[PC] Counter-Strike: Source - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Lawtje.com schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 01:21:
[...]

valt echt wel mee hoor.... Idd veel mensen overdrijven maar dr zijn wel echte problemen hiermee. Het hangt onwijs van diegene waarop je probeer te schieten zn rates af. En van de server. Et komt door de netcode en et is erg laggevoelig. Als zijn rates laag staan, zitten zijn hitboxes een stuk achter hem als die beweegt (ook afhankelijk van hoe jij je rates en interpolatie hebt staan) Dit is omdat de server en je pc een beetje moet voorspellen hoe hij beweegt omdat anders alles ontiegelijk schokkend zou gaan. probeer maar eens cl_interpolate op 0 te zetten.

Ik heb bijvoorbeeld geen problemen met mn ping, ik ben zeer zeker geen noob, sta altijd en overal 1ste, XS4ALL server, Dusty Dunes etc... en ik ben geen 1.6 pro :P En toch vandaag bijvoorbeeld op compound, staat een gast innet veld STIL hij ziet mij niet, ik schiet hem 4 tot 5 keer (sta ook stil) met mn AWP en dr wordt gewoon nix geregd.

Probeer maar eens met je rates te spelen, met low rates en hoge cl_interp (iets anders dan cl_interpolate) zul je merken dat je met een AWP echt een meter achter iemand kan schieten en em vaak genoeg killt. Terwijl op andere keren dat je zeker weet dat je met je awp iemand raakte wordt er niets geregd.
je moet het gewoon zien als een andere manier van spelen. Je leert vanzelf waar je moet richten en dan vind je die problemen echt niet meer erg hoor, geloof me. Ben ik al gewend bij bf42 waar je ook iets voor de speler moet schieten van afstand. Bij css een klein stukje erachter. (als ze lopen)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Noz van UEA ja.

Verder heb ik er persoonlijk totaal geen last van, van die laggende hitboxes. Mensen moeten gewoon hun rates goed instellen.

Mijn autoexec.cfg:

rate "25000"
cl_rate "25000"
cl_interp "0.05"
cl_interpolate "1"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
cl_smooth "0"
cl_showfps "1"
cl_fpsmax "101"
bind "a" "adminrcon mp_restartgame 1"
bind "x" "soundscape_fadetime 9999"
bind "z" "admin"
r_rainsimulate "0"
mat_monitorgamma "1.5"
mat_specular "1"
mat_bumpmap "1"
fog_enable "0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 21:41
dikki dik schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:23:
[...]

je moet het gewoon zien als een andere manier van spelen. Je leert vanzelf waar je moet richten en dan vind je die problemen echt niet meer erg hoor, geloof me. Ben ik al gewend bij bf42 waar je ook iets voor de speler moet schieten van afstand. Bij css een klein stukje erachter. (als ze lopen)
Als je altijd op dezelfde server speelt met dezelfde mensen went het idd. Maar zoals ik zeg in 1 postje later, het is inconsistent omdat het een combinatie van veel dingen is. Op mijn warserver bijvoorbeeld (wordt gehost op dual Xeon 3.6 bak) is registry perfect, mede omdat voor wars, cups en leagues ook hogere rates worden geforceerd.

Als je daarna dan op publics gaat spelen is de bullet reg. echt een stuk minder, en dat is storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Anoniem: 92154 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:29:
Noz van UEA ja.

Verder heb ik er persoonlijk totaal geen last van, van die laggende hitboxes. Mensen moeten gewoon hun rates goed instellen.

Mijn autoexec.cfg:

rate "25000"
cl_rate "25000"
cl_interp "0.05"
cl_interpolate "1"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
cl_smooth "0"
cl_showfps "1"
cl_fpsmax "101"
bind "a" "adminrcon mp_restartgame 1"
bind "x" "soundscape_fadetime 9999"
bind "z" "admin"
r_rainsimulate "0"
mat_monitorgamma "1.5"
mat_specular "1"
mat_bumpmap "1"
fog_enable "0"
Je kunt je config nog zo mooi instellen als je wilt. Sommige dingen zijn 'out of reach'. Als je tegenstander een ping van 100+ heeft, kun je daar niets aan beinvloeden. Of je zou bij jezelf een lag moeten gaan faken. Niet echt wenselijk lijkt me.

[ Voor 32% gewijzigd door Bram77 op 27-02-2005 05:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Anoniem: 89184 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:53:
Omg, zojuist speelde ik de_train (zeer mooie remake), ik maar roepen naar m'n teammates omdat ze niet de planted bomb verdedigden. 2 rondes later kwam ik er achter dat het allemaal bots waren.
:D :/
LOL, maar je kan commando's geven aan bots: "Hold this position"
Als ik zie dat er bots aanwezig zijn doe ik altijd: "Storm the Front" aan het begin van elke ronde.

Ik heb het ff kort gespeeld, maar het lijkt erop dat het aantal headshots ook is verlaagd, kleinere hoofd ?, andere helm ?
Is dit opgelost ? Kan iemand dit verifieren ?
Ik heb niet lang genoeg gespeeld, dus kan ook toeval zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door GoT op 27-02-2005 12:15 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 10:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kheb sinds een paar weken problemen met het feit dat het af en toe lijkt alsof m'n knoppen vastblijven plakken.. dat is dus bijvoorbeeld een stukje vooruit blijf lopen terwijl ik allang die knop niet meer ingedrukt heb.. iemand anders die dit probleem ook had? tis nl vreselijk irritant... en het ligt imho niet aan m'n keyboard ofzo, want in windows of andere games heb ik er compleet geen last van :/ als ik dit probleem heb hangt m'n muis ook ff, kan ik bewegen met dat ding wat ik wil, maar pas na een seconde of 2 is alles weer normaal.. en ben ik vaak ook harstikke dood :(

oh en m'n ping is opzich wel oke.. 30-40

[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 27-02-2005 14:25 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Zoals ik al zei: ik heb geen last van laggende hitboxes. Anderen misschien wel.

Maarja, als ik mensen op onze servers zie met een te hoge ping kick ik ze, moeten ze maar een fatsoenlijke connectie regelen. Als ik een pcw speel dan speel ik ook enkel tegen mensen met een max. ping van 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

eendje schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:07:
Kheb sinds een paar weken problemen met het feit dat het af en toe lijkt alsof m'n knoppen vastblijven plakken.. dat is dus bijvoorbeeld een stukje vooruit blijf lopen terwijl ik allang die knop niet meer ingedrukt heb.. iemand anders die dit probleem ook had? tis nl vreselijk irritant... en het ligt imho niet aan m'n keyboard ofzo, want in windows of andere games heb ik er compleet geen last van :/ als ik dit probleem heb hangt m'n muis ook ff, kan ik bewegen met dat ding wat ik wil, maar pas na een seconde of 2 is alles weer normaal.. en ben ik vaak ook harstikke dood :(

Heb je een draadloos toetsenbord/muis? Misschien ff de batterijen checken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
zo, net terug van vakantie, lekker hoor skieen, maar CS gaat erna wel minder.

zeker als je favo server ineens niet meer te bereiken is, iedereen (bijna iedereen) die erop wil krijgt die kl*te melding met userid en die ticket 35 ofsow. in ieder geval oplossing is (werkt 80%) die clientreg.blob te verwijderen. wel gloeiende tyfus nog an toe das geen lekkere oplossing want als je1 server niet opkomt en 1 andere wel, waar ga je dan spelen, juist op de 2de. dus mijn favo server is leeg :(

iemand die een serverside trick weet om het te voorkomen

hier trouwens de error.
Afbeeldingslocatie: http://img155.exs.cx/img155/7269/gfdgd3qy.jpg

ik zoek dus een SERVER-side oplossing, geen clientside ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:25
Lijkt erop dat niet de goede poorten zijn opengegooid, en anders meoten ze de server even opnieuw installeren, zoveel werk is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
reinstall van de server is gister gedaan. het komt trouwens bij meerdere servers voor.

een clean install heeft dus niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 17:13

Polycom

Poes van goud

Mijn counter strike is ook helemaal op gefucked door die update... fps is lager en hij 'onthoudt' geen favorites en ik kan alleen op de xs4all servers komen door connect (ipadres) in te typen. :?

Mooi werk valve, ik vind trouwens die nieuwe skin maar kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 21:41
eendje schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:07:

Hangt misschien van de server instellingen af.

sv_friction
sv_accelerate

enne mp_falldamage (volgens mij wasset mp)

als je dat uit hebt staan lijkt het net quake, kan je meteen van links naar rechts. Als dat aan staat is het wat realistischer, "wet van newton" duurt ff voordat je compleet van richting kan veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door lawtshjj op 27-02-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik niet meer kan sprayen.

Je hoort wel het geluid van een spray maar je ziet niks
Ik heb meerdere sprays geprobeert ..ook gedownloade sprays
Kan ik het ergens hebben uitgezet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 10:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 111703 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:00:
[...]

Heb je een draadloos toetsenbord/muis? Misschien ff de batterijen checken? ;)
uch ik ben een gamer.. ik gebruik geen trage draadloze crap...

anders had ik daar echt wel aan gedacht hoor :+

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 23-05 15:47

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

mirelia schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:44:
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik niet meer kan sprayen.

Je hoort wel het geluid van een spray maar je ziet niks
Ik heb meerdere sprays geprobeert ..ook gedownloade sprays
Kan ik het ergens hebben uitgezet??
Je kan alleen sprayen op bepaalde opjecten zoals de grond enz niet op verschillende layers zoals in de_train de treinen of bijvoorbeeld een verhoging in landschap.

Weet iemand hoe ik mijn hud weer normaal krijg ? Sinds de update zie ik mijn health alleen als die onder de 100 is en mijn geld zie ik alleen de 1e ronde of als ik iets koop. Niet echt handig dus. Ik heb wel die mod voor de hud erin zodat je een ander lettertype krijgt ook heb ik binds voor het old style buymenu. Graag een oplossing niet uninstall dit of dat :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
GreenFury schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:40:
Je kan alleen sprayen op bepaalde opjecten zoals de grond enz niet op verschillende layers zoals in de_train de treinen of bijvoorbeeld een verhoging in landschap.
Dat weet hij natuurlijk zelf ook wel. Met die sprays is idd iets mis sinds de update, maar irritanter vind ik het probleem met die in-game favorieten.
Weet iemand hoe ik mijn hud weer normaal krijg ? Sinds de update zie ik mijn health alleen als die onder de 100 is en mijn geld zie ik alleen de 1e ronde of als ik iets koop. Niet echt handig dus. Ik heb wel die mod voor de hud erin zodat je een ander lettertype krijgt ook heb ik binds voor het old style buymenu. Graag een oplossing niet uninstall dit of dat :P
Die mod is dan schijnbaar niet meer compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 23-05 15:47

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Na een reinstall van die hud mod werkt alles weer perfect. Dus mensen met het zelfde probleem :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 14:47

greatgonzo

schit-te-rend!

wat kun je nu aan dat favorites probleem doen? Ik heb de oplossing nog nergens zien staan..

Ik vind het super irritant, en ASE is geen goed alternatief aangezien dan vaak de laatste plek bezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

eendje schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:58:
[...]

uch ik ben een gamer.. ik gebruik geen trage draadloze crap...

anders had ik daar echt wel aan gedacht hoor :+
Ik gebruik draadloze "crap" en bij mij werkt het anders prima :+

Drivers herinstalleren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 17:25
Nix aan te doen, wachten totdat die lui van valve es van hun lui reet afkomen :( 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Dersan op 27-02-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Er is dus wel degelijk wat mis met de hitbox : http://www.users.globalnet.co.uk/~zappadpj/Files/css.avi

Schijnt met de ingame debug gemaakt te zijn , ik weet niet hoe |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.