achterkant )
Viper als ik niet voor de tijd, maar voor de fun rij. Wat een prachtig geluid heeft dat ding
NGT: Modena 360

Porsches kan ik maar niet aan wennen. Ik heb niet aan veel dingen een hekel, maar van onderstuur kan ik helemaal gek worden. Geluid is erg mooi van die bi-turbo ( waste-gate )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geluid van die bi-turbo is inderdaad prachtig, maar de auto rijdt als een dweil imho.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Laatst online: 14:41

Snoes

marcel

:(
afgelopen weekend ff lekker GTR gespeeld. Nadat ik even moest stoppen (alles uit), bleek de adapter van mijn Thurstmaster GT FFB kapot te zijn. Vandaag ff gekeken wat een nieuwe kost, echter ik heb een 20v 750ma ac adapter, en die kun je zomaar niet meer kopen.

Heeft iemand nog z'n adapter in de kast liggen die hij kwijt wil?

Zou er erg mee geholpen zijn. Om hiervoor een nieuw stuurtje te moeten kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen garantie meer, neem ik aan? Ik weet dat Logitech 24 maanden geeft, Thrustmaster zal ook zoiets aanhouden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Laatst online: 14:41

Snoes

marcel

BeQuietAndDrive schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:34:
Geen garantie meer, neem ik aan? Ik weet dat Logitech 24 maanden geeft, Thrustmaster zal ook zoiets aanhouden denk ik.
Nee, helaas niet.

Heb ook al gekeken of je conctact op kunt nemen met thrustmaster, misschien dat zei je willen helpen. Net even een account aangemaakt en een mailtje verstuurd. Wie weet hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Laatst online: 04-09 18:36
leuk detail, thrusmaster helpdesk zit in CANADA......:S

Vriend van me heeft zon F1 TM ding, die carbon look, pedalen beetje vreemd, rem as niet max mogelijk. Dus hij bellen zitten ze in Canada....wat een gekken.

Jah ik weet het OT. Ik houd al op. >:)

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

Snoes schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:25:
:(
afgelopen weekend ff lekker GTR gespeeld. Nadat ik even moest stoppen (alles uit), bleek de adapter van mijn Thurstmaster GT FFB kapot te zijn. Vandaag ff gekeken wat een nieuwe kost, echter ik heb een 20v 750ma ac adapter, en die kun je zomaar niet meer kopen.

Heeft iemand nog z'n adapter in de kast liggen die hij kwijt wil?

Zou er erg mee geholpen zijn. Om hiervoor een nieuw stuurtje te moeten kopen 8)7
ik heb het zelfde probleem gehad, binnen in de adapter waren er een paar componenten verbrand (hij werd wel altijd erg warm) ik heb toen met een oude trafo en een LM317 spannings regelaar een voedingkje gebouwd, met een potmeter op 20volt afgesteld en gaan!

echter de LM317 werd wel erg warm... heb hem toen met een koellichaampje in een bakje water gehangen.. na 4 uur racen is het water lekker warm... :P

pic water gekoelde voeding
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~gjm.ferron/tweakers/Watercool.jpg

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Misschien zouden we eigenlijk een (Sim)race hardware topicje moeten maken voor dit soort dingen. :p

Ik heb ook nog iets, heeft iemand hier een Logitech DF Pro stuurtje? Zo ja, wat zijn de specificaties van de voeding?
Of weet iemand wat het kost om er 1 los te bestellen bij Logitech (als het uberhaupt mogelijk is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke instellingen rijden de meeste van jullie?
ik bedoel van de grafiks in het spel,alles op full of wa.
en welke beeldresolutie
ik vind dat men frames ni voldoen ,si nochtans zware videokaart en zware processor.
weet er iemand wa ik nog kan proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik speel vrijwel al mijn games in 1600x1200, geen FSAA (meer nodig). Ik haal als ik alleen op de track rijdt tussen de 110 en 200 frames, maar als ik achteraan start tijdens een race, zit ik soms rond de 20 a 25. Ik draai Omega drivers trouwens, op een ATI Radeon 9800 Pro. Systeem is een AMD64 3000+ (of 3200? I forgot.... heb het ding nu een bijna een jaar... slecht zeg!) met 1GB Kingston geheugen. Geen overclocking of zo, daar heb ik geen verstand van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Alles vol/max/hoger dan hoog etc, you get the picture :P

56 wagens is nog wel een beetje teveel :P Maar dit heeft denk ik ook voor een deel te maken met de engine. Die isi engine is niet echt geoptimaliseerd (vooral met veel autos in beeld merk je dat, ook bij f1c)

Laden van 56 wagens duurt ook teringlang, maar kheb dan ook niet 2x10k raptors in raid1 (striping iig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1280*1024 alles vol en 2x FSAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en kunt ge ergens in spel de frames zien ?
of bekijk je die via speciaal programmatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:51:
en kunt ge ergens in spel de frames zien ?
of bekijk je die via speciaal programmatje?
CTRL-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ok, er zijn, incl. mezelf, nu 8 mensen die zich al hebben gemeld voor een eventuele league.
Voor mij aanleiding genoeg om even een poll te plaatsen.
Er zijn nog wat andere issues waar we over kunnen stemmen zoals de puntentelling, het kwalificatie-formaat en de race-lengte.

Poll: GTR League, op welke dag racen we?
Zondag
Zaterdag
Anders,namelijk.....
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=37083&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Had ik even een nieuwe auto gedownload... Een Mosler :) Maar dan krijg ik hem niet geinstalleerd. Heeft iemand al eens wat auto's toegevoegd? Want bij deze zit ook helemaal geen txt of readme :)

Het gaat dus om deze: Klik

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mooi ding wel. Je moet hem in een bepaalde map duwen, met een bepaalde naam. En dan komt 'ie vanzelf in je menu. Waarschijnlijk als een van de andere Moslers, als apart team.

Gewoon uitpakken dus, incl. subdirs in je GTR-dir. Dan komt 'ie te staan in Gamedata\teams\24H\Mosler\Repsol Racing

EDIT: gelukt KLIK

[ Voor 50% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-01-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie auto, maar er zit ook een rijder bij, die moet je in de map Gamedata\Talent\... zetten.
althans, dat zeiden ze, die zit er dus niet bij... bij sommige andere wagens zit die er wel bij...
Ik heb een behoorlijk aantal addon auto's erin gegooid (doe ik altijd, weet niet echt waarom) en rij nu met de Saleen van Tah Me Racing, deze

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
ZAMoRANo schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:30:
Ok, er zijn, incl. mezelf, nu 8 mensen die zich al hebben gemeld voor een eventuele league.
Voor mij aanleiding genoeg om even een poll te plaatsen.
Er zijn nog wat andere issues waar we over kunnen stemmen zoals de puntentelling, het kwalificatie-formaat en de race-lengte.
Ik heb je gister toegevoegd aan me msn.. Helaas heb ik pas woensdag (hopelijk) weer geheugen voor in me compu.. dan nog wat trainen en ik ben er ook klaar voor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

8 mensen hebben zich aangemeld en 8+ mensen hebben gestemd :z

Afijn, zondag lijkt duidelijk ;) Nu nog een tijdstip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Incl. MrBarBarian nu 9 maar das nogsteeds geen 15.
Maargoed zondag dus.

Ergens rond 19:00-20:00 beginnen was het doel, of moet ik daar ook een poll voor maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

ZAMoRANo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:10:
Maargoed zondag dus.

Ergens rond 19:00-20:00 beginnen was het doel, of moet ik daar ook een poll voor maken?
Hangt ervan af wat we nou met die qually willen en/of training erbij. ALs je gewioon een 30 minuten training neemt, dan kun je om 19.30 of om 20.00 beginnen en dan kun je nog ruim een uur een race houden. Dan ben je niet te vroeg begonnen en niet te laat imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Precies. 10/15 minuten free practice is meer dan genoeg, de rest oefen je maar offline. Dan een half uur qually, iedereen max. 6 rondjes (F1 style qually is leuk maar kost IMHO teveel tijd als je met veel mensen bent, en ik vind 8 best veel om te wachten) en dan de race van een uur. Al met al (laadtijden, loopt altijd wel wat uit, etc.) ben je dan toch nog 2 uur bezig. En nu ik dat zo opschrijf vind ik dat best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me bij deze ook graag aanmelden voor de league. Hoe zit dat precies met de auto's? Is het bv mogelijk dat er meerdere mensen in een C5R rijden, ook al zit er officieel maar 1 in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
en welke NGT klasse gaan we rijden???
Allemaal Porsche of Ferarri etc of door elkaar??

En beginnen we met barca etc of word er gewoon elke week beslist welke baan word gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik weet niet of ik al meegeteld was maar ik doe natuurlijk ook graag mee. Trouwens, ik wil ook wel een soort van uitgebreid wedstrijdreglement maken, want zonder regels wordt het een puinhoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
NGT is NGT, dus niet alleen bepaalde merken.
Waarschijnlijk gewoon een vaste calender.
kNarf schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:45:
Ik weet niet of ik al meegeteld was maar ik doe natuurlijk ook graag mee. Trouwens, ik wil ook wel een soort van uitgebreid wedstrijdreglement maken, want zonder regels wordt het een puinhoop.
Ja ik heb je nog niet op de lijst staan maar had er wel op gerekend. ;)

Een regelement lijkt me heel belangrijk, voeg me anders even toe op MSN ofzo dan hebben we het er nog even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

ZAMoRANo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:48:
NGT is NGT, dus niet alleen bepaalde merken.
Waarschijnlijk gewoon een vaste calender.

[...]

Ja ik heb je nog niet op de lijst staan maar had er wel op gerekend. ;)

Een regelement lijkt me heel belangrijk, voeg me anders even toe op MSN ofzo dan hebben we het er nog even over.
Uitgebreid wedstrijdregelement is onzin. Werkt gewoon niet. Houdt het simpel, zet er alleen in wie wanneer hoeveel punten krijgt en dat er in een geval van crash een protest kan worden ingediend. En uiteraard de regel dat er voor T1 niet ingehaald wordt en dat de start mooi achter elkaar gebeurrt ipv naast elkaar ;)

Ofwel, houdt het zo kort als mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door siggy op 18-01-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:10:
Maargoed zondag dus.

Ik wil op zich wel meedoen, maar ik zou het tempo gewoon niet bijhouden omdat ik nog steeds met een TB speel...

(kut, en ik kan niet, ik heb versie 1.0.5.0, en kan niet updaten, want dan werkt ie niet meer.....)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
siggy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:36:
[...]

Uitgebreid wedstrijdregelement is onzin. Werkt gewoon niet. Houdt het simpel, zet er alleen in wie wanneer hoeveel punten krijgt en dat er in een geval van crash een protest kan worden ingediend.
Ik zou geen enkele goede reden kunnen bedenken waarom het niet zou werken.
Een van de belangrijkste doelen van een reglement is nou juist om crashes te voorkomen, als men precies weet wat wel en niet mag krijg je veel minder snel incidenten.

Bij een protest krijg je hoe dan ook met regels te maken. Zonder reglement zou de persoon die over een incident moet beslissen zelf regels en straffen moeten bedenken en dat lijkt me niet echt wenselijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sta ik al op de lijst? zo niet, zet me er maar op, volledige naam: Stefan Coppens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik herhaal het nog maar even want ik wil graag van iedereen ook een mailadres hebben om e.e.a te kunnen communiceren.
ZAMoRANo schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:50:
Precies.

Ik wil wel een lijstje maken met iedereen die geinteresseerd is om mee te doen hier. Dan kunnen we met diegenen kortsluiten wanneer en hoelaat we gaan racen.

Mail me anders even of geef het even door op MSN (magnodeonostro@hotmail.com).
siggy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:36:
[...]

Uitgebreid wedstrijdregelement is onzin. Werkt gewoon niet. Houdt het simpel, zet er alleen in wie wanneer hoeveel punten krijgt en dat er in een geval van crash een protest kan worden ingediend. En uiteraard de regel dat er voor T1 niet ingehaald wordt en dat de start mooi achter elkaar gebeurrt ipv naast elkaar ;)

Ofwel, houdt het zo kort als mogelijk.
Kort en duidelijk, maar wel volledig dekkend.
Als je een protest indient moet je wel kunnen aanwijzen wat er fout is gedaan in jouw ogen, dan is het lastig als er geen duidelijke regels voor zijn (naar mijn ervaring).

Kortom niet te ingewikkeld maar wel omvangrijk genoeg om alle eventuele geschillen snel en correct op te lossen.

[ Voor 26% gewijzigd door Zamorano op 18-01-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Over dat offline oefenen: mij best, maar maak je dan wel vooraf de wedstrijdkalender bekend? Zodat je daadwerkelijk vooraf kunt oefenen, omdat je weet op welke baan er gereden wordt?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:56:
[...]
(kut, en ik kan niet, ik heb versie 1.0.5.0, en kan niet updaten, want dan werkt ie niet meer.....)
Dan moet je dat even posten op het support forum van Simbin: http://www.gtr-game.com/forums/ moet gewoon werken. Heb je na patch 1.23 wel een nieuw rijdersprofiel aangemaakt?

[ Voor 20% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-01-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:13:
Over dat offline oefenen: mij best, maar maak je dan wel vooraf de wedstrijdkalender bekend? Zodat je daadwerkelijk vooraf kunt oefenen, omdat je weet op welke baan er gereden wordt?
Ja, kalender maken we wel bekend.
]
Dan moet je dat even posten op het support forum van Simbin: http://www.gtr-game.com/forums/ moet gewoon werken. Heb je na patch 1.23 wel een nieuw rijdersprofiel aangemaakt?
Ik gok dat hij geen legale versie heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik denk dat wel meer mensen geen legale versie van GTR hebben.Teminste dit is een 'spel' waar ik heel graag voor wil betalen. O-) Ik wil alleen geen duitse versie... :( Ik zit al maanden te wachten dus heb ik nu ff een 'illegale' versie.
Als GTR in het engels uit komt koop ik 'm direct 100% zeker. De spelmakers moeten gestimuleerd worden om verder te gaan waar ze mee bezig zijn. Voor een uitgemolken FIFA reeks betaal ik niet meer. Heb ik 2X gedaan en dat vind ik genoeg tot FIFA 2010. ;)

En ja mij lukt het ook (nog) niet om de update te doen. Na het updaten moet ik me pctje opnieuw opstarten, alleen na 10x opnieuw opstarten blijft de melding "update succesfull restart system".. Dan maar zonder update. Wacht wel op de engelse versie. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Mr.David schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:43:
Ik denk dat wel meer mensen geen legale versie van GTR hebben.Teminste dit is een 'spel' waar ik heel graag voor wil betalen. O-) Ik wil alleen geen duitse versie... :( Ik zit al maanden te wachten dus heb ik nu ff een 'illegale' versie.
Als GTR in het engels uit komt koop ik 'm direct 100% zeker. De spelmakers moeten gestimuleerd worden om verder te gaan waar ze mee bezig zijn. Voor een uitgemolken FIFA reeks betaal ik niet meer. Heb ik 2X gedaan en dat vind ik genoeg tot FIFA 2010. ;)

En ja mij lukt het ook (nog) niet om de update te doen. Na het updaten moet ik me pctje opnieuw opstarten, alleen na 10x opnieuw opstarten blijft de melding "update succesfull restart system".. Dan maar zonder update. Wacht wel op de engelse versie. :Z
Heb net een email van SimBin dat hij uitkomt in Februari dus dat is bijna :9~

Vraag me af wie de uitgever dan is?

Zou er nou ook een officiele Lemans track komen?
Lijkt me wel top, ga er weer heen in Juni >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Erw op 18-01-2005 23:04 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ooh... maar we gaan wel online racen op versie 1.23 toch? Heb echt geen zin mijn GTR opnieuw te installeren zonder patches namelijk... Bovendien is met 1.23 de joinlag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:07:
Ooh... maar we gaan wel online racen op versie 1.23 toch? Heb echt geen zin mijn GTR opnieuw te installeren zonder patches namelijk... Bovendien is met 1.23 de joinlag weg.
Yup joinlag is weg behalve dan voor diegene die de host is.
Maar dat neem ik op me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Volgens mij moet je wel allemaal met dezelfde versie rijden namelijk. En als er hier mensen zijn die niet kunnen updaten, dan hebben we misschien een probleem... of zie ik de oplossing over het hoofd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:43:
Volgens mij moet je wel allemaal met dezelfde versie rijden namelijk. En als er hier mensen zijn die niet kunnen updaten, dan hebben we misschien een probleem... of zie ik de oplossing over het hoofd? :)
1.2.3 is een must, zeker als je naast hier in de league nog eens ergens anders een raceje wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:43:
Ik neem ook aan dat je dezelfde versie moet hebben. Maak je niet druk met de 'íllegale' versie moet je 'm kunnen updaten. Alleen bij mij lukt het niet. Ik heb andere gesproken waarbij het geen probleem was. Ik heb geen zin meer om het te proberen. Als het niet lukt moet ik 'm weer reinstallen voor de 100ste X. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb al sinds 'ie uit is de legale, Duitse versie. Scheelt een hoop geklooi :) En met GTR Manager kun je hem zo updaten naar het Engels, dat werkt erg goed. Nu spreek ik prima Duits, maar Engels is toch ff wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:48:
[...]

Ik neem ook aan dat je dezelfde versie moet hebben. Maak je niet druk met de 'íllegale' versie moet je 'm kunnen updaten. Alleen bij mij lukt het niet. Ik heb andere gesproken waarbij het geen probleem was. Ik heb geen zin meer om het te proberen. Als het niet lukt moet ik 'm weer reinstallen voor de 100ste X. :r
hehe, ken ik ik heb dat probleem ook, het is een erg gaaf spel, en als de engelse uitgekomen is, koop ik hem gewoon, maar ik heb nu al meerdere malen geprobeerd om hem up te daten, van 1.0.5.0 naar 1.2 enz... maar dan doet ie het gewoon niet meer, ligt waarschijnlijk aan het programmatje waarmee hij gekraakt is ofzo.. bij mij is dat NCRYSO..
Je kan gelukkig wel gewoon racen, en stand-alone addons erbij gooien, wagens en banen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede online shop waar je hem kan bestellen? en dat je dan net zoals bij bol.com gewoon een acceptgiro krijgt meegestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die hebben hem nog niet en daar moet je bij vooruitbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Nee, hij komt in Nederland ook pas in februari uit. Als je een accept giro wilt, zul je bij een Nederlandse shop moeten bestellen, in het buitenland gaat dat niet werken natuurlijk. Of je scheurt zelf even naar Duitsland op een zaterdag, loopt een gameshop binnen en schaft er 1 aan.

[EDIT]I forgot, niet iedereen woont vlak aan de grens...

Maar waarom wil je zo graag een acceptgiro dan? Amazon is een betrouwbare site hoor.

[ Voor 23% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 19-01-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:44:
[...]

1.2.3 is een must, zeker als je naast hier in de league nog eens ergens anders een raceje wil rijden.
helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mn eerdere vraag is misschien een beetje ondergesneeuwd geraakt dus ik stel m nog ns. :p
ZAMoRANo schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:42:
Misschien zouden we eigenlijk een (Sim)race hardware topicje moeten maken voor dit soort dingen. :p

Ik heb ook nog iets, heeft iemand hier een Logitech DF Pro stuurtje? Zo ja, wat zijn de specificaties van de voeding?
Of weet iemand wat het kost om er 1 los te bestellen bij Logitech (als het uberhaupt mogelijk is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:03:
Mn eerdere vraag is misschien een beetje ondergesneeuwd geraakt dus ik stel m nog ns. :p

[...]
Al Logitech gemailt ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik wacht nog op antwoord.
Maar ik wil even kijken of er alternatieven zijn, misschien is de adapter van mn oude Logitech nog zelfs bruikbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Zamorano op 19-01-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een acceptgiro net als bij bol.com omdat je daar gewoon gelijk je spullen krijgt opgestuurd met een acceptgiro erbij, bij een heleboel moet je eerst betalen en dan pas krijg je je spullen en dan ben je weer een week kwijt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:29:
Ik wil een acceptgiro net als bij bol.com omdat je daar gewoon gelijk je spullen krijgt opgestuurd met een acceptgiro erbij, bij een heleboel moet je eerst betalen en dan pas krijg je je spullen en dan ben je weer een week kwijt ofzo
Tja, Creditcard is ook best handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Onder rembours versturen misschien? Is alleen wel wat duurder natuurlijk.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:32:
[...]

Tja, Creditcard is ook best handig. ;)
Tja die moet je dan wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:37:
[...]

Tja die moet je dan wel hebben ;)
Kost ook geen ruk meer tegenwoordig, als je een paar aankopen per jaar doet heb je t er al weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:39:
[...]

Kost ook geen ruk meer tegenwoordig, als je een paar aankopen per jaar doet heb je t er al weer uit.
Geld verdienen met kopen :? ? Nog nooit meegemaakt. :+

Sorry voor de slowchat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:21:
[...]

Geld verdienen met kopen :? ? Nog nooit meegemaakt. :+

Sorry voor de slowchat
Spellen kopen bij play.com bijvoorbeeld is vaak flink goedkoper dan bij de FRS op de hoek. Ik zeg niet dat je geld verdient, alleen bespaart. ;)

Plus kun je vaak dingen kopen die niet in de winkel in Nederland te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Is er nu al iets concreets bekend over wanneer te beginnen met de league of wanneer er een testrace (als dat noodzakelijk is) wordt gereden?

[ Voor 5% gewijzigd door Fiskare op 20-01-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En op welke circuits? Komt er een agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarnaast, hoe zit dat met de auto's? Heb ik al eerder gevraagd, maar mogen er bv meerdere C5R's meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:46:
En daarnaast, hoe zit dat met de auto's? Heb ik al eerder gevraagd, maar mogen er bv meerdere C5R's meedoen?
sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hoe meer C5R's, hoe beter! Die kan ik tenminste aan :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.