[PC] Counter-Strike: Source - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16
ff een stiekem vraagje.

Ik heb een tijdje hl2 en css als warez gespeeld maar nu kan ik van iemand een HL 2 voucher krijgen die bij zo'n ATI kaart zit. Kan ik dan gewoon mijn warez versie activeren of loop ik dan het risico alsnog gebannend te worden ?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Kan wel, alleen illegale keys worden geband.

Maar om veilig te zijn, kan natuurlijk net zo snel een nieuw steamaccountje aanmaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 09:43
Gewoon een nieuwe steamaccount maken en die activeren lijkt mij de beste oplossing?

EDIT: Net te laat ;)

[ Voor 13% gewijzigd door DutchCommando op 03-02-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
Anoniem: 135756 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:29:
Als ik ff een super loze vraag mag stellen.....is CS:Source leuk?
m.a.w. zou ik half life 2 willen kopen voor deze game??
Want ik koop uitsluitend games voor multiplayer :)
Je kan toch de gewone cs een keer proberen? Dan weet je iig op de stijl van het spel en de gameplay je bevalt. En als je hl2 koopt, heb je ook hl2dm, mocht je de run&gun chaos stijl beter bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
DaCoTa schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:16:
[...]

Je kan toch de gewone cs een keer proberen? Dan weet je iig op de stijl van het spel en de gameplay je bevalt. En als je hl2 koopt, heb je ook hl2dm, mocht je de run&gun chaos stijl beter bevallen.
kun jij mij vertellen hoe ik in godsnaam CS nog eens kan 'proberen' ????

ik ben eruit geweest sinds 1.5

ik wilde weer eens gaan spelen, maar 1.5 werkt dus schijnbaar niet meer....met tegenzin steam gedownload en ik kan alleen maar info over HL2 en CS Source vinden !! ik wil gewoon mn oude CS weer kunnen spelen....of is dat dood verklaard ofzo :?

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 19-12-2023
De laatste versie van de oude CS is 1.6, die heb je dus nodig.
Ik weet zo niet of je die via Steam kunt verkrijgen.
Kijk anders eens op www.counter-strike.net, dat is de site van CS 1.6.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-06 07:58
ViperGTS schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 04:22:
[...]

kun jij mij vertellen hoe ik in godsnaam CS nog eens kan 'proberen' ????

[*knip*]
Heb je een key van HL? Want met de key (mits ie niet door een ander is geript) kan je een steamaccount aanmaken, en dan lekker gamen via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Rival24

I'll Be Back

In het steam menu:
- Browse Games
- Register a product i already own
- serial invullen
- tijdje wachten
- spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Rival24 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:46:
In het steam menu:
- Browse Games
- Register a product i already own
- serial invullen
- tijdje wachten
- spelen ;)
yep, ik heb het zelf na een tijdje ook ontdekt, hadden ze wel wat duidelijker mogen aangeven :{

daarna alle 2 mijn OFFICIELE keys geprobeerd, beiden in use :{ :{ :{

terwijl ik 1.5 altijd zonder problemen heb kunnen spelen...

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
jezus......mijn broers key 'geleend' die m al jaren niet meer gebruikte (originele key) en WEER zegt steam 'duplicate key'

ik geef het op, hoeveel versies van t spel moet ik nog gaan kopen :? :{

edit: toen ik HL installeerde heb ik wel de 1e keer een illegale key ingevoerd...zou steam deze ook zien wanneer ik de nieuwe (LEGALE) key probeer te registreren :?

[ Voor 34% gewijzigd door Noedelsupke op 05-02-2005 00:32 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:36

ThaHandy

Discovery Channel

hl + CS 1.5 installeren
steam installeren
CS upgraden naar 1.6 met steam?
(zo heb ik dat gedaan toen 1.6 in beta was)

[ Voor 79% gewijzigd door ThaHandy op 05-02-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
ThaHandy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:49:
hl + CS 1.5 installeren
steam installeren
CS upgraden naar 1.6 met steam?
(zo heb ik dat gedaan toen 1.6 in beta was)
zo had ik t gedaan

toen heb ik in steam een uur moeten zoeken om CS uberhaupt te vinden, het schijnt nadat je de key hebt ingevoerd, je HL en CS weer kunt spelen
maargoed hij pakt dus geen enkele van mijn keys 8)7 (waar ik jaren gewoon cs1.0 tm 1.5 mee gespeeld heb)

lekker hoor dat steam...

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

ViperGTS schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:51:
[...]

zo had ik t gedaan

toen heb ik in steam een uur moeten zoeken om CS uberhaupt te vinden, het schijnt nadat je de key hebt ingevoerd, je HL en CS weer kunt spelen
maargoed hij pakt dus geen enkele van mijn keys 8)7 (waar ik jaren gewoon cs1.0 tm 1.5 mee gespeeld heb)

lekker hoor dat steam...
Met ouderwetse HL-keys komt dit heel erg vaak voor. Je kunt schijnbaar je hoesje met serial naar valve opsturen voor een nieuwe key, maar je kunt beter counterstrike kopen in de winkel, dan is de kans groot dat die serial NIET in gebruik is :P Ik weet het, het is erg k*t maar verder weer ontopic over Counterstrike: Source ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Laatst online: 22:16
kheb CSS nu binnen via steam maar als ik een server join freezed het spel tijdens het laden en is de einige mogelijkheid alt+ctrl+del. Dit probleem had ik niet met de warez versie :X Ik heb de steam forums enz er op nageken maar ik kan niet echt een duidelijke oplossing vinden. Misschien dat iemand hier die wel heeft?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Rival24 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 01:08:
[...]

Met ouderwetse HL-keys komt dit heel erg vaak voor. Je kunt schijnbaar je hoesje met serial naar valve opsturen voor een nieuwe key, maar je kunt beter counterstrike kopen in de winkel, dan is de kans groot dat die serial NIET in gebruik is :P Ik weet het, het is erg k*t maar verder weer ontopic over Counterstrike: Source ? ;)
nog 1 reply die ik hier nog ff als tip aan anderen wil geven die nog graag het oude cs zouden willen spelen, het is gelukt na 3 dagen zoeken :D

http://www.steamlessproject.nl/ is DE site 8)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Ok de aightclan server draait en werkt nu helemaal naar behoren. Mani admin plug-in staat er ook op dus "commands" als rank en timeleft werken. De map list bestaat voorlopig uit alle standaard CS source maps. Later komen er misschien nog wat funmaps als speedball etc. bij.

[NL] [aight] CS: Source Dedicated Public Server 24/7 ff=on
194.109.150.120:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Oh nou als het dan nu weer wel mag

[K.I.L.L.] Clanserver Public
213.84.14.9:27015
Alle maps in de cycle en Mani adminplugin draait ook (stats worden elke zondag gereset)
Server staat meestal om 16.00 uur tot middernacht aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40
FF een server vraagje. Ik wil binnekort (als in nadat ik mijn slaapkamer opgeruimd heb, fucking mess) een eigen server gaan draaien. Nu heb ik thuis een 8/1 verbinding via Demon en vroeg mij af of dit uberhaupt genoeg is om een beetje server te kunnen draaien. Verder gaat hij draaien op windows 2000 (geheel gepatched zonder andere software,alleen CSS), amd athlon 1.4, 512 mb?

Wordt dit een hopeloze zaak of kan ik rustig een server runnen voor 16 personen?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

yrew schreef op maandag 07 februari 2005 @ 08:45:
FF een server vraagje. Ik wil binnekort (als in nadat ik mijn slaapkamer opgeruimd heb, fucking mess) een eigen server gaan draaien. Nu heb ik thuis een 8/1 verbinding via Demon en vroeg mij af of dit uberhaupt genoeg is om een beetje server te kunnen draaien. Verder gaat hij draaien op windows 2000 (geheel gepatched zonder andere software,alleen CSS), amd athlon 1.4, 512 mb?

Wordt dit een hopeloze zaak of kan ik rustig een server runnen voor 16 personen?
Ik heb een tijdje terug een server voor 8 man gehost op mijn lijntje (KPN ADSL Basic 416/2240) Dat ging toen maar net, 2 man meer erbij en de ping van iedereen verdubbelde. Maar 16 man zou dus moeten lukken als je puur naar uploadsnelheid kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik speelde "vroeger" altijd cs 1.6 en daar hadden ze op vrij veel servers de warcraft3 mod. dat betekende dat je bij het joinen van die server een race kon kiezen (undead scourge, elves etc etc) en dan kreeg je per kill, bomb plaatsten / defusen / hostages expierence points, en dan kon je skillz uit kiezen ( levitation, handgrenade damage +10% etc) vanalles en nog wat. Nu ben ik overgestapt naar CS:Source en ik heb die mod nog niet gezien, en die zou ik dolgraag willen joinen als hij er is. weet iemand of deze in de maak is? of draait hij al op een server... plz lemme know!!!!

screenie van wc3 servers met Counter-strike uit steam:
ftp://kevinvd.ath.cx/Images/wc3%20server.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Thrilled op 07-02-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Rival24 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:12:
[...]

Ik heb een tijdje terug een server voor 8 man gehost op mijn lijntje (KPN ADSL Basic 416/2240) Dat ging toen maar net, 2 man meer erbij en de ping van iedereen verdubbelde. Maar 16 man zou dus moeten lukken als je puur naar uploadsnelheid kijkt.
En de snelheid van de server? ik heb nog een p2 500 mhz ofzo met 128 mb...aangezien je op een dedicated server geen last hebt van het grafische spul wat allemaal geladen moet worden lijkt me dat de systeem eisen toch niet heel hoog kunnen zijn? of vergis ik me hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Niet zo haastig. Je hebt het pas twee uur geleden gevraagd.

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-02-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 23:14

The_Scarabial

MTB for life!

Thrilled schreef op maandag 07 februari 2005 @ 11:26:
Hallo, ik speelde "vroeger" altijd cs 1.6 en daar hadden ze op vrij veel servers de warcraft3 mod. dat betekende dat je bij het joinen van die server een race kon kiezen (undead scourge, elves etc etc) en dan kreeg je per kill, bomb plaatsten / defusen / hostages expierence points, en dan kon je skillz uit kiezen ( levitation, handgrenade damage +10% etc) vanalles en nog wat. Nu ben ik overgestapt naar CS:Source en ik heb die mod nog niet gezien, en die zou ik dolgraag willen joinen als hij er is. weet iemand of deze in de maak is? of draait hij al op een server... plz lemme know!!!!

deze mod? http://spacedude.games-fed.com/ op de site geen informatie over een eventuele versie voor Source, dus ik denk dat ie er nog nie is.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Scarabial op 07-02-2005 15:42 . Reden: vergeten site erbij te posten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Thrilled schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:20:
Niet zo haastig. Je hebt het pas twee uur geleden gevraagd.
i know maar was ook even een tvp, stond niet in my react...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16-06 08:45

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:56:
Ok de aightclan server draait en werkt nu helemaal naar behoren. Mani admin plug-in staat er ook op dus "commands" als rank en timeleft werken. De map list bestaat voorlopig uit alle standaard CS source maps. Later komen er misschien nog wat funmaps als speedball etc. bij.

[NL] [aight] CS: Source Dedicated Public Server 24/7 ff=on
194.109.150.120:27015
Cker weten, kan em niet vinden hoor :'(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Laatst online: 16-06 16:00

FlashBang

Hoi.

Thrilled schreef op maandag 07 februari 2005 @ 11:26:

http://4honor.net/forum/viewtopic.php?t=10095 van de maker van Warcraft 3 Frozen Throne Counter-Strike MOD.

Deze: http://spacedude.games-fed.com/ is OUD.

[ Voor 4% gewijzigd door FlashBang op 07-02-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
bAdmuTs schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:58:
[...]

Cker weten, kan em niet vinden hoor :'(.
Server heeft er 8 uur uitgelegen omdat een zeker iemand teveel het retry command achterelkaar heeft gebruikt. Als het goed is draait ie nu weer. Zijn ook aan het proberen iets te regelen dat we alles op afstand opnieuw kunnen opstarten. Maar in iedergeval doet ie het nu weer. Als je meer wilt weten moet je me maar ff op msn aanspreken (of belletje geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~ccoppens/zooi/flashkillsmall.jpg

Hoe ontzettend vet is dit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Heej,

Ik heb een vraagje, ik krijg vanmiddag een server tot mijn beschikking. Daar wordt dan cs:source dedicated server onder linux geinstalleerd. Is er hier iemand die ervaring heeft met het beheren van een dedicated server. Het volgende wil ik.

-Config van de server aanpassen.
-Motd wijzigen.
-RCON laten werken.
-De admin uithangen zonder cs op te starten (onder windows dus)

Ik heb zelf al een beetje lopen aankloten maar ik draai hier windows en heb de gewone cs:source ook geinstalleerd heb daarom het gevoel dat mn dedicated server daar al zn resources vandaan haald.

Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is om de zelde server 2 keer op te starten. Thuis lukte dit maar maakte hij maar 1 config aan, die andere kon ik nergens vinden en ik wil wel 2 servers draaien die allebij een andere mapcycle hebben.

Heb jij antwoord in deze vragen, je mag replyen vindt je het makkelijker om me te helpen via mns: kephasbusink'AT'weirdinside.com.

Alvast bedankt,

KeaveXL

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
KeaveXL schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:08:
-Motd wijzigen.
-RCON laten werken.
Config en MOTD staan als, ik geloof .txt, gewoon in de cs:source map :)
Daar zou je alles naar wens kunnen zetten wat betreft RCON.

Wat betreft admin zonder CS te starten, dan zou je een proggie moeten hebben wat connect naar RCON. Het zal er vast al wel zijn hoewel ik geen namen kan noemen momenteel.

2 Servers op 1 systeem kan natuurlijk ook, zolang het poortnummer maar verschilt. Dan kon je geloof wel in de config aanpassen (:?). Voor de rest weet ik van dat niet zoveel :P

Succes, GeforceDDQ ;)

[ Voor 16% gewijzigd door GeforceDDQ op 08-02-2005 10:40 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
GeforceDDQ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:38:
[...]

Config en MOTD staan als, ik geloof .txt, gewoon in de cs:source map :)
Daar zou je alles naar wens kunnen zetten wat betreft RCON.

Wat betreft admin zonder CS te starten, dan zou je een proggie moeten hebben wat connect naar RCON. Het zal er vast al wel zijn hoewel ik geen namen kan noemen momenteel.

2 Servers op 1 systeem kan natuurlijk ook, zolang het poortnummer maar verschilt. Dan kon je geloof wel in de config aanpassen (:?). Voor de rest weet ik van dat niet zoveel :P

Succes, GeforceDDQ ;)
LoL Geforce :D

MOTD en Config staan in mn source map, maar niet in mn dedicated server map... Ik heb al een map cfg aan gemaakt in de dedicated server map en daar mn server.cfg ingezet, dan in console exec server.cfg en dat werkte. Maar hij staat niet in de config mak als het ware van dedicated server. 2 servers op 1 systeem werkt wel maar er worden dan naar mijn weten geen nieuwe map cycle .txt aangemaakt. Dit wil ik natuurlijk wel want 2 servers draaien met dezelfde mapcycle en config slaat natuurlijk op kaas.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-06 12:28
KeaveXL schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:08:
Heej,

Ik heb een vraagje, ik krijg vanmiddag een server tot mijn beschikking. Daar wordt dan cs:source dedicated server onder linux geinstalleerd. Is er hier iemand die ervaring heeft met het beheren van een dedicated server. Het volgende wil ik.

Staat in de map van de mod die wordt gehost.
Bijv. <servermap>/czero

-Motd wijzigen.
Zelfde als boven

-RCON laten werken.
In de modmap staat een bestand genaamd server.cfg.
Staat dat er niet, maak hem dan aan :)
Voeg daar de regel toe(als die niet bestaat maak die aan): rcon_password <wachtwoord>
Maar dan zonder de < > natuurlijk :P

Gebruik daar HLSW (Half-Life Server Watch ooit eens genaamd) voor.
Daarmee kan je tegenwoordig niet alleen HL servers meer beheren, maar ook Quake, etc, etc.
Hier te downloaden: http://www.hlsw.net
Ik heb je btw toegevoegd op msn. Als je wat te vragen heb mag dat :)
Mijn adres: jim_the1st AT hotmail punt kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

die was vast nog maar 1 of 2 hp, ben namelijk 1 keer door zo'n ding geraakt en toen ging er 2 hp af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

The_Scarabial schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:23:
[...]

die was vast nog maar 1 of 2 hp, ben namelijk 1 keer door zo'n ding geraakt en toen ging er 2 hp af :P
Het was even zoeken, maar inmiddels heb ik de clou. B) Apart inderdaad...

Ik heb iets vreemds (tenminste, dat vind ik ;) ), met de console. Zodra ik iets wil tikken (nadat ik op ~ heb gedrukt) verdwijnt hij meteen weer. Een commando geven is dus onmogelijk. Hoe kan dit?

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Dan open je de console alleen. Met "ctrl + ~" kan je ook daadwerkelijk een commando typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
dat komt omdat op de ~-toets ook de ` zit. Hierdoor gaat source dus een beetje vaag doen. Dit valt op te lossen door als eerste letter een a oid in te tikken, dan krijg je dus een à. Dan ff backspace en je kunt typen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verbal Kint schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:52:
[...]

Het was even zoeken, maar inmiddels heb ik de clou. B) Apart inderdaad...

Ik heb iets vreemds (tenminste, dat vind ik ;) ), met de console. Zodra ik iets wil tikken (nadat ik op ~ heb gedrukt) verdwijnt hij meteen weer. Een commando geven is dus onmogelijk. Hoe kan dit?
zodra je erop klikt, eerst de i indrukken.
en vervolgens kun je gewoon in de console typen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Gekkenhuis schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 03:46:
[...]

zodra je erop klikt, eerst de i indrukken.
en vervolgens kun je gewoon in de console typen.
Dit alles heeft te maken met de US-International keyboard instelling in Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115650

The_Scarabial schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:23:
[...]

2HP?
Ik dacht max. 1hp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:52

greatgonzo

schit-te-rend!

XS4ALL draait sinds gisteren een remake van DE_Nuke. Ziet er goed uit, nog wel wennen aan al die donkere plekken.

Wat ik wel jammer vind dat ze nu ook een auto ping kicker hebben van 150. Mijn @home verbinding doet wel vaker raar de laatste tijd, zodat ik soms even tegen de 500 aanzit, wat later weer zakt. Maar dan gaat XS me wel kicken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

greatgonzo schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:31:
XS4ALL draait sinds gisteren een remake van DE_Nuke. Ziet er goed uit, nog wel wennen aan al die donkere plekken.
Erg coole map ja, Valve zou eigenljik die maps moeten releasen :p
Wat ik wel jammer vind dat ze nu ook een auto ping kicker hebben van 150. Mijn @home verbinding doet wel vaker raar de laatste tijd, zodat ik soms even tegen de 500 aanzit, wat later weer zakt. Maar dan gaat XS me wel kicken denk ik
Dat is wel jammer voor je, maar het is erg frustrerend als er opeens een lagger heen en weer flipt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

zou ook kunnen hoor, maar ik dacht dat het 2 hp was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rival24 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:40:
[...]

Erg coole map ja, Valve zou eigenljik die maps moeten releasen :p
Ik denk dat Valve het probleem heeft dat een aantal standaard CS maps niet van Valve zijn.

/edit Ik weet eigenlijk ook niet of dit nu wel of niet voor nuke geldt.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 09-02-2005 15:16 . Reden: tide/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:52

greatgonzo

schit-te-rend!

was de_nuke niet officieel dan?

Weet zo snel niet meer of ik die bij 1.6 toen van een server heb geplukt of dat ie al in de patch zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05
Nuke is geloof ik wel officieel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Dersan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:48:
Nuke is geloof ik wel officieel hoor
zat wel in condition zero... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
net 5 minuten geleden ff de_go_nuke gespeelt, dit is tot nu toe wel een van de zwaardere maps, op mijn systeem haal ik er soms maar 30 fps terwijl alles toch wel goed up to date is

vind het wel erg tof dat deze map weer terug is in css

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik heb een groot probleem
Ik heb mijn resolutie veranderd in CSS en nu krijg ik een zwart scherm
Mijn monitorlampje word oranje en ondersteund dus mijn res niet
Hoe krijg ik die weer terug zonder CS op te starten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mirelia schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:31:
Ik heb een groot probleem
Ik heb mijn resolutie veranderd in CSS en nu krijg ik een zwart scherm
Mijn monitorlampje word oranje en ondersteund dus mijn res niet
Hoe krijg ik die weer terug zonder CS op te starten??
Uhm, ik heb bij Source wel eens problemen gehad met AA settings (die standaard op 4x staan). Bij CSS beta werd er dan niet een paar keer herstart met andere settings zoals nu. Hierdoor weet ik dat je in de registry onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Source\cstrike\Settings de ScreenHeight en ScreenWidth keys gewoon kunt aanpassen naar iets dat wel bij jou draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Thx dat was de oplossing SUPER!!!
Pffffff dat was schrikken

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik heb vaak dat als ik CS opstart en een game join, ik bagger FPS heb,
als ik dan 2x ALT+TAB (terug naar windows, en weer terug naar CS :)) doe,
is het weer helemaal perfect.

Iemand idee wat dat zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:57

woutur

Klauwtjes uit!

Mapwissels (of gewoon opstarten) van CSS duurt tegenwoordig erg lang. Ik was vroeger, paar weken geleden, vrijwel altijd een van de eersten. Heeft iemand een clou hoe dit te versnellen?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Defragmenteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dat meen je toch niet serieus? Ik vind defgramentatie echt zo'n useless proces. Denk dat je beter een snellere harddisk (Raptor) oid kan kopen. Ik vind het maps laden nog wel meevallen terwijl ik toch niet echt zo'n topsysteem heb (XP2400 / 512 RAM / 7200rpm schijfje)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

defragmenteren is echt wel zinvol hoor :)
(tenminste als hij gefragmenteerd is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 23:52
Ik heb echt weer zon vaag probleem.

Terwijl ik weapon fastswitch heb uitstaan, switch hij toch soms fast...
Dus ipv wapen 2 heb ik dan opeens een mes, en als ik dan (ik gebruik de scrollwiel) weer terug scoll wil hij wapen 1 niet meer pakken ...

Arg 8)7

En als ik weaponfastswitch wel aanzet werkt het ook ****** buggy.
Dit probleem heb ik btw alleen bij cs:s ... niet bij hldm.
en ik heb al eens steam helemaal opnieuw geinstalleerd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

Jeej VAC 2 komt er SNEL aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
RS_003 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:39:
Ik heb echt weer zon vaag probleem.

Terwijl ik weapon fastswitch heb uitstaan, switch hij toch soms fast...
Dus ipv wapen 2 heb ik dan opeens een mes, en als ik dan (ik gebruik de scrollwiel) weer terug scoll wil hij wapen 1 niet meer pakken ...

Arg 8)7

En als ik weaponfastswitch wel aanzet werkt het ook ****** buggy.
Dit probleem heb ik btw alleen bij cs:s ... niet bij hldm.
en ik heb al eens steam helemaal opnieuw geinstalleerd. :(
Even opnieuw de keys binden in je config?
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117254

Sinds een paar dagen heb ik een probleem : Als ik op Control duw ( Crouch ) dan wordt mijn crosshair niet meer kleiner, terwijl dit eerst wel altijd was... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 28-05 10:44

Shva

aka Jos_theboss

Anoniem: 117254 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:42:
Sinds een paar dagen heb ik een probleem : Als ik op Control duw ( Crouch ) dan wordt mijn crosshair niet meer kleiner, terwijl dit eerst wel altijd was... Iemand een idee?
hmm cl_dynamiccrosshair moet je ff veranderen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 17:15

Snippertje

Light up your life

weet iemand wanneer ze eindelijk eens de console fixen? Ik moet nu eerst een klinker typen eer ik een command in typ.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Razor.Timo schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:17:
weet iemand wanneer ze eindelijk eens de console fixen? Ik moet nu eerst een klinker typen eer ik een command in typ.
Je taal instellingen bij opties op VS instellen. Bij je nick. :)

btw, dit is al is eerder voorbijgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
De bron is "Steam - Update News", Valve zelf dus. Ik blijf het raar vinden dat je die update-berichten met geen mogelijkheid kunt terug vinden.

Er staat trouwens letterlijk "VAC2 is coming soon". Ik verwacht VAC2 niet volgende week al als ze "coming soon" zeggen, reken eerder op minimaal nog een maand.

[ Voor 26% gewijzigd door CorteX op 12-02-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

cemackor schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:19:
[...]

Je taal instellingen bij opties op VS instellen. Bij je nick. :)

btw, dit is al is eerder voorbijgekomen
Taal staat op english @ steam en bij cs kan ik nergens de taal vinden ( niet bij nick iig ). En @ steam kan ik geen VS kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

CorteX schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 19:18:
[...]

De bron is "Steam - Update News", Valve zelf dus. Ik blijf het raar vinden dat je die update-berichten met geen mogelijkheid kunt terug vinden.

Er staat trouwens letterlijk "VAC2 is coming soon". Ik verwacht VAC2 niet volgende week al als ze "coming soon" zeggen, reken eerder op minimaal nog een maand.
stond er coming soon? volgens mij stond er "yes vac2 is coming"

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 15-06 20:52
Wat is Vac2?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Razor.Timo schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:02:
[...]

Taal staat op english @ steam en bij cs kan ik nergens de taal vinden ( niet bij nick iig ). En @ steam kan ik geen VS kiezen.
Het gaat om de taalinstellingen van je keyboard. Dat console gekloot komt omdat je US-International als keyboard instelling hebt. Zet hem op US dan is het allemaal normaal.
VAC=Valve Anti-Cheat, VAC 2=Valve Anti-Cheat 2

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 12-02-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 15-06 20:52
Dank u .... goeie zaak :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

ik begin me steeds meer mateloos te irriteren aan al die overgelopen q3 en UT aapjes..
die denken gelijk leuk cs te kunnen spelen, als ze dood gaan moeten ze elke keer janken. en ze vinden het leuk om die flashbang 100x in eigen team te meuken. er zijn gewoon geen normaal spelende skilled spelers meer tegenwoordig. alles het gespuis is 16 jaar en jongen.
begin die takke cs steeds minder leuk te vinden. begin van cs in de beta tijden waren nog het leukst. nu css zijn de hotboxes zo scheef als maar kan, de vaagste kills haal je terwijl het nooit had gelukt. sommige wapens kloppen voor geen moer. als ik met een m3 vol in je maag op hoofd schiet hoor je te liggen. en niet na 3 schoten.

ik weet dat ik het in een hoekje ga gooien. tis gewoon niet leuk meer tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

Anoniem: 90220 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:43:
ik begin me steeds meer mateloos te irriteren aan al die overgelopen q3 en UT aapjes..
die denken gelijk leuk cs te kunnen spelen, als ze dood gaan moeten ze elke keer janken. en ze vinden het leuk om die flashbang 100x in eigen team te meuken. er zijn gewoon geen normaal spelende skilled spelers meer tegenwoordig. alles het gespuis is 16 jaar en jongen.
begin die takke cs steeds minder leuk te vinden. begin van cs in de beta tijden waren nog het leukst. nu css zijn de hotboxes zo scheef als maar kan, de vaagste kills haal je terwijl het nooit had gelukt. sommige wapens kloppen voor geen moer. als ik met een m3 vol in je maag op hoofd schiet hoor je te liggen. en niet na 3 schoten.

ik weet dat ik het in een hoekje ga gooien. tis gewoon niet leuk meer tegenwoordig
duuud de 1.6 scene is actief genoeg. Kom gewoon lekker 1.6 spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe is het met het cheater gehalte nu dan in cs 1.6? was daarmee na 1.5 gekapt omdat het verzadigt was. hoop snel dat vac2 dan de lucht in gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Anoniem: 90220 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:43:

ik erger me meer aan van die clan knakkers die denken dat ze heel wat zijn, omdat ze in een clan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
HENNESSY schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:06:
stond er coming soon? volgens mij stond er "yes vac2 is coming"
Inderdaad, ik heb het me verkeerd herinnerd. Dan is er dus al helemaal geen aanduiding gegeven wanneer we VAC2 kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:25:
ik erger me meer aan van die clan knakkers die denken dat ze heel wat zijn, omdat ze in een clan zitten.
Ik erger me vooral aan die clans die dan even leuk met z'n allen een server lopen te ownen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Razor.Timo schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:17:
Druk op ctrl + ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

het is al opgelost door de taal van me toetsenbord te veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117254

Shva schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:46:
[...]

hmm cl_dynamiccrosshair moet je ff veranderen 1.
Bedankt man! Ik had bijna het spel opnieuw geinstalleerd, maar dat hoeft dus niet meer :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
LifeTecH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:06:
[...]

Ik erger me vooral aan die clans die dan even leuk met z'n allen een server lopen te ownen :/
ach komop, tis ookwel gewoon fun:)

met zn 3-en of 5-en allemaal vet in de plus bovenaan staan.

en nee, tis geen bewijs van skill of wat dan ook, maar gewoon leuk om eens te zien/doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm is dat van die console nou een bug of 1 of andere functie die ik even nog niet begrijp??

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Ik word moe van ventjes die janken over teams terwijl ik gewoon wil spelen met me clanmates.

Als je gewoon constant afgeschoten wordt wordt het misschien tijd om beter te worden in cs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

offtopic:
Ik weet niet of het hier mag, maar anders moet ik er een apart topic voor openen en dat is imo niet nodig

Beste mensen ik heb wat hulp nodig.

Sinds kort ben ik Admin geworden op NL FunServer. Deze server bestaat als sinds CS er is zo ongeveer en het is altijd een fun server geweest. Echter sinds de overschakelingen naar Source zakt de boel als een kaartenhuis in elkaar. Admins hebben er geen zin meer in en stamgasten vertrekken.
Tijd voor actie dus. Te beginnen wil ik het fun gehalte weer verhogen door leuke fun/custom maps.
Nu komt het alleen, hebben mensen hier uit eigen ervaring nog leuke maps die voldoen aan:

• Minimaal 20 speler spawns
• Lag vrij is
• Een hoog fun gehalte hebben en dus ook niet snel vervelen.
• Gek zijn en waar je echt hard om kan lachen als er iets gebeurt

Graag hoor ik reacties, alles is welkom. Nogmaals als het hier niet mag dan hoor ik het graag.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
vage schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:26:
[...]

ach komop, tis ookwel gewoon fun:)

met zn 3-en of 5-en allemaal vet in de plus bovenaan staan.

en nee, tis geen bewijs van skill of wat dan ook, maar gewoon leuk om eens te zien/doen :D
Wat dan wel leuk is, is als een clan helemaal bovenaan staat. JIj samen met een andere clanmate van je in een server komt, vervolgens in het andere team gaat. En iedereen owned van die andere clan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

@ notna

Nl server is gelukkig niet de enige fun map server
ik zou zeggen ff de lijst met css servers afstruinen op het woord fun

* bier huis 84.246.161.9:27015
* NL funhouse 84.244.130.163:27015
* WbC fun ... 217.172.177.73:27015

moetje kijken wat zij draaien
woodfloor_v10.bsp
scoutzknivez.bsp
helms_deep_s.bsp < deze is lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Sjongejonge... Je kunt even een paar weken geen CSS spelen, omdat je tentamens hebt. Kom je weer eens op XS4ALL, is je nickname (inclusief hoofdletters) gejat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik heb CS gespeeld van ß5 - 1.1 en CSS al een kleine maandje.
Wat me opvalt is het aantal headshots, volgens mij ligt dat een factor hoger dan CS.
Lijkt dat zo, of is dat ook zo ?

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_Eight_Se7en
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 12:21
Notna schreef op zondag 13 februari 2005 @ 01:36:
offtopic:
Ik weet niet of het hier mag, maar anders moet ik er een apart topic voor openen en dat is imo niet nodig

Beste mensen ik heb wat hulp nodig.

Sinds kort ben ik Admin geworden op NL FunServer. Deze server bestaat als sinds CS er is zo ongeveer en het is altijd een fun server geweest. Echter sinds de overschakelingen naar Source zakt de boel als een kaartenhuis in elkaar. Admins hebben er geen zin meer in en stamgasten vertrekken.
Tijd voor actie dus. Te beginnen wil ik het fun gehalte weer verhogen door leuke fun/custom maps.
Nu komt het alleen, hebben mensen hier uit eigen ervaring nog leuke maps die voldoen aan:

• Minimaal 20 speler spawns
• Lag vrij is
• Een hoog fun gehalte hebben en dus ook niet snel vervelen.
• Gek zijn en waar je echt hard om kan lachen als er iets gebeurt

Graag hoor ik reacties, alles is welkom. Nogmaals als het hier niet mag dan hoor ik het graag.
Ben tot nu 1 goede fun-CSS map tegengekomen... cs_reflex_v3

Idee: Een symetrisch veld met in het midden een ijzeren muur, die om de zoveel tijd naar beneden schuift en dus ruimte geeft om te vuren :)
Uitwerking zoals ik hem kende in 1.6: Wat kistjes, paar muurtjes en auto's om achter te schuilen
Nieuwe uitwerking in CSS: Kistjes e.d. zijn gebleven, grootste vernieuwing zit em in 4 "huisjes" (2 aan elke zijde) waarbij het dak op 4 dunne latten staan... Tevens biedt zo'n huisje enige bescherming tegen de talrijke awm/auto-snipers door een iets lagere bodem... Maar het mooie is nu: schiet 1 of 2 latten weg.... en poef, degene die onder zit is gevangen :*)
Zorgt voor vrij hilarische momenten online... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 15-06 19:51
Oook nog een leuke funmap is glassfloor_kdr, hierbij sta je op 2 lagen glas.
Het is de bedoeling om de grond onder de voeten van je tegenstander weg te knallen.

http://dlx.gamespot.com/p...rce/moreinfo_6114869.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 15-06 19:51
GoT schreef op zondag 13 februari 2005 @ 10:57:
Ik heb CS gespeeld van ß5 - 1.1 en CSS al een kleine maandje.
Wat me opvalt is het aantal headshots, volgens mij ligt dat een factor hoger dan CS.
Lijkt dat zo, of is dat ook zo ?
KLopt, er is iets goed mis met de hitboxen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Laatst online: 03-05 18:07
als ik css speel dan krijg ik soms een fout melding gaat hij terug naar windows en ik krijg die fout melding nooit tezien is dat aan te zetten of nie

ik heb deze fout al een poosje heb ook al gefotmateerd maar dat helpt nie

dat eerst goeding probleem was maar was niet zo

sys spec
2500+@3200+
a7n8x
512 ddr
120 gb
300 watt zalman voeding (2 dagen oud)
9800se@ 9800pro

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98815

RedDragon schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:50:
als ik css speel dan krijg ik soms een fout melding gaat hij terug naar windows en ik krijg die fout melding nooit tezien is dat aan te zetten of nie

sys spec
2500+@3200+
a7n8x
512 ddr
120 gb
9800se@ 9800pro
En wat is die foutmelding precies? Op deze manier weer ook niemand de oplossing denk ik

edit: ow ik las een beetje krom 8)7 je krijgt de foutmelding niet te zien..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 98815 op 13-02-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
RedDragon schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:50:

sys spec
2500+@3200+
a7n8x
512 ddr
120 gb
9800se@ 9800pro
Je draait op OpenGL? Probeer is om op Direct 3d te draaien. Misschien dat het daar aan ligt :)

Dit kun je vast wel in de config veranderen of op een andere manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
wat mij ergert aan fun maps, en zeker de aim varianten is dat je maar 1 clip krijgt, en dat het in de sdk nog steeds niet gefixed is......
das mijn favo zeikpunt op valve :P

en die headshots, klopt zo afentoe staat iemand de knieen van een ander van lood te voorzien, en hoppa HS kill :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Laatst online: 03-05 18:07
LifeTecH schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:47:
[...]

Je draait op OpenGL? Probeer is om op Direct 3d te draaien. Misschien dat het daar aan ligt :)

Dit kun je vast wel in de config veranderen of op een andere manier ;)
staat niks in de config en de opties van css zelf ook nie

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Zoutvat schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:39:
Dit is een bug en gaat nog veranderen neem ik aan ?
Geloof het of niet: ik heb eens een keer 10 x op een rij een headshot gekregen. Non-stop achter elkaar. Plotseling is iedereen een head hunter geworden.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Clan-Servers.nl] ::DFC:: PUBLIC CS:S Server|81.173.116.128:27015

is een lekker clan server, altijd sportief die gasten. heb er gemiddeld tussen de 5 an 10 ping meestal op! met een 8 mbit adsl lijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 13-02-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Grappig, op die server had ik zojuist mijn "finest moment" sinds ik weer CS speel (en dat was lang geleden). Ik moet echt weer inkomen (heeft vast met de leeftijd te maken..), maar het gaat zo zoetjes aan weer wat beter, k/d ratio boven de één bijvoorbeeld. :P

Maar goed, mijn finest moment. Ik eindigde 5 - 0 in een eerste ronde met 5 tegenstanders + dat ik ook nog eens de bom onschadelijk maakte, met ongeveer 0,1sec over. 8)

Dat ik nog steeds niet op mijn oude niveau ben blijkt wel uit het feit dat ik er geen screenie van heb gemaakt. :X

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Zoutvat schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:39:
[...]

Ja, die hitboxen hebben echt niet normaal veel lag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004