[PC] Counter-Strike: Source - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:08
Ik heb echt zo'n geweldige plek in tides zelf uitgevonden, in de eerste uur nadat die map uitwas al, maar nu doet iedereen die af en toe in die server speelt me al na........Ik vind dat echt zo kut he, maarja, nix aan te doen. In het begin schakelde ik in tides als ik 1 ronde op die plek zat gewoon 12 mensen uit, ok, niet gaan zeuren dat ik lieg, het is echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124839

Dersan schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:42:
Ik heb echt zo'n geweldige plek in tides zelf uitgevonden, in de eerste uur nadat die map uitwas al, maar nu doet iedereen die af en toe in die server speelt me al na........Ik vind dat echt zo kut he, maarja, nix aan te doen. In het begin schakelde ik in tides als ik 1 ronde op die plek zat gewoon 12 mensen uit, ok, niet gaan zeuren dat ik lieg, het is echt zo.
Welke plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/stensen/de_tides0000.jpg

Ik heb even geen tijd om te zeggen hoe ik erop moet komen......i'm sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

het is mij nog steeds onduidelijk hoe je zon speciale jump doet om in je eentje op die hoge kratjes te komen, het is me 1 keer gelukt..... het was iets met crouch, jump + crouch... maar het lukt me niet.... (en nee, het is niet de jump crouch sprong voor die kleine kratjes))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Anoniem: 116693 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:18:
het is mij nog steeds onduidelijk hoe je zon speciale jump doet om in je eentje op die hoge kratjes te komen, het is me 1 keer gelukt..... het was iets met crouch, jump + crouch... maar het lukt me niet.... (en nee, het is niet de jump crouch sprong voor die kleine kratjes))
Ik doe het altijd zo:

jump + crouch, naar voren + naar rechts en dan dit allemaal vasthouden!! in je sprong ;)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Maarten L schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:20:
[...]

Ik doe het altijd zo:

jump + crouch, naar voren + naar rechts en dan dit allemaal vasthouden!! in je sprong ;)
yo, nu lukt het wel :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 06:59

JvdM

<---->

Ik heb 2 dagen geleden een 4.1 speaker setje van US Blaster gekocht. Hij doet het goed, behalve in CS Source.
Als ik in de options aangeef dat ik 4 speakers hebt (je kan kiezen uit headset, 2 speakers, 4 speakers, 5.1 set en 7.1 set) geeft hij bij "Test sound" geen geluid.
Als ik 2 speakers aangeef dan doet hij dit wel (maar ik wil natuurlijk van al mn speakers gebruik maken).
Als ik 5.1 aangeef dan hoor ik in die test alleen als de "centre speaker" wordt getest.
Hoe moet dit nou?
In windows doet hij het wel goed.

heb al mijn drivers geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JvdM schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:01:
Ik heb 2 dagen geleden een 4.1 speaker setje van US Blaster gekocht. Hij doet het goed, behalve in CS Source.
Als ik in de options aangeef dat ik 4 speakers hebt (je kan kiezen uit headset, 2 speakers, 4 speakers, 5.1 set en 7.1 set) geeft hij bij "Test sound" geen geluid.
Als ik 2 speakers aangeef dan doet hij dit wel (maar ik wil natuurlijk van al mn speakers gebruik maken).
Als ik 5.1 aangeef dan hoor ik in die test alleen als de "centre speaker" wordt getest.
Hoe moet dit nou?
In windows doet hij het wel goed.

heb al mijn drivers geupdate
ik heb precies het zelfde probleem, heb er over al naar gezocht o.a. op de steamforums, maar tot nu toe bij jij de eerste die het ook heeft

er is dus nog geen oplossing voor zo ver ik weet, ik zou ook graag van mijn 5.1 setje gebruik maken met cs, maar hij wil bij mij dus ook alleen maar op 2 speakers

ik hoop voor je dat je een oplossing vind, ik zou het namelijk ook wel fijn vinden om te spelen met 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

werkt bij jou 5.1 niet?!
wat doet hij bij jou als je de instelling op 5.1 zet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107502

Dersan schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:55:
[afbeelding]

Ik heb even geen tijd om te zeggen hoe ik erop moet komen......i'm sorry.
Held. Echt verschrikkelijk leuk dat er mensen zijn zoals jij die de hele ronde op zo'n plaats campen waarvan je kan weten dat dat nooit zo door de mapper bedoeld was.
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:32:
Ik hoop wel dat die niewe map een stuk beter word dan tides want tides is echt een ramp.
Bij tides zijn de CT's idd flink in het nadeel als ze gelijk naar de T's lopen. Ik denk dat de beste strategie is dat een aantal CT's de bombspot waar ze spawnen bewaken, terwijl de rest van de CT's omloopt via de route naar het "noorden" en zo via een andere route de T's aanvalt. Verder vind ik tides wel cool, misschien zal dat wel zijn omdat het er zo goed uitziet.

Wat betreft balancering van maps, ik vind dat een aantal maps in CS:S op dat punt ernstig tekort schiet. En dan vooral aztec en dust. Daar hebben de T's maar weinig kans. Bij dust als die CT's naar die gangen rushen en daar gaan campen vooral. Italy ook, maar dan alleen als de T's gaan campen. Maar als ik T ben ga ik nooit campen, vind ik altijd zo saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:57

Minkie

Groazers Unite.

De meeste mappen zijn wel uitgebalanceerd, maar dan moet het hele team meedoen. In Aztec kun je als t wel winnen als je met z'n allen maar blijft rushen. De meeste t's blijven allemaal voor de brug en de deuren hangen, ja gek het dat je dan niet wint. En dat geld voor de meeste mappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Minkie op 29-01-2005 19:59 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Je kunt de balance van een map niet bepalen door pub play. Enkel door wars.

Maps (cb warmaps) welke dus totaal niet gebalanceerd zijn:
- prodigy
- dust1

De volgende maps zijn redelijk gebalanceerd:
- aztec
- cobble

De volgende map is wel goed gebalanceerd:
- dust2

Het is dus zo dat je als ct op prod en dust1 zowiezo moet winnen, op aztec en cobble hebben ct voordeel en op dust2 heeft t weer voordeel.

Alle andere maps zijn zowiezo niet geschikt voor wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik kan het niet helemaal met je eens zijn. 'Gebalanceerd' is relatief. De kunst is denk ik om als team je manier van spelen aan te passen aan de map. Inteligent spelen dus. niet vasthouden aan 'een maniertje'.
Ik zeg dus niet dat ik vind dat je ongelijk hebt. In mijn ogen heb je toch ook niet helemaal gelijk.

edit: Als je ook noz heet in CS, heb ik net nog tegen je gespeeld :)

edit 2: betere onderlinge communicatie zou het gevoel van onbalans al een gedeelte wegnemen denk ik. Helaas is daar nog geen echt goed werkende mogelijkheid voor. Een fraude ongevoelige bedoel ik dan.

[ Voor 39% gewijzigd door Bram77 op 29-01-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel als [Veteran] Noz.

Verder is de balans zoals ik al zei enkel op te maken aan de hand van wars. Op public zal je nooit balans vinden omdat iedereen maar wat aanklooit, ikzelf dus ook.

Qua communicatie zijn er genoeg methodes, je kan de in-game voice gebruiken en dan natuurlijk een ventrillo danwel teamspeak server huren. Als wij een pcw (practise-clanwar) spelen dan zitten we dus met z'n 5en in een teamspeak kanaal voor de tacts en andere informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Wat betreft balancering van maps, ik vind dat een aantal maps in CS:S op dat punt ernstig tekort schiet. En dan vooral aztec en dust. Daar hebben de T's maar weinig kans. Bij dust als die CT's naar die gangen rushen en daar gaan campen vooral. Italy ook, maar dan alleen als de T's gaan campen. Maar als ik T ben ga ik nooit campen, vind ik altijd zo saai

Ik speel meestal als T op die maps en ik vind niet dat het echt veel slechter is. Als CT een stuk sterker is dan T dan word het wel een probleem maar met een beetje redelijke teams is het behoorlijke te doen vind ik.

Ik probeer me altijd wel een beetje aan te passen aan het andere team maar in een public gaat dit toch niet zo goed omdat je team vaak niet echt meewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 30-01-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

Ooit van flashes gehoord?
Als je die gang helemaal dicht flasht kan de ct niks meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Anoniem: 100381 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:48:
Ooit van flashes gehoord?
Als je die gang helemaal dicht flasht kan de ct niks meer ;)
Idd, snel buyen, rushen naar de hal, flashes en HEs naar links, 2 man naar echts, rest naar links. Bomb planten, binnen 1 minuut 15 seconden hebben T gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Is er een oplossing voor dat geluidsprobleem van mijn vorige posts?

[ Voor 3% gewijzigd door JvdM op 30-01-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

zneek schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:25:
[...]

Idd, snel buyen, rushen naar de hal, flashes en HEs naar links, 2 man naar echts, rest naar links. Bomb planten, binnen 1 minuut 15 seconden hebben T gewonnen :)
Ja in een public word het alleen: 2 man rushed, word compleet geflashed door de rest van het team wat niet meerushed en vervolgens word iedereen doodgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ofwel, de balans is niet te meten in pub. Als je dus een mening klaar hebt liggen over de balans van een map speel em dan eerst maar eens in meerdere pcw's of offi's.

Dust1 is idd de meest unbalanced map ooit, prodigy kan je als t nog wel winnen als je goed en hard doorrushed en aztec kan het alle kanten uit gaan maar het voordeel zit aan de ct kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 93354 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:51:
Ja in een public word het alleen: 2 man rushed, word compleet geflashed door de rest van het team wat niet meerushed en vervolgens word iedereen doodgeschoten.
Dat niet alleen, als rushend team heeft het gooien van HE's zelden effect.

[ Voor 71% gewijzigd door CorteX op 30-01-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Heeft iemand de map cs_assault_upc al gemaakt voor CS:Source? Ben hem zelf nog nergens tegengekomen...

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
CorteX schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:55:
[...]
Dat niet alleen, als rushend team heeft het gooien van HE's zelden effect.
Het schrikte de verdegende mensen af, voeg daar dan een aantal flashes bij en je hebt een succesvolle rush :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113565

Ok, ff testen dan, volgens mij werkt het niet.

Als je tijd hebt voor een warretje met je team kom dan een keer op #veteran om een warretje af te spreken. Gaan we het testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
JvdM schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:14:
werkt bij jou 5.1 niet?!
wat doet hij bij jou als je de instelling op 5.1 zet dan?
als ik em op 5.1 zet hoor ik gewoon niets, zelfde bij alle andere settings, behalve bij desktop stereo speakers (2 dus)

ik had er al een topic over geopend in spv, maar niemand heeft daarop geantwoord, heel steamforums ook afgezocht maar nergens een oplossing te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Anoniem: 92154 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:39:
Ik speel als [Veteran] Noz.

Verder is de balans zoals ik al zei enkel op te maken aan de hand van wars. Op public zal je nooit balans vinden omdat iedereen maar wat aanklooit, ikzelf dus ook.

Qua communicatie zijn er genoeg methodes, je kan de in-game voice gebruiken en dan natuurlijk een ventrillo danwel teamspeak server huren. Als wij een pcw (practise-clanwar) spelen dan zitten we dus met z'n 5en in een teamspeak kanaal voor de tacts en andere informatie.
Dan speelde ik idd met of tegen je. Ik zit eigenlijk alleen maar op de Veteran servers. K ben niet geweldig goed ofzo, maar kan t bijhouden :). Ik speel als DiViN3.

Het komt idd weinig voor dat er een goed samenwerkend team ondstaat.

Ik bedoel qua communicatie dat het op een pub server moeilijk is fatsoenlijk te communiceren (ik zit niet bij een clan ofzo dus heb ook geen ervaring met clanwars). Daar zouden ze bij steam wel wat aan kunnen verbeteren denk ik. Zal vast ooit ook wel komen. De ingame-voice is toch hoorbaar voor bijde teams? Dan heb je er niet zo veel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Bram77 op 30-01-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
LifeTecH schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:15:
Het schrikte de verdegende mensen af, voeg daar dan een aantal flashes bij en je hebt een succesvolle rush :)
Het schrikt mensen af? In het echt misschien, maar in CS:S lopen ze een stukje achteruit en blijven ze gewoon op je schieten. De flashes doen het echte werk. HE's houden de tegenpartij tegen, ze werken dus vooral goed tegen rushes, maar als rusher zelf blijft de verdediging dus gewoon staan of lopen ze een stukje achteruit. Ze zijn op geen enkele manier gehinderd, want ze kunnen je nog steeds neerschieten. Een smoke naar rechts in de gang als T in de_dust houdt de tegenstander langer bezig dan een HE.

[ Voor 8% gewijzigd door CorteX op 30-01-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De ingame voice kan je zo instellen dat je enkel bij het huidige team het hoord of bij beiden teams.

De ingame voice is echter van klote kwaliteit dus vandaar dat de meeste clans een teamspeak of ventrillo server hebben draaien voor betere geluidskwaliteit en dat je ook nog kan praten als je dood bent.

Met teamspeak en ventrillo heb je dus goeie communicatie met je team.

CS is overigens een compleet ander spel als je een clanwar speelt dan dat je public speelt. In clanwars maakt het niet uit of je dood gaat, het gaat enkel om de objectives en zorgen dat je rondes wint. Je doet gezamelijk eco'rondes (geen gun kopen om geld te sparen voor betere guns) zodat niet de helft van het team met rifles loopt en de rest met helemaal niks. Het is gewoonweg zoals ik al zei een compleet ander spel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Het schrikt mensen af?
Ik zie het meer als een bericht van "hoi hier komen wij aan" aan de gehele tegenpartij. Beetje blind HE's gooien doe ik ook wel, maar je raakt zelden iets. Alleen als je echt iemand gespot hebt en je weet waar je heen gooit kan je er iemand flink pijn mee doen.

* Hielko is overigens ook meestal op de veteran servers te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, niet hielko! Argh!!! De p90 sproeinoep :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

lol wtf:

http://www.fotouploaden.info/getimg/de_cbble0001.jpg

http://www.fotouploaden.info/getimg/de_cbble0005.jpg

Modbreak:Doe voortaan eens resizen ;)

Ligt dit aan mij??? 8)7

Ik zag dit trouwens maar bij 3 lijken, de rest is normaal :P

Als ze doodgingen zag je zo dat hoofd naar achteren schieten, echt vaag :D

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 30-01-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Het valt me nog mee dat ik nog niet bekend sta als de autosnipe sproei noob :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

hahaha lol @ plaatje..

long neck is uit de efteling ontsnapt.

Zal wel heel stiekem door valve erin zijn gedaan..
of het is gewoon een bug. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 20:44
ik heb een vraagje(ik heb overal al gezocht maar kon niks vinden :( )
Ik heb al een tijdje hl2 met css (sinds de release dag) Nu heeft een vrienden clan van mij een goede public server gehuurd met css, het probleem is: ik ben de enige die als de netene schokt :S en de rest heeft nergens last van en ziet mij ook niet schokken.
Wat kan ik hier aan doen?

specs:
amd64 3200+ 1mb cach @ 2.3ghz
OCZ EB ram 2x512 pc3500 @ 230fsb
Gainward 2600 GS/6800 ultra @ 450/1200
Seagate barracuda 120 gig ide
inet verbinding tweakdsl ultra 8/1mbit(ping zit meestal tussen de 20 en de 50)

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Schokt het beeld ook als je de video stress test doet?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Heeft iemand ervaring met maps maken voor CS:Source?
Is dit makkelijk met de SDK + evt andere tools?

Het hoeft niet super gedetailleerd te worden, dus als ik in een uurtje of 20 een mooie map heb, ben in al blij :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 13:58

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Bram77 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:41:
[...]

Dan speelde ik idd met of tegen je. Ik zit eigenlijk alleen maar op de Veteran servers. K ben niet geweldig goed ofzo, maar kan t bijhouden :). Ik speel als DiViN3.

Het komt idd weinig voor dat er een goed samenwerkend team ondstaat.

Ik bedoel qua communicatie dat het op een pub server moeilijk is fatsoenlijk te communiceren (ik zit niet bij een clan ofzo dus heb ook geen ervaring met clanwars). Daar zouden ze bij steam wel wat aan kunnen verbeteren denk ik. Zal vast ooit ook wel komen. De ingame-voice is toch hoorbaar voor bijde teams? Dan heb je er niet zo veel aan.
jij!! :) ik ben [SFH]MastaKilla. denk dat je me wel herkent :) ik wist niet dat jij ook op got rondhuppelde 8)7

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

ozzie1987 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:19:
ik heb een vraagje(ik heb overal al gezocht maar kon niks vinden :( )
Ik heb al een tijdje hl2 met css (sinds de release dag) Nu heeft een vrienden clan van mij een goede public server gehuurd met css, het probleem is: ik ben de enige die als de netene schokt :S en de rest heeft nergens last van en ziet mij ook niet schokken.
Wat kan ik hier aan doen?

specs:
amd64 3200+ 1mb cach @ 2.3ghz
OCZ EB ram 2x512 pc3500 @ 230fsb
Gainward 2600 GS/6800 ultra @ 450/1200
Seagate barracuda 120 gig ide
inet verbinding tweakdsl ultra 8/1mbit(ping zit meestal tussen de 20 en de 50)
Heb je in Steam bij network je bandbreedte al ingesteld?

PC setup ziet er op het eerste gezicht goed oud. Natuurlijk kan ik de standaards vragen:
- laatste stabiele driver voor je videokaart
- laatste stabiele driver voor je moederbord
- laatste stabiele driver voor je audiokaart (zie ik niet in je lijstje)

Ik trouwens dat je wat zaken ge-oc-ed hebt, dus natuurlijk is je oc stabiel. In CS:Source kun je de video stress test draaien. Check even of deze gewoon helemaal doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

Anoniem: 123662 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 07:55:
[...]

Heb je in Steam bij network je bandbreedte al ingesteld?

PC setup ziet er op het eerste gezicht goed oud. Natuurlijk kan ik de standaards vragen:
- laatste stabiele driver voor je videokaart
- laatste stabiele driver voor je moederbord
- laatste stabiele driver voor je audiokaart (zie ik niet in je lijstje)

Ik trouwens dat je wat zaken ge-oc-ed hebt, dus natuurlijk is je oc stabiel. In CS:Source kun je de video stress test draaien. Check even of deze gewoon helemaal doorloopt.
en kijk eens hoeveel je qua packets/sec binnen binnen krijgt en verzend via net_graph 3. (rechtsonder en rechtsmidden) dat moet beide rond de 30 zijn. al komt het in de buurt van de 10 packets per sec dan ervaar je op de server lag ook al heb je een goede ping.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109217

RAILGUNNER schreef op maandag 31 januari 2005 @ 01:54:
Heeft iemand ervaring met maps maken voor CS:Source?
Is dit makkelijk met de SDK + evt andere tools?

Het hoeft niet super gedetailleerd te worden, dus als ik in een uurtje of 20 een mooie map heb, ben in al blij :).
lol ligt dr ook wel een beetje aan of je al eerdere map ervaring hebt en hoe makkelijk het programma zelf is... zelf heb ik geen ervaring met de SDK of w/e voor css... maar een uurtje of 20 zou wel kunnen maar ik weet niet waar je precies aan denkt...

maar zoiezo, gewoon proberen man... google voor wat tutorials.. anders heb je ook nog www.mapdesign.nl (nederlandse tuts) en dan moet je er wel uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

na een tijdje cs spelen, reboot de pc opeens :?

Iemand die dit ook heeft / had meegemaakt en een mogelijke oplossing ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 120251 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:42:
na een tijdje cs spelen, reboot de pc opeens :?

Iemand die dit ook heeft / had meegemaakt en een mogelijke oplossing ervoor?
Dit ligt niet aan Counter-Strike: Source. Zoek eens op GoT voor meer info over je probleem. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er iets te heet wordt of dat je voeding niet meer optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

CorteX schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:00:
[...]
Dit ligt niet aan Counter-Strike: Source. Zoek eens op GoT voor meer info over je probleem. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er iets te heet wordt of dat je voeding niet meer optimaal is.
pas een q-tec triple fan 650 watt voeding gehaald, dus denk niet dat het daar aan ligt. Maar zal er wel ff naar zoeken, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 20:54
Anoniem: 120251 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:10:
[...]

pas een q-tec triple fan 650 watt voeding gehaald, dus denk niet dat het daar aan ligt. Maar zal er wel ff naar zoeken, thnx :)
Even off-topic, q-tec staat er niet echt om bekend dat ze goede voedingen leveren. staar je dus vooral niet blind op het opgegeven wattage. Een goede 400 watt enermax of zalman zal meer vermogen kunnen leveren dan jouw q-tec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Anoniem: 107502 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:43:
[...]

Held. Echt verschrikkelijk leuk dat er mensen zijn zoals jij die de hele ronde op zo'n plaats campen waarvan je kan weten dat dat nooit zo door de mapper bedoeld was.
Wat jij zegt is niet waar. De terrors rushen daar meestal snel onderdoor en dan is er geen houden aan. Het is gewoon de bombsite verdedigen. En ik blijf daar ook maar echt hoogstens 1 minuut zitten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Dersan schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:19:
[...]

Wat jij zegt is niet waar. De terrors rushen daar meestal snel onderdoor en dan is er geen houden aan. Het is gewoon de bombsite verdedigen. En ik blijf daar ook maar echt hoogstens 1 minuut zitten hoor.
1 minuut is lang. Zeker in een ronde CS: Source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

De grotere kalibers nemen eerder af qua stopkracht op afstand, dan toe.
Ehhhh??? Dat klopt niet helemaal.
Langere afstanden worden geschoten met groter kaliber hoor vriend.
Daarom schiet je met .22 maximaal 1,5 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
ik heb al jullie adviezen gevolgd maar heb helaas nog steeds lagg.

op css vga stress test op 147.9 fps gemiddeld met min van 70 fps

en een linkje van css online:

http://monshouwer.tweakdsl.nl/lagg.jpg

ligt ut niet aan mn internet ofzo????

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98590

28ms ping = lag? :| Of mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
FF een vraagje over CS1
Als ik wil kopen dan komt er ipv een schermpje cijfers met de namen erachter links in beeld en nu moet ik kopen met cijfers dat is irrie kan iemand me zeggen hoe ik het oude koop scherm weer terug krijg?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
ozzie1987 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:53:

Wat voor type lag heb je? Schokt het beeld, of zie je andere spelers met schokken verplaatst worden, of sta jij ineens ergens anders op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Picard, ik wilde gister een datum afspreken met doekoe voor een pcw Kreaturen tegen [Veteran] maar ik denk dat je een wat meer volwassen war arranger moet regelen. Deze jongen vond ons maar 'noobs' en wij zouden het niet waard zijn om tegen Kreaturen te pcw'en. Hij werd verder ondersteund door een aantal fanboys die ook in jullie irc kanaal zaten.

Op een gegeven moment had ik er genoeg van en zei: "goed, hier verdoe ik mijn tijd, adios" en vervolgens "grow up". Kickt ie me, zwakjes hoor, totaal geen respect heeft die gast.

Ik heb matop wel eens zien spelen op onze pubs en hij lijkt me wel een geslaagde kerel maar je moet echt wat doen aan die wannabe-pro's :/.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 92154 op 31-01-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:34
heb je zelf je rates al goed ingesteld?

cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
rate 20000
cl_rate 20000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

ozzie1987 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:53:

nou je kan op je plaatje zien dat je 9 packets per sec in heb en 19 packets per sec out. dus of je rates staan veel te laag of de server is gewoon prut. (30 per sec beide kanten is wel standaard !)

zie hierboven voor de rates
en al heb je het nog, typ dan cl_smooth 0 in en rejoin het spel.

[ Voor 8% gewijzigd door knightofn1 op 31-01-2005 19:35 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 12:57

Minkie

Groazers Unite.

Euh, ik heb net fftjes wat custom maps gedownload, maar waar moet je ze eigenlijk neer zetten? Ik zie nergens een map genaamd maps ofzo?

Ok ze moeten in deze dir: C:\Games\Steam\SteamApps\minkie2k4\counter-strike source\cstrike\maps

Dank voor u medewerking The_scarabial :)

[ Voor 38% gewijzigd door Minkie op 31-01-2005 21:15 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

T!m0n schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:12:
FF een vraagje over CS1
Als ik wil kopen dan komt er ipv een schermpje cijfers met de namen erachter links in beeld en nu moet ik kopen met cijfers dat is irrie kan iemand me zeggen hoe ik het oude koop scherm weer terug krijg?
Kun je gewoon ergens bij Options instellen, bij Buy Menu, en dan kun je (voor zover ik nog weet) 2 soorten kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Is er al een GoT CSS clan of iets dergelijks? Ik ben wel in voor een fun-minded clan op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlueAce schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:28:
Is er al een GoT CSS clan of iets dergelijks? Ik ben wel in voor een fun-minded clan op het moment :)
Onofficieël. Gewoon [GoT] voor je nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Je krijgt in principe pas lag als je ping hoger is dan 50ms, gewoon zorgen dat je niets aan het downloaden bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Vooral uploaden heeft bij de meeste providers invloed op je ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
Anoniem: 103538 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:57:
[...]

Iets meer organisatie is ook niet verkeerd ;) Hoeft niet specifiek GoT te zijn, gewoon simpelweg een fun-minded clan om op regelmatige basis mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Jostheking schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:20:
[...]

Kun je gewoon ergens bij Options instellen, bij Buy Menu, en dan kun je (voor zover ik nog weet) 2 soorten kiezen!
tnx het werkt :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
BlueAce schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:07:
Iets meer organisatie is ook niet verkeerd ;) Hoeft niet specifiek GoT te zijn, gewoon simpelweg een fun-minded clan om op regelmatige basis mee te spelen.
Count me in, wil graag in clanverband spelen.
Niet super serieus, paar uurtjes per week vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
knightofn1 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:33:
[...]

nou je kan op je plaatje zien dat je 9 packets per sec in heb en 19 packets per sec out. dus of je rates staan veel te laag of de server is gewoon prut. (30 per sec beide kanten is wel standaard !)

zie hierboven voor de rates
en al heb je het nog, typ dan cl_smooth 0 in en rejoin het spel.
eerst schokte alleen de andere mensen in mijn beeld en nu heb ik die rates veranderd en nu schokt ik zelf ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118527

RAILGUNNER schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:57:
[...]

Count me in, wil graag in clanverband spelen.
Niet super serieus, paar uurtjes per week vind ik prima.
Dit lijkt mij ook wel gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:36

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik ook dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
Clanwerving is niet toegestaan

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-02-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heeft er iemand toevallig ergens een linkje waar ik ff wat uitleg en eventueel wat suggesties krijg voor DSL verbindingen? Ik zit op een 6 mbps lijn en heb meestal een ping van rond de 20, dus da's best ok, maar ik heb nog best veel last van laggende hitboxen...

Iemand een idee of links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^ Dat ligt gewoon aan die prutsers bij Valve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ik speel t nog niet zo lang, maar ik kan er maar moeilijk aan wennen...

Voorheen veel America's Army Online gespeeld... damn what a difference... en behalve de Hitboxjes for the better.

CS:S is echt zwaar verslavend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ja de laaste tijd kan ik er geen genoeg van krijgen, alleen cs 1.6 lukt nu voor geen meter meer.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Begrijp alleen die gasten die in CAL spelen ofzo (1 of andere league?)... die bijv het hele scherm wit maken en alle enemys zwart... dan zou ik er echt geen zak meer aan vinden..

en na CS:S kan ik zeggen dat AAO ook voor geen meter meer gaat... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Was niet bedoelt als clanwerving hoor.
Ik kwam tegemoet aan de wens van mensen hier om een clanwar te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:19

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 103538 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:57:
[...]

Lol!!! Hij is er dus toch niet!

Laatst werd de vraag ook op xs4all gesteld aan iemand die GoT achter z'n naam had geplakt. Ik zei toen ook dat het geen officiele clan is, maar dat elke user vrij is dat achter z'n naam te doen.

Vervolgens wordt die gast met GoT ontzettend kwaad, ze waren wel degelijk een echte clan, en ik moest niet liegen enz. Whehehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
Beetje lullig om een tip voor een clan te verwijderen :O Dat heeft niks met werving te maken, gewoon antwoord op mijn vraag.

CS:S speel ik eigenlijk voornamelijk ter ontspanning (al genoeg te doen overdag), dus om nou de gehele organisatie op me te nemen: neh. Ik ben ook niet zo'n heel prominent figuur op GoT (2002 geregged met 90 posts zegt genoeg ;) ).

Maar als iemand een thread wil starten en er iets van wil maken: ik en anderen zijn ervoor in zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:19
BlueAce schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:43:
Beetje lullig om een tip voor een clan te verwijderen :O Dat heeft niks met werving te maken, gewoon antwoord op mijn vraag.

[...]
Het was gewoon onverkapte spam en anders werving. Misschien onbedoelt, maar beiden niet toegestaan op GoT ;) Niet mee eens? Mail de betreffende moderator of mij maar even, maar ga niet op dergelijke manier nazagen in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Oke het zal niet meer gebeuren.

Voor iedereen die interesse heeft kan me mailen *knip

Nu doe je het weer :?

[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 02-02-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
Ik was duidelijk genoeg lijkt me ;)

Anyway, ontopic dan dus maar: over het buy-systeem. Soms zit ik daar nog een beetje mee in de knoop. Zoals: wat is verstandig om sowieso ALTIJD te kopen (niet kijkende naar de prijs)? Kevlar? Kevlar & Helmet? Deagle? Ik ga meestal eerst voor m'n primairy weapon, dan primary ammo, kevlar (en als het kan + helmet) en 1 type granade, waarvan meestal de smoke. Goeie keuze?

Wat is de algemene voorkeur?

[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 02-02-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
waarom smoke, dat zou ik wijzigen in flash of HE, die hebben wat mij betreft veel meer effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik koop als ik niet hoef te kijken op geld toch ook altijd een HE en Flash erbij
Je kan ook gokken dat je deze 2 kan oprapen van een lijk maar dat doe ik eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik ga meestal voor armor en daarna een wapen, en anders kan je een beetje rustig aan spelen en dan een wapen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belangrijkste:

Armor MET helm.
Assault Rifle (ak, m4, aug, sig) of Sniper (scout, awm).

Als je deze niet kan kopen kan je beter een eco ronde doen (niks kopen) en hopen dat je iemand anders z'n gun kan oppakken.

Je kan evt. ook een galil/famas kopen mocht je niet genoeg hebben voor een groot assault rifle, zorg er iig voor dat je een helm met armor hebt. Vooral die helm is belangrijk anders lig je in 1 of 2 mp5/pistol schoten al plat. Armor heeft minder effect tegen de rifles maar met helm lig je in 1 schot van een colt niet plat en zonder helm wel. Een ak schot in je hoofd lig je altijd plat.

Desert Eagle hangt van afstand af, meestal in 1 HS dood maar als het van heel ver is doet ie beduidend minder dmg.

Nades, flashes, smokes zijn leuk voor erbij maar niet het belangrijkste.

Koop ook geen colt als je geen geld hebt voor kogels :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:13

Stewie!

Keen must die!

Dersan schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:38:
Uhhhhhm, ik raadt het je echt niet aan bij i3d, ga maar eens naar google en typ in: i3d hosting ervaringen. *hint*!
En daarom hosten ze 50 public CS servers zeker? :>
In NL heb je clanpoint, gameservers.net en i3d, zijn niet echt andere grote gamehosters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 92154 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:48:Koop ook geen colt als je geen geld hebt voor kogels :|.
Ja lol :) Heb ik zovaak! Koop je een Colt of AK en ram je snel een paar keer op "Buy primary ammo" maar die teller blijft maar op 0 :(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Als ik niet superveel geld heb koop ik altijd FAMAS als CT, echt een ondergewaardeerd cheap wapen. Super accuraat en best krachtig in burst mode (voor een assault rifle althans). Colt heeft iets meer power maar wel grotere spray dus op iets langere afstanden prefereer ik FAMAS denk ik.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Doe mij maar colt en anders mp5 ik vind die famas helemaal niks, kan er echt niet mee spelen gewoon.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik hou t toch altijd maar op armor met helm gevolgd door een Deagle. Als ik dan nog geld heb ga ik voor een primairy, maar die kan je ook heel vaak oppakken.
Voor een sidearm is trouwens dat duurst pistool van CT ook erg goed. Niet veel damage, maar wel snelle firerate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
de famas is idd erg stabiel, dat spreekt in zn voordeel, maar de power vinnik erg tegenvallen, ik heb dan ook liever een colt.

in source is de galil wel erg gaan heersen, in 1.6 wassie echt een zwabber, nu kan je er van alles mee, alleen de echt lange afstanden kan je beter met een ak doen.
qua geld/gemak&damage ratio is de galil imho het beste wapen (op een gejatte colt na :+)

trouwens die scout is ook erg verbeterd, ik schiet regelmatig 101 damage met dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Wat me opviel drnet tijdens het spelen, de colt sprayt veel meer als een ak, meestal heb ik ook voor langere afstanden een ak en voor kortere gevechten de colt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:44

Rival24

I'll Be Back

Count schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:02:
Als ik niet superveel geld heb koop ik altijd FAMAS als CT, echt een ondergewaardeerd cheap wapen. Super accuraat en best krachtig in burst mode (voor een assault rifle althans). Colt heeft iets meer power maar wel grotere spray dus op iets langere afstanden prefereer ik FAMAS denk ik.
Gheghe, echt dichtbij komen is jou idd onbekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98815

ik heb sinds vandaag een tft, en probeerde cs eens te draaien onder 2480x1024, en tot mijn verbazing loopt hij nog goed :) Ik vroeg me alleen af of iemand weet hoe ik het lettertyp kan veranderen van de namen die in het midden van je beeld komen als je op iemand mikt. Die zijn bij die resolutie namelijk heel groot, maar ik ben niet slechtziend ofzo, dus heb daar geen behoefte aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CS restarten en ze zijn kleiner.

Verder is de famas wel een redelijke gun maar kwa accuratie en power lang niet zo sterk als de colt. Bij een colt moet je zowiezo op range niet meer dan 2-3 shots burst doen.

Een famas is op range wel redelijk goed in burst mode, wel op hoofd richten anders heb je er niks aan. Op short range is het echt een supersproei wapen vanwege die hoge firerate. Gewoon auto en leeg knallen die gun, wel je recoil controleren natuurlijk mocht je op medium distance zijn. De famas blijft echter niks vergeleken met een colt op long range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Anoniem: 98815 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:22:
ik heb sinds vandaag een tft, en probeerde cs eens te draaien onder 2480x1024, en tot mijn verbazing loopt hij nog goed :) Ik vroeg me alleen af of iemand weet hoe ik het lettertyp kan veranderen van de namen die in het midden van je beeld komen als je op iemand mikt. Die zijn bij die resolutie namelijk heel groot, maar ik ben niet slechtziend ofzo, dus heb daar geen behoefte aan :P
probeer bij opties het vinkje center player name uit te zetten ;) dan krijg je ze niet meer groot op je scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
heeft er niks mee te maken,

als je ingame je resolutie veranderd krijg je van de mega grote letters.

zoals al gezegd, cs opnieuw opstarten en het probleem is gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98815

vage schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:07:
heeft er niks mee te maken,

als je ingame je resolutie veranderd krijg je van de mega grote letters.

zoals al gezegd, cs opnieuw opstarten en het probleem is gefixed
klopt, klasgenoot vertelde het ook al, het punt was dat als ik opnieuw startte, ik telkens de intellingen opnieuw moest toepassen.. Dat is nu gefixed door de launch options in te stellen met -w 1280 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik ff een super loze vraag mag stellen.....is CS:Source leuk?
m.a.w. zou ik half life 2 willen kopen voor deze game??
Want ik koop uitsluitend games voor multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ik denk dat iedereen hier zal zeggen dat het een super leuk spel is, maar of jij dat ook vind is natuurlijk een ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Anoniem: 135756 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:29:
Als ik ff een super loze vraag mag stellen.....is CS:Source leuk?
m.a.w. zou ik half life 2 willen kopen voor deze game??
Want ik koop uitsluitend games voor multiplayer :)
Als je HL2 alleen voor CS:S gaat kopen dan ben je wel duur uit. :o
Maar ook al speel je HL2 maar één keer, dan is het wel weer waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PilatuS schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:32:
ik denk dat iedereen hier zal zeggen dat het een super leuk spel is, maar of jij dat ook vind is natuurlijk een ander verhaal :)
Nou dan vind ik dat denk ik ook. want ik ben wat dat betreft bestwel een meeloper :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.